SPORAZUMO NAKNADI TROŠKOVA PREVOZA ZAPOSLENIH U OBLASTI OBRAZOVANJA I VASPITANJA NA TERITORIJI GRADA SUBOTICE("Sl. list grada Subotice", br. 40/2010 i 40/2010 - Aneks I) |
Ovim Sporazumom bliže se uređuju prava zaposlenih na naknadu troškova za dolazak i odlazak sa rada, način i kriterijumi za ostvarivanje tih prava obaveze i međusobni odnosi potpisnika ovog sporazuma.
Zaposleni ima pravo na naknadu za dolazak i odlazak sa rada u skladu sa Zakonom i Posebnim kolektivnim ugovorom.
Zaposleni se pre početka školske godine, opredeljuje putem ankete sprovedene u školi, da li će naknadu troškova za dolazak i odlazak sa posla ostvariti u dinarskom iznosu, (gotovini) odnosno putem kupljene mesečne autobuske karte.
Za zaposlene koji zasnuju radni odnos u toku školske godine naknada za prevoz takođe se utvrđuje na način utvrđen stavom 1. ovog člana.
Ukoliko se ukaže potreba za promenom načina naknade prevoza za naredni period zaposleni je dužan o tome pismenim putem obavestiti poslodavca najkasnije 8 dana pre isteka meseca.
Zaposleni ostvaruju pravo na naknadu troškova za dolazak i odlazak sa rada ako stanuju na udaljenosti od najmanje 2,5 km i dalje od škole.
Zaposlenima koji naknadu troškova za dolazak i odlazak sa posla ostvaruju u dinarskom iznosu, (gotovini) naknada će se isplaćivati u visini od 75% od cene mesečne karte.
Osnovne, srednje škole i PU "Naša radost" utvrđuju ostvarivanje prava zaposlenog na naknadu troškova prevoza u skladu sa stavom 1. i 2. ovog člana.
Ukoliko zaposleni rade u više škola ili im je organizacija rada takva da u toku dana putuju dva ili više puta, ukoliko se opredele za mesečne karte, pripada im mesečna karta za više pravaca.
Osnovne, srednje škole i PU "Naša radost" do 25. u mesecu, dostavljaju Službi za društvene delatnosti Gradske uprave Grada Subotica spisak zaposlenih kojima će se obezbediti mesečne autobuske karte kao i spisak zaposlenih kojima će se naknada prevoza isplaćivati u dinarskom iznosu, (gotovini) za sledeći mesec, na overu.
Isplata naknade troškova prevoza vršiće se na osnovu Zahteva i overenih spiskova dostavljenih od strane ustanova iz člana 6. ovog Sporazuma.
Zahtevi sa potrebnom dokumentacijom se dostavljaju Službi za društvene delatnosti Gradske uprave Subotica.
Svaki potpisnik ovog Sporazuma može otkazati Sporazum. Otkazni rok je 30 dana od dana podnošenja pismenog zahteva.
Svaki potpisnik ovog Sporazuma može podneti inicijativu za izmenu i dopunu Sporazuma.
Potpisnici sporazuma su saglasni da će, ukoliko dođe do izmena zakonskih propisa koji regulišu ovu oblast pristupiti izmeni odredaba ovog Sporazuma.
Izmene i dopune Sporazuma vršiće se Aneksom na način i po postupku njegovog zaključivanja.
Ovaj Sporazum stupa na snagu danom potpisivanja a primenjivaće se počev od 1. septembra 2009. godine.
Osnovne, srednje škole i PU "Naša radost" su u obavezi da najkasnije do 25. avgusta 2009. godine izvrše anketiranje zaposlenih i dostave spiskove iz člana 6. ovog Sporazuma Službi za društvene delatnosti, Gradske uprave Grada Subotice.
Utvrđuje se da danom potpisivanja ovog Sporazuma prestaje da važi Sporazum o naknadi troškova prevoza zaposlenih u oblasti obrazovanja i vaspitanja na teritoriji Opštine Subotica zaključen dana 18.12.2007. godine pod delovodnim brojem I-451-28/2007.
Ovaj Sporazum je zaključen u 6 istovetnih primeraka od kojih svaki potpisnik Sporazuma zadržava po tri primerka.
Sporazum je pročitan i u znak saglasnosti potpisan.
Samostalni članovi Aneksa I
Sporazuma o naknadi troškova prevoza zaposlenih u oblasti obrazovanja i vaspitanja na teritoriji grada Subotice
("Sl. list grada Subotice", br. 40/2010)
Član 4
Ovaj Aneks I stupa na snagu danom potpisivanja.
Član 5
Ovaj Aneks I sačinjen je u 6 istovetnih primeraka od kojih svaki potpisnik Sporazuma zadržava po tri primerka.