PRAVILNIKO SADRŽAJU I NAČINU FINANSIJSKOG IZVEŠTAVANJA O PLANIRANIM I OSTVARENIM PRIHODIMA I PRIMANJIMA I PLANIRANIM I IZVRŠENIM RASHODIMA I IZDACIMA JEDINICA LOKALNE SAMOUPRAVE("Sl. glasnik RS", br. 79/2011) |
Ovim pravilnikom uređuje se sadržaj i način finansijskog izveštavanja jedinica lokalne samouprave o planiranim i ostvarenim prihodima i primanjima, planiranim i izvršenim rashodima i izdacima budžeta jedinica lokalne samouprave, neizmirenim dospelim obavezama (docnje), visini budžetskog suficita, odnosno deficita, planiranim i izvršenim rashodima za plate, broju zaposlenih kod korisnika budžetskih sredstava jedinica lokalne samouprave, kao i o nivou zaduženosti.
Podaci iz stava 1. ovog člana odnose se na sve direktne i indirektne korisnike budžetskih sredstava jedinica lokalne samouprave.
Podaci iz člana 1. ovog pravilnika iskazuju se na sledećim obrascima:
- Obrazac 1 - Prihodi i primanja budžeta opštine (grada) - (u daljem tekstu: Obrazac 1);
- Obrazac 2 - Rashodi i izdaci budžeta opštine (grada) po ekonomskoj i funkcionalnoj klasifikaciji (u daljem tekstu: Obrazac 2);
- Obrazac 2a - Transferi za osnovno i srednje obrazovanje - analitika prema vrsti rashoda i izdataka (u daljem tekstu: Obrazac 2a);
- Obrazac 3 - Obračun suficita/deficita sa računom finansiranja (u daljem tekstu: Obrazac 3);
- Obrazac 4 - Plate i broj zaposlenih kod korisnika budžetskih sredstava jedinice lokalne samouprave (u daljem tekstu: Obrazac 4);
- Obrazac 5 - Nivo zaduženosti opštine (grada) - (u daljem tekstu: Obrazac 5).
Obrasci iz stava 1. ovog člana odštampani su uz ovaj pravilnik i čine njegov sastavni deo.
U Obrazac 1 unose se podaci iz odluke o budžetu opštine (grada) o planiranim prihodima i primanjima budžeta opštine (grada) za budžetsku godinu, odnosno za period januar - mart ili januar - jun iz odluke o privremenom finansiranju, ukoliko nije doneta odluka o budžetu, kao i promene godišnjeg budžeta nastale po osnovu izmena i dopuna budžeta u toku budžetske godine (rebalans) i podaci o ostvarenim prihodima i primanjima.
U Obrazac 2 unose se podaci iz odluke o budžetu opštine (grada) o planiranim rashodima i izdacima budžeta opštine (grada) za budžetsku godinu, odnosno iz odluke o privremenom finansiranju, ukoliko nije doneta odluka o budžetu, kao i promene godišnjeg budžeta nastale po osnovu izmena i dopuna budžeta u toku budžetske godine (rebalans), po osnovu promene aproprijacija i po osnovu korišćenja tekuće budžetske rezerve, podaci o izvršenim rashodima i izdacima, kao i podaci o neizmirenim dospelim obavezama (docnje).
Podaci se unose prema ekonomskoj i funkcionalnoj klasifikaciji.
Na obrascu iz stava 1. ovog člana potrebno je iskazati neizmirene dospele obaveze (docnje) kod kojih je proteklo 60 ili više dana od roka dospeća.
U Obrazac 2a unose se podaci o planiranim, odnosno izvršenim rashodima i izdacima za osnovno i srednje obrazovanje po pojedinim vrstama troškova (analitički podaci) koji su u Obrascu 2 iskazani na poziciji 18 sintetički konto 4631 - Tekući transferi ostalim nivoima vlasti i poziciji 19 sintetički konto 4632 - Kapitalni transferi ostalim nivoima vlasti, u koloni 7 (Osnovno obrazovanje) i koloni 8 (Srednje obrazovanje).
U Obrazac 3, u skladu sa odlukom o budžetu opštine (grada), odnosno u skladu sa odlukom o privremenom finansiranju, unose se podaci o budžetskom suficitu, odnosno deficitu, ukupnom fiskalnom suficitu, odnosno deficitu i računu finansiranja.
U Obrazac 4, u skladu sa odlukom o budžetu opštine (grada), odnosno u skladu sa odlukom o privremenom finansiranju, unose se podaci o sredstvima planiranim za isplatu plata, podaci o izvršenim rashodima za plate kod korisnika budžetskih sredstava jedinice lokalne samouprave, kao i podaci o broju zaposlenih kod korisnika budžetskih sredstava jedinice lokalne samouprave.
