POKRAJINSKA UREDBAO UTVRĐIVANJU ZVANJA I ZANIMANJA ZAPOSLENIH U POKRAJINSKIM ORGANIMA I O NAČELIMA ZA UNUTRAŠNJU ORGANIZACIJU I SISTEMATIZACIJU RADNIH MESTA("Sl. list AP Vojvodine", br. 24/2012 i 35/2012) |
Ovom pokrajinskom uredbom utvrđuju se zvanja i zanimanja zaposlenih u organima pokrajinske uprave, Službi Skupštine Autonomne Pokrajine Vojvodine, Sekretarijatu Vlade Autonomne Pokrajine Vojvodine, te u službama i upravama koje osniva Vlada Autonomne Pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: pokrajinska uprava), razvrstavaju se postavljena lica po grupama i utvrđuju se načela za unutrašnju organizaciju i sistematizaciju radnih mesta, način pripreme i donošenja pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta (u daljem tekstu: pravilnik o sistematizaciji), ako drugim pokrajinskim propisom nije drugačije uređeno.
Imenice koje se u ovoj pokrajinskoj uredbi koriste pri označavanju zvanja i zanimanja u muškom rodu, istovremeno podrazumevaju imenice u ženskom rodu.
Imenice koje označavaju službene pozicije i funkcije u pokrajinskoj upravi, koriste se u obliku koji izražava pol lica koje je njihov nosilac.
II ZVANJA I ZANIMANJA ZAPOSLENIH U POKRAJINSKOJ UPRAVI
Zaposleni u pokrajinskoj upravi može steći zvanje utvrđeno zakonom i ovom pokrajinskom uredbom.
Zvanja izražavaju stručna svojstva zaposlenog lica i njegovu osposobljenost za poslove određenog stepena složenosti.
Opšti i posebni uslovi za sticanje zvanja u organu pokrajinske uprave utvrđuju se zakonom i ovom pokrajinskom uredbom.
Zanimanja u pokrajinskoj upravi utvrđuju se za zaposlene sa odgovarajućom školskom spremom, i za njih se ne utvrđuju zvanja.
Zaposleni u pokrajinskoj upravi može steći sledeća zvanja:
1. u okviru visoke školske spreme: samostalni stručni saradnik, viši stručni saradnik, stručni saradnik, viši saradnik i saradnik;
2. u okviru srednje školske spreme: viši referent i referent.
Zvanja u okviru visoke školske spreme stiču se pod sledećim uslovima:
- Zvanje samostalnog stručnog saradnika I može steći zaposleni s visokim obrazovanjem na studijama drugog stepena (diplomske akademske studije - master, specijalističke akademske studije), odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine, koji ima najmanje pet godina radnog staža u struci i položen državni stručni ispit, a stručno je osposobljen da obavlja najsloženije poslove u kojima se primenjuju utvrđene metode rada, stručne tehnike odnosno utvrđeni postupci, koji su najčešće precizno određeni. Odgovoran je za pravilnu primenu utvrđenih metoda rada, postupaka i stručnih tehnika, a samostalnost u radu ograničena je povremenim nadzorom neposrednog rukovodioca i njegovom pomoći, kada rešavanje složenih stručnih problema zahteva dodatno znanje i iskustvo.
- Zvanje samostalnog stručnog saradnika II može steći zaposleni s visokim obrazovanjem na studijama drugog stepena (diplomske akademske studije - master, specijalističke akademske studije), odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine, koji ima najmanje pet godina radnog staža u struci i položen državni stručni ispit, a stručno je osposobljen da obavlja složenije poslove u kojima se primenjuju utvrđene metode rada, stručne tehnike odnosno utvrđeni postupci, koji su najčešće precizno određeni. Odgovoran je za pravilnu primenu utvrđenih metoda rada, postupaka i stručnih tehnika, a samostalnost u radu ograničena je povremenim nadzorom neposrednog rukovodioca i njegovom pomoći, kada rešavanje složenih stručnih problema zahteva dodatno znanje i iskustvo.
