ODLUKAO GRADSKIM ADMINISTRATIVNIM TAKSAMA GRADA LESKOVCA("Sl. glasnik grada Leskovca", br. 28/2008 i 11/2009) |
Ovom Odlukom utvrđuju se gradske administrativne takse za vršenje poslova lokalne samouprave kao lokalni javni prihodi koji organi uprave ostvaruju svojom delatnošću.
Gradske administrativne takse se utvrđuju za spise i radnje u upravnim stvarima, kao i za druge spise i radnje koji organi uprave izdaju, odnosno obavljaju u okviru poslova iz svoje izvorne nadležnosti, a koje obuhvataju naknadu za izvršeni rad i troškove koji su učinjeni za vršenje toga rada.
Obveznik plaćanja gradske administrativne takse je lice povodom čijeg zahteva se vrši radnja ili donosi spis predviđen ovom Odlukom. Ako se radnja vrši po zahtevu više lica ili donosi za više lica, svako lice je obveznik plaćanja gradske administrativne takse.
Visina gradske administrativne takse i nastanak obaveze plaćanja utvrđuje se tarifom gradske administrativne takse za rad organa uprave koja je sastavni deo ove Odluke.
U aktu i drugom spisu o izvršenoj radnji, označuje se iznos naplaćene gradske administrativne takse i tarifni broj po kome je naplaćena.
Plaćanja gradske administrativne takse utvrđene ovom Odlukom oslobađaju se korisnici materijalnog obezbeđenja i ustanove čiji je osnivač Skupština grada Leskovca.
Radi ostvarivanja prava iz stava 1. ovog člana stavlja se na uvid akt nadležnog organa ili organizacije o pravu na materijalno obezbeđenje.
Gradska administrativna taksa za rad Organa uprave ne plaća se za spise i radnje za ispravljanje grešaka u aktima i evidencijama u postupku više plaćenih ili nepravilno plaćenih sredstava.
Gradska administrativna taksa se plaća na račun broj 840-742341843-24 u korist naknade za rad Organa uprave grada Leskovca, po modelu 97 sa pozivom na broj 21-058.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje da važi Odluka o opštinskim administrativnim taksama za rad organa uprave objavljena u "Službenom glasniku opštine Leskovac" br. 22/07 i 2/08.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku grada Leskovca", a primenjivaće se od 1. januara 2009. godine.
Samostalni član Odluke o izmeni i dopuni
Odluke o gradskim administrativnim taksama grada Leskovca
("Sl. glasnik grada Leskovca", br. 11/2009)
Član 2
Ova Odluka stupa na snagu danom usvajanja i objaviće se u "Službenom glasniku grada Leskovca".
TARIFE GRADSKIH
ADMINISTRATIVNIH TAKSI ZA RAD ORGANA UPRAVE
Za pismeno mišljenje o primeni propisa plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od |
430 dinara |
Za uvid u spise završenih predmeta plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od |
140 dinara. |
1. Za obaveštenje o mogućnostima i ograničenjima za uređenje prostora |
300 dinara |
2. Za obaveštenje o mogućnostima i ograničenjima za uređenje prostora sa grafičkim prilozima: |
|
- za jednu građevinsku parcelu |
500 dinara |
- za svaku sledeću |
150 dinara |
Za uverenje o činjenicama sadržanim u urbanističkoj dokumentaciji |
220 dinara |
Za izveštaj i informacije o podacima sadržanim u urbanističkoj dokumentaciji |
350 dinara |
Za izlazak na "lice mesta" i rad komisija i stručnih službi organa uprave, gradska administrativna taksa se plaća: |
|
1. Za pregled prostora za obavljanje delatnosti u pogledu ispunjenosti uslova zaštite životne sredine |
4.280 dinara |
2. Za pregled kuća, stanova za odmor i soba za pružanje smeštaja i ishrana turista po objektu kategorizacije |
250 dinara |
3. Za utvrđivanje uslova za promenu namene poljoprivrednog zemljišta |
520 dinara |
4. Za utvrđivanje ispunjenosti veterinarskih uslova |
450 dinara |
5. Za utvrđivanje vodoprivrednih uslova |
520 dinara |
6. Za utvrđ. ispunjenosti uslova vozila za obav. auto taksi prevoza putnika |
2.140 dinara |
