ODLUKA

O GRADSKIM ADMINISTRATIVNIM TAKSAMA

("Sl. list grada Smedereva", br. 4/2009 i 4/2010)

 

I OPŠTE ODREDBE

Član 1

Za spise i radnje u upravnim stvarima, kao i za druge spise i radnje u postupku pred Gradskom upravom, koje se odnose na ostvarivanje prava fizičkih lica, pravnih lica i drugih stranaka plaća se gradska administrativna taksa.

Član 2

Spisi i radnje koje podležu plaćanju takse, kao i visina takse utvrđuju se Tarifom gradskih administrativnih taksi (u daljem tekstu: Taksena tarifa) koja je sastavni deo ove Odluke.

Član 3

Taksa se ne može naplatiti ako nije propisana Taksenom tarifom, niti se može naplatiti u manjem ili većem iznosu od propisanog.

II TAKSENI OBVEZNIK I NASTANAK TAKSENE OBAVEZE

Član 4

Takseni obveznik je fizičko lice, pravno lice ili druga stranka povodom čijeg zahteva se postupak pokreće, odnosno vrše radnje predviđene Taksenom tarifom.

Taksa se plaća u trenutku nastanka taksene obaveze, ako ovom Odlukom nije drugačije propisano.

Član 5

Taksena obaveza nastaje u trenutku predavanja podneska, a ako se isti daje na zapisnik, u trenutku sačinjavanja zapisnika.

III UTVRĐIVANJE VREDNOSTI RADI NAPLATE TAKSE

Član 6

Ako je Taksenom tarifom propisano da se taksa plaća prema vrednosti, ista se obračunava prema vrednosti označenoj u podnesku.

Ukoliko organ, koji vodi postupak, utvrdi da označena vrednost u podnesku nije realna vrednost, po službenoj dužnosti će rešenjem, utvrditi realnu vrednost i po istoj naplatiti taksu.

Član 7

Ukoliko se na zahtev stranke isprava izdaje u više primeraka, za svaki sledeći primerak se taksa plaća kao za prepis, a iznos takse ne može biti veći od takse za prvi primerak.

Za primerke isprava koji ostaju u arhivi ne plaća se taksa.

IV PLAĆANJE TAKSENE OBAVEZE

Član 8

Taksa se plaća u korist budžeta grada Smedereva, u trenutku nastanka taksene obaveze, ako ovom Odlukom nije drugačije propisano.

Taksa se plaća u propisanom novčanom iznosu, na račun propisan Pravilnikom o uslovima i načinu vođenja računa za uplatu javnih prihoda i raspored sredstava sa tih računa broj: 840-742241843-03 - Gradske administrativne takse, broj modela 97 sa pozivom na broj 16-092.

Obveznik je dužan da priloži odgovarajući dokaz da je taksu platio.

Dokaz o uplati takse se združuje predmetu

Član 9

U rešenju ili drugoj ispravi za koju je taksa naplaćena mora se označiti da je taksa plaćena, u kom iznosu je plaćena i Tarifni broj po kome je taksa plaćena.

Član 10

Ako takseni obveznik koji je dužan da plati taksu, neposredno podnese netaksiran ili nedovoljno taksiran podnesak, službeno lice Gradske uprave zaduženo za prijem podnesaka, zatražiće od taksenog obveznika da plati propisanu taksu u roku od 10 dana od dana upozorenja i upozoriće ga na posledice neplaćanja takse i o tome sačinjava zabelešku na spisu.

Ako netaksirani ili nedovoljno taksirani podnesak ili drugi spis stigne poštom, organ nadležan za odlučivanje o zahtevu upozoriće taksenog obveznika opomenom da u roku od 10 dana od dana prijema opomene plati redovnu taksu i taksu za opomenu kao i o posledicama neplaćanja takse.

Član 11

Takseni obveznik koji je platio taksu koju nije bio dužan da plati ili je taksu platio u iznosu većem od propisanog, ima pravo na povraćaj takse koju nije bio dužan da plati.

Pravo na naplatu takse zastareva u roku od dve godine po isteku godine u kojoj je taksu trebalo platiti, a pravo na povraćaj takse zastareva u roku od dve godine po isteku godine u kojoj je taksa više plaćena.

Član 12

U pogledu prinudne naplate, obračuna kamate i ostalog što nije propisano ovom Odlukom, shodno se primenjuju odredbe zakona kojim se uređuje porez na dohodak građana.

