PRAVILNIK
O NAČINU VOĐENJA EVIDENCIJE O JAVNIM NABAVKAMA

("Sl. glasnik RS", br. 50/2009)

 

I UVODNE ODREDBE

Član 1

Ovim pravilnikom bliže se uređuje način vođenja evidencije o javnim nabavkama.

Evidencija iz stava 1. ovog člana vodi se na obrascima, i to:

1) Obrazac A - za evidentiranje podataka o zaključenim ugovorima o javnim nabavkama;

2) Obrazac B - za evidentiranje podataka o zaključenim ugovorima o javnim nabavkama male vrednosti;

3) Obrazac V - za evidentiranje podataka o postupcima javnih nabavki.

Obrasci iz stava 2. ovog člana odštampani su uz ovaj pravilnik i čine njegov sastavni deo.

Član 2

U obrazac A unose se podaci o ugovorima zaključenim u: otvorenom postupku, restriktivnom postupku, pregovaračkom postupku bez objavljivanja javnog poziva, pregovaračkom postupku sa objavljivanjem javnog poziva, kao i postupku putem konkursa za nacrte, za tromesečje za koje se priprema izveštaj.

U obrazac A unose se sledeći podaci:

1) vrsta postupka;

2) osnov iz Zakona o javnim nabavkama (u daljem tekstu: Zakon) za primenu postupka;

3) vrsta predmeta;

4) predmet;

5) opis predmeta;

6) vrednost javne nabavke (procenjena vrednost, ugovorena vrednost bez poreza na dodatu vrednost, ugovorena vrednost sa porezom na dodatu vrednost);

7) datum zaključenja ugovora;

8) naziv i sedište izabranog ponuđača;

9) matični broj izabranog ponuđača;

10) broj prispelih ponuda;

11) kriterijum za izbor najpovoljnije ponude.

Član 3

U obrazac B unose se podaci o ugovorima zaključenim u postupcima javnih nabavki male vrednosti, odvojeno za dobra, radove i usluge, za tromesečje za koje se priprema izveštaj.

U obrazac B unose se sledeći podaci:

1) ukupan broj zaključenih ugovora;

2) ukupna vrednost zaključenih ugovora bez poreza na dodatu vrednost;

3) ukupna vrednost zaključenih ugovora sa porezom na dodatu vrednost.

Član 4

U obrazac V unose se podaci o sprovedenim postupcima javnih nabavki, posebno za javne nabavke i javne nabavke male vrednosti, za tromesečje za koje se priprema izveštaj.

U obrazac V unose se sledeći podaci:

1) broj uspešno sprovedenih postupaka;

2) broj obustavljenih postupaka;

3) broj delimično poništenih postupaka;

4) broj postupaka poništenih u celini;

5) vrsta postupka;

6) vrsta predmeta;

7) predmet;

8) opis predmeta;

9) procenjena vrednost;

10) razlog obustave, odnosno poništenja postupka;

11) opis razloga.

Član 5

Obrasci iz člana 1. stav 2. ovog pravilnika dostavljaju se Upravi za javne nabavke, u pisanom i u elektronskom obliku.

Obrasce u elektronskom obliku naručilac dostavlja ako raspolaže odgovarajućim tehničkim i drugim uslovima neophodnim za pružanje internet usluga i ostalih usluga prenosa podataka.

Obrasci u pisanom obliku moraju biti overeni pečatom i potpisani od strane odgovornog lica i službenika za javne nabavke, odnosno lica koje obavlja poslove javnih nabavki kod naručioca koji nije u obavezi da ima službenika za javne nabavke.

Obrasci u elektronskom obliku moraju biti urađeni u elektronskoj aplikaciji koju izrađuje Uprava za javne nabavke.

Ukoliko u određenom tromesečju naručilac nije sproveo nijedan postupak javnih nabavki, niti zaključio ugovor o javnoj nabavci, Upravi za javne nabavke dostavlja nepopunjene, pečatirane i potpisane obrasce.

II NAČIN POPUNJAVANJA OBRASCA A

Član 6

1. Zaglavlje obrasca

Šifra delatnosti je petocifrena oznaka delatnosti iz Zakona o klasifikaciji delatnosti i o registru jedinica razvrstavanja ("Službeni list SRJ", br. 31/96, 34/96, 12/98, 59/98 i 74/99) koju naručiocu određuje Republički zavod za statistiku.

