ODLUKA

O GRADSKOJ UPRAVI GRADA LESKOVCA

("Sl. glasnik grada Leskovca", br. 15/2008, 6/2009, 8/2009, 11/2009 i 18/2009)

 

I OPŠTE ODREDBE

Član 1

Ovom Odlukom uređuje se organizacija, delokrug i način rada gradske uprave, način rukovođenja, uslovi i način postavljenja i razrešenja načelnika i zamenika načelnika gradskih uprava, broj pomoćnika gradonačelnika i oblasti za koje će biti nadležni i druga pitanja od značaja za rad gradske uprave grada Leskovca.

Član 2

Za vršenje poslova gradske uprave u okviru prava i dužnosti grada Leskovca utvrđenih Ustavom, zakonom i Statutom grada Leskovca, obrazuju se gradske uprave za pojedine oblasti (u daljem tekstu: gradske uprave).

II NADLEŽNOST

Član 3

Gradske uprave, u oblastima u kojima su obrazovane:

1) pripremaju nacrte propisa i drugih akata koje donosi Skupština grada, gradonačelnik i Gradsko veće;

2) izvršavaju odluke i druge akte Skupštine grada, gradonačelnika i Gradskog veća;

3) rešavaju u upravnom postupku u prvom stepenu o pravima i dužnostima građana, preduzeća, ustanova i drugih organizacija u upravnim stvarima iz nadležnosti grada;

4) obavljaju poslove upravnog nadzora nad izvršavanjem propisa i drugih opštih akata Skupštine grada;

5) izvršavaju zakone i druge propise čije je izvršavanje povereno gradu;

6) obavlja stručne i druge poslove koje utvrdi Skupština grada, gradonačelnik i Gradsko veće;

7) dostavljaju izveštaj o svom radu na izvršavanju poslova iz nadležnosti grada i poverenih poslova, gradonačelniku, Gradskom veću i Skupštini grada po potrebi, a najmanje jednom godišnje;

8) obavljaju i druge poslove utvrđene zakonom, Statutom, odlukama Skupštine grada i drugim aktima.

Član 4

Gradske uprave u obavljanju upravnog nadzora mogu:

1) naložiti rešenjem izvršenje mera i radnji u određenom roku;

2) izreći mandatnu kaznu;

3) podneti prijavu nadležnom organu za učinjeno krivično delo ili privredni prestup i podneti zahtev za pokretanje prekršajnog postupka;

4) izdati privremeno naređenje, odnosno zabranu;

5) obavestiti drugi organ, ako postoje razlozi, za preduzimanje mera za koje je taj organ nadležan;

6) preduzeti i druge mere za koje su ovlašćene zakonom, propisima ili opštim aktima. Ovlašćenja i organizacija za obavljanje poslova iz stava 1. ovog člana, bliže se uređuju ovom Odlukom.

III ORGANIZACIJA I DELOKRUG RADA GRADSKIH UPRAVA

Član 5

Rad gradskih uprava organizuje se tako da se omogući efikasno ostvarivanje prava i interesa građana.

Gradske uprave dužne su da svakom građaninu obezbede jednaku pravnu zaštitu u ostvarivanju njegovih prava, obaveza i interesa.

Član 6

U postupku pred gradskim upravama, u kome se rešava o pravima, obavezama i interesima građana i pravnih lica, primenjuju se propisi o upravnom postupku.

Akta u upravnom postupku i postupku inspekcijskog nadzora donosi načelnik gradske uprave odnosno ovlašćeno lice.

Član 7

Gradske uprave za pojedine oblasti su:

1. Gradska uprava za urbanizam i stambeno-komunalne poslove;

2. Gradska uprava za inspekcijske poslove;

3. Gradska uprava za finansije;

4. Gradska uprava za javne nabavke;

5. Gradska uprava za imovinu i imovinsko pravne poslove;

6. Gradska uprava za privredu i poljoprivredu;

7. Gradska uprava za društvene delatnosti;

8. Gradska uprava za zaštitu životne sredine;

9. Gradska uprava za opšte poslove;

10. Gradska uprava za poslove gradske Skupštine i Gradskog veća;

11. Gradska uprava za pružanje usluga građanima - Gradski uslužni centar.

Član 8

Gradska uprava za urbanizam i stambeno-komunalne poslove obavlja poslove koji se odnose na:

- pokretanje postupaka za izradu akata za pripremanje i donošenje urbanističkih planova (Generalni plan, planovi detaljne regulacije, urbanistički projekti) i ostale poslove u postupku njihovog donošenja (odluka o izradi plana, sazivanje Komisije za planove, javni uvid - objavljivanje, sakupljanje primedbi, odluka o donošenju plana i overavanje plana); izdavanje akata o urbanističkim uslovima; izdavanja izvoda iz planova;

- legalizacija objekata; obaveštenje o nameni parcele;

- prikupljanje prethodnih uslova javnih i javnih komunalnih preduzeća na urbanističke uslove;

- izdavanje rešenja o odobrenju za izgradnju;

- potvrđivanje usklađenosti tehničke dokumentacije sa aktom o urbanističkim uslovima odnosno izvodom iz urbanističkog plana;

- potvrda prijave građenja, odnosno izvođenja radova;

- potvrda prijave građenja pomoćnih objekta;

- potvrda prijave sanacije, adaptacije, tekućeg održavanja i promene namene objekta odnosno delova objekta;

- izdavanje upotrebne dozvole;

- izdavanje uverenja po članu 161. i 162. ZUP-a;

- prikupljanje potrebnih saglasnosti javnih i javnih komunalnih preduzeća za projektnu dokumentaciju;

- izdavanje potvrda usklađenosti izgrađenih temelja sa glavnim projektom;

- pripremanje odluka na osnovu Zakona o komunalnim delatnostima za poslove za koje je nadležan grad iz oblasti čistoće, komunalnog uređenja, održavanja parkova i gradskog zelenila,

- postavljanja manjih montažnih objekata na javnim površinama, sahranjivanja, poveravanja delatnosti javnim i javnim komunalnim preduzećima, linijskog prevoza putnika na teritoriji grada Leskovca, puteva i ulica i nekategorisanih puteva, autobuskih stajališta, parkirališta, kao i druge odluke vezane za komunalne potrebe i saobraćajne delatnosti;

- uređenje, obezbeđivanje posebnih uslova i organizaciju auto-taksi prevoza putnika;

- izdavanje odobrenja o zapremanju javnih površina;

- izdavanje odobrenja za postavljanje reklamnih panoa;

- vođenje postupka o određivanju naziva ulica kao i promena naziva ulica;

- izdavanje odobrenja za raskopavanje javnih površina;

- planiranje saobraćaja;

- izdavanje odobrenja u vezi tehničke regulacije saobraćaja;

- overavanje redova vožnje za linijski prevoz putnika;

- praćenje rada javnih i javnih komunalnih preduzeća u komunalnoj oblasti kroz analizu rada i mišljenje o izveštajima o radu sa predlogom mera;

- stambeni poslovi iz nadležnosti grada: iseljenja bespravno useljenih lica u stanove pravnih lica, prikupljanje zahteva za dodelu gradskih stanova i priprema materijala za rad Gradske stambene komisije, iseljenja iz zajedničkih prostorija, izdavanje uverenja o izboru predsednika Skupštine stanara;

- i druge poslove iz ove oblasti u skladu sa Zakonom i Statutom grada.