V OSLOBAĐANJE OD PLAĆANJA TAKSE

Član 13

Taksa se ne plaća za spise i radnje utvrđene u članu 19. Zakona o republičkim administrativnim taksama ("Službeni glasnik Republike Srbije", broj 43/2003), a organi i organizacije utvrđeni u članu 18. istog Zakona oslobođeni su obaveze plaćanja takse.

Član 14

U ispravi koja se izdaje bez plaćanja takse mora se označiti u kom cilju se izdaje, na osnovu kog propisa se taksa ne plaća, i kao takva ne može se upotrebiti u druge svrhe.

VI ZAVRŠNE ODREDBE

Član 15

Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje da važi Odluka o opštinskim administrativnim taksama ("Službeni list opština Smederevo i Kovin", broj 8/2003).

Član 16

Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Smedereva".

 

TAKSENA TARIFA

 

Tarifni broj 1.

za spise i radnje iz oblasti opštih poslova

Iznos takse u dinarima

1.

Zahtev i sve vrste podnesaka kojim se pokreće postupak

120,00

2.

Overa cenovnika

250,00

3.

Uvid u spise predmeta po svakom listu

85,00

4.

Izdavanje uverenja i potvrda po ZUP-u

200,00

5.

Donošenje svih rešenja za koja nije propisana posebna taksa

300,00

6.

Davanje mišljenja o izmeni gradskih propisa

350,00

7.

Upotreba službenog vozila za izvršenje poslova službenog lica, po zahtevu stranke

75% od cene benzina po kilometru

Tarifni broj 2.

za spise i radnje iz oblasti ličnih stanja i građanskih stanja

1.

Venčanje u službenim prostorijama Gradske uprave

550,00 din.

2.

Venčanje van službenih prostorija Gradske uprave

8.000,00 din.

3.

Zapisnik o priznanju očinstva i o određivanju ličnog imena deteta

100,00 din.

Tarifni broj 3.

za spise i radnje iz oblasti privatnog preduzetništva

1.

Izdavanje rešenja za koje nije propisana posebna taksa

800,00

2.

Zahtev za procenu nepokretnosti:

 

 

- fizička lica

- za objekte

 

1.000,00

 

 

- za poljoprivredno zemljište

 

500,00

 

- pravna lica

- za objekte

 

1.500,00

 

 

- za poljoprivredno zemljište

 

1.000,00

Tarifni broj 4.

za spise i radnje iz oblasti inspekcijskih poslova

1.

Zahtev za postavljanje tezgi, prikolica, konzervatora, aparata za pravljenje sladoleda, kokica, čipsa, reklamnih panoa i slično (u daljem tekstu: pokretni prodajni objekti i mediji za prenos reklamnih poruka)

200,00

2.

Zahtev za postavljanje luna parkova, cirkusa, ringišpila, zabavnih igara i slično (u daljem tekstu: zabavnih igara)

1.000,00

3.

Uviđaj na licu mesta u komunalnoj oblasti u postupku inspekcijskog nadzora po zahtevu stranke

500,00

4.

Stručno mišljenje u oblasti građevinarstva i zaštite životne sredine

1.500,00

5.

Izdavanje taksi dozvole

1.000,00

6.

Žalba na rešenje Odeljenja za inspekcijske poslove Gradske uprave

200,00

7.

Utvrđivanje ispunjenosti uslova u pogledu estetskog pregleda vozila za obavljanje taksi prevoza

500,00 din.

8.

Prijava na konkurs iz oblasti javnog gradskog prevoza

2.850,00 din.

9.

Utvrđivanje ispunjenosti uslova za registraciju novih linija - polazaka na gradskim i prigradskim linijama u pogledu poštovanja zaštitnih vremena

2.850,00 din.

10.

Utvrđivanje ispunjenosti uslova za registraciju i overu reda vožnje na gradskim i prigradskim linijama

2.850,00 din.

Tarifni broj 5.

za spise i radnje iz oblasti urbanizma, izgradnje i komunalnih delatnosti

1.

Informacija o lokaciji za izgradnju:

 

1.1.

pomoćnih objekata, garaža i trafostanica 10/04 i 20/04KV

3.000,00 din.

1.2.

porodičnih stambenih objekata sa jednom stambenom jedinicom i porodičnih stambenih objekata sa jednom stambenom jedinicom i poslovnim prostorom

3.500,00 din.

1.3.

stambenih objekata sa najviše četiri stambene jedinice i stambeni objekat sa najviše četiri stambene jedinice i poslovnim prostorom

5.000,00 din.

