PRAVILNIKO REGISTRU ADMINISTRATIVNIH POSTUPAKA("Sl. list grada Niša", br. 32/2010) |
Pravilnikom o Registru administrativnih postupaka (u daljem tekstu: Registar), bliže se uređuju registracija upisa, izmena ili brisanja administrativnog postupka iz Registra, načela, nadležnost subjekata koji učestvuju u postupku registracije, kao i druga pitanja od značaja za rad Registra.
Cilj donošenja Pravilnika jeste utvrđivanje obaveznih pravila rada Registra, kako bi se:
1. obezbedila pravna sigurnost poslovnim subjektima i građanima prilikom podnošenja zahteva, kao i u postupku odlučivanja po zahtevima
2. obezbedila bolja saradnja gradskih uprava i službi sa strankama i
3. obezbedilo donošenje kvalitetnijih propisa.
Administrativni postupak u smislu ovog pravilnika, obuhvata postupak rešavanja predmeta od podnošenja podneska stranke do davanja odnosno dostavljanja odgovora, odlučivanja od strane nadležnog organa ili drugog načina postupanja po podnesku stranke.
Postupanje po podnesku stranke podrazumeva donošenje rešenja, dozvole, odobrenja, potvrde, licence, ovlašćenja, procene, postupke u kojima je propisano plaćanje takse i/ili naknade, obaveštenja stranaka upravama i službama koja su potrebna za obavljanje delatnosti odnosno za ostvarivanje njihovih prava i svaki drugi akt koji se donosi po podnesku stranke.
Registar predstavlja elektronsku bazu svih podataka koji se odnose na administrativne postupke koji se sprovode u gradskim upravama i službama Grada Niša (dalje u tekstu: uprave i službe).
Registar se objavljuje na zvaničnom sajtu Grada Niša, www.ni.rs.
Svi administrativni postupci uprava i službi koji proističu iz delokruga poverenih ili izvornih poslova, moraju biti registrovani u Registru.
Administrativni postupak koji nije registrovan u Registru neće se primenjivati do uvođenja u Registar.
Administrativni postupak se primenjuje na način opisan u Registru.
Administrativni postupak koji je registrovan u Registru naročito sadrži:
1. Registracioni broj administrativnog postupka
2. Naziv administrativnog postupka
3. Naziv uprave ili službe /organizacione jedinice/ koja sprovodi postupak i odlučuje o administrativnom postupku
4. Adresa, broj telefona/faksa, elektronska adresa ili bilo koji drugi način da stranka može dostaviti podnesak
5. Oblast na koju se administrativni postupak odnosi
6. Svrha administrativnog postupka
7. Pravni osnov
8. Iznos takse i / ili naknade koje se plaćaju prilikom podnošenja zahteva, u toku postupka odnosno nakon donošenja odluke i broj računa
9. Informacije koje je stranka dužna da dostavi prilikom podnošenja podneska
10. Dokumentacija koju je stranka dužna da dostavi uz podnesak
11. Rok za pregled predmeta
12. Rok za odlučivanje
13. Obrazac zahteva (ukoliko je propisan)
14. Vreme važenja akta koji se donosi (ukoliko postoji vremensko ograničenje).
Subjekti, načela i rad Registra
Subjekti koji se staraju o radu Registra su: Gradsko veće
Radno telo za regulatornu reformu i Operativni tim za regulatornu reformu.
Gradsko veće upravlja Registrom rukovodeći se sledećim načelima:
1. PRAVNA SIGURNOST - Primena samo onih administrativnih postupaka koji se nalaze u Registru, u obliku u kome se nalaze u Registru.
2. LEGALNOST - Primena samo onih administrativnih postupaka koji su zasnovani na pozitivnim propisima.
3. JAVNOST I TRANSPARENTNOST - Dostupnost administrativnih postupaka javnosti.
4. KONTROLA I EVALUACIJA - Kontrola se vrši prilikom izrade gradskih propisa, pribavljanjem mišljenja nadležnih uprava i službi, pre utvrđivanja predloga propisa i njihovog usvajanja, a nadzor i evaluacija se nastavljaju i u toku sprovođenja administrativnih postupaka.
Za administrativne postupke uređene republičkim propisima bliže će se definisati primena tih propisa na nivou lokalne samouprave u toku sprovođenja administrativnih postupaka, u slučaju potrebe.
5. ODGOVORNOST - Obaveza uprava i službi da blagovremeno dostavljaju zahteve za registraciju administrativnih postupaka i analizu uticaja gradskih propisa i administrativnih postupaka (u daljem tekstu: analiza uticaja) Radnom telu za regulatornu reformu.
6. KONTINUITET I BLAGOVREMENOST - Obaveza Radnog tela da blagovremeno sprovodi odluke Gradskog veća o registraciji administrativnih postupaka i da daje mišljenje o analizi uticaja.
7. EKONOMIČNOST ZA PRIVREDNE SUBJEKTE I GRAĐANE - Gradsko veće je dužno da štiti ekonomske interese privrednih subjekata i građana prilikom registracije postupaka i razmatranja nacrta propisa kroz analizu uticaja.
