PRAVILNIK
O SADRŽAJU I NAČINU FINANSIJSKOG IZVEŠTAVANJA O PLANIRANIM I OSTVARENIM PRIHODIMA I PRIMANJIMA I PLANIRANIM I IZVRŠENIM RASHODIMA I IZDACIMA JEDINICA LOKALNE SAMOUPRAVE

("Sl. glasnik RS", br. 79/2011)

 

I OSNOVNE ODREDBE

Član 1

Ovim pravilnikom uređuje se sadržaj i način finansijskog izveštavanja jedinica lokalne samouprave o planiranim i ostvarenim prihodima i primanjima, planiranim i izvršenim rashodima i izdacima budžeta jedinica lokalne samouprave, neizmirenim dospelim obavezama (docnje), visini budžetskog suficita, odnosno deficita, planiranim i izvršenim rashodima za plate, broju zaposlenih kod korisnika budžetskih sredstava jedinica lokalne samouprave, kao i o nivou zaduženosti.

Podaci iz stava 1. ovog člana odnose se na sve direktne i indirektne korisnike budžetskih sredstava jedinica lokalne samouprave.

Član 2

Podaci iz člana 1. ovog pravilnika iskazuju se na sledećim obrascima:

- Obrazac 1 - Prihodi i primanja budžeta opštine (grada) - (u daljem tekstu: Obrazac 1);

- Obrazac 2 - Rashodi i izdaci budžeta opštine (grada) po ekonomskoj i funkcionalnoj klasifikaciji (u daljem tekstu: Obrazac 2);

- Obrazac 2a - Transferi za osnovno i srednje obrazovanje - analitika prema vrsti rashoda i izdataka (u daljem tekstu: Obrazac 2a);

- Obrazac 3 - Obračun suficita/deficita sa računom finansiranja (u daljem tekstu: Obrazac 3);

- Obrazac 4 - Plate i broj zaposlenih kod korisnika budžetskih sredstava jedinice lokalne samouprave (u daljem tekstu: Obrazac 4);

- Obrazac 5 - Nivo zaduženosti opštine (grada) - (u daljem tekstu: Obrazac 5).

Obrasci iz stava 1. ovog člana odštampani su uz ovaj pravilnik i čine njegov sastavni deo.

Član 3

U Obrazac 1 unose se podaci iz odluke o budžetu opštine (grada) o planiranim prihodima i primanjima budžeta opštine (grada) za budžetsku godinu, odnosno za period januar - mart ili januar - jun iz odluke o privremenom finansiranju, ukoliko nije doneta odluka o budžetu, kao i promene godišnjeg budžeta nastale po osnovu izmena i dopuna budžeta u toku budžetske godine (rebalans) i podaci o ostvarenim prihodima i primanjima.

Član 4

U Obrazac 2 unose se podaci iz odluke o budžetu opštine (grada) o planiranim rashodima i izdacima budžeta opštine (grada) za budžetsku godinu, odnosno iz odluke o privremenom finansiranju, ukoliko nije doneta odluka o budžetu, kao i promene godišnjeg budžeta nastale po osnovu izmena i dopuna budžeta u toku budžetske godine (rebalans), po osnovu promene aproprijacija i po osnovu korišćenja tekuće budžetske rezerve, podaci o izvršenim rashodima i izdacima, kao i podaci o neizmirenim dospelim obavezama (docnje).

Podaci se unose prema ekonomskoj i funkcionalnoj klasifikaciji.

Na obrascu iz stava 1. ovog člana potrebno je iskazati neizmirene dospele obaveze (docnje) kod kojih je proteklo 60 ili više dana od roka dospeća.

U Obrazac 2a unose se podaci o planiranim, odnosno izvršenim rashodima i izdacima za osnovno i srednje obrazovanje po pojedinim vrstama troškova (analitički podaci) koji su u Obrascu 2 iskazani na poziciji 18 sintetički konto 4631 - Tekući transferi ostalim nivoima vlasti i poziciji 19 sintetički konto 4632 - Kapitalni transferi ostalim nivoima vlasti, u koloni 7 (Osnovno obrazovanje) i koloni 8 (Srednje obrazovanje).

Član 5

U Obrazac 3, u skladu sa odlukom o budžetu opštine (grada), odnosno u skladu sa odlukom o privremenom finansiranju, unose se podaci o budžetskom suficitu, odnosno deficitu, ukupnom fiskalnom suficitu, odnosno deficitu i računu finansiranja.

