ODLUKA
O OBRAZOVANJU KOMISIJE ZA PLANOVE GRADA ČAČKA

("Sl. list grada Čačka", br. 15/2011 i 21/2012)

Član 1

Obrazuje se Komisija za planove grada Čačka (u daljem tekstu: Komisija), radi pružanja stručne pomoći za obavljanje poslova u postupku izrade i sprovođenja planskih dokumenata, kao i davanje stručnog mišljenja po zahtevu nadležne gradske uprave.

Član 2

Predsednik i članovi Komisije imenuju se iz reda stručnjaka za oblast prostornog planiranja i urbanizma i drugih oblasti koje su od značaja za obavljanje stručnih poslova iz oblasti planiranja, uređenja prostora i izgradnje, sa odgovarajućom licencom, kao predstavnici Skupštine grada Čačka i tri licencirana člana koje predlaže ministar nadležan za poslove prostornog planiranja i urbanizma.

Za obavljanje stručnih poslova u postupku izrade i sprovođenja planskih dokumenata određuje se sekretar.

Član 3

U Komisiju se imenuju:

- Dušan Vulović, diplomirani inženjer arhitekture, za predsednika,

- Miodrag Radivojević, diplomirani inženjer geodezije, za člana,

- Nataša Ćirković, diplomirani inženjer saobraćaja, za člana,

- Ljiljana Majstorović, diplomirani inženjer arhitekture, za člana,

- Milojka Gaborović, diplomirani građevinski inženjer, za člana,

- Mile Kaplanović, diplomirani inženjer elektrotehnike, za člana,

- Miroslava Prodanović, diplomirani građevinski inženjer, za člana, na predlog nadležnog ministra,

- Olivera Školjević, diplomirani inženjer arhitekture, za člana, na predlog nadležnog ministra,

- Mirko Petrović, diplomirani građevinski inženjer, za člana, na predlog nadležnog ministra.

Za sekretara Komisije imenuje se Vesna Dmitrić, diplomirani pravnik.

Član 4

Zadatak Komisije je da obavlja stručne poslove u postupku izrade i sprovođenja planskih dokumenata, kao i davanje stručnog mišljenja po zahtevu nadležne gradske uprave.

Član 5

Mandat predsednika i članova Komisije traje četiri godine, s tim što mogu biti razrešeni i pre isteka mandata.

Član 6

Komisija radi u sednicama, i to kada sednici prisustvuje većina od ukupnog broja članova. Komisija odlučuje većinom glasova od broja prisutnih članova.

Radom Komisije rukovodi predsednik Komisije koji saziva sednice.

U odsustvu predsednika Komisije, radom Komisije rukovodi zamenik predsednika Komisije ili član Komisije koga odredi predsednik Komisije. Ukoliko je član Komisije rukovodio izradom planskog dokumenta, ili je učestvovao u njegovoj izradi kao član stručnog tima, ili ako je zaposlen u preduzeću koje je planski dokument izradilo, on ne može učestvovati u odlučivanju za tu tačku dnevnog reda.

Komisija donosi poslovnik o svom radu, kojim se određuju bliže odredbe o načinu rada i odlučivanja Komisije.

Član 7

Predsedniku, sekretaru i članovima Komisije za planove pripada naknada u novčanom iznosu za izvršen rad u Komisiji.

Visina novčanog iznosa iz stava 1. ovog člana utvrđuje se za svaku održanu sednicu u visini od 20% mesečne neto zarade po zaposlenom, prema poslednjem podatku Republičkog zavoda za statistiku, koji važi u trenutku održavanja sednice Komisije za planove.

Članovima Komisije imenovanim na predlog nadležnog ministra, koji žive van Čačka, isplaćuju se i putni troškovi u visini cene autobuske karte, na osnovu priložene karte za prevoz, odnosno ako koriste sopstveni prevoz, isplatiće se naknada troškova prevoza u visini cene autobuske karte.

Novčani iznos iz stava 2. i 3. ovog člana isplatiće se u roku od 7 radnih dana nakon dostavljanja izveštaja o prisustvu članova Komisije na datoj sednici.

Član 8

Stupanjem na snagu ove Odluke, prestaje da važi Odluka o obrazovanju Komisije za planove koje donosi Skupština opštine Čačak ("Sl. list opštine Čačak" br. 3/2003, 5/2003 i 5/2005).

Član 9

Ovu Odluku objaviti u "Službenom listu grada Čačka".