PRAVILNIK
O ORGANIZACIJI I SISTEMATIZACIJI POSLOVA JAVNOG PREDUZEĆA "GRADSKA STAMBENA AGENCIJA" PANČEVO

("Sl. list grada Pančeva", br. 2/2009 i 1/2010)

Član 1

Ovim pravilnikom utvrđuje se unutrašnja organizacija Javnog preduzeća "Gradska stambena agencija" Pančevo (u daljem tekstu JP "GSA" Pančevo), ukupan broj radnih mesta, vrsta i opis poslova, vrsta i stepen stručne spreme, radno iskustvo, broj izvršilaca i drugi uslovi za rad na određenim poslovima.

Član 2

JP "GSA" Pančevo čine sledeći sektori i radna mesta:

1. direktor

1 izvršilac

2. vodeći savetnik

1 izvršilac

 

 

I Sektor za izgradnju i održavanje stambeno-komunalnih objekata

3. rukovodilac Sektora za izgradnju i održavanje objekata

1 izvršilac

4. inženjer za elektro radove

1 izvršilac

5. samostalni referent tehničke pripreme

1 izvršilac

6. referent za pripremu i građevinsko-tehničku dokumentaciju

1 izvršilac

7. referent za nadzor i odražavanje građevinskih i građevinsko-zanatskih radova

1 izvršilac

8. referent za nadzor nad održavanjem vodovoda i kanalizacije

1 izvršilac

9. referent za nadzor nad održavanjem elektro instalacija i gromobrana

1 izvršilac

10. referent za nadzor i održavanje termo-mašinskih instalacija, liftova, hidrocila, i drugih mašinskih uređaja i investicije

1 izvršilac

11. referent za tehničku dokumentaciju i evidenciju

1 izvršilac

II Sektor za finansijske i komercijalne poslove

12. rukovodilac Sektora za finansijske i komercijalne poslove

1 izvršilac

13. menadžer za operativne poslove, marketing i komercijalu

1 izvršilac

14. koordinator za implementaciju projekata

1 izvršilac

15. šef odeljenja za naplatu

1 izvršilac

16. samostalni referent za administrativno-tehničke i finansijske poslove

1 izvršilac

17. referent za fakturisanje i naplatu

3 izvršilaca

III Sektor za opšte, pravne i kadrovske poslove

18. rukovodilac Sektora za pravne, kadrovske i opšte poslove

1 izvršilac

19. poslovni sekretar

1 izvršilac

20. kurir-spremačica

1 izvršilac

U JP "GSA" Pančevo ima ukupno 20 radnih mesta sa 22 izvršilaca.

Član 3

Zaposleni u JP "GSA" Pančevo obavljaju sledeće poslove:

1. DIREKTOR

Poslovi, odgovornost i uslovi za imenovanje Direktora utvrđeni su Statutom JP "Gradska stambena agencija" Pančevo.

2. NAZIV RADNOG MESTA:

Vodeći savetnik

VRSTA STRUČNE SPREME:

Tehnički fakultet - Proizvodni menadžment

STEPEN STRUČNOSTI:

VII stepen - VSS

RADNO ISKUSTVO:

5 godina

BROJ IZVRŠILACA:

1

Poslovi i radni zadaci:

• Analizira i ocenjuje dokumentaciju i materijale vezano za poslovanje preduzeća;

• Inicira predloge, mišljenja i sugestije direktoru o celokupnom radu preduzeća;

• Učestvuje u izradi plana i programa poslovanja preduzeća;

• Neposredno koordinira radom sektora u preduzeću;

• Stara se o realizaciji Programa poslovanja;

• Stara se o realizaciji i sprovođenju odluka Upravnog odbora preduzeća;

• Za svoj rad neposredno odgovara direktoru preduzeća.

I SEKTOR ZA IZGRADNJU I ODRŽAVANJE STAMBENO-KOMUNALNIH OBJEKATA

3. NAZIV RADNOG MESTA:

Rukovodilac Sektora za izgradnju i održavanje objekata

VRSTA STRUČNE SPREME:

Arhitektonski ili građevinski fakultet

STEPEN STRUČNOSTI:

VII stepen - VSS; sa odgovarajućom licencom

RADNO ISKUSTVO:

5 godina

BROJ IZVRŠILACA:

1

Poslovi i radni zadaci:

• Organizovanje i rukovođenje rada Sektora;

• Organizovanje i učestvovanje u izradi godišnjih i višegodišnjih programa izgradnje i održavanja objekata;

• Sprovođenje i realizovanje programa izgradnje i održavanja objekata;

• Odgovoran je za rad radnika u Sektoru;

• Obezbeđuje unapređenje i racionalizaciju poslovanja u Sektoru;

• Koordiniranje rada izvršioca u Sektoru i rešavanje tekuće problematike u poslovanju Sektora;

• Kontaktira sa drugim javnim preduzećima, gradskim sekretarijatima i dr;

• Brine o blagovremenoj pripremi materijala iz nadležnosti Sektora za Upravni odbor i prisustvuje sednicama istih;

• Sarađuje sa direktorom pri donošenju važnih odluka iz oblasti rada Sektora;

• Organizuje izradu tehničke dokumentacije za sanaciju i održavanje stambeno-komunalnih objekata;

• Vrši prijem i raspodelu predmeta;

• Učestvuje u pripremi tendera za ustupanje radova na izgradnji, investicionom i tekućem održavanju objekata;

• Organizuje pripremu i izradu tehničke dokumentacije potrebne za utvrđivanje vrednosti izgradnje i održavanja (predlaže opise pozicija i radova, učestvuje u otvaranju i kontroli ponuda i predlaže ustupanje radova);