Član 6

U Obrazac 4, u skladu sa odlukom o budžetu opštine (grada), odnosno u skladu sa odlukom o privremenom finansiranju, unose se podaci o sredstvima planiranim za isplatu plata, podaci o izvršenim rashodima za plate kod korisnika budžetskih sredstava jedinice lokalne samouprave, kao i podaci o broju zaposlenih kod korisnika budžetskih sredstava jedinice lokalne samouprave.

Član 7

U Obrazac 5 unose se podaci o zaduženosti opštine (grada).

Član 8

Prilikom unošenja podataka u obrasce, treba imati u vidu sledeće:

Zaglavlje obrazaca se obavezno popunjava (vrsta izveštaja, oznaka trezora, naziv opštine, odnosno grada, period za koji se dostavljaju podaci, izvor finansiranja).

U polje: "Vrsta izveštaja" unosi se:

- broj "1" - za iskazivanje podataka iz odluke o budžetu za budžetsku godinu;

- broj "2" - za iskazivanje podataka iz odluke o privremenom finansiranju;

- broj "3" - za iskazivanje podataka o godišnjem budžetu iz odluke o izmenama i dopunama odluke o budžetu (rebalans);

- broj "4" - za iskazivanje podataka o godišnjem budžetu, koji u sebi sadrži zbirno sve promene godišnjeg budžeta, zajedno sa naknadnim promenama aproprijacija i korišćenjem tekuće budžetske rezerve ("Tekući budžet");

- broj "5" - za iskazivanje podataka o ostvarenim prihodima i primanjima, odnosno izvršenim rashodima i izdacima;

- broj "6" - za iskazivanje podataka o neizmirenim dospelim obavezama (docnje).

Podaci o planiranim, odnosno ostvarenim prihodima i primanjima, kao i podaci o planiranim, odnosno izvršenim rashodima i izdacima iskazuju se posebno po izvorima prihoda, i to za izvor:

- 01 - Prihodi iz budžeta;

- 04 - Sopstveni prihodi budžetskih korisnika;

- 05 do 08 - Donacije;

- 09 do 12 - Primanja od prodaje nefinansijske i finansijske imovine i zaduživanja;

- 13 do 15 - Neraspoređeni višak prihoda i neutrošena sredstva iz ranijih godina.

Gradovi koji u svom sastavu imaju opštine, na svim propisanim obrascima dostavljaju konsolidovane podatke koji u sebi uključuju budžet grada i budžete gradskih opština.

U Obrazac 4 podaci se unose prema grupama, odnosno kategorijama korisnika budžetskih sredstava navedenim pod 1 do 7 u koloni 1, na sledeći način:

1) u kolone 2, 3, 4, 5 i 6 unosi se broj izabranih i postavljenih lica, zaposlenih na neodređeno i određeno vreme, kao i ukupan broj zaposlenih kod korisnika budžetskih sredstava u mesecu za koji se dostavljaju podaci, pri čemu u ovaj broj ne ulaze zaposleni na određeno vreme u cilju zamene odsutnog zaposlenog (zbog bolovanja i dr.);

2) u kolone 7, 8 i 9 unose se podaci o masi sredstava za plate u godini za koju se dostavljaju podaci kod korisnika budžetskih sredstava planiranih odlukom o budžetu, odnosno rebalansom budžeta; u slučaju da je nadležni izvršni organ jedinice lokalne samouprave doneo odluku o privremenom finansiranju, potrebno je u napomenama navesti da se planirani iznosi odnose na tri, odnosno šest meseci;

3) u kolone 10, 11 i 12 unose se iznosi izvršenih rashoda za plate, kod korisnika budžetskih sredstava u periodu za koji se dostavljaju podaci.

Kada se popunjavaju podaci o planiranim, odnosno izvršenim rashodima za plate iz izvora 01 - Prihodi iz budžeta, u kol. 2 do 6 unose se podaci o broju zaposlenih čije se plate u potpunosti ili delimično finansiraju iz tog izvora, dok se za ostale izvore finansiranja unosi broj zaposlenih čije se plate u celini finansiraju samo iz tih ostalih izvora.

U slučajevima kada jedinica lokalne samouprave poveća broj zaposlenih u odnosu na prethodni izveštajni period, potrebno je dostaviti pismeno obrazloženje razloga za povećanje broja zaposlenih, potpisano od strane načelnika gradske, odnosno opštinske uprave.

II DINAMIKA POPUNJAVANJA I DOSTAVLJANJA OBRAZACA

Jednokratno izveštavanje

Član 9

Podatke o planiranim prihodima i primanjima, planiranim rashodima i izdacima, obračun suficita/deficita sa računom finansiranja i podatke o platama i broju zaposlenih, na osnovu usvojene odluke o budžetu za budžetsku godinu, jedinice lokalne samouprave popunjavaju i dostavljaju nadležnoj organizacionoj jedinici Uprave za trezor do 15. januara godine za koju je donet budžet, odnosno u slučaju donošenja odluke o privremenom finansiranju za period januar - mart ili januar - jun, u roku od 15 dana po isteku meseca u kome je usvojena odluka o privremenom finansiranju.

