ODLUKA

O UVOĐENJU ELEKTRONSKOG SISTEMA KONTROLE I EVIDENCIJE RADNOG VREMENA

("Sl. list grada Kragujevca", br. 38/2012)

I Evidencija i kontrola radnog vremena izabranih, postavljenih lica i zaposlenih u organima Grada, posebnim i stručnim službama organa Grada (u daljem tekstu: zaposleni) vršiće se uvođenjem sistema elektronske kontrole (u daljem tekstu: elektronski sistem kontrole radnog vremena).

II Elektronski sistem kontrole radnog vremena podrazumeva:

- efikasnu evidenciju i obradu podataka o prisustvu i odsustvu zaposlenih, kao i

- evidenciju posetilaca,

a sve u cilju efikasnijeg upravljanja radnim vremenom i podizanja nivoa bezbednosti unutar prostora koje koriste organi Grada, stručne i posebne službe organa Grada.

III Za realizaciju elektronskog sistema kontrole radnog vremena neophodno je instaliranje odgovarajuće opreme za implementiranje softverskih programa za kontrolu i evidenciju.

Izradom programa, odnosno rešenja elektronskog sistema kontrole radnog vremena, bave se ovlašćeni proizvođači.

IV Izbor proizvođača iz poglavlja III ove odluke, izvršiće Gradsko veće u skladu sa zakonom, po sprovedenom postupku javne nabavke.

V Obavezuje se zamenik Gradonačelnika, da u saradnji sa Sekretarijatom za poslove Gradskog veća, preduzme sve neophodne radnje i aktivnosti vezane za realizaciju ove odluke, kao i da koordinira poslove organa Grada, posebnih i stručnih službi organa Grada, koji su vezani za sprovođenje ove odluke.

Obavezuju se funkcioneri koji rukovode organima Grada, posebnim i stručnim službama organa Grada, da sarađuju i pruže neophodnu pomoć licima zaduženim za realizaciju ove odluke.

VI Za realizaciju ove odluke sredstva su obezbeđena u budžetu Grada za 2012. godinu, s tim što će Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke, biti precizno navedene pozicije budžeta Grada sa kojih će se izvršiti finansiranje.

VII Ovu odluku objaviti u "Službenom listu grada Kragujevca".