PRAVILNIKO RACIONALIZACIJI RADA GRADSKIH UPRAVA I SLUŽBI GRADA("Sl. list grada Niša", br. 26/2010) |
Ovim pravilnikom bliže se uređuju međusobni odnosi uprava i službi Grada (u daljem tekstu: uprave i službe), pravila postupanja i način rada u administrativnim postupcima, rokovi za dostavljanje, obradu i rešavanje predmeta, kao i druga pitanja od značaja za racionalizaciju rada uprava i službi.
Administrativni postupak predstavlja postupak rešavanja predmeta od podnošenja podneska stranke, do davanja odnosno dostavljanja odgovora, odlučivanja od strane nadležnog organa ili drugog načina postupanja po podnesku stranke.
Administrativni postupak se pokreće predajom podneska neposredno ili poštom, usmenim saopštavanjem u zapisnik ili u elektronskom obliku.
U slučaju da za određeni administrativni postupak postoji obrazac uprave ili službe, zahtevi stranaka će se primati na propisanom obrascu lično ili poštom, odnosno u elektronskom obliku.
Elektronsko podnošenje zahteva omogućiće se u okviru Registra administrativnih postupaka, a elektronski način plaćanja taksi i dostavljanja dokaza o plaćenim gradskim taksama i naknadama, obezbediće se u roku od 6 meseci od dana donošenja ovog pravilnika.
U postupku rešavanja predmeta, uprave i službe su u obavezi da međusobno neposredno sarađuju i razmenjuju dokumentaciju, akta, informacije i podatke (u daljem tekstu: dokumentacija) kojima raspolažu.
Prilikom rešavanja predmeta, uprave i službe su dužne da po službenoj dužnosti pribavljaju dokumentaciju iz stava 1. ovog člana.
Stranka po čijem se predmetu postupa nije u obavezi da dostavlja dokumentaciju iz stava 1. ovog člana.
U cilju brže razmene dokumentacije, svaka uprava i služba dužna je da pripremi spisak potrebne dokumentacije koja se pribavlja po službenoj dužnosti.
Spisak se dostavlja do 12,00 sati istog dana nadležnoj upravi i službi od koje se dokumentacija traži.
Uprave i službe su dužne, da do kraja radnog dana dostave traženu dokumentaciju.
Ukoliko spisak potrebne dokumentacije bude dostavljen posle 12,00 sati, rok za dostavu tražene dokumentacije ističe narednog radnog dana do kraja radnog vremena.
Izuzetno, kada broj primljenih predmeta u vremenskom periodu od pet radnih dana, za jedan administrativni postupak iznosi preko 500, rok za dostavu dokumentacije produžava se na 5 dana od dana prijema spiska.
Načelnici uprava, odnosno službi će u roku od 3 dana od dana stupanja na snagu ovog pravilnika, odrediti zaposlenog koji će biti zadužen za dostavu spiska i tražene dokumentacije. Ime, prezime i e-mail adresa zaposlenog dostaviće se svim upravama i službama.
Dostava spiskova i tražene dokumentacije vrši se po pravilu u elektronskom obliku.
U slučaju kada je dokumentacija dostupna jedino u pisanom obliku koji nije moguće prevesti u odgovarajući elektronski oblik, dostavlja se u pisanom obliku.
Ukoliko uprava i služba ne poseduje traženu dokumentaciju, dužna je da o tome bez odlaganja obavesti upravu ili službu koja je zatražila dokumentaciju.
Dokumentacija koja se odnosi na građanska stanja lica sa teritorije AP Kosova i Metohije, dostavlja se u roku od 2 radna dana.
Prijem i evidencija podnesaka obavlja se u toku dana kada je podnesak predat. Podnesak primljen do 13,00 sati dostavlja se nadležnoj upravi ili službi do kraja radnog vremena.
Podnesak primljen od 13,00 do 19,00 sati, dostavlja se nadležnoj upravi ili službi, sledećeg radnog dana do kraja radnog vremena.
Po prijemu predmeta u nadležnu upravu ili službu, istog radnog dana zadužuje se zaposleni za postupanje po istom.
Zaposleni je dužan da u roku od 3 radna dana od dana prijema predmeta u nadležnu upravu ili službu, izvrši pregled istog i ukoliko uoči nedostatke, naloži stranci da ih u ostavljenom roku otkloni, sa upozorenjem da će se u protivnom, podnesak zaključkom odbaciti.
Uprave i službe dužne su da uredne predmete rešavaju u rokovima propisanim ovim pravilnikom.
U zavisnosti od vrste administrativnog postupka i uprave ili službe koja ga sprovodi, rokovi za rešavanje urednih predmeta određeni su u Prilogu 1, koji je sastavni deo ovog pravilnika.