Podaci o budžetskom suficitu, odnosno deficitu, ukupnom fiskalnom deficitu i računu finansiranja iskazuju se i nakon usvajanja rebalansa u roku od 15 dana po isteku meseca u kome je usvojen rebalans budžeta.

Mesečno izveštavanje

Član 10

Mesečno se iskazuju podaci o planiranim prihodima i primanjima (Obrazac 1), planiranim rashodima i izdacima (Obrazac 2 i Obrazac 2a), koji u sebi sadrže promene nastale po osnovu izmena i dopuna budžeta u toku budžetske godine (rebalans), po osnovu promene aproprijacija i po osnovu korišćenja tekuće budžetske rezerve, kao i podaci o planiranim i izvršenim rashodima za plate i broju zaposlenih kod korisnika budžetskih sredstava jedinice lokalne samouprave (Obrazac 4).

U slučaju usvajanja odluke o izmenama i dopunama odluke o budžetu (rebalans) u poslednjem mesecu izveštajnog perioda, podaci na propisanim obrascima 1, 2, 2a i 4 iskazuju se na osnovu usvojene odluke bez eventualnih izmena po osnovu promene aproprijacija i po osnovu korišćenja tekuće budžetske rezerve nastale nakon usvajanja rebalansa pa do kraja izveštajnog perioda. U polje: "Vrsta izveštaja" unosi se broj "3", koji označava da se radi o podacima iz rebalansa. Pri tome se za navedeni izveštajni period ne popunjava posebno izveštaj "4" - Tekući budžet.

Član 11

Mesečno se iskazuju podaci o ostvarenim prihodima i primanjima, odnosno izvršenim rashodima i izdacima, tako što se u slučaju mesečnog iskazivanja podataka u Obrascu 1 popunjava samo kolona 4 - Prihodi iz budžeta, dok se kod iskazivanja podataka o izvršenim rashodima i izdacima na Obrascu 2 popunjavaju sve kolone, s tim što se u zaglavlju tabele, u polje "Izvor", unosu broj "1".

Mesečno se iskazuju i podaci o nivou zaduženosti opštine (grada).

Podaci o ostvarenim prihodima i primanjima, odnosno izvršenim rashodima i izdacima, podaci o planiranim i izvršenim rashodima za plate, kao i podaci o nivou zaduženosti, iskazuju se kumulativno za izveštajni period (januar, januar - februar, januar - mart, .... januar - decembar).

Član 12

Podaci iz čl. 10. i 11. ovog pravilnika dostavljaju se na propisanim obrascima do 15. u mesecu za prethodni period.

Kvartalno izveštavanje

Član 13

Podaci o ostvarenim prihodima i primanjima i izvršenim rashodima i izdacima za sve izvore prihoda iskazuju se kvartalno.

Za razliku od mesečnog izveštavanja, u Obrascu 1, pored kolone 4 u kojoj se iskazuju prihodi iz budžeta (izvor 01), iskazuju se i podaci u kol. 5 do 7, odnosno prihodi i primanja iz ostalih izvora finansiranja.

Izvršeni rashodi i izdaci iskazuju se posebno za svaki izvor, odnosno grupu prihoda, kako je to definisano u članu 8. ovog pravilnika, s tim što se u zaglavlju, u polju "Izvor", unošenjem odgovarajuće šifre (01, 04, 05 do 08, 09 do 12 ili 13 do 15) definiše o kom se izvoru prihoda radi.

Član 14

Kvartalno se iskazuju podaci o neizmirenim dospelim obavezama. Podaci se iskazuju na Obrascu 2 i Obrascu 2a, u kumulativnim iznosima i samo za izvor 01 - Prihodi iz budžeta.

U polje "Vrsta izveštaja" potrebno je uneti broj "5", kako bi se definisalo o kojim podacima se radi.

Član 15

Podaci iz čl. 13. i 14. ovog pravilnika dostavljaju se na propisanim obrascima do 20. u mesecu za prethodni period.

Član 16

U elektronskom obliku obrasci se mogu preuzeti sa sajta Ministarstva finansija - Uprava za trezor.

Popunjeni obrasci dostavljaju se u papirnoj formi i elektronskim putem Ministarstvu finansija - Upravi za trezor - nadležnoj organizacionoj jedinici.

III PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 17

Obrazac 3 za 2011. godinu dostaviće se prilikom prvog izveštavanja u toj godini po stupanju na snagu ovog pravilnika, popunjen na osnovu važeće odluke o budžetu sa podacima o planiranom suficitu/deficitu za 2011. godinu.

Član 18

Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje da važi Pravilnik o sadržaju i načinu finansijskog izveštavanja o planiranim i ostvarenim primanjima i izdacima jedinica lokalne samouprave ("Službeni glasnik RS", broj 10/04).

Član 19

Ovaj pravilnik stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije", a primenjuje se od 1. novembra 2011. godine.

Obrazac 1

PRIHODI I PRIMANJA BUDŽETA OPŠTINE (GRADA)

 

 

- Kumulativ za iskazani period

 

Vrsta izveštaja:(*)

 

 

 

Oznaka trezora

 

 

 

Naziv opštine (grada)

 

 

 

Period:

Januar -

 

 

 godine

 

                   

u 000 din.

 

 

 

pozicija

PRIHODI I PRIMANJA

Konto

Prihodi iz budžeta

Sopstveni prihodi budžetskih korisnika

Donacije

Primanja od prodaje finansijske i nefinansijske imovine i zaduživanja

Neraspoređeni višak prihoda i neutrošena sredstva iz ranijih godina

 

 

 

 

 

 

01

04

05-08

09-12

13-15

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

A)

 

 

 

 

 

POREZI:

 

0

0

0

0

0

 

I

 

 

 

 

Porez na dohodak, dobit i kapitalne dobitke

 

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

1

Porez na zarade

711110

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

2

Porez na prihode od sam. del.

711120

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

3

Porez na prihode od imovine

711140

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

4

Porez na prihode od osiguranja lica

711160

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

5

Samodoprinosi

711180

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

6

Porez na druge prihode

711190

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III

 

 

 

 

Porez na imovinu

713000

0

0

0

0

0

 

 

1.

 

 

7

Porez na imovinu

713120

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

8

Porezi na zaostavštinu, nasleđe i poklon

713300

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

9

Porezi na finansijske i kapitalne transakcije (apsolutna prava)

713400

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

10

Ostali porezi na imovinu (na akcije i udele)

713600

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV

 

 

 

 

Porez na dobra i usluge

714000

0

0

0

0

0

 

 

1.

 

 

11

Porezi na pojedinačne usluge (LKT-muzički program, reklamni panoi i PPZ)

714400

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

Porezi na upotrebu dobara i na dozvolu da se dobra upotrebljavaju ili delatnosti obavljaju

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

714500

0

0

0

0

0

 

 

 

2.1.

 

 

Porezi na motorna vozila

714510

0

0

0

0

0

 

 

 

 

a.

12

Komunalna taksa za držanje motornih, drumskih i priključnih vozila, osim poljoprivrednih vozila i mašina

714513

 

 

 

 

 

 

 

 

 

b.

13

Godišnja naknada za drumska motorna vozila, traktore i priključna vozila

714514

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.

 

14

Naknade za korišćenje dobara od opšteg interesa

714540

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3.

 

15

Koncesione naknade i boravišne takse

714550

 

 

 

 

 

 

 

 

2.4.

 

16

Opštinske i gradske naknade

714560

 

 

 

 

 

 

 

 

2.5.

 

17

Opštinske i gradske komunalne takse

714570

 

 

 

 

 

 

 

 

2.6.

 

18

Naknade za korišćenje opštinskih puteve i ulica

714590

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V

 

 

 

 

Drugi porezi

 

0

0

0

0

0

 

 

1.  

1.1.

 

19

Komunalna taksa na firmu

716110

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

B)

 

 

 

 

 

DONACIJE I TRANSFERI

730000

0

0

0

0

0

 

I

 

 

 

20

Donacije

731000 i

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

732000

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II

 

 

 

 

Transferi od drugog nivoa vlasti

733000

0

0

0

0

0

 

 

1.

 

 

 

Tekući transferi

733100

0

0

0

0

0

 

 

 

1.1.

 

21

Nenamenski transferi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.

 

22

Namenski transferi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

23

Kapitalni transferi

733200

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V)

 

 

 

 

 

DRUGI PRIHODI

 

0

0

0

0

0

 

I

 

 

 

 

Prihodi od imovine

741000

0

0

0

0

0

 

 

1.

 

 

 

Zakup neproizvedene imovine

741500

0

0

0

0

0

 

 

 

a.

 

24

Naknada za korišćenje prirodnih dobara

741510

 

 

 

 

 

 

 

 

b.

