ODLUKA
O ORGANIZACIJI GRADSKE UPRAVE GRADA SMEDEREVA

("Sl. list grada Smedereva", br. 3/2008, 4/2010 i 7/2010)

 

I OSNOVNE ODREDBE

Član 1

Ovom Odlukom uređuju se organizacija, delokrug i način rada Gradske uprave grada Smedereva, unutrašnja organizacija, način rukovođenja i druga pitanja.

Član 2

Gradska uprava:

1) priprema nacrte propisa i drugih akata koje donosi Skupština grada, gradonačelnik i Gradsko veće;

2) izvršava odluke i druge akte Skupštine grada, gradonačelnika i Gradskog veća;

3) rešava u upravnom postupku u prvom stepenu o pravima i dužnostima građana, preduzeća, ustanova i drugih organizacija u upravnim stvarima iz nadležnosti grada;

4) obavlja poslove upravnog nadzora nad izvršavanjem propisa i drugih opštih akata Skupštine grada;

5) izvršava zakone i druge propise čije je izvršavanje povereno gradu;

6) obavlja stručne i druge poslove koje utvrdi Skupština grada, gradonačelnik i Gradsko veće.

Član 3

Gradska uprava postupa prema pravilima struke, nepristrasno i politički neutralno i dužna je da svakom omogući jednaku pravnu zaštitu u ostvarivanju prava, obaveza i pravnih interesa.

Gradska uprava je dužna da građanima omogući brzo i delotvorno ostvarivanje njihovih prava i pravnih interesa.

Gradska uprava je dužna da građanima daje potrebne podatke i obaveštenja i pruža pravnu pomoć.

Gradska uprava je dužna da sarađuje sa građanima i da poštuje ličnost i dostojanstvo građana.

Član 4

Gradska uprava neposredno obavlja poslove na osnovu i u okviru Ustava, zakona, Statuta grada Smedereva i drugih akata grada Smedereva.

Član 5

Rad Gradske uprave dostupan je javnosti i podložan kritici i javnoj kontroli građana na način utvrđen zakonom i Statutom grada.

Član 6

Zaposleni u Gradskoj upravi dužni su da svoje poslove obavljaju savesno i nepristrasno, pri čemu se ne mogu rukovoditi svojim političkim ubeđenjima, niti ih u obavljanju poslova mogu izražavati i zastupati.

II ORGANIZACIJA GRADSKE UPRAVE

Član 7

Gradska uprava se obrazuje kao jedinstven organ.

U okviru Gradske uprave obrazuju se organizacione jedinice za vršenje srodnih poslova, stručnih i drugih poslova pod nazivom "odeljenje", "služba" i "centar".

Član 8

Osnovne organizacione jedinice koje vrše poslove Gradske uprave su:

1. Odeljenje za javne službe

2. Odeljenje za opštu upravu i mesne zajednice

3. Odeljenje za privredu i preduzetništvo

4. Odeljenje za finansije

5. Odeljenje za javne nabavke i Nacionalni investicioni plan

6. Odeljenje lokalne poreske administracije

7. Odeljenje za inspekcijske poslove

8. Odeljenje za urbanizam, izgradnju i komunalne delatnosti

9. Odeljenje za imovinsko-pravne, stambene poslove i poslovni prostor

10. Odeljenje za lokalni ekonomski razvoj

11. Odeljenje komunalne policije

12. Služba za poslove organa grada

13. Služba za zajedničke poslove

14. Kabinet gradonačelnika grada Smedereva

15. Gradski uslužni centar

Član 9

Odeljenje za javne službe obavlja poslove koji se odnose na:

- stručne, upravno-pravne, nadzorne, normativno-pravne, materijalno-finansijske, administrativno-tehničke i druge poslove Grada u oblasti osnovnog i srednjeg obrazovanja, predškolskog vaspitanja, kulture, fizičke kulture, sporta, javnog informisanja, socijalne zaštite, primarne zdravstvene zaštite, dečje zaštite i boračko-invalidske zaštite,

- praćenje i obezbeđivanje funkcionisanja ustanova, organizacija, fondova i preduzeća čiji je osnivač Grad iz ovih oblasti i vršenje nadzora nad njihovim radom,

- podsticanje razvoja kulturno-umetničkog amaterizma i umetničkog stvaralaštva, praćenje realizacije manifestacija u oblasti kulture, fizičke kulture i ostvarivanje programa ustanova kultura od značaja za Grad,

- praćenje rada Fonda za mlade talente i pružanje stručne pomoći,

- poslove populacione politike (roditeljski dodatak za novorođenu decu i roditeljski dodatak za istovremeno rođeno dvoje, troje ili više dece, naknada troškova za vantelesnu oplodnju),

- poslove omladinske politike (Kancelarija za mlade),

- poslove socijalne politike (Kolektivni centar za interno raseljena lica i Lokalni savet za socijalnu politiku, kategorizacija dece, materijalno obezbeđenje članova porodica lica na odsluženju vojnog roka i priznavanja prava na pomoć, saradnja sa socijalno-humanitarnim organizacijama, učešće i realizacija odobrenih projekata),

- poverene poslove iz delokruga Republike u oblasti boračko-invalidske zaštite - vođenje upravnog postupka i izrada rešenja o ostvarivanju prava građana u skladu sa republičkim zakonima (borci NOR-a, borci ratova 1990-1999., vojni invalidi, porodice palih i umrlih boraca i civilni invalidi rata), kao i isplata naknada korisnicima u oblasti boračko-invalidske zaštite i izrada izveštaja i analiza za potrebe nadležnog ministarstva,

- poverene poslove iz delokruga Republike u delu koji se odnosi na društvenu brigu o deci - izrada rešenja o ostvarivanju prava građana u oblasti društvene brige o deci (dečiji dodatak, roditeljski dodatak), kao i obračun i isplata sredstava korisnicima prava (naknada zarade za vreme porodiljskog odsustva i odsustva sa rada radi nege dece) i izrada izveštaja i analiza za potrebe nadležnog ministarstva,

- druge poslove u oblasti osnovnog i srednjeg obrazovanja, predškolskog vaspitanja, kulture, fizičke kulture, sporta, javnog informisanja, socijalne zaštite, primarne zdravstvene zaštite, dečje zaštite i boračko-invalidske zaštite, a u skladu sa zakonom i Statutom grada.

