UREDBAO OSNIVANJU KANCELARIJE ZA STRUČNE I OPERATIVNE POSLOVE U PREGOVARAČKOM PROCESU("Sl. glasnik RS", br. 90/2011) |
Ovom uredbom osniva se Kancelarija za stručne i operativne poslove u pregovaračkom procesu (u daljem tekstu: Kancelarija) i određuje njen delokrug, uređenje i druga pitanja značajna za njen rad.
Kancelarija je služba Vlade.
Kancelarija obavlja stručne i operativne poslove u pregovaračkom procesu sa Privremenim institucijama samouprave u Prištini za potrebe Vlade i tima za pregovore, koji se odnose na: sprovođenje postignutih dogovora u procesu dijaloga i pregovora; pripremu predloga akata Vlade; sprovođenje i praćenje sprovođenja akata Vlade; koordinaciju sa organima i organizacijama u vezi sa procesom pregovora i u sprovođenju donetih akata Vlade; pripremanje i organizovanje sastanaka u okviru dijaloga i administrativno-tehničku podršku timu za pregovore; kao i druge poslove.
Kancelarija ima pravo predlaganja materijala za Vladu.
Vođenje Kancelarije. Direktor Kancelarije
Kancelarijom rukovodi direktor Kancelarije, koga postavlja Vlada na pet godina, na predlog Generalnog sekretara Vlade.
Direktor Kancelarije odgovoran je Vladi i Generalnom sekretaru Vlade.
Direktor Kancelarije je državni službenik na položaju.
Direktor Kancelarije ima zamenika, koga sam predlaže, a koga postavlja Vlada na pet godina.
Zamenik direktora Kancelarije pomaže direktoru Kancelarije u okviru ovlašćenja koja mu on odredi i zamenjuje ga ako je odsutan ili sprečen.
Zamenik direktora Kancelarije je državni službenik na položaju.
Pravilnik o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji radnih mesta u Kancelariji doneće Generalni sekretar Vlade, na predlog direktora Kancelarije, u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu ove uredbe.
Ova uredba stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".