• Kod većih i komplikovanijih slučajeva intervencija izlazi na teren sa referentima i donosi odluku o potrebnim radnjama;

• Vrši overu svih računa za izvršene radove;

• Učestvuje u izradi uslova za prijem objekta od izvođača i investitora na izgradnji i održavanju;

• Izrada projekata;

• Predlaže izmene i dopune odluka o održavanju stambenih zgrada, stanova i dr.;

• Utvrđivanje ukupne i parcijalne dinamike realizacije radova;

• Upoznaje i prati propise iz oblasti građenja i održavanja objekata;

• Kontroliše evidenciju izvršenih poslova i prati realizaciju Programa;

• Sistematski prati, proučava stručnu literaturu iz oblasti urbanističkog i arhitektonskog projektovanja, tehničke normative i ostale propise potrebne za kvalitetnu izradu projekta;

• Proučava naučna dostignuća i predlaže mere za njihovu implementaciju;

• Organizuje formiranje kartoteke zgrada;

• Učestvuje u izradi izveštaja o radu Sektora;

• Radi na usavršavanju metoda i tehnika rada (uvođenja i priprema programa za AOP i dr), izradi koncepta raznih obrazaca iz oblasti rada Sektora;

• Radi i druge poslove iz oblasti struke po zadatku direktora;

• Odgovoran je direktoru za blagovremeno i kvalitetno obavljanje svih poslova iz delokruga svog radnog mesta i poslova po nalogu.

4. NAZIV RADNOG MESTA:

Inženjer za elektro radove

VRSTA STRUČNE SPREME:

Elektrotehnički fakultet

STEPEN STRUČNOSTI:

VII stepen - VSS

RADNO ISKUSTVO:

1 godina

BROJ IZVRŠILACA:

1

Poslovi i radni zadaci:

• Neposredno učešće u izradi investicionih programa; izrada predloga;

Usaglašavanje, kontaktiranje i koordinacija sa službama i učesnicima;

• Pribavljanje svih potrebnih podataka, podloga, uslova i sl. za izradu investiciono-tehničke dokumentacije za izgradnju elektroinstalacije i opreme u objektima;

• Učestvovanje u izradi projektnih zadataka, praćenje izrade projektne dokumentacije uz kontaktiranje sa projektantima, urbanistima, javnim i javnim komunalnim preduzećima i ostalim učesnicima;

• Pribavljanje potrebnih saglasnosti za investiciono-tehničku dokumentaciju od nadležnih preduzeća i organa;

• Pribavljanje potrebne projektno-tehničke dokumentacije;

• Priprema i sprovođenje postupka javne nabavke;

• Izrada projekata;

• Pregled, obrada i priprema ponuda nadležnom organu na odlučivanje;

• Kompletiranje investicione dokumentacije i dokumentacije za ugovaranje i obezbeđenje investicija;

• Utvrđivanje stanja na terenu i priprema istog za izvođenje investicionih radova, uz preduzimanje eventualnih prethodnih mera i pripremnih radnji, identifikacija, snimanje i obeležavanje trasa, raščišćavanje, sanacija i sl.;

• Sređivanje, čuvanje i arhiviranje investiciono-tehničke dokumentacije;

• Zapisničko uvođenje izvođača u posao uz predaju potrebne investiciono-tehničke dokumentacije;

• Stalan stručni nadzor nad izvođenjem investicionih i drugih radova na izgradnji elektroinstalacija, objekata i opreme VN, NN i TT razvoda, u skladu sa projektnom dokumentacijom i Zakonom o planiranju i izgradnji i aktima nadzora;

• Sprovođenje potrebne dinamike u okviru utvrđenih rokova i sinhronizacija predmetnih radova, sa ukupnim, na terenu, uz koordinaciju sa učesnicima gradnje;

• Kontrola količina uz overu građevinskih knjiga, računa i situacija;

• Ažurno praćenje i potpisivanje građevinskog dnevnika;

• Formiranje interne evidencije o mesečnom, periodičnom i ukupnom stanju radova po fizičkom i finansijskom obimu;

Izrada mesečnih i periodičnih izveštaja o stanju radova i eventualnoj problematici i u vezi toga:

- Kontrola izvođenja radova, kvaliteta i roka,

- Kontrola ugrađenih materijala i količina,

- razmatranje i rešavanje problematike u toku građenja;

• Preduzimanje odgovarajućih mera kod izvođača radova radi obezbeđenja kvaliteta i roka, uz pismenu konstataciju stanja, predloga, zahteva i sl;

• Preduzimanje odgovarajućih mera i radnji u slučaju konkretnih smetnji, neusaglašenosti, dopunskih rešenja i sl. uz koordinaciju sa projektantima i preduzimanje svih radnji u cilju pribavljanja dokumentacije izgrađenog objekta;

• Učestvovanje u izradi konačnih obračuna sa zatvaranjem investicije, primopredajom radova i dokumentacije;

• Vršenje administrativno-tehničkih poslova vezanih za realizaciju programa tekućeg poslovanja;

• Pribavljanje, obrada i davanje potrebnih podataka i informacija;

• Kontaktiranje sa stručnim saradnicima i rukovodiocem Sektora radi sinhronizacije radova i rešavanje tekuće problematike;

• Praćenje tehničkih propisa, normativa, kalkulativnih cena i sl. U oblasti poslovanja;

• Vršenje drugih poslova i radnih zadataka po nalogu službe iz delokruga rada na izgradnji i rekonstrukciji elektroinstalacija i opreme.