 

25

Naknada za korišćenje šumskog i poljoprivrednog zemljišta

741520

 

 

 

 

 

 

 

 

v.

 

26

Naknada za korišćenje građevinskog zemljišta

741534

 

 

 

 

 

 

 

 

g.

 

27

Komunalne takse za korišćenje prostora

741530

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

osim

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

741534

 

 

 

 

 

 

 

 

d.

 

28

Naknada za korišćenje rečnih obala i banja

741540

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

29

Ostali prihodi (kamate i dividende)

741100 i

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

741200

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II

 

 

 

 

Prihodi od prodaje dobara i usluga

742000

0

0

0

0

0

                         

 

 

1.

 

 

30

Prihodi od prodaje dobara i usluga ili zakup od strane tržišnih organizacija (zakupnine)

742100

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

Takse

742200

0

0

0

0

0

 

 

 

2.1.

 

31

Lokalne administrativne takse

742241,74

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2251 i

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

742254

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.

 

32

Naknada za uređivanje građevinskog zemljišta

742253

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

33

Sporedne prodaje dobara i usluga koje vrše državne netržišne jedinice

742300

 

 

 

 

 

 

III

 

 

 

34

Novčane kazne i oduzeta imovinska korist

743000

 

 

 

 

 

 

IV

 

 

 

35

Dobrovoljni transferi od fizičkih i

744000

 

 

 

 

 

 

V

 

 

 

36

Mešoviti i neodređeni prihodi

745000

 

 

 

 

 

 

VI

 

 

 

37

Memorandumske stavke za refundaciju rashoda

770000

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UKUPNO TEKUĆI PRIHODI (KLASA 7)

 

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRIHODI OD PRODAJE NEFINANSIJSKE IMOVINE (KLASA 8)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

38

Prihodi od prodaje nefinansijske imovine

800000

 

 

 

 

 

PRIMANJA OD ZADUŽIVANJA I PRODAJE FINANSIJSKE IMOVINE (KLASA 9)

900000

0

0

0

0

0

 

 

1.

 

 

 

Primanja od zaduživanja

910000

0

0

0

0

0

 

 

 

1.1

 

39

Primanja od DOMAĆIH zaduživanja

911000

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2

 

40

Primanja od inostranih zaduživanja

912000

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

41

Primanja od prodaje finansijske imovine

920000

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UKUPNO TEKUĆI PRIHODI I PRIMANJA (KLASA 7+8+9)

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

42

Preneta neutrošena sredstva iz ranijih godina

311700

xxxxxxxx

xxxxxxxx

xxxxxxxx

xxxxxxxx

 

 

 

 

 

 

43 

Neraspoređeni višak prihoda i primanja iz ranijih godina

321311

xxxxxxxx

xxxxxxxx

xxxxxxxx

xxxxxxxx

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

 

(*) Vrsta izveštaja:

1 Godišnji plan
2 Privremeno finansiranje
3 Rebalans
4 Tekući budžet
5 Ostvareno

 

 

Potpis ovlašćenog lica

u _______________, __________ god.

M.P.

___________________________

 

Obrazac 2

RASHODI I IZDACI BUDŽETA OPŠTINE (GRADA) PO EKONOMSKOJ I FUNKCIONALNOJ KLASIFIKACIJI

 

- Kumulativ za iskazani period

 

 

 

 

Vrsta izveštaja:(*)

 

 

 

Oznaka trezora

 

 

 

 

Naziv opštine (grada)

 

 

 

 

Period:

Januar -

 

 

 godine

 

Izvor (**):

 

 

 

 

 

Pozicija

Konto

Opis

Opšte javne usluge

Javni red i bezbednost (kom. policija i dr.)

Predškolsko obrazovanje

Osnovno obrazovanje

Srednje obrazovanje

Zdravstvo

Dečija zaštita

Socijalna zaštita

Sport

Kultura, religija, izdavaštvo i organiz.

Razvoj zajednice (zemljište i dr.)