Član 10

Odeljenje za opštu upravu i mesne zajednice obavlja poslove koji se odnose na:

- vođenje matičnih knjiga i knjiga državljana,

- prvostepeni upravni postupak u oblasti ličnih stanja građana,

- poslove pisarnice i arhive,

- popis stvari i imovine umrlih lica,

- pripremu propisa za Gradsku upravu,

- izdavanje potvrda o životu i imovnom stanju,

- overu potpisa, rukopisa i prepisa,

- pravnu pomoć,

- vođenje biračkih spiskova i obezbeđivanje opštih uslova za sprovođenje izbora i referenduma,

- poverene poslove Komesarijata u vezi sa zbrinjavanjem izbeglih lica i raseljenih lica sa Kosova i Metohije, vođenje evidencije, kao i pravne i administrativne poslove koje mu poveri Republički komesarijat,

- poverene poslove Komesarijata za izbeglice Republike Srbije u postupku priznavanja statusa izbeglih i prognanih lica,

- stručne, organizacione i administrativno-tehničke poslove za organe mesnih zajednica,

- staranje o pravilnoj upotrebi, ispravnosti i čuvanju sredstava za rad i inventara mesnih zajednica,

- poslove u oblasti finansija - izrada plana ulaganja budžeta u komunalnu infrastrukturu i objekte u seoskim mesnim zajednicama, izrada plana prihoda i rashoda sredstava samodoprinosa seoskih mesnih zajednica i praćenje realizacije planova,

- poslove na izradi godišnjih planova razvoja seoskih mesnih zajednica, praćenje realizacije i izrada godišnjih izveštaja o radu seoskih mesnih zajednica,

- poslove na izradi normativno-pravnih akata mesnih zajednica,

- druge poslove za potrebe mesnih zajednica,

- druge poslove u skladu sa zakonom i Statutom grada.

Član 11

Odeljenje za privredu i preduzetništvo obavlja poslove koji se odnose na:

- praćenje rada javnih komunalnih preduzeća,

- praćenje primene i promena cena iz nadležnosti grada, izdavanje odgovarajućih rešenja i saglasnosti,

- praćenje toka privatizacije privrednih subjekata u gradu Smederevu.

- praćenje rada Turističke organizacije grada Smedereva,

- izdavanje rešenja o kategorizaciji kuća, stanova, apartmana i soba za odmor za iznajmljivanje,

- praćenje rada Lokalnog saveta za zapošljavanje grada Smedereva i drugih saveta i obavljanje administrativno-tehničkih poslova iz predmetne oblasti,

- organizovanje i realizaciju sajamskih manifestacija u cilju prezentacije privrednih i poljoprivrednih potencijala grada,

- prijem i obradu zahteva za upis u registar osnivanja preduzetničkih radnji, upis promena i brisanje preduzetnika u Agenciji za privredne registre,

- izdavanje uverenja o vremenu obavljanja samostalne delatnosti radi regulisanja penzijskog staža,

- praćenje, analiziranje i predlaganje mera nadležnim organima radi zaštite poljoprivrednog zemljišta od poljskih šteta, spaljivanja organskih ostataka, mraza, grada, požara i drugih elementarnih nepogoda, kao i stručne i administrativne poslove iz ove oblasti,

- praćenje rada zadrugarstva, udruživanja poljoprivrednih proizvođača, zatim ruralnog razvoja i razvoja vodoprivrede,

- praćenje propisa i izradu nacrta odluka, pravilnika i drugih akata iz oblasti poljoprivrede, vodoprivrede i Fonda za razvoj poljoprivrede,

- pripremu i obradu materijala za izradu poljoprivredne osnove,

- izradu i realizaciju godišnjih planova i programa iz oblasti poljoprivrede, vodoprivrede, zaštite i korišćenja poljoprivrednog zemljišta i Fonda za razvoj poljoprivrede,

- vođenje upravnog postupka u oblasti korišćenja poljoprivrednog zemljišta i vodoprivrede, odnosno donošenje odgovarajućih rešenja,

- realizaciju projekata iz oblasti poljoprivrede i vodoprivrede,

- edukaciju, informisanje i neposrednu stručnu pomoć poljoprivrednim proizvođačima na teritoriji grada iz oblasti poljoprivrede odnosno voćarstva, ratarstva, stočarstva, zaštite bilja i drugo,

- knjigovodstvene, administrativno-tehničke i magacionerske poslove iz oblasti rada gradskih robnih rezervi,

- normativno-pravne poslove u oblasti rada gradskih robnih rezervi,

- studijsko-analitičke i finansijske poslove gradskih robnih rezervi,

- druge poslove u skladu sa zakonom i Statutom grada.

Član 12

Odeljenje za finansije obavlja poslove koji se odnose na:

- izradu Nacrta odluke o budžetu grada Smedereva,

- izradu Nacrta odluke o dopunskom budžetu grada Smedereva,

- izradu Uputstva za pripremu budžeta grada Smedereva, koje sadrži smernice kao osnov za izradu finansijskih planova direktnih i indirektnih budžetskih korisnika,

- izradu Predloga odluke o privremenom finansiranju grada Smedereva,

- izradu Nacrta odluke o završnom računu grada Smedereva,

- poslove periodičnog izveštavanja o planiranim prihodima i izvršenim rashodima budžeta grada Smedereva,

- izradu Predloga rešenja o odobravanju sredstava iz tekuće i stalne budžetske rezerve,

- poslove planiranja i praćenja ostvarenja prihoda i izvršenja rashoda budžeta grada Smedereva,

- analizu zahteva za finansiranje direktnih korisnika i predlaganje visine aproprijacije, kao i postupak izmene aproprijacije direktnih budžetskih korisnika,

- praćenje i bilansiranje sredstava neophodnih za isplatu plata, dodataka i naknada izabranih, postavljenih i zaposlenih lica u organima grada Smedereva,

- upravljanje gotovinom i dugom,

- kontrolu zahteva za plaćanje,

- vođenje glavne knjige i pomoćnih knjiga,

- informacionu podršku trezorskom poslovanju,

- usaglašavanje poslovnih knjiga sa poslovnim knjigama direktnih i indirektnih korisnika i sa Upravom za trezor,

- izradu periodičnih i konsolidovanog završnog računa trezora grada Smedereva,

- izvršavanje naloga za prenos sredstava sa računa budžeta,

- pripremu i izradu predloga finansijskih planova direktnih i indirektnih korisnika usaglašenih sa Odlukom o budžetu grada Smedereva,

- vođenje evidencije o osnovnim sredstvima,

- vršenje nadzora nad izvršenjem ugovora prema ugovorenoj dinamici, u kvantitativnom i kvalitativnom smislu,

- praćenje realizacije zaključenih ugovora u delu finansiranja,

- sarađivanje sa koordinatorom i projektnim timom korisnika budžeta Republike Srbije (nadležno ministarstvo) u čijem je budžetskom razdelu projekat,

- tekuće poslove i sve ostale poslove po nalogu gradonačelnika, načelnika Gradske uprave i načelnika Odeljenja,

- druge poslove u skladu sa zakonom i Statutom grada Smedereva.

