ODLUKAO OBRAZOVANJU KOMISIJE ZA PLANOVE GRADA ČAČKA("Sl. list grada Čačka", br. 15/2011) |
Obrazuje se Komisija za planove grada Čačka (u daljem tekstu: Komisija), radi pružanja stručne pomoći za obavljanje poslova u postupku izrade i sprovođenja planskih dokumenata, kao i davanje stručnog mišljenja po zahtevu nadležne gradske uprave.
Predsednik i članovi Komisije imenuju se iz reda stručnjaka za oblast prostornog planiranja i urbanizma i drugih oblasti koje su od značaja za obavljanje stručnih poslova iz oblasti planiranja, uređenja prostora i izgradnje, sa odgovarajućom licencom, kao predstavnici Skupštine grada Čačka i tri licencirana člana koje predlaže ministar nadležan za poslove prostornog planiranja i urbanizma.
Za obavljanje stručnih poslova u postupku izrade i sprovođenja planskih dokumenata određuje se sekretar.
U Komisiju ispred grada Čačka, imenuju se:
za predsednika
- Miloš Milosavljević, diplomirani inženjer arhitekture,
za sekretara
- Vesna Dmitrić, diplomirani pravnik za članove:
- Zorica Čolović, diplomirani inženjer arhitekture,
- Ljiljana Majstorović, diplomirani inženjer arhitekture,
- Dušan Vulović, diplomirani inženjer arhitekture,
- Milojka Gaborović, diplomirani inženjer građevine,
- Mile Kaplanović, diplomirani inženjer elektrotehnike,
- Miroslava Prodanović, diplomirani inženjer građevine, predstavnik Ministarstva životne sredine, rudarstva i prostornog planiranja - Sektor za urbanizam, prostorno planiranje i stanovanje, Beograd,
- Olivera Školjević, diplomirani inženjer arhitekture, predstavnik Ministarstva životne sredine, rudarstva i prostornog planiranja - Sektor za urbanizam, prostorno planiranje i stanovanje, Beograd,
- Mirko Petrović, diplomirani inženjer građevine, predstavnik Ministarstva životne sredine, rudarstva i prostornog planiranja - Građevinska direkcija Srbije.
Zadatak Komisije je da obavlja stručne poslove u postupku izrade i sprovođenja planskih dokumenata, kao i davanje stručnog mišljenja po zahtevu nadležne gradske uprave.
Mandat predsednika i članova Komisije traje četiri godine, s tim što mogu biti razrešeni i pre isteka mandata.
Komisija radi u sednicama, i to kada sednici prisustvuje većina od ukupnog broja članova. Komisija odlučuje većinom glasova od broja prisutnih članova.
Radom Komisije rukovodi predsednik Komisije koji saziva sednice.
U odsustvu predsednika Komisije, radom Komisije rukovodi zamenik predsednika Komisije ili član Komisije koga odredi predsednik Komisije. Ukoliko je član Komisije rukovodio izradom planskog dokumenta, ili je učestvovao u njegovoj izradi kao član stručnog tima, ili ako je zaposlen u preduzeću koje je planski dokument izradilo, on ne može učestvovati u odlučivanju za tu tačku dnevnog reda.
Komisija donosi poslovnik o svom radu, kojim se određuju bliže odredbe o načinu rada i odlučivanja Komisije.
Predsedniku, sekretaru i članovima Komisije za planove pripada novčani iznos za izvršen rad u Komisiji u vidu dnevnice.
Visina novčanog iznosa iz stava 1. ovog člana utvrđuje se u visini od 20% mesečne neto zarade po zaposlenom, prema poslednjem podatku
Republičkog zavoda za statistiku koji važi u trenutku održavanja Komisije za planove.
Članovi Komisije zaposleni u gradskim upravama, Gradskom javnom pravobranilaštvu, indirektnim korisnicima budžetskih sredstava i javnim preduzećima čiji je osnivač grad Čačak, nemaju pravo na dnevnicu.
Članovima Komisije, predstavnicima Ministarstva životne sredine, rudarstva i prostornog planiranja Republike Srbije, koji žive van Čačka, isplaćuju se i putni troškovi, na osnovu priložene karte za prevoz, odnosno ako koriste sopstveni prevoz, isplatiće se naknada realnih troškova prevoza u visini cene autobuske karte.
Novčani iznos iz stava 2. i 4. ovog člana isplatiće se u roku od 7 radnih dana nakon dostavljanja Izveštaja o prisustvu članova Komisije na datoj sednici.
Stupanjem na snagu ove Odluke, prestaje da važi Odluka o obrazovanju Komisije za planove koje donosi Skupština opštine Čačak ("Sl. list opštine Čačak" br. 3/2003, 5/2003 i 5/2005).
Ovu Odluku objaviti u "Službenom listu grada Čačka".