PRAVILNIK

O REGISTRU ADMINISTRATIVNIH POSTUPAKA

("Sl. list grada Niša", br. 32/2010)

Uvodne odredbe

Član 1

Pravilnikom o Registru administrativnih postupaka (u daljem tekstu: Registar), bliže se uređuju registracija upisa, izmena ili brisanja administrativnog postupka iz Registra, načela, nadležnost subjekata koji učestvuju u postupku registracije, kao i druga pitanja od značaja za rad Registra.

Član 2

Cilj donošenja Pravilnika jeste utvrđivanje obaveznih pravila rada Registra, kako bi se:

1. obezbedila pravna sigurnost poslovnim subjektima i građanima prilikom podnošenja zahteva, kao i u postupku odlučivanja po zahtevima

2. obezbedila bolja saradnja gradskih uprava i službi sa strankama i

3. obezbedilo donošenje kvalitetnijih propisa.

Član 3

Administrativni postupak u smislu ovog pravilnika, obuhvata postupak rešavanja predmeta od podnošenja podneska stranke do davanja odnosno dostavljanja odgovora, odlučivanja od strane nadležnog organa ili drugog načina postupanja po podnesku stranke.

Postupanje po podnesku stranke podrazumeva donošenje rešenja, dozvole, odobrenja, potvrde, licence, ovlašćenja, procene, postupke u kojima je propisano plaćanje takse i/ili naknade, obaveštenja stranaka upravama i službama koja su potrebna za obavljanje delatnosti odnosno za ostvarivanje njihovih prava i svaki drugi akt koji se donosi po podnesku stranke.

Registar

Član 4

Registar predstavlja elektronsku bazu svih podataka koji se odnose na administrativne postupke koji se sprovode u gradskim upravama i službama Grada Niša (dalje u tekstu: uprave i službe).

Registar se objavljuje na zvaničnom sajtu Grada Niša, www.ni.rs.

Svi administrativni postupci uprava i službi koji proističu iz delokruga poverenih ili izvornih poslova, moraju biti registrovani u Registru.

Administrativni postupak koji nije registrovan u Registru neće se primenjivati do uvođenja u Registar.

Administrativni postupak se primenjuje na način opisan u Registru.

Član 5

Administrativni postupak koji je registrovan u Registru naročito sadrži:

1. Registracioni broj administrativnog postupka

2. Naziv administrativnog postupka

3. Naziv uprave ili službe /organizacione jedinice/ koja sprovodi postupak i odlučuje o administrativnom postupku

4. Adresa, broj telefona/faksa, elektronska adresa ili bilo koji drugi način da stranka može dostaviti podnesak

5. Oblast na koju se administrativni postupak odnosi

6. Svrha administrativnog postupka

7. Pravni osnov

8. Iznos takse i / ili naknade koje se plaćaju prilikom podnošenja zahteva, u toku postupka odnosno nakon donošenja odluke i broj računa

9. Informacije koje je stranka dužna da dostavi prilikom podnošenja podneska

10. Dokumentacija koju je stranka dužna da dostavi uz podnesak

11. Rok za pregled predmeta

12. Rok za odlučivanje

13. Obrazac zahteva (ukoliko je propisan)

14. Vreme važenja akta koji se donosi (ukoliko postoji vremensko ograničenje).

Subjekti, načela i rad Registra

Član 6

Subjekti koji se staraju o radu Registra su: Gradsko veće

Radno telo za regulatornu reformu i Operativni tim za regulatornu reformu.

Član 7

Gradsko veće upravlja Registrom rukovodeći se sledećim načelima:

1. PRAVNA SIGURNOST - Primena samo onih administrativnih postupaka koji se nalaze u Registru, u obliku u kome se nalaze u Registru.

2. LEGALNOST - Primena samo onih administrativnih postupaka koji su zasnovani na pozitivnim propisima.

3. JAVNOST I TRANSPARENTNOST - Dostupnost administrativnih postupaka javnosti.

4. KONTROLA I EVALUACIJA - Kontrola se vrši prilikom izrade gradskih propisa, pribavljanjem mišljenja nadležnih uprava i službi, pre utvrđivanja predloga propisa i njihovog usvajanja, a nadzor i evaluacija se nastavljaju i u toku sprovođenja administrativnih postupaka.

Za administrativne postupke uređene republičkim propisima bliže će se definisati primena tih propisa na nivou lokalne samouprave u toku sprovođenja administrativnih postupaka, u slučaju potrebe.

5. ODGOVORNOST - Obaveza uprava i službi da blagovremeno dostavljaju zahteve za registraciju administrativnih postupaka i analizu uticaja gradskih propisa i administrativnih postupaka (u daljem tekstu: analiza uticaja) Radnom telu za regulatornu reformu.

6. KONTINUITET I BLAGOVREMENOST - Obaveza Radnog tela da blagovremeno sprovodi odluke Gradskog veća o registraciji administrativnih postupaka i da daje mišljenje o analizi uticaja.

7. EKONOMIČNOST ZA PRIVREDNE SUBJEKTE I GRAĐANE - Gradsko veće je dužno da štiti ekonomske interese privrednih subjekata i građana prilikom registracije postupaka i razmatranja nacrta propisa kroz analizu uticaja.

