ODLUKA

O POSLOVNIM, MAGACINSKIM PROSTORIJAMA I GARAŽAMA

("Sl. list opštine Pančevo, br. 22/2006 - prečišćen tekst, 29/2006, 21/2007 i "Sl. list grada Pančeva", br. 16/2008, 8/2009 i 16/2009)

 

I OPŠTE ODREDBE

Član 1

Ovom odlukom utvrđuju se uslovi korišćenja, način i postupak davanja u zakup, jednokratni iznos zakupa kao uslov sticanja svojstva zakupca, (u daljem tekstu jednokratni iznos), visina zakupnine za poslovne, magacinske prostorije i zidane garaže u državnoj svojini i za prostore za obavljanje umetničkih delatnosti - ateljee na kojima je korisnik grad Pančevo i regulišu se druga pitanja u vezi sa korišćenjem istih.

Član 2

Upravljanje poslovnim, magacinskim prostorijama i garažama iz člana 1. ove odluke poverava se Javnom preduzeću "Direkcija za izgradnju i uređenje Pančeva" Pančevo (u daljem tekstu: JP "Direkcija").

JP "Direkcija" je ovlašćena da u ime grada Pančeva vodi evidenciju poslovnog, magacinskog prostora i garaža, obavlja poslove koji se odnose na pribavljanje, otuđenje, davanje u zakup i otkazivanje ugovora o zakupu poslovnih, magacinskih prostorija i garaža, upravljanje (tekuće i investiciono održavanje i opremanje, obnavljanje i unapređivanje), stara se o naplati zakupnine, izvršava zakonsku i druge obaveze koje proističu iz zakupa, pokreće i vodi sudske i druge postupke u vezi sa zakupodavnim odnosom izuzev svojinsko-pravnih sporova, kao i druge poslove i pravne radnje u vezi poslovnih, magacinskih prostorija i garaža u skladu sa zakonom, Statutom grada i ovom odlukom.

Član 3

Poslovnim prostorom, u smislu ove odluke, smatra se jedna ili više prostorija namenjenih obavljanju poslovne delatnosti, koje po pravilu čine građevinsku celinu i imaju poseban ulaz, a nalaze se u stambenom, poslovnom ili stambeno-poslovnom objektu.

Magacinskim prostorom, u smislu ove odluke, smatra se prostor koji se koristi za smeštaj robe i za njenu zaštitu od kvarenja ili zagađivanja.

Zidano garažom (u daljem tekstu: garaža) u smislu ove odluke, smatra se objekat ili prostorija namenjena za parkiranje vozila u zonama stanovanja.

Ateljeom u smislu ove odluke, smatra se jedna ili više prostorija namenjenih za obavljanje umetničke delatnosti.

Član 4

Poslovni, magacinski prostor i garaže daju se u zakup na određeno vreme, na period koji ne može biti duži od deset godina od dana zaključenja ugovora.

Ateljea se daju u zakup na neodređeno vreme u skladu sa posebnom odlukom.

Član 5

Upravni odbor JP "Direkcija za izgradnju i uređenje Pančeva" Pančevo (u daljem tekstu: UO JP "Direkcija") prilikom raspisivanja oglasa za davanje u zakup poslovne prostorije određuje delatnost koja će se obavljati u poslovnoj prostoriji, a u skladu sa propisima o minimalnim tehničkim uslovima za obavljanje prometa robe i vršenja usluga u prometu robe, propisima o zaštiti životne sredine i gradskom odlukom o merama za zaštitu od buke, i gradskom odlukom o ateljeima.

Član 6

Prilikom određivanja delatnosti koja se može obavljati u poslovnim prostorijama koje se nalaze u objektima koji su pod zaštitom, JP "Direkcija", pre raspisivanja oglasa, pribavlja mišljenje Zavoda za zaštitu spomenika kulture Pančevo.

II POSTUPAK DAVANJA U ZAKUP POSLOVNIH PROSTORIJA

Član 7

Poslovni, magacinski prostor i garaže daju se u zakup:

- javnim nadmetanjem;

Način davanja u zakup ateljea biće uređen posebnom odlukom Skupštine grada Pančeva.

Član 8

Radi davanja u zakup poslovnog, magacinskog prostora i garaža, objavljuje se oglas u lokalnom listu i na oglasnoj tabli JP "Direkcija".

Oglas se može objaviti i u jednom od dnevnih listova.

Član 9

Odluku o raspisivanju oglasa za davanje u zakup poslovnog, magacinskog prostora i garaža koji su ispražnjeni od lica i stvari donosi UO JP "Direkcija".

Odluka iz stava 1. ovog člana treba da sadrži potpun tekst oglasa.

Član 10

Oglas naročito treba da sadrži:

1) podatke o poslovnoj, magacinskoj prostoriji, odnosno garaži (površina, poslovna zona, adresa sa strukturom prostora);

2) vreme na koje se poslovne, magacinske prostorije i garaže daju u zakup;

3) naznaku da u postupku može da učestvuje svako pravno i fizičko lice koje zadovoljava uslove predviđene oglasom;

4) vrstu poslovne delatnosti koja se može obavljati u skladu sa članom 5. ove odluke;

5) visinu početnog jednokratnog iznosa bez poreza koji je predmet javnog nadmetanja;

6) naznaku da se na najviši izlicitirani jednokratni iznos plaća porez;

7) odredbu da je svaki učesnik obavezan da izvrši uplatu garantnog iznosa radi učešća na oglasu, visinu garantnog iznosa i broj tekućeg računa na koji se uplaćuje;

8) napomenu da se najpovoljnijem ponuđaču uplaćeni garantni iznos uračunava u zakupninu, a da se isti vraća ponuđačima koji ne uspeju na javnom nadmetanju;

9) odredbu da se poslovni, magacinski prostor i garaža daje u viđenom stanju;

10) odredbu da se neće razmatrati ponude ponuđača koji ima dug prema JP "Direkcija" po bilo kom osnovu;

11) taksativno navedene podatke i priloge koje treba da sadrži prijava;

12) adresu i način na koji se upućuje prijava, uz napomenu da podnosilac prijave istu dostavi u zatvorenoj koverti sa naznakom: "PRIJAVA ZA POSLOVNI - MAGACINSKI PROSTOR U OGLASU OZNAČEN REDNIM BROJEM - NE OTVARAJ" - adresom, odnosno sedištem lica koje se prijavljuje na oglas;

13) rok za podnošenje prijava;

14) odredbu da se nepotpune, neblagovremene i neuredne prijave neće uzimati u razmatranje;

15) odredbu da se postupak javnog nadmetanja neće održati ukoliko se na oglas javi jedno zainteresovano lice;

16) vreme i mesto održavanja javnog nadmetanja;

17) odredbu da se visina mesečne zakupnine koriguje u skladu sa članom 37. i 38. Odluke;

18) odredbu da se nakon donošenja akta nadležnog organa grada Pančeva, zaključuje ugovor o zakupu na određeno vreme do dobijanja saglasnosti Republičke Direkcije za imovinu a najduže na period od deset godina, a nakon dobijanja saglasnosti zaključuje se ugovor o zakupu na određeno vreme, tako što je period trajanja zakupa iz ovog ugovora umanjen za period trajanja zakupa pre dobijene saglasnosti;

19) odredbu da je obavezan prikaz lične karte učesnika kao i prikaz urednog punomoćja overenog u sudu.