Član 9

Gradska uprava za inspekcijske poslove obavlja poslove koji se odnose na:

- inspekcijski nadzor nad izgradnjom objekta, za koje građevinsku dozvolu izdaje grad;

- vođenje postupka za objekte koji zbog ugrožene stabilnosti predstavljaju neposrednu opasnost za život i zdravlje ljudi, susedne objekte i bezbednost saobraćaja;

- inspekcijski nadzor nad primenom odredaba zakona i gradskih odluka o obavljanju gradskog i prigradskog prevoza putnika, kao i vanlinijskog prevoza putnika, prevoza za sopstvene potrebe i auto-taksi prevoza;

- inspekcijski nadzor komunalnog reda i javne higijene;

- nadzor nad primenom odredaba Zakona o održavanju stambenih zgrada;

- inspekcijski nadzor zaštite unapređenje životne sredine;

- poslove Komunalne policije: održavanje komunalnog i drugog zakonom uređenog reda od značaja za komunalnu delatnost (i to u oblastima, odnosno pitanjima snabdevanja vodom; odvođenja otpadnih i atmosferskih voda; javne čistoće; prevoza i deponovanja komunalnog i drugog otpada; lokalnih puteva i ulica; saobraćajnih oznaka i signalizacije; parkiranja; prevoza putnika u gradskom i prigradskom saobraćaju; auto-taksi prevoza; postavljanja privremenih poslovnih objekata; protivpožarne zaštite; zaštite od buke u životnoj sredini; kontrole radnog vremena subjekata nadzora; održavanja komunalnih objekata, pijaca, grobalja, parkova, zelenih i drugih javnih površina, javne rasvete, stambenih i drugih objekata); vršenje kontrole nad primenom zakona i drugih propisa i opštih akata iz oblasti komunalne i drugih delatnosti iz nadležnosti Grada; ostvarivanje nadzora u javnom gradskom, prigradskom i drugom lokalnom saobraćaju u skladu sa zakonom i propisima Grada; zaštitu životne sredine, kulturnih dobara, lokalnih puteva, ulica i drugih javnih objekata od značaja za Grad; podršku sprovođenju propisa kojima se obezbeđuje nesmetano odvijanje života u Gradu, očuvanje gradskih dobara i izvršavanje drugih zadataka iz nadležnosti Grada i vrši i druge poslove u skladu sa Zakonom;

- i druge poslove iz ove oblasti u skladu sa Zakonom i Statutom grada.

Član 9a

Odeljenje komunalne policije je dužno da u obavljanju poslova sarađuje sa građanima u skladu sa Zakonom o komunalnoj policiji i drugim propisima kojima se uređuje obavljanje komunalnih i drugih poslova iz nadležnosti Grada.

Odeljenje komunalne policije je dužno da prima prijave, peticije i predloge građana u vezi sa komunalnim redom, podnete pismenim putem, elektronskom poštom, a u hitnim slučajevima telefonom i neposrednim usmenim obraćanjem. O svakoj takvoj prijavi, peticiji i predlogu, odnosno obraćanju, u Odeljenju komunalne policije sačinjava se službena zabeleška, a građani se, na njihov zahtev, obaveštavaju o ishodu postupanja.

Član 9b

Skupština grada daje saglasnost na strateški plan i godišnje planove rada Odeljenja komunalne policije, propisuje oblike i način ostvarivanja saradnje Odeljenja komunalne policije i Gradske uprave za inspekcijske poslove, obrazuje Komisiju za rešavanje pritužbi na rad Komunalne policije, donosi odluku o uniformi i oznakama komunalnih policajaca i odluku o boji i načinu označavanja vozila i opremi Komunalne policije u skladu sa Zakonom i razmatra godišnji izveštaj o radu Odeljenja komunalne policije.

Član 10

Gradska uprava za finansije obavlja poslove koji se odnose na:

- izradu nacrta Odluke o budžetu grada Leskovca i nacrta Odluke o završnom računu grada Leskovca;

- izradu propisa koje donose ostale gradske uprave a tiču se oblasti finansija;

- pripremu propisa iz oblasti finansija, koje donosi Skupština grada, gradonačelnik i Gradsko veće;

- kontrolu zahteva za plaćanje, plaćanja i praćenje izvršenja budžeta grada;

- obezbeđenje sredstava za finansiranje korisnika budžeta grada;

- materijalno i finansijsko poslovanje gradskih uprava, fondova i mesnih zajednica;

- obezbeđenje sredstava za delatnosti koji se finansiraju iz budžeta i vođenje računovodstvenih poslova;

- poslovi blagajne i likvidature; upravljanje javnim dugom;

- lokalnu poresku administraciju (utvrđivanje, kontrola i naplata lokalnih izvornih prihoda);

- kontrolu programa i planova javnih i javno komunalnih preduzeća i praćenje njihovog izvršenja;

- budžetsku inspekciju i kontrolu primene zakona u oblasti materijalno-finansijskog poslovanja i namenskog i zakonitog korišćenja budžetskih sredstava, organizacija, preduzeća, pravnih lica i drugih subjekata;

- nadležna je za sprovođenje inspekcije nad:

1. direktnim i indirektnim korisnicima sredstava budžeta grada Leskovca;

2. javnim preduzećima osnovanim od strane Skupštine grada, pravnim licima osnovanim od strane tih javnih preduzeća, pravnim licima nad kojima Skupština grada ima direktnu i indirektnu kontrolu nad više od 50% glasova u upravnom odboru, kao i nad drugim pravnim licima u kojima javna sredstva čine više od 50% ukupnog prihoda;

3. pravnim licima i drugim subjektima kojima su direktno ili indirektno doznačena sredstva budžeta grada Leskovca za određenu namenu, pravnim licima i drugim subjektima koji su učesnici u poslu koji je predmet kontrole i subjektima koji koriste sredstva budžeta grada Leskovca po osnovu zaduživanja, subvencija, ostale državne pomoći u bilo kom obliku, donacija, dotacija i dr.;

- druge poslove iz ove oblasti u skladu sa Zakonom i Statutom grada.

