PRAVILNIK
O RACIONALIZACIJI RADA GRADSKIH UPRAVA I SLUŽBI GRADA

("Sl. list grada Niša", br. 26/2010)

Uvodne odredbe

Član 1

Ovim pravilnikom bliže se uređuju međusobni odnosi uprava i službi Grada (u daljem tekstu: uprave i službe), pravila postupanja i način rada u administrativnim postupcima, rokovi za dostavljanje, obradu i rešavanje predmeta, kao i druga pitanja od značaja za racionalizaciju rada uprava i službi.

Član 2

Administrativni postupak predstavlja postupak rešavanja predmeta od podnošenja podneska stranke, do davanja odnosno dostavljanja odgovora, odlučivanja od strane nadležnog organa ili drugog načina postupanja po podnesku stranke.

Član 3

Administrativni postupak se pokreće predajom podneska neposredno ili poštom, usmenim saopštavanjem u zapisnik ili u elektronskom obliku.

U slučaju da za određeni administrativni postupak postoji obrazac uprave ili službe, zahtevi stranaka će se primati na propisanom obrascu lično ili poštom, odnosno u elektronskom obliku.

Elektronsko podnošenje zahteva omogućiće se u okviru Registra administrativnih postupaka, a elektronski način plaćanja taksi i dostavljanja dokaza o plaćenim gradskim taksama i naknadama, obezbediće se u roku od 6 meseci od dana donošenja ovog pravilnika.

Saradnja uprava i službi

Član 4

U postupku rešavanja predmeta, uprave i službe su u obavezi da međusobno neposredno sarađuju i razmenjuju dokumentaciju, akta, informacije i podatke (u daljem tekstu: dokumentacija) kojima raspolažu.

Prilikom rešavanja predmeta, uprave i službe su dužne da po službenoj dužnosti pribavljaju dokumentaciju iz stava 1. ovog člana.

Stranka po čijem se predmetu postupa nije u obavezi da dostavlja dokumentaciju iz stava 1. ovog člana.

Član 5

U cilju brže razmene dokumentacije, svaka uprava i služba dužna je da pripremi spisak potrebne dokumentacije koja se pribavlja po službenoj dužnosti.

Spisak se dostavlja do 12,00 sati istog dana nadležnoj upravi i službi od koje se dokumentacija traži.

Uprave i službe su dužne, da do kraja radnog dana dostave traženu dokumentaciju.

Ukoliko spisak potrebne dokumentacije bude dostavljen posle 12,00 sati, rok za dostavu tražene dokumentacije ističe narednog radnog dana do kraja radnog vremena.

Izuzetno, kada broj primljenih predmeta u vremenskom periodu od pet radnih dana, za jedan administrativni postupak iznosi preko 500, rok za dostavu dokumentacije produžava se na 5 dana od dana prijema spiska.

Član 6

Načelnici uprava, odnosno službi će u roku od 3 dana od dana stupanja na snagu ovog pravilnika, odrediti zaposlenog koji će biti zadužen za dostavu spiska i tražene dokumentacije. Ime, prezime i e-mail adresa zaposlenog dostaviće se svim upravama i službama.

Dostava spiskova i tražene dokumentacije vrši se po pravilu u elektronskom obliku.

U slučaju kada je dokumentacija dostupna jedino u pisanom obliku koji nije moguće prevesti u odgovarajući elektronski oblik, dostavlja se u pisanom obliku.

Član 7

Ukoliko uprava i služba ne poseduje traženu dokumentaciju, dužna je da o tome bez odlaganja obavesti upravu ili službu koja je zatražila dokumentaciju.

Dokumentacija koja se odnosi na građanska stanja lica sa teritorije AP Kosova i Metohije, dostavlja se u roku od 2 radna dana.

Rokovi za postupanje

Član 8

Prijem i evidencija podnesaka obavlja se u toku dana kada je podnesak predat. Podnesak primljen do 13,00 sati dostavlja se nadležnoj upravi ili službi do kraja radnog vremena.

Podnesak primljen od 13,00 do 19,00 sati, dostavlja se nadležnoj upravi ili službi, sledećeg radnog dana do kraja radnog vremena.

Član 9

Po prijemu predmeta u nadležnu upravu ili službu, istog radnog dana zadužuje se zaposleni za postupanje po istom.