Visina početnog jednokratnog iznosa bez poreza iz stava 1. tačka 5. ovog člana iznosi 6 mesečnih zakupnina (površina prostora puta cena zakupa po m2 za zonu u kojoj se prostor nalazi).

Visina garantnog iznosa iz stava 1. tačka 7. ovog člana iznosi tri mesečne zakupnine (površina prostora puta cena zakupa po m2 za zonu u kojoj se prostor nalazi).

Mesečna visina zakupnine utvrđuje se u skladu sa članom 35, 36, 37. i 38. ove odluke.

Član 11

Postupak davanja u zakup poslovnih, magacinskih prostorija i garaža sprovodi Komisija za izbor najpovoljnijeg ponuđača za davanje u zakup poslovnog prostora (u daljem tekstu: Komisija).

Komisiju obrazuje UO JP "Direkcija" na period od četiri godine.

Komisiju čine predsednik, tri člana i njihovi zamenici.

Predsednika, zamenika predsednika, jednog člana i njihove zamenike imenuje UO JP "Direkcija".

Dva člana Komisije i njihove zamenike imenuje gradonačelnik grada iz nadležnog sekretarijata Gradske uprave.

Član 12

U postupku javnog nadmetanja ne mogu kao ponuđači učestvovati predsednik, članovi Komisije i njihovi zamenici.

Član 13

Rad Komisije je javan.

O radu Komisije tokom postupka javnog nadmetanja vodi se zapisnik koji potpisuju predsednik i prisutni članovi Komisije.

Za punovažan rad Komisije obavezno je prisustvo predsednika ili zamenika predsednika, i dva člana Komisije ili njihovih zamenika.

1. JAVNO NADMETANJE

Član 14

Na osnovu raspisanog oglasa iz člana 8. ove odluke, u postupku javnog nadmetanja radi dodele poslovnog, magacinskog prostora, odnosno garaža, zainteresovana lica podnose prijave.

Jedno lice može da podnese prijavu za više poslovnih, magacinskih prostorija, odnosno garaža, s tim što je u obavezi da za svaki prostor podnese potpunu prijavu i uplati traženi garantni iznos.

Član 15

Prijava treba da sadrži:

- podatke o podnosiocu prijave i to:

a) za fizička lica - ime, prezime, jedinstveni matični broj građana i adresu sa obaveznom fotokopijom lične karte;

b) preduzetnici - kopija rešenja o upisu u registar kod nadležnog organa uprave, adresa stana i fotokopija lične karte;

v) za pravna lica - naziv firme sa obaveznom fotokopijom izvoda iz sudskog registra, sedište pravnog lica sa podacima o licu ovlašćenom za zastupanje i brojem tekućeg računa,

- podatke o poslovnom, magacinskom prostoru i garaži za koju se prijava podnosi,

- delatnost koja će se obavljati,

- izjavu da poslovni prostor preuzima u viđenom stanju,

- dokaz o uplati oglasom predviđenog garantnog iznosa.

Član 16

Postupak javnog nadmetanja neće se održati ukoliko mu pristupi jedan učesnik.

Ukoliko se u ponovljenom postupku javnog nadmetanja prijavi samo jedan učesnik prihvatiće se njegova ponuda.

Član 17

Otvaranje postupak javnog nadmetanja proglašava predsednik ili zamenik predsednika Komisije, pozivom da svi zainteresovani podnosioci prijava pristupe javnom nadmetanju.

Član 18

Nakon otvaranja postupka javnog nadmetanja, Komisija pristupa utvrđivanju broja podnetih prijava i konstatuje ko je od podnosilaca prijava lično prisutan, odnosno da li punomoćnik podnosioca prijave ima urednu punomoć - ovlašćenje da učestvuje u postupku javnog nadmetanja.

Nakon utvrđivanja identiteta podnosilaca prijava, Komisija utvrđuje da li su podnete prijave blagovremene, potpune i uredne.

Neblagovremene, nepotpune i neuredne prijave, Komisija neće uzeti u razmatranje što se zapisnički konstatuje.

Član 19

Predsednik ili zamenik predsednika Komisije objavljuje visinu početnog jednokratnog iznosa za poslovni, magacinski prostor odnosno garažu i poziva učesnike da ponude svoje iznose.

Učesnik javnog nadmetanja dužan je da jasno i glasno kaže koji iznos nudi.

Predsedavajući Komisije pita tri puta da li neko daje više od najvećeg prethodno ponuđenog iznosa i konstatuje koji je najveći iznos ponuđen i ime ponuđača.

Učesnik koji je ponudio najveći jednokratni iznos obavezan je da na poziv predsednika Komisije odmah potpiše izjavu da je ponudio najveći iznos.

Ukoliko učesnik koji je ponudio najveći jednokratni iznos odbije da odmah potpiše izjavu iz prethodnog stava smatra se da je odustao od ponude.

Učesnik koji je izlicitirao najviši jednokratni iznos i potpisao izjavu iz stava 4. ovog člana je najpovoljniji ponuđač.

Čl. 20-24

(Brisano)

Član 25

Licu koje se prijavilo na oglas a nije pristupilo javnom nadmetanju ne vraća se garantni iznos.

Član 26

Komisija je obavezna da gradonačelniku grada u roku od 15 dana od dana sprovedenog postupka javnog nadmetanja, odnosno donošenja odluke Upravnog odbora JP "Direkcija" iz člana 35-6 stav 2. ove Odluke, dostavi:

- predlog za davanje u zakup poslovnog, magacinskog prostora odnosno garaže;

- fotokopiju prijave;

- dokaz o uplati garantnog iznosa;

- zapisnik sa javnog nadmetanja;

- dokaz o uplati najvišeg izlicitiranog jednokratnog iznosa odnosno dokaz o uplati prve rate istog u slučajevima iz člana 35-6 ove odluke;

- drugu dokumentaciju za koju Komisija smatra da je potrebna za odlučivanje.