Matični broj je osmocifrena oznaka koju naručiocu određuje Republički zavod za statistiku.

Poreski identifikacioni broj je devetocifrena oznaka koju naručiocu određuje Poreska uprava.

2. Podaci o postupku i predmetu javne nabavke

Podatke o postupku i predmetu javne nabavke naručilac upisuje u kolone I, II, III, IV, V i VI obrasca.

U kolonu I upisuje se redni broj.

U kolonu II (vrsta postupka) upisuje se jedna od sledećih šifara:

1 - otvoreni postupak

2 - restriktivni postupak

3 - pregovarački postupak bez objavljivanja javnog poziva

4 - pregovarački postupak sa objavljivanjem javnog poziva

5 - konkurs za nacrte

U kolonu III (osnov iz Zakona) precizno se navodi osnov za primenu restriktivnog postupka i pregovaračkog postupka sa i bez objavljivanja javnog poziva, tako što se upisuje član, stav i tačka iz Zakona (na primer: 24.1.3).

U kolonu IV (vrsta predmeta javne nabavke) upisuje se jedna od sledećih šifara:

1 - dobra

2 - usluge

3 - radovi

U kolonu V (predmet javne nabavke) upisuje se:

- ako je predmet javne nabavke dobro (u koloni IV upisana je oznaka 1) jedna od sledećih šifara:

01 potrošni materijal (za obavljanje delatnosti, za održavanje objekata, kancelarijski i računarski materijal, sredstva za pranje i čišćenje, opšti sitni inventar, papirna konfekcija i sl.)

02 hrana, namirnice

03 tehnička oprema za obavljanje delatnosti (uređaji, mašine, aparati, mehanizacija i sl.)

04 kancelarijska i druga oprema u objektima

05 računarska oprema (hardverska i softverska)

06 prevozna sredstva

07 građevinski (instalacioni) materijal, oprema i mašine

08 goriva i maziva

09 radna i zaštitna odeća i oprema

10 druga dobra

11 dobra u oblasti vodoprivrede

12 dobra u oblasti energetike

13 dobra u oblasti rudarstva

14 dobra u oblasti telekomunikacija

15 dobra u oblasti saobraćaja.

- ako je predmet javne nabavke usluga (u koloni IV upisana je oznaka 2) jedna od sledećih šifara:

01 usluge održavanja i popravke

02 usluge kopnenog saobraćaja (osim usluga železničkog saobraćaja za koje se upisuje oznaka 19), uključuju i usluge prevoza u oklopljenim vozilima, kurirske usluge, osim prevoza pošte

03 usluge vazdušnog prevoza putnika i robe, osim prevoza pošte

04 kopneni i vazdušni prevoz pošte (osim usluga železničkog saobraćaja za koje se upisuje oznaka 19)

05 telekomunikacione usluge, osim usluga glasovne telefonije, teleksa, radio telefonije, pejdžinga, interneta i satelitskih usluga

06 finansijske usluge - usluge osiguranja

07 finansijske usluge - bankarske i investicione usluge, osim nabavki finansijskih usluga u vezi sa emitovanjem, prodajom, kupovinom ili prenosom hartija od vrednosti ili drugih finansijskih instrumenata i usluga Narodne banke Srbije

08 računarske usluge

09 usluge istraživanja i razvoja, osim nabavki za usluge u oblasti istraživanja i razvoja kod kojih se rezultat istraživanja ne koristi isključivo od strane naručioca za njegove sopstvene potrebe, pod uslovom da naručilac ponuđene usluge plaća u potpunosti

10 usluge računovodstva, revizije i vođenja knjiga

11 usluge u oblasti istraživanja tržišta i javnog mnenja

12 usluge menadžmentskog konsaltinga, osim usluga arbitraže, poravnanja i srodnih usluga

13 arhitektonske usluge; inženjerske usluge; usluge urbanističkog planiranja i pejsažne arhitekture; usluge tehničkog testiranja i analiza

14 reklamne usluge

15 usluge čišćenja zgrada i usluge upravljanja nepokretnostima

16 izdavačke i štamparske usluge na osnovu honorara ili ugovora

17 usluge uklanjanja otpadaka, sanitarne usluge i srodne usluge

18 usluge hotela i restorana

19 usluge železničkog saobraćaja

20 usluge rečnog saobraćaja

21 dodatne i pomoćne saobraćajne usluge

22 pravne usluge

23 usluge regrutovanja kadrova

24 istražne usluge i usluge obezbeđenja, osim usluga obezbeđenja prevoza u oklopljenim automobilima