8. ODRŽIVOST - Grad Niš se stara kontinuirano o obezbeđivanju ljudskih i materijalnih resursa potrebnih za funkcionisanje Registra.
Gradsko veće je odgovorno za poštovanje pravila i procedure rada Registra.
Na osnovu podnetog zahteva uprave ili službe i mišljenja Radnog tela, Gradsko veće rešenjem registruje upis, izmenu ili brisanje administrativnog postupka iz Registra.
Radno telo za regulatornu reformu (u daljem tekstu: Radno telo) odgovorno je za tačnost podataka, rad i održavanje registra, registraciju upisa, izmena ili brisanja administrativnih postupaka, davanje mišljenja na analizu uticaja i za svoj rad odgovara Gradskom veću.
Radno telo obavlja stručne poslove vezane za registraciju upisa, izmena ili brisanja administrativnih postupaka i analizu uticaja.
Za svaki podneti zahtev za registraciju i/ili davanje mišljenja na analizu uticaja, Radno telo daje mišljenje.
Operativni tim obavlja stručne, tehničke i administrativne poslove za potrebe Radnog tela.
Operativni tim priprema i obrađuje zahteve za registraciju, priprema mišljenje o nacrtu gradskog propisa odnosno o administrativnom postupku koji je predmet registracije, priprema materijale za sednice Radnog tela i obavlja ostale stručne, administrativne i tehničke poslove koji su u vezi sa radom Registra.
U Registru:
1. daje se mišljenje o analizi uticaja
2. vrši se registracija administrativnih postupaka
Postupak registracije i davanja mišljenja o analizi uticaja, pokreće se zahtevom na obrascu datom u Prilogu 1, koji je sastavni deo ovog pravilnika.
Analiza uticaja predstavlja ocenu uticaja nacrta gradskog propisa i/ili administrativnog postupka na poslovne subjekte i civilno društvo i sastavni je deo obrazloženja nacrta gradskog propisa.
Analiza uticaja vršiće se obavezno za sve gradske propise i administrativne postupke koji utiču na poslovno okruženje privrednih subjekata ili ostvarivanje prava građana, udruženja građana i ostalih subjekata.
Neće se obavljati analiza uticaja za pravna akta kojima se uređuju međusobni odnosi gradskih organa, unutrašnja organizacija i sl.
Uprave i službe su dužne da u postupku pripreme nacrta gradskog propisa, izvrše analizu uticaja, koji zajedno sa nacrtom gradskog propisa i popunjenim zahtevom (prvi list formulara), podnose Radnom telu radi dobijanja mišljenja o analizi uticaja.
Analiza uticaja novih ili izmenjenih administrativnih postupaka obavlja se u upravama i službama pre pokretanja postupka registracije upisa ili izmena administrativnog postupka čija se registracija predlaže.
Radno telo razmatra analizu uticaja, za koji je podnet zahtev, na poslovnu zajednicu i civilno društvo, proverava da li postoji alternativa gradskom propisu i proverava da li su gradskim propisom na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte, građane i civilno društvo.
Odredbe pravilnika koje se odnose na postupak po zahtevu za registraciju upisa, primenjuju se i u slučaju zahteva za davanje mišljenja na analizu uticaja.
Gradski propisi koje nije razmatralo Gradsko veće, u smislu analize uticaja iz ovog pravilnika, ne mogu se dostavljati nadležnom organu Grada na dalje razmatranje i odlučivanje.
Registracija administrativnog postupka
U Registru se sprovode:
registracija upisa administrativnog postupka,
registracija izmene administrativnog postupka i
registracija brisanja administrativnog postupka.
Registracija upisa administrativnog postupka
Uprava ili služba koja predlaže registraciju upisa administrativnog postupka, upućuje zahtev za registraciju upisa Radnom telu u pisanom obliku i u elektronskom obliku na adresu GPGV@gu.ni.rs.
Uz popunjeni zahtev za registraciju (Prilog 1), predaju se sledeća dokumenta:
1. propis odnosno izvod iz propisa, na osnovu koga se predlaže registracija administrativnog postupka i
2. obrazac za administrativni postupak:
a) propisan republičkim aktom ili
b) obrazac koji je sačinila uprava ili služba na osnovu elemenata propisanih republičkim ili gradskim aktom.
Zahtev za registraciju administrativnog postupka podnosi se Radnom telu u roku od 2 dana od dana stupanja na snagu republičkog / gradskog propisa, odnosno od dana početka primene propisa, a zahtev za davanje mišljenja o analizi uticaja podnosi se uz nacrt gradskog propisa.
Radno telo pregleda zahtev za registraciju vodeći računa, naročito o sledećem:
1. Prilikom pregleda zahteva za registraciju upisa administrativnog postupka čiji je pravni osnov republički propis, Radno telo razmatra i utvrđuje sledeće:
a) da li je zahtev uredan,
b) da li je administrativni postupak u skladu sa republičkim propisom,
v) da li je administrativni postupak povoljan za poslovanje, odnosno da li su na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte, građane i civilno društvo.