Član 27

Ukoliko gradonačelnik grada na osnovu podnete dokumentacije, smatra da postupak javnog nadmetanja nije pravilno sproveden, doneće rešenje o poništaju oglasa ili dela oglasa.

Rešenje iz prethodnog stava nadležni sekretarijat Gradske uprave dostavlja svim učesnicima a svaki učesnik oglasa, može uložiti prigovor Skupštini grada Pančeva u roku od 8 dana od dana prijema.

Član 28

Na osnovu dostavljene dokumentacije iz člana 26. ove odluke, Gradonačelnik grada donosi rešenje o davanju u zakup poslovnog, magacinskog prostora, odnosno garaže najpovoljnijem ponuđaču.

Nadležni sekretarijat Gradske uprave u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja Rešenja o davanju u zakup poslovnog, magacinskog prostora i garaža, dostavlja po jedan primerak JP "Direkciji" i svim učesnicima oglasa.

Na rešenje o davanju u zakup poslovnih, magacinskih prostorija, odnosno garaža, svaki učesnik oglasa, može uložiti prigovor Skupštini grada Pančeva u roku od 8 (osam) dana od dana prijema.

Rešenje iz stava 1. ovog člana, objavljuje se na oglasnoj tabli Skupštine grada Pančeva i JP "Direkcija".

Član 29

Rešenje o davanju u zakup poslovnog, magacinskog prostora, odnosno garaže na koje nije uložen prigovor, odnosno rešenje Skupštine grada Pančeva doneto po prigovoru, smatra se konačnim, i isto se može pobijati u sudskom postupku.

Rešenje iz prethodnog stava sa pratećom dokumentacijom JP "Direkcija" dostavlja na saglasnost Republičkoj Direkciji za imovinu Republike Srbije (u daljem tekstu: Direkcija za imovinu).

Na osnovu konačnog rešenja ponuđač kome je dat u zakup poslovni, magacinski prostor ili garaža dužan je da u roku od 15 dana od dana dostavljanja, zaključi ugovor o zakupu poslovnog, magacinskog prostora ili garaže na određeno vreme propisano u članu 4. ove odluke, a do dobijanja saglasnosti Direkcije za imovinu.

Ugovore iz prethodnog stava ovog člana u ime zakupodavca potpisuje direktor JP "Direkcija".

Ugovor o zakupu poslovnog, magacinskog prostora, odnosno garaža do dobijanja saglasnosti Direkcije za imovinu, potpisuje direktor JP "Direkcija" u ime zakupodavca, a period trajanja zakupa iz ovog ugovora uračunaće se u period trajanja zakupa iz ugovora o zakupu zaključenog nakon dobijene saglasnosti Direkcije za imovinu.

Član 30

Ugovor o zakupu po dobijanju saglasnosti Direkcije za imovinu na rešenje iz člana 29. stav 1. ove odluke zaključuje direktor JP "Direkcija" u ime zakupodavca.

III NASTAVAK ZAKUPODAVNOG ODNOSA

Član 31

Izuzetno, gradonačelnik grada može na predlog Upravnog odbora JP "Direkcija" zaključkom dati saglasnost za nastavljanje zakupa u sledećim slučajevima:

- ako je došlo do smrti zakupca ili je zakupac ostvario pravo na penziju a uredno je izmirivao svoje obaveze ka JP "Direkcija", zakup će se nastaviti sa detetom, bračnim drugom ili roditeljem zakupca koji žele da nastave obavljanje iste delatnosti pod uslovom da isti nisu u zakupu drugog poslovnog prostora kojim upravlja JP "Direkcija";

- kada je kod zakupca došlo do organizacionih, vlasničkih i statusnih promena preduzeća (spajanje, podela i sl.) zakup će se nastaviti sa pravnim sledbenikom zakupca, s tim da kod podele preduzeća za to postoji pismena saglasnost pravnih lica nastalih podelom;

- zakupcima poslovnog prostora koji je srušen zbog više sile ili radi privođenja zemljišta nameni.

Prava i obaveze sa novim zakupcem biće regulisana ugovorom o zakupu.

Ugovor o zakupu u smislu ovog člana zaključuje se na preostalo vreme trajanja zakupa utvrđeno ugovorom koji je zaključio prethodni zakupac sa JP "Direkcija".

IV NAČIN I POSTUPAK UTVRĐIVANJA ZAKUPNINE

Član 32

Visina zakupnine za korišćenje poslovnog prostora utvrđuje se po 1 m2 korisne površine, a u zavisnosti od poslovne zone u kojoj se isti nalazi.

Korisna površina izračunava se u skladu sa JUS-om UC 2.100.

Visina zakupnine za korišćenje magacinskih prostorija utvrđuje se u visini od 70% od utvrđene vrednosti zakupnine za poslovni prostor.

Visina zakupnine za zakupce koji obavljaju deficitarne delatnosti koje utvrđuje Gradonačelnik grada svojim zaključkom, kao i zakupce koji obavljaju stare umetničke zanate i narodnu radinost utvrđene Pravilnikom o određivanju poslova koji se smatraju umetničkim i starim zanatima, odnosno poslovima domaće radinosti ("Službeni glasnik RS", broj 21/05), utvrđuju se u visini od 50% od utvrđene zakupnine za poslovni prostor.

Visina zakupnine za neprofitne organizacije iz oblasti obrazovanja, prosvete, nauke, kulture, sporta i fizičke kulture, zdravstvene i socijalne zaštite, zaštite životne sredine, informisanja i turizma, omladinske i druge neprofitne organizacije, i političke stranke koje imaju odbornike u Skupštini grada Pančeva, utvrđuje se u visini od 20% od utvrđene zakupnine za poslovni prostor sa PDV-om na celokupan iznos zakupnine.

Pravo zakupca iz prethodnog stava ovog člana utvrđuje Skupština grada, na predlog Gradskog veća.

Zahtev za ostvarivanje prava iz stava 5. ovog člana podnosi se Načelniku Gradske uprave grada Pančeva za svaku kalendarsku godinu.

Uz zahtev iz prethodnog stava zakupac podnosi: statut organizacije ili drugi odgovarajući akt i završni račun za prethodnu godinu.

Član 33

Visina zakupnine za korišćenje garaža, utvrđuje se po kvadratnom metru korisne površine a u zavisnosti od kvaliteta iste, bez obzira na lokaciju, odnosno poslovnu zonu u kojoj se nalazi.