Zaposleni je dužan da u roku od 3 radna dana od dana prijema predmeta u nadležnu upravu ili službu, izvrši pregled istog i ukoliko uoči nedostatke, naloži stranci da ih u ostavljenom roku otkloni, sa upozorenjem da će se u protivnom, podnesak zaključkom odbaciti.

Član 10

Uprave i službe dužne su da uredne predmete rešavaju u rokovima propisanim ovim pravilnikom.

U zavisnosti od vrste administrativnog postupka i uprave ili službe koja ga sprovodi, rokovi za rešavanje urednih predmeta određeni su u Prilogu 1, koji je sastavni deo ovog pravilnika.

Član 11

U slučaju prekoračenja roka, zaposleni koji je postupao po predmetu dužan je da dostavi pisanu izjavu o razlozima za prekoračenje neposrednom rukovodiocu i načelniku uprave odnosno službe.

Uvođenje standardizovanih obrazaca

Član 12

U cilju bržeg i ekonomičnijeg postupanja sa administrativnim postupcima u upravama i službama, za deo administrativnih postupaka uvode se standardizovani obrasci.

Član 13

Svaki obrazac, pored memoranduma grada (odnosno uprave ili službe) u zaglavlju, obavezno sadrži:

1. naziv administrativnog postupka,

2. naziv nadležne organizacione jedinice uprave ili službe, adresu, telefon i e-mail,

3. osnovne podatke o stranci (prezime i ime / naziv privrednog subjekta, telefon, adresa itd.),

4. taksativno nabrojane dokaze (dokumenta, priloge i akta) potrebne za rešavanje predmeta, forma u kojoj se dostavljaju (original, original na uvid, fotokopija ili overena fotokopija), naziv institucije organizacije koja izdaje dokument, da li se dokument pribavlja po službenoj dužnosti ili ga dostavlja stranka,

5. rok za pregled primljenog predmeta i rok za rešavanje potpunog predmeta,

6. naziv i visinu takse/i ili naknade, broj računa, poziv na broj,

7. obaveštenje za stranku da će se, po pravilu, dozvoliti samo jedna mogućnost dostavljanja dopune kako bi predmet bio potpun.

Primer obrasca dat je u Prilogu 2, koji čini sastavni deo ovog pravilnika.

Završne odredbe

Član 14

Obavezuju se uprave i službe da dostavljaju šestomesečne izveštaje o realizaciji administrativnih postupaka Gradskom veću ili po potrebi kada to Gradsko veće zatraži.

Član 15

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Niša".

 

Prilog I

ROKOVI ODREĐENI PRAVILNIKOM O RACIONALIZACIJI RADA GRADSKIH UPRAVA I SLUŽBI GRADA NIŠA

 

R. br.

Uprava

Odeljenje/odsek/služba

Šifra AP

Naziv administrativnog postupka

Rok za pregled primljenog predmeta i priložene dokumentacije

Rok za rešavanje urednog predmeta

1

UPRAVA ZA GRAĐANSKA STANJA I OPŠTE POSLOVE

GRS.2 - ODSEK ZA KANCELARIJSKE POSLOVE / Grupa za poslove i zadatke dostave pošte

GRS.2-1

Razgledanje i prepisivanje spisa predmeta

odmah

odmah

2

3

GRS.3 - ODSEK ZA GRAĐANSKA STANJA Grupa za poslove vođenja matičnih knjiga*

GRS.3-1

Izvod iz matične knjige rođenih

odmah

odmah

4

GRS.3-2

Izvod iz matične knjige venčanih

odmah

odmah

5

GRS.3-3

Izvod iz matične knjige umrlih

odmah

odmah

6

GRS.3-4

Izvod iz matičnih knjiga namenjenih inostranstvu

odmah

odmah

7

GRS.3-5

Uverenje - dr. isprave o činjenicama o kojima se ne vodi službena evidencija

odmah

odmah

8

GRS.3-6

Uverenje - dr. isprave o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija

odmah

odmah

9

*Za rešavanje predmeta iz oblasti građanskih stanja lica sa teritorije AP Kosova i Metohije primenjivaće se zakonski rok.