Član 10a

Gradska uprava za javne nabavke obavlja poslove:

- na osnovu iskazanih potreba svih organa grada i gradskih uprava sačinjava predlog plana javnih nabavki za narednu godinu i isti dostavlja Gradskoj upravi za finansije istovremeno sa dostavljanjem finansijskog plana;

- jedini je naručilac za sve organe grada i gradskih uprava;

- priprema odluku o pokretanju postupka javne nabavke i odluku o obrazovanju Komisije;

- priprema konkursnu dokumentaciju u koordinaciji sa Komisijom;

- prima ponude i postupa sa njima u skladu sa načelima javne nabavke;

- sprovodi potrebne radnje, odnosno donosi odgovarajuću odluku po zahtevu za zaštitu prava ponuđača;

- po sprovedenom postupku javne nabavke donosi odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača i zaključuje ugovor sa istim;

- pruža stručnu pomoć svim korisnicima budžetskih sredstava iz oblasti javnih nabavki;

- dostavlja izveštaje o sprovedenim postupcima javnih nabavki Republičkoj upravi za javne nabavke;

- vrši kontrolu izvršenja ugovora zaključenih po sprovedenom postupku javne nabavke;

- čuva dokumentaciju o sprovedenim postupcima javnih nabavki;

- podnosi šestomesečni i godišnji izveštaj o svom radu Skupštini grada Leskovca;

- vrši i druge poslove u oblasti javnih nabavki u skladu sa Zakonom i drugim propisima u ovoj oblasti.

Član 11

Gradska uprava za imovinu i imovinsko pravne poslove obavlja poslove koji se odnose na:

- eksproprijaciju nepokretnosti;

- oduzimanje, ograničenje i prenos prava na nepokretnosti u državnoj svojini (administrativni prenos);

- stručni i administrativni poslovi u vezi sa vraćanjem zemljišta oduzetog po osnovu Zakona o poljoprivrednom zemljišnom fondu i konfiskovanog zbog neizmirenih obaveza iz obaveznog otkupa;

- stručni i administrativni poslovi u vezi sa vraćanjem utrina i pašnjaka selima na korišćenje;

- stručni i administrativni poslovi u postupku izuzimanja građevinskog zemljišta;

- utvrđivanje prava korišćenja na neizgrađenom ostalom građevinskom zemljištu;

- utvrđivanje prestanka prava korišćenja na građevinskom zemljištu;

- davanje u zakup zemljišta vlasniku postojećeg objekta izgrađenog bez odobrenja nadležnog organa;

- davanje u zakup zemljišta radi ispravke granica susednih građevinskih parcela;

- stručni i administrativni poslovi u vezi sa prometom nepokretnosti kojima raspolaže grad;

- administrativno izvršenje rešenja iz svoje nadležnosti i rešenja Skupštine grada Leskovca iz oblasti imovinsko pravnih odnosa;

- geodetski poslovi vezani za upravni postupak u oblasti imovinsko pravnih poslova;

- izdavanje tapija;

- izdavanje uverenja;

- vođenje posebne evidencije o stanju i kretanju nepokretnosti na kojima grad ima pravo upravljanja i korišćenja;

- druge poslove iz ove oblasti u skladu sa Zakonom i Statutom grada.

Član 12

Gradska uprava za privredu i poljoprivredu obavlja poslove koji se odnose na:

- praćenje svih statusnih promena u oblasti privatnog preduzetništva u skladu sa zakonom (zanatstvo, trgovina, ugostiteljstvo, turizam, saobraćaj, izdavačka delatnost, zdravstvo);

- praćenje stanja i razvoja privatnog preduzetništva i ukupnog privrednog razvoja grada;

- staranje o unapređenju opšteg okvira za privređivanje;

- obrazovanje, smeštaj i snabdevanje robnim rezervama;

- racionalno korišćenje i zaštitu poljoprivrednog zemljišta;

- donošenje programa zaštite, korišćenja i uređenja poljoprivrednog zemljišta i staranje o njegovom sprovođenju;

- određivanje erozivnih područja i staranje o korišćenju pašnjaka i privođenju pašnjaka drugoj kulturi;

- sanaciju štete od elementarnih nepogoda, preduzimanje mera na unapređivanju stočarstva, zaštite bilja, lova i ribolova;

- određivanje bližih uslova za držanje i zaštitu domaćih životinja i utvrđivanje uslova za njihovo sahranjivanje;

- staranje o sprovođenju osnovnih radova u poljoprivredi (setva, žetva itd.); podsticanje razvoja zadrugarstva i sela;

- propisivanje vodoprivrednih uslova, izdavanje rešenja o ispunjenosti tih uslova, izdavanje vodoprivredne saglasnosti i vodoprivredne dozvole za seoske vodovode i izvore;

- obavljanje stručnih i administrativnih poslova komisije za poslove komasacije;

- donošenje programa razvoja delatnosti za koje je nadležan grad i programa lokalnog ekonomskog razvoja i njihovo usklađivanje sa programom razvoja Republike Srbije;

- praćenje izvršavanja programa razvoja i projekata lokalnog ekonomskog razvoja;

- predlaganje strategije i politike razvoja grada;

- izradu kratkoročnih i dugoročnih prognoza o uslovima i mogućnostima razvoja grada;

- predlaganje mera razvojne i lokalne ekonomske politike grada;

- izradu bilansa i projekcije razvoja grada;

- stručno-analitičke poslove u vezi sa utvrđivanjem i realizacijom politike cena iz nadležnosti grada, praćenje dejstva mera ekonomske politike na cene i troškove života;

- praćenje i predlaganje mera radi otklanjanja poremećaja u kretanju cena iz nadležnosti grada;

- pripremanje i predlaganje gradskih propisa o cenama i drugih informativno-analitičkih materijala za potrebe organa upravljanja grada;

- izdavanje svetlećih auto-taksi oznaka;

- stručne, analitičke i administrativne poslove;

- poslove od zajedničkog interesa iz oblasti cena za sve opštine Jablaničkog okruga;

- i druge poslove iz ove oblasti u skladu sa Zakonom i Statutom grada.