8. ODRŽIVOST - Grad Niš se stara kontinuirano o obezbeđivanju ljudskih i materijalnih resursa potrebnih za funkcionisanje Registra.

Član 8

Gradsko veće je odgovorno za poštovanje pravila i procedure rada Registra.

Na osnovu podnetog zahteva uprave ili službe i mišljenja Radnog tela, Gradsko veće rešenjem registruje upis, izmenu ili brisanje administrativnog postupka iz Registra.

Član 9

Radno telo za regulatornu reformu (u daljem tekstu: Radno telo) odgovorno je za tačnost podataka, rad i održavanje registra, registraciju upisa, izmena ili brisanja administrativnih postupaka, davanje mišljenja na analizu uticaja i za svoj rad odgovara Gradskom veću.

Radno telo obavlja stručne poslove vezane za registraciju upisa, izmena ili brisanja administrativnih postupaka i analizu uticaja.

Za svaki podneti zahtev za registraciju i/ili davanje mišljenja na analizu uticaja, Radno telo daje mišljenje.

Član 10

Operativni tim obavlja stručne, tehničke i administrativne poslove za potrebe Radnog tela.

Operativni tim priprema i obrađuje zahteve za registraciju, priprema mišljenje o nacrtu gradskog propisa odnosno o administrativnom postupku koji je predmet registracije, priprema materijale za sednice Radnog tela i obavlja ostale stručne, administrativne i tehničke poslove koji su u vezi sa radom Registra.

Član 11

U Registru:

1. daje se mišljenje o analizi uticaja

2. vrši se registracija administrativnih postupaka

Postupak registracije i davanja mišljenja o analizi uticaja, pokreće se zahtevom na obrascu datom u Prilogu 1, koji je sastavni deo ovog pravilnika.

Analiza uticaja

Član 12

Analiza uticaja predstavlja ocenu uticaja nacrta gradskog propisa i/ili administrativnog postupka na poslovne subjekte i civilno društvo i sastavni je deo obrazloženja nacrta gradskog propisa.

Analiza uticaja vršiće se obavezno za sve gradske propise i administrativne postupke koji utiču na poslovno okruženje privrednih subjekata ili ostvarivanje prava građana, udruženja građana i ostalih subjekata.

Neće se obavljati analiza uticaja za pravna akta kojima se uređuju međusobni odnosi gradskih organa, unutrašnja organizacija i sl.

Član 13

Uprave i službe su dužne da u postupku pripreme nacrta gradskog propisa, izvrše analizu uticaja, koji zajedno sa nacrtom gradskog propisa i popunjenim zahtevom (prvi list formulara), podnose Radnom telu radi dobijanja mišljenja o analizi uticaja.

Član 14

Analiza uticaja novih ili izmenjenih administrativnih postupaka obavlja se u upravama i službama pre pokretanja postupka registracije upisa ili izmena administrativnog postupka čija se registracija predlaže.

Član 15

Radno telo razmatra analizu uticaja, za koji je podnet zahtev, na poslovnu zajednicu i civilno društvo, proverava da li postoji alternativa gradskom propisu i proverava da li su gradskim propisom na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte, građane i civilno društvo.

Odredbe pravilnika koje se odnose na postupak po zahtevu za registraciju upisa, primenjuju se i u slučaju zahteva za davanje mišljenja na analizu uticaja.

Gradski propisi koje nije razmatralo Gradsko veće, u smislu analize uticaja iz ovog pravilnika, ne mogu se dostavljati nadležnom organu Grada na dalje razmatranje i odlučivanje.

Registracija administrativnog postupka

Član 16

U Registru se sprovode:

registracija upisa administrativnog postupka,

registracija izmene administrativnog postupka i

registracija brisanja administrativnog postupka.

Registracija upisa administrativnog postupka

Član 17

Uprava ili služba koja predlaže registraciju upisa administrativnog postupka, upućuje zahtev za registraciju upisa Radnom telu u pisanom obliku i u elektronskom obliku na adresu GPGV@gu.ni.rs.

Uz popunjeni zahtev za registraciju (Prilog 1), predaju se sledeća dokumenta:

1. propis odnosno izvod iz propisa, na osnovu koga se predlaže registracija administrativnog postupka i

2. obrazac za administrativni postupak:

a) propisan republičkim aktom ili

b) obrazac koji je sačinila uprava ili služba na osnovu elemenata propisanih republičkim ili gradskim aktom.

Član 18

Zahtev za registraciju administrativnog postupka podnosi se Radnom telu u roku od 2 dana od dana stupanja na snagu republičkog / gradskog propisa, odnosno od dana početka primene propisa, a zahtev za davanje mišljenja o analizi uticaja podnosi se uz nacrt gradskog propisa.

Član 19

Radno telo pregleda zahtev za registraciju vodeći računa, naročito o sledećem:

1. Prilikom pregleda zahteva za registraciju upisa administrativnog postupka čiji je pravni osnov republički propis, Radno telo razmatra i utvrđuje sledeće:

a) da li je zahtev uredan,

b) da li je administrativni postupak u skladu sa republičkim propisom,

v) da li je administrativni postupak povoljan za poslovanje, odnosno da li su na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte, građane i civilno društvo.

