ODLUKA
O GRADSKIM ADMINISTRATIVNIM TAKSAMA GRADA LESKOVCA

("Sl. glasnik grada Leskovca", br. 2/2010, 10/2010, 13/2010 i 3/2012)

Član 1

Ovom Odlukom utvrđuju se gradske administrativne takse za vršenje poslova lokalne samouprave kao lokalni javni prihodi koji organi uprave ostvaruju svojom delatnošću.

Član 2

Gradske administrativne takse se utvrđuju za spise i radnje u upravnim stvarima, kao i za druge spise i radnje koji organi uprave izdaju, odnosno obavljaju u okviru poslova iz svoje izvorne nadležnosti, a koje obuhvataju naknadu za izvršeni rad i troškove koji su učinjeni za vršenje toga rada.

Član 3

Obveznik plaćanja gradske administrativne takse je lice povodom čijeg zahteva se vrši radnja ili donosi spis predviđen ovom Odlukom.

Ako se radnja vrši po zahtevu više lica ili donosi za više lica, svako lice je obveznik plaćanja gradske administrativne takse.

Član 4

Visina gradske administrativne takse i nastanak obaveze plaćanja utvrđuje se tarifom gradske administrativne takse za rad organa uprave koja je sastavni deo ove Odluke.

Član 5

U aktu i drugom spisu o izvršenoj radnji, označuje se iznos naplaćene gradske administrativne takse i tarifni broj po kome je naplaćena.

Član 6

Plaćanja gradske administrativne takse utvrđene ovom Odlukom oslobađaju se korisnici materijalnog obezbeđenja i ustanove čiji je osnivač Skupština grada Leskovca.

Radi ostvarivanja prava iz stava 1. ovog člana stavlja se na uvid akt nadležnog organa ili organizacije o pravu na materijalno obezbeđenje.

Gradska administrativna taksa za rad Organa uprave ne plaća se za spise i radnje za ispravljanje grešaka u aktima i evidencijama u postupku više plaćenih ili nepravilno plaćenih sredstava.

Član 8

Gradska administrativna taksa se plaća na račun broj 840-742341843-24 u korist naknade za rad Organa uprave grada Leskovca, po modelu 97 sa pozivom na broj 21-058.

Član 9

Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje da važi Odluka o gradskim administrativnim taksama za rad organa uprave objavljena u "Službenom glasniku grada Leskovca", br. 28/08 i 11/09.

Član 10

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku grada Leskovca", a primenjivaće se od 1. januara 2010. godine.

 

Samostalni član Odluke o izmeni i dopuni
Odluke o gradskim administrativnim taksama grada Leskovca

("Sl. glasnik grada Leskovca", br. 10/2010)

Član 4

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku grada Leskovca".

 

Samostalni član Odluke o izmeni i dopuni
Odluke o gradskim administrativnim taksama grada Leskovca

("Sl. glasnik grada Leskovca", br. 3/2012)

Član 4

Ova Odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku grada Leskovca", a primenjivaće se od 01.01.2012. godine.

 

TARIFE
GRADSKIH ADMINISTRATIVNIH TAKSI ZA RAD ORGANA UPRAVE

 

Tarifni broj 1.

Za pismeno mišljenje o primeni propisa plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od

430 dinara

Tarifni broj 2.

Za uvid u spise završenih predmeta plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od

140 dinara

Tarifni broj 3.

Za informaciju o lokaciji o mogućnostima gradnje i ograničenjima za uređenje prostora

300,00 dinara

Za informaciju o lokaciji o mogućnostima gradnje i ograničenjima za uređenje prostora sa grafičkim prilozima:

- za jednu građevinsku parcelu

500,00 dinara

- za svaku sledeću

150,00 dinara

Tarifni broj 4.

Za uverenje o činjenicama sadržanim u urbanističkoj dokumentaciji

220 dinara

Tarifni broj 5.

Za izveštaj i informacije o podacima sadržanim u urbanističkoj dokumentaciji

350 dinara

Tarifni broj 6.