Član 13

Gradska uprava za društvene delatnosti obavlja poslove praćenja stanja, koordiniranja aktivnosti i finansiranja u okviru sledećih oblasti:

- ostvarivanje delatnosti predškolskog vaspitanja i obrazovanja, upis dece u predškolsku ustanovu, izgradnju i kapitalno održavanje zgrada i objekata, projektno planiranje i opremanje zgrada i objekata predškolske ustanove;

- praćenje i obezbeđivanje funkcionisanja osnovnih i srednjih škola u skladu sa zakonom, utvrđivanje mreža osnovnih škola radi upisa dece;

- donošenje programa unapređenja socijalne zaštite u gradu i staranje o njegovom sprovođenju;

- praćenje i planiranje razvoja delatnosti i obezbeđivanje sredstava za zadovoljavanje potreba u oblasti socijalne i dečije zaštite;

- utvrđivanje ispunjenosti uslova za početak rada i obavljanje delatnosti ustanova socijalne zaštite čiji je osnivač grad;

- utvrđivanje kriterijuma i merila i utvrđivanje cena usluga u ustanovama socijalne zaštite čiji je osnivač grad;

- regresiranje troškova boravka ishrane dece u predškolskim ustanovama, ustanovama socijalne zaštite i osnovnim školama i druge poslove zaštite dece i porodice;

- praćenje i koordinaciju rada invalidskih i socijalno-humanitarnih organizacija i udruženja građana u oblasti socijalne zaštite, i praćenje realizacije programa i projekata organizacija i udruženja građana za koje se sredstva obezbeđuju u budžetu grada;

- planiranje razvoja zdravstvene delatnosti;

- praćenje organizacije, rada i funkcionisanja zdravstvenih ustanova čiji osnivač grada i predlaganjem mera za unapređenje kvaliteta njihovog rada;

- praćenje zdravstvenog stanja stanovništva, predlaganje i preduzimanje potrebnih mera za unapređenje zdravlja stanovništva i donošenje i sprovođenje programa za unapređenje zdravlja stanovništva, koji nisu obuhvaćeni odgovarajućim republičkim programima, a od značaja su za grad;

- praćenje i predlaganje programa zdravstveno vaspitnog rada na formiranju ponašanja koje vodi unapređenju i očuvanju zdravlja i obezbeđivanju finansijskih sredstava za njihovu realizaciju;

- predlaganje i praćenje programa prevencije narkomanije i ostalih bolesti zavisnosti i obezbeđivanje finansijskih sredstava za njegovu realizaciju;

- praćenje snabdevenosti Apotekarske ustanove grada lekovima i predlaganje mere za obezbeđivanje lekova;

- praćenje i obezbeđivanje funkcionisanja ustanova i organizacija kulture;

- obezbeđivanje sredstava za zaštitu kulturnih dobara od značaja za grad;

- bibliotečku delatnost, umetničko stvaralaštvo i međunarodno kulturno stvaralaštvo;

- izgradnju, rekonstrukciju i održavanje objekata ustanova kulture u kojima se ostvaruju potrebe kulture u gradu;

- rad samostalnih umetnika, manifestacija i jubileja u oblasti kulture od značaja za grad;

- razvoj kulturno-umetničkog amaterizma i ostvarivanja programa ustanova kulture od značaja za grad;

- poslove vezane za planiranje razvoja delatnosti kulture i informisanja, obezbeđivanjem sredstava za zadovoljavanje potreba u ovim oblastima;

- pripremu programa razvoja u oblasti sporta i njegovo ostvarivanje;

- izgradnju, održavanje i korišćenje sportskih objekata u kojima se ostvaruju potrebe u oblasti sporta na teritoriji grada;

- učešće grada u organizovanju gradskog i međuopštinskog nivoa školskih sportskih takmičenja;

- obezbeđivanje posebnih uslova za povećanje obuhvata i kvaliteta rada sa mladim sportskim talentima;

- organizaciju i održavanje sportskih takmičenja i manifestacija od značaja za grad;

- evidentiranje, praćenje i kontrolu korišćenja sredstava koja grad obezbeđuje za zadovoljavanje potreba građana u oblastima sporta, kao i za finansiranje delatnosti organizacija u oblasti sporta čiji je osnivač grad, i za ostvarivanje programa ili delova programa drugih organizacija kojima se doprinosi razvoju sporta na nivou grada;

- stvaranje uslova za organizovanje i funkcionisanja mladih preko asocijacija, organizacija i udruženja u cilju stvaranja kvalitetnijih uslova za njihovo uključivanje u društveni život i proces aktivne socijalizacije;

- obavlja poslove prosvetnog nadzora i druge poslove iz ove oblasti u skladu sa Zakonom i Statutom.

Član 14

Gradska uprava za zaštitu životne sredine obavlja poslove koji se odnose na:

- sistematsku kontrolu kvaliteta vazduha; sistematsko praćenje nivoa komunalne buke;

- zaštitu prirode, očuvanje, korišćenje i razvoj prirodnih dobara posebnih vrednosti;

- praćenje stanja i koordinaciju delovanja u oblasti zaštite površinskih i podzemnih voda i zemljišta;

- zaštitu od jonizujućih i nejonizujućih zračenja, opasnih i štetnih materija sa merama prevencije, praćenja i sanacije u slučaju hemijskih i drugih udesa;

- predlaganje, organizovanje i sprovođenje preventivnih i sanacionih mera zaštite životne sredine;

- utvrđivanje uslova i mera zaštite životne sredine u postupku donošenja prostornih i urbanističkih planova i izdavanje saglasnosti na stratešku procenu uticaja određenih planova i programa na životnu sredinu;

- ocenu i davanje saglasnosti na Studiju o proceni uticaja određenih projekata na životnu sredinu čija izgradnja se planira na području grada;

- izdavanje saglasnosti i dozvole za rad određenih postrojenja i obavljanje aktivnosti;

- izradu i realizaciju akcionih i sanacionih planova i programa i projekata u oblasti zaštite životne sredine;

- organizaciju i sprovođenje opštih mera zaštite stanovništva od zaraznih bolesti u oblasti suzbijanja štetnih organizama (komarci, krpelji, glodari);

- zaštitu biljnog i životinjskog sveta i kontrolu njihovih populacija, kao i sprovođenja mera i organizaciju poslova komunalne zoohigijene;

- zaštita kulturnih dobara od značaja za grad;

- zaštita od elementarnih i drugih nepogoda;

- utvrđivanje posebne naknade za zaštitu i unapređenje životne sredine, rad Fonda za zaštitu životne sredine, praćenje i primena ekonomskih instrumenata za finansiranje zaštite životne sredine i druge poslove u ovoj oblasti u skladu sa Zakonom i Statutom i drugim propisima;

- obradu, sistematizaciju, čuvanje podataka i vođenje evidencije iz oblasti praćenja stanja, kontrole kvaliteta i drugih poslova zaštite životne sredine;

- obaveštavanje javnosti i objavljivanje podataka i informacija o stanju i kvalitetu životne sredine i druge poslove unapređenja životne sredine;

- planiranje i koordinacija edukativnih aktivnosti iz oblasti zaštite životne sredine;

- izdaje dozvole, odobrenja i druge akte u skladu sa Zakonom o upravljanju otpadom, vodi evidenciju i podatke dostavlja Ministarstvu;

- izdaje dozvole za sakupljanje, transport, skladištenje, tretman i odlaganje inertnog i neopasnog otpada na teritoriji grada;

- na zahtev Ministarstva daje mišljenja u postupku izdavanja dozvola u skladu sa Zakonom;

- donosi lokalni plan upravljanja otpadom, obezbeđuje uslove i stara se o njegovom sprovođenju;

- izdavanje integrisane dozvole;

- i druge poslove iz ove oblasti u skladu sa Zakonom i Statutom grada.