1.4.

višeporodičnih stambenih objekata sa više od četiri stambene jedinice i višeporodičnih stambeno-poslovnih objekata sa više od četiri jedinice i poslovnim prostorom

15.000,00 din.

1.5.

poslovni objekat čija ukupna bruto razvijena površina ne prelazi 400,00m2 i ekonomski objekat na selu do 600,00m2

5.000.00 din.

1.6.

poslovni objekti čija je ukupna bruto razvijena građevinska površina veća od 400,00m2, proizvodni objekti, magacini i skladišta....

10.000,00 din.

1.7.

industrijski objekti, skladišta nafte i gasa i naftnih derivata kapaciteta do 500 tona, silosa kapaciteta do 10.000m3

15.000,00 din.

1.8.

stadioni do 10.000 gledalaca

10.000,00 din.

1.9.

linijski infrastrukturni objekti: javni put, javna železnička infrastruktura, dalekovod, naftovod, produktovod, gasovod radnog natpritiska do 16 bara ukoliko ne prelaze teritoriju dve opštine i sl. (za čiju je izgradnju potrebno utvrđivanje javnog interesa)

10.000,00 din.

1.10.

Komunalna infrastruktura do 1000 m'

7.000,00 din.

1.11.

Komunalna infrastruktura dužine veće od 1000m'

10.000,00 din.

1.12.

za izgradnju/ postavljanje trafo stanica napona od 20 do 110KV, kotlarnica, mernoregulacionih stanica, stubova antenskih sistema visine do 50m i sl.

10.000,00 din.

1.13.

Hidroelektrane i hidroelektrane sa pripadajućom branom snage do 10MW, termoelektrane - toplane električne snage do 10MW

7.000,00 din.

1.14.

Postrojenja za pripremu vode za piće kapaciteta do 40l/s i postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda u naseljima do 15.000 stanovnika ili kapaciteta do 40l/s

10.000,00 din.

1.15.

Regulacionih radova za zaštitu od velikih voda naselja i ruralnih površina do 300 ha;

10.000,00 din.

1.16.

Deponija za odlaganje neopasnog otpada za područje nastanjeno do 200.000 stanovnika

10.000,00 din.

1.17.

Postrojenja za tretman neopasnog otpada, spaljivanjem ili hemijskim postupcima, kapaciteta do 70t dnevno;

25.000,00 din.

1.18.

Objekti za proizvodnju energije iz obnovljenih izvora energije snage do 10MW .

10.000,00 din.

2.

Taksa za umnožavanje i overu urbanističkih planova

 

2.1.

A4 jednostrano/po stranici

5,00 din.

2.2.

A4 obostrano/po stranici

9,00 din.

2.3.

A3 jednostrano/po stranici

10,00 din.

2.4.

A3 obostrano/po stranici

20,00 din.

2.5.

A0 /po m1

240,00 din.

2.6.

A0 u boji/po m1

320,00 din.

3.

Davanje mišljenja - obaveštenja iz oblasti urbanizma izgradnje i komunalnih delatnosti

1.500,00 din.

4.

Izlazak na teren radi davanja mišljenja - obaveštenja iz oblasti urbanizma izgradnje i komunalnih delatnosti ili za potrebe izdavanja informacije o lokaciji, lokacijske dozvole i dr.

1.500,00 din.

5.

Uslovi za ispravku granica susednih parcela

3.000,00 din.

6.

Potvrđivanje projekta parcelacije i preparcelacije

4.000,00 din.

7.

Potvrđivanje usklađenosti urbanističkog projekta sa urbanističkim planom, prostornim planom jedinice lokalne samouprave, odnosno prostornim planom posebne namene i Zakonom za kompleks zemljišta:

 

7.1.

do 2 ha

4.000,00 din.

7.2.

od 2 ha do 5 ha

8.000,00 din.

7.3.

od 5 ha do 10 ha

12.500,00 din.

7.4.

preko 10 ha

20.000,00 din.

8.

Izdavanje privremene građevinske dozvole za izgradnju: asfaltne baze; separacije agregata fabrike betona; samostojećih ankerisanih meteoroloških anamometarskih stubova visine do 60 metara, prečnika do 300m sa pratećom mernom opremom; privremene saobraćajnice; izvođenje istražnih radova na lokaciji, u cilju utvrđivanja posebnih uslova za izradu glavnog projekta i za izmeštanje postojećih instalacija. 5.000,00 din.

