ODLUKAO ORGANIZOVANJU GRADSKIH USLUŽNIH CENTARA("Sl. list grada Čačka", br. 6/2010) |
Ovom Odlukom organizuje se rad gradskih uslužnih centara za obavljanje poslova iz nadležnosti gradskih uprava u gradskim mesnim zajednicama, određuje način i mesto njihovog rada, propisuje radno vreme i druga pitanja od značaja za rad gradskih uslužnih centara.
Organizuju se gradski uslužni centri u mesnim zajednicama:
- gradski uslužni centar "Park" sa sedištem u prostorijama sedišta Mesne zajednice "Park" u Čačku, ulica Mostarska br. 2.,
- gradski uslužni centar "Košutnjak" sa sedištem u prostorijama sedišta Mesne zajednice "Košutnjak", u Čačku, ulica Svetogorska br. 42.,
- gradski uslužni centar "Sveti Sava" sa sedištem u prostorijama sedišta Mesne zajednice "Sveti Sava" u Čačku, ulica Ljubinke Popović br. 6., i
- gradski uslužni centar "Ljubić kej" sa sedištem u prostorijama sedišta Mesne zajednice "Ljubić kej" u Čačku, ulica Ljubićski kej br. 15.
U gradskom uslužnom centru obavljaju se poslovi:
- inspekcijskog nadzora iz izvornog i poverenog delokruga lokalne samouprave,
- overa potpisa, prepisa i rukopisa,
- davanje informacija i druge pomoći građanima za ostvarivanje njihovih prava i interesa pred organima lokalne samouprave,
- izdavanje svih potrebnih obrazaca građanima za ostvarivanje njihovih prava i interesa i druge poslove iz delokruga gradskih uprava koji se mogu obavljati van sedišta gradskih uprava,
- prijem podnesaka i zahteva na propisanim obrascima,
- pružanje pomoći invalidnim licima i članovima njihove porodice u ostvarivanju njihovih prava iz delokruga lokalne samouprave,
- pružanje pomoći socijalno ugroženim licima u ostvarivanju njihovih prava iz oblasti socijalne zaštite,
- pružanje pomoći građanima u sazivanju i organizovanju zbora građana, sprovođenju referenduma, javnih rasprava, anketa građana, kao i sprovođenje drugih oblika neposrednog učešća građana u ostvarivanju lokalne samouprave,
- uređenje biračkih mesta na području mesne zajednice za izbore za narodne poslanike, odbornike i druge oblike izjašnjavanja građana ili referenduma,
- podnošenje prijava za održavanje javnih skupova i drugi poslovi.
Poslovi inspekcijskog nadzora iz izvornog i poverenog delokruga lokalne samouprave obavljaju se u Gradskom uslužnom centru kao mestu rada, odnosno sedištu određene teritorije na kome postupa određeni inspektor ili komunalni policajac prema teritorijalnom i personalnom rasporedu inspektora i komunalnog policajca koji odredi načelnik Gradske uprave za inspekcijski nadzor.
Radno vreme gradskog uslužnog centra je od 8. do 16. časova u radne dane, izuzev subote, prema rasporedu koji utvrdi načelnik Gradske uprave za opšte i zajedničke poslove u zavisnosti od potreba građana.
Načelnik Gradske uprave za opšte i zajedničke poslove može odrediti i drugačiji početak i završetak rada u zavisnosti od potreba građana.
Radno vreme inspektora i komunalnog policajaca određuje načelnik Gradske uprave za inspekcijski nadzor.
O rasporedu radnog vremena inspektora i komunalnog policajca obaveštava se načelnik Gradske uprave za opšte i zajedničke poslove i šef gradskog uslužnog centra radi evidencije.
Gradski uslužni centar ima svoj pečat.
Pečat ima sadržinu propisanu Zakonom, naziv organa "Gradska uprava za opšte i zajedničke poslove" i naziv i sedište gradskog uslužnog centra.
U izvršavanju poslova inspekcijskog nadzora i poslova komunalne policije inspektor i komunalni policajac akte koje donose overavaju odgovarajućim pečatom Gradske uprave za inspekcijski nadzor.
Radom gradskog uslužnog centra rukovodi šef gradskog uslužnog centra.
Šef gradskog uslužnog centra usklađuje rad gradskog uslužnog centra, vodi evidenciju o prisutnosti na radu i o tome izveštava nadležnog načelnika i vrši druge poslove iz nadležnosti Gradske uprave za opšte i zajedničke poslove utvrđene Odlukom o gradskim upravama, aktom o sistematizaciji, ovom odlukom i po nalogu neposrednog rukovodioca.
Stvarna i mesna nadležnost za postupanje gradskog uslužnog centra utvrđuje se u odnosu zakonom utvrđene nadležnosti gradskih uprava.
Gradski uslužni centri iz člana 2. ove odluke preuzimaju sredstva i opremu Gradske uprave za opšte i zajedničke poslove koja su korišćena za rad referenata gradskih mesnih zajednica u kojima su centri organizovani.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Čačka".