ODLUKA
O PRIVREMENOM POSTAVLJANJU MONTAŽNIH I POKRETNIH OBJEKATA NA JAVNIM POVRŠINAMA

("Sl. list grada Pančeva", br. 19/2010 - prečišćen tekst i 23/2010)

 

I OPŠTE ODREDBE

Član 1

Ovom odlukom propisuju se uslovi, način postavljanja, korišćenja i uklanjanja privremenih montažnih i pokretnih objekata na javnim površinama, kao i na stubovima javne rasvete na teritoriji grada Pančeva.

Javna površina jeste prostor utvrđen planom za objekte čije je korišćenje, odnosno izgradnja od opšteg interesa, u skladu sa propisima o eksproprijaciji (javni putevi, parkovi, trgovi, ulice kao i druge površine u skladu sa posebnim zakonom).

Član 2

Privremeni montažni objekti i pokretni objekti i uređaji koji se mogu postaviti na javnim površinama, u smislu ove odluke su:

- Privremeni montažni objekti:

1. kiosci,

2. javne telefonske govornice i nadstrešnice za autobuska stajališta i

3. letnje bašte.

- Pokretni objekti i uređaji:

1. automati i frižideri za prodaju sladoleda, rashladne vitrine i pokretne reklamne vitrine,

2. uređaji za pečenje i prodaju kokica, kukuruznih klasova, kestenja i šećerne pene,

3. pokretne tezge,

4. objekti za izvođenje zabavnih programa,

5. automati i uređaji u vozilu i prikolici.

II USLOVI ZA POSTAVLJANJE OBJEKATA I UREĐAJA

Član 3

Na javnim površinama, u skladu sa uslovima utvrđenim ovom odlukom mogu se privremeno postaviti kiosci, telefonske govornice, nadstrešnice za autobuska stajališta i letnje bašte (u daljem tekstu: privremeni montažni objekti).

Gradsko veće grada Pančeva (u daljem tekstu: "Gradsko veće") na inicijativu Javnog preduzeća '"Direkcija za izgradnju i uređenje Pančeva" Pančevo (u daljem tekstu: JP "Direkcija") i predlog Gradske uprave - Sekretarijata za urbanizam, građevinske, stambeno-komunalne poslove i saobraćaj (u daljem tekstu: "nadležnog sekretarijata") donosi Pravilnik o uslovima za postavljanje privremenih montažnih objekata na javnim površinama (u daljem tekstu: Pravilnik) kojim se bliže utvrđuje lokacija, dimenzija, izgled konstrukcija i drugi uslovi za postavljanje privremenog montažnog objekta.

Pravilnikom se utvrđuju posebni uslovi za postavljanje privremenih montažnih objekata kao što su određivanje delatnosti koja se može obavljati u objektu, određeni tip, oblik, dimenzije, vrste materijala i sl. kao i obaveza pribavljanja saglasnosti Zavoda za zaštitu spomenika za postavljanje privremenog montažnog objekta u delovima naseljenih mesta: zonama koje predstavljaju ambijentalnu celinu, prostor od kulturno-istorijskog značaja, odnosno urbanistički zaokruženu celinu (centar naseljenog mesta, trg, i sl.).

Izmene i dopune Pravilnika vrše se po potrebi i po postupku propisanom za njegovo donošenje.

Član 4

Na javnim površinama, u skladu sa uslovima utvrđenim ovom odlukom, mogu se privremeno postaviti automati i frižideri za prodaju sladoleda, rashladne vitrine, uređaji za pečenje i prodaju kokica, kukuruznih klasova, kestenja i šećerne pene, pokretne tezge, objekti za izvođenje zabavnih programa, automati i uređaji u vozilu i prikolici i pokretne reklamne vitrine (u daljem tekstu: pokretni objekti i uređaji).

Gradsko veće, na inicijativu JP "Direkcije" i predlog nadležnog sekretarijata donosi Plan o tehničkim uslovima za privremeno postavljanje pokretnih objekata i uređaja na javnim površinama (u daljem tekstu: Plan) kojim se bliže utvrđuju uslovi za postavljanje pokretnih objekata i uređaja.

Izmene i dopune Plana vrše se po potrebi i po postupku propisanom za njegovo donošenje.

III PRIVREMENI MONTAŽNI OBJEKTI

1. Kiosci

Član 5

Za postavljanje ili montiranje (u daljem tekstu: postavljanje) kioska može se dati u zakup deo javne površine čija površina ne prelazi 7,00 m2 i to na period koji ne može biti duži od 10 godina.

Izuzetno od stava 1. ovog člana, ukoliko se ukaže potreba za postavljanje privremenih montažnih objekata koji će zauzimati veću površinu od propisane, nadležni sekretarijat obrazovaće Komisiju koja će odlučivati, uz saglasnost Gradonačelnika grada Pančeva (u daljem tekstu: "Gradonačelnika"), o opravdanosti ovakve potrebe, odnosno zahteva tj. usklađenosti sa ovom odlukom, planskim aktima i Pravilnikom.

Komisija ima predsednika, zamenika predsednika i tri člana od kojih se zamenik i jedan član biraju od predstavnika zaposlenih u JP "Direkcija".

Član 6

Kioskom, u smislu ove odluke, smatra se tipski montažno-demontažni objekat koji se ne može zidati već samo postavljati kao gotov proizvod u skladu sa Pravilnikom.

Ukoliko se kiosk ne postavlja na postojeći trotoar ili drugu uređenu javnu površinu, isti se može postaviti samo na prethodno urađenu betonsku ploču koja je iznad terena maksimum 10 cm u gabaritima kioska.

Član 7

Davanje u zakup na određeno vreme javne površine radi postavljanja kioska vrši se putem javnog nadmetanja, a u slučajevima utvrđenim ovom odlukom i neposrednom pogodbom.

Upravni odbor JP "Direkcije" donosi Odluku o raspisivanju javnog oglasa za davanje u zakup dela javne površine putem javnog nadmetanja (u daljem tekstu: javni oglas).

Član 8

Javni oglas obavezno sadrži:

1. podatke o mestu i površini dela javne površine (prema Pravilniku),

2. tip i površinu kioska koji može da se postavi na delu javne površine,

3. delatnost koja može da se obavlja u kiosku,

4. period na koji se deo javne površine daje u zakup,

5. mesečni iznos naknade za zakup dela javne površine (u daljem tekstu: mesečna zakupnina) utvrđene ovom odlukom,

6. početni jednokratni iznos u cilju sticanja prava za zaključenje ugovora o zakupu dela javne površine radi postavljanja kioska (u daljem tekstu: početni jednokratni iznos),

7. visinu garantnog iznosa za učešće u postupku javnog nadmetanja (u daljem tekstu: garantni iznos),

8. visinu depozita na ime troškova za uklanjanje kioska sa dela javne površine nakon isteka ugovora (u daljem tekstu: depozit),

9. podatke o dokumentaciji koju su dužni da podnesu učesnici neposredno pre započinjanja postupka javnog nadmetanja,

10. mesto i vreme održavanja javnog nadmetanja,

11. naznaku da će deo javne površine dobiti u zakup učesnik u postupku javnog nadmetanja koji ponudi najviši jednokratni iznos,

12. naznaku da uplatom garantnog iznosa učesnik u postupku prihvata uslove iz javnog oglasa,

13. naznaku da učesnik u postupku javnog nadmetanja kome je dat deo javne površine radi postavljanja kioska, u slučaju odustanka gubi pravo na povraćaj garantnog iznosa i eventualnog uplaćenog jednokratnog iznosa, i

14. druge uslove kojima se utvrđuju prava i obaveze učesnika u pogledu davanja dela javne površine za postavljanje kioska.

