ODLUKAO OSNIVANJU SLUŽBE ZA INTERNU REVIZIJU KORISNIKA BUDŽETSKIH SREDSTAVA AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE("Sl. list AP Vojvodine", br. 25/2012) |
Ovom odlukom osniva se Služba za internu reviziju korisnika budžetskih sredstava Autonomne Pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: Služba), i utvrđuje njen položaj, nadležnost, organizacija, način rada i druga pitanja značaja za rad Službe.
Služba ima svojstvo pravnog lica.
Služba se uspostavlja kao organizaciono i funkcionalno nezavisna služba Vlade Autonomne Pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: Pokrajinska vlada).
Sedište Službe je u Novom Sadu, Bulevar Mihajla Pupina 16.
Služba ima pečat.
Pečat Službe je okruglog oblika i sadrži grb Republike Srbije i grb Autonomne Pokrajine Vojvodine i sledeći tekst: "Republika Srbija, Autonomna Pokrajina Vojvodina, Služba za internu reviziju korisnika budžetskih sredstava Autonomne Pokrajine Vojvodine, Novi Sad" ispisan na srpskom jeziku ćiriličnim pismom i na mađarskom, slovačkom, hrvatskom, rumunskom i rusinskom jeziku i pismu.
Radom Službe rukovodi direktor Službe (u daljem tekstu: direktor), koji je neposredno odgovoran predsedniku Pokrajinske vlade.
Direktora Službe postavlja i razrešava Pokrajinska vlada na predlog predsednika Pokrajinske vlade.
Mandat direktora traje 4 godine.
Subjekti revizije, u poslovima interne revizije koju vrši Služba, su korisnici budžetskih sredstava Autonomne Pokrajine Vojvodine, u smislu propisa koji uređuju budžetski sistem.
Od subjekata revizije iz stava 1. ovog člana izuzimaju se indirektni korisnici budžetskih sredstava Autonomne Pokrajine Vojvodine koji su uspostavili internu reviziju na jedan od načina predviđen članom 3. Pravilnika o zajedničkim kriterijumima za organizovanje i standardima i metodološkim uputstvima za postupanje i izveštavanje interne revizije u javnom sektoru ("Službeni glasnik Republike Srbije, broj: 99/2011).
U pogledu poslova, primene standarda, metodoloških uputstava za postupanje i izveštavanje interne revizije, prava, dužnosti i odgovornosti rukovodioca interne revizije i internih revizora, uslova za obavljanje poslova rukovodioca interne revizije i internih revizora, planiranje, sprovođenje i izveštavanje interne revizije, primenjuju se propisi koji uređuju internu reviziju.
Sredstva za rad Službe obezbeđuju se u budžetu Autonomne Pokrajine Vojvodine.
U pogledu prava, obaveza i odgovornosti zaposlenih lica u Službi, primenjuju se propisi koji važe za zaposlene u organima pokrajinske uprave.
Direktor će doneti Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Službi, u roku od 10 dana od dana postavljenja.
Pokrajinska vlada daje saglasnost na Pravilnik iz stava 1. ovog člana.
Danom stupanja na snagu ove Odluke, direktni korisnici budžetskih sredstava Autonomne Pokrajine Vojvodine prestaju sa obavljanjem poslova interne revizije.
Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Autonomne Pokrajine Vojvodine".