REŠENJE

O USLOVIMA I NAČINU USTUPANJA NA KORIŠĆENJE PROSTORIJA U REPREZENTATIVNOM DELU - U BLOKU VEĆNICA U GRAĐEVINSKOM OBJEKTU - U POSLOVNOJ ZGRADI GRADSKA KUĆA U SUBOTICI, TRG SLOBODE 1

("Sl. list grada Subotice", br. 14/2009)

I

Ovim Rešenjem utvrđuju se uslovi i način davanja na korišćenje prostorija u reprezentativnom delu - u bloku većnica, u građevinskom objektu - u poslovnoj zgradi Gradska kuća u Subotici, Trg slobode 1, kao i uslova korišćenja dodatne opreme i pratećih usluga.

II

Prostorije u reprezentativnom delu - u bloku većnica, u zgradi Gradska kuća u Subotici, Trg slobode 1 su:

1. Velika većnica

2. Plava većnica

3. Žuta većnica

4. Hol ispred Velike većnice

5. Vestibil

6. City press room.

Prostorije navedene u prethodnom stavu mogu se koristiti za organizovanje svečanih akademija, skupova, prijema, izložbi i izvođenje kulturno-umetničkog programa.

III

Prostorije iz člana II stav 1. tačka 1, 2, 4. i 5. mogu se dati na korišćenje preduzećima, društvenim organizacijama, političkim strankama, kulturno-umetničkim institucijama, organizacijama, udruženjima i društvima uz plaćanje naknade za korišćenje.

Za korišćenje pojedinih prostorija iz stava 1. ovog člana preduzeća plaćaju naknadu za svaki započeti čas korišćenja, po sledećim cenama:

a.)

Velika većnica

2.872,00 din/čas

b.)

Plava većnica

1.722,00 din/čas

c.)

Vestibil

1.722,00 din/čas

d.)

a za korišćenje postavljenih stolova sa ugostiteljskim rekvizitima u Holu ispred Velike većnice korisnici plaćaju naknadu u iznosu od

1.148,00 din/čas

e.)

City press room

1.000,00 din/čas

Za korišćenje pojedinih prostorija iz stava 1. ovog člana društvene organizacije, kulturno-umetničke institucije, organizacije, udruženja i društva plaćaju naknadu po održanoj manifestaciji, po sledećim cenama:

a.)

Velika većnica

1.148,00 din/čas

b.)

Plava većnica

918,00 din/čas

c.)

Vestibil

918,00 din/čas

d.)

a za korišćenje postavljenih stolova sa ugostiteljskim rekvizitima u Holu ispred Velike većnice korisnici plaćaju naknadu u iznosu od

460,00 din/po manifestaciji

e.)

City press room

500,00 din/čas

Ako korisnici Velike većnice zahtevaju upotrebu specijalnih efekata rasvete, nadoknada iz stava 2. tačka a..) i stava 3. tačka a.) ovog člana uvećava se za 100%.

Naknada iz stava 2. tačke a.) i b.) i stava 3. tačke a.) i b.) ovog člana obuhvata i ozvučenje u većnici.

IV

Pri korišćenju prostorija iz člana III ovog Rešenja korisniku se, na njegov zahtev, može obezbediti i korišćenje sledeće opreme:

- uređaj za simultano prevođenje

- video bim sa platnom.

Naknada za korišćenje opreme iz prethodnog stava iznosi:

- za uređaj za simultano prevođenje

708,00 din/čas

- za video bim sa platnom

1.632,00 din/čas

Uz opremu iz stava 1. ovog člana korisniku se obezbeđuje prisustvo tehničkog lica pri korišćenju opreme.

Uređaj za simultano prevođenje može se dati na korišćenje korisnicima iz člana III ovog Rešenja i bez korišćenja prostorija, na pismeni zahtev, uz obavezu plaćanja naknade za korišćenje u iznosu od 983,00 din/čas.

U slučaju iz prethodnog stava Služba za opštu upravu i zajedničke poslove Gradske uprave zaključuje sa korisnikom ugovor o davanju na korišćenje opreme uz naknadu.

V

Prostorije iz člana II stav 1. tačka 1, 3. i 4. mogu se dati na korišćenje građanima, radi obavljanja ceremonije zaključivanja braka (venčanja).

Velika većnica može da se da na korišćenje zajedno sa Holom ispred Velike većnice, u kojem se mogu, na zahtev korisnika, postaviti stolovi sa ugostiteljskim rekvizitima (stolnjaci, čaše i tacne).

Naknada za korišćenje Velike većnice za svako pojedinačno zaključivanje braka iznosi 4.417,00 dinara.

Naknada za korišćenje Hola i stolova sa ugostiteljskim rekvizitima iznosi 883,00 dinara po venčanju.

Subotom u periodu od 8,00 do 19,00 časova građani imaju prioritet korišćenja Velike većnice i Hola ispred, za zaključivanje braka.

Žuta većnica se daje na korišćenje građanima za obavljanje ceremonije venčanja bez obaveze plaćanja naknade.

Žuta većnica se izuzetno može dati na korišćenje i radi prigodnog obeležavanja 25 godišnjice ili 50 godišnjice braka.