Oglas iz stava 1. ovog člana objavljuje se na oglasnoj tabli JP "Direkcije" i u lokalnom listu.

Član 9

Mesečna zakupnina se utvrđuje po metru kvadratnom dela javne površine za postavljanje kioska, u zavisnosti od zone u kojoj se javna površina nalazi, i to:

PRVA ZONA obuhvata ulični front ulica: Trg slobode, Vojvode Radomira Putnika, D. Tucovića od M. Pijade do P. Drapšina, P. Drapšina i Vojvode Petra Bojovića, ulice Njegoševu, Sokače, Vojvode Živojina Mišića, Trg kralja Petra I, Masarikovu i prostor oko "Zelene pijace".

DRUGA ZONA obuhvata dvorišni prostor prve zone i ulični front ulica: Z. Jove Jovanovića, Ž. Zrenjanina do G. Dimitrova, Dr Žarka Fogoraša, D. Obradovića do G. Dimitrova, Nikole Tesle, Karađorđeve do M. Pijade, Nemanjine, Svetog Save do Braće Jovanovića, Oslobođenja do Ružine, Lava Tolstoja do Pere Segedinca, Miloša Trebinjca do Vojvode Radomira Putnika i Kočina ulica.

TREĆA ZONA obuhvata dvorišni prostor druge zone i ulice: M. Pijade do Ružine, Ružinu, Trg mučenika, Mučeničku, Kej Radoja Dakića, Sv. Miletića do Ružine, Braće Jovanovića do Ružine, Branka Radičevića do M. Pijade, Svetog Save od B. Jovanovića do M. Pijade, Sinđelićeva do M. Pijade, Ignjata Barajevca, Kosovska, Đure Jakšića, Nikole Đurkovića, Vuka Karadžića, Štrosmajerova, Dr Svetislava Kasapinovića, Mite Topalovića, Maksima Gorkog do Takovske, Cara Lazara do Filipa Višnjića, Cara Dušana do P. Preradovića, 6. Oktobra, Filipa Višnjića od Cara Dušana do Miloša Trebinjca, P. Preradovića od Cara Dušana do M. Trebinjca, M. Trebinjca od Vojvode Radomira Putnika do Pasterove, Paje Marganovića do Sterijine.

ČETVRTA ZONA obuhvata teritoriju oivičenu ulicama: od M. Pijade kod mosta na Tamišu, obalom Tamiša do pruge, Prvomajskom ulicom i trasom pruge do nadvožnjaka i Ulici oslobođenja, Novoseljanskim putem do ul. Šarplaninske, ulicama Šarplaninskom, Zlatiborskom i Kozaračkom, ul. Paje Marganovića do Mileševske ulice, ulicama Mileševskom i Ravaničkom do ul. Stevana Sremca, ulicama Stevana Sremca, Joakima Vujića, 7. jula i Toze Markovića do pruge, prugom do puta za Beograd, obalom Tamiša do ul. G. Dimitrova, ul. G. Dimitrova, Takovskom i Filipa Višnjića do ul. Cara Dušana i nadalje graničnim ulicama treće zone kao i naselja "Kudeljarski nasip" i "Karaula".

PETA ZONA obuhvata ostali deo naseljenog mesta Pančevo i građevinsko područje naseljenih mesta u gradu (Omoljica, Starčevo, B. N. Selo, B. Brestovac, Glogonj, Jabuka, Kačarevo, Ivanovo i Dolovo).

Član 10

Garantni iznos za učešće u postupku javnog nadmetanja za zakup dela javne površine za postavljanje kioska iznosi za:

I zonu:

80.000,00 dinara,

II zonu:

65.000,00 dinara,

III zonu:

50.000,00 dinara,

IV zonu:

45.000,00 dinara,

V zonu:

35.000,00 dinara.

Garantni iznos je akontacija za zakup dela javne površine shodno utvrđenoj visini mesečne zakupnine u skladu sa ovom odlukom.

U slučaju da po raspisanom javnom oglasu nema prijavljenih učesnika, raspisaće se novi javni oglas u kojem je garantni iznos iz prvog stava umanjen za 20%.

Depozit za uklanjanje kioska letnje bašte i objekata za izvođenje zabavnih programa iznosi 10.000,00 dinara i uplaćuje se na žiro račun budžeta grada Pančeva.

Početni jednokratni iznos u cilju sticanja prava za zaključivanje ugovora o zakupu dela javne površine radi postavljanja kioska iznosi 30.000,00 dinara

Član 11

Mesečna zakupnina za kiosk u vlasništvu JP "Direkcija" iznosi po metru kvadratnom:

ZONA

Cena din/m2

prva

1.962

druga

1.441

treća

1.111

četvrta

818

peta

671

Član 12

Mesečna zakupnina za kiosk po metru kvadratnom zauzete površine iznosi:

ZONA

Javna površina

Cena din/m2

prva

do 7 m2

1.636

preko 7 m2

1.472

druga

do 7 m2

1.309

preko 7 m2

1.145

treća

do 7 m2

982

preko 7 m2

818

četvrta

do 7 m2

656

preko 7 m2

490

peta

do 7 m2

490

preko 7 m2

326

Član 13

Mesečna zakupnina za postavljanje letnjih bašti po metru kvadratnom iznosi:

ZONA

Cena din/m2

prva

179

druga

132

treća

114

četvrta

90

peta

73

Za postavljanje letnjih bašti na delu parking prostora naplaćuje se dvostruki iznos zakupnine iz stava 1. ovog člana.

Mesečna zakupnina dela javne površine za postavljanje tendi i nadstrešnica za letnje bašte i uz ostale objekte na javnim površinama po metru kvadratnom iznosi:

ZONA

Cena din/m2

prva

42

druga

35

treća

25

četvrta

18

peta

8

Ostali objekti iz prethodnog stava ne odnose se na kioske i druge montažno-demontažne objekte na javnoj površini.