5. NAZIV RADNOG MESTA:

Samostalni referent tehničke pripreme

VRSTA STRUČNE SPREME:

Arhitektonski ili građevinski smer

STEPEN STRUČNOSTI:

VI stepen - VŠS

RADNO ISKUSTVO:

3 godine

BROJ IZVRŠILACA:

1

Poslovi i radni zadaci:

• Po potrebi i obimu posla, a po nalogu rukovodioca Sektora, samostalno vodi nadzor nad sanacijom pojedinih objekata ili kao ispomoć diplomiranom građevinskom inženjeru, arhitekti ili drugom referentu na građevinskim ili građevinsko - zanatskim radovima;

• Prati nove propise iz oblasti građevinske tehnologije kako izgradnji tako i sanaciji objekata;

• Učestvuje u pregledu i primopredaji završenih objekata i stanova u okviru svoje struke; prima sređuje i predaje na čuvanje investiciono-tehničku dokumentaciju za objekte u garantnom roku i po isteku garantnog roka predaje istu na arhiviranje;

• Radi kalkulacije cena za sve vrste građevinskih i građevinsko zanatskih radova uz izlazak na teren radi prikupljanja potrebnih podataka, usaglašavanja uslova i opisa pozicija radova ili provere količina;

• Vrši obračun razlike u ceni na bazi ugovorne i obračunske dokumentacije;

• U cilju prikupljanja potrebne dokumentacije, sarađuje sa drugim srodnim preduzećima i ustanovama i dr.;

• Vodi evidenciju etažnih vlasnika i predlaže, na bazi propisa, što efikasniju metodologiju za uključenje etažnih vlasnika u troškovima održavanja, sračunava potrebno učešće etažnih vlasnika u troškovima održavanja, učešće u održavanju na osnovu isplaćenih radova, odnosno zakonskih obaveza;

• Daje predloge za nove obrasce, evidencije etažnih vlasnika i druge;

• U slučaju potrebe i obima posla, po nalogu rukovodioca, vodi nadzor nad sanacijom pojedinačnih objekata, samostalno ili kao pomoć drugom referentu za građevinske ili građevinsko - zanatske radove;

• Učestvuje u izradi godišnjih programa održavanja kao i na izradi izveštaja o realizaciji Programa;

• Sarađuje sa skupštinama zgrada i savetima u vezi sa poslovima izvršenja na održavanju stambenih zgrada;

• Sarađuje sa MZ u formiranju Programa održavanja objekata i stanova;

• Prima stranke i daje informacije u vezi održavanja objekata;

• Prati izvršenje obaveza po zapisniku o tehničkom pregledu i primopredaji, urgira pismeno i usmeno radi otklanjanja nedostataka;

• Prima reklamacije stanara u garantnom roku i interveniše otklanjanje istih; Po isteku garantnog roka sačinjava zapisnik sa izvođačem radova o stanju objekta, bez primedbi;

• Obavlja i druge poslove iz delokruga rada po nalogu rukovodioca Sektora;

Za svoj rad neposredno je odgovoran rukovodiocu Sektora.

6. NAZIV RADNOG MESTA:

Referent za pripremu i građevinsko tehničku dokumentaciju

VRSTA STRUČNE SPREME:

Arhitektonski ili građevinski smer

STEPEN STRUČNOSTI:

IV stepen - SSS

RADNO ISKUSTVO:

1 godine

BROJ IZVRŠILACA:

1

Poslovi i radni zadaci:

• Po nalogu rukovodioca Sektora, pruža pomoć u vršenju nadzora nad sanacijom pojedinačnih objekata, kao ispomoć samostalnom referentu tehničke pripreme i referentu za nadzor i održavanje građevinskih i građevinsko - zanatskih radova ili drugim referentima;

• U cilju prikupljanja tehničke dokumentacije, sarađuje sa drugim srodnim preduzećima i ustanovama;

• Prati izvršenje obaveza po zapisniku o tehničkom pregledu i primopredaji, urgira pismeno, po potrebi, radi otklanjanja nedostataka;

• Prima reklamacije stanara u garantnom roku i interveniše da se isti otklone u što kraćem roku;

• Učestvuje u sačinjavanju zapisnika sa izvođačem, po isteku garantnog roka, o stanju objekta;

• Vrši povremeno pregled stambenih objekata, stanova sa evidentiranjem nedostataka;

• Učestvuje u vođenju evidencije etažnih vlasnika i predlaže, na bazi propisa, što efikasniju metodologiju za uključivanje etažnih vlasnika u troškovima održavanja;

• Učestvuje u sračunavanju potrebnog učešća etažnih vlasnika u održavanju na osnovu isplaćenih radova, odnosno zakonskih obaveza;

• Prati nove propise iz oblasti građevinske tehnologije, posebno održavanju stambenih objekata, socijalnom stanovanju i dr;

• Učestvuje i predlaže projekat edukacije građana o zakonskim obavezama, posebno u delu etažnog održavanja i osiguranja stambenih objekata;

• Učestvuje u izradi obračuna razlike u ceni na bazi ugovorne i obračunske dokumentacije;

• Obavlja i druge poslove iz delokruga rada po nalogu rukovodioca Sektora;

Za svoj rad neposredno je odgovoran rukovodiocu Sektora.

