REŠENJEO UVOĐENJU REGISTRA ADMINISTRATIVNIH POSTUPAKA("Sl. list grada Niša", br. 26/2010) |
Uvodi se Registar administrativnih postupaka Grada Niša (u daljem tekstu: Registar).
Registar predstavlja elektronsku bazu podataka koji se odnose na administrativne postupke koji se sprovode u upravama i službama Grada Niša (u daljem tekstu: uprave i službe).
Administrativni postupci koje sprovode uprave i službe moraju biti registrovani u Registru.
Administrativni postupak predstavlja postupak rešavanja predmeta od podnošenja podneska stranke, do davanja odnosno dostavljanja odgovora, odlučivanja od strane nadležnog organa ili drugog načina postupanja po podnesku stranke.
Registrom upravlja Gradsko veće, kao organ odgovoran za integritet, održivost i transparentnost registra.
U cilju obavljanja stručnih i drugih poslova u vezi sa uvođenjem administrativnih postupaka u Registar, obrazuje se Radno telo za regulatornu reformu koje čine načelnici uprava i službi.
Predsednik Radnog tela za regulatornu reformu je načelnik službe nadležne za poslove Gradskog veća.
Radno telo za regulatornu reformu je odgovorno za tačnost podataka, funkcionisanje i održavanje Registra.
Za obavljanje stručnih, tehničkih, administrativnih i drugih poslova u vezi sa registracijom administrativnih postupaka, sazivanjem i održavanjem sednica Radnog tela za regulatornu reformu, Gradsko veće će rešenjem obrazovati Operativni tim za regulatornu reformu.
Sadržaj Registra, načela, postupak unosa, izmene ili brisanja administrativnog postupka, kao i druga pitanja od značaja za Registar uređuju se posebnim pravilnikom koji donosi Gradsko veće.
Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Niša".