ODLUKAO NAČINU VRŠENJA PRINUDNE NAPLATE S RAČUNA KLIJENTA("Sl. glasnik RS", br. 47/2011) |
1. Ovom odlukom uređuje se način vršenja prinudne naplate s računa klijenta koji se vodi kod banke u skladu s čl. od 47. do 49. Zakona o platnom prometu (u daljem tekstu: Zakon).
Pod klijentom, u smislu ove odluke, podrazumeva se dužnik - pravno lice i fizičko lice koje obavlja delatnost i ima račun kod banke, uključujući i banku koja ima račun kod Narodne banke Srbije.
2. Osnove za prinudnu naplatu iz člana 47. stav 1. tač. 1. i 2. Zakona dostavljaju se Narodnoj banci Srbije - Prinudnoj naplati - organizacionoj jedinici u Kragujevcu u čijem su delokrugu prijem, kontrola i unos osnova i naloga (u daljem tekstu: Prinudna naplata u Kragujevcu).
Prinudna naplata u Kragujevcu vodi evidenciju o primljenim i vraćenim osnovima za prinudnu naplatu prema datumu njihovog prijema, koja sadrži sledeće podatke:
- redni broj,
- datum prijema osnova,
- naziv, matični i poreski broj dužnika,
- broj računa za izvršenje,
- naziv donosioca, naziv i broj osnova,
- naziv poverioca-primaoca i broj njegovog računa,
- napomenu uz vraćeni osnov, razlog i datum vraćanja.
Pored evidencije iz stava 2. ove tačke, Prinudna naplata u Kragujevcu vodi i sledeće evidencije:
- evidenciju o primljenim nalozima iz člana 47. stav 1. tačka 3. Zakona;
- evidenciju o rešenjima i zaključcima kojima je određena naplata budućih povremenih davanja;
- evidenciju primljenih reklamacija na izvršenje osnova i naloga prinudne naplate;
- evidenciju o zahtevima podnetim Upravi za trezor za povraćaj ili preknjižavanje javnih prihoda u postupku vršenja prinudne naplate;
- evidenciju izdatih faktura za naplatu naknade za izdavanje potvrda po zahtevima stranaka.
Evidencije iz stava 3. ove tačke Narodna banka Srbije vodi u elektronskom obliku.
3. Posle evidentiranja osnova za prinudnu naplatu iz tačke 2. ove odluke, Prinudna naplata u Kragujevcu proverava:
1) da je u pitanju osnov za naplatu iz člana 47. stav 1. tač. 1. i 2. Zakona po čijem je postupanju propisana nadležnost Narodne banke Srbije, koji sadrži:
- naziv donosioca osnova,
- broj i datum osnova,
- potpis i pečat donosioca osnova;
2) da osnov za prinudnu naplatu sadrži nalog za postupanje sa sledećim podacima:
- naziv, sedište i adresa izvršnog dužnika,
- matični i poreski broj izvršnog dužnika,
- tekući račun poverioca, a ako je poverilac fizičko lice koje ne obavlja delatnost - broj njegovog tekućeg računa ili njegovo ime i prezime ako je naložena isplata na ruke poverioca,
- iznos obaveze (glavni dug, kamata i troškovi),
- vrsta kamate, kamatna stopa i metod obračuna kamate,
- period za koji se obračunava kamata,
- model i poziv na broj odobrenja za prenos sredstava u korist računa javnih prihoda (porezi, doprinosi, carine, takse i ostali),
- račun izvršenja budžeta i korisnika budžetskih sredstava ako je kao izvršni dužnik naznačena Republika Srbija, autonomna pokrajina ili jedinica lokalne samouprave.
Posle izvršene provere iz stava 1. ove tačke, Prinudna naplata u Kragujevcu podatke iz ispravnih osnova za naplatu unosi u bazu podataka prinudne naplate, odnosno postupa po nalozima za vršenje prinudne naplate.
Ako osnov za prinudnu naplatu nije osnov iz stava 1. odredba pod 1) ove tačke ili ne sadrži sve podatke iz odredbe pod 2) te tačke - istog dana vraća se izdavaocu, uz propratno pismo u kome se navode razlozi vraćanja.