7. NAZIV RADNOG MESTA:

Referent za nadzor i održavanje građevinskih i građevinsko - zanatskih radova

VRSTA STRUČNE SPREME:

Arhitektonski ili građevinski smer

STEPEN STRUČNOSTI:

IV stepen - SSS

RADNO ISKUSTVO:

5 godina

BROJ IZVRŠILACA:

1

Poslovi i radni zadaci:

• Vrši povremeno pregled stambenih objekata, stanova, koji su uneti na održavanje sa evidentiranjem uočenih nedostataka radi blagovremenog unošenja u Program radova, odnosno davanje naloga za rad na popravci;

• Po primljenim zahtevima za opravke, izlazi na lice mesta, utvrđuje uzrok kvara, snima obim i vrste radova po pozicijama, sastavlja predmer i predračun sa detaljnim opisom i pripremom radnog naloga za otklanjanje kvara;

• U toku izvršenja radnog naloga vrši redovnu kontrolu kvaliteta rada, overava količine izvršenog posla kroz građevinsku knjigu kao i overu građevinskog dnevnika;

• Po završetku posla, vrši konačan obračun izvedenih radova sa overom knjige, situacije i računa, kao i preuzimanje obračunske dokumentacije radi unošenja u evidenciju i arhivu Sektora;

• Vrši prijem izvedenih radova na terenu sa sastavljanjem zapisnika o primopredaji;

• Učestvuje u izradi godišnjeg programa održavanja stambenih zgrada i stanova za građevinske i građevinsko-zanatske radove;

• Vodi evidenciju izvršenja godišnjeg programa za građevinske i građevinsko-zanatske radove po radnim nalozima i vrstama radova;

• Vrši kontrolu utroška sredstava odobrenih Programom održavanja i sravnjuje podatke sa računovodstvom;

• Učestvuje u izradi potrebne dokumentacije za utvrđivanje vrednosti održavanja stambenih objekata, stanova (utvrđivanje stanja na licu mesta, sa potrebnom skicom, kraćim opisom kao i izrada kalkulacija sa opisom pozicija radova, cenama i dr.);

• Učestvuje u primopredaji stanova na održavanje, zajedničkih delova stambenih zgrada kao i u pregledu i primopredaji investiciono-tehničke dokumentacije izvedenog stanja koju prima, kompletira i predaje na čuvanje;

• Priprema i podnosi periodične izveštaje o svom radu i realizaciji plana iz svoje oblasti;

• Prima stranke i daje potrebne informacije iz svog rada i reona;

• Obrađuje tehničku dokumentaciju za osiguranje zgrada, a u slučaju nastanka štete vrši sve potrebne radove oko prijave i procene štete, u saradnji sa predstavnicima osiguranja radi priznavanja i nadoknade štete (o sumi osiguranja i naplaćenoj sumi);

• U slučaju štete, vrši potrebna snimanja količina, otvara radni nalog i uvodi izvođača u posao, kontroliše izvršenje i vrši obračun izvršenih radova sa kontrolom i overom računa;

• U tom cilju, sarađuje sa predstavnicima osiguranja, MUP-a i inspekcijama;

• Priprema periodični izveštaj iz delokruga rada za potrebe Upravnog odbora;

• Radi na izradi faktura;

• Obavlja i druge poslove i zadatke iz delokruga rada, po nalogu rukovodioca Sektora.

Za svoj rad neposredno je odgovoran rukovodiocu Sektora.

8. NAZIV RADNOG MESTA:

Referent za nadzor nad održavanjem vodovoda i kanalizacije

VRSTA STRUČNE SPREME:

Arhitektonski ili građevinski smer

STEPEN STRUČNOSTI:

IV stepen - SSS

RADNO ISKUSTVO:

5 godina

BROJ IZVRŠILACA:

1

Poslovi i radni zadaci:

• Vrši povremen pregled instalacija vodovoda i kanalizacije po zgradama - podrumima, stanovima, tehničkim etažama i priključke do prvog šahta, odnosno vodomera, uočava nedostatke, sačinjava potrebne skice, predmer i predračun sa predlogom za sanaciju;

• Po primljenim zahtevima građana za popravke instalacija VK izlazi na lice mesta, vrši uviđaj, pronalazi uzrok i daje predlog za popravku sa predračunom radova. Ovaj posao najčešće vrši u saradnji sa kontrolorom za vodovod i kanalizaciju iz Servisne službe;

• Izdaje potrebne naloge za rad u okviru Programa održavanja ili po hitnim intervencijama. Overava naloge kontroloru iz Servisne službe;

• Vrši kontrolu nad realizacijom naloga, vrši overu građevinske knjige, obračun radova i parafiranje situacija i računa, učestvuje u primopredaji zgrada, stanova sa posebnim pregledom rešenja i ispravnosti izvedenih instalacija VK u smislu funkcionisanja i održavanja;

• Sarađuje sa komunalnim organizacijama iz oblasti svog delokruga rada, kao i sa nadležnim inspekcijama;

• Učestvuje u izradi godišnjeg programa rada sa detaljno odrađenim potrebama radova za investiciono i tekuće održavanje a kasnije prati realizaciju Programa;

• Sarađuje sa komunalnim preduzećima iz oblasti svog rada kao i sa nadležnim inspekcijama;

• Prati otklanjanje nedostataka po zapisniku o tehničkom pregledu i prijemu radova kao i otklanjanje primedbi u garantnom roku;

• Po primljenim zahtevima za opravke, izlazi na lice mesta, utvrđuje uzrok kvara, snima obim i vrste radova po pozicijama, sastavlja predmer i predračun sa detaljnim opisom i pripremom radnog naloga za otklanjanje kvara;

• U toku izvršenja radnog naloga, vrši redovnu kontrolu kvaliteta rada, overava količine izvršenog posla kroz građevinsku knjigu kao i overu građevinskog dnevnika;

• Po završetku posla, vrši konačan obračun izvedenih radova sa overom knjige, situacije i računa i preuzimanje obračunske dokumentacije radi unošenja u evidenciju i arhivu Sektora;

• Priprema periodični izveštaj iz delokruga rada za potrebe Upravnog odbora;

• Prima građane i daje informacije iz svoje oblasti rada;

• Vrši i druge poslove iz delokruga rada, po nalogu rukovodioca Sektora.

