PRAVILNIKO NAČINU VOĐENJA EVIDENCIJE O JAVNIM NABAVKAMA("Sl. glasnik RS", br. 50/2009) |
Ovim pravilnikom bliže se uređuje način vođenja evidencije o javnim nabavkama.
Evidencija iz stava 1. ovog člana vodi se na obrascima, i to:
1) Obrazac A - za evidentiranje podataka o zaključenim ugovorima o javnim nabavkama;
2) Obrazac B - za evidentiranje podataka o zaključenim ugovorima o javnim nabavkama male vrednosti;
3) Obrazac V - za evidentiranje podataka o postupcima javnih nabavki.
Obrasci iz stava 2. ovog člana odštampani su uz ovaj pravilnik i čine njegov sastavni deo.
U obrazac A unose se podaci o ugovorima zaključenim u: otvorenom postupku, restriktivnom postupku, pregovaračkom postupku bez objavljivanja javnog poziva, pregovaračkom postupku sa objavljivanjem javnog poziva, kao i postupku putem konkursa za nacrte, za tromesečje za koje se priprema izveštaj.
U obrazac A unose se sledeći podaci:
1) vrsta postupka;
2) osnov iz Zakona o javnim nabavkama (u daljem tekstu: Zakon) za primenu postupka;
3) vrsta predmeta;
4) predmet;
5) opis predmeta;
6) vrednost javne nabavke (procenjena vrednost, ugovorena vrednost bez poreza na dodatu vrednost, ugovorena vrednost sa porezom na dodatu vrednost);
7) datum zaključenja ugovora;
8) naziv i sedište izabranog ponuđača;
9) matični broj izabranog ponuđača;
10) broj prispelih ponuda;
11) kriterijum za izbor najpovoljnije ponude.
U obrazac B unose se podaci o ugovorima zaključenim u postupcima javnih nabavki male vrednosti, odvojeno za dobra, radove i usluge, za tromesečje za koje se priprema izveštaj.
U obrazac B unose se sledeći podaci:
1) ukupan broj zaključenih ugovora;
2) ukupna vrednost zaključenih ugovora bez poreza na dodatu vrednost;
3) ukupna vrednost zaključenih ugovora sa porezom na dodatu vrednost.
U obrazac V unose se podaci o sprovedenim postupcima javnih nabavki, posebno za javne nabavke i javne nabavke male vrednosti, za tromesečje za koje se priprema izveštaj.
U obrazac V unose se sledeći podaci:
1) broj uspešno sprovedenih postupaka;
2) broj obustavljenih postupaka;
3) broj delimično poništenih postupaka;
4) broj postupaka poništenih u celini;
5) vrsta postupka;
6) vrsta predmeta;
7) predmet;
8) opis predmeta;
9) procenjena vrednost;
10) razlog obustave, odnosno poništenja postupka;
11) opis razloga.
Obrasci iz člana 1. stav 2. ovog pravilnika dostavljaju se Upravi za javne nabavke, u pisanom i u elektronskom obliku.
Obrasce u elektronskom obliku naručilac dostavlja ako raspolaže odgovarajućim tehničkim i drugim uslovima neophodnim za pružanje internet usluga i ostalih usluga prenosa podataka.
Obrasci u pisanom obliku moraju biti overeni pečatom i potpisani od strane odgovornog lica i službenika za javne nabavke, odnosno lica koje obavlja poslove javnih nabavki kod naručioca koji nije u obavezi da ima službenika za javne nabavke.
Obrasci u elektronskom obliku moraju biti urađeni u elektronskoj aplikaciji koju izrađuje Uprava za javne nabavke.
Ukoliko u određenom tromesečju naručilac nije sproveo nijedan postupak javnih nabavki, niti zaključio ugovor o javnoj nabavci, Upravi za javne nabavke dostavlja nepopunjene, pečatirane i potpisane obrasce.
II NAČIN POPUNJAVANJA OBRASCA A
1. Zaglavlje obrasca
Šifra delatnosti je petocifrena oznaka delatnosti iz Zakona o klasifikaciji delatnosti i o registru jedinica razvrstavanja ("Službeni list SRJ", br. 31/96, 34/96, 12/98, 59/98 i 74/99) koju naručiocu određuje Republički zavod za statistiku.
