REŠENJEO UTVRĐIVANJU PROGRAMA RASPOREDA I KORIŠĆENJA SREDSTAVA POKRAJINSKOG SEKRETARIJATA ZA PRIVREDU IZ PRIHODA OD PRIVATIZACIJE ZA 2009. GODINU - REALIZACIJA PROJEKATA I PROGRAMA RAZVOJA PRIVREDE, PREDUZETNIŠTVA, MALIH I SREDNJIH PREDUZEĆA("Sl. list AP Vojvodine", br. 15/2009 i 19/2009) |
I
Ovim Rešenjem utvrđuje se Program rasporeda i korišćenja sredstava Pokrajinskog sekretarijata za privredu iz prihoda od privatizacije za 2009. godinu - realizacija projekata i programa razvoja privrede, preduzetništva, malih i srednjih preduzeća, kao i obim sredstava za sprovođenje ovog Programa i način njihovog raspoređivanja.
II
Program iz tačke I čini sastavni deo ovog Rešenja.
III
Ovo Rešenje objaviće se u "Službenom listu Autonomne Pokrajine Vojvodine".
PROGRAM
RASPOREDA I KORIŠĆENJA SREDSTAVA POKRAJINSKOG SEKRETARIJATA ZA PRIVREDU IZ PRIHODA OD PRIVATIZACIJE ZA 2009. GODINU - REALIZACIJA PROJEKATA I PROGRAMA RAZVOJA PRIVREDE, PREDUZETNIŠTVA, MALIH I SREDNJIH PREDUZEĆA
Cilj programa rasporeda i korišćenja sredstava pokrajinskog sekretarijata za privredu iz prihoda od privatizacije za 2009. godinu - realizacija projekata i programa razvoja privrede, preduzetništva, malih i srednjih preduzeća (u daljem tekstu: Program) je plansko korišćenje finansijskih sredstava iz prihoda od privatizacije za realizaciju projekata i programa u oblasti privrede, preduzetništva, malih i srednjih preduzeća u Autonomnoj Pokrajini Vojvodini za 2009. godinu.
Osnovni razlog za donošenje ovog Programa je konkretizacija strateškog opredeljenja Izvršnog veća Autonomne Pokrajine Vojvodine za unapređenje i podsticaj razvoja privrede u Autonomnoj Pokrajini Vojvodini, podizanje nivoa tehničko-tehnološke opremljenosti, porasta proizvodnih kapaciteta, poboljšanja kvaliteta usluga i povećanja tehnološko-ekonomske efikasnosti procesa realizacije proizvoda, podsticaja razvoja novih tehnologija, kao i razvoja oblasti i grana koje imaju uticaj na ostvarenje Strategije razvoja Autonomne Pokrajine Vojvodine, tj. oblasti i grana koje imaju uticaja na izmenu privredne strukture, odnosno optimalno korišćenje komparativnih prednosti Autonomne Pokrajine Vojvodine, podizanje kvaliteta ponude, intenzivnija privredna saradnja i konkurentnost Autonomne Pokrajine Vojvodine kako u okviru regiona tako i sa susednim zemljama, podizanje kvaliteta i kvantiteta sveobuhvatnog privrednog razvoja Autonomne Pokrajine Vojvodine.
Finansiranje subjekata sa sedištem na teritoriji Autonomne Pokrajine Vojvodine je u cilju:
1. podsticanja i unapređenja privrede,
2. uvođenja novih tehnologija,
3. izrade kompletne investiciono-tehničke dokumentacije,
4. ulaganja u investicione nekretnine,
5. izgradnje novog objekta,
6. nabavke novih mašina, opreme,
7. otvaranja novih radnih mesta,
8. zapošljavanja lica sa invaliditetom, žena i lica koja su ostala nezaposlena u procesu privatizacije,
9. očuvanja i unapređenja životne sredine,
10. podsticanja privrednog razvoja nedovoljno razvijenih regiona i opština,
11. održavanja starih zanata,
12. obuke i edukacije privatnih preduzetnika u oblasti primene novih zakonskih propisa radi njihovog lakšeg uključivanja u proces evropskih integracija,
13. podsticanja izvoza,
14. ostvarivanja sveobuhvatnog razvoja privrede Autonomne Pokrajine Vojvodine i
15. subvencionisanja malih i srednjih preduzeća za nastupe na međunarodnim sajmovima.