Za svoj rad neposredno je odgovoran rukovodiocu Sektora.

9. NAZIV RADNOG MESTA:

Referent za nadzor nad održavanjem elektro instalacija i gromobrana

VRSTA STRUČNE SPREME:

elektrotehničar

STEPEN STRUČNOSTI:

IV stepen - SSS

RADNO ISKUSTVO:

5 godina

BROJ IZVRŠILACA:

1

Poslovi i radni zadaci:

• Vrši povremeno pregled električnih instalacija jake i slabe struje, gromobrana i električnih uređaja (trube za uzbunjivanje, dizel električni agregati, AKU baterije, APA uređaji, interfoni, javljači požara, avio svetla, centralne TV, UKT, DSK antena i drugo, u cilju blagovremenog uočavanja i otklanjanja nedostataka. Sačinjava predračun sa predlogom za otklanjanje nedostataka - popravka, zamena ili drugo);

• Učestvuje u izradi godišnjeg programa rada sa detaljno odrađenim potrebama radova za investiciono i tekuće održavanje, sa detaljnim opisom i predračunom radova, a kasnije prati realizaciju Programa, sa izvršenjem i utroškom sredstava;

• Daje predloge za bolju organizaciju servisiranja i održavanja uređaja i instalacija;

• Kontroliše servisiranje elektro-instalacije i uređaja i overava knjige servisiranja na licu mesta, u prostoriji montiranog uređaja;

• Radi potrebne skice, merenja, opise radova i predračune za popravke ovih instalacija i elektro uređaja iz svog delokruga rada;

• Priprema tender za ustupanje radova;

• Kontroliše radove po izdatim nalozima. Kontroliše i overava građevinsku knjigu, građevinski dnevnik, situacije i račune;

• Učestvuje u pregledu i primopredaji električnih instalacija i uređaja iz svog delokruga rada od izvođača, kao i vlasnika na održavanju;

• Prati otklanjanje primedbi po zapisniku o tehničkom pregledu i u garantnom roku;

• Prima, pregleda i sređuje investiciono-tehničku dokumentaciju izvedenog stanja elektroinstalacija i uređaja i predaje istu na arhiviranje;

• Vodi evidenciju izvedenog stanja ugrađenih instalacija i uređaja (nužno svetlo, avio svetlo, RAG, interfone, instalaciju za ubunjivanje, dizel električni agregat, AKU baterije, APA uređaji, interfoni, javljači požara, centralne TV, UKT, DSK antena, električne muljne pumpe za prepumpavanje, električne brave i drugo);

• Po zahtevima građana vrši uviđaj na licu mesta, utvrđuje uzrok kvara i daje predlog i nalog za sanaciju u okviru Programa;

• Radi kalkulacije cena i učestvuje u izradi normativa za radove iz svoje oblasti kao i posebnih uslova za ugovaranje posla;

• Prima građane i daje potrebne informacije iz svog delokruga rada;

• Sarađuje sa inspekcijskim službama i "Elektrodistribucijom";

• Vrši i druge poslove iz delokruga rada po nalogu rukovodioca Sektora;

Za svoj rad neposredno je odgovoran rukovodiocu Sektora.

10. NAZIV RADNOG MESTA:

Referent za nadzor i održavanje termo-mašinskih instalacija, liftova, hidrocila i drugih mašinskih uređaja i investicije

VRSTA STRUČNE SPREME

mašinski ili termomašinski smer

STEPEN STRUČNOSTI:

VI stepen - VŠS

RADNO ISKUSTVO:

3 godine

BROJ IZVRŠILACA:

1

Poslovi i radni zadaci:

• Vrši povremeno pregled instalacija centralnog grejanja, tople vode, liftova i mašinskih uređaja po zgradama radi blagovremenog uočavanja i otklanjanja nedostataka;

• Sačinjava opis i predračun sa predlogom za otklanjanje nedostataka (popravka, zamena ili dr.);

• Učestvuje u izradi godišnjeg programa rada sa detaljno odrađenim potrebama radova za investiciono i tekuće održavanje, sa detaljnim opisom i predračunom radova, a kasnije prati realizaciju Programa, sa izvršenjem i utroškom sredstava;

• Učestvuje u pripremi uslova za raspisivanje javnih nabavki u svom delu rada;

• Daje predloge za bolju organizaciju servisiranja mašinske opreme i instalacije;

• Kontroliše servisiranje mašinskih uređaja i instalacije i na licu mesta overava knjige servisiranja u prostoriji gde su uređaji montirani;

• Na licu mesta, po potrebi, radi skice, merenja, opise i predračune za popravke instalacija i uređaja iz svog delokruga rada, kao i pripremu tendera za ustupanje posla;

• Kontroliše radove po izdatim nalozima, kontroliše i overava građevinsku knjigu i dnevnik, situacije i račune;

• Učestvuje u pregledu i primopredaji mašinskih instalacija i uređaja iz svog delokruga rada od izvođača i vlasnika na održavanje;

• Prati otklanjanje primedbi po zapisniku o tehničkom pregledu i u garantnom roku;

• Prima, pregleda, sređuje i ustupa na čuvanje investiciono-tehničke dokumentacije izvedenog stanja mašinskih instalacija i uređaja;

• Vodi evidenciju ugrađenih (montiranih) uređaja u odgovarajuću kartoteku;

• Radi kalkulacije cena i učestvuje u izradi normativa za radove iz svoje oblasti, kao i posebnih uslova za ugovaranje posla;

• Kontroliše održavanje hidrostanica, vodi evidenciju - kartoteku hidrostanica, kontrolu popravki, predlaže mere za poboljšanje rada hidrostanica i njihovo održavanje;