Matični broj je osmocifrena oznaka koju naručiocu određuje Republički zavod za statistiku.
Poreski identifikacioni broj je devetocifrena oznaka koju naručiocu određuje Poreska uprava.
2. Podaci o postupku i predmetu javne nabavke
Podatke o postupku i predmetu javne nabavke naručilac upisuje u kolone I, II, III, IV, V i VI obrasca.
U kolonu I upisuje se redni broj.
U kolonu II (vrsta postupka) upisuje se jedna od sledećih šifara:
1 - otvoreni postupak
2 - restriktivni postupak
3 - pregovarački postupak bez objavljivanja javnog poziva
4 - pregovarački postupak sa objavljivanjem javnog poziva
5 - konkurs za nacrte
U kolonu III (osnov iz Zakona) precizno se navodi osnov za primenu restriktivnog postupka i pregovaračkog postupka sa i bez objavljivanja javnog poziva, tako što se upisuje član, stav i tačka iz Zakona (na primer: 24.1.3).
U kolonu IV (vrsta predmeta javne nabavke) upisuje se jedna od sledećih šifara:
1 - dobra
2 - usluge
3 - radovi
U kolonu V (predmet javne nabavke) upisuje se:
- ako je predmet javne nabavke dobro (u koloni IV upisana je oznaka 1) jedna od sledećih šifara:
01 potrošni materijal (za obavljanje delatnosti, za održavanje objekata, kancelarijski i računarski materijal, sredstva za pranje i čišćenje, opšti sitni inventar, papirna konfekcija i sl.)
02 hrana, namirnice
03 tehnička oprema za obavljanje delatnosti (uređaji, mašine, aparati, mehanizacija i sl.)
04 kancelarijska i druga oprema u objektima
05 računarska oprema (hardverska i softverska)
06 prevozna sredstva
07 građevinski (instalacioni) materijal, oprema i mašine
08 goriva i maziva
09 radna i zaštitna odeća i oprema
10 druga dobra
11 dobra u oblasti vodoprivrede
12 dobra u oblasti energetike
13 dobra u oblasti rudarstva
14 dobra u oblasti telekomunikacija
15 dobra u oblasti saobraćaja.
- ako je predmet javne nabavke usluga (u koloni IV upisana je oznaka 2) jedna od sledećih šifara:
01 usluge održavanja i popravke
02 usluge kopnenog saobraćaja (osim usluga železničkog saobraćaja za koje se upisuje oznaka 19), uključuju i usluge prevoza u oklopljenim vozilima, kurirske usluge, osim prevoza pošte
03 usluge vazdušnog prevoza putnika i robe, osim prevoza pošte
04 kopneni i vazdušni prevoz pošte (osim usluga železničkog saobraćaja za koje se upisuje oznaka 19)
05 telekomunikacione usluge, osim usluga glasovne telefonije, teleksa, radio telefonije, pejdžinga, interneta i satelitskih usluga
06 finansijske usluge - usluge osiguranja
07 finansijske usluge - bankarske i investicione usluge, osim nabavki finansijskih usluga u vezi sa emitovanjem, prodajom, kupovinom ili prenosom hartija od vrednosti ili drugih finansijskih instrumenata i usluga Narodne banke Srbije
08 računarske usluge
09 usluge istraživanja i razvoja, osim nabavki za usluge u oblasti istraživanja i razvoja kod kojih se rezultat istraživanja ne koristi isključivo od strane naručioca za njegove sopstvene potrebe, pod uslovom da naručilac ponuđene usluge plaća u potpunosti
10 usluge računovodstva, revizije i vođenja knjiga
11 usluge u oblasti istraživanja tržišta i javnog mnenja
12 usluge menadžmentskog konsaltinga, osim usluga arbitraže, poravnanja i srodnih usluga
13 arhitektonske usluge; inženjerske usluge; usluge urbanističkog planiranja i pejsažne arhitekture; usluge tehničkog testiranja i analiza
14 reklamne usluge
15 usluge čišćenja zgrada i usluge upravljanja nepokretnostima
16 izdavačke i štamparske usluge na osnovu honorara ili ugovora
17 usluge uklanjanja otpadaka, sanitarne usluge i srodne usluge
18 usluge hotela i restorana
19 usluge železničkog saobraćaja
20 usluge rečnog saobraćaja
21 dodatne i pomoćne saobraćajne usluge
22 pravne usluge
23 usluge regrutovanja kadrova
24 istražne usluge i usluge obezbeđenja, osim usluga obezbeđenja prevoza u oklopljenim automobilima
25 usluge obrazovanja i profesionalnog osposobljavanja
26 zdravstvene i socijalne usluge
27 usluge u oblasti rekreacije, kulture i sporta
28 druge usluge
29 usluge u oblasti vodoprivrede
30 usluge u oblasti energetike
31 usluge u oblasti rudarstva
32 usluge u oblasti telekomunikacija
33 usluge u oblasti saobraćaja
- ako su predmet javne nabavke radovi (u koloni IV upisana je oznaka 3) jedna od sledećih šifara, i to:
za opšte radove na zgradama i niskoj gradnji (bez posebnih specifikacija) i rušenje:
11 opšti radovi na zgradama i u niskogradnji (bez posebnih specifikacija)
12 rušenje
za gradnju objekata i delova objekata:
21 opšti građevinski radovi
22 postavljanje streha i krovni radovi
23 gradnja dimnjaka, peći i kamina
24 zaštita od vode i vlage
25 obnova i održavanje spoljnih zidova (ponovno popunjavanje dodira između cigli malterom, čišćenje itd.)
