UREDBA
O OSNIVANJU KANCELARIJE ZA PRAĆENJE POSLOVA PREDSEDAVANJA GENERALNOM SKUPŠTINOM UJEDINJENIH NACIJA

("Sl. glasnik RS", br. 61/2012)

Sadržina Uredbe

Član 1

Ovom uredbom osniva se Kancelarija za praćenje poslova predsedavanja Generalnom skupštinom Ujedinjenih nacija (u daljem tekstu: Kancelarija) i određuje njen delokrug, uređenje i druga pitanja značajna za njen rad.

Kancelarija je služba Vlade.

Delokrug Kancelarije

Član 2

Kancelarija obavlja stručne i operativne poslove u praćenju poslova predsedavanja Generalnom skupštinom Ujedinjenih nacija, za sve vreme trajanja perioda predsedavanja predstavnika Republike Srbije Generalnom skupštinom Ujedinjenih nacija.

Vođenje Kancelarije. Direktor Kancelarije

Član 3

Kancelarijom rukovodi direktor Kancelarije, koga postavlja Vlada, na predlog Generalnog sekretara Vlade, u skladu sa uredbom kojom se uređuju službe Vlade.

Direktor Kancelarije odgovoran je Vladi i Generalnom sekretaru Vlade.

Direktor Kancelarije je državni službenik na položaju.

Rok za donošenje Pravilnika

Član 4

Pravilnik o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji radnih mesta u Kancelariji doneće Generalni sekretar Vlade, na predlog direktora Kancelarije, u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu ove uredbe.

Stupanje Uredbe na snagu

Član 5

Ova uredba stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".