Član 14

Mesečna zakupnina za zakup dela javne površine za period duži od 30 dana na delu uličnog trotoara ili platoa radi postavljanja pokretnih tezgi, frižidera za prodaju sladoleda, rashladne vitrine, uređaje za pečenje i prodaju kokica, kukuruznih klasova, kestenja i šećerne pene, automata i uređaja u vozilu i prikolici za površinu do 2 m2 iznosi po metru kvadratnom:

ZONA

Cena din/m2

prva

1.800

druga

1.309

treća

982

četvrta

752

peta

621

Dnevna zakupnina za zakup javne površine za period kraći od 30 dana no metru kvadratnom iznosi:

ZONA

Cena din/m2

prva

82

druga

65

treća

49

četvrta

33

peta

17

Dnevna zakupnina za zakup javne površine za postavljanje građevinskog materijala po metru kvadratnom iznosi:

ZONA

Cena din/m2

prva

12

druga

10

treća

8

četvrta

6

peta

4

Član 15

Mesečna zakupnina za zakup dela javne površine za postavljanje montažno-demontažne javne govornice iznosi po javnoj govornici:

ZONA

Cena po govornici

prva

2.160

druga

1.727

treća

1.296

četvrta

865

peta

438

Član 16

Dnevna zakupnina za zakup javne površine za postavljanje luna parka, cirkuskih i drugih šatri, po metru kvadratnom iznosi:

ZONA

Cena din/m2

prva

12

druga

10

treća

8

četvrta

6

peta

4

Član 17

Mesečna zakupnina za zakup dela javne površine za vožnju dečijih autića i sl. iznosi:

ZONA

Cena din/vozilo

prva

164

druga

132

treća

98

četvrta

65

peta

33

Član 18

Mesečna zakupnina za zakup dela javne površine za postavljanje pokretnih reklamnih vitrina po metru kvadratnom iznosi:

ZONA

Cena din/m2

prva

703

druga

578

treća

459

četvrta

360

peta

286

Član 19

Visina mesečne zakupnine utvrđena članovima od 11. do 18. ove odluke menja se jedanput godišnje, i to u postupku utvrđivanja budžeta grada za narednu godinu.

Izuzetno, visina mesečne zakupnine utvrđena članom od 11. do 18. ove odluke, može se izmeniti i u slučaju propisa kojim se utvrđuju izvorni prihodi jedinice lokalne samouprave.

Član 20

Postupak za davanje u zakup dela javne površine za postavljanje kioska putem javnog nadmetanja sprovodi Komisija za sprovođenje postupka davanja u zakup dela javne površine za postavljanje kioska (u daljem tekstu: Komisija).

Komisija ima predsednika i dva člana.

Predsednika i jednog člana imenuje Upravni odbor JP "Direkcije", a jednog člana imenuje Predsednik. Komisija, nakon sprovedenog postupka javnog nadmetanja za davanje u zakup dela javne površine, donosi Odluku o davanju u zakup dela javne površine za postavljanje kioska.

Član 21

Pre započinjanja javnog nadmetanja Komisija:

1 - utvrđuje da li je oglašavanje javnog nadmetanja obavljeno u skladu sa ovom odlukom,

2 - konstatuje koliko je zainteresovanih lica prisutno na javnom nadmetanju, odnosno da li je prisutno najmanje dva lica i proverava da li su ista uplatila garantni iznos čija je visina navedena u oglasu,

3 - proverava da li zainteresovana lica poseduju dokaz o pravu učešća na javnom nadmetanju (ličnu kartu ovlašćenje).

Član 22

Ako su ispunjeni uslovi iz prethodnog člana, predsednik Komisije objavljuje da se može započeti sa javnim nadmetanjem.

Predsednik Komisije objavljuje početni jednokratni iznos i poziva učesnike javnog nadmetanja da uzmu učešće u javnom nadmetanju.

Učesnik javnog nadmetanja dužan je da jasno i glasno kaže koji jednokratni iznos nudi.

Prethodni zakupac koji je svoje pravo stekao na prethodnoj javnoj licitaciji može da potvrdi izlicitirani jednokratni iznos i da po pravu prečeg zakupa dobije deo javne površine.

Predsednik Komisija pita tri puta da li neko daje više od najvećeg ponuđenog jednokratnog iznosa i konstatuje posle trećeg poziva, koji je najveći ponuđeni jednokratni iznos, kao i ime lica koje je taj iznos ponudio.

Član 23

Komisija vodi zapisnik o javnom nadmetanju. Učesnik javnog nadmetanja koji je ponudio najveći jednokratni iznos dužan je da odmah, na poziv predsednika Komisije, potpiše izjavu da je ponudio najveći jednokratni iznos, sa naznakom visine tog iznosa.

Predsednik Komisije, zatim objavljuje da je javno nadmetanje završeno.

Član 24

Odluka o davanju dela javne površine za postavljanje kioska objavljuje se neposredno nakon licitacije usmeno učesnicima na licitaciji i pismeno na oglasnoj tabli JP "Direkcije" u roku od 3 dana od dana održavanja licitacije.

Na odluku Komisije učesnik u postupku javnog nadmetanja može uložiti prigovor Upravnog odboru JP "Direkcije" u roku od 3 dana od dana njenog objavljivanja na oglasnoj tabli JP "Direkcija".

Upravni odbor JP "Direkcije" rešava po prigovoru u roku od 15 dana od isteka roka iz stava 2. ovog člana Odluka doneta po prigovoru je konačna i objavljuje se na oglasnoj tabli JP "Direkcija" u roku od 3 dana od dana donošenja.

Član 25

Učesniku koji nije stekao pravo na deo javne površine za postavljanje kioska vraća se uplaćeni garantni iznos u roku od 8 dana od konačnosti odluke o davanju dela javne površine, u uplaćenom iznosu bez kamate.

Učesnik u postupku javnog nadmetanja koji je odustao od stečenog prava na deo javne površine za postavljanje kioska nepotpisavanjem ugovora u predviđenom roku po članu 26. ove odluke nema pravo na povraćaj garantnog iznosa, eventualno uplaćenog jednokratnog iznosa i depozita.

Učesnik u postupku javnog nadmetanja, koji je stekao pravo na deo javne površine za postavljanje kioska dužan je da pre potpisivanja Ugovora, a u roku predviđenom u članu 26. ove odluke, uplati izlicitirani jednokratni iznos i utvrđeni depozit i JP "Direkciji" dostavi dokaz o izvršenim uplatama.

Ukoliko učesnik ne postupi u skladu sa prethodnim stavom, smatra se da je odustao od stečenog prava.

Član 26

Pravna i fizička lica (u daljem tekstu: Zakupac) kojima je u postupku javnog nadmetanja dat u zakup deo javne površine za kiosk dužna su da u roku od 8 dana od dana konačnosti odluke zaključe sa JP "Direkcijom" ugovor o zakupu dela javne površine.

Pre zaključivanja ugovora iz prethodnog stava zakupac je dužan da uplati depozit na žiro račun budžeta grada Pančeva broj 840-745-151-843-03, poziv na broj 02-226, model 97 - ostali prihodi u korist nivoa grada, da uplati izlicitirani jednokratni iznos i dokaz o izvršenim uplatama dostavi JP "Direkcija".

Po isteku ugovora, a nakon uklanjanja kioska od strane zakupca u roku određenom u članu 27. stav 1. alineja 8. sredstva depozita biće vraćena zakupcu dela javne površine valorizovana indeksom rasta cena na malo u Republici Srbiji, a od sredstava iz budžeta SO Pančevo.

Ukoliko zakupac ne postupi u skladu sa stavovima 1. i 2. ovog člana gubi pravo na deo javne površine za postavljanje kioska u kom slučaju se postupak javnog nadmetanja radi davanja u zakup dela javne površine za postavljanje kioska ponavlja.