2. Prilikom pregleda zahteva za registraciju upisa administrativnog postupka čiji je pravni osnov gradski propis, Radno telo razmatra i utvrđuje sledeće:
a) da li je zahtev uredan,
b) da li je administrativni postupak neophodan,
v) da li je administrativni postupak u skladu sa propisima,
g) da li je administrativni postupak za koji se traži registracija povoljan za poslovanje, odnosno da li postoji alternativa administrativnom postupku, da li su predloženim oblikom administrativnog postupka na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte, građane i civilno društvo (analiza uticaja administrativnog postupka).
Radno telo pregleda zahtev za davanje mišljenja o analizi uticaja nacrta gradskog propisa, razmatra i utvrđuje sledeće:
a) da li je zahtev uredan,
b) da li je donošenje gradskog propisa neophodno,
v) da li je gradski propis u skladu sa propisima,
g) da li je gradski propis za koji se vrši analiza uticaja povoljan za poslovanje, odnosno da li postoji alternativa, da li su gradskim propisom na minimum svedeni negativni uticaji na poslovne subjekte, građane i civilno društvo.
Radno telo razmatra zahtev za registraciju i zahtev za davanje mišljenja na analizu uticaja i dužno je da u roku od 5 radnih dana od dana prijema zahteva da mišljenje o podnetim zahtevima.
Mišljenje Radnog tela može biti pozitivno ili negativno.
a) Pozitivno mišljenje sa obrazloženjem, zahtevom i prilozima, dostavlja se Gradskom veću na razmatranje i odlučivanje.
b) Negativno mišljenje dostavlja se upravi ili službi koja je podnela zahtev. U slučaju negativnog mišljenja Radnog tela, uprava ili služba je dužna da u roku od 3 radna dana postupi po mišljenju i preporukama za dopunu zahteva za registraciju administrativnog postupka, osim u slučaju kada Radno telo da mišljenje da je registracija administrativnog postupka neopravdana.
Prilikom podnošenja izmenjenog ili dopunjenog zahteva primenjuju se ista pravila postupka, odlučivanja i rokovi kao kod prvobitnog zahteva za registraciju upisa administrativnog postupka.
Administrativni postupak koji za pravni osnov ima republički propis privremeno se registruje predajom zahteva za privremenu registraciju, bez prethodnog razmatranja i pripreme mišljenja Radnog tela i odluke Gradskog veća.
Privremena registracija upisa se primenjuje do pozitivne odluke Gradskog veća na podneti zahtev.
Gradsko veće razmatra zahtev za registraciju, privremenu registraciju i nacrt propisa sa mišljenjem Radnog tela o analizi uticaja.
O podnetom zahtevu za registraciju, Gradsko veće odlučuje rešenjem u roku od 15 radnih dana od dana prijema mišljenja Radnog tela, tako što zahtev usvaja ili odbija.
Rešenje Gradskog veća se dostavlja Radnom telu i upravi ili službi koja je podnela zahtev za registraciju.
Gradsko veće razmatra mišljenje Radnog tela o analizi uticaja o njemu rešava tako što zahtev usvaja ili odbija, u roku od 15 dana od dana prijema.
Na osnovu Rešenja Gradskog veća kojim se usvaja zahtev za registraciju iz člana 23. ovog pravilnika, Radno telo u roku od jednog radnog dana od dana donošenja Rešenja:
1. registruje upis, izmenu ili brisanje administrativnog postupka
2. briše privremenu registraciju iz Registra.
U postupku registracije upisa, Operativni tim daje registracioni broj novom administrativnom postupku i unosi u Registar sve elemente administrativnog postupka iz člana 5. ovog pravilnika.
Registracija izmene administrativnog postupka
Uprava ili služba koja predlaže izmenu administrativnog postupka upućuje zahtev za registraciju izmene Radnom telu.
U postupku izmene administrativnog postupka, Radno telo razmatra zahtev za izmenu administrativnog postupka odnosno onih elemenata administrativnog postupka čija se izmena traži u zahtevu.
Odredbe pravilnika koje se odnose na postupak po zahtevu za registraciju upisa, primenjuju se i u slučaju zahteva za registraciju izmene administrativnog postupka.
Registracija brisanja administrativnog postupka
Uprava ili služba koja predlaže registraciju brisanja administrativnog postupka iz Registra, upućuje zahtev za brisanje administrativnog postupka Radnom telu.
Ukoliko je administrativni postupak ukinut republičkim propisom, uz zahtev za registraciju brisanja administrativnog postupka prilaže se propis odnosno izvod iz propisa kojim se administrativni postupak ukida.
Odredbe pravilnika koje se odnose na postupak po zahtevu za registraciju upisa, primenjuju se i u slučaju zahteva za registraciju brisanja administrativnog postupka.
Početnu bazu Registra administrativnih postupaka čine svi administrativni postupci iz Priloga 2. koji je sastavni deo ovog pravilnika.
Administrativni postupci koji nisu evidentirani u Prilogu 2. ovog pravilnika, uvešće se u Registar u roku od 30 dana od dana donošenja ovog pravilnika.
Obavezuju se uprave i službe da prijave administrativne postupke koje primenjuju a koji nisu evidentirani u Prilogu 2, u roku iz stava 1. ovog člana.