Vodosnabdevanje

Ostali stambeno-komunalni poslovi

Poljoprivreda

Grajanje

Lokalni putevi, ulice

Gradski saobraćaj

Turizam

100

300

911

912
do 916

920

700

040

010, 070, 090

810

820, 830, 840, 860

620

630

600 - ostalo

421

436

451

455

473

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

1

411

Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

412

Socijalni doprinosi na teret poslodavca

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

413-418

Ostali rashodi za zaposlene

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

421

Stalni troškovi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

422

Troškovi putovanja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

423

Usluge po ugovoru

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

424

Specijalizovane usluge

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

425

Tekuće popravke i održavanje

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

426

Materijal

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

43

Upotreba osnovnih sredstava

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

441

Otplata domaćih kamata

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

442

Otplata stranih kamata

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

444

Prateći troškovi zaduživanja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

4511

Tekuće subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

4512

Kapitalne subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

4521, 4531, 4541

Ostale tekuće subvencije

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

4522, 4532, 4542

Ostale kapitalne subvencije

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

4531

Tekući transferi ostalim nivoima vlasti

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

4532

Kapitalni transferi ostalim nivoima vlasti

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

464

Dotacije organizacijama obaveznog socijalnog osiguranja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

465

Ostale dotacije i transferi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

472

Naknade za socijalnu zaštitu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

48

Ostali rashodi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

49911

Tekuća budžetska rezerva

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

49912

Stalna budžetska rezerva

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

5

Izdaci za nefinansijsku imovinu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

611

Otplata glavnice domaćim kreditorima

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28

612

Otplata glavnice stranim kreditorima

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

614

Otplata glavnice za finansijski lizing

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

62

Nabavka finansijske imovine

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

(*)

Vrsta izveštaja - unosi se šifra i to za:

 

1

Godišnji plan

 

2

Privremeno finansiranje

 

3

Rebalans

 

4

Tekući budžet

 

5

Izvršeno

 

6

Neizmirene dospele obaveze

(**)

Za svaki izvor popunjava se posebna tabela (izvor 01, izvor 04, izvor 05-08, izvor 09-12, izvor 13-15)

 

 

Izvori:

1

Prihodi iz budžeta

 

4

Sopstveni prihodi

 

05-08

Donacije

 

09-12

Primanja od prodaje finansijske i nefinansijske imovine i zaduživanja

 

13-15

neraspoređeni višak prihoda i neutrošena sredstva iz ranijih godina

 

 

 

Potpis ovlašćenog lica

u _______________, __________ god.

M.P.

___________________________

 

RASHODI I IZDACI BUDŽETA OPŠTINE (GRADA) PO EKONOMSKOJ I FUNKCIONALNOJ KLASIFIKACIJI

- Kumulativ za iskazani period

Vrsta izveštaja(*):
Oznaka trezora
Naziv opštine (grada):
Period:

   

Izvor (**):

     

 

 

 

u 000 din.

 

 

Pozicija

Konto

Opis

Ostali
ekonomski
poslovi

Zaštita
životne
sredine

UKUPNO

 

400 - ostalo

500

 

1

2

3

22

23

24

1

411

Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarada)

 

 

0

2

412

Socijalni doprinosi na teret poslodavca

 

 

0

3

413-418

Ostali rashodi za zaposlene

 

 

0

4

421

Stalni troškovi

 

 

0

5

422

Troškovi putovanja

 

 

0

6

423

Usluge po ugovoru

 

 

0

7

424

Specijalizovane usluge

 

 

0

8

425

Tekuće popravke i održavanje

 

 

0

9

426

Materijal

 

 

0

10

43

Upotreba osnovnih sredstava

 

 

0

11

441

Otplata domaćih kamata

 

 

0

12

442

Otplata stranih kamata

 

 

0

13

444

Prateći troškovi zaduživanja

 

 

0

14

4511

Tekuće subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama

 

 

0

15

4512

Kapitalne subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama

 

 

0

16

4521,
4531,
4541

Ostale tekuće subvencije

 

 

0

17

4522,
4532,
4542

Ostale kapitalne subvencije

 

 

0

18

4631

Tekući transferi ostalim nivoima vlasti

 

 

0

19

4632

Kapitalni transferi ostalim nivoima vlasti

 

 

0

20

464

Dotacije organizacijama obaveznog socijalnog osiguranja

 

 

0

21

465

Ostale dotacije i transferi

 

 

0

22

472

Naknade za socijalnu zaštitu

 

 

0

23

48

Ostali rashodi

 

 

0

24

49911

Tekuća budžetska rezerva

 

 

0

25

49912

Stalna budžetska rezerva

 

 

0

26

5

Izdaci za nefinansijsku imovinu

 

 

0

27

611

Otplata glavnice domaćim kreditorima

 

 

0

28

612

Otplata glavnice stranim kreditorima

 

 

0

29

614

Otplata glavnice za finansijski lizing

 

 

0

30

62

Nabavka finansijske imovine

 

 

0

 

 

 

0

0

0

(*)

Vrsta izveštaja - unosi se šifra i to za:

 

1

Godišnji plan

 

2

Privremeno finansiranje

 

3

Rebalans

 

4

Tekući budžet

 

5

Izvršeno

 

6

Neizmirene dospele obaveze

(**)

Za svaki izvor popunjava se posebna tabela

 

 

Izvor:

1

Prihodi iz budžeta

 

4

Sopstveni prihodi

 

05-08

Donacije

 

09-12

Primanja od prodaje finansijske i nefinansijske imovine i zaduživanja

 

13-15

neraspoređeni višak prihoda i neutrošena sredstva iz ranijih godina

     

 

 

u _______________, __________ god.