Prema kvalitetu garaže se razvrstavaju u dve kategorije, i to:

- I kategorija garaža - garaža sa grejanjem

- II kategorija garaža - garaže bez grejanja.

Korisna površina izračunava se u skladu sa JUS-om UC 2.100.

Član 34

Na teritoriji grada Pančeva, određuju se četiri poslovne zone, i to:

PRVA POSLOVNA ZONA: obuhvata prostor oivičen sledećim ulicama sa svim pripadajućim parcelama čiji je front naslonjen na navedene ulice:

Ulica Moše Pijade od reke Tamiš do ulice Svetog Save, ulica Svetog Save od Moše Pijade do Braće Jerkovića, Braće Jovanovića od Svetog Save do Ružine, Ružina od Braće Jerkovića do Oslobođenja, Oslobođenja od Ružine do Miloša Trebinjca, Miloša Trebinjca od Oslobođenja do 6. oktobra, 6. oktobra od Miloša Trebinjca, do Lole Ribara, Lole Ribara od 6. oktobra do Žarka Zrenjanina, Žarka Zrenjanina od Lole Ribara do Georgi Dimitrova, Georgi Dimitrova od Žarka Zrenjanina do reke Tamiš, rekom Tamiš od Georgi Dimitrova do mosta, površina obuhvaćena ulicama Dimitrija Tucovića od železničke pruge do Knićaninove, Knićaninova od Dimitrija Tucovića do pruge i prugom od Knićaninove do Dimitrija Tucovića (tj. do nadvožnjaka).

DRUGA POSLOVNA ZONA: obuhvata prostor unutar pruge Beovoza, Prvomajskom do reke Tamiš, prevodnica, rekom Tamiš od prevodnice do železničkog mosta, izuzev teritorije obuhvaćene prvom zonom, kao i parcele koje se nalaze na magistralnom, regionalnom ili lokalnom putu na teritoriji grada Pančeva izuzev teritorije koja pripada prvoj zoni.

TREĆA POSLOVNA ZONA: teritorija grada Pančeva u granicama GUP-a izuzev teritorije obuhvaćene prvom i drugom zonom i teritorija u naseljenim mestima koja se nalazi na magistralnom, regionalnom ili lokalnom putu koji prolazi kroz naseljena mesta.

ČETVRTA POSLOVNA ZONA: obuhvata teritoriju naseljenih mesta u granicama urbanističkog plana izuzimajući prostor obuhvaćen trećom zonom.

Za poslovni, magacinski prostor, odnosno garaže koje se nalaze na uglu i pripadaju različitim zonama smatraće se da pripadaju onoj zoni za koju je utvrđena veća visina zakupnine po 1 m2.

Član 35

Visina mesečne zakupnine za poslovne prostorije i garaže na teritoriji grada Pančeva utvrđuje se po m2 korisne površine i to:

Za poslovne prostorije, po zonama iz člana 34. ove odluke u iznosu od:

ZONA

Dinara po m2

Prva

511,00

Druga

255,00

Treća

186,00

Četvrta-naseljena mesta

162,00

Za zidane garaže prema kvalitetu, po kategorijama iz člana 33. ove Odluke, u iznosu od:

Kategorije

Dinara po m2

Prva

67,00

Druga

42,00

Član 35a

Najviši izlicitirani jednokratni iznos je osnov za sticanje svojstva zakupca i isti se ne uračunava u zakupninu koju zakupac mesečno plaća na način propisan odredbama ove Odluke.

Najviši izlicitirani jednokratni iznos najpovoljniji ponuđač dužan je da plati na osnovu fakture ispostavljene od JP "Direkcija" u roku od 8 dana od dana licitacije, koja pored visine izlicitiranog iznosa sadrži i obračunati porez.

Sredstva iz stava 1. ovog člana uplaćuju se na račun prihoda od davanja u zakup, odnosno na korišćenje nepokretnosti u državnoj svojini, koji je javni prihod budžeta grada.

Član 35b

Na zahtev najpovoljnijeg ponuđača, ukoliko najviše ponuđeni jednokratni iznos bez poreza, prelazi 1.000.000,00 dinara, isti se po odobrenju može platiti najviše u 6 jednakih mesečnih rata valorizovanih sa rastom cena na malo, s tim da se prva rata uvećava za pripadajući porez i da poslednja rata mora biti uplaćena u budžetskoj godini u kojoj je oglas raspisan.

Ovlašćuje se Upravni odbor JP "Direkcija" da donese Odluku o odobrenju plaćanja na rate, na osnovu koje će se sa najpovoljnijim ponuđačem sklopiti Ugovor o plaćanju jednokratnog iznosa na rate.

Ugovorom iz stava 2. ovog člana će se definisati i revalorizacija rata primenom indeksa rasta cena na malo prema podacima Republičkog zavoda za statistiku.

Ponuđač kome je Odlukom Upravnog odbora JP "Direkcija" odobreno plaćanje na rate dužan je da pre sklapanja ugovora o plaćanju iz stava 2. ovog člana dostavi bankarsku garanciju na celokupno izlicitirani jednokratni iznos sa porezom, sa rokom važenja 30 dana duže od dana dospeća poslednje rate za isplatu. Garancija mora da bude neopoziva sa naznakom "naplativa na prvi poziv i bez prigovora".

Član 36

Visina mesečne zakupnine po 1 m2 za ateljea utvrđuje se u iznosu od 10% od iznosa visine mesečne zakupnine za poslovne prostorije utvrđene u članu 35. ove odluke u zavisnosti od poslovne zone u kojoj se atelje nalazi.

Član 37

Visina mesečne zakupnine za poslovne prostorije i garaže na teritoriji grada Pančeva utvrđena odredbama ove odluke menja se jedanput godišnje i to u postupku utvrđivanja budžeta grada za narednu godinu.

Izuzetno, visina mesečne zakupnine poslovne prostorije i garaže utvrđena članom 35. ove odluke, može se izmeniti i u slučaju donošenja, odnosno izmene zakona ili drugog propisa kojim se uređuju izvorni prihodi jedinice lokalne samouprave.

Član 38

JP "Direkcija" će visinu zakupnine određenu rešenjem Gradonačelnika grada o dodeli poslovnog, magacinskog prostora i garaža, i ugovorom o zakupu korigovati u skladu sa članom 37. ove odluke.

Zakupci su dužni da zakupninu usklađenu u smislu prethodnog stava ovog člana i člana 37. ove odluke plaćaju na osnovu fakture koju ispostavlja JP "Direkcija" koja pored visine zakupnine u smislu člana 35. i 37. ove odluke sadrži i obračunati porez.