2. Prilikom pregleda zahteva za registraciju upisa administrativnog postupka čiji je pravni osnov gradski propis, Radno telo razmatra i utvrđuje sledeće:

a) da li je zahtev uredan,

b) da li je administrativni postupak neophodan,

v) da li je administrativni postupak u skladu sa propisima,

g) da li je administrativni postupak za koji se traži registracija povoljan za poslovanje, odnosno da li postoji alternativa administrativnom postupku, da li su predloženim oblikom administrativnog postupka na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte, građane i civilno društvo (analiza uticaja administrativnog postupka).

Član 20

Radno telo pregleda zahtev za davanje mišljenja o analizi uticaja nacrta gradskog propisa, razmatra i utvrđuje sledeće:

a) da li je zahtev uredan,

b) da li je donošenje gradskog propisa neophodno,

v) da li je gradski propis u skladu sa propisima,

g) da li je gradski propis za koji se vrši analiza uticaja povoljan za poslovanje, odnosno da li postoji alternativa, da li su gradskim propisom na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte, građane i civilno društvo.

Član 21

Radno telo razmatra zahtev za registraciju i zahtev za davanje mišljenja na analizu uticaja i dužno je da u roku od 5 radnih dana od dana prijema zahteva da mišljenje o podnetim zahtevima.

Mišljenje Radnog tela može biti pozitivno ili negativno.

a) Pozitivno mišljenje sa obrazloženjem, zahtevom i prilozima, dostavlja se Gradskom veću na razmatranje i odlučivanje.

b) Negativno mišljenje dostavlja se upravi ili službi koja je podnela zahtev. U slučaju negativnog mišljenja Radnog tela, uprava ili služba je dužna da u roku od 3 radna dana postupi po mišljenju i preporukama za dopunu zahteva za registraciju administrativnog postupka, osim u slučaju kada Radno telo da mišljenje da je registracija administrativnog postupka neopravdana.

Prilikom podnošenja izmenjenog ili dopunjenog zahteva primenjuju se ista pravila postupka, odlučivanja i rokovi kao kod prvobitnog zahteva za registraciju upisa administrativnog postupka.

Član 22

Administrativni postupak koji za pravni osnov ima republički propis privremeno se registruje predajom zahteva za privremenu registraciju, bez prethodnog razmatranja i pripreme mišljenja Radnog tela i odluke Gradskog veća.

Privremena registracija upisa se primenjuje do pozitivne odluke Gradskog veća na podneti zahtev.

Član 23

Gradsko veće razmatra zahtev za registraciju, privremenu registraciju i nacrt propisa sa mišljenjem Radnog tela o analizi uticaja.

O podnetom zahtevu za registraciju, Gradsko veće odlučuje rešenjem u roku od 15 radnih dana od dana prijema mišljenja Radnog tela, tako što zahtev usvaja ili odbija.

Rešenje Gradskog veća se dostavlja Radnom telu i upravi ili službi koja je podnela zahtev za registraciju.

Gradsko veće razmatra mišljenje Radnog tela o analizi uticaja o njemu rešava tako što zahtev usvaja ili odbija, u roku od 15 dana od dana prijema.

Član 24

Na osnovu Rešenja Gradskog veća kojim se usvaja zahtev za registraciju iz člana 23. ovog pravilnika, Radno telo u roku od jednog radnog dana od dana donošenja Rešenja:

1. registruje upis, izmenu ili brisanje administrativnog postupka

2. briše privremenu registraciju iz Registra.

Član 25

U postupku registracije upisa, Operativni tim daje registracioni broj novom administrativnom postupku i unosi u Registar sve elemente administrativnog postupka iz člana 5. ovog pravilnika.

Registracija izmene administrativnog postupka

Član 26

Uprava ili služba koja predlaže izmenu administrativnog postupka upućuje zahtev za registraciju izmene Radnom telu.

U postupku izmene administrativnog postupka, Radno telo razmatra zahtev za izmenu administrativnog postupka odnosno onih elemenata administrativnog postupka čija se izmena traži u zahtevu.

Odredbe pravilnika koje se odnose na postupak po zahtevu za registraciju upisa, primenjuju se i u slučaju zahteva za registraciju izmene administrativnog postupka.

Registracija brisanja administrativnog postupka

Član 27

Uprava ili služba koja predlaže registraciju brisanja administrativnog postupka iz Registra, upućuje zahtev za brisanje administrativnog postupka Radnom telu.

Ukoliko je administrativni postupak ukinut republičkim propisom, uz zahtev za registraciju brisanja administrativnog postupka prilaže se propis odnosno izvod iz propisa kojim se administrativni postupak ukida.

Odredbe pravilnika koje se odnose na postupak po zahtevu za registraciju upisa, primenjuju se i u slučaju zahteva za registraciju brisanja administrativnog postupka.

Prelazne i završne odredbe

Član 28

Početnu bazu Registra administrativnih postupaka čine svi administrativni postupci iz Priloga 2. koji je sastavni deo ovog pravilnika.