 

Obrazac 2a

TRANSFERI ZA OSNOVNO I SREDNJE OBRAZOVANJE - ANALITIKA PREMA VRSTI RASHODA I IZDATAKA

 

- Kumulativ za iskazani period

 

 

 

 

Vrsta izveštaja(*):

 

 

 

Oznaka trezora

 

 

 

 

Naziv opštine (grada):

 

 

 

 

Period:

Januar -

 

 

 godine

 

Izvor (**):

 

 

 

 

 

 

 

 

u 000 din.

Pozicija

Konto

Opis

Osnovno
obrazovanje

Srednje
obrazovanje

912 do 916

920

1

2

3

4

5

1

411

Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade)

 

 

2

412

Socijalni doprinosi na teret poslodavca

 

 

3

413-418

Ostali rashodi za zaposlene

 

 

4

421

Stalni troškovi

 

 

5

422

Troškovi putovanja

 

 

6

423

Usluge po ugovoru

 

 

7

424

Specijalizovane usluge

 

 

8

425

Tekuće popravke i održavanje

 

 

9

426

Materijal

 

 

10

43

Upotreba osnovnih sredstava

 

 

11

441

Otplata domaćih kamata

 

 

12

442

Otplata stranih kamata

 

 

13

444

Prateći troškovi zaduživanja

 

 

14

4511

Tekuće subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama

 

 

15

4512

Kapitalne subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama

 

 

16

4521,
4531,
4541

Ostale tekuće subvencije

 

 

17

4522,
4532,
4542

Ostale kapitalne subvencije

 

 

18

4631

Tekući transferi ostalim nivoima vlasti

 

 

19

4632

Kapitalni transferi ostalim nivoima vlasti

 

 

20

464

Dotacije organizacijama obaveznog socijalnog osiguranja

 

 

21

465

Ostale dotacije i transferi

 

 

22

472

Naknade za socijalnu zaštitu

 

 

23

48

Ostali rashodi

 

 

24

49911

Tekuća budžetska rezerva

 

 

25

49912

Stalna budžetska rezerva

 

 

26

5

Izdaci za nefinansijsku imovinu

 

 

27

611

Otplata glavnice domaćim kreditorima

 

 

28

612

Otplata glavnice stranim kreditorima

 

 

29

614

Otplata glavnice za finansijski lizing

 

 

30

62

Nabavka finansijske imovine

 

 

 

 

 

0

0

(*)

Vrsta izveštaja - unosi se šifra i to za:

 

1

Godišnji plan

 

2

Privremeno finansiranje

 

3

Rebalans

 

4

Tekući budžet

 

5

Izvršeno

 

6

Neizmirene dospele obaveze

(**)

Za svaki izvor popunjava se posebna tabela (izvor 01, izvor 04, izvor 05-08, izvor 09-12, izvor 13-15)

 

 

Izvori:

1

Prihodi iz budžeta

 

4

Sopstveni prihodi

 

05-08

Donacije

 

09-12

Primanja od prodaje finansijske i nefinansijske imovine i zaduživanja

 

13-15

neraspoređeni višak prihoda i neutrošena sredstva iz ranijih godina

 

 

 

Potpis ovlašćenog lica

u _______________, __________ god.

M.P.

___________________________

 

Obrazac 3

OBRAČUN SUFICITA / DEFICITA SA RAČUNOM FINANSIRANJA

 

 

Vrsta izveštaja(*):

 

 

 

Oznaka trezora

 

 

 

Naziv opštine (grada):

 

 

Godina:

 

 

 


u dinarima

 

 

 

Iznos

 

pozicija

A. RAČUN PRIHODA I PRIMANJA, RASHODA I IZDATAKA

 

 

 

1. Ukupni prihodi i primanja od prodaje nefinansijske imovine (kl. 7+8)

0

 

 

1.1. TEKUĆI PRIHODI (klasa 7) u čemu:

0

 

1

- budžetska sredstva

 

 

2

- sopstveni prihodi

 

 

3

- donacije

 

 

4

1.2. PRIMANJA OD PRODAJE NEFINANSIJSKE IMOVINE (klasa 8)

 

 

 

