STATUT

USTANOVE CENTAR ZA SOCIJALNI RAD POŽAREVAC

("Sl. glasnik grada Požarevca", br. 5/2009)

 

I OSNOVNE ODREDBE

Član 1

Statutom Centra za socijalni rad Požarevac (u daljem tekstu: Centar) uređuje se:

- pravni položaj i odgovornost za obaveze,

- naziv, sedište i pečat ustanove,

- delatnost,

- zastupanje i predstavljanje,

- planiranje rada i razvoja,

- način, sticanje i raspoređivanje sredstava,

- unutrašnja organizacija,

- organi ustanove,

- stručna i savetodavna tela,

- status zaposlenih,

- obaveštavanje zaposlenih,

- poslovna tajna,

- opšti akti,

- narodna odbrana,

- zaštita prava radnika,

- saradnja sa sindikatom,

- prelazne i završne odredbe,

Član 2

Centar obavlja poslove socijalne zaštite i socijalnog rada, poslove zaštite porodice, pomoć porodici, poslove starateljstva i druge poslove predviđene Zakonom i drugim propisima.

II PRAVNI POLOŽAJ I ODGOVORNOST ZA OBAVEZE

Član 3

Centar je ustanova od opšteg interesa, koja ima svojstvo pravnog lica, sa pravima, obavezama i odgovornostima koja proističu iz Ustava, Zakona i ovog Statuta. Centar za svoje obaveze odgovara svim svojim sredstvima i imovinom kojom raspolaže.

Sredstva i imovina Centra namenjena korisnicima socijalne zaštite ne mogu biti predmet izvršenja.

Član 4

Centar ima svojstvo pravnog lica i sva ovlašćenja u pravnom prometu sa trećim licima.

U pravnom prometu Centar istupa u svoje ime i za svoj račun u okviru delatnosti utvrđene Zakonom, Odlukom o osnivanju, Statutom i drugim opštim aktima.

III NAZIV, SEDIŠTE I PEČAT

Član 5

Naziv Ustanove je: Centar za socijalni rad Požarevac.

Sedište Centra je u Požarevcu, ul. Moše Pijade 27.

Član 6

Odluku o promeni naziva, sedišta i delatnosti Centra donosi Upravni odbor uz saglasnost osnivača.

Član 7

Centar ima pečat i štambilj.

Pečat Centra je okruglog oblika prečnika 32mm, u čijoj je sredini grb Republike Srbije i sadrži sledeći tekst: Republika Srbija, Centar za socijalni rad, u dnu pečata ispisano je sedište: Požarevac.

Centar ima mali pečat prečnika 28mm, za potrebe overavanja računovodstvene i druge dokumentacije, gde je zbog propisanih obrazaca ograničen prostor za veličinu pečata, sa istim tekstom kao i pečat iz prethodnog stava.

Centar ima i pečat za otisak na vosku prečnika 32mm, sa istim tekstom kao i pečat iz drugog stava.

Štambilj Centra je pravougaonog oblika sa tekstom: Republika Srbija, Centar za Socijalni rad sa oznakom za broj i datum, Požarevac ul. Moše Pijade 27. Iznad teksta je grb Republike Srbije.

Tekst pečata i štambilj ispisan je na srpskom jeziku ćiriličnim pismom.

Član 8

Pečat i štambilj predaje se nadležnim zaposlenima na rukovanje od strane direktora Centra. Zaposleni zaduženi za rukovanje pečatom i štambiljom su lično odgovorni za njihovo čuvanje, a nakon upotrebe dužni su ih držati zaključane.

Samo direktor Centra može odobriti da se štambilj i pečat mogu uzeti i upotrebiti van prostorije u kojoj se čuvaju.

IV DELATNOST

Član 9

Centar obavlja delatnost, odnosno poslove kojima se obezbeđuje ostvarivanje prava građana, odnosno zadovoljavanje njihovih potreba utvrđenih zakonom u oblasti socijalne zaštite, porodično-pravne zaštite i drugih delatnosti u skladu sa zakonom.

Član 10

Šifra delatnosti Centra je:

85322 - Ostali socijalni rad u ustanovama bez smeštaja.

Član 11

U okviru javnih ovlašćenja delatnosti Centra su:

- rešava u prvom stepenu o ostvarivanju prava utvrđenih zakonom,

- pruža usluge socijalnog rada i porodično pravne zaštite u postupku rešavanja o tim stvarima,

- vrši isplatu prava utvrđenih zakonom.