Član 27

Ugovor o zakupu dela javne površine zaključen sa JP "Direkcijom" obavezno sadrži:

- podatke o odluci kojom je deo javne površine za postavljanje kioska dat u zakup,

- podatke o zakupcu dela javne površine,

- podatke o delu javne površine, površini, tipu i nameni kioska,

- vreme zakupa dela javne površine koja ne može biti duža od 10 godina,

- vrstu delatnosti koja se može obavljati u kiosku,

- visinu zakupnine dela javne površine, načinu plaćanja i usklađivanja iste,

- obavezu zakupca da pribavi odobrenje za postavljanje kioska i otpočne sa obavljanjem delatnosti u kiosku najkasnije u roku od 90 dana od dana zaključenja ugovora jer će to biti osnov za raskid ugovora,

- obavezu zakupca da kiosk ukloni, bez prava na naknadu, najkasnije u roku od 8 dana po isteku vremena u kojem je deo javne površine datu zakup, da po uklanjanju kioska uredi javnu površinu i dovede je u prvobitno stanje, u kom slučaju ima pravo na povraćaj uplaćenog depozita,

- odredbu da će se u slučaju, da kiosk ne bude uklonjen od strane zakupca i javna površina ne bude dovedena u prvobitno stanje, to učiniti prinudnim putem, na teret zakupca iz sredstava uplaćenog depozita,

- zabranu zakupcu da pravnim poslovima prenese na drugo lice pravo zakupa na delu javne površine, što je osnov za raskid ugovora,

- zabranu promene delatnosti u toku trajanja ugovora,

- obavezu zakupca da redovno plaća zakupninu, a ukoliko ovu obavezu ne izvrši najmanje 3 meseca uzastopno, ili 3 meseca tokom trajanja zakupa to će biti osnov za raskid ugovora,

- druge uslove za raskid ugovora u slučaju neispunjenja preuzetih obaveza po ugovoru.

Član 28

Izuzetno, bez javnog oglasa deo javne površine za postavljanje kioska se može dati u zakup neposrednom pogodbom:

1. organima Republike Srbije, AP Vojvodine i grada Pančeva, kao i drugim pravnim licima čiji je osnivač Republika Srbija, AP Vojvodina, grad Pančevo, ako kiosk treba da postave u cilju ostvarivanja svoje delatnosti,

2. članovima uže porodice zakupca kada isti prestane da obavlja delatnost u kiosku i to samo na preostalo vreme zakupa dela javne površine utvrđeno ugovorom koji je zaključio raniji zakupac sa JP "Direkcijom".

Odluku o davanju u zakup dela javne površine za postavljanje kioska neposrednom pogodbom u slučajevima iz prethodnog stava donosi Upravni odbor JP "Direkcije".

Odluka iz prethodnog stava sadrži naročito: podatke o zakupcu, mestu i površini dela javne površine, tipu, površini i nameni kioska, vremenu na koji se daje deo javne površine u zakup, visini zakupnine, načinu plaćanja i usklađivanja zakupnine.

Na osnovu odluke iz stava 2. ovog člana pravna i fizička lica kojima je dat u zakup deo javne površine za postavljanje kioska dužne su da zaključe sa JP "Direkcijom" ugovor o zakupu dela javne površine u rokovima i na način propisan ovom odlukom za zakupce kojima je deo javne površine za postavljanje kioska dat u zakup u postupku javnog nadmetanja.

Član 29

Zakupac je dužan da plaća ugovorenu zakupninu počev od dana zaključenja ugovora iz člana 27. ove odluke.

Član 30

Zakupac kome je dat deo javne površine za postavljanje kioska podnosi nadležnom sekretarijatu zahtev za izdavanje odobrenja za postavljanje kioska u roku od 60 dana od dana zaključenja ugovora o zakupu dela javne površine.

Zahtev za izdavanje obavezno sadrži podatke o vrsti i nameni objekta, podatke o zakupcu i podatke o zakupljenom delu javne površine na koji će se postaviti kiosk.

Uz zahtev za izdavanje odobrenja zakupac je dužan da priloži ugovor o zakupu dela javne površine, skicu sa tehničkim opisom, potrebne saglasnosti propisane posebnim propisima, uslove za priključenje na komunalnu infrastrukturu i dokaz o uplaćenoj administrativnoj taksi.

Ukoliko preduzeća nadležna za izdavanje uslova za priključenje na komunalnu infrastrukturu odbiju da izdaju uslove, učesnik u postupku javnog nadmetanja koji je uspeo na javnom oglasu ima pravo na povraćaj uplaćenih sredstava na ime izlicitiranog jednokratnog iznosa, depozita i garantnog iznosa sve sa pripadajućom kamatom, u roku od 15 dana od dana kada JP "Direkcija" podnese dokaz da je odbijen njegov zahtev za izdavanje uslova za priključenje na komunalnu infrastrukturu bez prava na druga potraživanja po bilo kom drugom osnovu.

Nadležni sekretarijat dužan je da u roku od 8 dana od dana podnošenja zahteva izda odobrenje za postavljanje kioska.

Zakupac je obavezan da, nakon pribavljanja odobrenja, a pre postavljanja kioska na zakupljenom delu javne površine prijavi radove Sekretarijatu za inspekcijske poslove Opštinske uprave, najkasnije 3 dana pre započinjanja izvođenja radova.

Zakupac postavlja kiosk na zakupljenu javnu površinu na osnovu odobrenja, a u skladu sa ugovorom o zakupu.

Član 31

Odobrenje za postavljanje kioska na javnoj površini sadrži:

- podatke o zakupcu dela javne površine,

- podatke o vrsti kioska, delatnosti koja se obavlja u kiosku na delu javne površine na koji se kiosk postavlja,

- podatke o zakupljenom delu javne površine.

Nadležni sekretarijat dužan je da vodi posebnu evidenciju o izdatim odobrenjima za postavljanje kioska na delu javne površine.

2. Javne telefonske govornice i nadstrešnice za autobuska stajališta

Član 32

Javne telefonske govornice i nadstrešnice za autobuska stajališta mogu se postaviti na javnoj površini, pod uslovom da se na raskrsnicama i uglovima ulica ne smanjuje vidljivost, ne ugrožava bezbednost prolaza, ne remeti izgled ambijentalne celine i normalno korišćenje susednih objekata stalnog karaktera, ne čini smetanja normalnog kretanja pešaka na trotoaru, kao i drugim uslovima propisanim Pravilnikom.

Javna telefonska govornica, u smislu ove odluke je objekat za smeštaj javnog telefonskog aparata i zaštitu njegovih korisnika, a nadstrešnica za autobusko stajalište je objekat na autobuskom stajalištu za zaštitu korisnika javnog prevoza.

Član 33

Pravno lice, nakon zaključenja ugovora o zakupu dela javne površine sa JP "Direkcija", podnosi nadležnom sekretarijatu zahtev za odobrenje za postavljanje telefonske govornice, odnosno nadstrešnice za autobuska stajališta.