U slučaju da uprava ili služba ne prijavi izostavljeni administrativni postupak u roku od 30 dana, od dana donošenja ovog pravilnika, postupak registracije će se sprovesti u skladu sa ovim pravilnikom.
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Niša".
ZAHTEV ZA REGISTRACIJU UPISA
REPUBLIKA SRBIJA |
|
Šifra AP: |
|
|
|||
Prilog 1. |
ZAHTEV ZA
c |
REGISTRACIJU UPISA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
c |
REGISTRACIJU IZMENA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
c |
REGISTRACIJU BRISANJA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
c |
DAVANJE MIŠLJENJA O ANALIZI UTICAJA GRADSKIH PROPISA |
c |
PRIVREMENU REGISTRACIJU |
Naziv gradske uprave ili službe Grada |
|
Naziv manje organizacione jedinice: |
|
Uz zahtev je potrebno priložiti:
1. |
Za registraciju upisa ili izmene administrativnog postupka ili privremenu registraciju: |
|
• Izvod iz republičkog ili gradskog propisa |
|
• Obrazac za administrativni postupak propisan republičkim aktom ili obrazac koji je sačinila uprava ili služba na osnovu elemenata propisanih republičkim ili gradskim aktom |
2. |
Za registraciju brisanja administrativnog postupka: |
|
• Izvod iz republičkog propisa ili gradskog propisa kojim se ukida AP |
3. |
Za analizu uticaja gradskih propisa (popuniti prvu stranu Priloga 1) |
|
• nacrt gradskog propisa sa obrazloženjem u kome je sadržana analiza uticaja propisa |
|
|
|
Potpis podnosioca zahteva |
ZAHTEV ZA REGISTRACIJU UPISA, IZMENA I BRISANJA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
||||||||
1. |
Registracioni broj AP |
|
||||||
2. |
Naziv administrativnog postupka (AP) |
|
||||||
3. |
Razlog podnošenja zahteva za registraciju |
|
||||||
4. |
Kontakt podaci: |
|
||||||
Ø Kontakt osoba: |
|
|||||||
Ø Broj telefona / faksa: |
|
|||||||
Ø E-mail adresa: |
|
|||||||
Ø Veb sajt grada za preuzimanje obrasca |
|
|||||||
5. |
Svrha AP |
|
||||||
6. |
Datum početka / prestanka primene AP |
|
||||||
7. |
Oblast na koju se AP odnosi |
- Izaberite - |
||||||
8. |
Pravni osnov AP |
|
||||||
9. |
Taksa/e |
R. br. |
Naziv takse i tarifni broj |
Iznos takse |
Broj računa i poziv na broj |
|||
1. |
|
|
|
|||||
2. |
|
|
|
|||||
10. |
Naknada |
R. br. |
Naziv naknade i tarifni broj |
Iznos naknade |
Broj računa i poziv na broj |
|||
|
|
|
|
|||||
11. |
Informacije koje se traže od stranke |
1. |
||||||
12. |
Dokumentacija koju je stranka dužna da dostavi |
R. br. |
Naziv dok. |
Forma dokumenta |
Institucija koja izdaje |
Ko dostavlja dokumenta |
||
|
|
|
|
|
||||
13. |
Rok za pregled predmeta na koji se AP odnosi |
|
||||||
14. |
Rok za rešavanje predmeta na koji se AP odnosi |
|
||||||
15. |
Obrazac |
c obrazac dat republičkim propisom |
||||||
16. |
Važenje AP |
|
||||||
17. |
Napomena |
|
LISTA ADMINISTRATIVNIH POSTUPAKA GRADSKIH UPRAVA I SLUŽBI |
||||
R. br. |
Uprava |
Odeljenje/odsek/služba |
Šifra AP |
Naziv administrativnog postupka |
1 |
UPRAVA ZA GRAĐANSKA |
GRS.2 - ODSEK ZA KANCELARIJSKE |
GRS.2-1 |
Razgledanje i prepisivanje spisa predmeta |
2 |
||||
3 |
GRS.3 - ODSEK ZA |
GRS.3-1 |
Izvod iz matične knjige rođenih |
|
4 |
GRS.3-2 |
Izvod iz matične knjige venčanih |
||
5 |
GRS.3-3 |
Izvod iz matične knjige umrlih |
||
6 |
GRS.3-4 |
Izvod iz matičnih knjiga namenjenih inostranstvu |
||
7 |
GRS.3-5 |
Uverenje - dr. isprave o činjenicama o kojima se ne vodi službena evidencija |
||
8 |
GRS.3-6 |
Uverenje - dr. isprave o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija |
||
9 |
GRS.3-7 |
Uverenje o državljanstvu |
||
10 |
GRS.3-8 |