U Obrazac 5 unose se podaci o zaduženosti opštine (grada).
Prilikom unošenja podataka u obrasce, treba imati u vidu sledeće:
Zaglavlje obrazaca se obavezno popunjava (vrsta izveštaja, oznaka trezora, naziv opštine, odnosno grada, period za koji se dostavljaju podaci, izvor finansiranja).
U polje: "Vrsta izveštaja" unosi se:
- broj "1" - za iskazivanje podataka iz odluke o budžetu za budžetsku godinu;
- broj "2" - za iskazivanje podataka iz odluke o privremenom finansiranju;
- broj "3" - za iskazivanje podataka o godišnjem budžetu iz odluke o izmenama i dopunama odluke o budžetu (rebalans);
- broj "4" - za iskazivanje podataka o godišnjem budžetu, koji u sebi sadrži zbirno sve promene godišnjeg budžeta, zajedno sa naknadnim promenama aproprijacija i korišćenjem tekuće budžetske rezerve ("Tekući budžet");
- broj "5" - za iskazivanje podataka o ostvarenim prihodima i primanjima, odnosno izvršenim rashodima i izdacima;
- broj "6" - za iskazivanje podataka o neizmirenim dospelim obavezama (docnje).
Podaci o planiranim, odnosno ostvarenim prihodima i primanjima, kao i podaci o planiranim, odnosno izvršenim rashodima i izdacima iskazuju se posebno po izvorima prihoda, i to za izvor:
- 01 - Prihodi iz budžeta;
- 04 - Sopstveni prihodi budžetskih korisnika;
- 05 do 08 - Donacije;
- 09 do 12 - Primanja od prodaje nefinansijske i finansijske imovine i zaduživanja;
- 13 do 15 - Neraspoređeni višak prihoda i neutrošena sredstva iz ranijih godina.
Gradovi koji u svom sastavu imaju opštine, na svim propisanim obrascima dostavljaju konsolidovane podatke koji u sebi uključuju budžet grada i budžete gradskih opština.
U Obrazac 4 podaci se unose prema grupama, odnosno kategorijama korisnika budžetskih sredstava navedenim pod 1 do 7 u koloni 1, na sledeći način:
1) u kolone 2, 3, 4, 5 i 6 unosi se broj izabranih i postavljenih lica, zaposlenih na neodređeno i određeno vreme, kao i ukupan broj zaposlenih kod korisnika budžetskih sredstava u mesecu za koji se dostavljaju podaci, pri čemu u ovaj broj ne ulaze zaposleni na određeno vreme u cilju zamene odsutnog zaposlenog (zbog bolovanja i dr.);
2) u kolone 7, 8 i 9 unose se podaci o masi sredstava za plate u godini za koju se dostavljaju podaci kod korisnika budžetskih sredstava planiranih odlukom o budžetu, odnosno rebalansom budžeta; u slučaju da je nadležni izvršni organ jedinice lokalne samouprave doneo odluku o privremenom finansiranju, potrebno je u napomenama navesti da se planirani iznosi odnose na tri, odnosno šest meseci;
3) u kolone 10, 11 i 12 unose se iznosi izvršenih rashoda za plate, kod korisnika budžetskih sredstava u periodu za koji se dostavljaju podaci.
Kada se popunjavaju podaci o planiranim, odnosno izvršenim rashodima za plate iz izvora 01 - Prihodi iz budžeta, u kol. 2 do 6 unose se podaci o broju zaposlenih čije se plate u potpunosti ili delimično finansiraju iz tog izvora, dok se za ostale izvore finansiranja unosi broj zaposlenih čije se plate u celini finansiraju samo iz tih ostalih izvora.
U slučajevima kada jedinica lokalne samouprave poveća broj zaposlenih u odnosu na prethodni izveštajni period, potrebno je dostaviti pismeno obrazloženje razloga za povećanje broja zaposlenih, potpisano od strane načelnika gradske, odnosno opštinske uprave.
II DINAMIKA POPUNJAVANJA I DOSTAVLJANJA OBRAZACA
Podatke o planiranim prihodima i primanjima, planiranim rashodima i izdacima, obračun suficita/deficita sa računom finansiranja i podatke o platama i broju zaposlenih, na osnovu usvojene odluke o budžetu za budžetsku godinu, jedinice lokalne samouprave popunjavaju i dostavljaju nadležnoj organizacionoj jedinici Uprave za trezor do 15. januara godine za koju je donet budžet, odnosno u slučaju donošenja odluke o privremenom finansiranju za period januar - mart ili januar - jun, u roku od 15 dana po isteku meseca u kome je usvojena odluka o privremenom finansiranju.
Podaci o budžetskom suficitu, odnosno deficitu, ukupnom fiskalnom deficitu i računu finansiranja iskazuju se i nakon usvajanja rebalansa u roku od 15 dana po isteku meseca u kome je usvojen rebalans budžeta.
