REŠENJE

O UVOĐENJU REGISTRA ADMINISTRATIVNIH POSTUPAKA

("Sl. list grada Niša", br. 26/2010)

Član 1

Uvodi se Registar administrativnih postupaka Grada Niša (u daljem tekstu: Registar).

Član 2

Registar predstavlja elektronsku bazu podataka koji se odnose na administrativne postupke koji se sprovode u upravama i službama Grada Niša (u daljem tekstu: uprave i službe).

Administrativni postupci koje sprovode uprave i službe moraju biti registrovani u Registru.

Član 3

Administrativni postupak predstavlja postupak rešavanja predmeta od podnošenja podneska stranke, do davanja odnosno dostavljanja odgovora, odlučivanja od strane nadležnog organa ili drugog načina postupanja po podnesku stranke.

Član 4

Registrom upravlja Gradsko veće, kao organ odgovoran za integritet, održivost i transparentnost registra.

Član 5

U cilju obavljanja stručnih i drugih poslova u vezi sa uvođenjem administrativnih postupaka u Registar, obrazuje se Radno telo za regulatornu reformu koje čine načelnici uprava i službi.

Predsednik Radnog tela za regulatornu reformu je načelnik službe nadležne za poslove Gradskog veća.

Radno telo za regulatornu reformu je odgovorno za tačnost podataka, funkcionisanje i održavanje Registra.

Član 6

Za obavljanje stručnih, tehničkih, administrativnih i drugih poslova u vezi sa registracijom administrativnih postupaka, sazivanjem i održavanjem sednica Radnog tela za regulatornu reformu, Gradsko veće će rešenjem obrazovati Operativni tim za regulatornu reformu.

Član 7

Sadržaj Registra, načela, postupak unosa, izmene ili brisanja administrativnog postupka, kao i druga pitanja od značaja za Registar uređuju se posebnim pravilnikom koji donosi Gradsko veće.

Član 8

Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Niša".