ODLUKAO OSNIVANJU CENTRA ZA SOCIJALNI RAD U KRUŠEVCU("Sl. list grada Kruševca", br. 1/2009 - prečišćen tekst i 6/2011) |
Ovom Odlukom vrši se usaglašavanje postojeće organizacije rada sa Zakonom o javnim službama ustanove Centra za socijalni rad u Kruševcu (u daljem tekstu: Ustanova) u odnosu na određivanje organa Ustanove.
Delatnost Ustanove je:
- 88.99 - ostala nepomenuta socijalna zaštita bez smeštaja.
Centar za socijalni rad kao ustanova može bez upisa u sudski registar da obavlja i druge delatnosti koje služe delatnosti upisanoj u registar, koje se uobičajeno obavljaju u manjem obimu ili privremeno.
Delatnost Centra ne može se menjati bez saglasnosti osnivača.
O statusnoj promeni, nazivu i sedištu odlučuje osnivač.
Centar ima svojstvo pravnog lica sa pravima, obavezama i odgovornostima utvrđene zakonom, Statutom i ovom Odlukom.
Organi Ustanove su: direktor, Upravni i Nadzorni odbor.
Upravni odbor Centra imenuje i razrešava osnivač, na četiri godine.
Upravni odbor Centra ima pet članova i čine ga dva predstavnika po predlogu zaposlenih i tri predstavnika osnivača, od kojih je jedan iz reda članova udruženja čiji su ciljevi usmereni na zaštitu prava socijalno ugroženih lica.
Upravni odbor Centra obavljaće sledeće poslove:
- utvrđuje poslovnu politiku;
- donosi dugoročni i srednjoročni plan rada i razvoja i godišnji program poslovanja;
- donosi Statut;
- raspisuje konkurs za izbor direktora, sprovodi izborni postupak i daje mišljenje o kandidatu koje dostavlja osnivaču u skladu sa zakonom;
- usvaja izveštaje o radu i finansijskom poslovanju Centra;
- donosi investicione odluke;
- odlučuje o korišćenju sredstava u skladu sa zakonom;
- vrši i druge poslove utvrđene zakonom i Statutom.
Na odluke Upravnog odbora iz stava 3. alineja 2. 3 i 5. ovog člana, saglasnost daje Skupština grada.
Nadzorni odbor ima 3 člana i to: 2 člana predstavnika osnivača i 1 člana iz reda zaposlenih u ustanovi.
Nadzorni odbor:
- vrši nadzor nad poslovanjem, pregleda godišnji izveštaj i godišnji obračun,
- o rezultatima nadzora u pismenom obliku obaveštava Upravni odbor i osnivača.
Direktora Centra imenuje osnivač na period od četiri godine na osnovu konkursa, a po pribavljenom mišljenju Upravnog odbora Centra i saglasnosti Ministarstva.
Vršilac dužnosti direktora Centra imenuje se po istom postupku i uslovima kao i direktor bez raspisivanja javnog konkursa.
Direktor Centra obavlja sledeće poslove:
- predstavlja i zastupa Centar;
- organizuje i rukovodi procesom rada i vodi poslovanje;
- predlaže Program rada i plan razvoja i godišnji program poslovanja i preduzima mere za njihovo sprovođenje;
- podnosi finansijske izveštaje, izveštaje o poslovanju i godišnji obračun;
- izvršava odluke Upravnog odbora;
- donosi akt o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta;
- sarađuje sa organizacijama i udruženjima koja sprovode programe od javnog interesa u oblasti socijalne zaštite;
- vrši i druge poslove utvrđene Zakonom, ovom Odlukom i Statutom.
Saglasnost na akt o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciju radnih mesta daje Gradsko veće grada Kruševca.
Samostalni članovi Odluke o izmenama i dopunama
Odluke o usaglašavanju organizacije rada Centra za socijalni rad sa Zakonom o javnim službama
("Sl. list grada Kruševca", br. 6/2011)
Član 6
Rok za donošenje Statuta Centra je 15 dana od dana stupanja na snagu ove Odluke.
Direktor Centra će u roku od 30 dana od dana donošenja Statuta, doneti akt o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji poslova.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Kruševca".
Prečišćeni tekst Odluke o usaglašavanju organizacije rada Centra za socijalni rad u Kruševcu sa Zakonom o javnim službama obuhvata:
Odluku o usaglašavanju organizacije rada Centra za socijalni rad u Kruševcu sa Zakonom o javnim službama, koja je objavljena u ("Sl. listu opštine Kruševac", broj 13/91) i izmene i dopune Odluke, koja je objavljena u ("Sl. listu grada Kruševca", broj 14/08 i 15/08).