ODLUKA

O UPRAVI ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE POKRAJINSKIH ORGANA

("Sl. list AP Vojvodine", br. 10/2010)

Član 1

Služba za opšte i zajedničke poslove pokrajinskih organa obrazovana Odlukom o Službi za opšte i zajedničke poslove pokrajinskih organa ("Službeni list APV", broj 1/03), nastavlja da radi pod nazivom Uprava za zajedničke poslove pokrajinskih organa (u daljem tekstu: Uprava).

Uprava vrši stručne, tehničke i zajedničke poslove za:

- Skupštinu Autonomne Pokrajine Vojvodine,

- Vladu Autonomne Pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: Pokrajinska vlada),

- pokrajinsku upravu - pokrajinske sekretarijate i pokrajinske posebne upravne organizacije (zavodi i direkcije),

- Pokrajinskog ombudsmana,

- Pokrajinskog javnog pravobranilaštva,

- službe ili uprave za stručne ili tehničke poslove za potrebe Pokrajinske vlade (u daljem tekstu: pokrajinski organi).

Član 2

Uprava vrši sledeće poslove:

1. normativno-pravne, opšte pravne, stručno-operativne i administrativne poslove u vezi sa imovinom Autonomne Pokrajine Vojvodine i pripremom akata u vezi sa imovinom Autonomne Pokrajine Vojvodine;

2. normativno-pravne, opšte pravne, stručno-operativne i administrativne poslove iz oblasti javnih nabavki;

3. materijalno-finansijske, računovodstvene, stručno-operativne i statističko-evidencione poslove u vezi izrade i izvršenja finansijskog plana i plana nabavki, popisa imovine Autonomne Pokrajine Vojvodine, osiguranja i vođenja evidencija o javnim nabavkama;

4. informatičke, stručno-operativne i dokumentacione poslove iz oblasti informacionih tehnologija, telekomunikacija, dokumentacionih i bibliotečkih materijala i poslova štampe;

5. stručno-operativne, prateće i pomoćno-tehničke poslove iz oblasti investicione izgradnje, tekućeg i investicionog održavanja poslovnih objekata Autonomne Pokrajine Vojvodine i službenih stanova;

6. stručno-operativne, statističko-evidencione i prateće poslove iz oblasti fizičkog i tehničkog obezbeđenja, sprovođenja mera protivpožarne zaštite, bezbednosti i zdravlja na radu;

7. opšte pravne i administrativne poslove iz oblasti kancelarijskog poslovanja;

8. prateće i pomoćno-tehničke poslove pružanja ugostiteljskih usluga u internim restoranima i bifeima poslovnih objekata Autonomne Pokrajine Vojvodine i administrativne poslove na organizovanju rada Odmarališta "Vojvodina" sa depadansom u Igalu;

9. prateće i pomoćno-tehničke poslove prevoza službenim automobilima i drugim motornim drumskim vozilima sa kojima raspolaže Autonomna Pokrajina Vojvodina.

Član 3

Poslove iz člana 2. ove odluke Uprava vrši za pokrajinske organe, osim za one pokrajinske organe koji zbog specifičnosti zadataka i poslova imaju svoje službe za vršenje tih poslova.

Uprava izuzetno može obavljati određene poslove iz svoga delokruga i za druge korisnike.

Odluku o obavljanju poslova iz svog delokruga za druge korisnike donosi Pokrajinska vlada, na predlog direktora Uprave.

Uprava može da vrši poslove iz člana 2. ove odluke i za potrebe drugih organa smeštenih u poslovnim zgradama Autonomne Pokrajine Vojvodine, ukoliko za to ima obezbeđene uslove, u skladu sa zaključenim ugovorom.

Uprava može poveriti poslove iz člana 2. ove odluke i drugim pravnim i fizičkim licima - preduzetnicima specijalizovanim za te poslove, pod uslovima i na način koje utvrdi direktor Uprave, u skladu sa važećim propisima, uz prethodnu saglasnost Komisije za raspored i opremanje službenih zgrada i poslovnih prostorija Vlade Autonomne Pokrajine Vojvodine.

Član 4

Uprava ima svojstvo pravnog lica.

Član 5

Uprava ima pečat.

Pečat Uprave je okruglog oblika i sadrži u sredini grb Republike Srbije i Autonomne Pokrajine Vojvodine i sledeći tekst: "Republika Srbija Autonomna Pokrajina Vojvodina Vlada Autonomne Pokrajine Vojvodine Uprava za zajedničke poslove pokrajinskih organa Novi Sad", ispisan na srpskom jeziku ćiriličkim pismom i na mađarskom, slovačkom, hrvatskom, rumunskom i rusinskom jeziku i njihovom pismu.

Član 6

Sredstva za rad Uprave obezbeđuju se u Budžetu Autonomne Pokrajine Vojvodine.

Član 7

Upravom rukovodi direktor.

Direktor Uprave predstavlja Upravu, organizuje i obezbeđuje obavljanje poslova na efikasan način, donosi akta za koja je ovlašćen i odlučuje o pravima, dužnostima i odgovornostima zaposlenih.

Direktora Uprave postavlja i razrešava Pokrajinska vlada na predlog predsednika Pokrajinske vlade.

Direktor Uprave za svoj rad i rad Uprave odgovoran je Pokrajinskoj vladi.

Član 8

U Upravi se mogu postavljati pomoćnici direktora.

Pomoćnika direktora Uprave postavlja Pokrajinska vlada na četiri godine na predlog direktora Uprave, prema propisima koji se odnose na pokrajinske službenike na rukovodećem radnom mestu.

Pomoćnik direktora rukovodi zaokruženom oblašću rada Uprave za koji se obrazuje sektor i za svoj rad odgovara direktoru Uprave.

Član 9

Direktor Uprave može ovlašćenja iz člana 7. ove odluke preneti, posebnim aktom, na pomoćnike direktora.

Član 10

Direktor Uprave je dužan da donese Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove odluke.

Član 11

Direktor i pomoćnici direktora Službe za opšte i zajedničke poslove pokrajinskih organa nastavljaju sa radom u dosadašnjem sastavu do prestanka mandata kao direktor i pomoćnici direktora Uprave.

Član 12

Uprava nastavlja da izvršava rashode planirane Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu Autonomne Pokrajine Vojvodine za 2010. godinu ("Službeni list APV", broj 20/2009), u razdelu pod nazivom: "Služba za opšte i zajedničke poslove pokrajinskih organa".

Član 13

Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o Službi za opšte i zajedničke poslove pokrajinskih organa ("Službeni list AP Vojvodine", broj: 1/03).

Član 14

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu AP Vojvodine".