GRS.3-7

Uverenje o državljanstvu

odmah

odmah

10

GRS.3-8

Upis činjenice rođenja u knjigu rođenih

odmah

odmah

11

GRS.3-9

Sklapanje braka

3

1

12

GRS.3-11

Upis u matične knjige činjenica koje su dostavljene iz inostranstva

3

1

13

GRS.3-14

Uverenje o slobodnom bračnom stanju

3

1

14

GRS.3-15

Sačinjavanje smrtovnice

3

1

15

GRS.3-16

Upis promena pojedinih činjenica u matičnim knjigama

3

1

16

GRS.3-17

Promena ličnog imena

3

5

17

GRS.3-18

Naknadni upisi u matičnu knjigu rođenih

3

5

18

GRS.3-19

Naknadni upisi u matičnu knjigu umrlih

3

5

19

GRS.3-20

Ispravke u matičnim knjigama

3

5

20

GRS.3-21

Utvrđivanje uzroka i vremena smrti van zdravstvene ustanove

/

1

21

GRS.3-22

Postupak priznanja očinstva

3

1

22

GRS.3-23

Obnova upisa u matične knjige

3

15

23

 

GRS.3 - ODSEK ZA GRAĐANSKA STANJA / Grupa za poslove biračkog spiska

GRS.3-26

Upis u birački spisak

/

2

24

GRS.3-27

Brisanje iz biračkog spiska

/

2

25

GRS.3-28

Uverenje o biračkom pravu

odmah

odmah

26

GRS.3-29

Potvrda da je lice upisano u birački spisak

odmah

odmah

27

GRS.3-30

Upis promena podataka u birački spisak

/

2

28

GRS.5 - ODSEK ZA MESNE KANCELARIJE

GRS.5-1

Jednokratno korišćenje prostorija mesnih kancelarija

3

1

29

GRS.6 - GRADSKI
USLUŽNI CENTAR

GRS.6-1

Overa potpisa, prepisa i rukopisa

odmah

odmah

30

GRS.6-2

Izdavanje radne knjižice

3

1

31

GRS.6-3

Duplikat radne knjižice

3

1

32

GRS.6-4

Ispravke i promene u radnim knjižicama

3

1

33

GRS.6-5

Uverenja o životu za korisnike inostrane penzije

3

1

34

GRS.6-6

Izjava o izdržavanju (o porodičnom stanju)

