REŠENJEO OBRAZOVANJU KOMISIJE ZA PLANOVE("Sl. list grada Subotice", br. 46/2012) |
I
Radi obavljanja stručnih poslova u postupku izrade i sprovođenja planskih dokumenata, kao i davanja stručnog mišljenja po zahtevu nadležnih organa uprave obrazuje se Komisija za planove (u daljem tekstu: Komisija).
II
Komisija ima predsednika, zamenika predsednika i pet članova.
Dva člana Komisije imenuju se na predlog organa Autonomne Pokrajine Vojvodine nadležnog za poslove urbanizma i građevinarstva.
Mandat predsednika, zamenika predsednika i članova Komisije traje četiri godine.
III
U Komisiju se imenuju:
1. Nebojša Janjić, za predsednika,
2. Jasmin Šečić, za zamenika predsednika,
3. Jene Janković, za člana, na predlog Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam, graditeljstvo i zaštitu životne sredine,
4. Snežana Jančić, za člana, na predlog Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam, graditeljstvo i zaštitu životne sredine,
5. Andraš Pletikosić, za člana,
6. Dražena Čavlin, za člana i
7. Arpad Tot, za člana.
Lica iz stava 1. ove tačke imenuju se sa narednim danom od dana donošenja ovog rešenja, na mandatni period od četiri godine.
IV
Komisija radi u sednicama.
Sednice Komisije saziva predsednik Komisije.
Komisija punovažno odlučuje ako na sednici prisustvuje više od polovine članova Komisije.
Komisija donosi odluke većinom glasova ukupnog broja prisutnih članova.
O radu Komisije vodi se zapisnik.
Komisija donosi poslovnik o svom radu kojim se bliže uređuje način rada i odlučivanja Komisije.
V
Za rad u Komisiji predsedniku, zameniku predsednika i članovima Komisije pripada naknada u skladu sa aktom Grada kojim se uređuje naknada za rad u komisijama organa Grada.
VI
Stručne i administrativno-tehničke poslove za potrebe Komisije obavlja Služba za građevinarstvo u Sekretarijatu za građevinarstvo i imovinu Gradske uprave Grada Subotice.
VII
Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Subotice".