Gradska uprava koordinira, podstiče, pomaže i učestvuje u realizaciji programa, projekata i akcija iz oblasti zaštite životne sredine, koje realizuju naučne i stručne ustanove, javna komunalna i druga javna preduzeća, organizacije, institucije i druga pravna i fizička lica u gradu.

Gradska uprava za zaštitu i unapređenje životne sredine obavlja i poslove državne uprave u oblasti zaštite i unapređenja životne sredine koji joj budu povereni.

Član 15

Gradska uprava za opšte poslove obavlja poslove koji se odnose na:

- organizaciju gradskih uprava i unapređenje njihovog rada;

- praćenje izvornih poslova lokalne samouprave i poverenih poslova;

- vođenje matičnih knjiga i izdavanje izvoda i uverenja iz matičnih knjiga i knjiga državljana;

- vođenje matičnih knjiga i izdavanje izvoda i uverenja iz matičnih knjiga i knjiga državljana za opštine Uroševac, Kačanik, Štimlje i Štrpce;

- vođenje upravnog postupka u oblasti matičnih knjiga, ličnog imena i porodičnih odnosa; vođenje i ažuriranje biračkog spiska;

- izdavanje radnih knjižica (novih i duplikata, promena i dopuna podataka sadržanih u radnim knjižicama);

- overu potpisa, rukopisa i prepisa;

- primanje, pregledanje, raspoređivanje, evidentiranje i dostavljanje pošte upućene organima grada i gradskim upravama;

- vođenje evidencije o vanupravnim predmetima organa grada, gradskih uprava i vođenje evidencije o upravnim predmetima gradskih uprava čija se evidencija ne vodi u drugoj upravi;

- otpremanje pošte organa grada i gradskih uprava;

- arhiviranje i čuvanje arhiviranih predmeta, izlučivanje bezvrednog registratorskog materijala i predaja arhivske građe nadležnom arhivu;

- praćenje efikasnosti i ažurnosti rada gradskih uprava koje vode upravni postupak rešavajući o pravima, obavezama i pravnim interesima građana i drugih stranaka;

- radne odnose zaposlenih, izabranih, imenovanih i postavljenih lica u organima grada i gradskim upravama, kao i vođenje personalne evidencije;

- poslove automatske obrade podataka u organima grada i gradskim upravama;

- izradu specifikacija programskih zahteva za nova aplikativna rešenja;

- održavanje operativnog sistema i kontrola rada sistema, programa i mrežnih resursa u organima grada i gradskim upravama;

- pružanje pravne pomoći građanima za ostvarivanje njihovih prava;

- izdavanje uverenja i potvrda na osnovu podataka o kojima se ne vodi službena evidencija kada je dokazivanje tih činjenica propisano zakonom;

- poslove grada u oblasti odbrane;

- poslove planiranja i realizacije nabavke za organe grada, gradske uprave i poslove ekonomata;

- poslovi ekonomata;

- tekuće i investiciono održavanje i obezbeđenje poslovnih zgrada, pratećih objekata, uređaja i opreme, uređivanje i zagrevanje prostorija i protivpožarnu zaštitu;

- upotrebu, održavanje, servisiranje i garažiranje vozila;

- kurirske poslove, dostavu materijala, održavanje čistoće i druge pomoćno-tehničke poslove;

- pripremu nacrta odluke o obrazovanju mesnih zajednica i sprovođenje propisa kojima su regulisani položaj i prava mesnih zajednica;

- unapređivanje organizacije rada mesnih zajednica;

- stručne i administrativne poslove za izbor organa mesnih zajednica, kao i stručne i administrativne poslove za potrebe mesnih zajednica i njenih organa i

- druge poslove koji nisu u delokrugu drugih organa.

Član 16

Radi obavljanja pojedinih poslova iz nadležnosti gradske uprave osnivaju se mesne kancelarije za sledeća područja:

1. Barje, za područje: Barja, Vine, Kaluđerca i Crcavca;

2. Belanovce za područje: Belanovca, Milanova, Karađorđevca, Petrovca i Dušanova;

3. Brestovac za područje: Brestovca, Lipovice, Kutleša, Šarlinca, Draškovca, Donjeg Brijanja i Međe;

4. Bogojevce za područje: Bogojevca i Navalina;

5. Bunuški Čifluk za područje: Bunuškog Čifluka, Gornje Bunuše, Donje Bunuše, Radonjice i Todorovca;

6. Vinarce za područje: Vinarca, Priboja, Zalužnja, Podrimca i Donjeg Stopanja;

7. Vučje za područje: Vučja, Brze i Žabljana;

8. Veliko Trnjane za područje: Velikog Trnjana, Presečine i Rudara;

9. Velika Grabovnica za područje: Velike Grabovnice, Male Grabovnice, Zagužana, Zoljeva i Tulova;

10. Velika Kopašnica za područje: Velike Kopašnice, Male Kopašnice, Padeža i Slatine;

11. Grdelica za područje: Grdelica (varoš), Grdelica (selo), Bojišine, Boćevice, Velike Sejanice, Veljeg Kola, Dedine Bare, Kozare, Kovačeve Bare, Nesvrte, Oraovice, Palojca, Tupalovca, Dobrotina i Bistrice;

12. Donja Jajina za područje: Donje Jajine, Šišinca, Kukulovca, Gornje Jajine i Palikuće;

13. Drćevac za područje: Drćevca, Gornje Lokošnice i Goleme Njive;

14. Guberevac, za područje: Guberevca, Gornjeg Bunibroda, Donjeg Bunibroda i Žižavice,

15. Jašunja za područje: Jašunje, Donje Kupinovice, Zlokućana i Grajevca;

16. Manojlovce za područje: Manojlovca, Velike Biljanice, Male Biljanice, Donje Slatine, Gornje Slatine, Donjeg Krajinca, Gornjeg Krajinca, Kumareva, Mrštana, Rajnog Polja, Jelašnice, Badinca, Zloćudova i Nomanice;

17. Miroševce za područje: Miroševca, Gorine i Bukove Glave;

18. Novo Selo za područje: Novog Sela;

19. Orašac za područje: Orašca, Gornje Kupinovice, Jarsenova, Stupnice, Piskupova i Gradašnice;

20. Oruglica za područje: Oruglice, Ravnog Dela, Gaginca i Melova;

21. Pečenjevce za područje: Pečenjevca, Brejanovca, Čufluka Razgojnskog, Kaštavara, Čekmina i Živkova;

22. Predejane za područje: Predejane (varoš), Predejane (selo), Bričevlja, Graova, Koraćevca, Krpejca, Ličnog Dola, Mrkovice, Suševlja i Crvenog Brega;