odmah

odmah

35

UPRAVA ZA FINANSIJE, IZVORNE PRIHODE LOKALNE

FIN.5 - ODSEK ZA UTVRĐIVANJE, NAPLATU I KONTROLU IZVORNIH PRIHODA LOKALNE SAMOUPRAVE /

FIN.5-1

Porez na imovinu fizičkih lica

/

30

36

FIN.5-2

Porez na imovinu pravnih lica

/

30

37

FIN.5-3

Lokalna komunalna taksa za isticanje firme na poslovnom prostoru

3

3

38

FIN.5-4

Uverenje o imovnom stanju

3

1

39

UPRAVA ZA DEČIJU, SOCIJALNU I PRIMARNU ZDRAVSTVENU ZAŠTITU

DSZ.1 - ODSEK ZA PORODICU

DSZ.1-1

Naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege deteta

3

10

40

DSZ.1 - ODSEK ZA
PORODICU / Grupa za isplatu porodiljskih prava

DSZ.1-2

Naknada zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta

3

10

41

DSZ.1-3

Roditeljski dodatak majke za prvo, drugo, treće i četvrto dete

3

10

42

DSZ.1-4

Jednokratna novčana pomoć za prvo dete

3

10

43

DSZ.1-5

Novčana pomoć za blizance, trojke i četvorke

3

10

44

DSZ.1-6

Naknada troškova za vantelesnu oplodnju

3

5

45

DSZ.1-7

Kategorizaciji dece ometene u razvoju

3

15

46

DSZ.1-8

Roditeljski dodatak za oca

3

5

47

DSZ.1-9

Uverenje o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija

odmah

odmah

48

DSZ.1-10

Obračun naknade zarade korisnicima porodiljskih prava

3

10

49

DSZ.2 - ODSEK ZA
DEČIJI DODATAK/
Poslovi utvrđivanja prava na dečiji dodatak

DSZ.2-1

Priznavanje prava na dečiji dodatak

3

5

50

DSZ.3 - ODSEK ZA
BORAČKO-INVALIDSKU ZAŠTITU

DSZ.3-1

Ostvarivanje prava na ličnu invalidninu ratnih vojnih invalida

3

5

51

DSZ.3-2

Ostvarivanje prava na ličnu invalidninu mirnodopskih invalida

3

5

52

DSZ.3-3

Ostvarivanje prava na ličnu invalidninu civilnih invalida rata

3

5

53

DSZ.3-4

Ostvarivanje prava na običnu porodičnu invalidninu

3

5

54

DSZ.3-5

Ostvarivanje prava na uvećanu porodičnu invalidninu

3

5

55

DSZ.3-6

Ostvarivanje prava na porodičnu invalidninu po palom borcu

3

5

56

DSZ.3-7

Ostvarivanje prava na pomoć u slučaju smrti

3

10

57

DSZ.3-8

Ostvarivanje prava na ortopedski dodatak

3

5

58

DSZ.3-9

Ostvarivanje prava na ortopedska i druga pomagala

3

5

59

DSZ.3-10

Ostvarivanje prava na dodatak za negu i pomoć

3

10

60

DSZ.3-11

Ostvarivanje prava na naknadu za vreme nezaposlenosti

3

5

61

DSZ.3-12

Ostvarivanje prava na besplatnu i povlašćenu vožnju

3

1

62

DSZ.3-14

Ostvarivanje prava na putničko motorno vozilo

3

5

63

DSZ.3-15

Ostvarivanje prava na naknadu troškova sahrane umrlog nosioca "Partizanske spomenice 1941"

3

5

64

DSZ.3-16

Ostvarivanje prava na mesečno novčano primanje

3

5

65

DSZ.3-17

Ostvarivanje prava na porodični dodatak

3

10

66

DSZ.3-18

Ostvarivanje prava na negu i pomoć nakon smrti nosioca prava

3

10

67

DSZ.3-20

Ostvarivanje prava na mesečno novčano primanje učesnika NOR-a

3

10

68

DSZ.3-21

Ostvarivanje prava na mesečno novčano primanje

3

10

69

DSZ.3-22

Ostvarivanje prava na borački dodatak

3

10

70

DSZ.3-23

Ostvarivanje prava na mesečno novčano primanje civilnih invalida rata i porodica civilnih žrtava rata

3

10

71

DSZ.4 - ODSEK ZA
SOCIJALNU ZAŠTITU

DSZ.4-1

Ukidanje svojstva izbeglog lica

3

5

72

DSZ.4-2

Naknada troškova sahrane za izbegla lica

3

5

73

DSZ.4-3

Legitimacija raseljenog lica

3

5

74

DSZ.4-4

Saglasnost za promenu mesta boravišta za izbegla i raseljena lica

3

5

75

DSZ.4-5

Uverenje o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija za izbegla i raseljena lica

odmah

odmah

76

DSZ.4-6

Korišćenje obeleženih parking mesta za vozila invalida

3

15

77

DSZ.4-7

Ostvarivanje prava na besplatan prevoz u gradskom i prigradskom saobraćaju

3

15

78

UPRAVA ZA OBRAZOVANJE, KULTURU, OMLADINU I SPORT

OBR.1 - ODSEK ZA OBRAZOVANJE / Grupa za ustanove u oblasti vaspitanja i obrazovanja

OBR.1-1

Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za republičke kredite i stipendije

3

1

79

OBR.1-2

Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za studentski dom

3

1

80

OBR.1-3

Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za dom učenika srednjih škola

3

1

81

OBR.2 - ODSEK ZA PROSVETNU INSPEKCIJU

OBR.2-1

Utvrđivanje ispunjenosti uslova za početak rada ustanove

3

Rok za utvrđivanje ispunjenosti za početak rada ustanove od strane Odseka za prosvetnu inspekciju je 15 dana

82

OBR.2-2

Utvrđivanje ispunjenosti uslova za verifikacija novih obrazovnih profila

3

Rok za utvrđivanje ispunjenosti verifikacije novih obrazovnih profila od strane Odseka za prosvetnu inspekciju je 15 dana

83

OBR.2-3

Utvrđivanje ispunjenosti uslova za proširenje delatnosti ustanove

3

Rok za utvrđivanje ispunjenosti za proširenje delatnosti ustanove od strane Odseka za prosvetnu inspekciju je 15 dana