U okviru stručnih poslova u sprovođenju socijalne zaštite i socijalnog rada delatnosti Centra su:

- Otkriva i prati socijalne potrebe građana i probleme u oblasti socijalne zaštite,

- predlaže i preduzima mere u rešavanju stanja socijalnih potreba građana i prati njihovo izvršenje,

- organizuje i sprovodi odgovarajuće oblike socijalne zaštite i neposredno pruža usluge socijalne zaštite i socijalnog rada,

- razvija i unapređuje preventivne aktivnosti koje doprinose sprečavanju i suzbijanju socijalnih problema,

- pruža dijagnostičke usluge, sprovodi odgovarajući tretman, savetodavno-terapijske usluge i stručnu pomoć korisnicima,

- podstiče, organizuje i koordinira profesionalni i dobrovoljni humanitarni rad u oblasti socijalne zaštite,

- vodi evidenciju i dokumentaciju o pruženim uslugama i preduzetim merama u okviru svoje delatnosti,

- vodi evidenciju u skladu sa zakonom i drugim podzakonskim aktima,

- sarađuje sa humanitarnim organizacijama,

- obavlja i druge poslove utvrđene zakonom i odlukom osnivača.

Član 12

Ministarstvo republike nadležno za socijalna pitanja utvrđuje normative i standarde za obavljanje poslova Centra u vršenju javnih ovlašćenja.

Skupština grada Požarevca uređuje prava u socijalnoj zaštiti za čije je ostvarivanje nadležan grad Požarevac.

Član 13

Nad obavljanjem delatnosti, odnosno poslova Centra, vrši se upravni i stručni nadzor, u skladu sa Zakonom.

V ZASTUPANJE I PREDSTAVLJANJE

Član 14

Centar predstavlja i zastupa direktor bez ograničenja.

Direktor je ovlašćen da u ime Centra zaključuje ugovore i vrši druge pravne radnje iz svoje nadležnosti i da zastupa Centar pred sudovima i drugim organima.

Član 15

Direktor može u okviru svojih ovlašćenja dati drugim licima pismeno punomoćje za zaključivanje određenih vrsta ugovora, kao i za preduzimanje drugih pravnih radnji, u skladu sa zakonom.

Punomoćnik zastupa Centar u granicama ovlašćenja i odgovoran je za prekoračenja.

Član 16

U slučaju odsutnosti ili sprečenosti direktora, Centar zastupa lice koje odredi direktor.

VI PLANIRANJE RADA I RAZVOJA

Član 17

Centar ima pravo i obavezu da u skladu sa Zakonom, planovima i programom rada osnivača donosi programe rada i razvoja Centra.

Član 18

Program rada Centra donosi se jedinstveno za Centar, a isti čine pojedinačni programi zaposlenih i organizacionih jedinica Centra.

Član 19

Program rada Centra usvaja Upravni odbor na predlog direktora.

Program rada Centra sadrži:

- plan pružanja mera, oblika i usluga socijalne zaštite,

- plan broja zaposlenih,

- plan ukupnog prihoda,

- plan ukupnog rashoda,

- plan dobiti, sredstava i njihova raspodela,

- druge planove koji se donose u skladu sa važećim propisima u oblasti planiranja.

Član 20

S obzirom na vremenski period, u Centru se donose godišnji i operativni planovi.

Član 21

Za ostvarivanja programa Centra odgovoran je direktor.

Upravni odbor je dužan da redovno prati, analizira i ocenjuje ostvarivanja programa Centra.

Sa ciljem praćenja ostvarivanja programa Centra, direktor podnosi Upravnom odboru izveštaje o ostvarivanju programa u proteklom planskom periodu, koji sadrži i ocenu mogućnosti razvoja u narednom periodu i predlog mera koje treba preduzeti radi ostvarivanja programa u toj godini.

Upravni odbor svake godine sa usvajanjem godišnjeg obračuna, razmatra izveštaje o ostvarivanju programa Centra iz prethodne godine.

Izmene i dopune programa Centra vrše se po postupku koji je predviđen za njihovo donošenje.

VII NAČIN STICANJA I RASPOREĐIVANJA SREDSTAVA

Član 22

Centar stiče sredstva:

- iz budžeta republike,

- iz budžeta grada,

- naplatom usluga,

- iz drugih izvora (pokloni, legati, donatorstvo i dr) u skladu sa zakonom.