Član 38a

U okviru prve poslovne zone iz člana 34. Odluke utvrđuje se ekstra zona kojoj pripada sledeći poslovni prostor:

Adresa

Povr/m2

1. Dimitrija Tucovića br. 1 Pančevo

167,00

2. Dimitrija Tucovića br. 1a Pančevo

182,25

3. Žarka Zrenjanina br. 1 Pančevo

23,00

4. Žarka Zrenjanina br. 1 Pančevo

22,86

5. Žarka Zrenjanina br. 3 Pančevo

33,67

6. Žarka Zrenjanina br. 13 Pančevo

84,20

7. Žarka Zrenjanina br. 13 Pančevo

57,44

8. JNA br. 1 Pančevo

88,40

9. JNA br. 2 Pančevo

32,00

10. JNA br. 2 Pančevo

25,00

11. JNA br. 2 - prizemlje L2 Pančevo

31,67

12. JNA br. 2 - prizemlje L3 Pančevo

22,00

13. JNA br. 2 - prizemlje L4 Pančevo

23,89

14. JNA br. 2 - prizemlje L5 Pančevo

19,36

15. JNA br. 2 Pančevo

61,00

16. JNA br. 2 Pančevo

65,81

17. JNA br. 3. Pančevo

42,40

18. JNA br. 7. Pančevo

47,00

19. JNA br. 9 Pančevo

66,54

20. Narodnog fronta 1. Pančevo

180,02

21. Narodnog fronta br. 6 Pančevo

90,07

22. Narodnog fronta br. 8 Pančevo

34,81

23. Narodnog fronta br. 8 Pančevo

14,78

24. Narodnog fronta br. 8 Pančevo

175,34

25. Trg Slobode br. 1 Pančevo

37,70

26. Trg Slobode br. 3 Pančevo

7,56

27. Trg Slobode br. 3 Pančevo

59,00

28. Trg Slobode br. 3 Pančevo

39,39

29. Trg Slobode br. 3 Pančevo

39,00

30. Trg Slobode br. 3 Pančevo

36,36

31. Trg Slobode br. 3 Pančevo

47,00

32. Trg Slobode br. 3 Pančevo

60,90

33. Štrosmajerova br. 2 Pančevo

110,59

34. Štrosmajerova br. 2 Pančevo

67,00

Visina mesečne zakupnine za poslovne prostorije iz prethodnog stava utvrđuje se u dvostrukom iznosu zakupnine utvrđene za poslovne prostorije iz prve zone.

Visina mesečne zakupnine za poslovni prostor iz ovog člana menja se u skladu sa odredbama ove Odluke.

Član 39

U slučaju neblagovremenog plaćanja zakupnine od strane zakupca, JP "Direkcija" će obračunavati kamatu u skladu sa zakonom.

Član 40

Zakupnina za korišćenje poslovnog, magacinskog prostora i garaža, plaća se mesečno, najkasnije do 10-og u mesecu za prethodni mesec, a na osnovu ispostavljene fakture.

Naknada za korišćenje građevinskog zemljišta ne uračunava se u zakupninu.

Troškove korišćenja zajedničkih uređaja u zgradi, utroška električne energije, vode, grejanja, higijene, naknadu za korišćenje građevinskog zemljišta kao i ostale komunalne troškove, zakupac je obavezan da plaća redovno u naznačenom roku, na osnovu ispostavljenih računa nadležnih javnih i javno-komunalnih preduzeća.

Član 41

Prihodi od davanja u zakup poslovnog, magacinskog prostora i garaža su javni prihod i uplaćuju se u korist budžeta grada Pančeva.

Sredstva iz stava 1. ovog člana koriste se za tekuće i investiciono održavanje poslovnih, magacinskih prostorija i garaža za tekuću godinu.

Na predlog UO JP "Direkcija" koji odobrava Skupština grada Pančeva, deo sredstava iz stava 1. ovog člana može se koristiti za pribavljanje poslovnih, magacinskih prostorija i garaža na način predviđen zakonom.

JP "Direkcija" je u skladu sa ovlašćenjima iz člana 2. ove odluke, u obaveza da dva puta godišnje podnese Skupštini grada Pančeva izveštaj sa podacima:

- o broju i površini poslovnog, magacinskog prostora i garaža,

- izdatom poslovnom, magacinskom prostoru, garažama i zakupcima istih,

- delatnosti koja se u poslovnom prostoru obavlja,

- slobodnom poslovnom, magacinskom prostoru i garažama,

- procentu naplate zakupnine u izveštaj - periodu.

V TEKUĆE I INVESTICIONO ODRŽAVANJE

Član 42

Investiciono održavanje poslovnih, magacinskih prostorija i garaža na osnovu ovog finansijskog plana vrši JP "Direkcija".

Tekuće održavanje poslovnog, magacinskog prostora i garaža pada na teret zakupca nakon zaključena ugovora o zakupu.

Zakupac je dužan da u slučaj nastanka štete čije saniranje spada u troškove investicionog održavanja odmah o tome pismeno obavesti zakupodavca, a u protivnom neće mu se priznati troškovi koje je imao na saniranju istih.

Član 43

Zakupcu poslovnog, magacinskog prostora i garaža na njegov zahtev može se dati saglasnost da sopstvenim sredstvima izvede radove na adaptaciji, rekonstrukciji i investicionom održavanju, pod uslovom da se izvedu samo najneophodniji radovi.

Zakupac podnosi zahtev Upravnom odboru JP "Direkcija za izgradnju i uređenje Pančeva" da mu se odobri izvođenje radova iz prethodnog stava. Zakupac može da izvede radove iz prethodnog stava na osnovu prethodne pismene saglasnosti gradonačelnika uz pribavljeno mišljenje Gradskog veća a na predlog UO JP "Direkcija" Pančevo.

Uslovi pod kojima se može izvršiti adaptacija i rekonstrukcija, i investiciono održavanje, vrsta i vrednost radova koji se smatraju najneophodnijim, kao i način na koji se zakupcu omogućava plaćanje umanjene zakupnine, utvrdiće se Pravilnikom o uslovima i postupku odobravanja zakupcu da sopstvenim sredstvima adaptira i rekonstruiše poslovni, magacinski prostor i garaže (u daljem tekstu: Pravilnik), koji donosi Skupština grada Pančeva.

Zakupcu koji ugovor o zakupu poslovnog, magacinskog prostora i garaža zaključi nakon stupanja na snagu ove Odluke, neće se odobriti priznavanje ulaganja sopstvenih sredstava za izvođenje radova na adaptaciji, rekonstrukciji i investicionom održavanju.