84

OBR.3 - ODSEK ZA KULTURU

OBR.3-2

Sufinansiranje projekata u kulturi

3

5

85

OBR.5 - ODSEK ZA SPORT

OBR.5-1

Dodela sredstava sportskim organizacijama i udruženjima

3

5

86

OBR.5-4

Dodela sredstava udruženjima za rekreativni sport

3

5

87

OBR.5-5

Dodela sredstava organizacijama i udruženjima za školski sport

3

5

88

OBR.5-6

Dodela sredstava udruženjima lica sa invaliditetom za rekreaciju

3

5

89

UPRAVA ZA KOMUNALNE DELATNOSTI, ENERGETIKU I SAOBRAĆAJ

KMN.2 - ODSEK ZA KOMUNALNE POSLOVE

KMN.2-1

Raskopavanje javnih površina

3

5

90

KMN.2-2

Ekshumacija

3

2

91

KMN.2-3

Određivanje tipa, vrste i lokacije za postavljanje posuda za smeće

3

10

92

KMN.2-4

Obaveštenje o označavanju ulica, trgova i delova naseljenih mesta

3

5

93

KMN.3 - ODSEK ZA SAOBRAĆAJ / Grupa za poslove regulisanja i upravljanja saobraćajem, stacionarnim saobraćajem i parkiranjem

KMN.3-1

Rezervacija parking mesta na javnim parkiralištima

3

5

94

KMN.3-2

Kretanje i zaustavljanje teretnih vozila u centralnoj gradskoj zoni (plava zona)

3

5

95

KMN.3-3

Izmena režima saobraćaja za potrebe manifestacija, javnog okupljanja i sl.

3

5

96

KMN.3-4

Postavljanje fizičkih prepreka, obeležavanje horizontalne i ugradnja vertikalne signalizacije, saglasnost za reklamne panoe i saobraćajne priključke

3

5

97

KMN.3 - ODSEK ZA SAOBRAĆAJ / Grupa za poslove javnog i taksi prevoza

KMN.3-5

Dodela taksi dozvola i svetlećih krovnih oznaka

3

5

98

KMN.3-7

Overa reda vožnje javnog prevoza

1

15

99

KMN.4 - ODSEK ZA ENERGETIKU / Grupa za vršenje nadzora nad radom preduzeća u oblasti energetike

KMN.4-1

Licenca za obavljanje energetske delatnosti

3

30

100

KMN.4-2

Energetska dozvola

3

30

101

UPRAVA ZA PLANIRANJE I IZGRADNJU

PLN.1 - ODSEK ZA KAPITALNE INVESTICIJE

PLN.1-1

Informacija o lokaciji

3

4

102

PLN.1-3

Lokacijska dozvola

4 dana rok za pregled predmeta, rok za prikupljanje uslova lokalnih preduzeća 7 dana, a elektrodistribucije 10 dana

7

103

PLN.1-5

Građevinska dozvola (za kapitalne investicije)

3

4

104

PLN.1-7

Prijava početka izvođenja radova za izgradnju objekata za koje se ne izdaje građevinska dozvola (za kapitalne investicije)

3

5

105

PLN.1-8

Potvrđivanje usaglašenosti temelja sa glavnim projektom (za kapitalne investicije)

/

3

106

PLN.1-9

Izmena građevinske dozvole (za kapitalne investicije)

3

4

107

PLN.1-10

Upotrebna dozvola (za kapitalne investicije)

3

3 dana od prijema zapisnika komisije

108

PLN.2 - ODSEK ZA URBANISTIČKO PLANIRANJE

PLN.2-2

Inicijativa za izmenu urbanističkog plana

3

5

109

PLN.2-4

Uslovi za parcelaciju, preparcelaciju i urbanistički projekat na osnovu planskog dokumenta

3

5

110

PLN.2-5

Potvrđivanje projekta urbanističkog projekta za parcelaciju i preparcelaciju

3

5

111

PLN.2-6

Projekat ispravke granica susednih parcela

3

15

112

PLN.4 - ODSEK ZA GRAĐEVINSKE POSLOVE

PLN.3-3

Lokacijska dozvola

4 dana rok za pregled predmeta, rok za prikupljanje uslova lokalnih preduzeća 7 dana, a elektrodistribucije 10 dana