Za izlazak na "lice mesta" i rad komisija i stručnih službi organa uprave, gradska administrativna taksa se plaća:

 

1. Za pregled prostora za obavljanje delatnosti u pogledu ispunjenosti uslova zaštite životne sredine

4.280 dinara

2. Za pregled kuća, stanova za odmor i soba za pružanje smeštaja i ishrana turista po objektu kategorizacije

250 dinara

3. Za utvrđivanje uslova za promenu namene poljoprivrednog zemljišta

520 dinara

4. Za utvrđivanje ispunjenosti veterinarskih uslova

450 dinara

5. Za utvrđivanje vodoprivrednih uslova

520 dinara

6. Za utvrđivanje ispunjenosti uslova vozila za obav. auto taksi prevoza putnika

        2.140 dinara

7. Za ostali izlazak na lice mesta komisija i stručnih službi organa uprave po zahtevima stranaka

240 dinara

8. Za izlazak na teren terenskog inspektora Lokalne poreske administracije po zahtevima stranaka

240 dinara

Tarifni broj 7.

 

 

- za porodičnu stambenu zgradu do 100 m2

500,00 dinara

- za porodičnu stambenu zgradu preko 100 m2

 

a do 300 m2

600,00 dinara

preko 300 m2

1.200,00 dinara

- za zdravstvene i školske objekte

590,00 dinara

- za sportske objekte i objekte kulture

1.000,00 dinara

- za poslovne objekte do 100 m2

2.000,00 dinara

- za poslovne objekte preko 100 m2

 

a do 300 m2

3.000,00 dinara

preko 300 m2

10,00 din./m2

- za saobraćajnice sa pratećom infrastrukturom (vodovod, kanalizacija, elektrika, PTT, toplovod i dr.)

 

do 1000 m dužnih

2.500,00 dinara

preko 1000 m dužnih

3.000,00 dinara

- za objekte vodovoda, kanalizacije, elektrike PTT, toplovoda i dr.

 

do 1000 m dužnih

2.200,00 dinara

preko 1000 m dužnih

3.000,00 dinara

- za rešenje kojim se odobrava izgradnja objekata i izvođenja radova za koje se ne izdaje građevinska dozvola (pomoćni objekti, sanacija, adaptacija, promena namene objekta, investiciono održavanje i sl.)

1.500,00 dinara

- za rešenje kojim se odobrava upotreba poslovnih objekata

7,0 din./m2

- za rešenje kojim se odobrava upotreba stambenih objekata

5,0 din./m2

- za izdavanje uverenja o vremenu izgradnje objekta

400,00 dinara

- za izdavanje uverenja o specifikaciji prostora iz tehničke dokumentacije

800,00 dinara

Tarifni broj 8.

Za informaciju o lokaciji za izgradnju pomoćnih objekata, garaža, TS 10/0,4 kV ili 20/0,4 kV

700,00 dinara

Za lokacijsku dozvolu plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od:

 

- za porodičnu stambenu zgradu do 100 m2

800,00 dinara

- za porodičnu stambenu zgradu preko 100 m2

 

a do 300 m2

1.000,00 dinara

preko 300 m2

5,00 din./m2

- za zdravstvene i školske objekte

1.000,00 dinara

- za sportske objekte i objekte kulture

1.800,00 dinara

- za poslovne objekte do 100 m2

2.500,00 dinara

- za poslovne objekte preko 100 m2

 

a do 300 m2

3.500,00 dinara

preko 300 m2

10,00 din./m2

- za saobraćajnice sa pratećom infrastrukturom (vodovod, kanalizacija, PTT, toplovod i dr.)

 

do 1000 m dužnih

2.800,00 dinara

preko 1000 m dužnih

3,00 din/m dužnom

- za instalacije, vodovod i kanalizacije, PTT, toplovoda, gasovoda, kablovske TV, elektrike i dr.

 

do 1000 m dužnih

1.800,00 dinara

preko 1000 m dužnih

1,50 din/m dužnom

- uslovi za ispravku granica

5.000,00 dinara

- uslovi za izradu projekta parcelacije i preparcelacije

3.000,00 dinara

- potvrda projekta parcelacije i preparcelacije
do 1000 m2 (10a) parcele

5.000,00 dinara

preko 1000 m2 (10a) parcele

3,00 din/m2

- potvrda urbanističkog projekta (bruto površina objekta)

3,00 din./m2

- taksa za umnožavanje, overu i ustupanje urbanističkih planova

1.000,00 dinara

Tarifni broj 8A

Izrada kompletnih urbanističkih uslova za izgradnju objekta visokogradnje i niskogradnje na osnovu urbanističkih planova, opštih pravila urbanističke regulacije i parcelacije i gradskih odluka.

1. OBJEKTI VISOKOGRADNJE

(Obračun po 1 m građevinske bruto površine - JUS U. C2. 100. Sl. list SRJ br. 59/95)
Napomena: Površina podrumskih i potkrovnih prostorija se umanjuje za 50%.

