ZAKLJUČAK

O PREDUZIMANJU MERA PO PREPORUCI NEZAVISNOG REVIZORA

("Sl. list grada Kragujevca", br. 17/2010)

I Nalozi za službena putovanja u zemlji funkcionera, postavljenih lica i zaposlenih moraju biti potpisani od strane ovlašćenog lica, overena pečatom organa Grada, odnosno posebne ili stručne službe organa Grada i zavedena u interni delovodnik organa, odnosno posebne ili stručne službe.

Naloge za službena putovanja u zemlji za:

- predsednika, zamenika predsednika i sekretara Skupštine Grada, kao i odbornike Skupštine grada Kragujevca potpisuje predsednik, odnosno zamenik predsednika Skupštine grada Kragujevca,

- Gradonačelnika, zamenika Gradonačelnika, članove Gradskog veća, pomoćnike Gradonačelnika, rukovodioce organa Grada, posebnih i stručnih službi organa Grada, kao i njihove zamenike potpisuje Gradonačelnik, odnosno zamenik Gradonačelnika,

- postavljena i zaposlena lica u organima Grada, posebnim i stručnim službama organa Grada, potpisuje rukovodilac organa Grada, posebne, odnosno stručne službe organa Grada ili lice koje on ovlasti.

Organi Grada, posebne, odnosno stručne službe organa Grada dužne su da ažurno vode evidenciju izdatih službenih putnih naloga. Uz naloge se gradskoj upravi nadležnoj za finansije dostavljaju fotokopije prateće dokumentacije (pozivno pismo, poziv na seminar i sl.).

II Platni spiskovi (plata, dodatak na platu, naknada plate i ostala primanja) funkcionera, postavljenih lica i zaposlenih, moraju biti svojeručno potpisani od strane funkcionera, postavljenog lica, odnosno zaposlenog. Potpisani platni spiskovi dostavljaju se gradskoj upravi nadležnoj za poslove finansija, najkasnije tri dana po konačnoj isplati za prethodni mesec.

III Obavezuju se rukovodioci gradskih uprava, Gradskog javnog pravobranilaštva, Zaštitnika građana, kao i posebnih i stručnih službi organa Grada da vode ažurnu i tačnu evidenciju dolaska i odlaska sa posla (svojeručno potpisivanje), bolovanja, godišnjih odmora, službene odsutnosti, korišćenja zarađenih dana i dr. za postavljena i zaposlena lica.

Evidenciju iz stava 1. ovog poglavlja za Gradonačelnika, zamenika Gradonačelnika, članove Gradskog veća, pomoćnike Gradonačelnika, sekretara Gradskog veća i načelnike gradskih uprava vodi sekretar Gradskog veća.

Evidenciju iz stava 1. ovog poglavlja za predsednika, zamenika predsednika i sekretara Skupštine Grada, Zaštitnika građana, Gradskog javnog pravobranioca i njihove zamenike vodi sekretar Skupštine Grada.

Isplata troškova prevoza za dolazak i odlazak sa posla, vršiće se na osnovu evidencije o prisutnosti, a spiskovi isplaćenih troškova prevoza moraju biti svojeručno potpisani od strane zaposlenog kome se isplata vrši.

IV Utvrđuje se dinamika isplate akontacije plate, konačne isplate i troškova prevoza i to isplata:

- akontacije plate za tekući mesec, vršiće se od 20-og u tekućem mesecu,

- konačne plate (plata, dodaci na platu, naknada plate i ostalih primanja sa obustavama po različitim osnovama) vršiće se od 5-og u mesecu za prethodni mesec,

- troškova prevoza vršiće se od 10. u mesecu za prethodni mesec.

V Naknada za izvršene poslove po osnovu ugovora o delu, povremenim i privremenim poslovima, autorskom delu i sl. isplatiće se isključivo na osnovu priloženog izveštaja o izvršenom poslu, nalogu, odnosno delu sačinjenom od strane naručioca posla, odnosno ovlašćenog lica naručioca.

VI Poglavlja III i IV ovog zaključka, primenjivaće se počev od 01. avgusta 2010. godine.

VII Ovaj zaključak objaviti na oglasnoj tabli organa Grada i u "Službenom listu grada Kragujevca".