23. Razgojna za područje: Razgojne, Donje Lokošnice, Grdanice, Smrdana i Babičkog;

24. Strojkovce za područje: Strojkovca, Nakrivnja, Čukljenika, Belog Potoka i Šainovca;

25. Slavujevce za područje: Slavujevca, Drvodelje i Igrišta;

26. Turekovac za područje: Turekovca, Gornjeg Sinkovca, Gornjeg Trnjana, Svirca, Vlasa i Donjeg Trnjana;

27. Crkovnica za područje: Crkovnice i Oraovice.

Član 17

Mesne kancelarije su u sastavu Gradske uprave za opšte poslove i obavljaju poslove koji se odnose na:

- prijem podnesaka za gradske uprave;

- vođenje matičnih knjiga i izdavanje izvoda i uverenja iz matičnih knjiga i knjiga državljana za naseljena mesta koja pokriva mesna kancelarija;

- prikupljanje i dostavljanje podataka za ažuriranje biračkog spiska;

- overu potpisa, rukopisa i prepisa;

- uzimanje izjava od građana po zamolnicama nadležnih organa;

- izdavanje uverenja o činjenicama o kojima se ne vodi evidencija kod gradske uprave, kada je dokazivanje tih činjenica propisano zakonom;

- prikupljanje i dostavljanje podataka za potrebe državnih organa i gradskih uprava;

- prijem, zavođenje i ekspediciju pošte i

- druge poslove koji su im zakonom, Statutom i drugim aktima Skupštine grada povereni.

Član 18

Mesne kancelarije obavljaju poslove prema stručnim uputstvima i pod nadzorom Gradske uprave za opšte poslove, i gradske uprave iz čije nadležnosti obavljaju poslove.

Član 19

Gradska uprava za poslove gradske Skupštine i Gradskog veća obavlja poslove koji se odnose na:

- stručne, organizacione i tehničke poslove za potrebe Skupštine grada, radnih tela, odborničkih grupa, odbornika, gradonačelnika, Gradskog veća, izabranih, imenovanih i postavljenih lica;

- izradu opštih i drugih akata iz nadležnosti Skupštine grada, gradonačelnika i Gradskog veća;

- pravno-tehničku obradu materijala za sednice Skupštine grada, gradonačelnika i Gradskog veća;

- obradu materijala sa sednica Skupštine grada, gradonačelnika i Gradskog veća;

- tehničku obradu odluka i drugih akata za objavljivanje u "Službenom glasniku grada Leskovca" Skupštine grada, gradonačelnika i Gradskog veća, kao i tehničku obradu za objavljivanje akata za opštine Jablaničkog upravnog okruga;

- čuvanje izvornih akata i dokumenata o radu Skupštine grada, gradonačelnika i Gradskog veća;

- pružanje stručne pomoći odbornicima u ostvarivanju njihove funkcije;

- predstavke, pritužbe i predloge građana;

- poslove protokola za potrebe gradonačelnika, zamenika i pomoćnika gradonačelnika, predsednika i zamenika predsednika Skupštine grada;

- poslove u vezi prijema stranaka koje se obraćaju gradonačelniku, predsedniku Skupštine i ostalim funkcionerima;

- izradu akata u vezi izbora, imenovanja i postavljenja;

- organizacione poslove i izradu akata u vezi dodele nagrada i priznanja;

- informisanje javnosti o radu Skupštine grada, gradonačelnika, Gradskog veća i njihovih radnih tela;

- štampanje, umnožavanje, povezivanje i fotokopiranje materijala;

- stručne i administrativne poslove u oblasti ostvarivanja saradnje sa drugim gradovima i opštinama i druge poslove u skladu sa Zakonom, Statutom i Poslovnikom Skupštine grada.

Član 20

Gradska uprava za pružanje usluga građanima - Gradski uslužni centar obavlja poslove koji se odnose na:

- davanje informacija građanima i pravnim licima o načinu i postupku ostvarivanja njihovih prava pred organima Gradske uprave;

- davanje informacija građanima o poslovima iz nadležnosti Skupštine grada i Gradskog veća;

- pružanje stručne pomoći strankama prilikom popunjavanja obrazaca i sastavljanja podnesaka;

- neposredni prijem podnesaka od stranaka za ostvarivanje prava pred organima Gradske uprave;

- razvrstavanje predmeta po sadržini materije i po organima Gradske uprave;

- evidentiranje predmeta u osnovne evidencije sistemom kartoteke;

- združivanje akata i dostavljanje predmeta i akata organima Gradske uprave;

- obaveštavanje stranaka o stanju rešavanja njihovih zahteva;

- uručivanje izvoda iz matičnih knjiga i uverenja o državljanstvu podnosiocima zahteva;

- izdavanje akata građanima kojima je odlučivano po njihovom zahtevu (rešenja, dozvola, saglasnosti, uverenja, potvrda i dr.) i

- prijem primedaba, predloga i sugestija građana;

- druge poslove iz ove oblasti u skladu sa Zakonom i Statutom grada.

Član 21

Poslove državne uprave koji zakonom budu povereni gradu Leskovcu, vršiće svaka gradska uprava u svom delokrugu, a Gradska uprava za opšte poslove, ostale poverene poslove koji ne spadaju u delokrug drugih gradskih uprava.

IV RUKOVOĐENJE GRADSKIM UPRAVAMA

Član 22

Gradskim upravama rukovode načelnici gradskih uprava (u daljem tekstu: načelnik).

Član 23

Za načelnika gradske uprave može biti postavljeno lice koje ima odgovarajući fakultet, u odnosu na delokrug gradske uprave, položen ispit za rad u organima državne uprave i najmanje pet godina radnog iskustva u struci.

Član 24

Načelnika postavlja Gradsko veće, na osnovu javnog oglasa, na pet godina.

U slučaju odsutnosti ili sprečenosti da obavlja svoju dužnost, načelnika gradske uprave zamenjuje šef odseka u toj upravi koga on odredi.

Član 25

Poslovi iz delokruga gradske uprave obavljaju se u okviru unutrašnjih organizacionih jedinica.

Rukovodioce organizacionih jedinica raspoređuje načelnik.

Za načelnika Odeljenja komunalne policije može biti raspoređeno lice koje ispunjava uslove propisane Zakonom i opšte uslove propisane za rad u organima Grada, a raspoređuje ga načelnik Gradske uprave za inspekcijske poslove.

Za šefa organizacione jedinice može biti raspoređeno lice koje ispunjava uslove propisane Zakonom i opšte uslove propisane za rad u organima Grada, a raspoređuje ga načelnik Gradske uprave za inspekcijske poslove, na predlog načelnika Odeljenja komunalne policije.

Član 26

Načelnik za svoj rad i rad gradske uprave odgovara Skupštini grada, gradonačelniku i Gradskom veću u skladu sa Statutom grada i ovom Odlukom.