U slučaju prekoračenja roka, zaposleni koji je postupao po predmetu dužan je da dostavi pisanu izjavu o razlozima za prekoračenje neposrednom rukovodiocu i načelniku uprave odnosno službe.
Uvođenje standardizovanih obrazaca
U cilju bržeg i ekonomičnijeg postupanja sa administrativnim postupcima u upravama i službama, za deo administrativnih postupaka uvode se standardizovani obrasci.
Svaki obrazac, pored memoranduma grada (odnosno uprave ili službe) u zaglavlju, obavezno sadrži:
1. naziv administrativnog postupka,
2. naziv nadležne organizacione jedinice uprave ili službe, adresu, telefon i e-mail,
3. osnovne podatke o stranci (prezime i ime / naziv privrednog subjekta, telefon, adresa itd.),
4. taksativno nabrojane dokaze (dokumenta, priloge i akta) potrebne za rešavanje predmeta, forma u kojoj se dostavljaju (original, original na uvid, fotokopija ili overena fotokopija), naziv institucije organizacije koja izdaje dokument, da li se dokument pribavlja po službenoj dužnosti ili ga dostavlja stranka,
5. rok za pregled primljenog predmeta i rok za rešavanje potpunog predmeta,
6. naziv i visinu takse/i ili naknade, broj računa, poziv na broj,
7. obaveštenje za stranku da će se, po pravilu, dozvoliti samo jedna mogućnost dostavljanja dopune kako bi predmet bio potpun.
Primer obrasca dat je u Prilogu 2, koji čini sastavni deo ovog pravilnika.
Obavezuju se uprave i službe da dostavljaju šestomesečne izveštaje o realizaciji administrativnih postupaka Gradskom veću ili po potrebi kada to Gradsko veće zatraži.
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Niša".
ROKOVI ODREĐENI PRAVILNIKOM O RACIONALIZACIJI RADA GRADSKIH UPRAVA I SLUŽBI GRADA NIŠA
R. br. |
Uprava |
Odeljenje/odsek/služba |
Šifra AP |
Naziv administrativnog postupka |
Rok za pregled primljenog predmeta i priložene dokumentacije |
Rok za rešavanje urednog predmeta |
|
1 |
UPRAVA ZA GRAĐANSKA STANJA I OPŠTE POSLOVE |
GRS.2 - ODSEK ZA KANCELARIJSKE POSLOVE / Grupa za poslove i zadatke dostave pošte |
GRS.2-1 |
Razgledanje i prepisivanje spisa predmeta |
odmah |
odmah |
|
2 |
|||||||
3 |
GRS.3 - ODSEK ZA GRAĐANSKA STANJA Grupa za poslove vođenja matičnih knjiga* |
GRS.3-1 |
Izvod iz matične knjige rođenih |
odmah |
odmah |
||
4 |
GRS.3-2 |
Izvod iz matične knjige venčanih |
odmah |
odmah |
|||
5 |
GRS.3-3 |
Izvod iz matične knjige umrlih |
odmah |
odmah |
|||
6 |
GRS.3-4 |
Izvod iz matičnih knjiga namenjenih inostranstvu |
odmah |
odmah |
|||
7 |
GRS.3-5 |
Uverenje - dr. isprave o činjenicama o kojima se ne vodi službena evidencija |
odmah |
odmah |
|||
8 |
GRS.3-6 |
Uverenje - dr. isprave o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija |
odmah |
odmah |
|||
9 |
*Za rešavanje predmeta iz oblasti građanskih stanja lica sa teritorije AP Kosova i Metohije primenjivaće se zakonski rok. |
GRS.3-7 |
Uverenje o državljanstvu |
odmah |
odmah |
||
10 |
GRS.3-8 |
Upis činjenice rođenja u knjigu rođenih |
odmah |
odmah |
|||
11 |
GRS.3-9 |
Sklapanje braka |
3 |
1 |
|||
12 |
GRS.3-11 |
Upis u matične knjige činjenica koje su dostavljene iz inostranstva |
3 |
1 |
|||
13 |
GRS.3-14 |
Uverenje o slobodnom bračnom stanju |
3 |
1 |
|||
14 |
GRS.3-15 |
Sačinjavanje smrtovnice |
3 |
1 |
|||
15 |
GRS.3-16 |