VI

Uz korišćenje prostorija u smislu člana V ovog Rešenja, korisniku se obezbeđuje i muzička pratnja za ceremoniju zaključenja braka (venčanja).

Ukoliko muzičku pratnju izvodi jedan izvođač, naknada za muzičku pratnju iznosi 954,00 dinara, ako muzičku pratnju izvode dva ili tri izvođača, naknada iznosi 1.357,00 dinara, a ako muzičku pratnju izvodi četiri ili više izvođača, naknada iznosi 3.393,00 dinara.

Ovlašćuje se Služba za opštu upravu i zajedničke poslove Gradske uprave da na kraju kalendarske godine, a za narednu godinu, zaključi sa izvođačima muzičke pratnje ugovore o delu, uz pribavljanje prethodne saglasnosti Gradonačelnika.

VII

Uz korišćenje prostorija u smislu člana V ovog Rešenja, korisniku se obezbeđuje i usluga protokola prilikom obavljanja ceremonije venčanja.

Usluga iz stava 1. ovog člana obezbeđuje se bez obaveze plaćanja posebne naknade.

Ovlašćuje se Služba za opštu upravu i zajedničke poslove da na kraju kalendarske godine, a za narednu godinu, obezbedi lice za vršenje usluga protokola u smislu stava 1. ovog člana, putem zaključenja ugovora o delu.

VIII

Uz korišćenje prostorija u smislu člana V ovog Rešenja korisniku se obezbeđuje, uz njegovu saglasnost, video-snimanje ceremonije venčanja radi emitovanja na programima televizijskih stanica.

Naknada za snimanje i emitovanje ceremonije venčanja iznosi 2.118,00 dinara po venčanju, po jednom snimatelju odnosno po emitovanju na jednom televizijskom kanalu.

Ovlašćuje se Služba za opštu upravu i zajedničke poslove Gradske uprave da na kraju kalendarske godine, a za narednu godinu, zaključi sa izabranim televizijskim stanicama ugovor o regulisanju međusobnih odnosa, uz pribavljanje prethodne saglasnosti Gradonačelnika.

Na venčanju je dozvoljeno samo snimanje fotoaparatom i video snimanje od strane fotografa odnosno lica koja učesnici venčanja dovedu sa sobom.

IX

Sa korisnicima prostorije iz člana III ovog Rešenja Služba za opštu upravu i zajedničke poslove Gradske uprave zaključuje ugovor.

Ugovor o davanju na korišćenje prostorije u reprezentativnom delu poslovnog objekta Gradska kuća sadrži sledeće elemente:

- naznačenje ugovornih strana i prostorija koje će se dati na korišćenje,

- naznačenje svrhe za koju se koristi prostorija,

- datum i termin korišćenja,

- naznačenje dodatne opreme koja se daje na korišćenje,

- iznos naknade za korišćenje prostorija i za korišćenje opreme,

- način i rok plaćanja naknade,

- odredbe o uslovima za otkazivanje korišćenja,

- mesto i datum zaključenja ugovora i

- potpis ugovornih strana overen pečatom.

X

Služba za opštu upravu i zajedničke poslove Gradske uprave ne može osloboditi korisnika od plaćanja naknade po ovom Rešenju.

Ovlašćuje se Načelnik Gradske uprave da može, na zahtev korisnika prostorije iz člana III stav 2. ovog rešenja, odnosno na zahtev korisnika opreme i uređaja iz člana IV ovog Rešenja, doneti rešenje kojim se prostorije odnosno oprema i uređaj daju na korišćenje uz oslobađanje od plaćanja naknade po ovom Rešenju.

XI

Sve naknade iz ovog Rešenja utvrđene su bez poreza na dodatu vrednost, izuzev naknada iz člana VI i VIII ovog Rešenja.

Korisnik prostorije, opreme odnosno usluga dužan je da istovremeno sa naknadom plati i pripadajući porez.

XII

Korisnici prostorije, opreme i usluga iz člana III i IV ovog rešenja naknadu za korišćenje, zajedno sa porezom, uplaćuje u roku od tri dana po potpisivanju ugovora, u korist računa broj 840-745151-843-03 Ostali prihodi Grada Subotice, sa pozivom na broj 97 i ukoliko se radi o pravnom licu, sa pozivom na kontrolni broj 236, na PIB i na broj ugovora, a ukoliko se radi o fizičkom licu, sa pozivom na broj 69-236.

XIII

Korisnici prostorija, opreme i usluga iz člana V ovog rešenja naknadu, zajedno sa porezom, uplaćuju na dan prijave venčanja, putem uplatnice, u korist računa broj 840-745151-843-03 Ostali prihodi Grada Subotice, sa pozivom na broj 97-69-236.

XIV

Danom donošenja ovog Rešenja prestaje da važi Rešenje o uslovima i načinu davanja na korišćenje prostorija u reprezentativnom delu - u bloku većnica u građevinskom objektu - u poslovnoj zgradi Gradska kuća u Subotici, Trg slobode 1, broj I-361-32/2006 od 16.01.2006. godine.

XV

Ovo Rešenje stupa na snagu danom donošenja i objavljuje se u "Službenom listu grada Subotica".