V POMOĆNICI GRADONAČELNIKA

Član 27

U gradskim upravama gradonačelnik postavlja pet pomoćnika, koji mogu obavljati poslove iz oblasti:

- ekonomskog razvoja i finansija;

- komunalnih delatnosti i urbanizma;

- primarne zdravstvene zaštite i brige o porodici;

- obrazovanja, kulture, sporta i omladine;

- zaštite i unapređenja životne sredine i druge oblasti. Pomoćnike gradonačelnika postavlja i razrešava gradonačelnik.

Član 28

Pomoćnici gradonačelnika pokreću inicijative, predlažu projekte i sačinjavaju mišljenja u vezi sa pitanjima koje su od značaja za razvoj u oblastima za koje su postavljeni i vrše druge poslove po nalogu gradonačelnika.

VI ODNOS GRADSKIH UPRAVA PREMA SKUPŠTINI GRADA, GRADSKOM VEĆU, GRADONAČELNIKU, GRAĐANIMA I MEĐUSOBNI ODNOSI GRADSKIH UPRAVA

Odnos prema Skupštini grada, gradonačelniku i Gradskom veću

Član 29

Odnos gradskih uprava prema Skupštini grada zasniva se na pravima i dužnostima utvrđenim zakonom, Statutom grada i drugim aktima.

Gradske uprave su obavezne da Skupštinu grada obaveštavaju o vršenju poslova iz svog delokruga, daju obaveštenja i podatke koji su neophodni za rad Skupštine grada.

Načelnik za svoj rad i rad gradske uprave kojom rukovodi odgovara Skupštini grada u skladu sa Statutom grada i ovom Odlukom.

Član 30

Odnos gradskih uprava prema gradonačelniku zasniva se na pravima i dužnostima utvrđenim zakonom, Statutom grada, Odlukom o Gradskom već u i drugim aktima.

Gradonačelnik u sprovođenju odluka i drugih akata organa Grada, može gradskim upravama izdavati uputstva i smernice za rad.

Član 31

Odnos gradskih uprava prema Gradskom veću zasniva se na pravima i dužnostima utvrđenim zakonom, Statutom grada, Odlukom o Gradskom veću i drugim aktima.

Gradsko veće vrši kontrolno-nadzornu funkciju nad radom gradskih uprava.

Načelnik za svoj rad i rad gradske uprave kojom rukovodi odgovara Gradskom veću u skladu sa Statutom grada, Odlukom o Gradskom veću i ovom Odlukom.

Gradske uprave podnose Gradskom veću izveštaj o svom radu, kada to ono zahteva, a najmanje jednom godišnje.

Ako Gradsko veće ne prihvati izveštaj, odnosno izveštaje iz stava 4. ovog člana, u celini ili njegovom pojedinom delu, može pokrenuti postupak za razrešenje načelnika gradske uprave čiji izveštaj nije prihvaćen.

Gradsko veće može razrešiti načelnika gradske uprave i pre isteka vremena na koje je postavljen, na osnovu obrazloženog predloga gradonačelnika ili najmanje 2/3 članova Gradskog veća.

Predlog za razrešenje načelnika može podneti i najmanje 1/3 odbornika Skupštine grada.

Kada u vršenju nadzora nad radom gradskih uprava utvrdi da akta gradskih uprava, odnosno gradske uprave nisu u skladu sa zakonom, Statutom i drugim aktima, Gradsko veće ukida ili poništava takva akta sa nalogom da se donese novi akt koji će biti u skladu sa zakonom, Statutom, odnosno drugim aktima.

Odnos prema građanima, pravnim licima i drugim strankama

Član 32

Načelnici i zaposleni u gradskim upravama, dužni su da građanima, pravnim licima i drugim subjektima:

- omoguće nesmetano, blagovremeno i efikasno ostvarivanje prava, obaveza i pravnih interesa;

- daju potrebne podatke, obaveštenja i uputstva;

- pružaju odgovarajuću pravnu pomoć;

- sarađuju sa građanima, pravnim licima i drugim strankama;

- poštuju dostojanstvo ličnosti i čuvaju ugled organa Grada.

Član 33

Gradske uprave kojima je u nadležnosti rešavanje o pravima, obavezama i interesima građana, pravnih lica i drugih stranaka u upravnom postupku, dužne su da rešavaju u rokovima utvrđenim zakonom.

Član 34

Poslove gradskih uprava koji se odnose na ostvarivanje prava, obaveza i interesa građana, pravnih lica i drugih subjekata, mogu obavljati lica koja imaju propisanu školsku spremu, položen stručni ispit za rad u organima državne uprave i odgovarajuće radno iskustvo u skladu sa zakonom i drugim propisima.

Međusobni odnosi Gradskih uprava

Član 35

Međusobni odnosi gradskih uprava zasnivaju se na pravima i dužnostima utvrđenim zakonom, Statutom grada i drugim aktima.

Gradske uprave dužne su da međusobno sarađuju kada to zahteva priroda posla i da razmenjuju potrebne podatke i obaveštenja neophodna za rad.

VII AKTA GRADSKIH UPRAVA

Član 36

Gradske uprave donose pravilnike, naredbe, uputstva, rešenja i zaključke.

Pravilnikom se razrađuju pojedine odredbe zakona i akta grada ili uređuju određena prava zaposlenih iz radnih odnosa.

Naredbom se radi izvršavanja pojedinih odredaba zakona i gradskih akata naređuje ili zabranjuje postupanje u određenoj situaciji koja ima opšti značaj.

Uputstvom se bliže propisuje način rada i vršenja određenih poslova u skladu sa propisima grada.

Rešenjem se odlučuje o pojedinačnim, upravnim i drugim stvarima u skladu sa zakonom i propisima grada.

Zaključkom se odlučuje o pitanjima koja se tiču postupka i o pitanjima koja se kao sporna pojavi u vezi sa sprovođenjem postupka, a o kojima se ne odlučuje rešenjem.

Član 37

Akta gradskih uprava donosi načelnik ili ovlašćeno lice.

VIII REŠAVANJE SUKOBA NADLEŽNOSTI

Član 38

Gradsko veće rešava sukob nadležnosti između gradskih uprava, gradskih uprava i drugih preduzeća, organizacija i ustanova, kada na osnovu odluke Skupštine grada odlučuju o pojedinim pravima građana, pravnih lica i drugih subjekata.

O podnetom zahtevu za rešavanje sukoba nadležnosti iz stava 1. i 2. ovog člana, Gradsko veće bez odlaganja a najkasnije u roku od 3 dana obaveštava gradonačelnika, koji saziva sednicu Gradskog veća, odnosno sednicu nadležnog radnog tela Gradskog veća.

Akt o rešavanju sukoba nadležnosti iz stava 1. i 2. ovog člana Gradsko veće donosi u roku ne dužem od 15 dana od dana prijema zahteva.