Upis činjenice rođenja u knjigu rođenih |
||
11 |
GRS.3-9 |
Sklapanje braka |
||
12 |
GRS.3-11 |
Upis u matične knjige činjenica koje su dostavljene iz inostranstva |
||
13 |
GRS.3-14 |
Uverenje o slobodnom bračnom stanju |
||
14 |
GRS.3-15 |
Sačinjavanje smrtovnice |
||
15 |
GRS.3-16 |
Upis promena pojedinih činjenica u matičnim knjigama |
||
16 |
GRS.3-17 |
Promena ličnog imena |
||
17 |
GRS.3-18 |
Naknadni upisi u matičnu knjigu rođenih |
||
18 |
GRS.3-19 |
Naknadni upisi u matičnu knjigu umrlih |
||
19 |
GRS.3-20 |
Ispravke u matičnim knjigama |
||
20 |
GRS.3-21 |
Utvrđivanje uzroka i vremena smrti van zdravstvene ustanove |
||
21 |
GRS.3-22 |
Postupak priznanja očinstva |
||
22 |
GRS.3-23 |
Obnova upisa u matične knjige |
||
23 |
GRS.3 - ODSEK ZA |
GRS.3-26 |
Upis u birački spisak |
|
24 |
GRS.3-27 |
Brisanje iz biračkog spiska |
||
25 |
GRS.3-28 |
Uverenje o biračkom pravu |
||
26 |
GRS.3-29 |
Potvrda da je lice upisano u birački spisak |
||
27 |
GRS.3-30 |
Upis promena podataka u birački spisak |
||
28 |
GRS.5 - ODSEK ZA |
GRS.5-1 |
Jednokratno korišćenje prostorija mesnih kancelarija |
|
29 |
GRS.6 - GRADSKI |
GRS.6-1 |
Overa potpisa, prepisa i rukopisa |
|
30 |
GRS.6-2 |
Izdavanje radne knjižice |
||
31 |
GRS.6-3 |
Duplikat radne knjižice |
||
32 |
GRS.6-4 |
Ispravke i promene u radnim knjižicama |
||
33 |
GRS.6-5 |
Uverenja o životu za korisnike inostrane penzije |
||
34 |
GRS.6-6 |
Izjava o izdržavanju (o porodičnom stanju) |
||
35 |
UPRAVA ZA FINANSIJE, |
FIN.5 - ODSEK ZA UTVRĐIVANJE, |
FIN.5-1 |
Porez na imovinu fizičkih lica |
36 |
FIN.5-2 |
Porez na imovinu pravnih lica |
||
37 |
FIN.5-3 |
Lokalna komunalna taksa za isticanje firme na poslovnom prostoru |
||
38 |
FIN.5-4 |
Uverenje o imovnom stanju |
||
39 |
UPRAVA ZA DEČIJU, |
DSZ.1 - ODSEK ZA |
DSZ.1-1 |
Naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege deteta |
40 |
DSZ.1 - ODSEK ZA |
DSZ.1-2 |
Naknada zarade za vreme odsustva sa rada radi posebne nege deteta |
|
41 |
DSZ.1-3 |
Roditeljski dodatak majke za prvo, drugo, treće i četvrto dete |
||
42 |
DSZ.1-4 |
Jednokratna novčanu pomoć za prvo dete |
||
43 |
DSZ.1-5 |
Novčana pomoć za blizance, trojke i četvorke |
||
44 |
DSZ.1-6 |
Naknada troškova za vantelesnu oplodnju |
||
45 |
DSZ.1-7 |
Kategorizaciji dece ometene u razvoju |
||
46 |
DSZ.1-8 |
Roditeljski dodatak za oca |
||
47 |
DSZ.1-9 |
Uverenje o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija |
||
48 |
DSZ.1-10 |
Obračun naknade zarade korisnicima porodiljskih prava |
||
49 |
DSZ.2 - ODSEK ZA |
DSZ.2-1 |
Priznavanje prava na dečiji dodatak |
|
50 |
DSZ.3 - ODSEK ZA |
DSZ.3-1 |
Ostvarivanje prava na ličnu invalidninu ratnih vojnih invalida |
|
51 |
DSZ.3-2 |
Ostvarivanje prava na ličnu invalidninu mirnodopskih invalida |
||
52 |
DSZ.3-3 |
Ostvarivanje prava na ličnu invalidninu civilnih invalida rata |
||
53 |
DSZ.3-4 |
Ostvarivanje prava na običnu porodičnu invalidninu |
||
54 |
DSZ.3-5 |
Ostvarivanje prava na uvećanu porodičnu invalidninu |
||
55 |
DSZ.3-6 |
Ostvarivanje prava na porodičnu invalidninu po palom borcu |
||
56 |
DSZ.3-7 |
Ostvarivanje prava na pomoć u slučaju smrti |
||
57 |
DSZ.3-8 |
Ostvarivanje prava na ortopedski dodatak |
||
58 |
DSZ.3-9 |
Ostvarivanje prava na ortopedska i druga pomagala |
||
59 |
DSZ.3-10 |
Ostvarivanje prava na dodatak za negu i pomoć |
||
60 |
DSZ.3-11 |
Ostvarivanje prava na naknadu za vreme nezaposlenosti |
||
61 |
DSZ.3-12 |
Ostvarivanje prava na besplatnu i povlašćenu vožnju |
||
62 |
DSZ.3-14 |
Ostvarivanje prava na putničko motorno vozilo |