Mesečno se iskazuju podaci o planiranim prihodima i primanjima (Obrazac 1), planiranim rashodima i izdacima (Obrazac 2 i Obrazac 2a), koji u sebi sadrže promene nastale po osnovu izmena i dopuna budžeta u toku budžetske godine (rebalans), po osnovu promene aproprijacija i po osnovu korišćenja tekuće budžetske rezerve, kao i podaci o planiranim i izvršenim rashodima za plate i broju zaposlenih kod korisnika budžetskih sredstava jedinice lokalne samouprave (Obrazac 4).
U slučaju usvajanja odluke o izmenama i dopunama odluke o budžetu (rebalans) u poslednjem mesecu izveštajnog perioda, podaci na propisanim obrascima 1, 2, 2a i 4 iskazuju se na osnovu usvojene odluke bez eventualnih izmena po osnovu promene aproprijacija i po osnovu korišćenja tekuće budžetske rezerve nastale nakon usvajanja rebalansa pa do kraja izveštajnog perioda. U polje: "Vrsta izveštaja" unosi se broj "3", koji označava da se radi o podacima iz rebalansa. Pri tome se za navedeni izveštajni period ne popunjava posebno izveštaj "4" - Tekući budžet.
Mesečno se iskazuju podaci o ostvarenim prihodima i primanjima, odnosno izvršenim rashodima i izdacima, tako što se u slučaju mesečnog iskazivanja podataka u Obrascu 1 popunjava samo kolona 4 - Prihodi iz budžeta, dok se kod iskazivanja podataka o izvršenim rashodima i izdacima na Obrascu 2 popunjavaju sve kolone, s tim što se u zaglavlju tabele, u polje "Izvor", unosu broj "1".
Mesečno se iskazuju i podaci o nivou zaduženosti opštine (grada).
Podaci o ostvarenim prihodima i primanjima, odnosno izvršenim rashodima i izdacima, podaci o planiranim i izvršenim rashodima za plate, kao i podaci o nivou zaduženosti, iskazuju se kumulativno za izveštajni period (januar, januar - februar, januar - mart, .... januar - decembar).
Podaci iz čl. 10. i 11. ovog pravilnika dostavljaju se na propisanim obrascima do 15. u mesecu za prethodni period.
Podaci o ostvarenim prihodima i primanjima i izvršenim rashodima i izdacima za sve izvore prihoda iskazuju se kvartalno.
Za razliku od mesečnog izveštavanja, u Obrascu 1, pored kolone 4 u kojoj se iskazuju prihodi iz budžeta (izvor 01), iskazuju se i podaci u kol. 5 do 7, odnosno prihodi i primanja iz ostalih izvora finansiranja.
Izvršeni rashodi i izdaci iskazuju se posebno za svaki izvor, odnosno grupu prihoda, kako je to definisano u članu 8. ovog pravilnika, s tim što se u zaglavlju, u polju "Izvor", unošenjem odgovarajuće šifre (01, 04, 05 do 08, 09 do 12 ili 13 do 15) definiše o kom se izvoru prihoda radi.
Kvartalno se iskazuju podaci o neizmirenim dospelim obavezama. Podaci se iskazuju na Obrascu 2 i Obrascu 2a, u kumulativnim iznosima i samo za izvor 01 - Prihodi iz budžeta.
U polje "Vrsta izveštaja" potrebno je uneti broj "5", kako bi se definisalo o kojim podacima se radi.
Podaci iz čl. 13. i 14. ovog pravilnika dostavljaju se na propisanim obrascima do 20. u mesecu za prethodni period.
U elektronskom obliku obrasci se mogu preuzeti sa sajta Ministarstva finansija - Uprava za trezor.
Popunjeni obrasci dostavljaju se u papirnoj formi i elektronskim putem Ministarstvu finansija - Upravi za trezor - nadležnoj organizacionoj jedinici.
III PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Obrazac 3 za 2011. godinu dostaviće se prilikom prvog izveštavanja u toj godini po stupanju na snagu ovog pravilnika, popunjen na osnovu važeće odluke o budžetu sa podacima o planiranom suficitu/deficitu za 2011. godinu.
Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje da važi Pravilnik o sadržaju i načinu finansijskog izveštavanja o planiranim i ostvarenim primanjima i izdacima jedinica lokalne samouprave ("Službeni glasnik RS", broj 10/04).
Ovaj pravilnik stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije", a primenjuje se od 1. novembra 2011. godine.