Član 13

Odeljenje za javne nabavke i Nacionalni investicioni plan obavlja poslove koji se odnose na:

- obezbeđivanje ekonomične i efikasne upotrebe javnih sredstava, kao i podsticanje konkurentnosti i ravnopravnosti ponuđača u postupcima javnih nabavki,

- pripremu predloga odluka i zaključaka o pokretanju postupaka javnih nabavki,

- pripremu predloga odluka i zaključaka o dodeli ugovora o javnim nabavkama,

- prikupljanje, analiziranje i obrađivanje podataka za izradu Plana javnih nabavki,

- sprovođenje postupaka oglašavanja, pripremu i dostavljanje konkursne dokumentacije zainteresovanim ponuđačima,

- prikupljanje ponude i praćenje rokova,

- davanje stručnih uputstava za rad komisija koje su formirane za realizaciju određenih javnih nabavki i praćenje njihovog rada,

- učestvovanje u izradi dokumenata i akata vezanih za javne nabavke,

- vršenje nadzora nad izvršenjem ugovora prema ugovorenoj dinamici, u kvantitativnom i kvalitativnom smislu,

- prikupljanje predloga projekata koji će biti kandidovani za finansiranje iz sredstava Nacionalnog investicionog plana,

- prikupljanje, analiziranje i obradu podataka neophodnih za izradu liste projekata koji će biti kandidovani,

- za projekte sa liste za kandidovanje utvrđuje: predlog dinamike sprovođenja projekata, ukupan iznos sredstava za finansiranje projekata, strukturu svih izvora finansiranja projekata, informacije o javnim nabavkama koje su potrebne za sprovođenje projekata, ciljeve projekata, osnovne aktivnosti u projektima, rezultate projekata, efekte projekata koji se očekuju, analizu rizika za sprovođenje projekata, informacije o stepenu spremnosti projekata,

- prijavljivanje projekata Ministarstvu za Nacionalni investicioni plan,

- učestvovanje u realizaciji odobrenih projekata, obavljanje stručnih i administrativnih poslova za potrebe komisija za javne nabavke,

- praćenje realizacije zaključenih ugovora,

- tekuće poslove i sve ostale poslove po nalogu gradonačelnika, načelnika Gradske uprave i načelnika Odeljenja.

Član 14

Odeljenje lokalne poreske administracije obavlja poslove koji se odnose na:

- organizovanje i praćenje kontinuiranog, blagovremenog i efikasnog izvršavanja poslova iz delokruga Odeljenja u skladu sa propisima,

- utvrđivanje lokalnih javnih prihoda, donošenje rešenja po osnovu lokalnih javnih prihoda, njihovo dostavljanje i knjiženje zaduženja i uplata u poreskom knjigovodstvu,

- poslove kancelarijske i terenske poreske kontrole lokalnih javnih prihoda, odnosno kontrole zakonitosti i pravilnosti obračunavanja i blagovremenosti plaćanja lokalnih javnih prihoda,

- izradu planova redovne i prinudne naplate lokalnih javnih prihoda,

- izradu metodoloških uputstava u vezi sa prijemom i obradom poreskih prijava, kao i kancelarijske i terenske poreske kontrole lokalnih javnih prihoda,

- pružanje stručne pomoći poreskim obveznicima,

- opredeljivanje zahteva za izradu, izmenu i dopunu softverskih podrški za prijem, obradu, knjiženje, kancelarijsku i terensku kontrolu lokalnih javnih prihoda,

- izradu svih izveštaja u vezi sa utvrđivanjem i kontrolom lokalnih javnih prihoda,

- izradu planova redovne i prinudne naplate lokalnih javnih prihoda,

- obezbeđenje naplate poreskog duga ustanovljavanjem založnog prava na pokretnim stvarima i nepokretnosti poreskog obveznika, pripremu nacrta rešenja o prinudnoj naplati, vođenje postupka po zahtevima za odlaganje plaćanja lokalnih javnih prihoda i izvršavanje poslova redovne i prinudne naplate u skladu sa zakonom,

- vođenje prvostepenog postupka po izjavljenim žalbama poreskih obveznika,

- poslove administriranja u skladu sa propisima,

- poreske poslove evidencije knjigovodstvenih dokumenata i druge poslove Odeljenja za lokalnu poresku administraciju u skladu sa važećim zakonskim propisima.

Član 15

Odeljenje za inspekcijske poslove obavlja poslove koji se odnose na:

- inspekcijski nadzor nad izvršavanjem zakona i gradskih propisa, koji se odnose na: obavljanje komunalnih delatnosti, održavanje i čišćenje javnih površina, opšte uređenje grada, uslove i način postavljanja privremenih objekata, gradske pijace. držanje domaćih životinja, radno vreme, održavanje javnih zelenih površina, gradsku kanalizaciju i gradski vodovod,

- inspekcijski nadzor građevinske inspekcije nad sprovođenjem odredaba Zakona o planiranju i izgradnji, donošenje rešenja za rušenje objekata koji su izgrađeni bez odobrenja za izgradnju i naloga za obustavu radova, ako se objekat ne gradi prema odobrenju za izgradnju, vršenje nadzora nad korišćenjem objekata,

- vođenje upravnog postupka u predmetima građevinske i komunalne inspekcije,

- inspekcijski nadzor nad primenom propisa čije je izvršenje povereno organu lokalne samouprave pored napred navedenog i iz oblasti saobraćaja i zaštite životne sredine,

- poslove prosvetne inspekcije,

- sprovođenje postupka izvršenja rešenja Gradske uprave,

- druge poslove utvrđene zakonom ili propisima donetim na osnovu zakona.