 

- Individualni stambeni objekti

 

do 120 m2

1.000,00 dinara

preko 120 m2

57,00 din/m2

- Stambeno-poslovni objekti

 

do 120 m2

1.500,00 dinara

preko 120 m2

85,00 din/m2

- Objekti kolektivnog stanovanja

 

do 500 m2

48,00 din/m2

od 500 do 1500 m2

40,00 din/m2

preko 1500 m2

32,00 din/m2

- Objekti kolektivnog stanovanja sa poslovnim prostorom

 

- Stanovanje

 

do 500 m2

48,00 din/m2

od 500 do 1500 m2

40,00 din/m2

preko 1500 m2

32,00 din/m2

- Poslovni prostor

87,00 din/m2

Poslovni objekti

 

(administrativni, trgovinski, ugostiteljsko-turistički, hoteli, uslužno zanatstvo, javne garaže, objekti zabave i razonode i sl.)

87,00 din/m2

Privredno-proizvodni objekti
(proizvodno zanatstvo, industrija skladišta, stovarišta, poljoprivredni objekti i sl.)

 

do 50 m2

55,00 din/m2

od 50 do 150 m2

51,00 din/m2

od 150 do 500 m2

47,00 din/m2

od 500 do 1500 m2

44,00 din/m2

preko 1500 m2

40,00 din/m2

Otvorena skladišta

12,00 din/m2

Objekti društvenog standarda

 

(škole, dečje ustanove, zdravstveni objekti, verski objekti, objekti kulture, objekti socijalne zaštite i sl.)

24,00 din/m2

Objekti javne namene

 

(rekreativno-sportski, zatvoreni i otvoreni objekti, saobraćajni objekti i sl.)

32,00 din/m2

Kolske vage

4.520,00 din/kom

Promena fasade

 

do 5 m2

1.500,00 din/m2

preko 5 m2 po svakom m2

250,00 din/m2

Objekti komunalne infrastrukture

 

(trafostanice, bazne stanice, glavne stanice za KDS, ATC centrale, crpne stanice, stanice za prepumpavanje, razne vrste predajnika i sl.)

 

po objektu

28.000,00 din

Objekti za snabdevanje gorivom motornih vozila

 

- samostalni objekat

 

po objektu

67.800,00 din

- objekat kao deo celine

 

po objektu

45.200,00 din

Cisterne - nadzemni i ukopani objekti

 

po objektu

5.560,00 din

Rekonstrukcija objekata

Napomena: Rekonstrukcija celokupnog objekta - uslovi po cenama novopredviđenih objekata

 

Rekonstrukcija krova, tavanske i međuspratne konstrukcije

 

- Individualni stambeni objekti

 

do 120 m2

500,00 dinara

preko 120 m2 po svakom m2

30,00 din/m2

- Stambeno-poslovni objekti

 

do 120 m2

750,00 dinara

preko 120 m2 po svakom m2

40,00 din/m2

- Objekti kolektivnog stanovanja

 

do 500 m2

30,00 din/m2

od 500 do 1500 m2

20,00 din/m2

preko 1500 m2

25,00 din/m2

- Objekti kolektivnog stanovanja sa poslovnim prostorom

 

- Stanovanje

 

do 500 m2

30,00 din/m2

od 500 do 1500 m2

20,00 din/m2

preko 1500 m2

15,00 din/m2

- Poslovni prostor

45,00 din/m2

- Poslovni objekti

 

(administrativni, trgovinski, ugostiteljsko-turistički, hoteli, uslužno zanatstvo, javne garaže, objekti zabave i razonode i sl.)

45,00 din/m2

- Privredno-proizvodni objekti

 

(proizvodno zanatstvo, industrija skladišta, stovarišta, poljoprivredni objekti i sl.)

 

do 50 m2

30,00 din/m2

od 50 do 150 m2

27,00 din/m2

od 150 do 500 m2

25,00 din/m2

od 500 do 1500 m2

22,00 din/m2

preko 1500 m2

20,00 din/m2

Otvorena skladišta

10,00 din/m2

• Objekti društvenog standarda

 

(škole, dečje ustanove, zdravstveni objekti, verski objekti, objekti kulture, objekti socijalne zaštite i sl.)

10,00 din/m2

• Objekti javne namene

 

(rekreativno-sportski, zatvoreni i otvoreni objekti, saobraćajni objekti i sl.)

