REŠENJE

O OBRAZOVANJU KOMISIJE ZA POLAGANJE ISPITA O POZNAVANJU TERITORIJE GRADA PANČEVA I PROPISA IZ OBLASTI AUTO TAKSI PREVOZA PUTNIKA

("Sl. list grada Pančeva", br. 27/2009 i 25/2010)

I

Obrazuje se Komisija za polaganje ispita o poznavanju teritorije grada Pančeva i propisa iz oblasti auto taksi prevoza putnika (u daljem tekstu: Komisija), u sledećem sastavu:

1. Miroslav Marinković, dipl. pravnik iz Sekretarijata za zaštitu životne sredine, urbanizam, građevinske i stambeno-komunalne poslove Gradske uprave grada Pančeva - predsednik;

2. Marina Kahrić Lazić, dipl. ekonomista iz Sekretarijata za privredu i ekonomski razvoj Gradske uprave grada Pančeva - zamenik predsednika;

3. Slavica Simulj, dipl. pravnik iz Agencije za imovinu Gradske uprave grada Pančeva - član;

4. Mirjana Dubajić Matović, dipl. inž. građevinarstva iz Sekretarijata za zaštitu životne sredine, urbanizam, građevinske i stambeno-komunalne poslove Gradske uprave grada Pančeva - zamenik člana;

5. Maja Svirčević Prekić, dipl. inž. poljoprivrede iz Sekretarijata za privredu i ekonomski razvoj Gradske uprave grada Pančeva - član;

6. Siniša Janković, dipl. inž. arhitekture iz Sekretarijata za zaštitu životne sredine, urbanizam, građevinske i stambeno-komunalne poslove Gradske uprave grada Pančeva - zamenik člana.

II

Mandat Komisije traje dve godine.

III

Zadatak Komisije je da pripremi ispitna pitanja za proveru znanja kandidata i organizuje ispit i blagovremeno obavesti kandidate o rokovima polaganja ispita o poznavanju teritorije grada Pančeva i o poznavanju propisa koji regulišu taksi prevoz.

IV

Predsedniku, zameniku predsednika, članovima i zamenicima članova Komisije pripada neto naknada u visini od 50% uplaćene naknade za polaganje ispita za obavljanje delatnosti taksi prevoza. Sekretar Sekretarijata za privredu i ekonomski razvoj Gradske uprave grada Pančeva uz odobrenje Gradonačelnice grada Pančeva utvrđuje posebnim rešenjem pojedinačnu visinu naknade predsedniku i svakom članu Komisije.

V

Isplata naknade predsedniku, zameniku predsednika, članovima i zamenicima članova Komisije za obavljeni rad, vršiće se iz sredstava planiranih Odlukom o budžetu grada Pančeva.

VI

Stručne, organizacione i administrativno-tehničke poslove za potrebe Komisije obavljaće Sekretarijat za skupštinske poslove, poslove Gradonačelnika i Gradskog veća, a u saradnji sa Sekretarijatom za privredu i ekonomski razvoj i Sekretarijatom za zaštitu životne sredine, urbanizam, građevinske i stambeno-komunalne poslove Gradske uprave grada Pančeva.

VII

Danom stupanja na snagu ovog rešenja prestaje da važi Rešenje o obrazovanju Komisije za polaganje ispita o poznavanju teritorije opštine Pančevo i propisa iz oblasti auto-taksi prevoza putnika ("Službeni list opštine Pančevo", broj 29/06 i 13/07).

VIII

Ovo rešenje stupa na snagu danom donošenja, a objaviće se u "Službenom listu grada Pančeva".