ODLUKA

O PROGRAMU ODRŽAVANJA OBJEKATA PUTNE PRIVREDE ZA 2011. GODINU

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 60/2010, 9/2011 - ispr., 21/2011 i 23/2011)

Član 1

Ovom odlukom utvrđuje se Program održavanja objekata putne privrede za 2011. godinu (u daljem tekstu: Program), koji je sastavni deo ove odluke.

Član 2

Program obuhvata radove na održavanju objekata putne privrede, a realizovaće ga Javno preduzeće "Zavod za izgradnju Grada" u Novom Sadu (u daljem tekstu: Zavod).

Program će se realizovati iz sredstava budžeta Grada Novog Sada za 2011. godinu u iznosu od 1.185.000.000,00 dinara i to:

- Prihodi iz budžeta

829.601.472,29 dinara

(od navedenih sredstava 22.500.000,00 dinara se finansira iz namenskog prihoda od novčanih kazni za saobraćajne prekršaje u skladu sa članom 18. Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima ("Službeni glasnik Republike Srbije", br. 41/09 i 53/10).

 

- Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina

205.398.527,71 dinara, i

- Donacije od ostalih nivoa vlasti

150.000.000,00 dinara

Član 3

Izvođenje radova na poslovima održavanja objekata putne privrede poverava se Javnom komunalnom preduzeću "Put" Novi Sad (u daljem tekstu: Preduzeće).

Izuzetno od stava 1. ovog člana, za izvođenje radova predviđenih na pozicijama Programa 12 "Održavanje mostova" i 13 "Održavanje tunela", izvođača radova će izabrati Zavod.

Bliži uslovi za obavljanje poslova iz člana 2. stav 1. ove odluke kao i međusobna prava i obaveze između Zavoda i Preduzeća, odnosno između Zavoda i izvođača radova iz stava 2. ovog člana, urediće se posebnim ugovorima.

Član 4

Zahtev za transfer sredstava iz člana 2. stav 2. ove odluke, uz priloženu dokumentaciju, Zavod dostavlja Gradskoj upravi za komunalne poslove.

Transfer sredstava iz člana 2. stav 2. ove odluke na račun Zavoda vrši se na osnovu zahteva koji priprema Gradska uprava za komunalne poslove u skladu sa propisima.

Član 5

Nadzor nad izvođenjem radova u okviru Programa vrši Zavod.

Nadzor nad realizacijom Programa vrši Gradska uprava za saobraćaj i puteve (u daljem tekstu: Uprava), preko Gradske uprave za inspekcijske poslove - Odsek saobraćajne inspekcije.

Troškovi poslova nadzora iz stava 1. ovog člana obuhvaćeni su u ukupnim troškovima poslovanja Zavoda, iskazanim u okviru Programa uređivanja građevinskog zemljišta za 2011. godinu.

Bliži uslovi za obavljanje poslova nadzora iz stava 1. ovog člana regulišu se ugovorima iz člana 3. stav 3. ove odluke.

Član Gradskog veća Grada Novog Sada zadužen za oblast saobraćaja i puteve, dužan je da podnosi Gradonačelniku Grada Novog Sada i Gradskom veću Grada Novog Sada mesečni izveštaj o izvršenom nadzoru Uprave nad realizacijom Programa.

Član 6

Gradska uprava za komunalne poslove podnosi Skupštini Grada Novog Sada šestomesečni i godišnji izveštaj o realizaciji Programa, sa iskazanim fizičkim i finansijskim pokazateljima o izvršenim radovima.

Član 7

Gradska uprava za komunalne poslove, uz prethodnu saglasnost Gradonačelnika Grada Novog Sada, može izvršiti preraspodelu planiranih sredstava po pozicijama Programa, ako postoje objektivne okolnosti koje uslovljavaju potrebu za izvršenjem određenih radova u većem obimu.

Član 8

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada".

 

Samostalni član Odluke o izmenama
Odluke o Programu održavanja objekata putne privrede za 2011. godinu

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 23/2011)

Član 4

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada".

 

PROGRAM
ODRŽAVANJA OBJEKATA PUTNE PRIVREDE ZA 2011. GODINU

Red. br. Pozicije

NAZIV POZICIJE

Iznos u dinarima

1.

Održavanje nepovezanih uništenih slivnika

100.000,00

2.

Održavanje puteva u zimskim uslovima (sa obezbeđenjem materijala)

180.697.179,00

3.

Održavanje saobraćajnica

798.702.821,00

4.

Održavanje autobuskih stajališta na kolovozu

5.000.000,00

5.

Održavanje horizontalne i vertikalne signalizacije

45.000.000,00

6.

Održavanje svetlosne i semaforske signalizacije

45.000.000,00

7.

Održavanje trotoarskih i rekreativnih površina

40.000.000,00

8.

Održavanje biciklističkih staza

5.000.000,00

9.

Održavanje objekata putne privrede na magistralnim, regionalnim i lokalnim putevima, kao i nastavak realizacije ugovorenih obaveza iz 2010. godine

5.900.000,00

10.

Održavanje pešačkih staza u međublokovskom prostoru

4.000.000,00

11.

Održavanje kolovoza, pešačkih staza i platoa na Petrovaradinskoj tvrđavi

1.000.000,00

12.

Održavanje mostova

54.500.000,00

13.

Održavanje tunela

100.000,00

 

UKUPNO POZICIJE 1-13:

1.185.000.000,00