REŠENJE

O OBRAZOVANJU KOMISIJE ZA PLANOVE

("Sl. list grada Subotice", br. 46/2012)

I

Radi obavljanja stručnih poslova u postupku izrade i sprovođenja planskih dokumenata, kao i davanja stručnog mišljenja po zahtevu nadležnih organa uprave obrazuje se Komisija za planove (u daljem tekstu: Komisija).

II

Komisija ima predsednika, zamenika predsednika i pet članova.

Dva člana Komisije imenuju se na predlog organa Autonomne Pokrajine Vojvodine nadležnog za poslove urbanizma i građevinarstva.

Mandat predsednika, zamenika predsednika i članova Komisije traje četiri godine.

III

U Komisiju se imenuju:

1. Nebojša Janjić, za predsednika,

2. Jasmin Šečić, za zamenika predsednika,

3. Jene Janković, za člana, na predlog Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam, graditeljstvo i zaštitu životne sredine,

4. Snežana Jančić, za člana, na predlog Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam, graditeljstvo i zaštitu životne sredine,

5. Andraš Pletikosić, za člana,

6. Dražena Čavlin, za člana i

7. Arpad Tot, za člana.

Lica iz stava 1. ove tačke imenuju se sa narednim danom od dana donošenja ovog rešenja, na mandatni period od četiri godine.

IV

Komisija radi u sednicama.

Sednice Komisije saziva predsednik Komisije.

Komisija punovažno odlučuje ako na sednici prisustvuje više od polovine članova Komisije.

Komisija donosi odluke većinom glasova ukupnog broja prisutnih članova.

O radu Komisije vodi se zapisnik.

Komisija donosi poslovnik o svom radu kojim se bliže uređuje način rada i odlučivanja Komisije.

V

Za rad u Komisiji predsedniku, zameniku predsednika i članovima Komisije pripada naknada u skladu sa aktom Grada kojim se uređuje naknada za rad u komisijama organa Grada.

VI

Stručne i administrativno-tehničke poslove za potrebe Komisije obavlja Služba za građevinarstvo u Sekretarijatu za građevinarstvo i imovinu Gradske uprave Grada Subotice.

VII

Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Subotice".