26 podizanje i uklanjanje skela
27 druge specijalizovane delatnosti povezane s građevinskim radovima, uključujući drvodeljstvo
za niskogradnju: gradnja puteva, mostova, pruga itd.:
31 opšti radovi u oblasti niskogradnje
32 zemljani radovi
33 gradnja mostova, tunela i okana; bušenje
34 hidrogradnja i uređenje voda (reke, kanali, pristaništa, pritoke, i brane)
35 gradnja puteva, železničkih pruga, aerodroma i sportskih objekata
36 specijalizovani građevinski radovi povezani sa vodom (irigacija, isušivanje zemlje, vodosnabdevanje, odstranjivanje otpadnih voda, kanalizacija itd.)
37 drugi građevinski radovi, uključujući specijalizovane delatnosti u drugim oblastima niskogradnje
za instalacije pri gradnji:
41 opšti industrijski radovi
42 instalacije za snabdevanje gasom i vodom i instalacije sanitarne opreme 43 instalacije grejnih i ventilacionih uređaja (centralno grejanje, klima-uređaji, ventilacija)
44 izolacioni radovi
45 električne instalacije
46 instalacija antena, gromobrana, telefona itd.
za završne građevinske radove:
51 opšti završni građevinski radovi
52 fasadni i gipsani (stuko) radovi
53 ugrađivanje unutrašnje drvenarije (uključujući stavljanje parketa)
54 molerski i staklarski radovi i stavljanje tapeta
55 postavljanje pločica i drugih podnih i zidnih obloga
56 drugi završni i dopunski građevinski radovi (ugradnja kamina itd.)
za gradnju:
57 u oblasti vodoprivrede
58 u oblasti energetike
59 u oblasti rudarstva
60 u oblasti telekomunikacija
61 u oblasti saobraćaja
U kolonu VI (opis predmeta javne nabavke), u slučaju da se u kolonu V upisuje jedna od sledećih šifara:
10 - za druga dobra
28 - za druge usluge
27 - za druge specijalizovane delatnosti povezane s građevinskim radovima
37 - za druge građevinske radove
56 - za druge završne i dopunske građevinske radove kao i u ostalim slučajevima gde predmet javne nabavke nije dovoljno jasno i precizno opisan šifrom, predmet se obavezno opisuje i rečima. Opis predmeta treba da bude kratak i jasan.
3. Podaci o vrednosti javne nabavke
Podaci o vrednosti zaključenih ugovora o javnim nabavkama upisuju se u kolone VII, VIII i IX. Iznosi u kolonama moraju biti upisani u hiljadama dinara.
U kolonu VII (procenjena vrednost) upisuje se procenjena vrednost ugovora o javnoj nabavci bez poreza na dodatu vrednost iz odluke o pokretanju postupka (član 28. stav 1. tačka 3) Zakona).
U kolonu VIII (ugovorena vrednost bez PDV-a) upisuje se vrednost zaključenog ugovora bez poreza na dodatu vrednost.
U kolonu IX (ugovorena vrednost sa PDV-om) upisuje se vrednost zaključenog ugovora sa porezom na dodatu vrednost.
