REŠENJEO IMENOVANJU KOMISIJE ZA NADZOR NAD KORIŠĆENJEM POSLOVNOG PROSTORA("Sl. list grada Subotice", br. 14/2010) |
I
Obrazuje se Komisija za nadzor nad korišćenjem poslovnog prostora (u daljem tekstu: Komisija).
II
Komisiju čini predsednik i dva člana.
U Komisiju se imenuju sledeća lica:
1. Danilo Čabrić - za predsednika
2. Goran Bekonja - za člana
3. Norbert Ostojić - za člana.
III
Zadatak Komisije je da:
- vrši primopredaju poslovnog prostora i sačinjava zapisnik o istoj,
- predlaže Gradskom veću utvrđivanje minimalnih standarda potrebnih za obavljanje delatnosti za koju se poslovni prostor daje u zakup,
- predlaže Gradonačelniku donošenje odluke o davanju načelne saglasnosti na ulaganje u poslovni prostor, o davanju saglasnosti na ulaganje u poslovni prostor, o priznavanju izvršenog ulaganja u poslovni prostor i o davanju saglasnosti za izvođenje radova u cilju uređenja enterijera u poslovnom prostoru,
- vrši nadzor nad korišćenjem poslovnog prostora u pogledu zakupca, delatnosti koja se u poslovnom prostoru obavlja, veličine i strukture poslovnog prostora, održavanosti poslovnog prostora, izvršenih ulaganja i dr.
- o izvršenom nadzoru sačinjava se zapisnik i, po potrebi, dostavlja isti na dalji postupak nadležnom organu odnosno organizaciji,
- vrši i druge poslove vezane za nadzor nad korišćenjem poslovnih prostora u skladu sa Odlukom o davanju u zakup poslovnih prostora ("Službeni list Grada Subotice" broj: 3/2010), odnosno na osnovu posebnog naloga Gradonačelnika ili Gradskog veća.
IV
Komisija se imenuje na mandatni period od četiri godine.
V
Stupanjem na snagu ovog Rešenja prestaju da važe: Rešenje broj: II-00-361-624/2009 od 22.12.2009. godine i Rešenje broj: I-00-361-7/2008 od 04.01.2010. godine.
VI
Ovo Rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Subotice".