ODLUKA
O OBRAZOVANJU KANCELARIJE ZA DIJASPORU GRADA PANČEVA

("Sl. list grada Pančeva", br. 12/2008 i 7/2010)

I

Obrazuje se Kancelarija za dijasporu grada Pančeva (u daljem tekstu: Kancelarija), kao servis građanima u dijaspori koji potiču sa teritorije grada Pančeva, za pružanje svih potrebnih usluga koje se tiču potreba naših građana iz dijaspore.

II

Kancelarija organizaciono obavlja svoje poslove u okviru Gradske uprave grada Pančeva, Sekretarijat za privredu i ekonomski razvoj, počev od novembra 2008. godine.

III

Sedište Kancelarije je u Pančevu, Trg kralja Petra I broj 2 - 4.

IV

Kancelarija koristi poslovne prostorije, opremu, uređaje i ostali inventar Sekretarijata za privredu i ekonomski razvoj u čijem je sastavu.

V

Ministarstvo za dijasporu Republike Srbije je u obavezi da obezbedi bazu podataka za rad Kancelarije, opremu i logistiku.

VI

Kancelarijom rukovodi šef Kancelarije koga određuje načelnik Gradske uprave grada Pančeva.

Kancelariju čine šef Kancelarije i tim saradnika.

Svoja prava i obaveze iz radnog odnosa šef Kancelarije sa saradnicima ostvaruje u Gradskoj upravi grada Pančeva.

Plate, dodaci, naknade i ostala primanja šefa Kancelarije i saradnika utvrđuju se u skladu sa Zakonom o platama u državnim organima i javnim službama.

VII

Kancelarija dostavlja Sekretarijatu za privredu i ekonomski razvoj Program rada i godišnji izveštaj o radu.

VIII

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i objaviće se u "Službenom listu grada Pančeva".