Sredstva za Program planirana su Odlukom o budžetu Autonomne Pokrajine Vojvodine za 2009. godinu ("Službeni list AP Vojvodine", broj 4/2009 i 14/2009), i Finansijskim planom Pokrajinskog sekretarijata za privredu za 2009. godinu, iz izvora 12 04 - Primanja od otplate datih kredita i prodaje finansijske imovine - prihodi od privatizacije, za razdeo 05 Pokrajinski sekretarijat za privredu, Aktivnost 01 - Podrška programima razvoja privrede, preduzetništva, malih i srednjih preduzeća, Funkcionalna klasifikacija: 474 Višenamenski razvojni projekti, u ukupnom iznosu od 97.200.000,00 dinara.
Sredstva u ukupnom iznosu od 97.200.000,00 dinara, raspoređuju se na sledeći način:
• 423 Usluge po ugovoru iznos od 18.000.000,00 dinara.
4235 Stručne usluge u iznosu od 18.000.000,00 dinara - sredstva su namenjena za isplatu po ugovoru o delu, za angažovanje eksperata obrazovnog i naučnog sektora na programima razvoja malih i srednjih preduzeća, i preduzetništva i programa privatizacije; pripreme i izrade promotivnog materijala i prezentacija privrednog potencijala AP Vojvodine, promociji privrednih aktivnosti sekretarijata, podsticanju razvoja preduzetništva, malih i srednjih preduzeća, ubrzavanje toka privatizacije preduzeća; finansiranje zaštite potrošača (unapređenje znanja potrošača uz angažovanje eksperata iz oblasti zaštite potrošača) druge stručne usluge.
• 424 Specijalizovane usluge iznos od 9.600.000,00 dinara.
4249 Ostale specijalizovane usluge u iznosu od 9.600.000,00 dinara - sredstva su namenjena za sufinansiranje i finansiranje Projekata i Studija iz oblasti razvoja privrede, preduzetništva, malih i srednjih preduzeća i ostale specijalizovane usluge.
• 451 Subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama - iznos od 100.000,00 dinara.
4511 Tekuće subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama u iznosu od 100.000,00 dinara - sredstva se planiraju za sanaciju, adaptaciju, održavanje i opremanje javnih nefinansijskih preduzeća i organizacija od interesa za privredni razvoj Autonomne Pokrajine Vojvodine.
• 454 Subvencije privatnim preduzećima - iznos od 42.500.000,00 dinara od kojih su:
Tekuće subvencije privatnim preduzećima (ekonomska klasifikacija 4541) 17.100.000,00 dinara i
Kapitalne subvencije privatnim preduzećima (ekonomska klasifikacija 4542) 25.400.000.00 dinara.
A) RASPORED SREDSTAVA ZA TEKUĆE SUBVENCIJE PRIVATNIM PREDUZEĆIMA
1. Na osnovu konkursa za dodelu podsticajnih sredstava za subvencionisanje troškova učešća kompanija na međunarodnim sajmovima koji se održavaju tokom januara, februara i marta 2009. godine u Republici Srbiji, objavljenog 28. februara 2009. godine, raspoređena su sredstva u iznosu od ukupno 5.500.000,00 dinara.
Od navedenog iznosa 600.000,00 dinara raspoređeno je po Programu rasporeda i korišćenja sredstava Pokrajinskog sekretarijata za privredu iz prihoda od privatizacije za period januar-mart 2009. godine - realizacija projekata i programa razvoja privrede, preduzetništva, malih i srednjih preduzeća na koji je saglasnost dalo Izvršno veće AP Vojvodine Rešenjem broj 401- 00096/2009 4. februara 2009. godine.