7

113

PLN.3-4

Građevinska dozvola

3

4

114

PLN.3-7

Uverenje - dr. isprave o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija

3

5

115

PLN.4-2

Prijava početka izvođenja radova za izgradnju objekata za koje se ne izdaje građevinska dozvola

3

3

116

PLN.4-3

Potvrda usaglašenosti temelja sa glavnim projektom

/

3

117

PLN.4-4

Izmena građevinske dozvole

3

3

118

PLN.4-5

Upotrebna dozvola

3

3 dana od prijema zapisnika komisije

119

UPRAVA ZA IMOVINU I INSPEKCIJSKE POSLOVE

IMV.2 - ODSEK IMOVINSKO-PRAVNIH POSLOVA EKSPROPRIJACIJE I IZUZIMANJA ZEMLJIŠTA

IMV.2-1

Poništaj rešenja o eksproprijaciji zemljišta

3

3 dana od sprovedenog istražnog postupka

120

IMV.2-2

Uverenje o nacionalizaciji

3

3 dana od sprovedenog istražnog postupka

121

IMV.2 - ODSEK IMOVINSKO-PRAVNIH POSLOVA EKSPROPRIJACIJE I IZUZIMANJA ZEMLJIŠTA / Grupa za poslove izuzimanja građevinskog zemljišta

IMV.2-3

Poništaj rešenja o izuzimanju zemljišta

3

3 dana od sprovedenog istražnog postupka

122

IMV.3 - ODSEK ZA IMOVINSKE POSLOVE DAVANJA U ZAKUP GRAĐEVINSKOG ZEMLJIŠTA / Grupa za davanje u zakup građevinskog zemljišta

IMV.3-1

Zakup ili otuđenje građevinskog zemljišta neposrednom pogodbom u postupku legalizacije

3

5

123

IMV.3 - ODSEK ZA IMOVINSKE POSLOVE DAVANJA U ZAKUP GRAĐEVINSKOG ZEMLJIŠTA
/ Grupa za poslove utvrđivanja prava korišćenja i uspostavljanja režima svojine na zemljištu, izdavanje tapija

IMV.3-5

Tapija

3

5

124

IMV.4 - ODSEK ZA POVRAĆAJ ZEMLJIŠTA I KOMASACIJU

IMV.4-1

Povraćaj poljoprivrednog zemljišta

3

5 dana od dana donošenja rešenja komisije

125

IMV.4-2

Povraćaj utrina i pašnjaka

3

5 dana od dana donošenja rešenja komisije

126

IMV.4-3

Povraćaj imovine poljoprivrednim zadrugama

3

5 dana od dana donošenja rešenja komisije

127

IMV.5 - ODSEK ZA DAVANJE POLJOPRIVREDNOG ZEMLJIŠTA U ZAKUP

IMV.5-1

Zakup poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini

3

5 dana od dana donošenja izveštaja komisije

128

IMV.6 - ODSEK ZA POSLOVNI PROSTOR
/ Grupa za poslove upravljanja i raspolaganja poslovnim prostorom

IMV.6-1

Zakup poslovnog prostora

3

30

129

IMV.6-2

Korišćenje poslovnog prostora

3

20

130

IMV.6-3

Korišćenje poslovnog prostora za realizaciju projekata sa inostranim donatorima

3

30

131

IMV.6-4

Saglasnost za rekonstrukciju i sanaciju poslovnog prostora

3

5

132

IMV.6-5

Priznavanje uloženih sredstava u rekonstrukciju i sanaciju poslovnog prostora

3

5 dana od prijema zapisnika komisije

133

IMV.7 - ODSEK ZA STAMBENE POSLOVE

IMO.7-1

Zakup stambenog prostora

3

3 dana od donošenja rešenja gradonačelnika

134

IMO.7-2

Otkup stambenog prostora

3

30

135

IMO.7-3

Promena dinamike otplate stambenog prostora

3

30

136

IMO.7-4

Potvrda o otplati stambenog prostora

3

3

137

IMO.7-5

Promena zakupca

3

5

138

IMV.10 - ODSEK INSPEKCIJE ZA PUTEVE I SAOBRAĆAJNE INSPEKCIJE

IMV.10-1

Ispunjenost uslova vozila za taksi prevoz putnika

3

3

139

IMV.11 - ODSEK INSPEKCIJE ZA ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE

IMV.11-1

Ispunjenost uslova za obavljanje privredne delatnosti

3

3

141

UPRAVA ZA PRIVREDU, ODRŽIVI RAZVOJ I ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE

PRV.2 - ODSEK ZA PREDUZETNIŠTVO

PRV.2-2

Izdavanje uverenja o statusu preduzetnika (za preduzetnike registrovane pre 2006. godine)

/

odmah

142

PRV.2-4

Pravni saveti u vezi poslovanja preduzetnika

/

odmah

143

PRV.2-5

Informacije iz oblasti kreditnih linija banaka, Fonda za razvoj Republike Srbije i drugih Fondova koji kreditiraju preduzetnike

/

odmah

144

PRV.2-6

Informacije iz oblasti poreske politike

/

odmah

145

PRV.2-7

Pomoć preduzetnicima pri izradi biznis plana

/

odmah

146

PRV.3 - ODSEK ZA PRIVREDU

PRV.3-1

Kategorizacija kuće za odmor, stana za odmor, turističkog apartmana i sobe za iznajmljivanje turistima

3

7

147

PRV.4 - ODSEK ZA GRADSKE ROBNE REZERVE

PRV.4-1

Odobrenje pozajmice robe iz robnih rezervi.

3

15

148

PRV.4-2

Produženje roka povraćaja pozajmljene robe iz robnih rezervi.

3

15

149

PRV.5 - ODSEK ZA ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE /
Grupa za procenu uticaja i zaštitu prirode

PRV.5-1

Odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu

3

30

150

PRV.5-2

Određivanje obima i sadržaja studije procene uticaja na životnu sredinu

3

35

151

PRV.5-3

Odlučivanje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja na životnu sredinu

3

53

152

PRV.5-4

Odlučivanje o potrebi procene uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu

3

30

153

PRV.5-5

Određivanje obima i sadržaja studije o proceni uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu

3

35

154

PRV.5-6

Davanje saglasnosti na obim i sadržaj studije o proceni uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu

3

53

155

PRV.5-7

Davanje mišljenja na stratešku procenu uticaja na životnu sredinu

3

15

156

PRV.7 - ODSEK ZA STATISTIKU

PRV.7-1

Dostava statističkih podataka

/

3

157

UPRAVA ZA POLJOPRIVREDU

PPR.3 - ODSEK ZA RAZVOJ EKONOMSKOG I DRUŠTVENOG POTENCIJALA SELA

PPR.3-1

Promena namene obradivog poljoprivrednog zemljišta i korišćenja u nepoljoprivredne svrhe, radi izgradnje objekta

3

7

158

PPR.3-2

Promena namene obradivog poljoprivrednog zemljišta i korišćenja u nepoljoprivredne svrhe, radi podizanja šuma, veštačkih livada i pašnjaka

3

5

159

PPR.3-3

Eksploatacija mineralnih sirovina (glina, šljunka, peska, treseta, kamena i dr.)

3

5

160

PPR.3-4

Oslobađanje od obaveze plaćanje naknade za promenu namene obradivog poljoprivrednog zemljišta

3

5

161

PPR.3-5

Uverenje poljoprivrednim proizvođačima da se bave poljoprivrednom delatnošću

odmah

odmah

162

PPR.3-7

Vodoprivredni uslovi za objekte koji se grade ili se vrši rekonstrukcija

3

5

163

PPR.3-9

Vodoprivredna saglasnost za objekte koji se grade ili se vrši rekonsturkcija

3

5

164

PPR.3-11

Vodoprivredna dozvola za objekte koji se grade ili se vrši rekonsturkcija

3

5

165

PPR.3-12

Vodoprivredna dozvola za ispuštanje otpadnih voda u javnu kanalizaciju - obnova

3

5

166

PPR.3-13

Vodoprivredni uslovi za sađenje drveća i žbunastog bilja i njihovu seču u koritu za veliku vodu i na obali i promenu katastarske kulture zemljišta na erozivnom zemljištu

3

5

167

PPR.3-14

Vodoprivredna saglasnost za sađenje drveća i žbunastog bilja i njihovu seču u koritu za veliku vodu i na obali i promenu katastarske kulture zemljišta na erozivnom zemljištu