7. Za ostali izlazak na lice mesta komisija i stručnih službi organa uprave po zahtevima stranaka |
240 dinara |
Za urbanističku saglasnost na tehničku dokumentaciju plaća se gradska administrativna taksa: |
|
- za porodičnu stambenu zgradu do 100 m2 |
500 dinara |
- za porodičnu stambenu zgradu preko 100 m2 a do 300 m2 |
600 dinara |
- preko 300 m2 |
1.200 dinara |
- za zdravstvene i školske objekte |
590 dinara |
- za sportske objekte i objekte kulture |
1.000 dinara |
- za poslovne objekte do 100 m2 |
2.000 dinara |
- za poslovne objekte preko 100 m2 a do 300 m2 |
3.000 dinara |
- za poslovne objekte preko 300 m2 |
10 din. po m2 |
- za saobraćajnice sa pratećom infrastrukturom |
|
- do 1000 m dužnih |
2.500 dinara |
- preko 1000 m dužnih |
3.000 dinara |
- za objekte vodovoda kanalizacije, elektrike, PTT, toplovoda i dr. |
|
- do 1000 m |
2.200 dinara |
- preko 1000 m |
3.000 dinara |
- za potvrdu prijave za sanaciju, adaptaciju, pomoćne objekte, promene namena objekta i investiciono i tekuće održavanje objekta |
1.500 dinara |
- za rešenje kojim se odobrava upotreba poslovnih objekata |
7 din. po m2 |
- za rešenje kojim se odobrava upotreba stambenih zgrada |
5 din. po m2 |
Za akt o urbanističkim uslovima (čl. 57. Zakona o planiranju i izgradnji) i izvod iz plana (čl. 56. Zakona) plaća se gradska administrativna taksa u iznosu: |
|
- za porodičnu stambenu zgradu do 100 m2 |
800 dinara |
- za stambene objekte preko 100 m2 a do 300 m2 |
1.000 dinara |
- preko 300 m |
5 din po m2 |
- za zdravstvene i školske objekte |
1.000 dinara |
- za sportske objekte i objekte kulture |
1.800 dinara |
- za poslovne objekte do 100 m2 |
2.500 dinara |
- za poslovne objekte preko 100 m2 a do 300 m2 |
3.500 dinara |
- preko 300 m2 |
10 din. po m2 |
- za saobraćajnice sa pratećom infrastrukturom |
|
- do 1000 m dužnih |
2.800 dinara |
- Instalacije, PTT, toplovoda, gasovoda, kablovska TV, vodovoda i kanalizacije, elektrike i dr. |
|
- do 1000 m dužnih |
1.800 dinara |
- preko 1000 m dužnih |
1,5 din. po m dužnom |
- izrada urbanističkih projekata |
5 din po m2 |
Izrada kompletnih urbanističkih uslova za izgradnju objekta visokogradnje i niskogradnje na osnovu urbanističkih planova, opštih pravila urbanističke regulacije i parcelacije i gradskih odluka. |
|
|
|
1. OBJEKTI VISOKOGRADNJE |
|
(Obračun po 1 m2 građevinske bruto površine - JUS U.C2.100. Sl. list SRJ br. 59/95) |
|
|
|
Napomena: Površina podrumskih i potkrovnih prostorija se umanjuje za 50%. |
|
- Individualni stambeni objekti |
|
do 120 m2 |
1.000 dinara |
preko 120 m2 po svakom m2 |
57 din/m2 |
- Individualni stambeni - poslovni objekti |
|
do 20 m2 |
1.500 dinara |
preko 120 m2 po svakom m2 |
85 din/m2 |
- Objekti kolektivnog stanovanja |
|
do 500 m2 |
48 din/m2 |
od 500 do 1500 m2 |
40 din/m2 |
preko 1500 m2 |
32 din/m2 |
Objekti kolektivnog stanovanja sa poslovnim prostorom |
|
- Stanovanje |
|
do 500 m2 |
48 din/m2 |
od 500 do 1500 m2 |
40 din/m2 |
preko 1500 m2 |
32 din/m2 |
- Poslovni prostor |
87 din/m2 |
|
|
- Objekti kolektivnog stanovanja |
|
do 500 m2 |
48 din/m2 |
od 500 do 1500 m2 |
40 din/m2 |
|
|
- Poslovni objekti |
87 din/m2 |
Privredno-proizvodni objekti |
|
do 50 m2 |
55 din/m2 |
od 50-150 m2 |
51 din/m2 |
od 150-500 m2 |
47 din/m2 |
od 500-1500 m2 |
44 din/m2 |
preko 1500 m2 |
40 din/m2 |
|
|
Otvorena skladišta |
12 din/m2 |
|
|
- Objekti društvenog standarda |
24 din/m2 |
- Objekti javne namene |
32 din/m2 |
- Kolske vage |
4.520 din/kom |
- Promena fasade |
|
do 5 m2 |
1.500 din/m2 |
preko 5 m2 po svakom m2 |
250 din /m2 |
|
|
- Objekti komunalne infrastrukture |
|
(trafostanice, bazne stanice, glavne stanice za KDS, ATC centrale, crpne stanice, stanice za prepumpavanje, razne vrste predajnika i sl.) po objektu |
28.000 din |