2. Ukupni rashodi i izdaci za nabavku nefinansijske imovine (kl. 4+5)

0

 

 

2.1. TEKUĆI RASHODI (klasa 4) u čemu:

0

 

5

- tekući budžetski rashodi

 

 

6

- rashodi iz sopstvenih prihoda

0

 

7

- donacije

0

 

 

2.2. IZDACI ZA NABAVKU NEFINANSIJSKE IMOVINE (klasa 5) u čemu:

0

 

8

- tekući budžetski izdaci

 

 

9

- izdaci iz sopstvenih prihoda

 

 

10

- donacije

 

 

 

BUDŽETSKI SUFICIT / DEFICIT (kl. 7+8) - (kl. 4+5)

0

 

11

Izdaci za nabavku finansijske imovine (u cilju sprovođenja javnih politika) kategorija 62

 

 

12

Primanja od prodaje finansijske imovine (kategorija 92 osim 9211, 9221, 9219, 9227, 9228)

 

 

 

UKUPAN FISKALNI SUFICIT / DEFICIT (7+8) - (4+5) + (92-62)

0

 

 

B. RAČUN FINANSIRANJA

 

 

13

Primanja od prodaje finansijske imovine (konta 9211, 9221, 9219, 9227, 9228)

 

 

14

Primanja od zaduživanja (kategorija 91)

 

 

15

Neutrošena sredstva iz prethodnih godina

 

 

16

Izdaci za otplatu glavnice duga (61)

   

 

17

Izdaci za nabavku finansijske imovine koja nije u cilju sprovođenja javnih politika (deo 62)

 

 

 

NETO FINANSIRANJE

0

 

 

 

0,00

 

(*) Vrsta izveštaja:
            1 Godišnji plan
            2 Rebalans

 

 

Potpis ovlašćenog lica

u _______________, __________ god.

M.P.

___________________________

 

 

Obrazac 4

PLATE I BROJ ZAPOSLENIH KOD KORISNIKA BUDŽETSKIH SREDSTAVA JEDINICE LOKALNE SAMOUPRAVE

 

Oznaka trezora

 

 

 

Naziv opštine (grada)

 

 

Period:

Januar -

 

 

 godine

Izvor:

 

 

 

u 000 din.

Pozicija

Naziv grupe, odnosno kategorije korisnika

Broj zaposlenih

Planirana sredstva za plate

Isplaćeno u periodu

Izabrana lica

Postavljena lica

Broj zaposlenih na neodređeno vreme

Broj zaposlenih na određeno vreme

Ukupan broj zaposlenih

sa ekonomske klasifikacije 411

sa ekonomske klasifikacije 412

Ukupno

sa ekonomske klasifikacije 411

sa ekonomske klasifikacije 412

Ukupno

 

1

2

3

4

5

6(2+3+4+5)

7

8

9(7+8)

10

11

12(10+11)

1

Organi i službe jedinice lokalne samouprave

 

 

 

 

0

 

 

0

 

 

0

2

Predškolske ustanove

 

 

 

 

0

 

 

0

 

 

0

3

Ustanove kulture

 

 

 

 

0

 

 

0

 

 

0

4

Ostale ustanove iz oblasti javnih službi

 

 

 

 

0

 

 

0

 

 

0

5

Javna preduzeća, direkcije i fondovi osnovani od strane lok. vlasti koji se finansiraju iz javnih prihoda čija je namena utvrđena posebnim zakonom

 

 

 

 

0

 

 

0

 

 

0

6

Ostali indirektni korisnici budžeta

 

 

 

 

0

 

 

0

 

 

0

7

Zaposleni koji su primljeni u radni odnos zbog stupanja na snagu zakona kojima su utvrđene nove nadležnosti jedinica lokalne samouprave

 

 

 

 

0

 

 

0

 

 

0

8

UKUPNO (1-7)

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

Potpis ovlašćenog lica

u _______________, __________ god.

M.P.

___________________________

 

Obrazac 5

NIVO ZADUŽENOSTI OPŠTINE (GRADA)

 

Oznaka trezora:

 

 

 

Naziv opštine (grada):

 

 

Period:

Januar -

 

 

 godine

 

Red. br.

Datum zaduženja

Kreditor

Valuta

Ugovoreni iznos kredita

Kamatna stopa

Period počeka (grace)

Ukupno iskorišćeno (povučeno) do kraja izveštajnog perioda

Otplaćen iznos kredita (glavnice) do kraja izveštajnog perioda

Plaćena kamata

Stanje duga na kraju izveštajnog perioda

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11(8-9)

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

 

 

 

Potpis ovlašćenog lica

u _______________, __________ god.

M.P.

___________________________