Preostali iznos od 4.900.000,00 dinara raspoređuje se na sledeće privredne subjekte:
• "POSLOVNOST-LD" doo, Novi Sad - 350.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu nameštaja i opreme za enterijere AMBIJENTA, koji je održan u Novom Sadu od 12. do 17. marta 2009. godine
• "CASA ITALIA" doo, Novi Sad - 350.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu nameštaja i opreme za enterijere AMBIJENTA, koji je održan u Novom Sadu od 12. do 17. marta 2009. godine
• "FORMA ANKORA" doo, Novi Sad - 280.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu nameštaja i opreme za enterijere AMBIJENTA, koji je održan u Novom Sadu od 12. do 17. marta 2009. godine
• SZR "NAMEŠTAJ ADAMOVIĆ", Novi Sad - 150.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu nameštaja i opreme za enterijere AMBIJENTA, koji je održan u Novom Sadu od 12. do 17. marta 2009. godine
• SZR "TAPIER", Novi Sad - 350.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu nameštaja i opreme za enterijere AMBIJENTA, koji je održan u Novom Sadu od 12. do 17. marta 2009. godine
• TZR "PROMENADA", Ruma - 200.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu nameštaja i opreme za enterijere AMBIJENTA, koji je održan u Novom Sadu od 12. do 17. marta 2009. godine
• "KOLPA" doo, Zrenjanin - 440.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu nameštaja i opreme za enterijere AMBIJENTA, koji je održan u Novom Sadu od 12. do 17. marta 2009. godine
• "TEMMA TRADE" doo, Novi Sad - 170.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu nameštaja i opreme za enterijere AMBIJENTA, koji je održan u Novom Sadu od 12. do 17. marta 2009. godine
• SZTR "ENTERIJER BALAŽ", Temerin - 180.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu nameštaja i opreme za enterijere AMBIJENTA, koji je održan u Novom Sadu od 12. do 17. marta 2009. godine
• "GRLICA" doo, Novi Sad - 260.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu nameštaja i opreme za enterijere AMBIJENTA, koji je održan u Novom Sadu od 12. do 17. marta 2009. godine
• SZTR "DEKOR PLUS", Vrbas - 140.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu nameštaja i opreme za enterijere AMBIJENTA, koji je održan u Novom Sadu od 12. do 17. marta 2009. godine
• SZTR "MONARH", Veternik - 160.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu nameštaja i opreme za enterijere AMBIJENTA, koji je održan u Novom Sadu od 12. do 17. marta 2009. godine
• "PHILIP&CO" doo, Sremska Mitrovica - 200.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu nameštaja i opreme za enterijere AMBIJENTA, koji je održan u Novom Sadu od 12. do 17. marta 2009. godine
• "RK" ad, Odžaci - 260.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu nameštaja i opreme za enterijere AMBIJENTA, koji je održan u Novom Sadu od 12. do 17. marta 2009. godine
• "TRANSFER TOURS" doo, Novi Sad - 150.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu turizma, koji je održan u Beogradu od 26. februara do 1. marta 2009. godine
• "ELITTE-PALIĆ" doo, Palić - 220.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu turizma, koji je održan u Beogradu od 26.februara do 1. marta 2009. godine
• "MONERA" doo, Novi Sad - 220.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu turizma, koji je održan u Beogradu od 26. februara do 1. marta 2009. godine
• "KOMPANIJA RISTANOVIĆ" doo, Irig - 160.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu turizma, koji je održan u Beogradu od 26. februara do 1. marta 2009. godine
• "FRIGO ŽIKA-SOKO" doo, Ruma - 180.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu turizma, koji je održan u Beogradu od 26. februara do 1. marta 2009. godine