 

9.

Rešenje o lokacijskoj dozvoli za objekte BRGP:

 

9.1.

do 30 m2

2.500,00 din.

9.2.

od 30-150 m2

4.500,00 din.

9.3.

od 150-400 m2

5.800,00 din.

9.4.

od 400-800 m2

13.500,00 din.

9.5.

od 800-1500 m2

21.000,00 din.

9.6.

od 1500-3000 m2

30.000,00 din.

9.7.

od 3000-5000 m2

37.000,00 din.

9.8.

preko 5000 m2

60.000,00 din.

9.9.

industrijski objekti, skladišta nafte, naftnih derivata i gasa kapaciteta do 500 tona, benzinske stanice i silosa kapaciteta do 10.000m3

65.000,00 din.

9.10.

stadioni do 10.000 gledalaca

70.000,00 din.

9.11.

za objekte linijske i komunalne infrastrukture do 1000 m (put, pruga, dalekovod i sl., vodovod, kanalizaciju, elektromrežu, za telefonsko-telegrafsku mrežu, za gasnu mrežu, toplovod i sl.) za izgradnju, postavljanje trafo stanica napona od 20 do 110KV, kotlarnica, mernoregulacionih stanica, stubova antenskih sistema visine do 50m i sl.

25.000,00 din.

9.12.

za objekte linijske i komunalne infrastrukture preko 1000m i većih kapaciteta

38.000,00 din.

9.13.

hidroelektrane i hidroelektrane sa pripadajućom branom snage do 10KV, termoelektrane - toplane električne snage do 10MW

40.000,00 din.

9.14.

postrojenja za pripremu vode za piće kapaciteta do 40l/s i postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda u naseljima do 15.000 stanovnika ili kapaciteta do 40l/s

42.000,00 din,

9.15.

regulacionih radova za zaštitu od velikih voda naselja i ruralnih površina do 300 ha;

45.000,00 din.

9.16.

deponija za odlaganje neopasnog otpada za područje nastanjeno do 200.000 stanovnika

55.000,00 din.

9.17.

postrojenja za tretman neopasnog otpada, spaljivanjem ili hemijskim postupcima, kapaciteta do 70t dnevno;

72.000,00 din.

9.18.

objekti za proizvodnju energije iz obnovljenih izvora energije snage do 10MW

75.000,00 din.

10.

Za izdavanje rešenja kojim se odobrava izvođenje radova na građenju objekata po članu 145. Zakona, izvođenje radova na investicionom održavanju objekata i uklanjanju prepreka za osobe sa invaliditetom, adaptacija, sanacija objekta odnosno promena namene objekta bez izvođenja građevinskih radova

2.000,00 din.

11.

Prijava radova

200,00 din.

12.

Potvrda prijave početka radova po čl. 114. Zakona o planiranju i izgradnji za objekte/bruto površina/:

 

12.1.

do 30 m2

3.000,00 din.

12.2.

od 30-150 m2

4.200,00 din.

12.3.

od 150-400 m2

8.500,00 din.

12.4.

od 400-800 m2

15.000,00 din.

12.5.

od 800-1500 m2

20.000,00 din.

12.6.

od 1500-3000 m2

25.000,00 din.

12.7.

od 3000-5000 m2

40.000,00 din.

12.8.

za objekte linijske i komunalne infrastrukture do 1000 m (put, pruga, dalekovod i sl., vodovod, kanalizaciju, elektromrežu, za telefonsko telegrafsku mrežu, za gasnu mrežu, toplovod i sl.) za izgradnju, postavljanje trafo stanica napona od 20 do 110KV, kotlarnica, mernoregulacionih stanica, stubova antenskih sistema visine do 50m i sl.

15.000,00 din.

12.9.

za objekte infrastrukture preko 1000 m i većih kapaciteta

26.000,00 din.

13.

Potvrda o usaglašenosti izgrađenih temelja

1.500,00 din.

14.

Rešenje o obrazovanju Komisije za tehnički pregled objekta

2.000,00 din.

15.

Izdavanje upotrebne dozvole rešenjem za objekte:

 

15.1.

pomoćnih objekata, garaža i trafostanica 10/04 i 20/04KV

2.000,00 din.

15.2.

porodičnih stambenih objekata sa jednom stambenom jedinicom

3.000,00 din.

15.3.

porodičnih stambenih objekata sa jednom stambenom jedinicom i poslovnim prostorom

4.500,00 din.