• Po zahtevima građana vrši uviđaj na licu mesta, utvrđuje uzrok kvara i daje predlog i nalog za sanaciju u okviru Programa;

• Prima građane i daje potrebne informacije iz svog delokruga rada;

• Sarađuje sa inspekcijskim službama i preduzećima davaocima usluga;

• Vodi poslove za izradu i funkcionisanje razvoja TIS-a;

• Znanje rada u programima AUTO CAD modelovanje i crtanje;

• Stara se o vođenju i primeni ISO standarda;

• Učestvuje u programu razvoja socijalnog stanovanja, u pripremama i izradi projekata za konkurse iz sredstava donacija;

• Vrši i druge poslove iz delokruga rada po nalogu rukovodioca Sektora;

Za svoj rad neposredno je odgovoran rukovodiocu Sektora.

11. NAZIV RADNOG MESTA:

Referent za tehničku dokumentaciju i evidenciju

VRSTA STRUČNE SPREME:

Arhitektonski ili građevinski smer, gimnazija ili druga srednja škola

STEPEN STRUČNOSTI:

IV stepen - SSS

RADNO ISKUSTVO:

1 godina

BROJ IZVRŠILACA:

1

Poslovi i radni zadaci:

• Evidentira zahteve stanara u referentsku knjigu Sektora i zadužuje referente sa predmetima a po obradi predmeta iste preuzima, razdužuje i predaje arhivi;

• Vodi knjigu ulaznih faktura za Sektor, a po overi iste daje dalje na ekspediciju i po jedan primerak odlaže zajedno sa obračunskom dokumentacijom u šifrirane registratore;

• Vodi knjigu ulaznih faktura;

• Vodi evidenciju overenih računa po šiframa i karticama i na taj način prati stanje realizacije, po Programu odobrenim sumama i blagovremeno upozorava referente na iskorišćenost odobrenih sredstava;

• Vodi evidenciju korišćenja radnog vremena za Sektor, kao i evidenciju za korišćenje godišnjeg odmora, slobodnih dana i dr;

• Zaprima i prosleđuje, putem knjige Sektora, svu dokumentaciju vezano za Sektor izgradnje i održavanja;

• Ekspeduje poštu i druga dokumenta Sektora;

• Vodi zapisnike i službene beleške, vodi korespondenciju za potrebe Sektora;

• Sarađuje sa ostalim sektorima i službama u preduzeću;

• Priprema i organizuje sastanke za potrebe Sektora;

• Vrši i druge poslove iz delokruga rada po nalogu rukovodioca Sektora.

Za svoj rad neposredno je odgovoran rukovodiocu Sektora.

II SEKTOR ZA FINANSIJSKE I KOMERCIJALNE POSLOVE

12. NAZIV RADNOG MESTA:

Rukovodilac Sektora za finansijske i komercijalne poslove

VRSTA STRUČNE SPREME:

Diplomirani menadžer

STEPEN STRUČNOSTI:

VII stepen - VSS

RADNO ISKUSTVO:

5 godina

BROJ IZVRŠILACA:

1

Poslovi i radni zadaci:

• Organizuje i kontroliše rad Službi u Sektoru;

• Predlaže i učestvuje u izradi programa poslovanja preduzeća, izmenama programa i dr;

• Stara se o sprovođenju istog;

• Priprema, organizuje i vodi postupke izbora po Zakonu o javnim nabavkama;

• Sprovodi i kontroliše poslove plaćanja svih obaveza preduzeća;

• Odgovara za obaveze urednog i blagovremenog plaćanja po ugovorima i drugim obavezama;

• Prati stanje po svim računima preduzeća i svakodnevno vrši uvid u stanje aktive i pasive;

• Učestvuje u izradi izveštaja i drugih dokumenata u svom delokrugu rada;

• Učestvuje u pripremi dokumentacije za konkurse iz sredstava donacija;

• Predlaže način finansiranja izgradnje, kreditiranja i drugih elemenata vezano za osnovnu delatnost preduzeća;

• Odgovoran je za sve finansijske ugovore i dinamiku plaćanja po istim;

• Organizuje i prati rad samostalnog referenta za administrativno-tehničke i finansijske poslove;

• Vrši i druge poslove po nalogu direktora.

13. NAZIV RADNOG MESTA:

Menadžer za operativne poslove, marketing i komercijalu

VRSTA STRUČNE SPREME:

Diplomirani menadžer

STEPEN STRUČNOSTI:

VII stepen - VSS

RADNO ISKUSTVO:

1 godina

BROJ IZVRŠILACA:

1

Posebni uslovi:

• Aktivno znanje engleskog jezika;

• Poznavanje rada na računaru Word, Excel, Power point;

• Vozačka dozvola B kategorije.

Poslovi i zadaci:

• Poslovi na izradi i usklađivanju strategije stambenog razvoja grada Pančeva;

• Učešće u izradi petogodišnjeg plana i ostalih razvojnih planova i programa;

• Praćenje javnih poziva i oglasa;

• Praćenje međunarodnih konkursa u vezi donacija za izgradnju i dr;

• Priprema i izrada dokumentacije za učešće na konkursima i projektima;

• Vođenje poslova organizovanja tribina, okruglih stolova i ostalih emisija;

• Poslovi reklamiranja i obaveštavanja javnosti;

• Prati rad svih sektora i predlaže mere za efikasniji rad preduzeća;

• Učestvuje u izradi svih izveštaja;

• Predlaže elemente za plan i program tekućeg poslovanja;

• Održava redovan kontakt sa Asocijacijom stambenih agencija;

• Održava kontakte sa međunarodnim, vladinim i nevladinim organizacijama;

• Vrši i druge poslove po nalogu rukovodioca sektora i direktora.