Upis promena pojedinih činjenica u matičnim knjigama |
3 |
1 |
|||
16 |
GRS.3-17 |
Promena ličnog imena |
3 |
5 |
|||
17 |
GRS.3-18 |
Naknadni upisi u matičnu knjigu rođenih |
3 |
5 |
|||
18 |
GRS.3-19 |
Naknadni upisi u matičnu knjigu umrlih |
3 |
5 |
|||
19 |
GRS.3-20 |
Ispravke u matičnim knjigama |
3 |
5 |
|||
20 |
GRS.3-21 |
Utvrđivanje uzroka i vremena smrti van zdravstvene ustanove |
/ |
1 |
|||
21 |
GRS.3-22 |
Postupak priznanja očinstva |
3 |
1 |
|||
22 |
GRS.3-23 |
Obnova upisa u matične knjige |
3 |
15 |
|||
23 |
|
GRS.3 - ODSEK ZA GRAĐANSKA STANJA / Grupa za poslove biračkog spiska |
GRS.3-26 |
Upis u birački spisak |
/ |
2 |
|
24 |
GRS.3-27 |
Brisanje iz biračkog spiska |
/ |
2 |
|||
25 |
GRS.3-28 |
Uverenje o biračkom pravu |
odmah |
odmah |
|||
26 |
GRS.3-29 |
Potvrda da je lice upisano u birački spisak |
odmah |
odmah |
|||
27 |
GRS.3-30 |
Upis promena podataka u birački spisak |
/ |
2 |
|||
28 |
GRS.5 - ODSEK ZA MESNE KANCELARIJE |
GRS.5-1 |
Jednokratno korišćenje prostorija mesnih kancelarija |
3 |
1 |
||
29 |
GRS.6 - GRADSKI |
GRS.6-1 |
Overa potpisa, prepisa i rukopisa |
odmah |
odmah |
||
30 |
GRS.6-2 |
Izdavanje radne knjižice |
3 |
1 |
|||
31 |
GRS.6-3 |
Duplikat radne knjižice |
3 |
1 |
|||
32 |
GRS.6-4 |
Ispravke i promene u radnim knjižicama |
3 |
1 |
|||
33 |
GRS.6-5 |
Uverenja o životu za korisnike inostrane penzije |
3 |
1 |
|||
34 |
GRS.6-6 |
Izjava o izdržavanju (o porodičnom stanju) |
odmah |
odmah |
|||
35 |
UPRAVA ZA FINANSIJE, IZVORNE PRIHODE LOKALNE |
FIN.5 - ODSEK ZA UTVRĐIVANJE, NAPLATU I KONTROLU IZVORNIH PRIHODA LOKALNE SAMOUPRAVE / |
FIN.5-1 |
Porez na imovinu fizičkih lica |
/ |
30 |
|
36 |
FIN.5-2 |
Porez na imovinu pravnih lica |
/ |
30 |
|||
37 |
FIN.5-3 |
Lokalna komunalna taksa za isticanje firme na poslovnom prostoru |
3 |
3 |
|||
38 |
FIN.5-4 |
Uverenje o imovnom stanju |
3 |
1 |
|||
39 |
UPRAVA ZA DEČIJU, SOCIJALNU I PRIMARNU ZDRAVSTVENU ZAŠTITU |
DSZ.1 - ODSEK ZA PORODICU |
DSZ.1-1 |
Naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege deteta |
3 |
10 |
|
40 |
DSZ.1 - ODSEK ZA |
DSZ.1-2 |
Naknada zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta |
3 |
10 |
||
41 |
DSZ.1-3 |
Roditeljski dodatak majke za prvo, drugo, treće i četvrto dete |
3 |
10 |
|||
42 |
DSZ.1-4 |
Jednokratna novčana pomoć za prvo dete |
3 |
10 |
|||
43 |
DSZ.1-5 |
Novčana pomoć za blizance, trojke i četvorke |
3 |
10 |
|||
44 |
DSZ.1-6 |
Naknada troškova za vantelesnu oplodnju |
3 |
5 |
|||
45 |
DSZ.1-7 |
Kategorizaciji dece ometene u razvoju |
3 |
15 |
|||
46 |
DSZ.1-8 |
Roditeljski dodatak za oca |
3 |
5 |
|||
47 |
DSZ.1-9 |
Uverenje o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija |
odmah |
odmah |
|||
48 |
DSZ.1-10 |
Obračun naknade zarade korisnicima porodiljskih prava |
3 |
10 |
|||
49 |
DSZ.2 - ODSEK ZA |
DSZ.2-1 |
Priznavanje prava na dečiji dodatak |
3 |
5 |
||
50 |
DSZ.3 - ODSEK ZA |
DSZ.3-1 |
Ostvarivanje prava na ličnu invalidninu ratnih vojnih invalida |
3 |
5 |
||
51 |
DSZ.3-2 |
Ostvarivanje prava na ličnu invalidninu mirnodopskih invalida |
3 |
5 |
|||
52 |
DSZ.3-3 |
Ostvarivanje prava na ličnu invalidninu civilnih invalida rata |
3 |
5 |
|||
53 |
DSZ.3-4 |
Ostvarivanje prava na običnu porodičnu invalidninu |
3 |
5 |
|||
54 |
DSZ.3-5 |