20,00 din/m2

2. OBJEKTI NISKOGRADNJE

Saobraćajne površine

 

- Gradske saobraćajnice i lokalni putevi

23,00 din/m2

- Trotoari i biciklističke staze

17,00 din/m2

- Platoi sa parking prostorom

15,00 din/m2

3. UREĐENJE SLOBODNIH POVRŠINA

- Trgovi, skverovi, parkovi i groblja

27.120,00 din/ha

- Sportski tereni, igrališta i školska dvorišta

22.600,00 din/ha

- Rekreativne, zelene i slobodne površine

18.080,00 din/ha

- Dečja igrališta

11.300,00 din/ha

- Deponije

12.000,00 din/ha

- Drvoredi

11,00 din/m

Tarifni broj 9.

Obeležavanje građevinske i regulacione linije

1.100 dinara

za građevinski i drugi materijal

550 dinara

Tarifni broj 10.

Za odobrenje za puštanje objekta u probni rad plaća se gradska administrativna taksa u iznosu

2.500 dinara

Tarifni broj 11.

Za izdavanje odobrenja za raskopavanje javne površine plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od

720 dinara

Tarifni broj 12.

Za odobrenje u vezi određivanja režima saobraćaja plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od

750 dinara

Tarifni broj 13.

Za overu, usaglašavanje i brisanje reda vožnje u gradskom i prigradskom prevozu putnika plaća se gradska administrativna taksa po polasku iz reda vožnje u iznosu od

1.190,00 dinara

Tarifni broj 14.

Za izdavanje odobrenja za zauzeće javnih površina

 

- za predmete i stvari

800 dinara

Tarifni broj 15.

Za izdavanje potvrde o promeni naziva ulica

400 dinara

Tarifni broj 16.

Za odobrenje za postavljanje reklama plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od

550 dinara

Tarifni broj 17.

Naknada troškova za izdavanje izvoda iz matičnih knjiga rođenih, venčanih i umrlih

 

1. Zahtev za izdavanje izvoda

40 dinara

2. Izdavanje izvoda

80 dinara

Tarifni broj 18.

Naknada troškova za izdavanje izvoda iz matičnih knjiga rođenih, venčanih i umrlih na međunarodnom obrascu

500 dinara

Tarifni broj 19.

Naknada troškova za izdavanje uverenja na osnovu podataka iz matičnih knjiga

 

- Zahtev za izdavanje uverenja

40 dinara

- Izdavanje uverenja (uverenja o slobodnom bračnom stanju i drugih uverenja)

140 dinara

Tarifni broj 20.

Naknada troškova za izdavanje uverenja o državljanstvu

 

1. Zahtev za izdavanje uverenja

40 dinara

2. Izdavanje uverenja o državljanstvu

80 dinara

Tarifni broj 21.

Naknada troškova za izdavanje smrtovnica po zahtevu građana

50 dinara

Tarifni broj 22.

Naknada troškova za izdavanje rešenja o promeni imena i prezimena i drugih rešenja iz oblasti matičnih knjiga:

 

1. Zahtev za donošenje rešenja

60 dinara

2. Donošenje rešenja

140 dinara

Tarifni broj 23.

Naknada troškova za žalbe protiv rešenja o promeni imena i prezimena i drugih rešenja iz oblasti matičnih knjiga

150 dinara

Tarifni broj 24.

Naknada troškova prisustvovanja matičara činu zaključenju braka:

 

1. Van službenih prostorija

8.000 dinara

2. Radnim danom

230 dinara

3. U dane vikenda i državnih praznika

320 dinara

Tarifni broj 25.

Naknada troškova za overu potpisa, prepisa i rukopisa po predmetu

80 dinara

Tarifni broj 26.

Naknada troškova za overu ovlašćenja

100 dinara

Tarifni broj 27.

Naknada troškova za izdavanje prepisa, službenih akata koji se nalaze kod organa Gradskih uprava

85 dinara

Tarifni broj 28.

Za izdavanje rešenja o davanju zemljišta u zakup po bilo kom osnovu

1.600 dinara

Tarifni broj 29.

Za određivanje zemljišta za redovnu upotrebu zgrade

1.700 dinara

Tarifni broj 30.

Za poništaj pravosnažnog rešenja o izuzimanju zemljišta iz poseda po katastarskoj parceli

1.700 dinara

Tarifni broj 31.