Član 29

Administrativni postupci koji nisu evidentirani u Prilogu 2. ovog pravilnika, uvešće se u Registar u roku od 30 dana od dana donošenja ovog pravilnika.

Obavezuju se uprave i službe da prijave administrativne postupke koje primenjuju a koji nisu evidentirani u Prilogu 2, u roku iz stava 1. ovog člana.

U slučaju da uprava ili služba ne prijavi izostavljeni administrativni postupak u roku od 30 dana, od dana donošenja ovog pravilnika, postupak registracije će se sprovesti u skladu sa ovim pravilnikom.

Član 30

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Niša".

 

Prilog I

ZAHTEV ZA REGISTRACIJU UPISA

 

REPUBLIKA SRBIJA
GRAD NIŠ
GRADSKA UPRAVA / SLUŽBA
Broj:
Dana:

 

Šifra AP:

 

Prilog 1.

 

ZAHTEV ZA

c

REGISTRACIJU UPISA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA

c

REGISTRACIJU IZMENA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA

c

REGISTRACIJU BRISANJA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA

c

DAVANJE MIŠLJENJA O ANALIZI UTICAJA GRADSKIH PROPISA

c

PRIVREMENU REGISTRACIJU

 

Naziv gradske uprave ili službe Grada

 

Naziv manje organizacione jedinice:

 

Uz zahtev je potrebno priložiti:

1.  

Za registraciju upisa ili izmene administrativnog postupka ili privremenu registraciju:

 

• Izvod iz republičkog ili gradskog propisa

 

• Obrazac za administrativni postupak propisan republičkim aktom ili obrazac koji je sačinila uprava ili služba na osnovu elemenata propisanih republičkim ili gradskim aktom

2.

Za registraciju brisanja administrativnog postupka:

 

• Izvod iz republičkog propisa ili gradskog propisa kojim se ukida AP

3.

Za analizu uticaja gradskih propisa (popuniti prvu stranu Priloga 1)

 

• nacrt gradskog propisa sa obrazloženjem u kome je sadržana analiza uticaja propisa

 

 

 

 

 

Potpis podnosioca zahteva

 

 

ZAHTEV ZA REGISTRACIJU UPISA, IZMENA I BRISANJA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA

1.

Registracioni broj AP

 

2.

Naziv administrativnog postupka (AP)

 

3.

Razlog podnošenja zahteva za registraciju

 

4.

Kontakt podaci:

 

Ø Kontakt osoba:

 

Ø Broj telefona / faksa:

 

Ø E-mail adresa:

 

Ø Veb sajt grada za preuzimanje obrasca

 

5.

Svrha AP

 

6.

Datum početka / prestanka primene AP

 

7.

Oblast na koju se AP odnosi

- Izaberite -

8.

Pravni osnov AP

 

9.

Taksa/e

R. br.

Naziv takse i tarifni broj

Iznos takse

Broj računa i poziv na broj

1.

 

 

 

2.

 

 

 

10.

Naknada

R. br.

Naziv naknade i tarifni broj

Iznos naknade

Broj računa i poziv na broj

 

 

 

 

11.

Informacije koje se traže od stranke

1.
2.
...

12.

Dokumentacija koju je stranka dužna da dostavi

R. br.

Naziv dok.

Forma dokumenta

Institucija koja izdaje

Ko dostavlja dokumenta

 

 

 

 

 

13.

Rok za pregled predmeta na koji se AP odnosi

 

14.

Rok za rešavanje predmeta na koji se AP odnosi

 

15.

Obrazac

c obrazac dat republičkim propisom
c predlog obrasca gradske uprave ili službe Grada
c postojeći obrazac gradske uprave ili službe Grada (samo u slučaju izmene AP)

16.

Važenje AP

 

17.

Napomena

 

 