||
63 |
DSZ.3-15 |
Ostvarivanje prava na naknadu troškova sahrane umrlog nosioca "Partizanske spomenice 1941" |
||
64 |
DSZ.3-16 |
Ostvarivanje prava na mesečno novčano primanje |
||
65 |
DSZ.3-17 |
Ostvarivanje prava na porodični dodatak |
||
66 |
DSZ.3-18 |
Ostvarivanje prava na negu i pomoć nakon smrti nosioca prava |
||
67 |
DSZ.3-20 |
Ostvarivanje prava na mesečno novčano primanje učesnika NOR-a |
||
68 |
DSZ.3-21 |
Ostvarivanje prava na mesečno novčano primanje |
||
69 |
DSZ.3-22 |
Ostvarivanje prava na borački dodatak |
||
70 |
DSZ.3-23 |
Ostvarivanje prava na mesečno novčano primanje civilnih invalida rata i porodica civilnih žrtava rata |
||
71 |
DSZ.4 - ODSEK ZA |
DSZ.4-1 |
Ukidanje svojstva izbeglog lica |
|
72 |
DSZ.4-2 |
Naknada troškova sahrane za izbegla lica |
||
73 |
DSZ.4-3 |
Legitimacija raseljenog lica |
||
74 |
DSZ.4-4 |
Saglasnost za promenu mesta boravišta za izbegla i raseljena lica |
||
75 |
DSZ.4-5 |
Uverenje o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija za izbegla i raseljena lica |
||
76 |
DSZ.4-6 |
Korišćenje obeleženih parking mesta za vozila invalida |
||
77 |
DSZ.4-7 |
Ostvarivanje prava na besplatan prevoz u gradskom i prigradskom saobraćaju |
||
78 |
UPRAVA ZA OBRAZOVANJE, |
OBR.1 - ODSEK ZA |
OBR.1-1 |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za republičke kredite i stipendije |
79 |
OBR.1-2 |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za studentski dom |
||
80 |
OBR.1-3 |
Potvrda o prosečnim primanjima po članu domaćinstva za dom učenika srednjih škola |
||
81 |
OBR.2 - ODSEK ZA |
OBR.2-1 |
Utvrđivanje ispunjenosti uslova za početak rada ustanove |
|
82 |
OBR.2-2 |
Utvrđivanje ispunjenosti uslova za verifikacija novih obrazovnih profila |
||
83 |
OBR.2-3 |
Utvrđivanje ispunjenosti uslova za proširenje delatnosti ustanove |
||
84 |
OBR.3 - ODSEK ZA KULTURU |
OBR.3-2 |
Sufinansiranje projekata u kulturi |
|
85 |
OBR.5 - ODSEK ZA SPORT |
OBR.5-1 |
Dodela sredstava sportskim organizacijama i udruženjima |
|
86 |
OBR.5-4 |
Dodela sredstava udruženjima za rekreativni sport |
||
87 |
OBR.5-5 |
Dodela sredstava organizacijama i udruženjima za školski sport |
||
88 |
OBR.5-6 |
Dodela sredstava udruženjima lica sa invaliditetom za rekreaciju |
||
89 |
UPRAVA ZA KOMUNALNE |
KMN.2 - ODSEK ZA |
KMN.2-1 |
Raskopavanje javnih površina |
90 |
KMN.2-2 |
Ekshumacija |
||
91 |
KMN.2-3 |
Određivanje tipa, vrste i lokacije za postavljanje posuda za smeće |
||
92 |
KMN.2-4 |
Obaveštenje o označavanju ulica, trgova i delova naseljenih mesta |
||
93 |
KMN.3 - ODSEK ZA |
KMN.3-1 |
Rezervacija parking mesta na javnim parkiralištima |
|
94 |
KMN.3-2 |
Kretanje i zaustavljanje teretnih vozila u centralnoj gradskoj zoni (plava zona) |
||
95 |
KMN.3-3 |
Izmena režima saobraćaja za potrebe manifestacija, javnog okupljanja i sl. |
||
96 |
KMN.3-4 |
Postavljanje fizičkih prepreka, obeležavanje horizontalne i ugradnja vertikalne signalizacije, saglasnost za reklamne panoe i saobraćajne priključke |
||
97 |
KMN.3 - ODSEK ZA SAOBRAĆAJ / Grupa za poslove javnog i taksi prevoza |
KMN.3-5 |
Dodela taksi dozvola i svetlećih krovnih oznaka |
|
98 |
KMN.3-7 |
Overa reda vožnje javnog prevoza |
||
99 |
KMN.4 - ODSEK ZA |
KMN.4-1 |
Licenca za obavljanje energetske delatnosti |
|
100 |
KMN.4-2 |
Energetska dozvola |
||
101 |
UPRAVA ZA |
PLN.1 - ODSEK ZA |
PLN.1-1 |
Informacija o lokaciji |
102 |
PLN.1-3 |
Lokacijska dozvola |
||
103 |
PLN.1-5 |
Građevinska dozvola (za kapitalne investicije) |
||
104 |
PLN.1-7 |