Član 23

Sredstva za ostvarivanje prava utvrđena Zakonom, kao prava od opšteg interesa obezbeđuju se u budžetu Republike i preko nadležnog Ministarstva i u skladu sa Zakonom prenose se Centru namenski za:

- obavljanje stručnog rada u funkciji rešavanja o pravima utvrđenim Zakonom,

- isplatu novčanih primanja po osnovu utvrđenih prava, ukoliko propisima nije drugačije regulisano,

- finansiranje smeštaja korisnika u ustanovama socijalne zaštite i porodičnog smeštaja,

- ostvarivanje prava na osposobljavanje za rad.

Član 24

Sredstva za ostvarivanje prava utvrđenih Odlukom grada Požarevca obezbeđuju se u budžetu grada i prenose se Centru namenski za:

- obavljanje stručnog rada u funkciji rešavanja o pravima utvrđenim Odlukom,

- isplatu novčanih primanja na osnovu utvrđenih prava.

Član 25

U budžetu osnivača obezbeđuju se sredstva za ostvarivanje ostalih prava utvrđenih Zakonom i sredstva za obavljanje delatnosti, izgradnju, dogradnju, opremanje i osavremenjivanje Centra.

Član 26

Sredstva za izvršavanje poslova vezanih za rad i zbrinjavanje dece i omladine ometene u razvoju obezbeđuju se iz budžeta grada Požarevca i vode se na posebnom računu Centra.

Član 27

Raspoređivanje sredstava za obavljanje delatnosti vrši se u skladu sa finansijskim planom.

VIII UNUTRAŠNJA ORGANIZACIJA

Član 28

U okviru Centra mogu se organizovati:

- organizacione jedinice,

- službe,

- odeljenja i

- drugi oblici organizovanja.

Poslovi, odnosno radni zadaci koji se obavljaju u okviru navedenih oblika organizovanja bliže se uređuju aktom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji poslova i radnih zadataka.

IX ORGANI USTANOVE

Član 29

Organi ustanove su: direktor, Upravni odbor i Nadzorni odbor.

DIREKTOR

Član 30

Direktor je poslovodni organ Centra.

Direktora imenuje i razrešava osnivač na period od 4 godine na osnovu konkursa a po pribavljenom mišljenju Upravnog odbora Centra i saglasnosti ministarstva nadležnog za socijalna pitanja.

Član 31

Po isteku mandata isto lice može biti ponovo imenovano na te poslove na način propisan Zakonom koji reguliše oblast socijalne i porodično-pravne zaštite i ovim Statutom.

Član 32

Za direktora Centra za socijalni rad može biti imenovano lice koje pored opštih uslova predviđenih zakonom ispunjava sledeće posebne uslove:

- da ima VSS struke: socijalni radnik, pravnik, pedagog, psiholog, specijalni pedagog, defektolog, andragog, ekonomista, sociolog i politikolog,

- da ima najmanje 5 godina rada u struci,

- da poseduje organizatorske sposobnosti,

- da nije osuđivan i da se protiv njega ne vodi krivični postupak za krivična dela koja ga čine nepodobnim za rad u državnim organima.

Kandidat za direktora uz propisanu konkursnu dokumentaciju kojom dokazuje da ispunjava uslove iz prethodnog stava, podnosi program rada za mandatni period na koji se imenuje.

Program rada razmatra Upravni odbor u postupku davanja mišljenja za imenovanje direktora.

Konkurs za imenovanje direktora raspisuje Upravni odbor najkasnije 30 dana pre isteka vremena na koje je direktor imenovan.

Član 33

Ako direktor nije imenovan u zakonskom roku ili ako lice koje je imenovano za direktora iz bilo kojih razloga više ne obavlja funkciju direktora, osnivač imenuje vršioca dužnosti direktora ustanove, uz prethodnu saglasnost ministarstva nadležnog za socijalna pitanja.

Vršilac dužnosti direktora ima sva prava, dužnosti i odgovornosti direktora i može obavljati tu funkciju do imenovanja direktora, a najduže godinu dana.

Osnivač imenuje vršioca dužnosti direktora na period do godinu dana i u slučaju duže odsutnosti zbog koje je direktor sprečen da obavlja svoje funkcije.