Ostvarivanje prava na uvećanu porodičnu invalidninu |
3 |
5 |
|||
55 |
DSZ.3-6 |
Ostvarivanje prava na porodičnu invalidninu po palom borcu |
3 |
5 |
|||
56 |
DSZ.3-7 |
Ostvarivanje prava na pomoć u slučaju smrti |
3 |
10 |
|||
57 |
DSZ.3-8 |
Ostvarivanje prava na ortopedski dodatak |
3 |
5 |
|||
58 |
DSZ.3-9 |
Ostvarivanje prava na ortopedska i druga pomagala |
3 |
5 |
|||
59 |
DSZ.3-10 |
Ostvarivanje prava na dodatak za negu i pomoć |
3 |
10 |
|||
60 |
DSZ.3-11 |
Ostvarivanje prava na naknadu za vreme nezaposlenosti |
3 |
5 |
|||
61 |
DSZ.3-12 |
Ostvarivanje prava na besplatnu i povlašćenu vožnju |
3 |
1 |
|||
62 |
DSZ.3-14 |
Ostvarivanje prava na putničko motorno vozilo |
3 |
5 |
|||
63 |
DSZ.3-15 |
Ostvarivanje prava na naknadu troškova sahrane umrlog nosioca "Partizanske spomenice 1941" |
3 |
5 |
|||
64 |
DSZ.3-16 |
Ostvarivanje prava na mesečno novčano primanje |
3 |
5 |
|||
65 |
DSZ.3-17 |
Ostvarivanje prava na porodični dodatak |
3 |
10 |
|||
66 |
DSZ.3-18 |
Ostvarivanje prava na negu i pomoć nakon smrti nosioca prava |
3 |
10 |
|||
67 |
DSZ.3-20 |
Ostvarivanje prava na mesečno novčano primanje učesnika NOR-a |
3 |
10 |
|||
68 |
DSZ.3-21 |
Ostvarivanje prava na mesečno novčano primanje |
3 |
10 |
|||
69 |
DSZ.3-22 |
Ostvarivanje prava na borački dodatak |
3 |
10 |
|||
70 |
DSZ.3-23 |
Ostvarivanje prava na mesečno novčano primanje civilnih invalida rata i porodica civilnih žrtava rata |
3 |
10 |
|||
71 |
DSZ.4 - ODSEK ZA |
DSZ.4-1 |
Ukidanje svojstva izbeglog lica |
3 |
5 |
||
72 |
DSZ.4-2 |
Naknada troškova sahrane za izbegla lica |
3 |
5 |
|||
73 |
DSZ.4-3 |
Legitimacija raseljenog lica |
3 |
5 |
|||
74 |
DSZ.4-4 |
Saglasnost za promenu mesta boravišta za izbegla i raseljena lica |
3 |
5 |
|||
75 |
DSZ.4-5 |
Uverenje o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija za izbegla i raseljena lica |
odmah |
odmah |
|||
76 |
DSZ.4-6 |
Korišćenje obeleženih parking mesta za vozila invalida |
3 |
15 |
|||
77 |
DSZ.4-7 |
Ostvarivanje prava na besplatan prevoz u gradskom i prigradskom saobraćaju |
3 |
15 |
|||
78 |
UPRAVA ZA OBRAZOVANJE, KULTURU, OMLADINU I SPORT |
OBR.1 - ODSEK ZA OBRAZOVANJE / Grupa za ustanove u oblasti vaspitanja i obrazovanja |
OBR.1-1 |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za republičke kredite i stipendije |
3 |
1 |
|
79 |
OBR.1-2 |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za studentski dom |
3 |
1 |
|||
80 |
OBR.1-3 |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za dom učenika srednjih škola |
3 |
1 |
|||
81 |
OBR.2 - ODSEK ZA PROSVETNU INSPEKCIJU |
OBR.2-1 |
Utvrđivanje ispunjenosti uslova za početak rada ustanove |
3 |
Rok za utvrđivanje ispunjenosti za početak rada ustanove od strane Odseka za prosvetnu inspekciju je 15 dana |
||
82 |
OBR.2-2 |
Utvrđivanje ispunjenosti uslova za verifikacija novih obrazovnih profila |
3 |
Rok za utvrđivanje ispunjenosti verifikacije novih obrazovnih profila od strane Odseka za prosvetnu inspekciju je 15 dana |
|||
83 |
OBR.2-3 |
Utvrđivanje ispunjenosti uslova za proširenje delatnosti ustanove |
3 |
Rok za utvrđivanje ispunjenosti za proširenje delatnosti ustanove od strane Odseka za prosvetnu inspekciju je 15 dana |
|||
84 |
OBR.3 - ODSEK ZA KULTURU |
OBR.3-2 |
Sufinansiranje projekata u kulturi |