14. NAZIV RADNOG MESTA:

Koordinator za implementaciju projekata

VRSTA STRUČNE SPREME:

diplomirani ekonomista, diplomirani pravnik ili diplomirani menadžer

STEPEN STRUČNOSTI:

VII stepen - VSS

RADNO ISKUSTVO:

1 godina

BROJ IZVRŠILACA:

1

Posebni uslovi:

• Aktivno znanje engleskog jezika;

• Poznavanje rada na računaru Word, Excel, Power point;

• Vozačka dozvola B kategorije.

Poslovi i zadaci:

• Poslovi na izradi projekata i učešće na javnim konkursima;

• Učešće u izradi petogodišnjeg plana i ostalih razvojnih planova;

• Učestvuje u izradi Programa poslovanja;

• Praćenje javnih poziva i međunarodnih konkursa;

• Saradnja sa odeljenjem projekata Gradske uprave;

• Prati rad svih sektora u delokrugu rada;

• Predlaže projekte za Program poslovanja;

• Predlaže mere za efikasniji rad preduzeća;

• Učestvuje u izradi marketing plana poslovanja;

• Učestvuje u izradi finansijskih izveštaja;

• Prati realizaciju poslovanja preduzeća;

• Održava kontakte sa međunarodnim, vladinim i nevladinim organizacijama;

• Vrši i druge poslove po nalogu rukovodioca sektora i direktora.

15. NAZIV RADNOG MESTA:

Šef Odeljenja za naplatu

VRSTA STRUČNE SPREME:

ekonomista

STEPEN STRUČNOSTI:

VI stepen - VŠS

RADNO ISKUSTVO:

1 godina

BROJ IZVRŠILACA:

1

Poslovi i radni zadaci:

• Rukovodi i organizuje rad u službi naplate i fakturisanja;

• Stara se o blagovremeno, tačno i u roku izrađenim i dostavljenim fakturama;

• Vrši kontrolu zaduženja i naplate za korisnike opštinskih stanova i etažne vlasnike;

• Formira datoteke za sve vrste korisnika;

• Sarađuje sa agencijom za knjigovodstvo i obavlja knjigovodstvene poslove vezane za rad preduzeća;

• Organizuje i učestvuje u izradi mesečnih finansijskih izveštaja;

• Organizuje dostavu izmene podataka o korisnicima službi za štampanje i obradu podataka;

• Vrši revalorizaciju osnovnih sredstava (otkup stanova);

• Prati realizaciju Programa poslovanja preduzeća;

• Predlaže i organizuje mere za sprovođenje efikasnije naplate i rada službe;

• Obavlja kontakte sa korisnicima u svom delokrugu rada (reklamacije, izmene i dr);

• Kontroliše, u saradnji sa pravnom službom, rokove po ugovorima o zakupu i otkupu stanova;

• Stara se i vodi realizaciju utroška budžetskih sredstava i sredstava donacija;

• Vrši i druge poslove po nalogu rukovodioca sektora.

16. NAZIV RADNOG MESTA:

Samostalni referent za administrativno-tehničke i finansijske poslove

VRSTA STRUČNE SPREME:

ekonomista - menadžer

STEPEN STRUČNOSTI:

VI stepen - VŠS

RADNO ISKUSTVO:

1 godina

BROJ IZVRŠILACA:

1

Poslovi i radni zadaci:

• Odlaže, uređuje i vodi evidenciju o dokumentaciji preduzeća;

• Arhivira i čuva finansijsku dokumentaciju;

• Sarađuje sa agencijom za knjigovodstvo, povodom tekućih poslova;

• Kuca i štampa tekstove na računaru i stara se o njihovom čuvanju;

• Vodi zapisnike na sednicama Upravnog odbora;

• Vrši poslove malih nabavki;

• Sarađuje sa poslovnim sekretarom;

• Vodi evidenciju naplate stanova preuzetih od Fonda solidarnosti;

• Vodi evidenciju naplate za korisnike kredita iz sredstava donacija;

• Sarađuje sa korisnicima i komintentima;

• Vodi evidenciju o svim poslovnim računima preduzeća;

• Vodi evidenciju prisutnosti na poslu;

• Učestvuje u pripremi i izradi finansijskih izveštaja i Programa poslovanja preduzeća;

• Priprema dokumenta za plaćanje;

• Sprovodi godišnji popis sredstava;

• Predlaže i organizuje mere za sprovođenje efikasnije naplate;

• Vrši i druge poslove po nalogu rukovodioca sektora.

17. NAZIV RADNOG MESTA:

Referent za fakturisanje i naplatu

VRSTA STRUČNE SPREME:

ekonomski tehničar

STEPEN STRUČNOSTI:

IV stepen - SSS

RADNO ISKUSTVO:

1 godina

BROJ IZVRŠILACA:

3

Poslovi i radni zadaci:

• Vodi evidenciju zaduživanja korisnika socijalnog stanovanja, korisnika; opštinskih stanova, etažnih vlasnika, etažnog održavanja;

• Vodi evidenciju plaćanja i uplate, gore navedenih korisnika;

• Evidentira i kontroliše naplatu za sve korisnike;

• Stara se o blagovremenoj dostavi faktura i drugih računa korisnicima;

• Sprovodi i evidentira promene korisnika i uslova plaćanja za sve ugovorne kategorije;

• Učestvuje u izradi izveštaja o naplati i zaduženju;

• Prati realizaciju Programa poslovanja preduzeća u svom delokrugu rada;

• Predlaže mere za efikasniju naplatu;

• Dostavlja rukovodiocu Sektora spisak dužnika na utuženje;

• Dostavlja opomene korisnicima;

• Obavlja kontakte sa korisnicima u svom delokrugu rada;

• Vrši i druge poslove iz delokruga rada po nalogu rukovodioca Sektora.