Prilog II

LISTA ADMINISTRATIVNIH POSTUPAKA GRADSKIH UPRAVA I SLUŽBI

R. br.

Uprava

Odeljenje/odsek/služba

Šifra AP

Naziv administrativnog postupka

1

UPRAVA ZA GRAĐANSKA
STANJA I OPŠTE
POSLOVE

GRS.2 - ODSEK ZA KANCELARIJSKE
POSLOVE/Grupa za poslove i zadatke
dostave pošte

GRS.2-1

Razgledanje i prepisivanje spisa predmeta

2

3

GRS.3 - ODSEK ZA
GRAĐANSKA STANJA
Grupa za poslove vođenja matičnih knjiga

GRS.3-1

Izvod iz matične knjige rođenih

4

GRS.3-2

Izvod iz matične knjige venčanih

5

GRS.3-3

Izvod iz matične knjige umrlih

6

GRS.3-4

Izvod iz matičnih knjiga namenjenih inostranstvu

7

GRS.3-5

Uverenje - dr. isprave o činjenicama o kojima se ne vodi službena evidencija

8

GRS.3-6

Uverenje - dr. isprave o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija

9

GRS.3-7

Uverenje o državljanstvu

10

GRS.3-8

Upis činjenice rođenja u knjigu rođenih

11

GRS.3-9

Sklapanje braka

12

GRS.3-11

Upis u matične knjige činjenica koje su dostavljene iz inostranstva

13

GRS.3-14

Uverenje o slobodnom bračnom stanju

14

GRS.3-15

Sačinjavanje smrtovnice

15

GRS.3-16

Upis promena pojedinih činjenica u matičnim knjigama

16

GRS.3-17

Promena ličnog imena

17

GRS.3-18

Naknadni upisi u matičnu knjigu rođenih

18

GRS.3-19

Naknadni upisi u matičnu knjigu umrlih

19

GRS.3-20

Ispravke u matičnim knjigama

20

GRS.3-21

Utvrđivanje uzroka i vremena smrti van zdravstvene ustanove

21

GRS.3-22

Postupak priznanja očinstva

22

GRS.3-23

Obnova upisa u matične knjige

23

GRS.3 - ODSEK ZA
GRAĐANSKA STANJA / Grupa za poslove biračkog spiska

GRS.3-26

Upis u birački spisak

24

GRS.3-27

Brisanje iz biračkog spiska

25

GRS.3-28

Uverenje o biračkom pravu

26

GRS.3-29

Potvrda da je lice upisano u birački spisak

27

GRS.3-30

Upis promena podataka u birački spisak

28

GRS.5 - ODSEK ZA
MESNE KANCELARIJE

GRS.5-1

Jednokratno korišćenje prostorija mesnih kancelarija

29

GRS.6 - GRADSKI
USLUŽNI CENTAR

GRS.6-1

Overa potpisa, prepisa i rukopisa

30

GRS.6-2

Izdavanje radne knjižice

31

GRS.6-3

Duplikat radne knjižice

32

GRS.6-4

Ispravke i promene u radnim knjižicama

33

GRS.6-5

Uverenja o životu za korisnike inostrane penzije

34

GRS.6-6

Izjava o izdržavanju (o porodičnom stanju)

35

UPRAVA ZA FINANSIJE,
IZVORNE PRIHODE
LOKALNE SAMOUPRAVE
I JAVNE NABAVKE

FIN.5 - ODSEK ZA UTVRĐIVANJE,
NAPLATU I KONTROLU IZVORNIH
PRIHODA LOKALNE
SAMOUPRAVE /
Grupa za utvrđivanje izvornih prihoda
lokalne lokalne samouprave

FIN.5-1

Porez na imovinu fizičkih lica

36

FIN.5-2

Porez na imovinu pravnih lica

37

FIN.5-3

Lokalna komunalna taksa za isticanje firme na poslovnom prostoru

38

FIN.5-4

Uverenje o imovnom stanju

39

UPRAVA ZA DEČIJU,
SOCIJALNU I PRIMARNU
ZDRAVSTVENU ZAŠTITU

DSZ.1 - ODSEK ZA
PORODICU

DSZ.1-1

Naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege deteta

40

DSZ.1 - ODSEK ZA
PORODICU / Grupa za isplatu porodiljskih prava

DSZ.1-2

Naknada zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta

41

DSZ.1-3

Roditeljski dodatak majke za prvo, drugo, treće i četvrto dete

42

DSZ.1-4

Jednokratna novčanu pomoć za prvo dete

43

DSZ.1-5

Novčana pomoć za blizance, trojke i četvorke

44

DSZ.1-6

Naknada troškova za vantelesnu oplodnju

45

DSZ.1-7

Kategorizaciji dece ometene u razvoju

46

DSZ.1-8

Roditeljski dodatak za oca

47

DSZ.1-9

Uverenje o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija

48

DSZ.1-10

Obračun naknade zarade korisnicima porodiljskih prava

49

DSZ.2 - ODSEK ZA
DEČIJI DODATAK/
Poslovi utvrđivanja prava
na dečiji dodatak

DSZ.2-1

Priznavanje prava na dečiji dodatak

50

DSZ.3 - ODSEK ZA
BORAČKO-INVALIDSKU ZAŠTITU

DSZ.3-1

Ostvarivanje prava na ličnu invalidninu ratnih vojnih invalida

51

DSZ.3-2

Ostvarivanje prava na ličnu invalidninu mirnodopskih invalida

52

DSZ.3-3

Ostvarivanje prava na ličnu invalidninu civilnih invalida rata

53

DSZ.3-4

Ostvarivanje prava na običnu porodičnu invalidninu

54

DSZ.3-5

Ostvarivanje prava na uvećanu porodičnu invalidninu

55

DSZ.3-6

Ostvarivanje prava na porodičnu invalidninu po palom borcu

56

DSZ.3-7

Ostvarivanje prava na pomoć u slučaju smrti

57

DSZ.3-8

Ostvarivanje prava na ortopedski dodatak

58

DSZ.3-9

Ostvarivanje prava na ortopedska i druga pomagala

59

DSZ.3-10

Ostvarivanje prava na dodatak za negu i pomoć

60

DSZ.3-11

Ostvarivanje prava na naknadu za vreme nezaposlenosti

61

DSZ.3-12

Ostvarivanje prava na besplatnu i povlašćenu vožnju

62

DSZ.3-14

Ostvarivanje prava na putničko motorno vozilo

63

DSZ.3-15

Ostvarivanje prava na naknadu troškova sahrane umrlog nosioca "Partizanske spomenice 1941"