4. Podaci o izabranom ponuđaču javne nabavke
Podaci o izabranom ponuđaču upisuju se u kolone X, XI i XII.
U kolonu X (datum zaključenja ugovora) upisuje se datum kada je između naručioca i ponuđača zaključen ugovor.
U kolonu XI (naziv izabranog ponuđača) upisuje se:
- naziv i sedište ponuđača sa kojim je zaključen ugovor ako je ponuđač iz Republike Srbije;
- naziv i država ponuđača sa kojim ja zaključen ugovor ako je ponuđač iz strane države;
- ime i prezime ponuđača sa kojim je zaključen ugovor ako je ponuđač fizičko lice.
U kolonu XII (matični broj) upisuje se:
- osmocifreni matični broj izabranog ponuđača, ako je ponuđač iz Republike Srbije;
- jedinstveni registracioni (evidencioni) broj ponuđača prema pozitivnim propisima države ponuđača sa kojim je zaključen ugovor, ako je ponuđač iz strane države;
- jedinstveni matični broj građana, ako je ponuđač fizičko lice.
5. Podaci o prispelim ponudama
U kolonu XIII (broj prispelih ponuda) upisuje se ukupan broj prispelih ponuda za zaključeni ugovor.
U kolonu XIV (kriterijum za izbor) navodi se kriterijum koji je primenjen za izbor najpovoljnije ponude, i to upisivanjem jedne od sledećih šifara:
1 - ekonomski najpovoljnija ponuda,
2 - najniža ponuđena cena.
U poslednji red obrasca upisuje se ukupna procenjena, ukupna ugovorena vrednost bez poreza na dodatu vrednost i ukupna ugovorena vrednost sa porezom na dodatu vrednost ugovora zaključenih u tromesečju za koje se priprema izveštaj.
III NAČIN POPUNJAVANJA OBRASCA B
1. Zaglavlje obrasca
Šifra delatnosti je petocifrena oznaka delatnosti iz Zakona o klasifikaciji delatnosti i o registru jedinica razvrstavanja ("Službeni list SRJ", br. 31/96, 34/96, 12/98, 59/98 i 74/99) koju naručiocu određuje Republički zavod za statistiku.
Matični broj je osmocifrena oznaka koju naručiocu određuje Republiči zavod za statistiku.
Poreski identifikacioni broj je devetocifrena oznaka koju naručiocu određuje Poreska uprava.
2. Podaci o predmetu, broju i ukupnoj vrednosti javnih nabavki male vrednosti
Podaci o vrsti predmeta, ukupnom broju i ukupnoj vrednosti zaključenih ugovora o javnim nabavkama male vrednosti upisuju se u kolone I, II, III, IV i V obrasca.
U kolonu I upisuje se redni broj.
U kolonu II (vrsta predmeta javne nabavke) upisano je:
- dobra
- usluge
- radovi.
U kolonu III (ukupan broj zaključenih ugovora) za svaku vrstu predmeta javne nabavke upisuje se ukupan broj svih zaključenih ugovora o javnim nabavkama male vrednosti.
U kolonu IV (ukupna vrednost zaključenih ugovora bez PDV-a) za svaku vrstu predmeta javne nabavke upisuje se ukupna vrednost svih zaključenih ugovora o javnim nabavkama male vrednosti bez poreza na dodatu vrednost, u hiljadama dinara.
U kolonu V (ukupna vrednost zaključenih ugovora sa PDV-om) za svaku vrstu predmeta javne nabavke upisuje se ukupna vrednost svih zaključenih ugovora o javnim nabavkama male vrednosti sa porezom na dodatu vrednost, u hiljadama dinara.
IV NAČIN POPUNJAVANJA OBRASCA V
Obrazac V sastoji se iz dve tabele:
1) tabela 1 za zbirno evidentiranje podataka o ishodu postupaka javnih nabavki (u daljem tekstu: Tabela 1);
2) tabela 2 za evidentiranje podataka o razlozima za obustavu, odnosno poništenje konkretnog postupka javne nabavke (u daljem tekstu: Tabela 2).
1. Zaglavlje obrasca
Šifra delatnosti je petocifrena oznaka delatnosti iz Zakona o klasifikaciji delatnosti i o registru jedinica razvrstavanja ("Službeni list SRJ", br. 31/96, 34/96, 12/98, 59/98 i 74/99) koju naručiocu određuje Republički zavod za statistiku.