3

5

168

SLUŽBA ZA POSLOVE SKUPŠTINE GRADA

SKG.2 - ODSEK ZA POSLOVE PREDSEDNIKA SKUPŠTINE

SKG.2-1

Prijem na razgovor kod Predsednika skupštine i lica na funkcijama u Skupštini grada

/

3

169

SKG.5 - ODSEK ZA UREĐIVANJE SLUŽBENOG LISTA I MEDIJE

SKG.5-1

Pretplata na službeni list

/

5

170

SLUŽBA ZA POSLOVE GRADONAČELNIKA

GRD.1 - ODSEK ZA POSLOVE GRADONAČELNIKA

GRD.1-1

Pristup informacijama od javnog značaja

/

5

171

GRD.1-2

Korišćenje prostorija i opreme Gradske kuće

/

odmah

172

GRD.1-3

Prijem kod Gradonačelnika (pravna lica)

/

odmah

173

GRD.2 - KANCELARIJA ZA LOKALNI EKONOMSKI RAZVOJ

GRD.2-1

Pomoć postojećoj lokalnoj poslovnoj zajednici

/

15

174

GRD.2-2

Pomoć stranim i domaćim investitorima

/

10

175

SLUŽBA ZA POSLOVE GRADSKOG VEĆA

GRV - SLUŽBA ZA POSLOVE GRADSKOG VEĆA

GRV.1-1

Pritužbe na rad organa lokalne vlasti, javnih preduzeća, javnih ustanova, čiji je osnivač Grad

3

15

176

GRV.1-3

Ostali nenavedeni zahtevi

/

Rok za dostavljanje odgovora stranci - 5 dana

177

GRV.1-15

Rešavanje komunalnih problema

/

5

178

GRV.1-17

Prisustvo sednicama Gradskog veća

/

odmah

179

GRV.2 - ODSEK ZA GRAĐANSKE INICIJATIVE

GRV.2-2

Inicijativa za promenu akta koji su doneli organi Grada (gradsko veće je predlagač svih opštih akata koje usvaja Skupština

/

5

180

GRV.2-3

Finansiranje projekata udruženja građana

3

10

 

Prilog II

STANDARDIZOVANI OBRAZAC ZA DEO ADMINISTRATIVNIH POSTUPAKA

 


GRAD NIŠ
UPRAVA ZA .......
GRADSKI USLUŽNI CENTAR
Info tel: 018 ___
E-mail Uprave: _____
Br. predmeta: _____________

    Šifra AP:

 

 

 

 

 

PREDMET:

Potrebni podaci

 

 

 

 

 

Ime i prezime

 

Adresa

 

Kontakt telefon

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E-mail

 

 

 

 

Potrebna dokumenta za podnošenje zahteva

RB

Naziv dokumenta

Forma
dokumenta

Institucija koja
izdaje dokument

Komentar

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

Takse i naknade za podnošenje zahteva

Republičku taksu u iznosu od ____ dinara, uplatiti na račun broj ______ sa modelom ___ i pozivom na broj ______. Svrha doznake: Republička administrativna taksa. Primalac: Republika Srbija.

Rok za rešavanje potpunog predmeta (sa kompletnom dokumentacijom): ___ dana

Opšte informacije:

Zaposleni je dužan da, odmah po prijemu predmeta u nadležnu organizacionu jedinicu, pregleda predmet i obavesti stranku o eventualnim nedostacima, potrebi za dopunom i roku u kome dopunu treba izvršiti. Rok za pregled predmeta i obaveštavanje podnosioca zahteva o eventualnim nedostacima je _ dana od dana prijema zahteva. Po pravilu, dozvoljava se samo jedna dopuna podneska. Ukoliko podnosilac zahteva ne izvrši dopunu u predviđenom roku, podnesak se odbacuje.

Potpisivanjem ovog obrasca, stranka potvrđuje da je saglasna da se dokumentacija kojom raspolažu uprave i službe Grada, pribavlja po službenoj dužnosti.

U Nišu, ______________ godine

 

 

 

Potpis podnosioca zahteva

Forma i sadržaj gradskog obrasca su precizirani Pravilnikom o racionalizaciji rada gradskih uprava i službi Grada Niša