Za svoj rad neposredno je odgovoran rukovodiocu Sektora.

III SEKTOR ZA OPŠTE, PRAVNE I KADROVSKE POSLOVE

18. NAZIV RADNOG MESTA:

Rukovodilac Sektora za pravne, kadrovske i opšte poslove

VRSTA STRUČNE SPREME:

pravni fakultet; sa položenim pravosudnim ispitom

STEPEN STRUČNOSTI:

VII-1 stepen stručne spreme, pravni fakultet

RADNO ISKUSTVO:

5 godina

BROJ IZVRŠILACA:

1

Posebni uslovi:

- pravosudni ispit

- vozačka dozvola B kategorije

Poslovi i zadaci:

• priprema zajedno sa predsednikom i zam. predsednika Upravnog odbora dnevni red za sednice Upravnog odbora i materijal za Upravni odbor;

• priprema dnevni red i materijal za rad Nadzornog odbora;

• priprema, organizuje i vodi postupke izbora po Zakonu o javnim nabavkama;

• vrši izradu i overu svih vrsta ugovora;

• vrši izradu i objavljivanje svih opštih i pojedinačnih akata preduzeća;

• organizuje i vodi postupak za naplatu potraživanja preduzeća;

• organizuje i prati rad pravnih zastupnika preduzeća kod sudskih sporova preduzeća i daje im smernice i naloge za vođenje sporova;

• zastupa po ovlašćenju i potrebi preduzeće pred sudovima i drugim organima;

• organizuje i vrši poslove obezbeđenja i osiguranja imovine i potraživanja preduzeća;

• organizuje i vodi rad svih Komisija preduzeća;

• organizuje i prati rad tehničkog sekretara;

• vrši operativno sprovođenje odluka Upravnog i Nadzornog odbora;

• sarađuje sa stručnim službama Osnivača i drugim organima i organizacijama, radi neposrednog sprovođenja poslova, ciljeva i zadataka;

• organizuje i vrši poslove u vezi sa krajnjim korisnicima stanova;

• sprovodi postupke za ostvarivanje prava zaposlenih i zasnivanje radnog odnosa;

• pruža stručnu pomoć organizaciji sindikata;

• organizuje i stara se o sprovođenju opštih poslova preduzeća;

• obavlja i druge poslove po nalogu direktora i Upravnog odbora preduzeća;

• organizuje i sprovodi po nalogu direktora obaveštenje zaposlenih.

19. NAZIV RADNOG MESTA:

Poslovni sekretar

VRSTA STRUČNE SPREME:

srednja ili viša škola

STEPEN STRUČNOSTI:

VI ili IV stepen stručne spreme

RADNO ISKUSTVO:

5 godina

BROJ IZVRŠILACA:

1

Posebni uslovi:

- Znanje rada na računaru;

- Vozačka dozvola B kategorije.

Poslovi i zadaci:

• prima pozive za direktora;

• prima stranke i organizuje prijem stranaka kod nadležnih JP "GSA";

• vodi evidenciju o svim zakazanim sastancima van JP "GSA";

• vodi evidenciju o najavljenim posetama i stara se o njihovoj realizaciji;

• pruža administrativnu pomoć svim zaposlenima;

• vrši prijem i tehničku obradu dokumenata i drugih spisa za potrebe direktora;

• obavlja korespodenciju i vrši ekspediciju pošte i drugih pisama za direktora;

• priprema elemente i učestvuje u utvrđivanju dnevnog i višednevnog rasporeda rada direktora i učestvuje u njihovoj realizaciji;

• učestvuje u pripremi i realizaciji protokola;

• vodi materijalno-tehničko i administrativno poslovanje za potrebe direktora;

• vodi delovodne knjige i registre ulazne i izlazne dokumentacije;

• obavlja i druge poslove po nalogu direktora i svih rukovodioca;

• za svoj rad odgovara direktoru.

20. NAZIV RADNOG MESTA:

Kurir-spremačica

VRSTA STRUČNE SPREME:

osnovna škola

STEPEN STRUČNOSTI:

NS

RADNO ISKUSTVO:

1 godine

BROJ IZVRŠILACA:

1

• Poslovi na održavanju higijene;

• Ekspedicija pošte, interna i eksterna;

• Poslovi umnožavanja dokumentacije;

• Rad na telefonskoj centrali;

• Ostali poslovi za potrebe JP GSA, po nalogu rukovodioca sektora i direktora.

Član 4

Na radnim mestima iz člana 3. ovog pravilnika radni odnos se može zasnovati i sa pripravnikom, po odluci direktora, osim kod rukovodećih radnih mesta.

Član 5

Izmene i dopune ovog pravilnika vrše se na način i po postupku predviđenom za njegovo donošenje.

Član 6

Stupanjem na snagu ovog pravilnika prestaje da važi Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji poslova Javnog preduzeća "Opštinska stambena agencija" Pančevo od 06.06.2006, 23.10.2006, 09.02.2007. i 26.12.2007. godine.

Član 7

Ovaj pravilnik po dobijanju saglasnosti od strane gradonačelnika grada Pančeva, stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Sl. listu grada Pančeva".

 

Samostalni član Pravilnika o izmenama i dopunama
Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji poslova JP "Gradska stambena agencija" Pančevo

("Sl. list grada Pančeva", br. 1/2010)

Član 2

Ovaj Pravilnik po dobijanju saglasnosti Gradonačelnika grada Pančeva, stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Pančeva".