PRIHODI I PRIMANJA BUDŽETA OPŠTINE (GRADA)
|
- Kumulativ za iskazani period |
|
||
Vrsta izveštaja:(*) |
|
|
|
|
Oznaka trezora |
|
|
|
|
Naziv opštine (grada) |
|
|
|
|
Period: |
Januar - |
|
|
godine |
u 000 din. |
||||||||||||
|
|
|
pozicija |
PRIHODI I PRIMANJA |
Konto |
Prihodi iz budžeta |
Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
Donacije |
Primanja od prodaje finansijske i nefinansijske imovine i zaduživanja |
Neraspoređeni višak prihoda i neutrošena sredstva iz ranijih godina |
||
|
|
|
|
|
|
01 |
04 |
05-08 |
09-12 |
13-15 |
||
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
||
A) |
|
|
|
|
|
POREZI: |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
I |
|
|
|
|
Porez na dohodak, dobit i kapitalne dobitke |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
|
|
1 |
Porez na zarade |
711110 |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
2 |
Porez na prihode od sam. del. |
711120 |
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
3 |
Porez na prihode od imovine |
711140 |
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
4 |
Porez na prihode od osiguranja lica |
711160 |
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
5 |
Samodoprinosi |
711180 |
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
6 |
Porez na druge prihode |
711190 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
Porez na imovinu |
713000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
1. |
|
|
7 |
Porez na imovinu |
713120 |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
8 |
Porezi na zaostavštinu, nasleđe i poklon |
713300 |
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
9 |
Porezi na finansijske i kapitalne transakcije (apsolutna prava) |
713400 |
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
10 |
Ostali porezi na imovinu (na akcije i udele) |
713600 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
Porez na dobra i usluge |
714000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
1. |
|
|
11 |
Porezi na pojedinačne usluge (LKT-muzički program, reklamni panoi i PPZ) |
714400 |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
Porezi na upotrebu dobara i na dozvolu da se dobra upotrebljavaju ili delatnosti obavljaju |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
714500 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
|
2.1. |
|
|
Porezi na motorna vozila |
714510 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
|
|
a. |
12 |
Komunalna taksa za držanje motornih, drumskih i priključnih vozila, osim poljoprivrednih vozila i mašina |
714513 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
b. |
13 |
Godišnja naknada za drumska motorna vozila, traktore i priključna vozila |
714514 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2. |
|
14 |
Naknade za korišćenje dobara od opšteg interesa |
714540 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2.3. |
|
15 |
Koncesione naknade i boravišne takse |
714550 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2.4. |
|
16 |
Opštinske i gradske naknade |
714560 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2.5. |
|
17 |
Opštinske i gradske komunalne takse |
714570 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2.6. |
|
18 |
Naknade za korišćenje opštinskih puteve i ulica |
714590 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
Drugi porezi |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
1. |
1.1. |
|
19 |
Komunalna taksa na firmu |
716110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B) |
|
|
|
|
|
DONACIJE I TRANSFERI |
730000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
I |
|
|
|
20 |
Donacije |
731000 i |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
732000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
Transferi od drugog nivoa vlasti |
733000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
1. |
|
|
|
Tekući transferi |
733100 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
|
1.1. |
|
21 |
Nenamenski transferi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2. |
|
22 |
Namenski transferi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
23 |
Kapitalni transferi |
733200 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V) |
|
|
|
|