Uz zahtev podnosi sledeće:

- rešenje o upisu u registar delatnosti,

- urbanističko-tehničke uslove,

- overenu skicu odnosno projekat objekta ukoliko je složeniji objekat,

- saglasnost JP "Direkcije" za izvođenje radova na javnoj površini i

- ugovor o zakupu dela javne površine sa JP "Direkcijom".

Ukoliko je podnosilac zahteva JP "Direkcija" uz zahtev se dostavlja dokumentacija određena u stavu 2. alineja 2. i 3. ovog člana.

Član 34

Pravno lice je dužno da nakon pribavljanja odobrenja za postavljanje telefonske govornice, odnosno nadstrešnice za autobusko stajalište i postavljanja istih podnese nadležnom sekretarijatu zahtev za izdavanje upotrebne dozvole uz koji obavezno prilaže odobrenje i skicu sa tehničkim opisom objekta.

Član 35

Upotrebnu dozvolu za postavljanje javne telefonske govornice i upotrebnu dozvolu za postavljanje nadstrešnice za autobuska stajališta izdaje nadležni sekretarijat.

3. Letnje bašte

Član 36

Vlasnici, odnosno zakupci poslovnih prostorija (u daljem tekstu: korisnik) u cilju obavljanja ugostiteljske delatnosti mogu privremeno da postave letnju baštu na javnoj površini neposredno uz objekat, na osnovu odobrenja odnosno upotrebne dozvole nadležnog sekretarijata.

Letnje bašte otvorenog tipa se postavljaju na osnovu odobrenja i u skladu sa ugovorom o zakupu, a letnje bašte pokrivenog tipa se postavljaju na osnovu upotrebne dozvole i u skladu sa ugovorom o zakupu.

Letnja bašta može se postavljati i koristiti u toku cele godine. Korisnik je u obavezi da po isteku ugovora o zakupu, ukloni letnju baštu sa javne površine, koju vraća u prvobitno stanje.

Prijavu iz stava 4. ovog člana vlasnik, odnosno zakupac poslovnih prostorija je dužan da podnese nadležnom sekretarijatu u roku 8 dana pre postavljanja letnje bašte.

Član 37

Letnja bašta može biti:

1. otvorenog tipa i

2. pokrivenog tipa.

Letnja bašta otvorenog tipa može da sadrži sledeće elemente: stolove i stolice, suncobrane ili tende, žardinjere do visine 0,5 m i montažno-demontažnu platformu napravljenu od metalnih profila, drveta i itisona u cilju izravnanja podloge - terena maksimalne visine do 40 cm.

Letnja bašta pokrivenog tipa može da sadrži sve elemente kao i letnja bašta otvorenog tipa, s tim što ima i montažno-demontažnu konstrukciju nadstrešnice.

Montažno-demontažna konstrukcija nadstrešnice, može biti napravljena isključivo od lakih metalnih profila i drveta, a između stubova mogu se postaviti samo žardinjere u smislu ograđivanja letnje bašte.

Elementi letnje bašte ne smeju biti trajno fiksirani za podlogu ankerima, te u tom smislu zabranjeno je razbijanje, bušenje i degradiranje podloge.

Najmanji razmak između montažno-demontažnih stubova na koje se oslanja nadstrešnica je 2 m.

Za konstrukciju nadstrešnice korisnik poslovnog prostora - letnje bašte dužan je da pribavi odobrenje za gradnju i upotrebnu dozvolu čija će važnost biti 3 godine.

Član 38

Letnja bašta može se postaviti na javnoj površini tako da ne narušava površinu na koju se postavlja.

Za postavljanje letnje bašte u delu naseljenog mesta koje predstavlja ambijentalnu celinu, prostor od kulturno-istorijskog značaja, centar naseljenog mesta, trg i slično mogu se propisati i posebni uslovi.

Širina letnje bašte može biti u širini poslovnog prostora ispred koga se postavlja može i šire uz saglasnost vlasnika susednog objekta, odnosno saglasnost Skupštine vlasnika stanova u stambenoj zgradi.

Za zauzeće javne površine, nadležni Sekretarijat pribavlja saglasnost nadležnog organa za poslove saobraćaja.

Član 39

Letnja bašta se ne može postavljati u parkovima.

Letnja bašta se ne može postaviti na mestima za parkiranje i u zonama raskrsnice tako da svojom lokacijom ometa preglednost. Zona preglednosti za svaku raskrsnicu konkretno se utvrđuje u zavisnosti od geometrijske raskrsnice.

Za postavljanje letnje bašte na mestima za parkiranje i u zonama raskrsnice pribavlja se mišljenje nadležnog organa za poslove saobraćaja. Za korišćenje dela javne površine za postavljanje letnje bašte na mestima za parkiranje i u zonama raskrsnica plaća se petostruki iznos zakupnine.

Korisnik za postavljanje letnje bašte na mestima za parkiranje, uz prethodnu saglasnost nadležnog organa za poslove saobraćaja, zaključuje ugovor o korišćenju parking prostora sa Javnim komunalnim preduzećem "Higijena" Pančevo.

Član 40

Korisnik poslovnog prostora podnosi nadležnom sekretarijatu zahtev za postavljanje letnje bašte.

Uz zahtev podnosi:

- rešenje o upisu u registar delatnosti,

- dokaz o uplaćenom depozitu,

- overenu skicu sa tehničkim opisom objekta,

- overenu izjavu da će po isteku zakupa objekat ukloniti sa javne površine i

- da će urediti javnu površinu i dovesti je u prvobitno stanje,

Korisnik iz stava 1. ovog člana obavezan je da letnju baštu ukloni o svom trošku najkasnije u roku od 15 dana od dana isticanja roka iz čl. 36. stav 3. ove odluke.

Ukoliko korisnik ne postupi u skladu sa stavom 4. ovog člana letnja bašta će biti uklonjena prinudnim putem na teret korisnika iz sredstava depozita uplaćenog na žiro račun budžeta grada Pančeva.

Član 41

Korisnik poslovnog prostora JP "Direkcija" zaključiće ugovor o zakupu dela javne površine, po dobijanju obaveštenja nadležnog sekretarijata uprave da su se stekli uslovi za dobijanje odobrenja za postavljenje letnje bašte.

Lica iz stava 1. mogu da zaključe ugovor o zakupu sa JP "Direkcija" u roku od 7 dana od dana dostavljanja obaveštenja, ukoliko u trenutku zaključenja ugovora nemaju dugovanja prema JP "Direkcija" po bilo kom osnovu.

Odobrenje za postavljanje letnje bašte otvorenog tipa izdaje nadležni sekretarijat.

Upotrebnu dozvolu za postavljanje letnje bašte pokrivenog tipa izdaje nadležni sekretarijat na osnovu prethodno pribavljenog odobrenja za gradnju.

Ugovor o zakupu dela javne površine za postavljanje letnje bašte zaključuje se na period od 3 godine.

Član 42

Korisnik kome je u zakup dat deo javne površine za postavljanje letnje bašte dužan je da plaća mesečnu zakupninu utvrđenu ovom odlukom.