Načelnik rešava sukob nadležnosti između unutrašnjih organizacionih jedinica u okviru gradske uprave.

IX ODLUČIVANJE PO ŽALBI

Član 39

Po žalbi protiv prvostepenog rešenja gradske uprave rešava Gradsko veće, ako zakonom ili odlukom Skupštine grada nije utvrđena nadležnost drugog organa.

Gradska uprava na čiji prvostepeni akt je uložena žalba, dužna je da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 3 dana od dana prijema žalbe, dostavi Gradskom veću žalbu sa spisima predmeta.

O dostavljenoj žalbi iz stava 2. ovog člana Gradsko veće bez odlaganja, a najkasnije u roku od 3 dana obaveštava gradonačelnika, koji saziva sednicu Gradskog veća, odnosno sednicu nadležnog radnog tela Gradskog veća.

Rešenje u drugom stepenu Gradsko veće donosi u roku ne dužem od 15 dana od dana prijema žalbe od strane nadležne gradske uprave.

X IZUZEĆE SLUŽBENOG LICA

Član 40

O izuzeću načelnika rešava Gradsko veće.

O izuzeću zaposlenog odnosno službenog lica u gradskoj upravi odlučuje načelnik.

XI RADNI ODNOSI

Član 41

O pravima, obavezama i odgovornostima zaposlenih u gradskoj upravi odlučuje načelnik.

O pravima, obavezama i odgovornostima načelnika odlučuje Gradsko veće.

Član 42

Akt o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji gradske uprave donosi načelnik uz saglasnost Gradskog veća.

XII SREDSTVA ZA FINANSIRANJE GRADSKIH UPRAVA

Član 43

Sredstva za finansiranje gradskih uprava obezbeđuje se iz izvornih i ustupljenih javnih prihoda, u skladu sa zakonom, u budžetu Grada, kao i iz dopunskih sredstava.

XIII PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 44

Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaju sa radom

1. Opštinska uprava za urbanizam, građevinske i komunalno-stambene poslove;

2. Opštinska uprava za inspekcijske poslove;

3. Opštinska uprava za finansije;

4. Opštinska uprava za imovinsko-pravne poslove;

5. Opštinska uprava za privredu i poljoprivredu;

6. Opštinska uprava za društvene delatnosti;

7. Opštinska uprava za zaštitu i unapređenje životne sredine;

8. Opštinska uprava za opštu upravu, poslove mesnih kancelarija, mesnih zajednica i zajedničke poslove;

9. Služba za skupštinske poslove;

10. Služba za pružanje usluga građanima - Opštinski uslužni centar

i nastavljaju da rade kao

1. Gradska uprava za urbanizam i stambeno-komunalne poslove;

2. Gradska uprava za inspekcijske poslove;

3. Gradska uprava za finansije;

4. Gradska uprava za imovinu i imovinsko pravne poslove;

5. Gradska uprava za privredu i poljoprivredu;

6. Gradska uprava za društvene delatnosti.

7. Gradska uprava za zaštitu životne sredine;

8. Gradska uprava za opšte poslove;

9. Gradska uprava za poslove gradske Skupštine i Gradskog veća;

10. Gradska uprava za pružanje usluga građanima - Gradski uslužni centar.

Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje sa radom

1. Služba za javne nabavke opštine Leskovac;

2. Služba za budžetsku inspekciju.

Član 45*

Danom stupanja na snagu ove Odluke poslovi koji su obavljani u Odeljenju za javne nabavke u okviru Gradske uprave za finansije u vezi javnih nabavki za organe grada i gradskih uprava obavljaće se u novoj Gradskoj upravi za javne nabavke.

Danom stupanja na snagu ove Odluke poslovi koji su obavljani u Službi za budžetsku inspekciju obavljaće se u okviru Gradske uprave za finansije u Odeljenju za budžetsku inspekciju.

Član 45

Načelnici Opštinskih uprava za pojedine oblasti i načelnici Službi nastavljaju sa radom do postavljenja načelnika na osnovu javnog oglasa.

Načelnici Opštinskih uprava za pojedine oblasti i načelnici Službi koji ne budu postavljeni za načelnike Gradskih uprava na osnovu javnog oglasa, prava iz radnog odnosa ostvarivaće na osnovu Zakona o radnim odnosima u državnim organima.

Zaposleni u Opštinskim upravama za pojedine oblasti i Službama nastavljaju sa radom na dosadašnjim poslovima do raspoređivanja po novoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u gradskim upravama.

Član 46

Stupanjem na snagu ove Odluke zaposleni u Odeljenju za javne nabavke u Gradskoj upravi za finansije nastavljaju da rade u Gradskoj upravi za javne nabavke do raspoređivanja po novoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta.

Stupanjem na snagu ove Odluke zaposleni u Službi za budžetsku inspekciju nastavljaju da rade u Gradskoj upravi za finansije do raspoređivanja po novoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta.

Član 47

Stupanjem na snagu ove Odluke Gradska uprava za javne nabavke preuzeće od Gradske uprave za finansije predmete, osnovna sredstva i sitan inventar Odeljenja za javne nabavke.

Stupanjem na snagu ove Odluke Gradska uprava za finansije preuzeće predmete, osnovna sredstva i sitan inventar od Službe za budžetsku inspekciju.

Član 48

Načelnik je dužan da u roku od 30 dana od dana postavljenja na osnovu javnog oglasa donese akt o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u gradskoj upravi za koju je postavljen, uz saglasnost Gradskog veća.

Načelnik je dužan da u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu akta iz stava 1. ovog člana izvrši raspoređivanje zaposlenih.

Član 49

Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje da važi Odluka o opštinskoj upravi ("Službeni glasnik opštine Leskovac", br. 4/03, 8/03, 4/04, 19/04, 4/05 i 22/07) i Odluka o obrazovanju Službe za javne nabavke opštine Leskovac ("Službeni glasnik opštine Leskovac", broj 4/05).

XIV STUPANJE NA SNAGU

Član 50

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku grada Leskovca".

 

Samostalni članovi Odluke o izmenama i dopunama
Odluke o Gradskoj upravi grada Leskovca

("Sl. glasnik grada Leskovca", br. 18/2009)

Član 13

Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje da važi Odluka o osnivanju Službe za budžetsku inspekciju ("Službeni glasnik grada Leskovca", broj 16/08).

Član 14

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku grada Leskovca."

Napomene

* Odlukom o izmeni i dopuni Odluke o Gradskoj upravi Grada Leskovca, koja je objavljena u "Sl. glasniku grada Leskovca", br. 6/2009 od 17. aprila 2009. godine, dodat je novi član 45. Pošto u ostalom delu teksta nije izvršena prenumeracija članova Redakcija je zadržala originalnu numeraciju.