• "TERRACOTTA" doo, Kikinda - 200.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu automobila, koji se održava u Beogradu od 27. marta do 5. aprila 2009. godine
• "KAIROS" doo, Sremski Karlovci - 200.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom sajmu turizma, koji je održan u Beogradu od 26. februara do 1. marta 2009. godine, Međunarodnom prolećnom sajmu knjiga koji je održan u Novom Sadu od 27. februara. do 7. marta 2009. g. i Međunarodnom salonu knjiga koji je održan u Novom Sadu od 12. do 17. marta 2009. godine
• "KREATIVNA RADIONICA" doo, Novi Sad - 80.000,00 dinara za nastup na Međunarodnom salonu knjiga koji je održan u Novom Sadu od 12. do 17. marta 2009. godine;
2. Na osnovu konkursa za dodelu podsticajnih sredstava u ukupnom iznosu od 3.500.000,00 dinara, za subvencionisanje troškova učešća kompanija na međunarodnim sajmovima koji se održavaju tokom novembra i decembra 2009. godine u Republici Srbiji, a koji će biti raspisan po usvajanju programa. Pokrajinski sekretarijat za privredu subvencioniše do 70 % sledeće troškove kompanija: troškove zakupa i opremanja štanda i troškove pripreme i štampanja propagandnog materijala za nastup na određenom sajmu. Raspodela podsticajnih sredstava vrši se na osnovu podnete konkursne dokumentacije uz uvažavanje sledećih kriterijuma:
- obim proizvodnje i prometa u finansijskom iznosu,
- trend proizvodnje,
- izvozna aktivnost,
- sertifikati i standardi,
- nagrade za kvalitet proizvoda i usluga,
- priznanje "Najbolje iz Vojvodine",
- primena novih tehnologija u proizvodnji,
- trend zapošljavanja,
- rang sajamske manifestacije;
3. SZTR "Moricz", Jermenovci, za subvencioniranje troškova uvođenja HACCP sistema kontrole bezbednosti hrane 1.000.000,00 dinara;
4. "Alma-Mons" d.o.o. Novi Sad, regionalnoj agenciji za razvoj MSP za finansiranje projekta "VOSZ-ov program o obuci i savetovanju namenjenim vojvođanskim preduzetnicima", a u cilju unapređenja znanja i veština start-up preduzetnika kako bi se podigla njihova konkurentnost i povećala mogućnost njihovog opstanka na tržištu, i Regionalnom centru za razvoj malih i srednjih preduzeća i preduzetništva d.o.o. Subotica za finansiranje aktivnosti koje se odnose na: organizovanje kurseva obuke za preduzetništvo, mali i srednji biznis, usluge mentoringa, konsaltinga malim i srednjim preduzećima i preduzetnicima, pripreme i implementacije međunarodnih projekata u funkciji razvoja preduzetništva i malih i srednjih preduzeća, informisanja iz oblasti preduzetništva i podrške udruživanja i povezivanja malih i srednjih preduzeća u funkciji izgradnje njihove konkurentnosti, svakom po 1.250.000,00 dinara (ukupno 2.500.000,00 dinara);
5. Klanici predrade mesa i trgovinskoj radnji "Kosanović" Martinci, za unapređenje i razvoj procesa poslovanja 300.000,00 dinara;
6. Agenciji za izdavanje novina "APA-PRESS" Apatin, za finansiranje izdavanja dodatka na mađarskom jeziku uz glasilo "Apatinske novine" 100.000,00 dinara;
7. "YU ECO" d.o.o. Subotica, za popularizaciju privrednih aktivnosti u Vojvodini na RTV "YU ECO", 1.500.000,00 dinara;
8. AID "Agrarpres" Zrenjanin, za pokroviteljstvo manifestacije "Srem u Šumadiji" na Šestom poljoprivrednom sajmu u Kragujevcu 100.000,00 dinara;
9. Kulturna ustanova "Vidar" Novi Sad, za finansiranje projekta TV serijal "Čarde na Dunavu" 1.200.000,00 dinara;
10. Izdavačkoj kući "Balkan" D.O.O. Novi Sad, za popularizaciju privrednih aktivnosti, posebno iz oblasti prehrambene industrije, promovisanje znaka "Najbolje iz Vojvodine", promovisanje turističkih manifestacija u seoskim sredinama i dr. 600.000,00 dinara;
11. Preduzetniku-agenciji "Honestas" iz Novog Sada, za projekat promocije poslovanja malih i srednjih preduzeća na teritoriji AP Vojvodine putem izrade internet portala na engleskom jeziku 800.000,00 dinara;