Ako direktor po isteku mandata nije ponovo imenovan ili mu je prestala funkcija direktora u toku trajanja mandata iz bilo kojeg razloga, Osnivač Centra može da ponudi direktoru drugo radno mesto koje odgovara njegovoj stručnoj spremi, odnosno, ako takva mogućnost ne postoji, onda se njegov status rešava u skladu sa Zakonom.

Član 34

Direktor je samostalan u vršenju poslova iz delokruga svoga rada.

Direktor za svoj rad neposredno odgovara Upravnom odboru i osnivaču.

Član 35

Direktor ima pravo i dužnost da učestvuje u radu Upravnog odbora bez prava odlučivanja.

Ako direktor smatra da je akt donet odlukom Upravnog odbora ili drugog organa suprotan Zakonu, Statutu ili drugom opštem aktu a može da proizvede negativne posledice upozoriće na to organ koji je takav akt doneo.

Ukoliko se posle upozorenja taj akt ne stavi van snage direktor će ga obustaviti od izvršenja i o tome u roku od tri dana od dana obustavljanja obavestiti osnivača.

Član 36

Inicijativa za razrešenje direktora može se pokrenuti za sve vreme trajanja njegove funkcije, na njegov zahtev ili na zahtev Upravnog odbora ako taj organ utvrdi da povereni poslovi rukovođenja prevazilaze njegove sposobnosti i da se to nepovoljno odražava na vršenje poslovne funkcije i obavljanje delatnosti Centra.

Član 37

Direktor Centra organizuje i rukovodi procesom rada i poslovanja, zastupa i predstavlja Centar prema trećim licima i odgovoran je za zakonitost rada Centra.

U ostvarivanju obaveza iz stava 1. ovog člana, direktor obavlja sledeće poslove:

- Predlaže plan i program rada i preduzima mere za njihovo sprovođenje,

- Izvršava odluke Upravnog i Nadzornog odbora,

- Podnosi izveštaj o radu Centra Upravnom odboru, osnivaču, Ministarstvu nadležnom za socijalna pitanja i drugim organima shodni Zakonu,

- Naredbodavac je za izvršenje finansijskog plana,

- Donosi akt o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji poslova i radnih zadataka centra, kao i druga opšta akta koja ne donosi Upravni odbor,

- Odlučuje o potrebi zasnivanja radnog odnosa, izboru radnika za zasnivanje radnog odnosa, izriče disciplinske mere, zaključuje ugovore o dopunskom i volonterskom radu i vrši i druge poslove vezane za ostvarivanje prava zaposlenih iz radnog odnosa u skladu sa Zakonom i drugim aktima Centra.

- Donosi odluke i uputstva u vezi sa radom i poslovanjem ustanove,

- Izvršava pravnosnažne odluke suda u postupku za zaštitu prava zaposlenih,

- Postavlja i razrešava zaposlene sa posebnim ovlašćenjima u skladu sa aktom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji,

- Obavlja i druge poslove predviđene Zakonom i opštim aktima Centra.

Član 38

U pogledu ovlašćenja, direktor pri odlučivanju o pravima, obavezama i odgovornostima iz radnog odnosa zaposlenih primenjuje odredbe Zakona o radu.

O pravima, obavezama i odgovornostima iz radnog odnosa zaposlenih direktor odlučuje rešenjem koje obavezno sadrži obrazloženje i pouku o pravnom leku a protiv istog zaposleni imaju pravo pokretanja sporova pred nadležnim sudom.

Ovlašćenja koja zakon određuje, direktor može da prenese pisanim putem na zaposlenog sa posebnim ovlašćenjima i odgovornostima.

UPRAVNI ODBOR

Član 39

Upravni odbor ustanove imenuje i razrešava osnivač.

Broj članova i sastav Upravnog odbora utvrđuje se aktom o osnivanju Ustanove.

Predsednik i članovi upravnog odbora imenuju se na period od 4 godine.

Član 40

Za člana Upravnog odbora može biti biran svaki radnik Centra, osim direktora.

Član 41

Članovi Upravnog odbora odgovorni su za svoj rad osnivaču i isti može doneti rešenje o opozivu članova Upravnog odbora ukoliko ne izvršavaju svoje obaveze shodno Zakonu i ovom Statutu.