25 usluge obrazovanja i profesionalnog osposobljavanja

26 zdravstvene i socijalne usluge

27 usluge u oblasti rekreacije, kulture i sporta

28 druge usluge

29 usluge u oblasti vodoprivrede

30 usluge u oblasti energetike

31 usluge u oblasti rudarstva

32 usluge u oblasti telekomunikacija

33 usluge u oblasti saobraćaja

- ako su predmet javne nabavke radovi (u koloni IV upisana je oznaka 3) jedna od sledećih šifara, i to:

za opšte radove na zgradama i niskoj gradnji (bez posebnih specifikacija) i rušenje:

11 opšti radovi na zgradama i u niskogradnji (bez posebnih specifikacija)

12 rušenje

za gradnju objekata i delova objekata:

21 opšti građevinski radovi

22 postavljanje streha i krovni radovi

23 gradnja dimnjaka, peći i kamina

24 zaštita od vode i vlage

25 obnova i održavanje spoljnih zidova (ponovno popunjavanje dodira između cigli malterom, čišćenje itd.)

26 podizanje i uklanjanje skela

27 druge specijalizovane delatnosti povezane s građevinskim radovima, uključujući drvodeljstvo

za niskogradnju: gradnja puteva, mostova, pruga itd.:

31 opšti radovi u oblasti niskogradnje

32 zemljani radovi

33 gradnja mostova, tunela i okana; bušenje

34 hidrogradnja i uređenje voda (reke, kanali, pristaništa, pritoke, i brane)

35 gradnja puteva, železničkih pruga, aerodroma i sportskih objekata

36 specijalizovani građevinski radovi povezani sa vodom (irigacija, isušivanje zemlje, vodosnabdevanje, odstranjivanje otpadnih voda, kanalizacija itd.)

37 drugi građevinski radovi, uključujući specijalizovane delatnosti u drugim oblastima niskogradnje

za instalacije pri gradnji:

41 opšti industrijski radovi

42 instalacije za snabdevanje gasom i vodom i instalacije sanitarne opreme 43 instalacije grejnih i ventilacionih uređaja (centralno grejanje, klima-uređaji, ventilacija)

44 izolacioni radovi

45 električne instalacije

46 instalacija antena, gromobrana, telefona itd.

za završne građevinske radove:

51 opšti završni građevinski radovi

52 fasadni i gipsani (stuko) radovi

53 ugrađivanje unutrašnje drvenarije (uključujući stavljanje parketa)

54 molerski i staklarski radovi i stavljanje tapeta

55 postavljanje pločica i drugih podnih i zidnih obloga

56 drugi završni i dopunski građevinski radovi (ugradnja kamina itd.)

za gradnju:

57 u oblasti vodoprivrede

58 u oblasti energetike

59 u oblasti rudarstva

60 u oblasti telekomunikacija

61 u oblasti saobraćaja

U kolonu VI (opis predmeta javne nabavke), u slučaju da se u kolonu V upisuje jedna od sledećih šifara:

10 - za druga dobra

28 - za druge usluge

27 - za druge specijalizovane delatnosti povezane s građevinskim radovima

37 - za druge građevinske radove

56 - za druge završne i dopunske građevinske radove kao i u ostalim slučajevima gde predmet javne nabavke nije dovoljno jasno i precizno opisan šifrom, predmet se obavezno opisuje i rečima. Opis predmeta treba da bude kratak i jasan.

3. Podaci o vrednosti javne nabavke

Podaci o vrednosti zaključenih ugovora o javnim nabavkama upisuju se u kolone VII, VIII i IX. Iznosi u kolonama moraju biti upisani u hiljadama dinara.

U kolonu VII (procenjena vrednost) upisuje se procenjena vrednost ugovora o javnoj nabavci bez poreza na dodatu vrednost iz odluke o pokretanju postupka (član 28. stav 1. tačka 3) Zakona).

U kolonu VIII (ugovorena vrednost bez PDV-a) upisuje se vrednost zaključenog ugovora bez poreza na dodatu vrednost.

U kolonu IX (ugovorena vrednost sa PDV-om) upisuje se vrednost zaključenog ugovora sa porezom na dodatu vrednost.