B) RASPORED SREDSTAVA ZA KAPITALNE SUBVENCIJE PRIVATNIM PREDUZEĆIMA
1. "Regionalnoj deponiji" d.o.o. Subotica, za nabavku prese za baloniranje otpada za teritoriju opština Senta, Kanjiža, Bačka Topola, Mali Iđoš i Čoka, 5.000.000,00 dinara;
2. "Eduko" d.o.o. Novi Sad, za proširenje kapaciteta za obradu drveta, a u vezi pregovora o saradnji sa "Ikeom", 1.000.000,00 dinara;
3. Preduzeću za klanje stoke i preradu mesa "Sumik" d.o.o. Subotica, za finansiranje rekonstrukcije klanice i drugih proizvodnih kapaciteta radi uvođenja HACCP standarda, 1.000.000,00 dinara;
4. Zanatsko-tekstilnom proizvodnom preduzeću "Novitet - Dunav" d.o.o. Bezdan, za subvencionisanje programa opremanja tkačnice damasta kao starog umetničkog zanata, 2.000.000,00 dinara;
5. SUR "Peskatore" Vrbas, za uređenje priobalja, prilaznog puta i izgradnje pristana za čamce, bungalova za ribolovački i lovački turizam 1.000.000,00 dinara;
6. "AS Computers" d.o.o. Novi Sad, za proširenje kapaciteta, nabavke novih mašina i opreme, 5.400.000,00 dinara;
7. Fabrici sira "Šarkanj" iz Malih Pijaca, opština Kanjiža, za ugradnju uređaja za korišćenje alternativne energije 2.500.000,00 dinara;
8. SZR "Marko" - drvara iz Subotice za nabavku opreme, 1.500.000,00 dinara;
9. MR "Vinogradi" D.O.O Palić za proizvodnju i trgovinu, za finansiranje izgradnje degustacionog centra vina 3.000.000,00 dinara;
10. Preduzeće "Grand komerc" B. Dušanovo iz Čantavira, za podsticanje proizvodnje kozijeg sira, 3.000.000,00 dinara.
• 463 Transferi ostalim nivoima vlasti u iznosu od 21.000.000,00 dinara
od kojih za:
Tekuće transfere ostalim nivoima vlasti (ekonomska klasifikacija 4631) 10.000.000,00 dinara
Kapitalne transfere ostalim nivoima vlasti (ekonomska klasifikacija 4632) 11.000.000,00 dinara
A) RASPORED TEKUĆIH TRANSFERA OSTALIM NIVOIMA VLASTI
- Opštini Kanjiža za interventnu materijalnu pomoć za saniranje štete usled elementarne nepogode-oluje koja je 22.05.2009. godine i 07.06.2009. godine zahvatila naseljena mesta: Adorjan, Zimonić, Trešnjevac, Totovo Selo, Velebit, Doline i Orom, nanoseći ogromne štete stambenim i privrednim objektima, plastenicima i dugogodišnjim zasadima stanovnicima tih naselja 500.000,00 dinara.
- Opštini Subotica za subvencionisanje troškova poslovanja poslovnog inkubatora 4.000.000,00 dinara.
- Opštini Zrenjanin za subvencionisanje troškova poslovanja poslovnog inkubatora 500.000,00 dinara.
- Opštini Senta za subvencionisanje troškova poslovanja poslovnog inkubatora 1.000.000,00 dinara.
- Opštini Bačka Palanka za subvencionisanje troškova poslovanja poslovnog inkubatora 1.000.000,00 dinara.
- Opštini Subotica za sufinansiranje praćenja privrednih sadržaja u iznosu od 500.000,00 dinara.
- Opštini Subotica za subvencionisanje unapređenja proizvodnje eteričnih ulja preduzeća "Abaks" D.O.O iz Subotice, a u cilju očuvanja radnih mesta 500.000,00 dinara.
- Opštini Subotica za subvencionisanje Javnog komunalnog preduzeća "Subotičke pijace" u cilju unapređenja privrede i preduzetništva u Opštini Subotica, iznos od 2.000.000,00 dinara.
B) RASPORED KAPITALNIH TRANSFERA OSTALIM NIVOIMA VLASTI
- Opštini Kovin - MZ Skorenovac za adaptaciju postojećeg poslovnog prostora na parceli 603/1 KO Skorenovac, a u cilju korišćenja istog za potrebe preduzetnika i vlasnika malih i srednjih preduzeća na teritoriji opštine 500.000,00 dinara.
- Opštini Bačka Palanka za izgradnju trafo-stanici u industrijskom parku u MZ Obrovac 3.500.000,00 dinara.
- Opštini Subotica za subvencije za nabavku opreme preduzećima: "Ikom" AD Subotica u iznosu od 2.500.000,00 dinara i "Dubrava PTP" D.O.O Bajmok u iznosu od 1.500.000,00 a u cilju očuvanja radnih mesta.
