UREDBA
O OSNIVANJU KANCELARIJE ZA STRUČNE I OPERATIVNE POSLOVE U PREGOVARAČKOM PROCESU

("Sl. glasnik RS", br. 90/2011)

Sadržina Uredbe

Član 1

Ovom uredbom osniva se Kancelarija za stručne i operativne poslove u pregovaračkom procesu (u daljem tekstu: Kancelarija) i određuje njen delokrug, uređenje i druga pitanja značajna za njen rad.

Kancelarija je služba Vlade.

Delokrug Kancelarije

Član 2

Kancelarija obavlja stručne i operativne poslove u pregovaračkom procesu sa Privremenim institucijama samouprave u Prištini za potrebe Vlade i tima za pregovore, koji se odnose na: sprovođenje postignutih dogovora u procesu dijaloga i pregovora; pripremu predloga akata Vlade; sprovođenje i praćenje sprovođenja akata Vlade; koordinaciju sa organima i organizacijama u vezi sa procesom pregovora i u sprovođenju donetih akata Vlade; pripremanje i organizovanje sastanaka u okviru dijaloga i administrativno-tehničku podršku timu za pregovore; kao i druge poslove.

Kancelarija ima pravo predlaganja materijala za Vladu.

Vođenje Kancelarije. Direktor Kancelarije

Član 3

Kancelarijom rukovodi direktor Kancelarije, koga postavlja Vlada na pet godina, na predlog Generalnog sekretara Vlade.

Direktor Kancelarije odgovoran je Vladi i Generalnom sekretaru Vlade.

Direktor Kancelarije je državni službenik na položaju.

Zamenik direktora Kancelarije

Član 4

Direktor Kancelarije ima zamenika, koga sam predlaže, a koga postavlja Vlada na pet godina.

Zamenik direktora Kancelarije pomaže direktoru Kancelarije u okviru ovlašćenja koja mu on odredi i zamenjuje ga ako je odsutan ili sprečen.

Zamenik direktora Kancelarije je državni službenik na položaju.

Rok za donošenje Pravilnika

Član 5

Pravilnik o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji radnih mesta u Kancelariji doneće Generalni sekretar Vlade, na predlog direktora Kancelarije, u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu ove uredbe.

Stupanje Uredbe na snagu

Član 6

Ova uredba stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".