|
DRUGI PRIHODI |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
I |
|
|
|
|
Prihodi od imovine |
741000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
1. |
|
|
|
Zakup neproizvedene imovine |
741500 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
|
a. |
|
24 |
Naknada za korišćenje prirodnih dobara |
741510 |
|
|
|
|
|
|
|
|
b. |
|
25 |
Naknada za korišćenje šumskog i poljoprivrednog zemljišta |
741520 |
|
|
|
|
|
|
|
|
v. |
|
26 |
Naknada za korišćenje građevinskog zemljišta |
741534 |
|
|
|
|
|
|
|
|
g. |
|
27 |
Komunalne takse za korišćenje prostora |
741530 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
osim |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
741534 |
|
|
|
|
|
|
|
|
d. |
|
28 |
Naknada za korišćenje rečnih obala i banja |
741540 |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
29 |
Ostali prihodi (kamate i dividende) |
741100 i |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
741200 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
Prihodi od prodaje dobara i usluga |
742000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
1. |
|
|
30 |
Prihodi od prodaje dobara i usluga ili zakup od strane tržišnih organizacija (zakupnine) |
742100 |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
Takse |
742200 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
|
2.1. |
|
31 |
Lokalne administrativne takse |
742241,74 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2251 i |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
742254 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2. |
|
32 |
Naknada za uređivanje građevinskog zemljišta |
742253 |
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
33 |
Sporedne prodaje dobara i usluga koje vrše državne netržišne jedinice |
742300 |
|
|
|
|
|
|
III |
|
|
|
34 |
Novčane kazne i oduzeta imovinska korist |
743000 |
|
|
|
|
|
|
IV |
|
|
|
35 |
Dobrovoljni transferi od fizičkih i |
744000 |
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
36 |
Mešoviti i neodređeni prihodi |
745000 |
|
|
|
|
|
|
VI |
|
|
|
37 |
Memorandumske stavke za refundaciju rashoda |
770000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO TEKUĆI PRIHODI (KLASA 7) |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PRIHODI OD PRODAJE NEFINANSIJSKE IMOVINE (KLASA 8) |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
38 |
Prihodi od prodaje nefinansijske imovine |
800000 |
|
|
|
|
|
PRIMANJA OD ZADUŽIVANJA I PRODAJE FINANSIJSKE IMOVINE (KLASA 9) |
900000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||||||
|
|
1. |
|
|
|
Primanja od zaduživanja |
910000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
|
1.1 |
|
39 |
Primanja od DOMAĆIH zaduživanja |
911000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2 |
|
40 |
Primanja od inostranih zaduživanja |
912000 |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
41 |
Primanja od prodaje finansijske imovine |
920000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UKUPNO TEKUĆI PRIHODI I PRIMANJA (KLASA 7+8+9) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 |
Preneta neutrošena sredstva iz ranijih godina |
311700 |
xxxxxxxx |
xxxxxxxx |
xxxxxxxx |
xxxxxxxx |
|
|
|
|
|
|
43 |
Neraspoređeni višak prihoda i primanja iz ranijih godina |
321311 |
xxxxxxxx |
xxxxxxxx |
xxxxxxxx |
xxxxxxxx |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
(*) Vrsta izveštaja:
1 Godišnji plan
2 Privremeno finansiranje
3 Rebalans
4 Tekući budžet
5 Ostvareno
|
|
Potpis ovlašćenog lica |
u _______________, __________ god. |
M.P. |
___________________________ |
RASHODI I IZDACI BUDŽETA OPŠTINE (GRADA) PO EKONOMSKOJ I FUNKCIONALNOJ KLASIFIKACIJI
- Kumulativ za iskazani period |
|
|
|
|
|
Vrsta izveštaja:(*) |
|
|
|
||
Oznaka trezora |
|
|
|
|
|
Naziv opštine (grada) |
|
|
|
|
|
Period: |
Januar - |
|
|
godine |
|
Izvor (**): |
|
|
|
Pozicija |
Konto |
Opis |
Opšte javne usluge |
Javni red i bezbednost (kom. policija i dr.) |
Predškolsko obrazovanje |
Osnovno obrazovanje |
Srednje obrazovanje |
Zdravstvo |
Dečija zaštita |
Socijalna zaštita |
Sport |
Kultura, religija, izdavaštvo i organiz. |
Razvoj zajednice (zemljište i dr.) |
Vodosnabdevanje |
Ostali stambeno-komunalni poslovi |
Poljoprivreda |