15.4.

stambenih objekata sa najviše četiri stambene jedinice i stambeni objekat sa najviše četiri stambene jedinice i poslovnim prostorom

6.000,00 din.

15.5.

višeporodičnih stambenih objekata sa više od četiri stambene jedinice i višeporodičnih stambeno-poslovnih objekata sa više od četiri jedinice i poslovnim prostorom

8.500,00 din.

15.6.

poslovni objekat čija ukupna bruto razvijena površina ne prelazi 400,00m2 i ekonomski objekat na selu do 600,00m2

5.000,00 din.

15.7.

poslovni objekti čija je ukupna bruto razvijena građevinska površina veća od 400,00m2, proizvodni objekti, magacini i skladišta....

15.000,00 din.

15.8.

industrijski objekti, skladišta nafte i gasa i naftnih derivata kapaciteta do 500 tona, benzinskih stanica, silosa kapaciteta do 10.000m3

22.500,00 din.

15.9.

stadioni do 10.000 gledalaca

25.000,00 din.

15.10.

linijski infrastrukturni objekti: javni put, javna železnička infrastruktura, dalekovod, naftovod, produktovod, gasovod radnog natpritiska do 16 bara ukoliko ne prelaze teritoriju dve opštine i sl.(za čiju je izgradnju potrebno utvrđivanje javnog interesa).....

2.000,00 din.

15.11.

za izgradnju, postavljanje trafo stanica napona od 20 do 110KV, kotlarnica, mernoregulacionih stanica, stubova antenskih sistema visine do 50m i sl. 3.000,00 din.

 

15.12.

za objekte linijske i komunalne infrastrukture do 1000 m

4.500,00 din.

15.13.

za objekte linijske i komunalne infrastrukture preko 1000m

8.400,00 din.

15.14.

Hidroelektrane i hidroelektrane sa pripadajućom branom snage do 10KV, termoelektrane - toplane električne snage do 10MW

6.000,00 din.

15.15.

postrojenja za pripremu vode za piće kapaciteta do 40l/s i postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda u naseljima do 15.000 stanovnika ili kapaciteta do 40l/s

7.500,00 din.

15.16.

regulacionih radova za zaštitu od velikih voda naselja i ruralnih površina do 300 ha;

22.500,00 din.

15.17.

deponija za odlaganje neopasnog otpada za područje nastanjeno do 200.000 stanovnika

15.000,00 din.

15.18.

postrojenja za tretman neopasnog otpada, spaljivanjem ili hemijskim postupcima, kapaciteta do 70t dnevno 5.000,00 din.

 

15.19.

objekti za proizvodnju energije iz obnovljenih izvora energije snage do 10MW

2.000,00 din.

16.

Rešenje o odobravanju puštanja objekta u probni rad

5.000,00 din.

17.

Rešenje za postavljanje i uklanjanje manjih montažnih objekata privremenog karaktera na površinama javne namene:

 

17.1.

tezge i drugi pokretni mobilijar, spomenika i spomen obeležja, nadstrešnica za sklanjanje ljudi u javnom prevozu

2.000,00 din.

17.2.

kioska, letnjih i zimskih bašti

4.000,00 din.

17.3.

balon hala sportske namene i plovećih postrojenja na vodnom zemljištu

14.000,00 din.

18.

Za rešenja, za koje nije propisana posebna taksa

1.200,00 din.

19.

Izdavanje specifikacije posebnih delova objekata

kao u tački 9.

20.

Izdavanje rešenja o uklanjanju objekta ili dela objekta

2.000,00 din.

21.

Izdavanje rešenja o rekonstrukciji objekta (dela objekta) u postupku uklanjanja objekta

2.000,00 din.

22.

Obaveštenje o mogućnosti legalizacije

680,00 din.

23.

Izdavanje potvrde o podnetom zahtevu za legalizaciju

200,00 din.

24.

Klauzula pravosnažnosti rešenja

200,00 din.

25.

Prigovor na podnet zahtev

200,00 din.

         

Tarifni broj 6.

za spise i radnje iz oblasti saobraćaja

1.

Izdavanje i zamena taksi dozvole

1.000,00 din.

2.

Izdavanje, overa i zamena kartona estetskog pregleda vozila

1.000,00 din.

3.

Rešenje o tehničkom regulisanju saobraćaja na saobraćajnim površinama u nadležnosti jedinice lokalne samouprave

1.000,00 din.