4. Unosom osnova za prinudnu naplatu u bazu podataka prinudne naplate za izvršne dužnike koji nemaju evidentirane osnove i naloge u prinudnoj naplati, Narodna banka Srbije - organizaciona jedinica u Beogradu u čijem su delokrugu nadzor i operativni poslovi (u daljem tekstu: Prinudna naplata u Beogradu) elektronskom porukom smt 713 nalaže svim bankama da klijentu-dužniku blokiraju sve dinarske i devizne račune, da mu ne otvaraju nove račune i da joj bez odlaganja dostave podatke o stanju sredstava na tim računima.
Nakon blokiranja računa dužnika, banke su obavezne da elektronskom porukom SMT 718 odmah dostave informaciju o stanju sredstava na računima klijenta (dinarskim, depozitnim i deviznim), kao i o svim narednim promenama stanja sredstava.
Elektronska poruka SMT 718, u polju 71830 ima oznaku DDV (dinarski depozit po viđenju) i podatak o ukupnom iznosu dinara na depozitnom avista računu.
Elektronska poruka SMT 718, u polju 71830 ima oznaku DPD (dinarska protivvrednost deviza) i podatak o ukupnom iznosu dinarske protivvrednosti deviza, i to po kupovnom kursu banke za devize iz važeće kursne liste u trenutku slanja poruke. Elektronske poruke SMT 718 koje sadrže dinarsku protivvrednost deviznih sredstava Narodna banka Srbije prima od banaka svakog radnog dana od 9.30 do 16.00 časova.
Banka u postupku prinudne naplate, i to za dužnika koji nema otvoren dinarski račun kod te banke, u elektronskoj poruci SMT 718, u polje 71820 upisuje dinarski račun koji je otvoren za prenos dinarske protivvrednosti deviza s deviznih računa klijenta, odnosno za prenos dinara s depozitnih avista računa. Ovaj račun se ne prijavljuje u jedinstveni registar računa banaka (RIR), koji vodi Narodna banka Srbije, i saldo na tom računu na kraju dana mora biti nula.
Zahtev za prenos sredstava s blokiranog računa Prinudna naplata u Beogradu (porukom SMT 719) daje banci kod koje dužnik ima najviši iznos sredstava na dinarskom računu, a ako na njemu nema dovoljno dinarskih sredstava - i ostalim bankama, redom, prema visini sredstava na tim računima, do potpunog namirenja naloga za prinudnu naplatu. Ako na dinarskim računima nema sredstava za izvršenje naloga za prinudnu naplatu ili ih nema dovoljno, zahtev za prenos sredstava po blokadi daje se ostalim bankama kod kojih dužnik ima devizne račune, i to redom, prema visini sredstava na tim računima, do potpunog izvršenja naloga za prinudnu naplatu.
Banke su dužne da, na osnovu primljene elektronske poruke SMT 719, odmah prenesu sredstva s računa dužnika na račun naveden u toj poruci i o tome elektronskom porukom SMT 720 odmah obaveste Prinudnu naplatu u Beogradu.
Ako banka ne izvrši nalog iz stava 7. ove tačke ili ispravnu elektronsku poruku SMT 720 ne pošalje najkasnije narednog radnog dana do 9.15 časova - Prinudna naplata u Beogradu stornira ranije poslatu elektronsku poruku SMT 719 i šalje novu elektronsku poruku SMT 719, prema informaciji o stanju sredstava iz nove elektronske poruke SMT 718.
Ako se osnov za prinudnu naplatu ne izvrši s računa koji je naveden u tom osnovu a odnosi se na matični broj koji je isti za veći broj dužnika (sindikati, skupštine stanara, udruženja građana, verske organizacije i dr.) - prinudna naplata se dalje vrši dostavljanjem banci dužnika naloga, na posebnom obrascu (Prilog 1) koji je odštampan uz ovu odluku i njen je sastavni deo.
Format i namenu poruka za razmenu podataka između Prinudne naplate i banaka Narodna banka Srbije propisuje uputstvom.
Elektronska razmena poruka za razmenu podataka između Prinudne naplate u Beogradu i banaka vrši se u skladu s terminskim planom koji utvrđuje guverner Narodne banke Srbije ili lice koje on ovlasti.