4. Podaci o izabranom ponuđaču javne nabavke

Podaci o izabranom ponuđaču upisuju se u kolone X, XI i XII.

U kolonu X (datum zaključenja ugovora) upisuje se datum kada je između naručioca i ponuđača zaključen ugovor.

U kolonu XI (naziv izabranog ponuđača) upisuje se:

- naziv i sedište ponuđača sa kojim je zaključen ugovor ako je ponuđač iz Republike Srbije;

- naziv i država ponuđača sa kojim ja zaključen ugovor ako je ponuđač iz strane države;

- ime i prezime ponuđača sa kojim je zaključen ugovor ako je ponuđač fizičko lice.

U kolonu XII (matični broj) upisuje se:

- osmocifreni matični broj izabranog ponuđača, ako je ponuđač iz Republike Srbije;

- jedinstveni registracioni (evidencioni) broj ponuđača prema pozitivnim propisima države ponuđača sa kojim je zaključen ugovor, ako je ponuđač iz strane države;

- jedinstveni matični broj građana, ako je ponuđač fizičko lice.

5. Podaci o prispelim ponudama

U kolonu XIII (broj prispelih ponuda) upisuje se ukupan broj prispelih ponuda za zaključeni ugovor.

U kolonu XIV (kriterijum za izbor) navodi se kriterijum koji je primenjen za izbor najpovoljnije ponude, i to upisivanjem jedne od sledećih šifara:

1 - ekonomski najpovoljnija ponuda,

2 - najniža ponuđena cena.

U poslednji red obrasca upisuje se ukupna procenjena, ukupna ugovorena vrednost bez poreza na dodatu vrednost i ukupna ugovorena vrednost sa porezom na dodatu vrednost ugovora zaključenih u tromesečju za koje se priprema izveštaj.

III NAČIN POPUNJAVANJA OBRASCA B

Član 7

1. Zaglavlje obrasca

Šifra delatnosti je petocifrena oznaka delatnosti iz Zakona o klasifikaciji delatnosti i o registru jedinica razvrstavanja ("Službeni list SRJ", br. 31/96, 34/96, 12/98, 59/98 i 74/99) koju naručiocu određuje Republički zavod za statistiku.

Matični broj je osmocifrena oznaka koju naručiocu određuje Republiči zavod za statistiku.

Poreski identifikacioni broj je devetocifrena oznaka koju naručiocu određuje Poreska uprava.

2. Podaci o predmetu, broju i ukupnoj vrednosti javnih nabavki male vrednosti

Podaci o vrsti predmeta, ukupnom broju i ukupnoj vrednosti zaključenih ugovora o javnim nabavkama male vrednosti upisuju se u kolone I, II, III, IV i V obrasca.

U kolonu I upisuje se redni broj.

U kolonu II (vrsta predmeta javne nabavke) upisano je:

- dobra

- usluge

- radovi.

U kolonu III (ukupan broj zaključenih ugovora) za svaku vrstu predmeta javne nabavke upisuje se ukupan broj svih zaključenih ugovora o javnim nabavkama male vrednosti.

U kolonu IV (ukupna vrednost zaključenih ugovora bez PDV-a) za svaku vrstu predmeta javne nabavke upisuje se ukupna vrednost svih zaključenih ugovora o javnim nabavkama male vrednosti bez poreza na dodatu vrednost, u hiljadama dinara.

U kolonu V (ukupna vrednost zaključenih ugovora sa PDV-om) za svaku vrstu predmeta javne nabavke upisuje se ukupna vrednost svih zaključenih ugovora o javnim nabavkama male vrednosti sa porezom na dodatu vrednost, u hiljadama dinara.

IV NAČIN POPUNJAVANJA OBRASCA V

Član 8

Obrazac V sastoji se iz dve tabele:

1) tabela 1 za zbirno evidentiranje podataka o ishodu postupaka javnih nabavki (u daljem tekstu: Tabela 1);

2) tabela 2 za evidentiranje podataka o razlozima za obustavu, odnosno poništenje konkretnog postupka javne nabavke (u daljem tekstu: Tabela 2).

Član 9

1. Zaglavlje obrasca

Šifra delatnosti je petocifrena oznaka delatnosti iz Zakona o klasifikaciji delatnosti i o registru jedinica razvrstavanja ("Službeni list SRJ", br. 31/96, 34/96, 12/98, 59/98 i 74/99) koju naručiocu određuje Republički zavod za statistiku.