Član 44

Zakupac nema pravo na sticanje susvojine na poslovnoj, magacinskoj prostoriji i garaži na osnovu ulaganja sopstvenih sredstava u adaptaciju, rekonstrukciju i investiciono održavanje istih.

Član 45

UO JP "Direkcija" može zakupcu na njegov zahtev da odobri promenu delatnosti koju će obavljati u poslovnoj prostoriji.

Ukoliko promena delatnosti iz prethodnog stava zahteva dodatno opremanje poslovne prostorije, zakupac će opremanje izvršiti sopstvenim sredstvima, bez prava na nadoknadu istih, uz stručni nadzor JP "Direkcija".

VI OBAVEZA ZAKUPCA

Član 46

Zakupac ima obavezu da redovno održava poslovni, magacinski prostor i garažu i odgovoran je za pogoršanje stanja istih.

Zakupac je obavezan da o svom trošku izvede popravke radi dovođenja poslovne, magacinske prostorije i garaže u stanje kakvo je bilo u vreme njene predaje, odnosno u stanje za koje mu je odobreno ulaganje, kada je zakupcu odobreno da sopstvenim sredstvima adaptira, rekonstruiše i izvrši investiciono održavanje poslovnog, magacinskog prostora i garaže shodno odredbama Pravilnika.

Kada zakupodavac u toku trajanja zakupa promeni prebivalište - sedište, promeni ime firme, izvrši registraciju, odnosno promeni broj tekućeg računa dužan je da o tome pismeno obavesti JP "Direkcija" u roku od 30 dana.

Zakupac ne sme ići u posed poslovnog magacinskog prostora i garaže, bez zaključenog ugovora o zakupu poslovne, magacinske prostorije i garaže.

U momentu ulaska zakupca u posed poslovnog, magacinskog prostora i garaže, sačinjava se zapisnik o primopredaji između zakupca i JP "Direkcija" kojim se detaljno utvrđuje stanje objekta u momentu početka korišćenja. Zapisnik potpisuju obe ugovorne strane.

Po prestanku zakupa, zakupac je dužan da preda JP "Direkcija" poslovni, magacinski prostor i garažu u stanju kakvo je bilo u vreme njene predaje, odnosno u stanju za koje mu je odobreno ulaganje, o čemu se sačinjava zapisnik o primopredaji između JP "Direkcija" i zakupca, i u obavezi je da nadoknadi svu eventualno nastalu štetu na poslovnom, magacinskom prostoru i garaži, što će se takođe konstatovati u zapisniku.

Član 47

Zakupac može poslovnu, magacinsku prostoriju i garažu da koristi samo lično i za obavljanje delatnosti koja je određena ugovorom. Zakupac ne može celu, odnosno deo poslovne, magacinske prostorije i garaže dati u podzakup drugom licu.

Zakupac ne može garažu koristiti za obavljanje poslovne delatnosti.

VII UGOVOR O ZAKUPU POSLOVNOG PROSTORA

Član 48

Prava i obaveze zakupodavca i zakupca regulišu se ugovorom o zakupu koji se zaključuje u pismenoj formi.

Član 49

Ugovor o zakupu sadrži naročito:

1. podatke o poslovnom, magacinskom prostoru u garaži;

2. vreme važenja ugovora o zakupu;

3. početak zakupa;

4. visinu zakupnine uz napomenu da se zakupnina plaća mesečno od momenta početka zakupa, na osnovu ispostavljene fakture najkasnije do 10-og u mesecu za prethodni mesec, a u slučaju da zakupac ne dobije fakturu osnov za plaćanje je ugovor o zakupu, u visini poslednje primljene fakture;

5. odredbu da zakupac može poslovnu, magacinsku prostoriju i garažu da koristi samo lično i za obavljanje delatnosti koja je određena ugovorom;

6. odredbu da zakupac ne može celu, odnosno deo poslovne, magacinske prostorije i garaže dati u podzakup drugom licu;

7. odredbu da zakupac ne može garažu koristiti za obavljanje poslovne delatnosti;

8. odredbu da zakupac u toku trajanja zakupa nema pravo da promeni ugovorom utvrđenu delatnost koja se može obavljati u poslovnom prostoru bez prethodne saglasnosti UO JP "Direkcija";

9. odredbu da je zakupac pored zakupnine dužan plaćati naknadu za troškove korišćenja zajedničkih uređaja u zgradu koja nije uračunata u zakupnini, naknadu za korišćenje građevinskog zemljišta, troškove električne energije, troškove komunalne potrošnje (voda, otpadna voda, grejanje, iznošenje smeća, dimničarske usluge i sl.);

10. odredbu da je zakupac dužan snositi troškove tekućeg održavanja poslovnog, odnosno magacinskog prostora i garaže nakon zaključenja ugovora o zakupu;

11. odredbu da zakupac može izvoditi radove na adaptaciji, rekonstrukciji i investicionom održavanju poslovnog, magacinskog prostora i garaža samo uz prethodnu pismenu saglasnost Gradonačelnika grada shodno odredbama Pravilnika, kao i da je sve do momenta zaključenja aneksa ugovora o zakupu kojim će biti regulisano plaćanje umanjenog iznosa zakupnine dužan plaćati pun iznos zakupnine i snositi ostale obaveze kako je regulisano ugovorom o zakupu;

12. odredbu da zakupac po osnovu svog ulaganja ne može steći pravo susvojine i svojine na poslovnom prostoru;

13. odredbu da će JP "Direkcija" visinu zakupnine određenu rešenjem Gradonačelnika grada o dodeli poslovnog, magacinskog prostora i garaža i ugovorom o zakupu korigovati u skladu sa članom 37. i 38. ove odluke;

14. odredbu da je zakupac dužan da zakupninu usklađenu u smislu člana 37. i 38. ove odluke plaća na osnovu fakture ispostavljenih od JP "Direkcija";

15. odredbu da se u roku od osam dana od dana zaključenja ugovora o zakupu vrši primopredaja poslovnog, magacinskog prostora i garaže, o čemu se sačinjava zapisnik o stanju u kom se poslovni, magacinski prostor i garaža nalazi;

16. odredbu da ukoliko zakupac ne napusti poslovni, magacinski prostor ili garažu nakon prestanka ugovora, odnosno po isteku otkaznog roka, dužan je da do predaje istog zakupodavcu, plaća naknadu u visini dvostruke zakupnine;

17. odredbu da je zakupac dužan da u slučaju docnje po ispostavljenim fakturama i računima, plaća kamatu shodno odredbama zakona;

18. odredbu da je zakupac upoznat sa odredbama Pravilnika iz člana 43. odluke.