64

DSZ.3-16

Ostvarivanje prava na mesečno novčano primanje

65

DSZ.3-17

Ostvarivanje prava na porodični dodatak

66

DSZ.3-18

Ostvarivanje prava na negu i pomoć nakon smrti nosioca prava

67

DSZ.3-20

Ostvarivanje prava na mesečno novčano primanje učesnika NOR-a

68

DSZ.3-21

Ostvarivanje prava na mesečno novčano primanje

69

DSZ.3-22

Ostvarivanje prava na borački dodatak

70

DSZ.3-23

Ostvarivanje prava na mesečno novčano primanje civilnih invalida rata i porodica civilnih žrtava rata

71

DSZ.4 - ODSEK ZA
SOCIJALNU ZAŠTITU

DSZ.4-1

Ukidanje svojstva izbeglog lica

72

DSZ.4-2

Naknada troškova sahrane za izbegla lica

73

DSZ.4-3

Legitimacija raseljenog lica

74

DSZ.4-4

Saglasnost za promenu mesta boravišta za izbegla i raseljena lica

75

DSZ.4-5

Uverenje o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija za izbegla i raseljena lica

76

DSZ.4-6

Korišćenje obeleženih parking mesta za vozila invalida

77

DSZ.4-7

Ostvarivanje prava na besplatan prevoz u gradskom i prigradskom saobraćaju

78

UPRAVA ZA OBRAZOVANJE,
KULTURU,
OMLADINU I SPORT

OBR.1 - ODSEK ZA
OBRAZOVANJE / Grupa za
ustanove u oblasti
vaspitanja i obrazovanja

OBR.1-1

Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za republičke kredite i stipendije

79

OBR.1-2

Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za studentski dom

80

OBR.1-3

Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za dom učenika srednjih škola

81

OBR.2 - ODSEK ZA
PROSVETNU INSPEKCIJU

OBR.2-1

Utvrđivanje ispunjenosti uslova za početak rada ustanove

82

OBR.2-2

Utvrđivanje ispunjenosti uslova za verifikacija novih obrazovnih profila

83

OBR.2-3

Utvrđivanje ispunjenosti uslova za proširenje delatnosti ustanove

84

OBR.3 - ODSEK ZA KULTURU

OBR.3-2

Sufinansiranje projekata u kulturi

85

OBR.5 - ODSEK ZA SPORT

OBR.5-1

Dodela sredstava sportskim organizacijama i udruženjima

86

OBR.5-4

Dodela sredstava udruženjima za rekreativni sport

87

OBR.5-5

Dodela sredstava organizacijama i udruženjima za školski sport

88

OBR.5-6

Dodela sredstava udruženjima lica sa invaliditetom za rekreaciju

89

UPRAVA ZA KOMUNALNE
DELATNOSTI, ENERGETIKU
I SAOBRAĆAJ

KMN.2 - ODSEK ZA
KOMUNALNE POSLOVE

KMN.2-1

Raskopavanje javnih površina

90

KMN.2-2

Ekshumacija

91

KMN.2-3

Određivanje tipa, vrste i lokacije za postavljanje posuda za smeće

92

KMN.2-4

Obaveštenje o označavanju ulica, trgova i delova naseljenih mesta

93

KMN.3 - ODSEK ZA
SAOBRAĆAJ / Grupa za poslove regulisanja i upravljanja saobraćajem, stacionarnim saobraćajem i parkiranjem

KMN.3-1

Rezervacija parking mesta na javnim parkiralištima

94

KMN.3-2

Kretanje i zaustavljanje teretnih vozila u centralnoj gradskoj zoni (plava zona)

95

KMN.3-3

Izmena režima saobraćaja za potrebe manifestacija, javnog okupljanja i sl.

96

KMN.3-4

Postavljanje fizičkih prepreka, obeležavanje horizontalne i ugradnja vertikalne signalizacije, saglasnost za reklamne panoe i saobraćajne priključke

97

KMN.3 - ODSEK ZA SAOBRAĆAJ / Grupa za poslove javnog i taksi prevoza

KMN.3-5

Dodela taksi dozvola i svetlećih krovnih oznaka

98

KMN.3-7

Overa reda vožnje javnog prevoza

99

KMN.4 - ODSEK ZA
ENERGETIKU / Grupa za vršenje nadzora nad radom preduzeća u oblasti energetike

KMN.4-1

Licenca za obavljanje energetske delatnosti

100

KMN.4-2

Energetska dozvola

101

UPRAVA ZA
PLANIRANJE
I IZGRADNJU

PLN.1 - ODSEK ZA
KAPITALNE INVESTICIJE

PLN.1-1

Informacija o lokaciji

102

PLN.1-3

Lokacijska dozvola

103

PLN.1-5

Građevinska dozvola (za kapitalne investicije)

104

PLN.1-7

Prijava početka izvođenja radova za izgradnju objekata za koje se ne izdaje građevinska dozvola (za kapitalne investicije)

105

PLN.1-8

Potvrđivanje usaglašenosti temelja sa glavnim projektom (za kapitalne investicije)

106

PLN.1-9

Izmena građevinske dozvole (za kapitalne investicije)