Član 16

Odeljenje za urbanizam, izgradnju i komunalne delatnosti obavlja poslove koji se odnose na:

- način i postupak izrade i donošenja planskih dokumenata (prostorne i urbanističke planove), usklađenost planskih dokumenata sa zakonskom regulativom, urbanističko-tehničke dokumente za sprovođenje planskih dokumenata (urbanističke projekte, projekte preparcelacije, odnosno parcelacije i ispravke granica susednih parcela), vođenje i održavanje registra planskih dokumenata, lokalni informacioni sistem planskih dokumenata, izradu informacija o lokaciji, izdavanje rešenja o lokacijskim dozvolama, izdavanje rešenja o građevinskim dozvolama, izdavanje rešenja kojim se odobrava izvođenje radova za koje se ne izdaje građevinska dozvola, izdavanje privremenih građevinskih dozvola, postavljanje i uklanjanje manjih montažnih objekata privremenog karaktera na površinama javne namene i plovećih postrojenja na vodnom zemljištu, kontrolu usaglašenosti temelja sa glavnim projektom, formiranje komisije za tehnički pregled objekata i izdavanje upotrebnih dozvola, legalizaciju objekata, vođenje registra investitora i izdavanje svih vrsta potvrda i uverenja o kojima vodi službenu evidenciju;

- utvrđivanje uslova i mera zaštite životne sredine u postupku donošenja prostornih i urbanističkih planova, izdavanje saglasnosti na Izveštaj o strateškoj proceni uticaja određenih planova i programa na životnu sredinu, odlučivanje u postupku procene uticaja projekata (planiranih i izgrađenih objekata) na životnu sredinu, a shodno ovlašćenjima iz Zakona o proceni uticaja na životnu sredinu; izdavanje dozvola za sakupljanje, transport, skladištenje, tretman i odlaganje inertnog i neopasnog otpada, izdavanje odobrenja i drugih akata u skladu sa Zakonom o upravljanju otpadom, vođenje evidencije dozvola i dostavljanje podataka Ministarstvu; saradnja sa ovlašćenim institucijama u čijoj nadležnosti je vršenje kontrole kvaliteta životne sredine, prikupljanje podataka iz ove oblasti, objedinjavanje i objavljivanje, obaveštavanje javnosti o slučajevima akcidenta, organizovanje i sprovođenje mera zaštite stanovništva u oblasti suzbijanja štetnih organizama, sprovođenje i praćenje mera na suzbijanju korovske biljke ambrozije; pripremanje programa razvoja zelenih površina i praćenje njihove realizacije, proglašavanje zaštićenih područja iz svoje nadležnosti, staranje nad zaštićenim prirodnim dobrima;

- obavljanje poslova tehničkog regulisanja saobraćaja koji podrazumevaju sve mere i akcije kojima se utvrđuje režim saobraćaja u redovnim uslovima i u uslovima radova na putu, a naročito: usmeravanje i vođenje saobraćaja, ograničenje brzine ili zabrana kretanja za sve ili pojedine kategorije vozila, određivanje prostora za parkiranje i zaustavljanje vozila, snabdevanje lokacija autobuskih i taksi stajališta; praćenje stanja bezbednosti saobraćaja na području grada Smedereva i predlaganje mera za unapređenje bezbednosti saobraćaja; davanje saglasnosti na saobraćajne projekte; obavljanje i svih drugih poslova definisanih ovlašćenjima iz Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima, Zakona o javnim putevima, Zakona o prevozu u drumskom saobraćaju, Zakona o planiranju i izgradnji, kao i gradskim odlukama iz oblasti saobraćaja; sarađivanje sa Direkcijom za izgradnju, urbanizam i građevinsko zemljište Smederevo JP, Saobraćajnom policijom, nadležnim javnim preduzećima i drugim organima i institucijama;

- uređenje i razvoj komunalnih delatnosti, staranje o obezbeđivanju materijalnih i drugih uslova za obavljanje komunalnih delatnosti, praćenje i ostvarivanje osnovnih komunalnih funkcija (snabdevanje vodom, odvođenje otpadnih voda, čišćenje javnih zelenih površina, javna rasveta itd.), praćenje i donošenje programa i planova komunalnih preduzeća na teritoriji grada i njihove realizacije sa predlaganjem odgovarajućih mera, izradu nacrta odluka iz oblasti komunalnih delatnosti;

- druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom i drugim propisima.

Član 17

Odeljenje za imovinsko-pravne, stambene poslove i poslovni prostor obavlja poslove koji se odnose na:

- staranje o imovini koja je data gradu na korišćenje i njenoj zaštiti i očuvanju,

- predlaganje načina upravljanja, korišćenja i raspolaganja na nepokretnostima u državnoj svojini,

- obavljanje poslova u vezi sa prometom nepokretnosti,

- vođenje upravnog postupka i donošenje odluka koje se odnose na prenos prava korišćenja zemljišta i zgrada.

- privođenje zemljišta urbanističkoj nameni, eksproprijaciju i poslove koji se odnose na nacionalizovanu imovinu,

- vođenje upravnog postupka u vezi sa raspodelom gradskih stanova, kao i iseljavanje bespravno useljenih lica,

- izdavanje u zakup i ustupanje na korišćenje poslovnog prostora čiji je korisnik grad Smederevo,

- vođenje evidencije o poslovnom prostoru (NEP obrasci),

- predlaganje i izvršavanje mera iz oblasti poslovnog prostora,

- praćenje realizacije ugovorenih obaveza,

- staranje o zaključivanju ugovora, aneksa, sporazuma,

- sprovođenje drugih aktivnosti u cilju racionalnog i funkcionalnog korišćenja poslovnog prostora,

- druge poslove u skladu sa zakonom, podzakonskim aktima, Statutom grada i drugim propisima grada.

Član 18

Odeljenje za lokalni ekonomski razvoj obavlja poslove koji se odnose na:

- predstavljanje lokalne samouprave na regionalnom, državnom i međunarodnom nivou u aktivnostima vezanim za lokalni ekonomski razvoj,

- organizaciju promotivnih manifestacija i učešće na sajmovima i privrednim izložbama,

- organizaciju obilazaka privrednih potencijala za potencijalne investitore,

- pružanje pravne i tehničke podrške, davanje saveta i blagovremeno pružanje informacija,

- pružanje pomoći lokalnim preduzetnicima u registraciji i preregistraciji,

- pružanje podrške procesu strateškog planiranja,

- podsticaj finansiranja,

- unapređenje radne snage,

- pripremu i nadzor u realizaciji projekata od značaja za lokalni ekonomski razvoj,

- održavanje i unapređivanje odnosa sa centralnim institucijama odgovornim za ekonomski razvoj,

- stvaranje i održavanje baze podataka.