VIII PRESTANAK UGOVORA O ZAKUPU

Član 50

Ugovor o zakupu prestaje ispunjenjem sledećih uslova:

1. ako zakupac ne plati, ili plati samo deo od fakturom utvrđenog iznosa zakupnine, dva meseca uzastopno, tj. tri meseca u toku kalendarske godine,

2. ako zakupac ne plati, tj. plati samo deo naknade za korišćenje zajedničkih uređaja u zgradi, naknadu za korišćenje građevinskog zemljišta, troškove električne energije, troškove komunalne potrošnje (voda, otpadna voda, grejanje, i sl.) dva meseca uzastopno, tj. tri meseca u toku kalendarske godine,

3. kada zakupac poslovnog, magacinskog prostora tj. garaže u celini ili delimično izda u podzakup drugom licu,

4. ako zakupac započne izvođenje radova na adaptaciji, rekonstrukciji ili investicionom održavanju poslovnog, magacinskog prostora ili garaža bez prethodne pismene saglasnosti gradonačelnika.

Član 51

Odluku o otkazu ugovora o zakupu, na predlog Upravnog odbora JP "Direkcija" Pančevo, donosi direktor JP "Direkcija" Pančevo.

Ugovor o zakupu poslovnog, magacinskog prostora i garaže može prestati otkazom zakupodavca ili zakupca bez navođenja posebnog razloga sa otkaznim rokom od jednog meseca.

U slučaju neuspele dostave otkaza Ugovora o zakupu, urednom dostavom smatraće se pribijanje otkaza na vrata poslovnog, magacinskog prostora i garaže.

JP "Direkcija" dostavlja na saglasnost Direkciji za imovinu odluku o otkazu ugovora.

IX NADZORNE ODREDBE

Član 52

Kontrolu nad korišćenjem poslovnog i magacinskog prostora obavlja Komisija za nadzor poslovnog, magacinskog prostora i garaža (u daljem tekstu: "Komisija za nadzor"), koju obrazuje UO JP "Direkcija", a koja se sastoji od predsednika, dva člana i njihovih zamenika.

Predsednika, jednog člana i njihove zamenike imenuje UO "Direkcija".

Jednog člana i njegovog zamenika imenuje Gradonačelnika grada iz nadležnog sekretarijata gradske uprave.

Komisija za nadzor će izlaskom na teren izvršiti uvid u:

1. delatnost koja se u njima obavlja,

2. faktički zatečeno stanje - ko je u posedu predmetnog poslovnog, magacinskog prostora (ima li podzakupa),

3. da li je zakupac započeo da izvodi radove na adaptaciji, rekonstrukciji ili investicionom održavanju, poslovnog magacinskog prostora ili garaža bez prethodne pismene saglasnosti gradonačelnika.

Komisija za nadzor će prilikom vršenja nadzora zatečeno stanje zapisnički konstatovati.

X PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 53

Postojeći ugovor o zakupu poslovnih, magacinskih prostorija i garaža imaju se uskladiti sa odredbama ove odluke u roku od godinu dana od dana stupanja na snagu ove odluke.

Član 54

Izuzetno od odredaba ove odluke, zakupcima poslovnog i magacinskog prostora trajanje zakupa određuje se na sledeći način:

1) licu ili njegovim naslednicima, kojima je predmetna nepokretnost oduzeta nacionalizacijom, a kod nadležnog organa su registrovani da samostalno obavljaju privrednu i drugu delatnost, dozvoljava se trajanja zakupa do donošenja zakona kojim će biti regulisan status i povraćaj nacionalizovane imovine;

2) za zakupce koji obavljaju stare zanate, dok su registrovani za obavljanje poslova u skladu sa pravilnikom o određivanju poslova koji se smatraju umetničkim i starim zanatima, odnosno poslovima domaće radinosti dozvoljava se trajanje zakupa na neodređeno vreme.

Član 55

Izuzetno, licima koja imaju status zakupca poslovnog prostora po predlogu Upravnog odbora JP "Direkcija" Pančevo, a na zahtev zakupca, može se odobriti zamena pod uslovom:

- da se zamenom postiže bolja iskorišćenost poslovnog prostora prema vrsti delatnosti koja se u prostoru obavlja od strane zakupca,

- da su poslovni prostori u okviru jedne građevinske celine (objekta) i približno iste površine i opremljenosti, sa neznatnom razlikom u kvadraturi površine prostora, a najviše do 15 m2.

Član 56

Upravni odbor JP "Direkcija" Pančevo će predlog odluke o davanju saglasnosti za zamenu poslovnih prostora dostaviti predsedniku opštine radi donošenja akta o davanju saglasnosti za zamenu.

Na osnovu predloga odluke UO JP "Direkcija" Pančevo i dostavljene dokumentacije Gradonačelnik grada doneće rešenje o davanju saglasnosti za zamenu poslovnih prostora, koje nadležni sekretarijat dostavlja učesnicima u postupku zamene i JP "Direkcija" Pančevo radi zaključenja ugovora o zakupu, ukoliko je istim data saglasnost za zamenu.

Ugovor o zakupu u smislu ovog člana zaključuje se na preostalo vreme trajanja zakupa utvrđenom u ugovorima koje su zaključili zakupci sa JP "Direkcija" Pančevo.

Član 57

Postupa za davanje u zakup poslovnog prostora pokrenut an pismeni zahtev do dana stupanja na snagu ove odluke, okončaće se u skladu sa Odlukom o poslovnim prostorijama i garažama ("Službeni list opštine Pančevo", broj 6/97).

Lica koja imaju status zakupca poslovnog, magacinskog prostora i garaža u momentu stupanja na snagu ove odluke, duža su da se odazovu u ostavljenom roku na poziv JP "Direkcija" radi usklađivanja odredaba ugovora o zakupu, odnosno radi zaključivanja aneksa ugovora o zakupu, u protivnom otkazaće im se ugovor o zakupu.

Prilikom usklađivanja ugovora o zakupu pored zakupca iz prethodnog stava u ugovor o zakupu će se kao zakupac označiti i privredni subjekt (preduzetnik, preduzeće) čiji je osnivač dete ili supružnik ili roditelj, zakupca, pod uslovom da isti dostavi JP "Direkcija" Pančevo, dokumentaciju iz koje se vidi da je poslovno sedište privrednog subjekta na adresi poslovnog prostora za koji se ugovor usklađuje.