107

PLN.1-10

Upotrebna dozvola (za kapitalne investicije)

108

PLN.2 - ODSEK ZA
URBANISTIČKO PLANIRANJE

PLN.2-2

Inicijativa za izmenu urbanističkog plana

109

PLN.2-4

Uslovi za parcelaciju, preparcelaciju i urbanistički projekat na osnovu planskog dokumenta

110

PLN.2-5

Potvrđivanje projekta urbanističkog projekta za parcelaciju i preparcelaciju

111

PLN.2-6

Projekat ispravke granica susednih parcela

112

PLN.4 - ODSEK ZA
GRAĐEVINSKE POSLOVE

PLN.3-3

Lokacijska dozvola

113

PLN.3-4

Građevinska dozvola

114

PLN.3-7

Uverenje - dr. isprave o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija

115

PLN.4-2

Prijava početka izvođenja radova za izgradnju objekata za koje se ne izdaje građevinska dozvola

116

PLN.4-3

Potvrda usaglašenosti temelja sa glavnim projektom

117

PLN.4-4

Izmena građevinske dozvole

118

PLN.4-5

Upotrebna dozvola

119

UPRAVA ZA IMOVINU I INSPEKCIJSKE
POSLOVE

IMV.2 - ODSEK IMOVINSKO-
PRAVNIH POSLOVA

IMV.2-1

Poništaj rešenja o eksproprijaciji zemljišta

120

IMV.2-2

Uverenje o nacionalizaciji

121

IMV.2 - ODSEK IMOVINSKO-PRAVNIH
POSLOVA EKSPROPRIJACIJE I
IZUZIMANJA ZEMLJIŠTA
/ Grupa za poslove izuzimanja
građevinskog zemljišta

IMV.2-3

Poništaj rešenja o izuzimanju zemljišta

122

IMV.3 - ODSEK ZA IMOVINSKE
POSLOVE DAVANJA U ZAKUP
GRAĐEVINSKOG ZEMLJIŠTA
/ Grupa za davanje u zakup građevinskog zemljišta

IMV.3-1

Zakup ili otuđenje građevinskog zemljišta neposrednom pogodbom u postupku legalizacije

123

IMV.3 - ODSEK ZA IMOVINSKE POSLOVE DAVANJA U ZAKUP GRAĐEVINSKOG ZEMLJIŠTA
/ Grupa za poslove utvrđivanja prava korišćenja i uspostavljanja
režima svojine na
zemljištu, izdavanje tapija

IMV.3-5

Tapija

124

IMV.4 - ODSEK ZA POVRAĆAJ
ZEMLJIŠTA I KOMASACIJU

IMV.4-1

Povraćaj poljoprivrednog zemljišta

125

IMV.4-2

Povraćaj utrina i pašnjaka

126

IMV.4-3

Povraćaj imovine poljoprivrednim zadrugama

127

IMV.5 - ODSEK ZA DAVANJE
POLJOPRIVREDNOG ZEMLJIŠTA
U ZAKUP

IMV.5-1

Zakup poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini

128

IMV.6 - ODSEK ZA
POSLOVNI PROSTOR /
Grupa za poslove upravljanja
i raspolaganja
poslovnim prostorom

IMV.6-1

Zakup poslovnog prostora

129

IMV.6-2

Korišćenje poslovnog prostora

130

IMV.6-3

Korišćenje poslovnog prostora za realizaciju projekata sa inostranim donatorima

131

IMV.6-4

Saglasnost za rekonstrukciju i sanaciju poslovnog prostora

132

IMV.6-5

Priznavanje uloženih sredstava u rekonstrukciju i sanaciju poslovnog prostora

133

IMV.7 - ODSEK ZA
STAMBENE POSLOVE

IMO.7-1

Zakup stambenog prostora

134

IMO.7-2

Otkup stambenog prostora

135

IMO.7-3

Promena dinamike otplate stambenog prostora

136

IMO.7-4

Potvrda o otplati stambenog prostora

137

IMO.7-5

Promena zakupca

138

IMV.10 - ODSEK INSPEKCIJE ZA
PUTEVE I SAOBRAĆAJNE
INSPEKCIJE

IMV.10-1

Ispunjenost uslova vozila za taksi prevoz putnika

139

IMV.11 - ODSEK INSPEKCIJE
ZA ZAŠTITU ŽIVOTNE
SREDINE

IMV.11-1

Ispunjenost uslova za obavljanje privredne delatnosti

141

UPRAVA ZA PRIVREDU,
ODRŽIVI RAZVOJ
I ZAŠTITU
ŽIVOTNE SREDINE

PRV.2 - ODSEK ZA
PREDUZETNIŠTVO

PRV.2-2

Izdavanje uverenja o statusu preduzetnika (za preduzetnike registrovane pre 2006. godine)

142

PRV.2-4

Pravni saveti u vezi poslovanja preduzetnika

143

PRV.2-5

Informacije iz oblasti kreditnih linija banaka, Fonda za razvoj Republike Srbije i drugih Fondova koji kreditiraju preduzetnike