IV POKRETNI OBJEKTI I UREĐAJI

1. Automati, frižideri, rashladne vitrine i pokretne reklamne vitrine

Član 43

Automati, frižideri za prodaju sladoleda, rashladne vitrine (u daljem tekstu: automati) i pokretne reklamne vitrine mogu se postaviti na javnoj površini pod uslovima propisanim Planom i to po jedan automat određene vrste.

Automati iz stava 1, ovog člana mogu se postaviti samo u periodu od 1. aprila do 31. oktobra tekuće godine i po isteku tog perioda moraju se ukloniti sa javne površine.

Prioritet za dobijanje odobrenja za postavljanje uređaja iz stava 1. ovog člana ima podnosilac zahteva koji je korisnik, odnosno vlasnik poslovne prostorije ispred koje se postavlja automat.

Član 44

Pokretne reklamne vitrine se mogu postaviti na delu javne površine samo pod uslovom da poslovni objekat nema neposredno izlaz na javnu površinu.

Pokretne reklamne vitrine ne mogu imati veću površinu od 2 m2, s tim da dubina vitrine ne može biti veća od 30 cm.

Pokretne reklamne vitrine se obavezno uklanjaju svakog radnog dana po isteku radnog vremena.

Član 45

Odobrenje za postavljanje automata i pokretnih reklamnih vitrina izdaje nadležni sekretarijat u roku od 15 dana od dana podnošenja zahteva za izdavanje odobrenja.

Automati i pokretne reklamne vitrine postavljaju se na osnovu odobrenja iz stava 1. ovog člana i ugovora o zakupu dela javne površine, koji se zaključuje sa JP "Direkcija" na period do 5 godina.

2. Uređaji za pečenje i prodaju kokica, kukuruznih klasova, kestenja i šećerne pene

Član 46

Uređaji za pečenje i prodaju kokica, kukuruznih klasova, kestenja i šećerne pene (u daljem tekstu: uređaji) mogu se postaviti neposredno ispred poslovne prostorije na udaljenosti do 1 m od poslovne prostorije i pod uslovom da zauzimaju zbirno najviše 2 m2 javne površine i drugim uslovima propisanim Planom.

Objekti iz ovog člana moraju se ukloniti sa javne površine u vremenu kada ne obavljaju delatnost i u tu svrhu obavezni su da poseduju točkove radi lakše pokretljivosti.

Pod poslovnom prostorijom u smislu ovog člana ne podrazumeva se kiosk.

Ugovor o zakupu dela javne površine radi postavljanja uređaja iz stava 1. ovog člana zaključuje se na period do 5 godina.

3. Pokretne tezge

Član 47

Tezga je montažna konstrukcija postavljena uz poslovni objekat sa namenom za izlaganje robe koja se u poslovnom objektu prodaje.

Tezga može da se postavi na udaljenosti najviše 1 m od poslovnog objekta i da zauzima najviše 2 m2 javne površine, a postavlja se po potrebi.

Tezga za prodaju cveća, čestitki i drugih ukrasnih predmeta može da se postavi na javnoj površini povodom obeležavanja državnih, verskih i drugih praznika, kao i prilikom raznih tradicionalnih manifestacija, i to:

1. božićnih i novogodišnjih praznika, u periodu od 1. decembra tekuće godine do 15. januara naredne godine,

2. osmog marta, u periodu od 1. do 10. marta tekuće godine,

3. uskršnjih praznika, u trajanju od 15 dana, pre nastupanja i za vreme praznika, i

4. raznih tradicionalnih manifestacija, u trajanju od 10 dana, pre nastupanja i za vreme tih manifestacija.

Pokretne tezge iz stava 1. ovog člana mogu da zauzmu najviše 2 m2 javne površine i moraju ispunjavati i druge uslove propisane Planom.

4. Objekti za izvođenje zabavnih programa

Član 48

Objekti za izvođenje zabavnih programa, kao što su cirkuske šatre, luna parkovi, ringišpili, dečji automobili za iznajmljivanje i drugi uređaji za dečju zabavu i sport, montažne platoe i sl., mogu se postaviti na javnim površinama u skladu sa Planom.

5. Automati i uređaji u vozilu i prikolici

Član 49

Pravna i fizička lica koja imaju registrovanu odgovarajuću delatnost mogu svojim vozilom i prikolicom vršiti prodaju robe na javnim površinama, odnosno parkinzima gde je dozvoljeno zaustavljanje i parkiranje vozila.

6. Bilbordi - reklamne table priključene na mrežu javnog osvetljenja, svetleće reklamne table priključene na stubovima javne rasvete

Član 50

Svetleće reklamne table postavljene na stubovima javne rasvete, moraju biti pravougaonog oblika dimenzija 800 mm x 1000 mm.

Na stub javne rasvete mogu da se postave najviše dve svetleće reklamne table pod uslovom da su postavljene na suprotnim stranama u odnosu na osu stuba.

Bilbordi i svetleće reklamne table postavljene na stubovima javne rasvete postavljaju se na javnim površinama tako da ne ometaju učesnike u javnom saobraćaju.

7. Postupak za postavljanje pokretnih objekata i uređaja

Član 51

Pravna i fizička lica podnose nadležnom sekretarijatu zahtev za postavljanje pokretnih objekata i uređaja na javnoj površini za godišnju sezonu u toku godine, praznika ili raznih tradicionalnih manifestacija.

Uz zahtev se prilaže:

- rešenje o upisu u registar delatnosti,

- skica ili fotografija objekta, odnosno uređaja sa izraženim dimenzijama u opisu,

- dispozicioni crtež koji izrađuje JP "Direkcija" a na osnovu zahteva lica za zaključenje ugovora o zakupu dela javne površine, uz naknadu određenu cenovnikom JP "Direkcije",

- izjava da će isti ukloniti po isteku vremena određenog ugovorom o zakupu dela javne površine,

- izjava da će se pokrenuti objekat uklanjati sa javne površine svakodnevno po isteku radnog vremena i kada ne obavlja delatnost, i

- ugovor o zakupu dela javne površine.

Pravna i fizička lica iz stava 1. ovog člana zaključuju ugovor o zakupu dela javne površine za postavljanje pokretnih objekata i uređaja sa JP "Direkcijom" Pančevo, u roku od 7 dana, od dana podnošenja zahteva.

Nakon zaključenja ugovora o zakupu iz prethodnog stava ovog člana, nadležni sekretarijat izdaje odobrenje za postavljanje pokretnih objekata i uređaja na delu javne površine u roku od 15 dana od dana podnošenja zahteva.

Postavljanje pokretnih objekata i uređaja se vrši na osnovu odobrenja, a u skladu sa ugovorom o zakupu.

Član 52

Zakupac kome je u zakup dat deo javne površine radi postavljanja pokretnih objekata i uređaja, dužan je da plaća zakupninu utvrđenu ovom odlukom.

V PRAVA I OBAVEZE U VEZI POSTAVLJANJA I UKLANJANJA PRIVREMENIH MONTAŽNIH OBJEKATA I POKRETNIH OBJEKATA I UREĐAJA

Član 53

JP "Direkcija" je dužna da vodi evidenciju o zaključenim ugovorima o zakupu dela javne površine radi postavljanja privremenih montažnih objekata, pokretnih objekata i uređaja i da se preko ovlašćenih radnika stara o njihovom sprovođenju.