5. Nalog poverioca za naplatu na osnovu dospelih hartija od vrednosti, menica ili ovlašćenja koje je dužnik dao svojoj banci i svom poveriocu (nalozi iz člana 47. stav 1. tačka 3. Zakona) dostavlja se banci navedenoj u tom nalogu, koja je dužna da, pre izvršenja ovog naloga, proveri da li menica sadrži sve elemente propisane zakonom kojim se uređuje menica i da li je podneta u roku dospeća, odnosno da li ovlašćenje sadrži sve elemente neophodne za naplatu, kao i da izvrši kontrolu ispravnosti tog naloga.
Uz nalog iz stava 1. ove tačke poverilac daje banci:
1) pismenu izjavu kojom potvrđuje da ne postoje menice, odnosno ovlašćenja po osnovu jemstva;
2) pismenu izjavu kojom potvrđuje da je u pitanju nalog na osnovu menica, odnosno ovlašćenja glavnog dužnika uz koje postoje menice, odnosno ovlašćenja jemca;
3) pismenu izjavu kojom potvrđuje da su u pitanju menice, odnosno ovlašćenja jemca.
Banka koja primi menicu, odnosno ovlašćenje iz stava 2. odredba pod 1) ove tačke dužna je da, kod dostavljanja elektronske poruke SMT 710 za tip dokumenta, u polje 71051 unese oznaku 10 (ne postoji jemstvo).
Banka koja primi menicu, odnosno ovlašćenje iz stava 2. odredba pod 2) ove tačke dužna je da, kod dostavljanja elektronske poruke SMT 710 za tip dokumenta, u polje 71051 unese oznaku 20 (postoji jemstvo − na teret glavnog dužnika).
Banka koja primi menicu, odnosno ovlašćenje iz stava 2. odredba pod 3) ove tačke dužna je da, kod dostavljanja elektronske poruke SMT 710 za tip dokumenta, u polje 71051 unese oznaku 30 (postoji jemstvo − na teret jemca).
Kad na računu dužnika (glavnog dužnika, odnosno jemca) ima sredstava, banka nalog iz stava 1. ove tačke odmah izvršava u celosti, a ako tih sredstava nema ili ih nema dovoljno - banka ne izvršava nalog delimično, već elektronskom porukom SMT 710 odmah dostavlja Prinudnoj naplati u Beogradu podatke s tog naloga, s potvrdom da su podaci verodostojni i tačni i da za to odgovaraju ovlašćeni zaposleni u banci i banka.
Posle prijema elektronske poruke SMT 710, Prinudna naplata u Beogradu proverava da li ova poruka sadrži potvrdu iz stava 6. ove tačke, pa ako utvrdi da sadrži - vrši prinudnu naplatu u skladu s tačkom 4. ove odluke. U suprotnom, Prinudna naplata u Beogradu automatski odbija elektronsku poruku SMT 710 i banci dostavlja elektronsku poruku SMT 796 s kôdom 31, a banka je dužna da odmah nakon toga dostavi elektronsku poruku SMT 710 s potvrdom. Sve elektronske poruke SMT 710 primljene posle 15.30 časova tog radnog dana Prinudna naplata u Beogradu vraća bankama istog dana, i to elektronskom porukom SMT 796 s kôdom 39.
Posle izvršenja naloga iz stava 1. ove tačke, Prinudna naplata u Beogradu šalje bankama elektronsku poruku SMT 796 s kôdom 37 - nalog u celosti izvršen.
Poverioci su dužni da vode posebnu evidenciju o naplati potraživanja u smislu ove tačke i da, momentom naplate glavnog duga u celosti, povuku naloge iz stava 2. odredbe pod 2) i 3) te tačke koji nisu izvršeni ili su delimično izvršeni.
6. Ako je banka dužnika menicu s meničnim jemstvom - avalom banke i nalog za naplatu primila od meničnog poverioca (imalac menice) - pravnog lica ili fizičkog lica koje obavlja delatnost, dužna je da, pre izvršenja tog naloga, proveri da li menica sadrži sve elemente propisane zakonom kojim se uređuje menica i da li je podneta u roku dospeća, kao i da proveri ispravnost podnetog naloga za naplatu. Uz menicu i nalog za naplatu s računa meničnog dužnika, imalac menice podnosi nalog za naplatu s računa banke avaliste i pismenu izjavu da se, ako na računima meničnog dužnika nema sredstava za isplatu menice ili ih nema dovoljno, prinudna naplata sprovede s računa meničnog dužnika ili s računa banke avaliste.