- Opštini Mali Iđoš za pomoć drvo-prerađivačkom preduzeću "Dracaena" D.O.O, dodeljuju se sredstva u iznosu od 3.000.000,00 dinara, a u cilju očuvanja proizvodnje i radnih mesta.
• 481 Dotacije nevladinim organizacijama - iznos od 6.000.000,00 dinara.
4819 Dotacije ostalim neprofitnim institucijama u iznosu od 6.000.000,00 dinara.
Od navedenog iznosa 1.530.000,00 dinara raspoređeno je po Programu rasporeda i korišćenja sredstava Pokrajinskog sekretarijata za privredu iz prihoda od privatizacije za period januar-mart 2009. godine - realizacija projekata i programa razvoja privrede, preduzetništva, malih i srednjih preduzeća na koji je saglasnost dalo Izvršno veće AP Vojvodine Rešenjem broj 401- 00096/2009 4. februara 2009. godine.
Preostali iznos od 4.470.000,00 dinara raspoređuje se sledećim subjektima:
i. Društvu multipleskleroze Vojvodine, Udruženju obolelih od multipleskleroze Severno-banatskog okruga, iz Novog Kneževca, u cilju otvaranja zaštitne radionice, nabavke kompjutera, šivaćih mašina i druge opreme 270.000,00 dinara;
ii. Vojvođanskom fondu za razvoj "Halo" iz Subotice za troškove funkcionisanja 2.630.000,00 dinara;
iii. Konjičkom klubu Čantavir, Čantavir, za troškove organizovanja takmičenja u okviru Dana sela 200.000,00 dinara;
iv. Edukativnom centru za ruralni razvoj opštine Zrenjanin, za sufinansiranje projekta "Biznis inkubator Centar za razvoj sela III 1.000.000,00 dinara;
v. Konjičkom centru Novosadski sajam - Konjički klub Novi Sad za troškove organizovanja konjičkog turnira u sklopu Međunarodnog poljoprivrednog sajma na menjažu Novosadskog sajma, 170.000,00 dinara i
Konjičkom klubu "Lipicaner" iz Crepaje za troškove organizovanja sportsko-turističke manifestacije "Crepajački fijaker" u cilju očuvanja i razvoja međuetničkih odnosa u Vojvodini, unapređenja položaja stočarstva i promovisanje Crepaje i Banata u širim regionalnim i evropskim okvirima, u iznosu od 200.000,00 dinara.
1. Sredstva se dodeljuju preduzetnicima, malim i srednjim preduzećima lokalnim samoupravama i nevladinom sektoru na teritoriji AP Vojvodine koja obezbeđuju potrebnu tehničku i projektnu dokumentaciju.
2. Uslovi korišćenja sredstava definisaće se Ugovorom.
3. Konkursom za subvencionisanje privatnih preduzeća, a u skladu sa Pravilnikom o raspodeli sredstava za subvencije privatnim preduzećima Pokrajinskog sekretarijata za privredu, definisaće se uslovi subvencionisanja privatnih preduzeća.
4. Kontrola će se vršiti na osnovu pravovremeno dostavljenih izveštaja o namenskom utrošku dobijenih sredstava po prethodnim konkursima i zahtevima.
V KRITERIJUMI ZA SUFINANSIRANJE I FINANSIRANJE SUBVENCIJA PRIVATNIM PREDUZEĆIMA SU:
1. Priložena projektna dokumentacija,
2. Visina traženih sredstava,
3. Procenat učešća privatnog preduzeća u sufinansiranju projekata,
4. Razvijenost regiona,
5. Procenat povećanja zaposlenosti,
6. Značaj projekta za unapređenje privrede u Autonomnoj Pokrajini Vojvodini.
Na osnovu člana 7. Odluke o budžetu Autonomne Pokrajine Vojvodine za 2009. godinu ("Službeni list AP Vojvodine", broj 4/2009 i 14/2009), realizacija ovog Programa vršiće se u skladu sa visinom ostvarenih prihoda od prodaje subjekata privatizacije sa teritorije Autonomne Pokrajine Vojvodine po prethodnom odobrenju Pokrajinskog sekretara za finansije o korišćenju sredstava.