REŠENJE
O OBRAZOVANJU KOMISIJE ZA POLAGANJE ISPITA O POZNAVANJU GRADA PANČEVA I PROPISA IZ OBLASTI SAOBRAĆAJA

("Sl. list grada Pančeva", br. 30/2012)

I

Obrazuje se Komisije za polaganje ispita o poznavanju grada Pančeva i propisa iz oblasti saobraćaja (u daljem tekstu: Komisija), u sledećem sastavu:

1. Ranko Marčetić, dipl. inž. saobraćaja iz Agencije za saobraćaj Gradske uprave grada Pančeva - predsednik;

2. Zagorka Đulinac, dipl. pravnik iz Agencije za saobraćaj Gradske uprave grada Pančeva - zamenik predsednika;

3. Vukašin Delić, dipl. inž. saobraćaja iz JP "Direkcije za izgradnju i uređenje Pančeva" Pančevo, član;

4. Mirjana Dubajić Matović, dipl. inž. građevinarstva iz Sekretarijata za zaštitu životne sredine, urbanizam, građevinske i stambeno-komunalne poslove Gradske uprave grada Pančeva - zamenik člana;

5. Siniša Janković, dipl. inž. arhitekture iz Sekretarijata za zaštitu životne sredine, urbanizam, građevinske i stambeno-komunalne poslove Gradske uprave grada Pančeva - član;

6. Bojan Petrov, dipl. pravnik iz Službe za zajedničke poslove Gradske uprave grada Pančeva - zamenik člana;

7. Jelena Puzović, dipl. pravnik iz Sekretarijata za privredu i ekonomski razvoj Gradske uprave grada Pančeva, sekretar;

8. Jelena Nedeljković, dipl. inž. saobraćaja iz Agencije za saobraćaj Gradske uprave grada, zamenik sekretara.

II

Mandat Komisije traje dve godine.

III

Zadatak Komisije je da pripremi ispitna pitanja za proveru znanja kandidata i organizuje ispit i blagovremeno obavesti kandidate o rokovima polaganja ispita o poznavanju teritorije grada Pančeva i o poznavanju propisa koji regulišu taksi prevoz.

IV

Predsedniku, članovima komisije, sekretaru i njihovim zamenicima pripada neto naknada u visini od 50% uplaćene naknade za polaganje ispita za obavljanje delatnosti taksi prevoza. Sekretar Sekretarijata za privredu i ekonomski razvoj Gradske uprave grada Pančeva uz odobrenje Gradonačelnika grada Pančeva utvrđuje posebnim rešenjem pojedinačnu visinu naknade predsedniku, članovima, sekretaru i njihovim zamenicima.

V

Isplata naknade predsedniku, članovima komisije, sekretaru i njihovim zamenicima za obavljeni rad, vršiće se iz sredstava planiranih Odlukom o budžetu grada Pančeva.

VI

Stručne, organizacione i administrativno-tehničke poslove za potrebe Komisije obavljaće Sekretarijat za skupštinske poslove, poslove Gradonačelnika i Gradskog veća, a u saradnji sa Sekretarijatom za privredu i ekonomski razvoj, Sekretarijatom za zaštitu životne sredine, urbanizam, građevinske i stambeno-komunalne poslove i Agencijom za saobraćaj.

VII

Ovo rešenje stupa na snagu danom donošenja i objaviće se u "Službenom listu grada Pančeva".