Ukoliko zakupac ne primi uredan poziv JP "Direkcija" Pančevo upućen na adresu iz ugovora, isti će mu biti pribijen na vrata poslovnog, magacinskog prostora, odnosno garaže, što će se smatrati urednom dostavom.

Član 58

Gradonačelnik grada donosi odluku o unošenju i brisanju poslovnog prostora iz evidencije poslovnog prostora, na predlog UO JP "Direkcija" sa tehničkom skicom za predmetni poslovni prostor.

Član 59

Postupak za priznavanje ulaganja u poslovni prostor pokrenut na pismeni zahtev zakupca do dana stupanja na snagu ove odluke okončaće se u skladu sa Odlukom o poslovnim prostorijama i garažama ("Službeni list opštine Pančevo", broj 6/97), odnosno u skladu sa propisima koji su bili na snazi u momentu podnošenja zahteva za ulaganja.

U slučajevima u kojima je zaključkom Gradonačelnika grada okončan postupak priznavanja visine uloženih sredstava u adaptaciju ili rekonstrukciju poslovnog prostora, ostaju na snazi postojeći ugovori o zakupu i aneksi ugovor o zakupu, do isteka perioda za koji se umanjuje zakupnina po osnovu ulaganja.

Član 60

Pravilnik iz člana 43. ove odluke, doneće Skupština grada Pančeva u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove odluke.

Član 61

Izuzetno od odredaba ove odluke, poslovni prostor se može dati neposrednom pogodbom na korišćenje u smislu upotrebe i redovnog održavanja:

- političkim strankama koje imaju odbornike u Skupštini grada Pančeva, za period trajanja mandata,

- javnim preduzećima, ustanovama i organizacijama čiji je osnivač grad Pančevo, za period dok obavljaju poverene poslove.

Član 62

Upravni odbor JP "Direkcija" Pančevo će predlog odluke o davanju na korišćenje poslovnog prostora dostaviti Gradonačelnik grada radi donošenja rešenja o davanju na korišćenje poslovnog prostora.

Na osnovu predloga odluke UO JP "Direkcija" Pančevo i dostavljene dokumentacije Gradonačelnik grada doneće rešenje o davanju na korišćenje poslovnog prostora, koje nadležni sekretarijat dostavlja podnosiocu zahteva i JP "Direkcija" Pančevo radi zaključenja ugovora o korišćenju poslovnog prostora.

Prava i obaveze u vezi sa korišćenjem i održavanjem poslovnog prostora iz prethodnog člana ove odluke uređuju se ugovorom koji zaključuju političke stranke, odnosno javna preduzeća, ustanove, organizacije i JP "Direkcija" Pančevo.

Poslovni prostor, u napred navedenim slučajevima, daje se na korišćenje bez naknade.

Javna preduzeća, ustanove i organizacije (u daljem tekstu: Korisnici) kojima se poslovni prostor daje neposrednom pogodbom na korišćenje u smislu upotrebe i redovnog održavanja mogu na istom izvoditi radove sopstvenim sredstvima na rekonstrukciji, investicionom održavanju, radove na uklanjanju prepreka za invalidna lica, adaptaciji i sanaciji objekta u skladu sa pozitivnim zakonskim propisima, uz prethodnu saglasnost Gradonačelnika grada.

Na osnovu izvedenih radova iz prethodnog stava korisnik ne može steći pravo susvojine - svojine na poslovnom prostoru.

Član 63

Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje da važi:

Odluka o poslovnim prostorijama i garažama ("Službeni list opštine Pančevo", broj 6/97);

Ispravka Odluke o poslovnim prostorijama i garažama ("Službeni list opštine Pančevo", broj 8/97);

Rešenje o merilima za utvrđivanje zakupnine za poslovni prostor i garaže ("Službeni list opština Pančevo, Kovin i Opovo", br. 2/93, 9/93 i "Sl. list opštine Pančevo", br. 5/94 i 8/95);

Rešenje o visini zakupnine po jednom metru kvadratnom za poslovne prostorije i garaže na teritoriji opštine Pančevo broj I-01-06-14/2002 od 18. januara 2002. godine ("Službeni list opštine Pančevo", broj 1/02);

Zaključak Izvršnog odbora Skupštine opštine Pančevo broj I-01-06-78/97 od 26. avgusta 1997. godine.

Zaključak Izvršnog odbora Skupštine opštine Pančevo broj I-01-06-88/97 od 25. septembra 1997. godine.

Zaključak Izvršnog odbora Skupštine opštine Pančevo broj I-01-06-59/99 od 4. oktobra 1999. godine.

Član 64

Ovaj prečišćen tekst Odluke o poslovnim, magacinskim prostorijama i garažama biće objavljen u "Službenom listu opštine Pančevo".

 

Samostalni član Odluke o izmenama i dopunama
Odluke o poslovnim, magacinskim prostorijama i garažama

("Sl. list opštine Pančevo", br. 29/2006)

Član 4

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu opštine Pančevo", a primenjivaće se od 1. januara 2007. godine.

 

Samostalni član Odluke o izmenama i dopunama
Odluke o poslovnim, magacinskim prostorijama i garažama

("Sl. list opštine Pančevo", br. 21/2007)

Član 2

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu opštine Pančevo", a primenjivaće se od 1. januara 2008. godine.

 

Samostalni član Odluke o izmenama i dopunama
Odluke o poslovnim, magacinskim prostorijama i garažama

("Sl. list grada Pančeva", br. 16/2008)

Član 4

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Pančeva", a primenjivaće se od 1. januara 2009. godine.

 

Samostalni član Odluke o izmenama i dopunama
Odluke o poslovnim, magacinskim prostorijama i garažama

("Sl. list grada Pančeva", br. 8/2009)

Član 17

Ova odluka stupa osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Pančeva".

 

Samostalni član Odluke o izmenama i dopunama
Odluke o poslovnim, magacinskim prostorijama i garažama

("Sl. list grada Pančeva", br. 16/2009)

Član 18

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Pančeva".

Napomene

Prečišćen tekst odluke sačinjen je na osnovu
Odluke o poslovnim, magacinskim prostorijama i garažama ("Službeni list opštine Pančevo", broj 7/2003) i
Odluke o izmenama i dopunama Odluke o poslovnim, magacinskim prostorijama i garažama ("Službeni list opštine Pančevo", br. 15/2003, 5/2004, 7/2004, 14/2004, 22/2004, 2/2005, 16/2005 i 11/2006), kao i
Odluke o regulisanju načina usklađivanja visine javnih prihoda utvrđenih opštinskim odlukama ("Službeni list opštine Pančevo", broj 19/2005), u kojima je utvrđen dan njihovog stupanja na snagu.