Matični broj je osmocifrena oznaka koju naručiocu određuje Republiči zavod za statistiku.
Poreski identifikacioni broj je devetocifrena oznaka koju naručiocu određuje Poreska uprava.
2. Tabela 1
U Tabeli 1 navedeni su mogući ishodi postupka javne nabavke.
U prazna polja, upisuje se ukupan broj postupaka za svaki od navedenih ishoda, posebno za javne nabavke velike vrednosti i javne nabavke male vrednosti.
3. Tabela 2
U Tabeli 2 se navode razlozi za obustavljanje, odnosno poništenje postupka javne nabavke.
Kolone od I do VI popunjavaju se na identičan način kao i istoimene kolone iz obrasca A, s tom razlikom što se ovde vrši evidencija postupaka javnih nabavki, i što se kod evidentiranja postupka javne nabavke male vrednosti koristi šifra 6.
U koloni VII (razlog obustave/poništenja postupka) evidencija se vodi na sledeći način:
- ako je postupak obustavljen od strane naručioca, upisuje se jedna od sledećih šifara:
11 - odbijene sve neispravne, neodgovarajuće i neprihvatljive ponude
12 - nisu ispunjeni uslovi za sastavljanje liste od najmanje tri kandidata
13 - usled objektivnih i dokazivih razloga postupak nije mogao da se okonča, odnosno prestala je potreba naručioca za nabavkom
- ako je postupak poništen delimično od strane naručioca, upisuje se jedna od sledećih šifara:
21 - nepravilna ocena ponude kao ispravne ili odgovarajuće
22 - nepravilna primena elemenata kriterijuma predviđenih konkursnom dokumentacijom
23 - onemogućavanje uvida u dokumentaciju o sprovedenom postupku
24 - nepravilna sadržina odluke o izboru najpovoljnije ponude
25 - nepravilna ocena ponude kao neprihvatljive
26 - ostalo
- ako je postupak poništen delimično rešenjem Republičke komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki (u daljem tekstu: Republička komisija), upisuje se jedna od sledećih šifara:
31 - nepravilna ocena ponude kao ispravne ili odgovarajuće
32 - nepravilna primena elemenata kriterijuma predviđenih konkursnom dokumentacijom
33 - onemogućavanje uvida u dokumentaciju o sprovedenom postupku
34 - nepravilna sadržina odluke o izboru najpovoljnije ponude
35 - nepravilna ocena ponude kao neprihvatljive
36 - ostalo
- ako je postupak poništen u celini od strane naručioca, unosi se jedna od sledećih šifara:
41 - javni poziv ili konkursna dokumentacija ne sadrže sve elemente propisane Zakonom i podzakonskim aktima
42 - diskriminatorski uslovi u javnom pozivu ili konkursnoj dokumentaciji
43 - diskriminacija kroz tehničke specifikacije u javnom pozivu i konkursnoj dokumentaciji
44 - nejasan opis metodologije primene elemenata kriterijuma
45 - nepravilnost u fazi otvaranja ponuda i sastavljanja zapisnika o otvaranju ponuda
46 - pojašnjenje i izmene konkursne dokumentacije koje su u suprotnosti sa odredbama Zakona i podzakonskih akata
47 - ostalo
- ako je postupak poništen u celini rešenjem Republičke komisije, upisuje se jedna od sledećih šifara:
51 - javni poziv ili konkursna dokumentacija ne sadrže sve elemente propisane Zakonom i podzakonskim aktima
52 - diskriminatorski uslovi u javnom pozivu ili konkursnoj dokumentaciji
53 - diskriminacija kroz tehničke specifikacije u javnom pozivu i konkursnoj dokumentaciji
54 - nejasan opis metodologije primene elemenata kriterijuma
55 - nepravilnost u fazi otvaranja ponuda i sastavljanja zapisnika o otvaranju ponuda
56 - pojašnjenje i izmene konkursne dokumentacije koje su u suprotnosti sa odredbama Zakona i podzakonskih akata
57 - ostalo
U koloni VIII (opis razloga) navodi se kratko i jasno razlog za obustavu/poništenje postupka javne nabavke u slučaju da je u koloni VII (razlog obustave/poništenja postupka) upisana jedna od šifara za ostalo (26, 36, 47 i 57), kao i u ostalim slučajevima gde je potrebno dati dodatno pojašnjenje kolone VII.
