ODLUKA
O UNUTRAŠNJOJ ORGANIZACIJI JEDINICE ZA IMPLEMENTACIJU PROJEKTA IZGRADNJA CENTRALNOG POSTROJENJA ZA PREČIŠĆAVANJE OTPADNIH VODA GRADA LESKOVCA I PROŠIRENJE KANALIZACIONE MREŽE

("Sl. glasnik grada Leskovca", br. 1/2011)

Član 1

Ovom odlukom propisuje se opis poslova Jedinice za implementaciju projekta "Izgradnja centralnog postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda grada Leskovca i proširenje kanalizacione mreže" u daljem tekstu "Jedinica za implementaciju projekta", opis poslova izvršilaca, broj izvršilaca, stručna sprema i radno iskustvo potrebno za izvršavanje poslova.

Član 2

Jedinica za implementaciju projekta nadležna je za transparentan način realizacije izgradnje Centralnog postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda grada Leskovca i proširenje kanalizacione mreže.

Jedinicom za implementaciju projekta rukovodi Direktor koji vrši sve administrativne, tehničke, organizacione poslove vezane za realizaciju Projekta "Izgradnja Centralnog postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda grada Leskovca i proširenje kanalizacione mreže", u daljem tekstu Projekat.

Akte iz nadležnosti Jedinice za implementaciju projekta potpisuje direktor. Direktor može ovlastiti nekog od izvršilaca Jedinice za implementaciju projekta da potpisuje pojedine akte iz nadležnosti Jedinice za implementaciju projekta o čemu donosi posebno Rešenje.

Direktor Jedinice za implementaciju projekta je odgovoran za zakonit rad Jedinice za implementaciju projekta.

Direktor za svoj rad odgovara i podnosi izveštaje Gradonačelniku i Gradskom veću grada Leskovca.

Član 3

Izvršioci poslova iz nadležnosti Jedinice za implementaciju projekta odgovaraju za zakonitost, pravovremenost i ekonomičnost u obavljanju poslova iz svoje nadležnosti, a po zahtevu direktora učestvuju u izradi akata iz nadležnosti Jedinice za implementaciju projekta, te obavljaju i druge poslove po nalogu direktora.

Član 4

Direktor je dužan da u roku od 30 dana od dana postavljenja donese Plan i Program rada Jedinice za implementaciju projekta, uz saglasnost Tim lidera MISP programa, predstavnika ORIO programa, predstavnika Fonda za zaštitu životne sredine Republike Srbije i Gradonačelnika Leskovca. U Programu rada utvrđuju se aktivnosti iz nadležnosti Jedinice za implementaciju projekta. Na osnovu Programa rada utvrđuju se mesečni Planovi rada Jedinice za implementaciju projekta.

U Planovima rada Jedinice za implementaciju projekta, iz prethodnog stava, utvrđuju se raspored, dinamika, broj izvršilaca i drugi potrebni uslovi za obavljanje poslova uz posebno navođenje vanrednih poslova.

Član 5

Izvršioci Jedinice za implementaciju projekta se angažuju na osnovu posebnog ugovora kojim se propisuju međusobna prava i obaveze, a koji se zaključuje između izvršilaca i Grada Leskovca, sa rokom trajanja do okončanja Projekta.

Angažovanim izvršiocima Jedinice za implementaciju projekta, Grad Leskovac obezbeđuje mesečnu naknadu, koja će se utvrditi ugovorom, na teret budžeta grada Leskovca. Izvršioci Jedinice za implementaciju projekta izvršavaju poslove predviđene Ugovorom i primenjuju i osiguravaju poštovanje zakona Republike Srbije.

Član 6

Za vršenje poslova iz nadležnosti Jedinice za implementaciju projekta utvrđuje se ukupan broj od sedam izvršilaca i to:

Direktor,

stručni saradnik za građevinsku oblast,

stručni saradnik za javne nabavke,

stručni saradnik za pravnu oblast,

stručni saradnik za finansije,

stručni saradnik za oblast ekologije i zaštite životne sredine,

stručni saradnik za administrativno-tehničke poslove i saradnju sa javnošću.

Ako članovi Jedinice za implementaciju projekta nemaju određeno iskustvo za realizaciju predviđenih zadataka, spoljni stručni saradnici se mogu angažovati kratkoročno. U tu svrhu direktor Jedinice za implementaciju projekta će pripremiti Projektne zadatke i zajedno sa Gradskim većem grada Leskovca odrediti nadoknadu i ostale uslove u skladu sa uobičajenom praksom. U slučaju potrebe direktor može imenovati Zamenika direktora iz sastava Jedinice za implementaciju projekta.

Član 7

Direktor Jedinice za implementaciju projekta.