Ako banka, posle izvršene provere iz stava 1. ove tačke, utvrdi neispravnost menice ili naloga za naplatu - vraća ih podnosiocu, uz pismeno obrazloženje razloga zbog kojih se menica ne može isplatiti.
Kad se proverom iz stava 1. ove tačke utvrdi ispravnost menice i naloga za naplatu - banka nalog za naplatu, ako na računu dužnika ima sredstava, odmah izvršava u celosti. Ako na računu meničnog dužnika nema sredstava za isplatu menice ili ih nema dovoljno - banka nalog za naplatu ne izvršava delimično, već postupa na način utvrđen u tački 5. ove odluke (izvršenje sa svih računa dužnika), a menicu i nalog za naplatu s računa banke avaliste odmah dostavlja Narodnoj banci Srbije - Sektoru za platni sistem - organizacionoj jedinici u čijem je delokrugu nadgledanje platnog sistema.
Banka koja je primila menicu s meničnim jemstvom - avalom banke a proverom iz tačke 6. ove odluke nije utvrđena verodostojnost pečata i potpisa meničnog dužnika na toj menici, ili je utvrđeno da je menični dužnik u blokadi na dan dospeća menice - tu menicu isplaćuje poveriocu ako je ona istovremeno i avalista po toj menici. Ako banka ovu menicu ne isplati, dostavlja je na prinudnu naplatu.
7. Ako je banka dužnika menicu s meničnim jemstvom - avalom pravnog lica i nalog za naplatu primila od imaoca menice, dužna je da, pre izvršenja tog naloga, proveri da li menica sadrži sve elemente propisane zakonom kojim se uređuje menica i da li je podneta u roku dospeća, kao i da proveri ispravnost podnetog naloga za naplatu.
Kad je proverom iz stava 1. ove tačke utvrđena ispravnost menice i naloga za naplatu - banka nalog za naplatu, ako na računu dužnika ima sredstava, odmah izvršava u celosti, a ako tih sredstava nema ili ih nema dovoljno, banka postupa na način utvrđen u tački 5. ove odluke.
Ako banka do 10.00 časova narednog radnog dana ne primi od Prinudne naplate u Beogradu elektronsku poruku SMT 796 s kôdom 37 - nalog u celosti izvršen, odmah podnosi Prinudnoj naplati u Kragujevcu zahtev za dostavljanje podataka o iznosu koji je izvršen i za povlačenje naloga iz prinudne naplate. Na osnovu podataka Prinudne naplate u Kragujevcu o neizvršenom, odnosno delimično izvršenom iznosu s naloga na teret računa dužnika, banka odmah šalje novu elektronsku poruku SMT 710 na teret avaliste - pravnog lica po menici na iznos meničnog duga, odnosno na neizvršeni iznos na teret računa dužnika, radi naplate s računa avaliste kod banaka.
U slučaju da avalista - pravno lice nije klijent banke glavnog dužnika koji na računu nema dovoljno sredstava za isplatu naloga ili ih nema dovoljno - banka poziva imaoca menice da preuzme menicu i potvrdu o naplaćenom iznosu s računa meničnog dužnika, a imalac menice ovu menicu, s nalogom za naplatu, nosi u banku tog avaliste, koja dalje postupa na način utvrđen u tački 5. ove odluke.
8. Unosom osnova i naloga za prinudnu naplatu iz člana 47. Zakona - Prinudna naplata u Beogradu istovremeno formira nalog za naplatu naknade za usluge, koja se naplaćuje u skladu sa odlukom kojom se utvrđuje jedinstvena tarifa po kojoj Narodna banka Srbije naplaćuje naknadu za izvršene usluge.
9. Posle konačnog izvršenja osnova i naloga za prinudnu naplatu iz tač. od 4. do 7. ove odluke, bankama se šalje elektronska poruka SMT 714 o deblokadi računa dužnika.
Prinudna naplata u Beogradu svakodnevno elektronski izveštava sud o izvršenim odlukama suda u celosti.
10. Prinudna naplata u Kragujevcu zastaje s naplatom osnova za prinudnu naplatu kad od donosioca primi rešenje ili zaključak o odlaganju izvršenja - do dostavljanja rešenja ili zaključka nadležnog organa za nastavak izvršenja.