Grajanje |
Lokalni putevi, ulice |
Gradski saobraćaj |
Turizam |
100 |
300 |
911 |
912 |
920 |
700 |
040 |
010, 070, 090 |
810 |
820, 830, 840, 860 |
620 |
630 |
600 - ostalo |
421 |
436 |
451 |
455 |
473 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
1 |
411 |
Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
412 |
Socijalni doprinosi na teret poslodavca |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
413-418 |
Ostali rashodi za zaposlene |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
421 |
Stalni troškovi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
422 |
Troškovi putovanja |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
423 |
Usluge po ugovoru |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
424 |
Specijalizovane usluge |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
425 |
Tekuće popravke i održavanje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
426 |
Materijal |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
43 |
Upotreba osnovnih sredstava |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
441 |
Otplata domaćih kamata |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
442 |
Otplata stranih kamata |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
444 |
Prateći troškovi zaduživanja |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
4511 |
Tekuće subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
4512 |
Kapitalne subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
4521, 4531, 4541 |
Ostale tekuće subvencije |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
4522, 4532, 4542 |
Ostale kapitalne subvencije |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
4531 |
Tekući transferi ostalim nivoima vlasti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
4532 |
Kapitalni transferi ostalim nivoima vlasti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
464 |
Dotacije organizacijama obaveznog socijalnog osiguranja |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
465 |
Ostale dotacije i transferi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
472 |
Naknade za socijalnu zaštitu |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
48 |
Ostali rashodi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
49911 |
Tekuća budžetska rezerva |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
49912 |
Stalna budžetska rezerva |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
5 |
Izdaci za nefinansijsku imovinu |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
611 |
Otplata glavnice domaćim kreditorima |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
612 |
Otplata glavnice stranim kreditorima |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
614 |
Otplata glavnice za finansijski lizing |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
62 |
Nabavka finansijske imovine |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
(*) |
Vrsta izveštaja - unosi se šifra i to za: |
|
|
1 |
Godišnji plan |
|
2 |
Privremeno finansiranje |
|
3 |
Rebalans |
|
4 |
Tekući budžet |
|
5 |
Izvršeno |
|
6 |
Neizmirene dospele obaveze |
(**) |
Za svaki izvor popunjava se posebna tabela (izvor 01, izvor 04, izvor 05-08, izvor 09-12, izvor 13-15) |
|
|
|
|
Izvori: |
1 |
Prihodi iz budžeta |
|
4 |
Sopstveni prihodi |
|
05-08 |
Donacije |
|
09-12 |
Primanja od prodaje finansijske i nefinansijske imovine i zaduživanja |
|
13-15 |
neraspoređeni višak prihoda i neutrošena sredstva iz ranijih godina |
|
|
Potpis ovlašćenog lica |
u _______________, __________ god. |
M.P. |
___________________________ |
RASHODI I IZDACI BUDŽETA OPŠTINE (GRADA) PO EKONOMSKOJ I FUNKCIONALNOJ KLASIFIKACIJI
- Kumulativ za iskazani period
Vrsta izveštaja(*):
Oznaka trezora
Naziv opštine (grada):
Period:
Izvor (**): |
|||||
|
|
|
u 000 din. |
|
|
Pozicija |
Konto |
Opis |
Ostali |
Zaštita |
UKUPNO |
|
400 - ostalo |
500 |
|
||
1 |
2 |
3 |
22 |
23 |
24 |
1 |
411 |
Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarada) |
|
|
0 |
2 |
412 |
Socijalni doprinosi na teret poslodavca |
|
|
0 |
3 |
413-418 |
Ostali rashodi za zaposlene |
|
|
0 |
4 |
421 |
Stalni troškovi |
|
|
0 |
5 |
422 |
Troškovi putovanja |
|
|
0 |
6 |
423 |
Usluge po ugovoru |
|
|
0 |
7 |
424 |
