ODLUKA
O OBRAZOVANJU SEKRETARIJATA VLADE AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE

("Sl. list AP Vojvodine", br. 12/92, 3/93, 19/2002, 12/2008 i 2/2010)

Član 1

Za obavljanje stručnih, administrativnih i administrativno-tehničkih poslova za potrebe Vlade Autonomne Pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: Pokrajinska vlada), predsednika, potpredsednika i članova Pokrajinske vlade i radnih tela Pokrajinske vlade, obrazuje se Sekretarijat Vlade Autonomne Pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: Sekretarijat), kao samostalna stručna služba.

Član 2

U Sekretarijatu se obavljaju:

- stručna priprema, odnosno obrada predloga odluka i drugih akata o kojima Pokrajinska vlada odlučuje, sa stanovišta celishodnosti odnosno usklađenosti sa Poslovnikom Pokrajinske vlade;

- poslovnička obrada odluka, opštih akata i zaključaka, kao i izrada zapisnika sa sednice Pokrajinske vlade i izveštaja i zapisnika sa sednica radnih tela Pokrajinske vlade, zaključaka i beležaka sa sastanaka u organizaciji Pokrajinske vlade, predsednika Pokrajinske vlade, potpredsednika Pokrajinske vlade i sekretara Pokrajinske vlade;

- poslovnička obrada predloga, odluka i drugih opštih akata, Pokrajinske vlade, kao i njihovo dostavljanje Skupštini AP Vojvodine na dalju proceduru;

- stručni poslovi pokrajinskog protokola, za potrebe Pokrajinske vlade i pokrajinskih organa uprave;

- stručni, administrativni i administrativno-tehnički poslovi za predsednika i potpredsednika Pokrajinske vlade i članove Pokrajinske vlade, po njihovim nalozima i uputstvima;

- stručni, administrativni i administrativno-tehnički poslovi u vezi sa: pripremanjem i organizovanjem sednice Pokrajinske vlade, sednica radnih tela Pokrajinske vlade i sastanaka u organizaciji Pokrajinske vlade;

- stručni poslovi u vezi pripreme predloga za rešavanje određenih pitanja iz nadležnosti radnih tela Pokrajinske vlade koje odredi radno telo;

- poslovi praćenja realizacije zaključaka Pokrajinske vlade;

- poslovi saradnje sa službama Skupštine AP Vojvodine, pokrajinskim organima uprave, Generalnim sekretarijatom Vlade Republike Srbije;

- sređivanje i čuvanje dokumentacije sa sednice Pokrajinske vlade i obezbeđivanje njihovog korišćenja o utvrđenom postupku;

- drugi poslovi koje odredi Pokrajinska vlada.

Član 3

Radom Sekretarijata rukovodi sekretar Pokrajinske vlade, koga imenuje i razrešava Pokrajinska vlada i koji je odgovoran Pokrajinskoj vladi za izvršavanje zadataka i poslova Sekretarijata.

Sekretar Pokrajinske vlade vrši sva prava i dužnosti starešine koji rukovodi pokrajinskim organom uprave u odnosu na zaposlene u Sekretarijatu.

Sekretar Pokrajinske vlade je naredbodavac za korišćenje sredstava koja se budžetom Pokrajine obezbeđuju za rad Pokrajinske vlade i za rad Sekretarijata.

U slučaju sprečenosti ili odsutnosti sekretara Pokrajinske vlade, zamenjuje ga pomoćnik sa ovlašćenjem zamenika.

Član 4

Zadaci i poslovi iz delokruga Sekretarijata obavljaju se u unutrašnjim organizacionim jedinicama, i to:

1. Kabinetu predsednika Pokrajinske vlade

2. Birou sekretara.

Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji Sekretarijata se uređuje: organizacione jedinice, i njihov delokrug, način rukovođenja, poslovi i zadaci koje izvršavaju zaposleni u organizacionim jedinicama, ovlašćenja i odgovornost zaposlenih u obavljanju poslova i zadataka, sistematizacija radnih mesta sa brojem izvršilaca i druga pitanja unutrašnje organizacije i rada u Sekretarijatu.

Član 5

U Sekretarijatu se mogu sistematizovati: šef Kabineta predsednika Pokrajinske vlade, pomoćnik sekretara Pokrajinske vlade sa ovlašćenjem zamenika, šef Protokola, savetnik predsednika Pokrajinske vlade, savetnik potpredsednika Pokrajinske vlade i sekretar radnog tela Pokrajinske vlade.

Lica iz stava 1. ovog člana postavlja Pokrajinska vlada na predlog sekretara Pokrajinske vlade, na period od četiri godine.

Član 6

Sekretarijat ima svoj pečat.

Član 7

Na organizaciju i rad Sekretarijata u pogledu ovlašćenja i odgovornosti sekretara Pokrajinske vlade, kao i u pogledu prava, obaveza i odgovornosti postavljenih i zaposlenih lica, u Sekretarijatu, primenjuju se propisi koji važe za pokrajinske organe uprave.

Član 8

Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje da važi Odluka o osnivanju Sekretarijata Izvršnog veća Skupštine SAP Vojvodine ("Službeni list SAP Vojvodine", broj 5/90).

Član 9

Stupanjem na snagu ove Odluke, Sekretarijat preuzima poslove Pokrajinskog protokola, koji su se obavljali u Stručnoj službi Skupštine AP Vojvodine.

Istovremeno, Sekretarijat preuzima i zaposlena i postavljena lica koja su se zatekla na poslovima Pokrajinskog protokola. Ovi radnici, do donošenja rešenja o raspoređivanju radnika u skladu sa Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Sekretarijatu Izvršnog veća AP Vojvodine, nastavljaju sa radom na poslovima na kojima su bili raspoređeni.

Član 10

Ova Odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu AP Vojvodine".

 

Samostalni član Odluke o izmenama
Odluke o obrazovanju Sekretarijata Izvršnog veća Autonomne Pokrajine Vojvodine

("Sl. list AP Vojvodine", br. 12/2008)

Član 5

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Autonomne Pokrajine Vojvodine".

 

Samostalni član Odluke o izmenama
Odluke o obrazovanju Sekretarijata Izvršnog veća Autonomne Pokrajine Vojvodine

("Sl. list AP Vojvodine", br. 2/2010)

Član 4

Ova Odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Autonomne Pokrajine Vojvodine".