Naručilac dostavlja Upravi za javne nabavke obrasce u elektronskom obliku, ako naručilac za sastavljanje obrazaca u elektronskom obliku ima tehničke uslove, počev od roka propisanog za dostavljanje izveštaja o javnim nabavkama za treći kvartal 2009. godine.
Do sticanja sertifikata za službenika za javne nabavke obrasce u pisanom obliku potpisuje, pored ovlašćenog lica, i lice koje obavlja poslove javnih nabavki.
Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje da važi Pravilnik o obrascima za evidentiranje podataka o javnim nabavkama ("Službeni glasnik RS", broj 9/03).
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".
NAZIV NARUČIOCA: |
|
ŠIFRA DELATNOSTI: |
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ADRESA NARUČIOCA: |
|
MATIČNI BROJ: |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PIB: |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OBRAZAC A ZA EVIDENTIRANJE PODATAKA O ZAKLJUČENIM UGOVORIMA O JAVNIM NABAVKAMA ZA PERIOD __________
Red. br. |
Podaci o postupku i predmetu javne nabavke |
Podaci o vrednosti javne nabavke |
Podaci o izabranom ponuđaču |
Podaci o ponudi |
|||||||||
Vrsta |
Osnov |
Vrsta |
Predmet |
Opis predmeta |
Procenjena |
Ugovorena vrednost bez PDV |
Ugovorena vrednost sa PDV |
Datum zaključenja ugovora |
Naziv i sedište izabranog ponuđača |
Matični broj |
Broj prispelih ponuda |
Kriterijum za izbor |
|
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
VII |
VIII |
IX |
X |
XI |
XII |
XIII |
XIV |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
UKUPNO |
Mesto i datum: |
|
Odgovorno lice: |
|
|
Službenik za javne nabavke:* |
|
|
_________________________ |
Pečat |
Telefon: _________________ |
|
*ili drugo lice koje obavlja poslove javnih nabavki |
NAZIV NARUČIOCA: |
|
ŠIFRA DELATNOSTI: |
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ADRESA NARUČIOCA: |
|
MATIČNI BROJ: |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PIB: |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OBRAZAC B ZA EVIDENTIRANJE PODATAKA O ZAKLJUČENIM UGOVORIMA O JAVNIM NABAVKAMA MALE VREDNOSTI ZA PERIOD __________
Redni |
Vrsta predmeta javne nabavke |
Ukupan broj zaključenih ugovora |
Ukupna vrednost zaključenih ugovora bez PDV |
Ukupna vrednost zaključenih ugovora sa PDV |
I |
II |
III |
IV |
V |
1 |
dabra |
|
|
|
2 |
usluge |
|
|
|
3 |
radovi |
|
|
|
Ukupno |
|
|
|
Mesto i datum: |
|
Odgovorno lice: |
|
|
Službenik za javne nabavke:* |
|
|
_________________________ |
Pečat |
Telefon: _________________ |
|
*ili drugo lice koje obavlja poslove javnih nabavki |
NAZIV NARUČIOCA: |
|
ŠIFRA DELATNOSTI |
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ADRESA NARUČIOCA: |
|
MATIČNI BROJ |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PORESKI IDENTIFIKACIONI BROJ |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OBRAZAC V ZA EVIDENTIRANJE PODATAKA O POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI ZA PERIOD __________
Tabela 1
Ishod postupaka javnih nabavki |
Broj postupaka |
|
Javne nabavke |
Javne nabavke |
|
Uspešno sprovedeni |
|
|
Obustavljeni |
|
|
Poništeni delimično |
|
|
Poništeni u celini |
|
|
Ukupno |
|
|
Tabela 2
Redni |
Vrsta |
Vrsta |
Predmet |
Opis predmeta javne nabavke |
Procenjena vrednost |
Razlog |
Opis razloga |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
VII |
VIII |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
Mesto i datum: |
|
Odgovorno lice: |
|
|
Službenik za javne nabavke:* |
|
|
_________________________ |
Pečat |
Telefon: _________________ |
|
*ili drugo lice koje obavlja poslove javnih nabavki |