3 |
5 |
||
85 |
OBR.5 - ODSEK ZA SPORT |
OBR.5-1 |
Dodela sredstava sportskim organizacijama i udruženjima |
3 |
5 |
||
86 |
OBR.5-4 |
Dodela sredstava udruženjima za rekreativni sport |
3 |
5 |
|||
87 |
OBR.5-5 |
Dodela sredstava organizacijama i udruženjima za školski sport |
3 |
5 |
|||
88 |
OBR.5-6 |
Dodela sredstava udruženjima lica sa invaliditetom za rekreaciju |
3 |
5 |
|||
89 |
UPRAVA ZA KOMUNALNE DELATNOSTI, ENERGETIKU I SAOBRAĆAJ |
KMN.2 - ODSEK ZA KOMUNALNE POSLOVE |
KMN.2-1 |
Raskopavanje javnih površina |
3 |
5 |
|
90 |
KMN.2-2 |
Ekshumacija |
3 |
2 |
|||
91 |
KMN.2-3 |
Određivanje tipa, vrste i lokacije za postavljanje posuda za smeće |
3 |
10 |
|||
92 |
KMN.2-4 |
Obaveštenje o označavanju ulica, trgova i delova naseljenih mesta |
3 |
5 |
|||
93 |
KMN.3 - ODSEK ZA SAOBRAĆAJ / Grupa za poslove regulisanja i upravljanja saobraćajem, stacionarnim saobraćajem i parkiranjem |
KMN.3-1 |
Rezervacija parking mesta na javnim parkiralištima |
3 |
5 |
||
94 |
KMN.3-2 |
Kretanje i zaustavljanje teretnih vozila u centralnoj gradskoj zoni (plava zona) |
3 |
5 |
|||
95 |
KMN.3-3 |
Izmena režima saobraćaja za potrebe manifestacija, javnog okupljanja i sl. |
3 |
5 |
|||
96 |
KMN.3-4 |
Postavljanje fizičkih prepreka, obeležavanje horizontalne i ugradnja vertikalne signalizacije, saglasnost za reklamne panoe i saobraćajne priključke |
3 |
5 |
|||
97 |
KMN.3 - ODSEK ZA SAOBRAĆAJ / Grupa za poslove javnog i taksi prevoza |
KMN.3-5 |
Dodela taksi dozvola i svetlećih krovnih oznaka |
3 |
5 |
||
98 |
KMN.3-7 |
Overa reda vožnje javnog prevoza |
1 |
15 |
|||
99 |
KMN.4 - ODSEK ZA ENERGETIKU / Grupa za vršenje nadzora nad radom preduzeća u oblasti energetike |
KMN.4-1 |
Licenca za obavljanje energetske delatnosti |
3 |
30 |
||
100 |
KMN.4-2 |
Energetska dozvola |
3 |
30 |
|||
101 |
UPRAVA ZA PLANIRANJE I IZGRADNJU |
PLN.1 - ODSEK ZA KAPITALNE INVESTICIJE |
PLN.1-1 |
Informacija o lokaciji |
3 |
4 |
|
102 |
PLN.1-3 |
Lokacijska dozvola |
4 dana rok za pregled predmeta, rok za prikupljanje uslova lokalnih preduzeća 7 dana, a elektrodistribucije 10 dana |
7 |
|||
103 |
PLN.1-5 |
Građevinska dozvola (za kapitalne investicije) |
3 |
4 |
|||
104 |
PLN.1-7 |
Prijava početka izvođenja radova za izgradnju objekata za koje se ne izdaje građevinska dozvola (za kapitalne investicije) |
3 |
5 |
|||
105 |
PLN.1-8 |
Potvrđivanje usaglašenosti temelja sa glavnim projektom (za kapitalne investicije) |
/ |
3 |
|||
106 |
PLN.1-9 |
Izmena građevinske dozvole (za kapitalne investicije) |
3 |
4 |
|||
107 |
PLN.1-10 |
Upotrebna dozvola (za kapitalne investicije) |
3 |
3 dana od prijema zapisnika komisije |
|||
108 |
PLN.2 - ODSEK ZA URBANISTIČKO PLANIRANJE |
PLN.2-2 |
Inicijativa za izmenu urbanističkog plana |
3 |
5 |
||
109 |
PLN.2-4 |
Uslovi za parcelaciju, preparcelaciju i urbanistički projekat na osnovu planskog dokumenta |
3 |
5 |
|||
110 |
PLN.2-5 |
Potvrđivanje projekta urbanističkog projekta za parcelaciju i preparcelaciju |
3 |
5 |
|||
111 |
PLN.2-6 |
Projekat ispravke granica susednih parcela |
3 |
15 |
|||
112 |
PLN.4 - ODSEK ZA GRAĐEVINSKE POSLOVE |
PLN.3-3 |
Lokacijska dozvola |
4 dana rok za pregled predmeta, rok za prikupljanje uslova lokalnih preduzeća 7 dana, a elektrodistribucije 10 dana |
7 |