Prinudna naplata u Kragujevcu zastaje s naplatom osnova za prinudnu naplatu kad od poverioca primi zahtev za povlačenje sprovođenja izvršenja sudskog rešenja uz koji je dostavljen dokaz da je o tom zahtevu obavešten i nadležni sud - do donošenja odluke suda o obustavi sprovođenja izvršenja.
Prinudna naplata u Kragujevcu obustavlja naplatu osnova za prinudnu naplatu kad od donosioca primi rešenje ili zaključak s nalogom za obustavu izvršenja.
Nalozi iz člana 47. stav 1. tačka 3. Zakona obustavljaju se na zahtev poverioca, koji se Prinudnoj naplati u Kragujevcu upućuje preko poslovne banke poverioca.
11. Prinudna naplata u Kragujevcu po odlukama i rešenjima sudova i drugih nadležnih organa kojima se status dužnika u prinudnoj naplati menja na način koji utiče na vršenje prinudne naplate postupa na sledeći način:
1) zastaje s vršenjem prinudne naplate osnova i naloga za prinudnu naplatu i kod dužnika za koga je sud doneo rešenje o određivanju privremene mere zabrane ili privremenog odlaganja sprovođenja izvršenja prema dužniku u toku prethodnog stečajnog postupka;
2) obustavlja postupak prinudne naplate evidentiranih neizvršenih osnova i naloga za prinudnu naplatu kad od nadležnog suda primi rešenje da je nad dužnikom otvoren postupak stečaja, a informaciju o tome svim bankama šalje Prinudna naplata u Beogradu elektronskom porukom SMT 796 s kôdom 44 - stečaj za jmb.
Kad od suda primi rešenje kojim se obustavlja postupak stečaja nad dužnikom, Prinudna naplata u Kragujevcu nastavlja s vršenjem prinudne naplate evidentiranih neizvršenih osnova i naloga dužnika.
Ako je po rešenju suda postupak stečaja nad dužnikom obustavljen zbog usvojenog plana reorganizacije - briše se status dužnika u stečaju.
Kad je postupak stečaja nad dužnikom obustavljen zbog postojanja samo jednog poverioca - postupa se na način utvrđen u stavu 3. ove tačke.
12. Ako je u rešenju o izvršenju naložena naplata od dva ili više dužnika kao solidarnih dužnika, prinudna naplata se vrši u celini - prema redosledu dužnika određenom u tom rešenju, a ako redosled nije određen - prema redosledu po kome su dužnici navedeni u ovom rešenju.
13. Ako je odlukom nadležnog organa naložena zabrana raspolaganja sredstvima - Prinudna naplata u Beogradu, nakon unosa ove odluke, elektronski obaveštava banke kod kojih klijent ima otvorene račune da blokiraju sredstva na tim računima, a druge banke obaveštava da ne mogu otvarati račune tom dužniku dok traje zabrana raspolaganja (elektronskom porukom smt 796 s kôdom 42 - zabrana za jmb).
Posle unosa odluke o obustavi zabrane raspolaganja, Prinudna naplata u Beogradu elektronski obaveštava banke da deblokiraju račune dužnika (elektronskom porukom SMT 796 s kôdom 43 - ukidanje zabrane za jmb).
14. Kad je rešenjem nadležnog organa određena privremena mera obezbeđenja određenog novčanog iznosa - prinudna naplata se vrši tako što se bankama nalaže prenos sredstava sa svih računa dužnika na jedan njegov račun, sve do potpunog obezbeđenja iznosa određenog u ovom rešenju, a banci kod koje se vodi ovaj račun (na kome se prikupljaju sredstva) nalaže se da zabrani raspolaganje tako izdvojenim sredstvima sve do dobijanja novog naloga od Prinudne naplate u Kragujevcu.
Posle prijema rešenja o izvršenju, Prinudna naplata u Kragujevcu daje nalog banci kod koje se vodi račun dužnika na kome su prikupljena sredstva u smislu stava 1. ove tačke - da ta sredstva prenese u korist izvršnog poverioca.
15. Ako se u bazi podataka prinudne naplate utvrdi da je prinudna naplata vršena na teret pogrešnog dužnika, u korist pogrešnog poverioca ili u pogrešnom iznosu (tuđa sredstava na računu) - Prinudna naplata u Kragujevcu će bez odlaganja zahtevati od svih banaka kod kojih primalac ima otvoren račun da izvrše povraćaj pogrešno prenetih sredstava i o tome je obaveste, radi ponovnog unosa u prinudnu naplatu.