Matični broj je osmocifrena oznaka koju naručiocu određuje Republiči zavod za statistiku.

Poreski identifikacioni broj je devetocifrena oznaka koju naručiocu određuje Poreska uprava.

2. Tabela 1

U Tabeli 1 navedeni su mogući ishodi postupka javne nabavke.

U prazna polja, upisuje se ukupan broj postupaka za svaki od navedenih ishoda, posebno za javne nabavke velike vrednosti i javne nabavke male vrednosti.

3. Tabela 2

U Tabeli 2 se navode razlozi za obustavljanje, odnosno poništenje postupka javne nabavke.

Kolone od I do VI popunjavaju se na identičan način kao i istoimene kolone iz obrasca A, s tom razlikom što se ovde vrši evidencija postupaka javnih nabavki, i što se kod evidentiranja postupka javne nabavke male vrednosti koristi šifra 6.

U koloni VII (razlog obustave/poništenja postupka) evidencija se vodi na sledeći način:

- ako je postupak obustavljen od strane naručioca, upisuje se jedna od sledećih šifara:

11 - odbijene sve neispravne, neodgovarajuće i neprihvatljive ponude

12 - nisu ispunjeni uslovi za sastavljanje liste od najmanje tri kandidata

13 - usled objektivnih i dokazivih razloga postupak nije mogao da se okonča, odnosno prestala je potreba naručioca za nabavkom

- ako je postupak poništen delimično od strane naručioca, upisuje se jedna od sledećih šifara:

21 - nepravilna ocena ponude kao ispravne ili odgovarajuće

22 - nepravilna primena elemenata kriterijuma predviđenih konkursnom dokumentacijom

23 - onemogućavanje uvida u dokumentaciju o sprovedenom postupku

24 - nepravilna sadržina odluke o izboru najpovoljnije ponude

25 - nepravilna ocena ponude kao neprihvatljive

26 - ostalo

- ako je postupak poništen delimično rešenjem Republičke komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki (u daljem tekstu: Republička komisija), upisuje se jedna od sledećih šifara:

31 - nepravilna ocena ponude kao ispravne ili odgovarajuće

32 - nepravilna primena elemenata kriterijuma predviđenih konkursnom dokumentacijom

33 - onemogućavanje uvida u dokumentaciju o sprovedenom postupku

34 - nepravilna sadržina odluke o izboru najpovoljnije ponude

35 - nepravilna ocena ponude kao neprihvatljive

36 - ostalo

- ako je postupak poništen u celini od strane naručioca, unosi se jedna od sledećih šifara:

41 - javni poziv ili konkursna dokumentacija ne sadrže sve elemente propisane Zakonom i podzakonskim aktima

42 - diskriminatorski uslovi u javnom pozivu ili konkursnoj dokumentaciji

43 - diskriminacija kroz tehničke specifikacije u javnom pozivu i konkursnoj dokumentaciji

44 - nejasan opis metodologije primene elemenata kriterijuma

45 - nepravilnost u fazi otvaranja ponuda i sastavljanja zapisnika o otvaranju ponuda

46 - pojašnjenje i izmene konkursne dokumentacije koje su u suprotnosti sa odredbama Zakona i podzakonskih akata

47 - ostalo

- ako je postupak poništen u celini rešenjem Republičke komisije, upisuje se jedna od sledećih šifara:

51 - javni poziv ili konkursna dokumentacija ne sadrže sve elemente propisane Zakonom i podzakonskim aktima

52 - diskriminatorski uslovi u javnom pozivu ili konkursnoj dokumentaciji

53 - diskriminacija kroz tehničke specifikacije u javnom pozivu i konkursnoj dokumentaciji

54 - nejasan opis metodologije primene elemenata kriterijuma

55 - nepravilnost u fazi otvaranja ponuda i sastavljanja zapisnika o otvaranju ponuda

56 - pojašnjenje i izmene konkursne dokumentacije koje su u suprotnosti sa odredbama Zakona i podzakonskih akata

57 - ostalo

U koloni VIII (opis razloga) navodi se kratko i jasno razlog za obustavu/poništenje postupka javne nabavke u slučaju da je u koloni VII (razlog obustave/poništenja postupka) upisana jedna od šifara za ostalo (26, 36, 47 i 57), kao i u ostalim slučajevima gde je potrebno dati dodatno pojašnjenje kolone VII.

V PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 10

Naručilac dostavlja Upravi za javne nabavke obrasce u elektronskom obliku, ako naručilac za sastavljanje obrazaca u elektronskom obliku ima tehničke uslove, počev od roka propisanog za dostavljanje izveštaja o javnim nabavkama za treći kvartal 2009. godine.

Do sticanja sertifikata za službenika za javne nabavke obrasce u pisanom obliku potpisuje, pored ovlašćenog lica, i lice koje obavlja poslove javnih nabavki.

Član 11

Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje da važi Pravilnik o obrascima za evidentiranje podataka o javnim nabavkama ("Službeni glasnik RS", broj 9/03).

Član 12

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".

 

NAZIV NARUČIOCA:

 

 

ŠIFRA DELATNOSTI:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ADRESA NARUČIOCA:

 

 

MATIČNI BROJ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PIB:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OBRAZAC A ZA EVIDENTIRANJE PODATAKA O ZAKLJUČENIM UGOVORIMA O JAVNIM NABAVKAMA ZA PERIOD __________

 

Red. br.

Podaci o postupku i predmetu javne nabavke

Podaci o vrednosti javne nabavke
(u hiljadama dinara)

Podaci o izabranom ponuđaču

Podaci o ponudi

Vrsta
postupka

Osnov
iz ZJN

Vrsta
predmeta

Predmet

Opis predmeta
javne nabavke

Procenjena
vrednost

Ugovorena vrednost bez PDV

Ugovorena vrednost sa PDV

Datum zaključenja ugovora

Naziv i sedište izabranog ponuđača

Matični broj

Broj prispelih ponuda

Kriterijum za izbor

I

II

III

IV

V

VI

VII

VIII

IX

X

XI

XII

XIII

XIV

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UKUPNO

       

Mesto i datum:
__________________

 

Odgovorno lice:
_________________________

 

 

Službenik za javne nabavke:*

 

 

_________________________

 

Pečat

Telefon: _________________

*ili drugo lice koje obavlja poslove javnih nabavki

 

NAZIV NARUČIOCA:

 

 

ŠIFRA DELATNOSTI:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ADRESA NARUČIOCA:

 

 

MATIČNI BROJ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PIB:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OBRAZAC B ZA EVIDENTIRANJE PODATAKA O ZAKLJUČENIM UGOVORIMA O JAVNIM NABAVKAMA MALE VREDNOSTI ZA PERIOD __________

 

Redni
broj

Vrsta predmeta javne nabavke

Ukupan broj zaključenih ugovora

Ukupna vrednost zaključenih ugovora bez PDV
(u hiljadama dinara)

Ukupna vrednost zaključenih ugovora sa PDV
(u hiljadama dinara)

I

II

III

IV

V

1

dabra

 

 

 

2

usluge

 

 

 

3

radovi

 

 

 

Ukupno

 

 

 

 

Mesto i datum:
__________________

 

Odgovorno lice:
_________________________

 

 

Službenik za javne nabavke:*

 

 

_________________________

 

Pečat

Telefon: _________________

*ili drugo lice koje obavlja poslove javnih nabavki

 

 

NAZIV NARUČIOCA:

 

 

ŠIFRA DELATNOSTI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ADRESA NARUČIOCA:

 

 

MATIČNI BROJ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PORESKI IDENTIFIKACIONI BROJ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OBRAZAC V ZA EVIDENTIRANJE PODATAKA O POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI ZA PERIOD __________

Tabela 1

Ishod postupaka javnih nabavki

Broj postupaka

Javne nabavke
velike vrednosti

Javne nabavke
male vrednosti

Uspešno sprovedeni

 

 

Obustavljeni

 

 

Poništeni delimično

 

 

Poništeni u celini

 

 

Ukupno

 

 

Tabela 2

Redni
broj

Vrsta
postupka

Vrsta
predmeta

Predmet

Opis predmeta javne nabavke

Procenjena vrednost
(u hiljadama dinara)

Razlog
obustave/ poništenja
postupka

Opis razloga

I

II

III

IV

V

VI

VII

VIII

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

Mesto i datum:
__________________

 

Odgovorno lice:
_________________________

 

 

Službenik za javne nabavke:*

 

 

_________________________

 

Pečat

Telefon: _________________

*ili drugo lice koje obavlja poslove javnih nabavki