||
113 |
PLN.3-4 |
Građevinska dozvola |
3 |
4 |
|||
114 |
PLN.3-7 |
Uverenje - dr. isprave o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija |
3 |
5 |
|||
115 |
PLN.4-2 |
Prijava početka izvođenja radova za izgradnju objekata za koje se ne izdaje građevinska dozvola |
3 |
3 |
|||
116 |
PLN.4-3 |
Potvrda usaglašenosti temelja sa glavnim projektom |
/ |
3 |
|||
117 |
PLN.4-4 |
Izmena građevinske dozvole |
3 |
3 |
|||
118 |
PLN.4-5 |
Upotrebna dozvola |
3 |
3 dana od prijema zapisnika komisije |
|||
119 |
UPRAVA ZA IMOVINU I INSPEKCIJSKE POSLOVE |
IMV.2 - ODSEK IMOVINSKO-PRAVNIH POSLOVA EKSPROPRIJACIJE I IZUZIMANJA ZEMLJIŠTA |
IMV.2-1 |
Poništaj rešenja o eksproprijaciji zemljišta |
3 |
3 dana od sprovedenog istražnog postupka |
|
120 |
IMV.2-2 |
Uverenje o nacionalizaciji |
3 |
3 dana od sprovedenog istražnog postupka |
|||
121 |
IMV.2 - ODSEK IMOVINSKO-PRAVNIH POSLOVA EKSPROPRIJACIJE I IZUZIMANJA ZEMLJIŠTA / Grupa za poslove izuzimanja građevinskog zemljišta |
IMV.2-3 |
Poništaj rešenja o izuzimanju zemljišta |
3 |
3 dana od sprovedenog istražnog postupka |
||
122 |
IMV.3 - ODSEK ZA IMOVINSKE POSLOVE DAVANJA U ZAKUP GRAĐEVINSKOG ZEMLJIŠTA / Grupa za davanje u zakup građevinskog zemljišta |
IMV.3-1 |
Zakup ili otuđenje građevinskog zemljišta neposrednom pogodbom u postupku legalizacije |
3 |
5 |
||
123 |
IMV.3 - ODSEK ZA IMOVINSKE POSLOVE DAVANJA U ZAKUP GRAĐEVINSKOG ZEMLJIŠTA |
IMV.3-5 |
Tapija |
3 |
5 |
||
124 |
IMV.4 - ODSEK ZA POVRAĆAJ ZEMLJIŠTA I KOMASACIJU |
IMV.4-1 |
Povraćaj poljoprivrednog zemljišta |
3 |
5 dana od dana donošenja rešenja komisije |
||
125 |
IMV.4-2 |
Povraćaj utrina i pašnjaka |
3 |
5 dana od dana donošenja rešenja komisije |
|||
126 |
IMV.4-3 |
Povraćaj imovine poljoprivrednim zadrugama |
3 |
5 dana od dana donošenja rešenja komisije |
|||
127 |
IMV.5 - ODSEK ZA DAVANJE POLJOPRIVREDNOG ZEMLJIŠTA U ZAKUP |
IMV.5-1 |
Zakup poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini |
3 |
5 dana od dana donošenja izveštaja komisije |
||
128 |
IMV.6 - ODSEK ZA POSLOVNI PROSTOR |
IMV.6-1 |
Zakup poslovnog prostora |
3 |
30 |
||
129 |
IMV.6-2 |
Korišćenje poslovnog prostora |
3 |
20 |
|||
130 |
IMV.6-3 |
Korišćenje poslovnog prostora za realizaciju projekata sa inostranim donatorima |
3 |
30 |
|||
131 |
IMV.6-4 |
Saglasnost za rekonstrukciju i sanaciju poslovnog prostora |
3 |
5 |
|||
132 |
IMV.6-5 |
Priznavanje uloženih sredstava u rekonstrukciju i sanaciju poslovnog prostora |
3 |
5 dana od prijema zapisnika komisije |
|||
133 |
IMV.7 - ODSEK ZA STAMBENE POSLOVE |
IMO.7-1 |
Zakup stambenog prostora |
3 |
3 dana od donošenja rešenja gradonačelnika |
||
134 |
IMO.7-2 |
Otkup stambenog prostora |
3 |
30 |
|||
135 |
IMO.7-3 |
Promena dinamike otplate stambenog prostora |
3 |
30 |
|||
136 |
IMO.7-4 |
Potvrda o otplati stambenog prostora |
3 |
3 |
|||
137 |
IMO.7-5 |
Promena zakupca |
3 |
5 |
|||
138 |
IMV.10 - ODSEK INSPEKCIJE ZA PUTEVE I SAOBRAĆAJNE INSPEKCIJE |
IMV.10-1 |
Ispunjenost uslova vozila za taksi prevoz putnika |
3 |
3 |
||
139 |
IMV.11 - ODSEK INSPEKCIJE ZA ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE |
IMV.11-1 |
Ispunjenost uslova za obavljanje privredne delatnosti |
3 |
3 |
||
141 |
UPRAVA ZA PRIVREDU, ODRŽIVI RAZVOJ I ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE |
PRV.2 - ODSEK ZA PREDUZETNIŠTVO |
PRV.2-2 |
Izdavanje uverenja o statusu preduzetnika (za preduzetnike registrovane pre 2006. godine) |
/ |
odmah |
|
142 |
PRV.2-4 |
Pravni saveti u vezi poslovanja preduzetnika |
/ |
odmah |
|||
143 |
PRV.2-5 |
Informacije iz oblasti kreditnih linija banaka, Fonda za razvoj Republike Srbije i drugih Fondova koji kreditiraju preduzetnike |
/ |
odmah |
|||
144 |
PRV.2-6 |
Informacije iz oblasti poreske politike |
/ |
odmah |
|||
145 |
PRV.2-7 |
Pomoć preduzetnicima pri izradi biznis plana |
/ |
odmah |
|||
146 |
PRV.3 - ODSEK ZA PRIVREDU |
PRV.3-1 |
Kategorizacija kuće za odmor, stana za odmor, turističkog apartmana i sobe za iznajmljivanje turistima |
3 |
7 |
||
147 |
PRV.4 - ODSEK ZA GRADSKE ROBNE REZERVE |
PRV.4-1 |
Odobrenje pozajmice robe iz robnih rezervi. |
3 |
15 |
||
148 |
PRV.4-2 |
Produženje roka povraćaja pozajmljene robe iz robnih rezervi. |
3 |
15 |
|||
149 |
PRV.5 - ODSEK ZA ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE / |
PRV.5-1 |
Odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu |
3 |
30 |
||
150 |
PRV.5-2 |
Određivanje obima i sadržaja studije procene uticaja na životnu sredinu |
3 |
35 |
|||
151 |
PRV.5-3 |
Odlučivanje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja na životnu sredinu |
3 |
53 |
|||
152 |
PRV.5-4 |
Odlučivanje o potrebi procene uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu |
3 |
30 |
|||
153 |
PRV.5-5 |
Određivanje obima i sadržaja studije o proceni uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu |
3 |
35 |
|||
154 |
PRV.5-6 |
Davanje saglasnosti na obim i sadržaj studije o proceni uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu |
3 |
53 |
|||
155 |
PRV.5-7 |
Davanje mišljenja na stratešku procenu uticaja na životnu sredinu |
3 |
15 |
|||
156 |
PRV.7 - ODSEK ZA STATISTIKU |
PRV.7-1 |
Dostava statističkih podataka |
/ |
3 |
||
157 |
UPRAVA ZA POLJOPRIVREDU |
PPR.3 - ODSEK ZA RAZVOJ EKONOMSKOG I DRUŠTVENOG POTENCIJALA SELA |
PPR.3-1 |
Promena namene obradivog poljoprivrednog zemljišta i korišćenja u nepoljoprivredne svrhe, radi izgradnje objekta |
3 |
7 |
|
158 |
PPR.3-2 |
Promena namene obradivog poljoprivrednog zemljišta i korišćenja u nepoljoprivredne svrhe, radi podizanja šuma, veštačkih livada i pašnjaka |
3 |
5 |
|||
159 |
PPR.3-3 |
Eksploatacija mineralnih sirovina (glina, šljunka, peska, treseta, kamena i dr.) |
3 |
5 |
|||
160 |
PPR.3-4 |
Oslobađanje od obaveze plaćanje naknade za promenu namene obradivog poljoprivrednog zemljišta |
3 |
5 |
|||
161 |
PPR.3-5 |
Uverenje poljoprivrednim proizvođačima da se bave poljoprivrednom delatnošću |
odmah |
odmah |
|||
162 |
PPR.3-7 |
Vodoprivredni uslovi za objekte koji se grade ili se vrši rekonstrukcija |
3 |
5 |
|||
163 |
PPR.3-9 |
Vodoprivredna saglasnost za objekte koji se grade ili se vrši rekonsturkcija |
3 |
5 |
|||
164 |
PPR.3-11 |
Vodoprivredna dozvola za objekte koji se grade ili se vrši rekonsturkcija |
3 |
5 |
|||
165 |
PPR.3-12 |
Vodoprivredna dozvola za ispuštanje otpadnih voda u javnu kanalizaciju - obnova |
3 |
5 |
|||
166 |
PPR.3-13 |
Vodoprivredni uslovi za sađenje drveća i žbunastog bilja i njihovu seču u koritu za veliku vodu i na obali i promenu katastarske kulture zemljišta na erozivnom zemljištu |