144

PRV.2-6

Informacije iz oblasti poreske politike

145

PRV.2-7

Pomoć preduzetnicima pri izradi biznis plana

146

PRV.3 - ODSEK ZA PRIVREDU

PRV.3-1

Kategorizacija kuće za odmor, stana za odmor, turističkog apartmana i sobe za iznajmljivanje turistima

147

PRV.4 - ODSEK ZA GRADSKE
ROBNE REZERVE

PRV.4-1

Odobrenje pozajmice robe iz robnih rezervi

148

PRV.4-2

Produženje roka povraćaja pozajmljene robe iz robnih rezervi

149

PRV.5 - ODSEK ZA ZAŠTITU
ŽIVOTNE SREDINE /
Grupa za procenu uticaja
i zaštitu prirode

PRV.5-1

Odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu

150

PRV.5-2

Određivanje obima i sadržaja studije procene uticaja na životnu sredinu

151

PRV.5-3

Odlučivanje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja na životnu sredinu

152

PRV.5-4

Odlučivanje o potrebi procene uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu

153

PRV.5-5

Određivanje obima i sadržaja studije o proceni uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu

154

PRV.5-6

Davanje saglasnosti na obim i sadržaj studije o proceni uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu

155

PRV.5-7

Davanje mišljenja na stratešku procenu uticaja na životnu sredinu

156

PRV.7 - ODSEK ZA STATISTIKU

PRV.7-1

Dostava statističkih podataka

157

UPRAVA ZA POLJOPRIVREDU

PPR.3 - ODSEK ZA RAZVOJ
EKONOMSKOG I
DRUŠTVENOG POTENCIJALA SELA

PPR.3-1

Promena namene obradivog poljoprivrednog zemljišta i korišćenja u nepoljoprivredne svrhe, radi izgradnje objekta

158

PPR.3-2

Promena namene obradivog poljoprivrednog zemljišta i korišćenja u nepoljoprivredne svrhe, radi podizanja šuma, veštačkih livada i pašnjaka

159

PPR.3-3

Eksploatacija mineralnih sirovina (glina, šljunka, peska, treseta, kamena i dr.)

160

PPR.3-4

Oslobađanje od obaveze plaćanje naknade za promenu namene obradivog poljoprivrednog zemljišta

161

PPR.3-5

Uverenje poljoprivrednim proizvođačima da se bave poljoprivrednom delatnošću

162

PPR.3-7

Vodoprivredni uslovi za objekte koji se grade ili se vrši rekonstrukcija

163

PPR.3-9

Vodoprivredna saglasnost za objekte koji se grade ili se vrši rekonstrukcija

164

PPR.3-11

Vodoprivredna dozvola za objekte koji se grade ili se vrši rekonstrukcija

165

PPR.3-12

Vodoprivredna dozvola za ispuštanje otpadnih voda u javnu kanalizaciju - obnova

166

PPR.3-13

Vodoprivredni uslovi za sađenje drveća i žbunastog bilja i njihovu seču u koritu za veliku vodu i na obali i promenu katastarske kulture zemljišta na erozivnom zemljištu

167

PPR.3-14

Vodoprivredna saglasnost za sađenje drveća i žbunastog bilja i njihovu seču u koritu za veliku vodu i na obali i promenu katastarske kulture zemljišta na erozivnom zemljištu

168

SLUŽBA ZA
POSLOVE SKUPŠTINE
GRADA

SKG.2 - ODSEK ZA POSLOVE
PREDSEDNIKA SKUPŠTINE

SKG.2-1

Prijem na razgovor kod Predsednika skupštine i lica na funkcijama u Skupštini grada

169

SKG.5 - ODSEK ZA UREĐIVANJE
SLUŽBENOG LISTA I MEDIJE

SKG.5-1

Pretplata na službeni list

170

SLUŽBA ZA POSLOVE
GRADONAČELNIKA

GRD.1 - ODSEK ZA POSLOVE
GRADONAČELNIKA

GRD.1-1

Pristup informacijama od javnog značaja

171

GRD.1-2

Korišćenje prostorija i opreme Gradske kuće

172

GRD.1-3

Prijem kod Gradonačelnika (pravna lica)

173

GRD.2 - KANCELARIJA ZA
LOKALNI EKONOMSKI RAZVOJ

GRD.2-1

Pomoć postojećoj lokalnoj poslovnoj zajednici

174

GRD.2-2

Pomoć stranim i domaćim investitorima

175

SLUŽBA ZA POSLOVE
GRADSKOG VEĆA

GRV - SLUŽBA ZA POSLOVE
GRADSKOG VEĆA

GRV.1-1

Pritužbe na rad organa lokalne vlasti, javnih preduzeća, javnih ustanova, čiji je osnivač Grad

176

GRV.1-3

Ostali zahtevi

177

     GRV.1-15     

Rešavanje komunalnih problema

178

GRV.1-17

Prisustvo sednicama Gradskog veća

179

GRV.2 - ODSEK ZA GRAĐANSKE
INICIJATIVE

GRV.2-2

Inicijativa za promenu akta koji su doneli organi Grada (gradsko veće je predlagač svih opštih akata koje usvaja Skupština

180

GRV.2-3

Finansiranje projekata udruženja građana