Prijava početka izvođenja radova za izgradnju objekata za koje se ne izdaje građevinska dozvola (za kapitalne investicije) |
||
105 |
PLN.1-8 |
Potvrđivanje usaglašenosti temelja sa glavnim projektom (za kapitalne investicije) |
||
106 |
PLN.1-9 |
Izmena građevinske dozvole (za kapitalne investicije) |
||
107 |
PLN.1-10 |
Upotrebna dozvola (za kapitalne investicije) |
||
108 |
PLN.2 - ODSEK ZA |
PLN.2-2 |
Inicijativa za izmenu urbanističkog plana |
|
109 |
PLN.2-4 |
Uslovi za parcelaciju, preparcelaciju i urbanistički projekat na osnovu planskog dokumenta |
||
110 |
PLN.2-5 |
Potvrđivanje projekta urbanističkog projekta za parcelaciju i preparcelaciju |
||
111 |
PLN.2-6 |
Projekat ispravke granica susednih parcela |
||
112 |
PLN.4 - ODSEK ZA |
PLN.3-3 |
Lokacijska dozvola |
|
113 |
PLN.3-4 |
Građevinska dozvola |
||
114 |
PLN.3-7 |
Uverenje - dr. isprave o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija |
||
115 |
PLN.4-2 |
Prijava početka izvođenja radova za izgradnju objekata za koje se ne izdaje građevinska dozvola |
||
116 |
PLN.4-3 |
Potvrda usaglašenosti temelja sa glavnim projektom |
||
117 |
PLN.4-4 |
Izmena građevinske dozvole |
||
118 |
PLN.4-5 |
Upotrebna dozvola |
||
119 |
UPRAVA ZA IMOVINU I INSPEKCIJSKE |
IMV.2 - ODSEK IMOVINSKO- |
IMV.2-1 |
Poništaj rešenja o eksproprijaciji zemljišta |
120 |
IMV.2-2 |
Uverenje o nacionalizaciji |
||
121 |
IMV.2 - ODSEK IMOVINSKO-PRAVNIH |
IMV.2-3 |
Poništaj rešenja o izuzimanju zemljišta |
|
122 |
IMV.3 - ODSEK ZA IMOVINSKE |
IMV.3-1 |
Zakup ili otuđenje građevinskog zemljišta neposrednom pogodbom u postupku legalizacije |
|
123 |
IMV.3 - ODSEK ZA IMOVINSKE POSLOVE DAVANJA U ZAKUP GRAĐEVINSKOG ZEMLJIŠTA |
IMV.3-5 |
Tapija |
|
124 |
IMV.4 - ODSEK ZA POVRAĆAJ |
IMV.4-1 |
Povraćaj poljoprivrednog zemljišta |
|
125 |
IMV.4-2 |
Povraćaj utrina i pašnjaka |
||
126 |
IMV.4-3 |
Povraćaj imovine poljoprivrednim zadrugama |
||
127 |
IMV.5 - ODSEK ZA DAVANJE |
IMV.5-1 |
Zakup poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini |
|
128 |
IMV.6 - ODSEK ZA |
IMV.6-1 |
Zakup poslovnog prostora |
|
129 |
IMV.6-2 |
Korišćenje poslovnog prostora |
||
130 |
IMV.6-3 |
Korišćenje poslovnog prostora za realizaciju projekata sa inostranim donatorima |
||
131 |
IMV.6-4 |
Saglasnost za rekonstrukciju i sanaciju poslovnog prostora |
||
132 |
IMV.6-5 |
Priznavanje uloženih sredstava u rekonstrukciju i sanaciju poslovnog prostora |
||
133 |
IMV.7 - ODSEK ZA |
IMO.7-1 |
Zakup stambenog prostora |
|
134 |
IMO.7-2 |
Otkup stambenog prostora |
||
135 |
IMO.7-3 |
Promena dinamike otplate stambenog prostora |
||
136 |
IMO.7-4 |
Potvrda o otplati stambenog prostora |
||
137 |
IMO.7-5 |
Promena zakupca |
||
138 |
IMV.10 - ODSEK INSPEKCIJE ZA |
IMV.10-1 |
Ispunjenost uslova vozila za taksi prevoz putnika |
|
139 |
IMV.11 - ODSEK INSPEKCIJE |
IMV.11-1 |
Ispunjenost uslova za obavljanje privredne delatnosti |
|
141 |
UPRAVA ZA PRIVREDU, |
PRV.2 - ODSEK ZA |
PRV.2-2 |
Izdavanje uverenja o statusu preduzetnika (za preduzetnike registrovane pre 2006. godine) |
142 |
PRV.2-4 |
Pravni saveti u vezi poslovanja preduzetnika |
||
143 |
PRV.2-5 |
Informacije iz oblasti kreditnih linija banaka, Fonda za razvoj Republike Srbije i drugih Fondova koji kreditiraju preduzetnike |
||
144 |
PRV.2-6 |
Informacije iz oblasti poreske politike |
||
145 |
PRV.2-7 |
Pomoć preduzetnicima pri izradi biznis plana |
||
146 |
PRV.3 - ODSEK ZA PRIVREDU |
PRV.3-1 |
Kategorizacija kuće za odmor, stana za odmor, turističkog apartmana i sobe za iznajmljivanje turistima |
|
147 |
PRV.4 - ODSEK ZA GRADSKE |