|
|
- Objekti za snabdevanje gorivom motornih vozila |
|
- samostalni objekat |
po objektu |
- objekat kao deo celine |
po objektu |
- Cisterne - nadzemni i ukopani objekti |
|
po objektu |
5.560 din. |
REKONSTRUKCIJA OBJEKATA |
|
Napomena: Rekonstrukcija celokupnog objekta - uslovi po cenama novopredviđenih objekata. Rekonstrukcija krova, tavanske i međuspratne konstrukcije. |
|
- Individualni stambeni objekti |
|
do 120 m2 |
500 din |
preko 120 m2 po svakom m2 |
30 din/m2 |
|
|
- Individualni stambeni - poslovni objekti |
|
do 120 m2 |
750 din |
preko 120 m2 po svakom m2 |
40 din/m2 |
|
|
- Objekti kolektivnog stanovanja |
|
do 500 m2 |
30 din/m2 |
od 500 do 1500 m2 |
20 din/m2 |
preko 1500 m2 |
25 din/m2 |
|
|
- Objekti kolektivnog stanovanja sa poslovnim prostorom |
|
- Stanovanje |
|
do 500 m2 |
30 din/m2 |
od 500 do 1500 m2 |
20 din/m2 |
preko 1500 m2 |
15 din/m2 |
|
|
- Poslovni prostor |
45 din/m2 |
|
|
- Objekti kolektivnog stanovanja |
|
do 500 m2 |
30 din/m2 |
od 500 do 1500 m2 |
20 din/m2 |
preko 1500 m2 |
15 din/m2 |
|
|
- Poslovni objekti |
45 din/m2 |
- Privredno proizvodni objekti |
|
do 50 m2 |
30 din/m2 |
od 50 do 150 m2 |
27 din/m2 |
od 150 do 500 m2 |
25 din/m2 |
od 500 do 1500 m2 |
22 din/m2 |
preko 1500 m2 |
20 din/m2 |
|
|
Otvorena skladišta |
10 din/m2 |
- Objekti društvenog standarda |
10 din/m2 |
|
|
- Objekti javne namene |
20 din/m2 |
|
|
2. OBJEKTI NISKOGRADNJE |
|
Saobraćajne površine |
|
- Gradske saobraćajnice i lokalni putevi |
23 din/m2 |
- Trotoari i biciklističke staze |
17 din/m2 |
- Platoi sa parking prostorom |
15 din/m2 |
|
|
3. UREĐENJE SLOBODNIH POVRŠINA |
|
- Trgovi, skverovi, parkovi i groblja |
27.120 din/ha |
- Sportski tereni, igrališta i školska dvorišta |
22.600 din/ha |
- Rekreativne zelene i slobodne površine |
18.080 din/ha |
- Dečija igrališta |
11.300 din/ha |
- Deponije |
12.000 din/ha |
- Drvoredi |
11 din/M1 |
Obeležavanje građevinske i regulacione linije |
1.100 dinara |
- za građevinski i drugi materijal |
550 dinara |
Za odobrenje za puštanje objekta u probni rad plaća se gradska administrativna taksa u iznosu |
2.500 dinara |
Za izdavanje odobrenja za raskopavanje javne površine plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od |
720 dinara |
Za odobrenje u vezi određivanja režima saobraćaja plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od |
750 dinara |
Za overu, usaglašavanje i brisanje reda vožnje u gradskom i prigradskom prevozu putnika plaća se gradska administrativna taksa po polasku u iznosu od (u prigradskom 1.190 dinara, u gradskom 1.190 dinara) |
|
Za izdavanje odobrenja za zauzeće javnih površina |
|
- za predmete i stvari |
800 dinara |
Za izdavanje potvrde o promeni naziva ulica |
400 dinara |
Za odobrenje za postavljanje reklama plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od |
550 dinara |
Naknada troškova za izdavanje izvoda iz matičnih knjiga rođenih, venčanih i umrlih |
|
1. Zahtev za izdavanje izvoda |
40 dinara |
2. Izdavanje izvoda |
80 dinara |
Naknada troškova za izdavanje izvoda iz matičnih knjiga rođenih, venčanih i umrlih na međunarodnom obrascu |
500 dinara |
Naknada troškova za izdavanje uverenja na osnovu podataka iz matičnih knjiga |
|
1. Zahtev za izdavanje uverenja |
40 dinara |
2. Izdavanje uverenja (uverenja o slobodnom bračnom stanju i drugih uverenja) |
140 dinara |
Naknada troškova za izdavanje uverenja o državljanstvu |
|
1. Zahtev za izdavanje uverenja |
40 dinara |
2. Izdavanje uverenja o državljanstvu |
80 dinara |
Naknada troškova za izdavanje smrtovnica po zahtevu građana |
50 dinara |
Naknada troškova za izdavanje rešenja o promeni imena i prezimena i drugih rešenja iz oblasti matičnih knjiga: |
|
1. Zahtev za donošenje rešenja |
60 dinara |