Specijalizovane usluge |
|
|
0 |
8 |
425 |
Tekuće popravke i održavanje |
|
|
0 |
9 |
426 |
Materijal |
|
|
0 |
10 |
43 |
Upotreba osnovnih sredstava |
|
|
0 |
11 |
441 |
Otplata domaćih kamata |
|
|
0 |
12 |
442 |
Otplata stranih kamata |
|
|
0 |
13 |
444 |
Prateći troškovi zaduživanja |
|
|
0 |
14 |
4511 |
Tekuće subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama |
|
|
0 |
15 |
4512 |
Kapitalne subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama |
|
|
0 |
16 |
4521, |
Ostale tekuće subvencije |
|
|
0 |
17 |
4522, |
Ostale kapitalne subvencije |
|
|
0 |
18 |
4631 |
Tekući transferi ostalim nivoima vlasti |
|
|
0 |
19 |
4632 |
Kapitalni transferi ostalim nivoima vlasti |
|
|
0 |
20 |
464 |
Dotacije organizacijama obaveznog socijalnog osiguranja |
|
|
0 |
21 |
465 |
Ostale dotacije i transferi |
|
|
0 |
22 |
472 |
Naknade za socijalnu zaštitu |
|
|
0 |
23 |
48 |
Ostali rashodi |
|
|
0 |
24 |
49911 |
Tekuća budžetska rezerva |
|
|
0 |
25 |
49912 |
Stalna budžetska rezerva |
|
|
0 |
26 |
5 |
Izdaci za nefinansijsku imovinu |
|
|
0 |
27 |
611 |
Otplata glavnice domaćim kreditorima |
|
|
0 |
28 |
612 |
Otplata glavnice stranim kreditorima |
|
|
0 |
29 |
614 |
Otplata glavnice za finansijski lizing |
|
|
0 |
30 |
62 |
Nabavka finansijske imovine |
|
|
0 |
|
|
|
0 |
0 |
0 |
(*) |
Vrsta izveštaja - unosi se šifra i to za: |
|
|
1 |
Godišnji plan |
|
2 |
Privremeno finansiranje |
|
3 |
Rebalans |
|
4 |
Tekući budžet |
|
5 |
Izvršeno |
|
6 |
Neizmirene dospele obaveze |
(**) |
Za svaki izvor popunjava se posebna tabela |
|
|
|
|
Izvor: |
1 |
Prihodi iz budžeta |
|
4 |
Sopstveni prihodi |
|
05-08 |
Donacije |
|
09-12 |
Primanja od prodaje finansijske i nefinansijske imovine i zaduživanja |
|
13-15 |
neraspoređeni višak prihoda i neutrošena sredstva iz ranijih godina |
|
|
u _______________, __________ god. |
TRANSFERI ZA OSNOVNO I SREDNJE OBRAZOVANJE - ANALITIKA PREMA VRSTI RASHODA I IZDATAKA
- Kumulativ za iskazani period |
|
|
|
|
|
Vrsta izveštaja(*): |
|
|
|
||
Oznaka trezora |
|
|
|
|
|
Naziv opštine (grada): |
|
|
|
|
|
Period: |
Januar - |
|
|
godine |
|
Izvor (**): |
|
|
|
|
|
|
|
u 000 din. |
Pozicija |
Konto |
Opis |
Osnovno |
Srednje |
912 do 916 |
920 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
411 |
Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade) |
|
|
2 |
412 |
Socijalni doprinosi na teret poslodavca |
|
|
3 |
413-418 |
Ostali rashodi za zaposlene |
|
|
4 |
421 |
Stalni troškovi |
|
|
5 |
422 |
Troškovi putovanja |
|
|
6 |
423 |
Usluge po ugovoru |
|
|
7 |
424 |
Specijalizovane usluge |
|
|
8 |
425 |
Tekuće popravke i održavanje |
|
|
9 |
426 |
Materijal |
|
|
10 |
43 |
Upotreba osnovnih sredstava |
|
|
11 |
441 |
Otplata domaćih kamata |
|
|
12 |
442 |
Otplata stranih kamata |
|
|
13 |
444 |
Prateći troškovi zaduživanja |
|
|
14 |
4511 |
Tekuće subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama |
|
|
15 |
4512 |
Kapitalne subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama |
|
|
16 |
4521, |
Ostale tekuće subvencije |
|
|
17 |
4522, |
Ostale kapitalne subvencije |
|
|
18 |
4631 |
Tekući transferi ostalim nivoima vlasti |
|
|
19 |
4632 |
Kapitalni transferi ostalim nivoima vlasti |
|
|
20 |
464 |
Dotacije organizacijama obaveznog socijalnog osiguranja |
|
|
21 |
465 |
Ostale dotacije i transferi |
|
|
22 |
472 |
Naknade za socijalnu zaštitu |
|
|
23 |
48 |
Ostali rashodi |
|
|
24 |
49911 |
Tekuća budžetska rezerva |
|
|
25 |
49912 |
Stalna budžetska rezerva |
|
|
26 |
5 |
Izdaci za nefinansijsku imovinu |
|
|
27 |
611 |
Otplata glavnice domaćim kreditorima |
|
|
28 |
612 |
Otplata glavnice stranim kreditorima |
|
|
29 |
614 |
Otplata glavnice za finansijski lizing |
|
|
30 |
62 |
Nabavka finansijske imovine |
|
|
|
|
|
0 |
0 |
(*) |
Vrsta izveštaja - unosi se šifra i to za: |
|
|
1 |
Godišnji plan |
|
2 |
Privremeno finansiranje |
|
3 |
Rebalans |
|
4 |
Tekući budžet |
|
5 |
Izvršeno |
|
6 |
Neizmirene dospele obaveze |
(**) |
Za svaki izvor popunjava se posebna tabela (izvor 01, izvor 04, izvor 05-08, izvor 09-12, izvor 13-15) |
|
|
|
|
Izvori: |
1 |
Prihodi iz budžeta |
|
4 |
Sopstveni prihodi |
|
05-08 |
Donacije |
|
09-12 |
Primanja od prodaje finansijske i nefinansijske imovine i zaduživanja |