Član 18a

Odeljenje komunalne policije obavlja poslove koje se odnose na:

- održavanje komunalnog i drugog zakonom utvrđenog reda od značaja za komunalnu delatnost i to: snabdevanje vodom, odvođenje otpadnih i atmosferskih voda; javne čistoće, prevoza i deponovanja komunalnog i drugog otpada; lokalnih puteva i ulica; saobraćajnih oznaka i signalizacije; parkiranja; prevoza putnika u gradskom i prigradskom saobraćaju; auto-taksi prevoza; postavljanje privremenih poslovnih objekata; protivpožarne zaštite; zaštite od buke u životnoj sredini; kontrole radnog vremena subjekata nadzora; održavanje komunalnih objekata; pijaca; groblja; parkova; zelenih i drugih javnih površina; javne rasvete; stambenih i drugih objekata,

- vršenje kontrole nad primenom zakona i drugih propisa i opštih akata iz oblasti komunalnih i drugih delatnosti iz nadležnosti grada,

- ostvarivanje nadzora u javnom gradskom, prigradskom i drugom lokalnom saobraćaju, u skladu sa zakonom i propisima grada,

- zaštitu životne sredine,

- zaštitu kulturnih dobara,

- zaštitu lokalnih puteva, ulica i drugih javnih objekata od značaja za grad,

- podršku sprovođenju propisa kojima se obezbeđuje nesmetano odvijanje života u gradu,

- očuvanje gradskih dobara i izvršavanje drugih zadataka iz nadležnosti grada

- vrši i druge poslove u skladu sa zakonom.

Član 19

Služba za poslove organa grada obavlja poslove koji se odnose na:

- pripremu i obradu akata koja su u nadležnosti gradonačelnika,

- stručne i organizacione poslove za Skupštinu grada i Gradsko veće i njihovih radnih tela i to:

- pripremanje sednica i obrada akata usvojenih na sednicama Gradskog veća i Skupštine grada, kao i vođenje zapisnika sa sednica Gradskog veća i Skupštine grada,

- čuvanje izvornih dokumenata o radu Skupštine, gradonačelnika i Gradskog veća i vođenje evidencije o održanim sednicama,

- saradnju grada sa drugim gradovima i opštinama u zemlji i inostranstvu,

- stručne i administrativne poslove za potrebe odbornika,

- druge poslove koje odredi gradonačelnik, Skupština grada, Gradsko veće i načelnik Gradske uprave.

Član 20

Služba za zajedničke poslove obavlja poslove koji se odnose na:

- održavanje telefonske centrale, telefonskih uređaja i aparata, prosleđivanje i usmeravanje telefonskih poziva, održavanje razglasnih uređaja, postavljanje opreme i uređaja za snimanje sednica (Skupštine i Gradskog veća),

- poslove kafe kuhinje,

- stručne poslove u vezi sa radnim odnosima i vođenjem personalne evidencije,

- protivpožarnu zaštitu u skladu sa Zakonom o protivpožarnoj zaštiti,

- umnožavanje materijala i održavanje aparata za umnožavanje,

- tekuće održavanje objekata,

- obezbeđenje zgrade Gradske uprave,

- vršenje softverske i hardverske administracije mreže,

- planiranje, razvoj i održavanje servera, lokalne mreže, radnih stanica, aktivne i pasivne mrežne opreme,

- instaliranje, konfigurisanje i održavanje servera i operativnih sistema,

- pružanje korisnicima podrške prilikom rada na mreži i staranje o sigurnosti korisničkih podataka,

- priključivanje perifernih uređaja, instaliranje i konfigurisanje njihovih programa,

- zamenu i dogradnju hardvera,

- vođenje evidencije o instaliranoj opremi, softveru i sprečavanje nedozvoljenih aktivnosti korisnika, obavljanje i drugih poslova.

Član 21

Kabinet gradonačelnika grada Smedereva obavlja poslove koji se odnose na:

- poslove stručne asistencije gradonačelniku vezane za nauku privredu i razvoj,

- poslove PR - organizovanje i planiranje uspostavljanja i održavanja interne i eksterne komunikacije, osmišljavanje i realizacija PR događaja i programa, ažurno vođenje baze podataka, privrednog i društvenog adresara,

- poslove protokola - definisanje i sprovođenje organizacije sastanaka i sednica, obavljanje organizaciono - tehničkih poslova u vezi sa obezbeđenjem uslova za održavanje sastanaka u organizaciji gradonačelnika i zamenika gradonačelnika grada,

- postupanje po zahtevu za slobodan pristup informacijama od javnog značaja - prijem zahteva i pružanje tražiocima neophodne pomoći za ostvarivanje njihovih prava utvrđenih Zakonom o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja,

- administrativno-tehničke poslove, prijem i prenos telefonskih poziva i poruka za gradonačelnika i zamenika gradonačelnika,

- pružanje pomoći za rešavanje problema građana,

- operativne, stručne, analitičke i savetodavne poslove u cilju uspostavljanja neposredne komunikacije gradonačelnika sa građanima,

- saradnju sa državnim organima, službama, institucijama, udruženjima i organizacijama,

- prikupljanje inicijativa, predloga i projekata,

- druge poslove po nalogu gradonačelnika grada.

Član 22

Gradski uslužni centar obavlja poslove koji se odnose na:

- pružanje informacija o svim pravima koja se mogu ostvariti u okviru lokalne samouprave, o svim odeljenjima Gradske uprave,

- overavanje potpisa, prepisa i rukopisa, obrasce i fotokopiranje, izdavanje radne knjižice,

- prijem podnesaka, davanje obaveštenja i pružanje pomoći strankama, razvrstavanje i signiranje podnesaka, klasifikaciju podnesaka za svako odeljenje ili gradske organe, davanje obaveštenja o rešavanju predmeta, dostavljanje predmeta obrađivaču-neposrednom izvršiocu,

- izdavanje izvoda iz matične knjige rođenih, venčanih i umrlih, izdavanje uverenja o državljanstvu, unošenje svih promena u matične knjige koje se odnose na stanje građana, prijem zahteva za venčanje i prosleđivanje istih neposrednom obrađivaču,

- osnivanje novih radnji i pružanje svih potrebnih informacija i saveta u vezi sa istim,

- prijavljivanje promena u poslovanju, privremene i trajne odjave radnji, overavanje dozvola vezanih za osnivanje novih radnji i overavanje taksi dozvola, prijem zahteva vezanih za privredu i vodoprivredu,

- prijem zahteva za dečji dodatak, roditeljski dodatak, novčanu pomoć majkama izbeglicama, borački dodatak i davanje svih potrebnih informacija građanima kako bi se isti ostvarili, pružanje svih informacija građanima iz oblasti boračko-invalidske zaštite, prosleđivanje zahteva i podnesaka na obradu neposrednom izvršiocu, prijem zahteva za prevremeni polazak dece u školu, pružanje informacija u vezi sa ostvarivanjem naknade za rad hranitelja,

- prijem dokumenata vezanih za: izvod iz urbanističkog plana, akt o urbanističkim uslovima, odobrenje za gradnju, prijava početka građenja, upotrebna dozvola, potvrda urbanističkog projekta, odobrenje za postavljenje manjih montažnih objekata, prinudno iseljenje lica i drugo.