PRV.4-1 |
Odobrenje pozajmice robe iz robnih rezervi |
|
148 |
PRV.4-2 |
Produženje roka povraćaja pozajmljene robe iz robnih rezervi |
||
149 |
PRV.5 - ODSEK ZA ZAŠTITU |
PRV.5-1 |
Odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu |
|
150 |
PRV.5-2 |
Određivanje obima i sadržaja studije procene uticaja na životnu sredinu |
||
151 |
PRV.5-3 |
Odlučivanje o davanju saglasnosti na studiju o proceni uticaja na životnu sredinu |
||
152 |
PRV.5-4 |
Odlučivanje o potrebi procene uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu |
||
153 |
PRV.5-5 |
Određivanje obima i sadržaja studije o proceni uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu |
||
154 |
PRV.5-6 |
Davanje saglasnosti na obim i sadržaj studije o proceni uticaja zatečenog stanja na životnu sredinu |
||
155 |
PRV.5-7 |
Davanje mišljenja na stratešku procenu uticaja na životnu sredinu |
||
156 |
PRV.7 - ODSEK ZA STATISTIKU |
PRV.7-1 |
Dostava statističkih podataka |
|
157 |
UPRAVA ZA POLJOPRIVREDU |
PPR.3 - ODSEK ZA RAZVOJ |
PPR.3-1 |
Promena namene obradivog poljoprivrednog zemljišta i korišćenja u nepoljoprivredne svrhe, radi izgradnje objekta |
158 |
PPR.3-2 |
Promena namene obradivog poljoprivrednog zemljišta i korišćenja u nepoljoprivredne svrhe, radi podizanja šuma, veštačkih livada i pašnjaka |
||
159 |
PPR.3-3 |
Eksploatacija mineralnih sirovina (glina, šljunka, peska, treseta, kamena i dr.) |
||
160 |
PPR.3-4 |
Oslobađanje od obaveze plaćanje naknade za promenu namene obradivog poljoprivrednog zemljišta |
||
161 |
PPR.3-5 |
Uverenje poljoprivrednim proizvođačima da se bave poljoprivrednom delatnošću |
||
162 |
PPR.3-7 |
Vodoprivredni uslovi za objekte koji se grade ili se vrši rekonstrukcija |
||
163 |
PPR.3-9 |
Vodoprivredna saglasnost za objekte koji se grade ili se vrši rekonstrukcija |
||
164 |
PPR.3-11 |
Vodoprivredna dozvola za objekte koji se grade ili se vrši rekonstrukcija |
||
165 |
PPR.3-12 |
Vodoprivredna dozvola za ispuštanje otpadnih voda u javnu kanalizaciju - obnova |
||
166 |
PPR.3-13 |
Vodoprivredni uslovi za sađenje drveća i žbunastog bilja i njihovu seču u koritu za veliku vodu i na obali i promenu katastarske kulture zemljišta na erozivnom zemljištu |
||
167 |
PPR.3-14 |
Vodoprivredna saglasnost za sađenje drveća i žbunastog bilja i njihovu seču u koritu za veliku vodu i na obali i promenu katastarske kulture zemljišta na erozivnom zemljištu |
||
168 |
SLUŽBA ZA |
SKG.2 - ODSEK ZA POSLOVE |
SKG.2-1 |
Prijem na razgovor kod Predsednika skupštine i lica na funkcijama u Skupštini grada |
169 |
SKG.5 - ODSEK ZA UREĐIVANJE |
SKG.5-1 |
Pretplata na službeni list |
|
170 |
SLUŽBA ZA POSLOVE |
GRD.1 - ODSEK ZA POSLOVE |
GRD.1-1 |
Pristup informacijama od javnog značaja |
171 |
GRD.1-2 |
Korišćenje prostorija i opreme Gradske kuće |
||
172 |
GRD.1-3 |
Prijem kod Gradonačelnika (pravna lica) |
||
173 |
GRD.2 - KANCELARIJA ZA |
GRD.2-1 |
Pomoć postojećoj lokalnoj poslovnoj zajednici |
|
174 |
GRD.2-2 |
Pomoć stranim i domaćim investitorima |
||
175 |
SLUŽBA ZA POSLOVE |
GRV - SLUŽBA ZA POSLOVE |
GRV.1-1 |
Pritužbe na rad organa lokalne vlasti, javnih preduzeća, javnih ustanova, čiji je osnivač Grad |
176 |
GRV.1-3 |
Ostali zahtevi |
||
177 |
GRV.1-15 |
Rešavanje komunalnih problema |
||
178 |
GRV.1-17 |
Prisustvo sednicama Gradskog veća |
||
179 |
GRV.2 - ODSEK ZA GRAĐANSKE |
GRV.2-2 |
Inicijativa za promenu akta koji su doneli organi Grada (gradsko veće je predlagač svih opštih akata koje usvaja Skupština |
|
180 |
GRV.2-3 |
Finansiranje projekata udruženja građana |