Za izdavanje tapija

530 dinara

Tarifni broj 32.

Za uvođenje u posed po bilo kom osnovu

1.060 dinara

Tarifni broj 33.

Za rešenje o konverziji prava korišćenja u pravo svojine po katastarskoj parceli

1.700 dinara

Tarifni broj 34.

Za izdavanje:

 

1. Uverenja o vremenskom vođenju radnje

270 dinara

2. Rešenja o produženju radnog vremena

860 dinara

3. Rešenja o kategorizaciji soba, kuća, stanova i apartmana

1200 dinara

4. Odobrenja o ispunjenosti uslova za-obavljanje taksi prevoza

1000 dinara

Tarifni broj 35.

Za spise i radnje u vezi prijema, izrade i overe cenovnika za proizvode i usluge iz nadležnosti grada, izdavanje potvrda i prepisa:

 

1. Za neproizvodne usluge

240 dinara

2. Za proizvodne delatnosti i zanatske usluge

110 dinara

3. Za usluge u obrazovanju, kulturi i saobraćaju

110 dinara

4. Delatnost škole za vozače

240 dinara

5. Za usluge ustanova društvene zaštite

110 dinara

6. Ostale usluge

110 dinara

7. Za usluge u komunalno-stambenoj delatnosti

360 dinara

8. Izdavanje potvrde i prepisa

190 dinara

Tarifni broj 36.

Za rešenje iz oblasti poljoprivrede i vodoprivrede:

 

1. Za rešenja o promeni namene obradivog poljoprivrednog zemljišta

710 dinara

2. Za rešenja o ispunjenosti veterinarskih uslova

620 dinara

3. Za rešenje o izdavanju vodoprivredne saglasnosti

790 dinara

4. Za izdavanje vodoprivredne dozvole

990 dinara

5. Za potvrdu o ispunjenosti vodoprivrednih uslova

1.140 dinara

6. Za izdavanje potvrde o obavljanju poljoprivredne proizvodnje

290 dinara

Tarifni broj 37.

Gradska administrativna taksa za rad, pružanje pravne pomoći građanima u ostvarivanju njihovih prava kod organa uprave i javnih preduzeća, ustanova, organa i organizacija:

 

1. Pisanje podneska (zahtev, molba, predlog, prijava)

650 dinara

2. Pisanje pravnih lekova:

 

- Redovnih

750 dinara

- Vanrednih

1.000 dinara

Tarifni broj 38.

Gradska administrativna taksa za rad za pružanje pravne pomoći građana u ostvarivanju njihovih prava pred sudom, Tužilaštvom, Sekretarijatom unutrašnjih poslova i inostranim organima:

 

1. Pisanje ugovora

3.000 dinara

2. Pisanje punomoćja, ovlašćenja, predloga, izjava, garantnih pisama, molbi i zahteva

700 dinara

3. Pisanje klauzule na ugovoru, punomoćju, ovlašćenju i izjavi

300 dinara

4. Pisanje krivičnih prijava

900 dinara

5. Pisanje tužbe u jednostavnim pravnim stvarima

1.000 dinara

6. Pisanje odgovora na tužbu

1.000 dinara

7. Pisanje tužbe u složenim pravnim stvarima

2.500 dinara

8. Pisanje odgovora na tužbu u složenim pravnim stvarima

1.500 dinara

9. Pisanje podnesaka (u parničnom, krivičnom i izvršnom postupku)

750 dinara

10. Pisanje redovnih pravnih lekova:

 

- prigovora

750 dinara

- žalbi

1.500 dinara

11. Sastavljanje vanrednih pravnih lekova

2.500 dinara

12. Sastavljanje predloga u izvršnom postupku

900 dinara

Tarifni broj 39.

- Za izdavanje poreskog uverenja u obavljanju poslova iz svoje izvorne nadležnosti plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od

240 dinara

- Za žalbe protiv akta organa grada koje donose u obavljanju poslova iz svoje izvorne nadležnosti plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od

240 dinara

- Za vanredna pravna sredstva (član 239-260 ZUP-a - "Sl. list SRJ", br. 33/97 i 31/2001)

1000 dinara

Tarifni broj 40.

Za izradu rešenja o ispunjenosti uslova za iskop i prenos posmrtnih ostataka plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od

800,00 dinara

Tarifni broj 41.

Za izradu rešenja o određivanju mesta za postavljanje kontejnera na javnim površinama plaća se gradska administrativna taksa u iznosu od

800,00 dinara