Član 23

Radi objedinjavanja sličnih poslova i njihovog uspešnijeg izvršavanja u okviru organizacionih jedinica aktom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji Gradske uprave mogu se obrazovati unutrašnje organizacione jedinice pod nazivom "odsek" i "grupa".

Član 24

Stručne i administrativno-tehničke poslove za potrebe Javnog pravobranilaštva obavlja Gradska uprava grada Smedereva.

Član 25

U Gradskoj upravi može biti postavljeno najviše 5 pomoćnika gradonačelnika za pojedine oblasti (ekonomski razvoj, urbanizam, primarna zdravstvena zaštita, zaštita životne sredine, poljoprivreda i dr.) od kojih jedan može imati posebna ovlašćenja.

Pomoćnici gradonačelnika pokreću inicijative, predlažu projekte i sačinjavaju mišljenja u vezi sa pitanjima koja su od značaja za razvoj u oblastima za koje su postavljeni i vrše druge poslove utvrđene aktom o organizaciji Gradske uprave.

Pomoćnike gradonačelnika postavlja i razrešava gradonačelnik.

Član 26

Za izvršavanje poverenih poslova iz izvorne nadležnosti grada, kao organizacioni oblik Gradske uprave na teritoriji mesne zajednice, obrazuju se mesne kancelarije.

Mesne kancelarije se obrazuju za sledeća područja:

1. Mesna kancelarija Badljevica, za naseljeno mesto Badljevica, sa sedištem u Badljevici,

2. Mesna kancelarija Binovac, za naseljeno mesto Binovac, sa sedištem u Binovcu,

3. Mesna kancelarija Vodanj, za naseljeno mesto Vodanj, sa sedištem u Vodnju,

4. Mesna kancelarija Vranovo, za naseljeno mesto Vranovo, sa sedištem u Vranovu,

5. Mesna kancelarija Vrbovac, za naseljeno mesto Vrbovac, sa sedištem u Vrbovcu,

6. Mesna kancelarija Vučak, za naseljeno mesto Vučak, sa sedištem u Vučaku,

7. Mesna kancelarija Dobri Do, za naseljeno mesto Dobri Do, sa sedištem u Dobrom Dolu,

8. Mesna kancelarija Drugovac, za naseljeno mesto Drugovac, sa sedištem u Drugovcu,

9. Mesna kancelarija Kolari, za naseljeno mesto Kolari, sa sedištem u Kolarima,

10. Mesna kancelarija Landol, za naseljeno mesto Landol, sa sedištem u Landolu,

11. Mesna kancelarija Lipe, za naseljeno mesto Lipe, sa sedištem u Lipama,

12. Mesna kancelarija Lugavčina, za naseljeno mesto Lugavčina, sa sedištem u Lugavčini,

13. Mesna kancelarija Lunjevac, za naseljeno mesto Lunjevac, sa sedištem u Lunjevcu,

14. Mesna kancelarija Mala Krsna, za naseljeno mesto Mala Krsna, sa sedištem u Maloj Krsni,

15. Mesna kancelarija Malo Orašje, za naseljeno mesto Malo Orašje, sa sedištem u Malom Orašju,

16. Mesna kancelarija Mihajlovac, za naseljeno mesto Mihajlovac, sa sedištem u Mihajlovcu,

17. Mesna kancelarija Osipaonica, za naseljeno mesto Osipaonica, sa sedištem u Osipaonici,

18. Mesna kancelarija Petrijevo, za naseljeno mesto Petrijevo, sa sedištem u Petrijevu,

19. Mesna kancelarija Radinac, za naseljeno mesto Radinac, sa sedištem u Radincu,

20. Mesna kancelarija Ralja, za naseljeno mesto Ralja, sa sedištem u Ralji,

21. Mesna kancelarija Saraorci, za naseljeno mesto Saraorci, sa sedištem u Saraorcima,

22. Mesna kancelarija Seone, za naseljeno mesto Seone, sa sedištem u Seonama,

23. Mesna kancelarija Skobalj, za naseljeno mesto Skobalj, sa sedištem u Skobalju,

24. Mesna kancelarija Suvodol, za naseljeno mesto Suvodol, sa sedištem u Suvodolu,

25. Mesna kancelarija Udovice, za naseljeno mesto Udovice, sa sedištem u Udovicama i

26. Mesna kancelarija Šalinac, za naseljena mesta Šalinac i Kulič, sa sedištem u Šalincu.

Mesne kancelarije su u sastavu Odeljenja za opštu upravu i mesne zajednice.

Član 27

Unutrašnja organizacija rada i sistematizacija radnih mesta organizacionih jedinica utvrđuje se aktom o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji Gradske uprave, koji donosi načelnik Gradske uprave, uz saglasnost Gradskog veća.

III RUKOVOĐENJE

Član 28

Gradskom upravom, kao jedinstvenim organom, rukovodi načelnik.

Za načelnika Gradske uprave može biti postavljeno lice koje ima završen pravni fakultet, položen ispit za rad u organima državne uprave i najmanje pet godina radnog iskustva u struci.

Član 29

Načelnika Gradske uprave postavlja Gradsko veće, na osnovu javnog oglasa, na pet godina.

Načelnik Gradske uprave ima zamenika koji ga zamenjuje u slučaju njegove odsutnosti i sprečenosti da obavlja svoju dužnost.

Zamenik načelnika Gradske uprave se postavlja na isti način i pod istim uslovima kao i načelnik.

Član 30

Načelnik Gradske uprave za svoj rad i rad Uprave odgovara Skupštini grada i Gradskom veću u skladu sa Statutom grada i ovom Odlukom.