JP "Direkcija" je u obavezi da nadležnom sekretarijatu radi evidencije dostavi zaključene ugovore o zakupu dela javne površine za postavljanje letnje bašte.

JP "Direkcija" je dužna da u roku od 30 dana pre isteka važnosti ugovora o zakupu dela javne površine sprovede postupak za uspostavljanje javne površine na način i po postupku kako je regulisano ovom odlukom.

Ukoliko ugovor o zakupu dela javne površine istekne, a zakupac u propisanom roku ne ukloni objekat iz stava 1. ovog člana, JP "Direkcija" je dužna da o tome obavesti Gradsku upravu Sekretarijat za inspekcijske poslove.

Član 54

Zakupac dela javne površine, odnosno korisnik objekta ili uređaja je dužan da objekat ili uređaj postavi, odnosno otpočne sa obavljanjem delatnosti u roku koji ne može biti duži od 90 dana od dana pribavljanja odobrenja, odnosno upotrebne dozvole.

Lice iz stava 1. ne može otpočeti sa obavljanjem delatnosti bez odobrenja nadležnog sekretarijata.

Član 55

Zakupac dela javne površine, odnosno korisnik objekta ili uređaja, dužan je da obavlja delatnost koja je odobrena, odnosno da objekte i uređaje koristi na način propisan ovom odlukom, odobrenjem ili upotrebnom dozvolom nadležnog sekretarijata, kao i da te objekte, uređaje i prostore koji su u funkciji njihovog korišćenja održava tako da budu uredni i u ispravnom stanju.

Lice iz stava 1. ovog člana je dužno da pored objekta ili uređaja postavi korpu za smeće, čiji je izgled i gabarit definisan Pravilnikom i Planom.

Pravo zakupa dela javne površine zakupac ne može preneti na drugo lice.

Član 56

Zakupac, odnosno korisnik objekta ili uređaja je dužan da objekte i uređaje ukloni sa javne površine u roku od 8 dana po isteku vremena određenog ugovorom o zakupu ili odobrenjem, kao i u drugim slučajevima utvrđenim ovom odlukom.

VI NADZOR

Član 57

Nadzor nad primenom odredaba ove odluke vrši komunalna i građevinska inspekcija.

U vršenju inspekcijskog nadzora komunalni i građevinski inspektor ovlašćen je da rešenjem naredi zakupcu dela javne površine, odnosno korisniku objekta ili uređaja, uklanjanje istih:

- kada je objekat ili uređaj postavljen bez odobrenja, odnosno upotrebne dozvole,

- kada je objekat ili uređaj postavljen ili se koristi suprotno uslovima određenim odobrenjem, odnosno upotrebnom dozvolom,

- kada je objekat ili uređaj postavljen na mesto koje nije određeno Pravilnikom, odnosno Planom,

- kada se promeni neki od uslova utvrđenih Pravilnikom, odnosno Planom a lice iz stava 1. ovog člana se ne prilagodi u skladu sa izmenjenim uslovima u ostavljenom roku,

- kada postavljeni objekat, odnosno uređaj koristi neovlašćeno lice,

- kada zakupac dela javne površine ne počne da koristi objekat ili uređaj u roku od 90 dana od dana izdavanja odobrenja, odnosno upotrebne dozvole za postavljenje privremenog objekta,

- kada se privremeni objekat ne koristi duže od 30 dana bez opravdanih razloga,

- kada je to neophodno zbog izmene režima saobraćaja,

- kada je to neophodno radi realizacije radova na rekonstrukciji, održavanju ili postavljanju komunalnih objekata, kao i iz drugih opravdanih razloga.

Rešenjem inspektora naređuje se uklanjanje objekta ili uređaja i u slučaju raskida ugovora o zakupu.

Ukoliko u roku određenom u rešenju iz stava 1. ovog člana, zakupac, odnosno korisnik objekta ili uređaja ne ukloni isti sa javne površine, uklanjanje će se izvršiti prinudnim putem o trošku zakupca iz sredstava depozita u roku od 30 dana od dana dobijanja zaključka kojim se dozvoljava izvršenje rešenja nadležne inspekcije.

Ukoliko vlasnik, odnosno korisnik objekta ili uređaja postavljenog bez odobrenja, odnosno upotrebne dozvole, isti ne ukloni sa javne površine, u roku određenom rešenjem nadležnog inspektora, uklanjanje će se izvršiti prinudnim putem o trošku vlasnika, odnosno korisnika objekta ili uređaja, u roku od 30 dana od dana donošenja zaključka, kojim se dozvoljava izvršenje rešenja nadležne inspekcije.

VII KAZNENE ODREDBE

Član 58

Novčanom kaznom u iznosu od 5.000,00 dinara do 500.000,00 dinara kazniće se za prekršaj pravno lice ako:

1. na delu javne površine postavi privremeni montažni objekat, pokretni objekat i uređaj bez odobrenja, upotrebne dozvole, odnosno prijave (čl. 30, 33, 36, 41. i 51),

2. koristi montažni objekat, pokretni objekat i uređaj bez odobrenja, upotrebne dozvole, odnosno prijave (čl. 30, 34, 35, 36, 41. i 51),

3. ne ukloni montažni objekat, pokretni objekat i uređaj sa javne površine u vremenu kad ne obavlja delatnost, istekom roka važnosti ugovora o zakupu dela javne površine i ne postupi po rešenju nadležne inspekcije (član 27, 58, 56. i 57),

4. ukoliko ne otpočne da obavlja delatnost u ostavljenom roku (čl. 54),

5. ukoliko zakupac ne obavlja delatnost koja je odobrena, odnosno montažni objekat i uređaj ne koristi na način propisan ovom odlukom (čl. 55).

Novčanom kaznom u iznosu od 250,00 do 25.000,00 dinara kazniće se odgovorno lice u pravnom licu za prekršaj iz stava 1. ovog člana.

Član 59

Novčanom kaznom u iznosu od 250,00 do 25.000,00 dinara kazniće se fizičko lice iz člana 51. ako učini prekršaj iz člana 57. stav 1. ove odluke.

Član 60

Novčanom kaznom u iznosu od 2.500,00 do 250.000,00 dinara kazniće se preduzetnik ako učini prekršaj iz člana 58. stav 1. ove odluke.

VIII PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 61

Pravilnik o opštim uslovima za postavljanje privremenih montažnih objekata na javnim površinama iz člana 3. ove odluke i Plan o privremenom postavljanju pokretnih objekata i uređaja na javnim površinama iz člana 4. ove odluke na teritoriji grada Pančeva za I, II, III, IV i V zonu doneće Gradsko veće na predlog nadležnog sekretarijata u roku od 90 dana od dana stupanja na snagu ove odluke.

Član 62

Rešavanje podnetih zahteva za izdavanje odobrenja koji nisu rešeni do dana stupanja na snagu ove odluke nastaviće se po odredbama odluke koja je važila do dana stupanja na snagu ove odluke.