4.

Rešenje o kretanju i zaustavljanju vozila mimo utvrđenog režima saobraćaja

1.000,00 din.

5.

Izdavanje uverenja i potvrde po ZUP-u

300,00 din.

6.

Žalba na rešenje Odeljenja

200,00 din.

Tarifni broj 7

za spise i radnje iz oblasti izdavanja licenci za obavljanje energetske delatnosti i upravljanja distributivnim sistemom za toplotnu energiju

1.

Rešenje o izdavanju licence za obavljanje energetske delatnosti proizvodnja toplotne energije

150.000,00 din.

2.

Rešenje o izdavanju licence za obavljanje energetske delatnosti distribucija toplotne energije

150.000,00 din.

3.

Rešenje o izdavanju licence za obavljanje energetske delatnosti upravljanja distributivnim sistemom za toplotnu energiju

150.000,00 din.

4.

Rešenje o izdavanju licence za obavljanje energetske delatnosti trgovina toplotnom energijom radi snabdevanja tarifnih kupaca

150.000,00 din.

5.

Rešenje o oduzimanju licence (privremeno ili trajno)

120.000,00 din.

6.

Rešenje o odbijanju zahteva za izdavanje licence za obavljanje energetske delatnosti proizvodnja toplotne energije

80.000,00 din.

7.

Rešenje o odbijanju zahteva za izdavanje licence za obavljanje energetske delatnosti distribucija toplotne energije

80.000,00 din.

8.

Rešenje o odbijanju zahteva za izdavanje licence za obavljanje energetske delatnosti upravljanja distributivnim sistemom za toplotnu energiju

80.000,00 din.

9.

Rešenje o odbijanju zahteva za izdavanje licence za obavljanje energetske delatnosti trgovina toplotnom energijom radi snabdevanja tarifnih kupaca

80.000,00 din.

10.

Rešenje o izdavanju energetske dozvole za izgradnju objekata za proizvodnju toplotne energije snage preko 1 MW i objekata za distribuciju toplotne energije

40.000,00 din.

Tarifni broj 8.

za spise i radnje iz oblasti imovinsko-pravnih, stambenih poslova i poslovnog prostora

1.

Donošenje administrativnih rešenja za koje nije propisana posebna taksa

 

1.1.

za fizička lica

1.100,00 din.

1.2.

za pravna lica

3.300,00 din.

2.

Rešenje o eksproprijaciji

5.000,00 din.

3.

Rešenje o davanju u zakup građevinskog zemljišta u javnoj svojini radi izgradnje

5.000,00 din.

4.

Rešenje o otuđenju građevinskog zemljišta u javnoj svojini radi izgradnje

6.000,00 din.

5.

Rešenje o konverziji prava korišćenja u pravo svojine uz naknadu

10.000,00 din.

6.

Rešenje o određivanju zemljišta za redovnu upotrebu objekata u posebnim slučajevima

5.000,00 din.

7.

Zahtev za dodelu stana u zakup

130,00 din.

8.

Rešenje o dodeli stana fizičkim licima u zakup

3.000,00 din.

9.

Rešenje o iseljenju bespravno useljenih lica

3.000,00 din.

10.

Uvođenje u posed

3.000,00 din.

11.

Izvršenje rešenja o iseljenju bespravno useljenih lica

3.000,00 din.

12.

Izdavanje prepisa rešenja iz oblasti imovinsko-pravnih i stambenih poslova

330,00 din.

13.

Izdavanje uverenja iz oblasti imovinsko-pravnih poslova

330,00 din.

14.

Obrada dokumentacije za otkup stana

1.100,00 din.

15.

Prijava na konkurs za učešće na javnom nadmetanju za davanje u zakup poslovnog prostora

1.300,00 din.

16.

Za razgledanje spisa kod organa za svaki započet sat

300,00 din.

Tarifni broj 9.

za spise i radnje iz oblasti zaštite životne sredine

1.

Rešenje o potrebi izrade studije o proceni uticaja na životnu sredinu

2.600,00 din.

2.

Rešenje za određivanje obima i sadržaja studije

4.500,00 din.

3.

Rešenje za davanje saglasnosti na studiju

2.600,00 din.

4.

Obaveštenja i mišljenja iz oblasti zaštite životne sredine

1.500,00 din.

5.

Za rešenja, za koje nije propisana posebna taksa

1.200,00 din.

6.

Potvrde i uverenja po ZUP-u

400,00 din.