Član 42

Upravni odbor:

1. Donosi Statut Centra i podnosi ga Skupštini grada radi davanja saglasnosti,

2. Odlučuje o poslovanju ustanove,

3. Usvaja izveštaj o poslovanju i godišnji obračun,

4. Donosi program rada Centra,

5. Odlučuje o korišćenju sredstava u skladu sa Zakonom,

6. Bira zamenika predsednika upravnog odbora, ukoliko nije imenovan aktom osnivača,

7. Imenuje i razrešava članove stalnih i povremenih komisija čije imenovanje je u njegovoj nadležnosti i određuje delokrug rada,

8. Stara se o istinitom, potpunom i blagovremenom obaveštavanju zaposlenih o problematici rada i poslovanja,

9. U slučaju poremećaja u poslovanju Centra, predlaže osnivaču mere kojima će se obezbediti uslovi za nesmetano funkcionisanje rada Centra, kao što je promena unutrašnje organizacije Centra, kadrovske promene i dr.,

10. Vrši i druge poslove utvrđene aktom o osnivanju, Statutom i Zakonom.

Član 43

Bliže odredbe o načinu rada Upravnog odbora regulišu se Poslovnikom o radu Upravnog odbora.

NADZORNI ODBOR

Član 44

Nadzorni odbor Centra imenuje i razrešava osnivač.

Broj članova i sastav Nadzornog odbora kao i njegova prava i obaveze, utvrđuju se aktom o osnivanju.

Predsednik i članovi nadzornog odbora imenuju se na period od 4. godine.

Nadzorni odbor vrši:

- nadzor nad poslovanjem rada ustanove,

- pregled godišnjeg izveštaja o finansijskom poslovanju i obračun sredstava,

- ukazuje na propuste u radu Upravnog odbora, direktora i komisija.

O rezultatima nadzora po potrebi u pisanom obliku obaveštava direktora Centra i osnivača.

Član 45

Nadzorni odbor radi u sednicama i može o pitanjima iz svoje nadležnosti odlučivati ako sednici prisustvuje većina ukupnog broja članova.

Odluka je punovažna kada se za nju izjasni većina prisutnih članova Nadzornog odbora.

X STRUČNA I SAVETODAVNA TELA

Član 46

Radi razmatranja stručnih i drugih pitanja iz okvira rada i poslovanja Centra, obrazuje se:

- Kolegijum rukovodioca,

- Kolegijum službe,

- Stalna komisija Centra,

- Stručni timovi.

Bliži kriterijumi i uslovi za rad stručnih i savetodavnih tela uređuju se Pravilnikom o organizaciji, normativima i standardima rada Centra za socijalni rad koji donosi nadležno Ministarstvo za socijalna pitanja.

Član 47

U Centru za dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju u cilju unapređivanja rada organizacione jedinice, organizuje se Savet roditelja od pet članova koga čine roditelji korisnika usluga.

XI STATUS RADNIKA USTANOVE

Član 48

U pogledu prava, obaveza i odgovornosti zaposlenih radnika u Centru, primenjuju se propisi kojima se uređuje rad.

XII OBAVEŠTAVANJE RADNIKA

Član 49

Organi Centra dužni su da obezbede redovno, blagovremeno, istinito, potpuno i po sadržini i obliku pristupačno obaveštenje radnika o celokupnom poslovanju Centra.

Član 50

Radnici imaju pravo da budu obavešteni o radu i izvršavanju odluka Upravnog odbora, Nadzornog odbora i direktora Centra.

Član 51

Obaveštenje radnika u Centru vrši se:

- blagovremenim dostavljanjem pripremljenog materijala za sednicu,

- pisanim izveštajima, analizama, nacrtima akata i dr.,

- objavljivanjem informacija, zapisnika, odluka organa i dr. na oglasnoj tabli Centra.

Član 52

Za blagovremeno i istinito obaveštavanje radnika odgovorni su predsednik Upravnog odbora, predsednik Nadzornog odbora i direktor Centra.

XIII POSLOVNA TAJNA

Član 53

Poslovnom tajnom smatraju se oni dokumenti i podaci čije bi saopštavanje neovlašćenim licima zbog njihove prirode i značaja bilo protivno interesima Centra i korisnika usluga.

Član 54

Poslovnom tajnom Centra smatraju se naročito ona dokumenta i podaci:

- koje nadležni organ proglasi poslovnom tajnom,

- koje nadležni organ kao takve saopšti Centru,

- koji se odnose na poslove koje Centar vrši za potrebe oružanih snaga i odbrane,

- koji sadrže ponude za konkurs ili javno nadmetanje, za objavljivanja rezultata konkursa odnosno javnog nadmetanja,

- koji su od posebno društveno-ekonomsko značaja,

- porodično-pravne i lične prirode, koji se saznaju prilikom stručnog rada sa strankama, a koji mogu škoditi dostojanstvu i ugledu porodice i pojedinca.