|
13-15 |
neraspoređeni višak prihoda i neutrošena sredstva iz ranijih godina |
|
|
Potpis ovlašćenog lica |
u _______________, __________ god. |
M.P. |
___________________________ |
OBRAČUN SUFICITA / DEFICITA SA RAČUNOM FINANSIRANJA
Vrsta izveštaja(*): |
|
|
|
Oznaka trezora |
|
|
|
Naziv opštine (grada): |
|
||
Godina: |
|
||
|
|
|
|
|
|
Iznos |
|
pozicija |
A. RAČUN PRIHODA I PRIMANJA, RASHODA I IZDATAKA |
|
|
|
1. Ukupni prihodi i primanja od prodaje nefinansijske imovine (kl. 7+8) |
0 |
|
|
1.1. TEKUĆI PRIHODI (klasa 7) u čemu: |
0 |
|
1 |
- budžetska sredstva |
|
|
2 |
- sopstveni prihodi |
|
|
3 |
- donacije |
|
|
4 |
1.2. PRIMANJA OD PRODAJE NEFINANSIJSKE IMOVINE (klasa 8) |
|
|
|
2. Ukupni rashodi i izdaci za nabavku nefinansijske imovine (kl. 4+5) |
0 |
|
|
2.1. TEKUĆI RASHODI (klasa 4) u čemu: |
0 |
|
5 |
- tekući budžetski rashodi |
|
|
6 |
- rashodi iz sopstvenih prihoda |
0 |
|
7 |
- donacije |
0 |
|
|
2.2. IZDACI ZA NABAVKU NEFINANSIJSKE IMOVINE (klasa 5) u čemu: |
0 |
|
8 |
- tekući budžetski izdaci |
|
|
9 |
- izdaci iz sopstvenih prihoda |
|
|
10 |
- donacije |
|
|
|
BUDŽETSKI SUFICIT / DEFICIT (kl. 7+8) - (kl. 4+5) |
0 |
|
11 |
Izdaci za nabavku finansijske imovine (u cilju sprovođenja javnih politika) kategorija 62 |
|
|
12 |
Primanja od prodaje finansijske imovine (kategorija 92 osim 9211, 9221, 9219, 9227, 9228) |
|
|
|
UKUPAN FISKALNI SUFICIT / DEFICIT (7+8) - (4+5) + (92-62) |
0 |
|
|
B. RAČUN FINANSIRANJA |
|
|
13 |
Primanja od prodaje finansijske imovine (konta 9211, 9221, 9219, 9227, 9228) |
|
|
14 |
Primanja od zaduživanja (kategorija 91) |
|
|
15 |
Neutrošena sredstva iz prethodnih godina |
|
|
16 |
Izdaci za otplatu glavnice duga (61) |
|
|
17 |
Izdaci za nabavku finansijske imovine koja nije u cilju sprovođenja javnih politika (deo 62) |
|
|
|
NETO FINANSIRANJE |
0 |
|
|
|
0,00 |
(*) Vrsta izveštaja:
1 Godišnji plan
2 Rebalans
|
|
Potpis ovlašćenog lica |
u _______________, __________ god. |
M.P. |
___________________________ |
PLATE I BROJ ZAPOSLENIH KOD KORISNIKA BUDŽETSKIH SREDSTAVA JEDINICE LOKALNE SAMOUPRAVE
Oznaka trezora |
|
|
|
|
Naziv opštine (grada) |
|
|
||
Period: |
Januar - |
|
|
godine |
Izvor: |
|
|
u 000 din.
Pozicija |
Naziv grupe, odnosno kategorije korisnika |
Broj zaposlenih |
Planirana sredstva za plate |
Isplaćeno u periodu |
||||||||
Izabrana lica |
Postavljena lica |
Broj zaposlenih na neodređeno vreme |
Broj zaposlenih na određeno vreme |
Ukupan broj zaposlenih |
sa ekonomske klasifikacije 411 |
sa ekonomske klasifikacije 412 |
Ukupno |
sa ekonomske klasifikacije 411 |
sa ekonomske klasifikacije 412 |
Ukupno |
||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6(2+3+4+5) |
7 |
8 |
9(7+8) |
10 |
11 |
12(10+11) |
1 |
Organi i službe jedinice lokalne samouprave |
|
|
|
|
0 |
|
|
0 |
|
|
0 |
2 |
Predškolske ustanove |
|
|
|
|
0 |
|
|
0 |
|
|
0 |
3 |
Ustanove kulture |
|
|
|
|
0 |
|
|
0 |
|
|
0 |
4 |
Ostale ustanove iz oblasti javnih službi |
|
|
|
|
0 |
|
|
0 |
|
|
0 |
5 |
Javna preduzeća, direkcije i fondovi osnovani od strane lok. vlasti koji se finansiraju iz javnih prihoda čija je namena utvrđena posebnim zakonom |
|
|
|
|
0 |
|
|
0 |
|
|
0 |
6 |
Ostali indirektni korisnici budžeta |
|
|
|
|
0 |
|
|
0 |
|
|
0 |
7 |
Zaposleni koji su primljeni u radni odnos zbog stupanja na snagu zakona kojima su utvrđene nove nadležnosti jedinica lokalne samouprave |
|
|
|
|
0 |
|
|
0 |
|
|
0 |
8 |
UKUPNO (1-7) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Potpis ovlašćenog lica |
u _______________, __________ god. |
M.P. |
___________________________ |
NIVO ZADUŽENOSTI OPŠTINE (GRADA)
Oznaka trezora: |
|
|
|
|
Naziv opštine (grada): |
|
|
||
Period: |
Januar - |
|
|
godine |
Red. br. |
Datum zaduženja |
Kreditor |
Valuta |
Ugovoreni iznos kredita |
Kamatna stopa |
Period počeka (grace) |
Ukupno iskorišćeno (povučeno) do kraja izveštajnog perioda |
Otplaćen iznos kredita (glavnice) do kraja izveštajnog perioda |
Plaćena kamata |
Stanje duga na kraju izveštajnog perioda |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11(8-9) |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
|
|
Potpis ovlašćenog lica |
u _______________, __________ god. |
M.P. |
___________________________ |