Opis poslova:

Obavlja rukovodeće poslove, koordinira rad na realizaciji Projekta "Izgradnje centralnog postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda grada Leskovca i proširenje kanalizacione mreže", odgovoran je za korišćenje finansijskih, materijalnih i ljudskih potencijala Jedinice za implementaciju projekta, priprema predloge akata vezane za realizaciju projekta, zajedno sa ostalim izvršiocima Jedinice za implementaciju projekta. Vrsta poslova: rukovodeći i koordinirajući poslovi.

Uslovi:

stepen stručne spreme (VSS)

najmanje pet godina radnog iskustva i iskustvo na menadžerskim poslovima,

prednost imaju kandidati koji imaju iskustvo u učešću na pripremi i realizaciji međunarodnih investicionih projekata,

aktivno znanje engleskog jezika; poznavanje rada na računaru.

Stručni saradnik za građevinu.

Opis poslova:

Obezbeđuje poštovanje zakonskih odredbi koje se odnose na radove i tehničku pomoć na projektu, priprema projekte i tehničku dokumentaciju neophodnu za projekat, obezbeđuje saglasnost, odobrenja i dozvole, učestvuje u organizovanju nadzornih aktivnosti konsultanata i proceni njihovih rezultata u okviru određenih komponenti podkomponenti i omogućava im da sprovode svoje nadzorne aktivnosti u okviru ugovora na odgovarajući i efikasan način, nadgleda radove u okviru određenih projektnih komponenti u odnosu na glavne projektne ciljeve i prisustvuje svim testiranjima opreme, učestvuje u izradi izveštaja o napretku projekta uključujući i završni izveštaj o projektu, učestvuje u pripremi dokumenata, reguliše uvođenje izmena i dopuna projekta (ukoliko je potrebno), učestvuje u organizaciji tenderske procedure za nabavku robe, obavlja i druge poslove po nalogu direktora kome podnosi izveštaj o svom radu. Vrsta poslova: stručno-operativni poslovi.

Uslovi:

stepen stručne spreme (VSS)

diplomirani inženjer arhitekture, ili diplomirani građevinski inženjer;

najmanje tri godine radnog iskustva na poslovima projektovanja, izvođenja ili nadzora nad izgradnjom značajnih investicionih projekata;

aktivno znanje engleskog jezika;

poznavanje rada na računaru.

Stručni saradnik za javne nabavke.

Opis poslova:

Obavlja poslove koji se odnose na sprovođenje procedura za nabavku roba i usluga u okviru Projekta a u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama RS, izrađuje potrebnu tendersku dokumentaciju i nacrte ugovora za javne nabavke, priprema tekstove javnog oglašavanja, sačinjava izveštaje o sprovedenim procedurama po Zakonu o javnim nabavkama RS, obavlja i druge poslove po nalogu direktora kome podnosi izveštaj o svom radu

Vrsta poslova: stručno - operativni poslovi.

Uslovi:

7. stepen stručne spreme (VSS)

diplomirani ekonomista - stručnjak za javne nabavke;

da ima najmanje tri godine radnog iskustva na poslovima diplomiranog ekonomiste,

prednost se daje kandidatima koji imaju iskustvo u oblasti javnih nabavki, a posebno kandidatima koji imaju iskustvo u oblasti javnih nabavki na kojima su pravo učešća imale kompanije iz inostranstva;

aktivno znanje engleskog jezika:

poznavanje rada na računaru

Stručni saradnik za pravnu oblast.

Opis poslova:

Obezbeđuje usklađenost Projekta sa Zakonom, obezbeđuje konsultantske usluge u oblasti zakonodavstva u vezi sa svim pitanjima i odgovarajuću stručnu podršku članovima Jedinice za implementaciju projekta u vezi sa zakonskim pitanjima koja se odnose na sprovođenje projekta, obavlja sve ostale poslove pravnog karaktera potrebne za sprovođenje Projekta, kao i druge poslove po nalogu direktora kome podnosi izveštaj o svom radu.

Vrsta poslova: najsloženiji stručno-operativni poslovi.

Uslovi:

7. stepen stručne spreme (VSS) diplomirani pravnik;

najmanje tri godine radnog iskustva na poslovima diplomiranog pravnika, prednost imaju kandidati sa radnim iskustvom na sklapanju ugovora o građenju u zemlji i inostranstvu, kao i ugovora koji se odnose na sprovođenje projekata iz oblasti investicionih ulaganja;

aktivno znanje engleskog jezika;

poznavanje rada na računaru.

Stručni saradnik za finansije.