3 |
5 |
|||
167 |
PPR.3-14 |
Vodoprivredna saglasnost za sađenje drveća i žbunastog bilja i njihovu seču u koritu za veliku vodu i na obali i promenu katastarske kulture zemljišta na erozivnom zemljištu |
3 |
5 |
|||
168 |
SLUŽBA ZA POSLOVE SKUPŠTINE GRADA |
SKG.2 - ODSEK ZA POSLOVE PREDSEDNIKA SKUPŠTINE |
SKG.2-1 |
Prijem na razgovor kod Predsednika skupštine i lica na funkcijama u Skupštini grada |
/ |
3 |
|
169 |
SKG.5 - ODSEK ZA UREĐIVANJE SLUŽBENOG LISTA I MEDIJE |
SKG.5-1 |
Pretplata na službeni list |
/ |
5 |
||
170 |
SLUŽBA ZA POSLOVE GRADONAČELNIKA |
GRD.1 - ODSEK ZA POSLOVE GRADONAČELNIKA |
GRD.1-1 |
Pristup informacijama od javnog značaja |
/ |
5 |
|
171 |
GRD.1-2 |
Korišćenje prostorija i opreme Gradske kuće |
/ |
odmah |
|||
172 |
GRD.1-3 |
Prijem kod Gradonačelnika (pravna lica) |
/ |
odmah |
|||
173 |
GRD.2 - KANCELARIJA ZA LOKALNI EKONOMSKI RAZVOJ |
GRD.2-1 |
Pomoć postojećoj lokalnoj poslovnoj zajednici |
/ |
15 |
||
174 |
GRD.2-2 |
Pomoć stranim i domaćim investitorima |
/ |
10 |
|||
175 |
SLUŽBA ZA POSLOVE GRADSKOG VEĆA |
GRV - SLUŽBA ZA POSLOVE GRADSKOG VEĆA |
GRV.1-1 |
Pritužbe na rad organa lokalne vlasti, javnih preduzeća, javnih ustanova, čiji je osnivač Grad |
3 |
15 |
|
176 |
GRV.1-3 |
Ostali nenavedeni zahtevi |
/ |
Rok za dostavljanje odgovora stranci - 5 dana |
|||
177 |
GRV.1-15 |
Rešavanje komunalnih problema |
/ |
5 |
|||
178 |
GRV.1-17 |
Prisustvo sednicama Gradskog veća |
/ |
odmah |
|||
179 |
GRV.2 - ODSEK ZA GRAĐANSKE INICIJATIVE |
GRV.2-2 |
Inicijativa za promenu akta koji su doneli organi Grada (gradsko veće je predlagač svih opštih akata koje usvaja Skupština |
/ |
5 |
||
180 |
GRV.2-3 |
Finansiranje projekata udruženja građana |
3 |
10 |
STANDARDIZOVANI OBRAZAC ZA DEO ADMINISTRATIVNIH POSTUPAKA
|
Šifra AP: |
|
|
PREDMET:
Potrebni podaci
|
|
|
|
|
Ime i prezime |
|
Adresa |
|
Kontakt telefon |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Potrebna dokumenta za podnošenje zahteva
RB |
Naziv dokumenta |
Forma |
Institucija koja |
Komentar |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
Takse i naknade za podnošenje zahteva
Republičku taksu u iznosu od ____ dinara, uplatiti na račun broj ______ sa modelom ___ i pozivom na broj ______. Svrha doznake: Republička administrativna taksa. Primalac: Republika Srbija.
Rok za rešavanje potpunog predmeta (sa kompletnom dokumentacijom): ___ dana
Opšte informacije:
Zaposleni je dužan da, odmah po prijemu predmeta u nadležnu organizacionu jedinicu, pregleda predmet i obavesti stranku o eventualnim nedostacima, potrebi za dopunom i roku u kome dopunu treba izvršiti. Rok za pregled predmeta i obaveštavanje podnosioca zahteva o eventualnim nedostacima je _ dana od dana prijema zahteva. Po pravilu, dozvoljava se samo jedna dopuna podneska. Ukoliko podnosilac zahteva ne izvrši dopunu u predviđenom roku, podnesak se odbacuje.
Potpisivanjem ovog obrasca, stranka potvrđuje da je saglasna da se dokumentacija kojom raspolažu uprave i službe Grada, pribavlja po službenoj dužnosti.
U Nišu, ______________ godine
|
|
|
Potpis podnosioca zahteva |
Forma i sadržaj gradskog obrasca su precizirani Pravilnikom o racionalizaciji rada gradskih uprava i službi Grada Niša |