16. Osnovi za prinudnu naplatu primljeni do 31. decembra 2002. godine izvršavaće se prema redovima prioriteta utvrđenim propisima koji su važili do tog datuma.
17. Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o načinu prinudne naplate s računa klijenta ("Službeni glasnik RS", br. 58/2004, 116/2004, 122/2004, 109/2005, 8/2006, 42/2006, 67/2006, 69/2006, 71/2007, 27/2009, 101/2009, 48/2010 i 87/2010).
18. Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku RS".
Prilog 1
NARODNA BANKA SRBIJE |
|
|
PRINUDNA NAPLATA |
|
|
|
Mesto i datum: ______________ |
|
Odeljenje za prijem, kontrolu i unos osnova i naloga - Kragujevac |
|
|
Broj: _______________________ |
Na osnovu člana 48. Zakona o platnom prometu, NALAŽE SE
_____________________________________________________
(naziv banke)
________________
(mesto)
a) da, na osnovu izvršnog naslova |
|
, |
|
(naziv donosioca i mesto) |
|
|
, |
|
, |
(broj) |
|
(datum) |
|
odmah blokira sve račune koji se vode kod banke za:
|
|
|
|
|
, |
(naziv dužnika) |
|
(matični broj) |
|
(PIB) |
|
osim sredstava čije je izvršenje izuzeto sudskom odlukom, odnosno odlukom drugog nadležnog organa (član 48. stav 5. Zakona o platnom prometu);
b) da odmah prenese sredstva po blokadi, i to:
1) za prinudnu naplatu troškova postupka
Naziv dužnika |
Šifra |
|
|
Iznos troškova postupka |
||
|
|
290 |
|
din. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Naziv izdavaoca, broj i datum |
Račun dužnika |
|||||
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
Model i poziv na broj (zaduženja) - broj rešenja |
|||||
|
|
|
|
|
Naziv poverioca |
|
|
|
|
Račun poverioca |
|
|
|
Model i poziv na broj (odobrenja) - broj rešenja |
|||||
|
|
|
|
|
2) za prinudnu naplatu glavnog duga i kamate:
Naziv dužnika |
Šifra |
|
|
Iznos glavnog duga s kamatom do ____ |
||
|
|
290 |
|
din. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Naziv izdavaoca, broj i datum |
Račun dužnika |
|||||
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
Model i poziv na broj (zaduženja) - broj rešenja |
|||||
|
|
|
|
|
Naziv poverioca |
|
|
|
|
Račun poverioca |
|
|
|
Model i poziv na broj (odobrenja) - broj rešenja |
|||||
|
|
|
|
|
3) za prinudnu naplatu naknade za izvršenje osnova:
Naziv dužnika |
Šifra |
|
|
I z n o s |
||
|
|
290 |
|
din. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Svrha plaćanja |
|
Račun dužnika |
Tarifa prinudne naplate
|
|
|
|
|
|
Model i poziv na broj (zaduženja) - broj rešenja |
|||||
|
|
|
|
|
Naziv poverioca |
|
|
NBS - Prinudna naplata |
|
Račun poverioca |
|
980-606-61 |
|
Model i poziv na broj (odobrenja) |
|||||
|
|
|
|
9-172001-MBR |
4) za prinudnu naplatu naknade za obračun kamate po rešenju:
Naziv dužnika |
Šifra |
|
|
I z n o s |
||
|
|
290 |
|
din. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Svrha plaćanja |
|
Račun dužnika |
||||
Tarifa prinudne naplate |
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
Model i poziv na broj (zaduženja) - broj rešenja |
|||||
|
|
|
|
|
Naziv poverioca |
|
|
NBS - Prinudna naplata |
|
Račun poverioca |
|
980-606-61 |
|
Model i poziv na broj (odobrenja) |
|||||
|
|
|
|
9-172002-MBR |
v) da, odmah nakon što izvršite naloge označene pod a) i b) ovog priloga - Narodnu banku Srbije o tome pismeno izvestite i istovremeno deblokirate račune dužnika.
|
|
DIREKTOR ODELJENJA |
|
|
M.P. |
|
|
|
|
(ime i prezime) |