Član 31

Načelnik Gradske uprave predstavlja Upravu, organizuje i obezbeđuje zakonito i efikasno obavljanje poslova i odlučuje o pravima, dužnostima i odgovornostima zaposlenih.

 

Član 32

Rukovodioce organizacionih jedinica u Upravi raspoređuje načelnik Gradske uprave, osim šefa organizacione jedinice u Odeljenju komunalne policije koga raspoređuje načelnik Gradske uprave na predlog načelnika Odeljenja komunalne policije.

Radom odeljenja rukovodi načelnik odeljenja, radom odseka šef odseka, radom službe šef službe, radom grupe rukovodilac grupe, a radom kabineta šef kabineta.

Član 33

Načelnik Gradske uprave i lica koja raspoređuje načelnik ne mogu vršiti nikakvu javnu i drugu dužnost koja je nespojiva sa njihovim položajem i ovlašćenjima.

IV ODNOSI GRADSKE UPRAVE SA DRUGIM ORGANIMA

1. Odnos prema gradonačelniku, Skupštini grada i Gradskom veću

Član 34

Odnos Gradske uprave prema Skupštini grada i gradonačelniku zasniva se na pravima i dužnostima utvrđenim zakonom, Statutom grada i ovom Odlukom.

Gradska uprava je obavezna da gradonačelnika, Skupštinu grada i Gradsko veće obaveštava o vršenju poslova iz svog delokruga i daje objašnjenja i podatke koji su neophodni za njihov rad.

Član 35

Gradsko veće vrši nadzor nad radom Gradske uprave.

Kad u vršenju nadzora nad radom Gradske uprave utvrdi da akt Gradske uprave nije u saglasnosti sa zakonom, Statutom i drugim opštim aktom, ili odlukom Skupštine grada, Gradsko veće poništava ili ukida takav akt.

U slučaju nepostupanja po dobijenom nalogu, Gradsko veće može pokrenuti pitanje odgovornosti zaposlenog koji je učestvovao u izradi akta ili nadležnog rukovodioca.

2. Odnos prema građanima, preduzećima i ustanovama

Član 36

Gradska uprava je dužna da organizuje vršenje poslova i zadataka iz svog delokruga na način kojim se građanima omogućava da što lakše i u što kraćem postupku ostvaruju svoja prava i izvršavaju obaveze, kao i da im pruža pomoć u ostvarivanju i zaštiti tih prava i obaveza.

Član 37

U postupku pred Gradskom upravom, u kome se rešava o pravima, obavezama i interesima građana i pravnih lica, primenjuju se propisi o upravnom postupku.

Član 38

Odredbe ove Odluke o odnosima Gradske uprave prema građanima primenjuju se i na odnose prema preduzećima, ustanovama i drugim organizacijama, kada odlučuje o njihovim pravima i interesima, na osnovu zakona i propisa grada.

3. Međusobni odnos organizacionih jedinica Gradske uprave

Član 39

Međusobni odnosi organizacionih jedinica zasniva se na pravima i dužnostima utvrđenim zakonom, Statutom grada i ovom Odlukom.

Organizacione jedinice su dužne da međusobno sarađuju kada to zahteva priroda poslova i da razmenjuju potrebne podatke i obaveštenja neophodna za rad.

V JAVNOST RADA

Član 40

Gradska uprava obezbeđuje javnost rada davanjem informacija sredstvima javnog informisanja, izdavanjem službenih informacija, održavanjem konferencija za štampu i obezbeđivanjem uslova za nesmetano obaveštavanje javnosti o obavljanju poslova iz svog delokruga i o svim promenama koje su u vezi sa organizacijom, delokrugom rada, rasporedom radnog vremena i drugim promenama.

Član 41

Načelnik Gradske uprave daje informacije o radu Gradske uprave sredstvima javnog informisanja, a može ovlastiti i drugo, zaposleno lice da to čini u ime Gradske uprave.

O radu osnovnih organizacionih jedinica informacije daju njihovi rukovodioci, uz saglasnost načelnika Gradske uprave.

Gradska uprava može uskratiti davanje informacija, ako njihova sadržina predstavlja državnu, vojnu, službenu ili poslovnu tajnu.

O uskraćivanju informacija i drugih podataka i činjenica odlučuje načelnik Gradske uprave.

VI AKTA GRADSKE UPRAVE

Član 42

Gradska uprava donosi pravilnike, naredbe, uputstva, rešenja i zaključke.

Gradska uprava može izdavati instrukcije i stručna uputstva i davati objašnjenja u skladu sa zakonom, Statutom i odlukama i opštim aktima Skupštine grada i izvršnih organa grada.

Član 43

Pravilnikom se razrađuju pojedine odredbe odluka i drugih akata radi njihovog izvršavanja.

Naredbom se, radi izvršavanja pojedinih odredaba odluka i drugih propisa, naređuje ili zabranjuje postupanje u određenoj situaciji koja ima opšti značaj.

Uputstvom se propisuje način rada i vršenja poslova Gradske uprave, kao i drugih organizacija, kada vrše poverene poslove Gradske uprave u izvršavanju pojedinih odredaba odluka i drugih propisa.

Rešenjem se odlučuje o pojedinačnim stvarima, u skladu sa zakonom, odlukama i drugim propisima.

Instrukcijom se uređuju obavezna pravila o načinu rada i postupanja Gradske uprave, kao i drugih organizacija kada vrše poverene poslove Gradske uprave, kojima se obezbeđuje uspešno izvršavanje poslova.

Stručno uputstvo sadrži pravila za organizovanje organizacionih jedinica Gradske uprave i za rad zaposlenih u Gradskoj upravi i drugim organizacijama koje vrše poverene poslove.

Objašnjenjem se daje mišljenje koje se odnosi na primenu pojedinih odredbi odluka i drugih propisa.

Član 44

Rešenja, pravilnike, naredbe i uputstva donosi načelnik Gradske uprave.

Rešenja i zaključke donose načelnici odeljenja.

VII SUKOB NADLEŽNOSTI

Član 45

Gradsko veće rešava sukob nadležnosti između Gradske uprave i drugih preduzeća, organizacija i ustanova, kada na osnovu odluke Skupštine grada odlučuju o pojedinim pravima građana, pravnih lica i drugih stranaka.

Načelnik Gradske uprave rešava sukob nadležnosti između organizacionih jedinica Gradske uprave.

VIII ODLUČIVANJE PO ŽALBI

Član 46

Po žalbi protiv prvostepenog rešenja Gradske uprave iz okvira prava i dužnosti grada rešava Gradsko veće, ukoliko zakonom i drugim propisima nije drugačije određeno.