Opis poslova:

Obezbeđuje ispunjenje uslova Evropske Komisije i drugih finansijskih partnera, nadgleda finansijske i poslovne transakcije, priprema i odobrava neophodne izveštaje, uključujući i izveštaje finansijskom monitoringu kao i sve druge neophodne informacije i statističke podatke, obezbeđuje usklađenost celokupne finansijske dokumentacije sa zahtevima Evropske Komisije i drugih finansijskih partnera, priprema zahteve za isplatu i proverava da li je dokumentacija za isplatu primljena od strane dobavljača/izvođača/konsultanata u skladu sa zahtevima ugovora, omogućava blagovremeni transfer isplata dobavljačima i konsultantima, uključujući plaćanje PDV-a, poreza i drugih troškova koje treba da pokrije investitor i obezbeđuje usklađenost sa zahtevima računovodstvenog sistema i vođenje evidencije o sredstvima i nabavljenoj robi, kao i druge poslove po nalogu direktora kome podnosi izveštaj o svom radu.

Vrste poslova: najsloženiji finansijski i stručno-operativni poslovi.

Uslovi:

7. stepen stručne spreme (VSS)

diplomirani ekonomista;

najmanje tri godine radnog iskustva na poslovima diplomiranog ekonomiste, prednost imaju kandidati koji su radili na sprovođenju međunarodnih projekata;

aktivno znanje engleskog jezika;

poznavanje rada na računaru.

Stručni saradnik za oblast ekologije i zaštite životne sredine.

Opis poslova:

Obavlja sve poslove predviđene pozitivno-pravnim propisima iz oblasti ekologije i zaštite životne sredine, uključujući i primenu kako lokalnog tako i republičkog akcionog plana za zaštitu životne sredine, a u skladu sa standardima Evropske Unije, kao i druge poslove po nalogu direktora kome podnosi izveštaj o svom radu.

Vrste poslova: poslovi iz oblasti ekologije i zaštite životne sredine.

Uslovi:

7. stepen stručne spreme (VSS)

diplomirani biolog, diplomirani inženjer zaštite životne sredine;

najmanje tri godine radnog iskustva na poslovima iz struke:

aktivno znanje engleskog jezika;

poznavanje rada na računaru.

Stručni saradnik za administrativno-tehničke poslove i saradnju sa javnošću.

Opis poslova:

Obavlja sve administrativne i administrativno-tehničke poslove kao i druge koji se odnose na prijem, kompletiranje, razvrstavanje i zavođenje materijala koji su upućeni Jedinici za implementaciju projekta. Obavlja sve poslove vezane za vođenje zapisnika, arhiviranje, sređivanje, čuvanje i rukovanje predmetima i spisima stavljenim u arhivu prema propisima o kancelarijskom poslovanju i propisima iz oblasti Arhiva RS, dostavlja predmete iz arhive na zahtev direktora i angažovanih u Jedinici za implementaciju projekta, vodi računa o rokovima za čuvanje predmeta stavljenih u arhivu, te ih nakon upotrebe ponovo vraća u arhivu.

Izrađuje godišnji izveštaj o predmetima i spisima kojima je istekao rok čuvanja i predlaže njihovo uništenje, osigurava tehničke i druge uslove vezane za pripremu i održavanje sastanaka direktora, vrši najavu sastanaka, prima i šalje telefonske poruke za potrebe direktora, obavlja unutrašnju i spoljnu dostavu pošte za potrebe Jedinice za implementaciju projekta, održava komunikaciju sa konsultantima i kompanijama, vrši prevod dokumenata i obezbeđuje usmeni prevod na sastancima sa stranim partnerima, u određenim slučajevima preuzima ulogu službenika za odnose s javnošću, kao i druge poslove po nalogu direktora kome podnosi izvještaj o svom radu.

Vrsta poslova: administrativno-tehnički poslovi, prevodilački i poslovi odnosa sa javnošću

Uslovi:

4/7. stepen stručne spreme,

najmanje šest meseci radnog iskustva u struci,

poznavanje rada na računaru,

aktivno znanje engleskog jezika.

Član 8

Radno vreme izvršilaca Jedinice za implementaciju projekta na koje se angažuju određuje se ugovorom pojedinačno za svakog izvršioca, s tim što se može vršiti i preraspodela radnog vremena, tako da dnevno radno vreme u jednom periodu može trajati duže, a u drugom kraće, zavisno od potreba rada, a rad se može obavljati i u neradne dane.

Član 9

Obračun i isplata naknade izvršiocima Jedinice za implementaciju projekta vrši se u neto iznosu.

Naknada za rad izvršilaca u Jedinici za implementaciju projekta utvrđuje se pojedinačno međusobnim ugovorom.

Član 10

Odluka stupa na snagu danom donošenja i objaviće se u "Službenom glasniku grada Leskovca".