2. Donošenje rešenja |
140 dinara |
Naknada troškova za žalbe protiv rešenja o promeni imena i prezimena i drugih rešenja iz oblasti matičnih knjiga |
150 dinara |
Naknada troškova prisustvovanja matičara činu zaključenju braka: |
|
1. Van službenih prostorija |
8.000 dinara |
2. Radnim danom |
230 dinara |
3. U dane vikenda i državnih praznika |
320 dinara |
Naknada troškova za overu potpisa, prepisa i rukopisa po predmetu |
80 dinara |
Naknada troškova za overu ovlašćenja |
100 dinara |
Naknada troškova za izdavanje prepisa, službenih akata koji se nalaze kod organa Gradskih uprava |
85 dinara |
Za izdavanje rešenja o davanju zemljišta u zakup po bilo kom osnovu |
1.600 dinara |
Za izdavanje rešenja o izuzimanju građevinskog zemljišta |
1.600 dinara |
Za izdavanje rešenja o priznavanju prava korišćenja i rešenja o prestanku prava korišćenja. |
1.600 dinara |
Za izdavanje tapija |
530 dinara |
Za uvođenje u posed po bilo kom osnovu |
1.060 dinara |
Za izdavanje: |
|
1. Uverenja o vremenskom vođenju radnje |
270 dinara |
2. Rešenja o produženju radnog vremena |
860 dinara |
Za spise i radnje u vezi prijema, izrade i overe cenovnika za proizvode i usluge iz nadležnosti grada, izdavanje potvrda i prepisa: |
|
1. Za neproizvodne usluge |
240 dinara |
2. Za proizvodne delatnosti i zanatske usluge |
110 dinara |
3. Za usluge u obrazovanju, kulturi i saobraćaju |
110 dinara |
4. Delatnost škole za vozače |
240 dinara |
5. Za usluge ustanova društvene zaštite |
110 dinara |
6. Ostale usluge |
110 dinara |
7. Za usluge u komunalno-stambenoj delatnosti |
360 dinara |
8. Izdavanje potvrde i prepisa |
190 dinara |
Za rešenje iz oblasti poljoprivrede i vodoprivrede: |
|
1. Za rešenja o promeni namene obradivog poljoprivrednog zemljišta |
710 dinara |
2. Za rešenja o ispunjenosti veterinarskih uslova |
620 dinara |
3. Za rešenje o izdavanju vodoprivredne saglasnosti |
790 dinara |
4. Za izdavanje vodoprivredne dozvole |
990 dinara |
5. Za potvrdu o ispunjenosti vodoprivrednih uslova |
1.140 dinara |
6. Za izdavanje potvrde o obavljanju poljoprivredne proizvodnje |
290 dinara |
Gradska administrativna taksa za rad, pružanje pravne pomoći građanima u ostvarivanju njihovih prava kod organa uprave i javnih preduzeća, ustanova, organa i organizacija: |
|
1. Pisanje podneska (zahtev, molba, predlog, prijava) |
650 dinara |
2. Pisanje pravnih lekova: |
|
- Redovnih |
750 dinara |
- Vanrednih |
1.000 dinara |
Gradska administrativna taksa za rad za pružanje pravne pomoći građana u ostvarivanju njihovih prava pred sudom, Tužilaštvom, Sekretarijatom unutrašnjih poslova i inostranim organima: |
|
1. Pisanje ugovora |
3.000 dinara |
2. Pisanje punomoćja, ovlašćenja, predloga, izjava, garantnih pisama, molbi i zahteva |
700 dinara |
3. Pisanje klauzule na ugovoru, punomoćju, ovlašćenju i izjavi |
300 dinara |
4. Pisanje krivičnih prijava |
900 dinara |
5. Pisanje tužbe u jednostavnim pravnim stvarima |
1.000 dinara |
6. Pisanje odgovora na tužbu |
1.000 dinara |
7. Pisanje tužbe u složenim pravnim stvarima |
2.500 dinara |
8. Pisanje odgovora na tužbu u složenim pravnim stvarima |
1.500 dinara |
9. Pisanje podnesaka (u parničnom, krivičnom i izvršnom postupku) |
750 dinara |
10. Pisanje redovnih pravnih lekova: |
|
- prigovora |
750 dinara |
- žalbi |
1.500 dinara |
11. Sastavljanje vanrednih pravnih lekova |
2.500 dinara |
12. Sastavljanje predloga u izvršnom postupku |
900 dinara |
- Za izdavanje poreskog uverenja u obavljanju poslova iz svoje izvorne nadležnosti plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od |
240 dinara |
- Za žalbe protiv akata organa grada koje donose u obavljanju poslova iz svoje izvorne nadležnosti plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od |
240 dinara |