Po žalbi protiv prvostepenog rešenja druge organizacije, kada u vršenju upravnih ovlašćenja odlučuje o pojedinim pravima i obavezama iz okvira prava i dužnosti grada, rešava Gradsko veće, ukoliko zakonom i drugim propisima nije drugčije određeno.

IX IZUZEĆE SLUŽBENOG LICA

Član 47

O izuzeću načelnika Gradske uprave rešava Gradsko veće.

O izuzeću službenog lica u Gradskoj upravi rešava načelnik Gradske uprave.

X KANCELARIJSKO POSLOVANJE

Član 48

Kancelarijsko poslovanje organa državne uprave primenjuje se na Gradsku upravu, kao i na druge organizacije kada vrše javna ovlašćenja.

XI RADNI ODNOSI

1. Prijem u radni odnos

Član 49

Radni odnos u Gradskoj upravi može se zasnovati na neodređeno i određeno vreme.

Radni odnos na neodređeno vreme zasniva se na osnovu:

- akta o postavljenju,

- konačne odluke načelnika Gradske uprave o izboru između prijavljenih kandidata po oglasu,

- sporazuma o preuzimanju zaposlenog iz drugog državnog organa u skladu sa zakonom.

Radni odnos zasniva se danom stupanja na rad lica iz stava 2. ovog člana.

Radni odnos na određeno vreme zasniva se bez oglašavanja u skladu sa zakonom.

U radni odnos u Gradskoj upravi može biti primljeno lice, koje pored opštih uslova utvrđenih zakonom, ispunjava i posebne uslove u pogledu stručne spreme za poslove utvrđene zakonom i Pravilnikom o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji Gradske uprave.

Zaposleni u Gradskoj upravi dužni su da svoje poslove obavljaju savesno, stručno i nepristrasno, u skladu sa zakonom.

Član 50

U Gradskoj upravi mogu se, radi osposobljavanja za vršenje određenih poslova, primati pripravnici.

Pravilnikom o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji Gradske uprave utvrđuje se broj pripravnika kao i njihova stručna sprema.

Pripravnici se mogu primati u svojstvu zaposlenih na određeno vreme i radi stručnog osposobljavanja u svojstvu volontera.

Član 51

O pravima, obavezama i odgovornostima zaposlenih u Gradskoj upravi odlučuje načelnik Gradske uprave u skladu sa zakonom i ovom Odlukom.

O pravima, obavezama i odgovornostima načelnika Gradske uprave odlučuje Gradsko veće.

2. Raspoređivanje zaposlenih

Član 52

Zaposleni u Gradskoj upravi može se u toku radnog odnosa rasporediti na drugo radno mesto u istom organu koje odgovara njegovoj stručnoj spremi i radnim sposobnostima, odnosno privremeno rasporediti na drugo radno mesto u skladu sa stručnom spremom, preuzeti po sporazumu bez oglasa iz drugog državnog organa uz saglasnost zaposlenog, a bez saglasnosti zaposlenog uputiti u drugi državni organ, ili privremeno rasporediti van sedišta organa u skladu sa propisima.

3. Zvanja i plate zaposlenih

Član 53

Zaposleni u Gradskoj upravi stiču zvanja pod uslovima utvrđenim zakonom.

Zvanja izražavaju stručna svojstva zaposlenog i njegovu osposobljenost za vršenje poslova određenog stepena složenosti u Gradskoj upravi.

Član 54

Utvrđivanje zarada i drugih primanja zaposlenih u Gradskoj upravi vrši se u skladu sa zakonom.

4. Odgovornost zaposlenih

Član 55

Zaposleni u Gradskoj upravi za svoj rad odgovaraju disciplinski i materijalno na način i po postupku utvrđenim zakonom i drugim propisima.

5. Prestanak radnog odnosa

Član 56

Radni odnos zaposlenih u Gradskoj upravi prestaje pod uslovima i na način utvrđenim zakonom i drugim propisima.

XII SREDSTVA ZA FINANSIRANJE GRADSKE UPRAVE

Član 57

Sredstva za finansiranje poslova Gradske uprave obezbeđuju se u budžetu grada, u okviru koga se utvrđuju prihodi i raspoređuju rashodi u skladu sa zakonom, odnosno u budžetu Republike, za obavljanje zakonom poverenih poslova i posebno se evidentiraju u budžetu grada.

Član 58

Raspoređivanje sredstava za finansiranje poslova Gradske uprave vrši se u skladu sa godišnjim finansijskim planom Gradske uprave i to:

- sredstva za isplatu plata, dodataka i naknada zaposlenih (zarada),

- sredstva za socijalne doprinose na teret poslodavca,

- sredstva za naknade u naturi,

- sredstva za socijalna davanja zaposlenima,

- sredstva za naknade troškova za zaposlene,

- sredstva za nagrade zaposlenima i ostale posebne rashode,

- sredstva za stalne troškove,

- sredstva za troškove putovanja,

- sredstva za usluge po ugovoru i specijalizovane usluge,

- sredstva za tekuće popravke i održavanje,

- sredstva za materijal,

- izdatke za nefinansijsku imovinu (zgrade i građevinski objekti, mašine i oprema i nematerijalna imovina) i

- sredstva za druge posebne namene.

Član 59

Gradska uprava može ostvarivati prihode svojom delatnošću, kada to ne utiče na redovno obavljanje poslova iz njenog delokruga.

Prihodi ostvareni obavljanjem poslova iz prethodnog stava unose se u budžet grada.

Član 60

Za zakonito korišćenje sredstava za plate zaposlenih i postavljenih lica, materijalne i troškove posebne namene, nabavku i održavanje opreme i sredstava za posebne namene, odgovoran je načelnik Gradske uprave.

XIII PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 61

Pored poslova iz nadležnosti grada, Gradska uprava obavlja i poslove državne uprave u određenoj oblasti koje Republika poveri gradu zakonom ili drugim propisima.

Član 62

Načelnik Gradske uprave doneće novi Pravilnik o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji Gradske uprave u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove Odluke.

Član 63

Rukovodioci organizacionih jedinica i zaposleni u Gradskoj upravi koji ostanu neraspoređeni, ostvaruju prava po osnovu rada u Gradskoj upravi u skladu sa zakonom i drugim propisima.

Član 64

Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje da važi Odluka o Opštinskoj upravi ("Službeni list opštine Smederevo", broj 8/2005).

Član 65

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Smedereva".