Član 63

Lica koja su u zakupu dela javne površine za postavljanje kioska a na osnovu važećeg ugovora sa JP "Direkcije" za postavljanje kioska kao i ona lica kojima je ugovor o zakupu istekao sa JP "Direkcija" nastavila da fakturiše naknadu za korišćenje dela javne površine zaključiće novi ugovor o zakupu dela javne površine u skladu sa odredbama ove odluke i Pravilnika u roku od 60 dana od dana stupanja na snagu Pravilnika.

Novi ugovor o zakupu se zaključuje na rok od 10 godina bez obzira na odredbe važećeg ugovora.

Lica iz stava 1. ovog člana dužna su da izmire jednokratno sva svoja dugovanja, glavnica i kamata, po osnovu zakupa dela javne površine do iznosa od 300.000,00 dinara.

Ukoliko lica iz stava 1. ovog člana ne izvrše svoju obavezu određenu prethodnim stavom, neće moći da zaključe novi ugovor i smatra se da je ugovor o zakupu dela javne površine, odnosno ugovor o korišćenju dela javne površine prestao da proizvodi pravno dejstvo, odnosno kiosk će biti uklonjen.

Razliku potraživanja koja JP "Direkcija" ima po osnovu zakupa dela javne površine, glavnica i kamata, preko 300.000,00 dinara, zaključno sa danom stupanja na snagu ove odluke, otpisuje se ovom odlukom.

Lica iz stava 1. ovog člana, koja ne izmire svoje obaveze u skladu sa stavom 3. ovog člana u roku za zaključivanje novog ugovora, u obavezi su da uklone kiosk.

Rešenjem inspektora naređuje se uklanjanje kioska.

Ukoliko u roku određenom u rešenju iz prethodnog stava, korisnik kioska ne ukloni isti sa javne površine, uklanjanje će se izvršiti prinudnim putem o trošku korisnika.

Član 64

Lica iz člana 63. ove odluke pre zaključivanja novog ugovora, moraju da uplate depozit u roku od 8 dana u skladu sa ovom odlukom, u protivnom neće se dozvoliti zakup dela javne površine i smatraće se da su odustali od korišćenja dela površine.

Lica iz prethodnog stava, dužna su da se odazovu u ostavljenom roku na poziv JP "Direkcije" radi usklađivanja odredaba ugovora o zakupu, odnosno radi zaključivanja Aneksa ugovora o zakupu, u protivnom otkazaće im se ugovor.

Ukoliko vlasnik kioska ne primi uredno poziv JP "Direkcije" upućen na adresu iz ugovora, isti će mu biti pribijen na kiosk što će se smatrati urednom dostavom.

Zakupci postojećih kioska kada zaključe novi ugovor u skladu sa odredbama ove odluke, obavezni su da urede oblik i veličinu kioska u skladu sa Pravilnikom do 1. jula 2007. godine u protivnom, nakon isteka navedenog roka postojeći objekat će se ukloniti.

Član 65

Zakupnina za korišćenje javne površine za postojeće montažno-demontažne garaže, utvrđuje se mesečno u iznosu od 100 din/m2 i ista će se usklađivati na način iz člana 19. ove odluke.

Član 66

Odredbe ove odluke koje se odnose na davanje u zakup na određeno vreme javne površine radi postavljanja kioska putem javnog nadmetanja, a u slučajevima utvrđenim ovom odlukom i neposrednom pogodbom primenjivaće se po stupanju na snagu Pravilnika o uslovima za postavljanje privremenih montažnih objekata na javnim površinama.

Izuzetno za postojeće kioske iz člana 63. stav 1. ove odluke primenjivaće se odredbe odluke kojom je utvrđena visina mesečnog zakupa na zakup dela javne površine.

Član 66a

Korisnik, po isteku sezone korišćenja letnje bašte za 2010. godinu, može da nastavi da koristi letnju baštu u toku cele godine za odobreni vremenski period, o čemu je dužan da sa JP "Direkcija" zaključi aneks ugovora o zakupu, u roku od 7 dana od dana stupanja na snagu ove odluke.

Član 67

Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o privremenom postavljanju montažnih i drugih pokretnih objekata na javnim površinama ("Službeni list opština Pančevo", broj 6/2001).

Član 68

Ovaj prečišćen tekst Odluke o privremenom postavljanju montažnih i drugih pokretnih objekata na javnim površinama biće objavljen u "Službenom listu grada Pančeva".

 

Samostalni član Odluke o izmenama i dopunama
Odluke o privremenom postavljanju montažnih i pokretnih objekata na javnim površinama - prečišćen tekst

("Sl. list grada Pančeva", br. 23/2010)

Član 6

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Pančeva".

Napomene

Prečišćen tekst Odluke o privremenom postavljanju montažnih i pokretnih objekata na javnim površinama obuhvata: Odluku o privremenom postavljanju montažnih i pokretnih objekata na javnim površinama ("Službeni list opštine Pančevo", broj 10/04), Odluku o izmenama i dopunama Odluke o privremenom postavljanju montažnih i pokretnih objekata na javnim površinama ("Službeni list opštine Pančevo", broj 15/04), Odluku o izmenama i dopunama Odluke o privremenom postavljanju montažnih i pokretnih objekata na javnim površinama ("Službeni list opštine Pančevo", broj 16/04), Odluku o izmenama i dopunama Odluke o privremenom postavljanju montažnih i pokretnih objekata na javnim površinama ("Službeni list opštine Pančevo", broj 21/04), Odluku o izmenama i dopunama Odluke o privremenom postavljanju montažnih i pokretnih objekata na javnim površinama ("Službeni list opštine Pančevo", broj 5/05). Odluku o izmenama i dopunama Odluke o privremenom postavljanju montažnih i pokretnih objekata na javnim površinama ("Službeni list opštine Pančevo", broj 11/05), Odluku o izmenama i dopunama Odluke o privremenom postavljanju montažnih i pokretnih objekata na javnim površinama ("Službeni list opštine Pančevo", broj 19/05), Odluku o izmenama i dopunama Odluke o privremenom postavljanju montažnih i pokretnih objekata na javnim površinama ("Službeni list opštine Pančevo", broj 27/05), Usklađeni dinarski iznosi zakupnine za postavljanje montažnih i pokretnih objekata na javnim površinama ("Službeni list opštine Pančevo", broj 18/06), Odluku o izmenama i dopunama Odluke o privremenom postavljanju montažnih i pokretnih objekata na javnim površinama ("Službeni list opštine Pančevo", broj 29/06), Odluku o izmenama i dopunama Odluke o privremenom postavljanju montažnih i pokretnih objekata na javnim površinama ("Službeni list opštine Pančevo", broj 14/07), Odluku o izmenama i dopunama Odluke o privremenom postavljanju montažnih i pokretnih objekata na javnim površinama ("Službeni list opštine Pančevo", broj 19/07), Odluku o izmenama i dopunama Odluke o privremenom postavljanju montažnih i pokretnih objekata na javnim površinama ("Službeni list grada Pančeva", broj 16/08) i Odluku o izmenama i dopunama Odluke o privremenom postavljanju montažnih i pokretnih objekata na javnim površinama ("Službeni list grada Pančeva", broj 26/09), u kojima je utvrđen dan njihovog stupanja na snagu.