Član 55

Dokumenta i podatke koji se smatraju poslovnom tajnom može drugim licima ili organima saopštiti samo direktor ili lice koje direktor ovlasti.

Zaposleni koji rukuju dokumentima i podacima koji su proglašeni poslovnom tajnom dužni su da ih čuvaju na bezbednom mestu i ne mogu ih neovlašćeno saopštavati ili davati na uvid.

Dužnost čuvanja poslovne tajne imaju svi zaposleni, volonteri i studenti na praksi, koji je na bilo koji način saznaju.

Obaveza čuvanja poslovne tajne traje i po prestanku radnog odnosa u Centru.

XIV OPŠTI AKTI

Član 56

Statut je osnovni opšti akt Centra.

Drugi opšti akti Centra ne mogu biti u suprotnosti sa ovim Statutom.

Član 57

Inicijativu za donošenje izmena i dopuna Statuta i drugog opšteg akta mogu podneti:

- Upravni odbor,

- direktor,

- zaposleni Centra preko organizacije sindikata.

Inicijativa iz st. 1. ovog člana pokreće se dostavljanjem predloga u pisanoj formi direktoru i Upravnom odboru koji su dužni da je razmotre u primerenom roku.

Član 58

Objavljivanje opštih akata vrši se odmah po njihovom donošenju isticanjem na oglasnoj tabli Ustanove.

Opšta akta stupaju na snagu osmog dana od dana objavljivanja.

Izuzetno, opšti akt može stupiti na snagu narednog dana od dana usvajanja ako je to neophodno u konkretnom slučaju i ako tako odluči Upravni odbor.

Član 59

U Centru se pored Statuta donose sledeća opšta akta:

1. Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji poslova i radnih zadataka,

2. Pravilnik o radu,

3. Pravilnik o bezbednosti i zdravlju na radu,

4. Pravilnik o finansijskom poslovanju i računovodstvu,

5. Pravila o disciplini i ponašanju zaposlenih,

6. Druga opšta akta čija obaveza donošenja proizilazi iz Zakona i ovog Statuta.

XV NARODNA ODBRANA

Član 60

Poslove narodne odbrane Centar će izvršavati po zadacima nadležnih organa za odbranu i zaštitu i u skladu sa zakonima koji regulišu pitanja odbrane Republike Srbije.

U okviru zadataka iz prethodnog stava ovog člana Centar će organizovati obuku i pripremu svojih radnika za izvršavanje zadataka u ratnim uslovima i po zadacima nadležnih organa za odbranu i zaštitu.

Obuka će se vršiti van radnog vremena.

XVI ZAŠTITA PRAVA ZAPOSLENIH

Član 61

Zaposleni Centra imaju pravo da se obrate organima Centra za zaštitu svojih prava.

Obraćanje organima Centra u smislu stava 1. ovog člana može se vršiti putem molbe, prigovora, i drugih podnesaka.

Član 62

O zaštiti prava zaposlenih odlučuje direktor Centra, a protiv konačnih odluka direktora zaposleni može pokrenuti spor za zaštitu prava u redovnom sudskom postupku.

XVII SARADNJA SA SINDIKATOM

Član 63

Zaposleni u Centru mogu biti članovi sindikata.

Član 64

Kada se u ustanovi organizuje štrajk, organizator je u obavezi da za vreme trajanja štrajka obezbedi, pored obaveza utvrđenih Zakonom o štrajku, redovnu isplatu novčanih primanja korisnika i pružanje stručnih usluga.

XVIII PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 65

Ovaj Statut stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja na oglasnoj tabli Centra.

Član 66

Izmene i dopune Statuta vršiće se na način i po postupku po kome je donet Statut.

Član 67

Centar će uskladiti ostala opšta akta sa odredbama ovog Statuta u roku od 6 meseci od dana stupanja na snagu Statuta.

Član 68

Danom stupanja na snagu ovog Statuta prestaje da važi Statut Centra za socijalni rad Požarevac br. 1189 od 30.04.1993. godine sa izmenama i dopunama iz 1994. godine, 1997. godine, 1998. godine i 2002. godine.