- Zvanje samostalnog stručnog saradnika može steći zaposleni s visokim obrazovanjem na studijama drugog stepena (diplomske akademske studije - master, specijalističke akademske studije), odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine, koji ima najmanje pet godina radnog staža u struci, položen državni stručni ispit, stručno je osposobljen da obavlja složene poslove u kojima se primenjuju utvrđene metode rada, stručne tehnike odnosno utvrđeni postupci, koji su najčešće precizno određeni. Odgovoran je za pravilnu primenu utvrđenih metoda rada, postupaka i stručnih tehnika, a samostalnost u radu ograničena je povremenim nadzorom neposrednog rukovodioca i njegovom pomoći, kada rešavanje složenih stručnih problema zahteva dodatno znanje i iskustvo.
- Zvanje višeg stručnog saradnika može steći zaposleni s visokim obrazovanjem na studijama drugog stepena (diplomske akademske studije - master, specijalističke akademske studije, specijalističke strukovne studije), ili na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine i najmanje tri godine radnog staža u struci i položen državni stručni ispit, odnosno na studijama prvog stepena (osnovne akademske studije), koji ima najmanje pet godina radnog staža u struci, položen državni stručni ispit, a stručno je osposobljen da precizno obavlja određene, ali složene poslove u kojima se - primenom utvrđenih metoda rada, postupaka ili stručnih tehnika - pruža stručna podrška zaposlenima koji rade poslove u višim zvanjima. Zaposleni je odgovoran za pravilnu primenu utvrđenih metoda rada, postupaka i stručnih tehnika, a samostalnost u radu ograničena je redovnim nadzorom neposrednog rukovodioca i njegovim opštim i pojedinačnim uputstvima za rešavanje složenijih metodoloških, proceduralnih ili tehničkih problema.
- Zvanje stručnog saradnika može steći zaposleni s visokim obrazovanjem na studijama drugog stepena (diplomske akademske studije - master, specijalističke akademske studije, specijalističke strukovne studije), ili na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine i završenim pripravničkim stažom, odnosno s najmanje godinu dana radnog staža u struci i položenim državnim stručnim ispitom, ili s najmanje pet godina radnog staža u pokrajinskoj upravi i položenim državnim stručnim ispitom, s stečenim visokim obrazovanjem na studijama prvog stepena (osnovne akademske studije) i s najmanje četiri godine radnog staža u struci, položenim državnim stručnim ispitom, ili s najmanje pet godina radnog staža u pokrajinskoj upravi i položenim državnim stručnim ispitom, a osposobljen je da obavlja manje složene poslove sa ograničenim brojem međusobno povezanih različitih zadataka u kojima se primenjuju utvrđene metode rada, postupci ili stručne tehnike. Zaposleni je odgovoran za pravilnu primenu utvrđenih metoda rada, postupaka i stručnih tehnika, a samostalnost u radu ograničena je povremenim nadzorom neposrednog rukovodioca i njegovim opštim usmerenjima i opštim uputstvima za rešavanje složenijih metodoloških, proceduralnih ili tehničkih problema.
- Zvanje višeg saradnika može steći zaposleni s visokim obrazovanjem na studijama prvog stepena (osnovne akademske studije, osnovne strukovne studije) odnosno na studijama u trajanju do tri godine i s najmanje tri godine radnog staža u struci, položenim državnim stručnim ispitom, koji obavlja precizno određene i manje složene poslove u kojima se primenjuju utvrđene metode rada, stručne tehnike odnosno utvrđeni postupci. Zaposleni je odgovoran za pravilnu primenu utvrđenih metoda rada, postupaka i stručnih tehnika, a samostalnost u radu ograničena je redovnim nadzorom neposrednog rukovodioca i njegovim opštim i pojedinačnim uputstvima za rešavanje složenijih rutinskih stručnih problema.
- Zvanje saradnika može steći zaposleni s visokim obrazovanjem na studijama prvog stepena (osnovne akademske studije, osnovne strukovne studije) odnosno na studijama u trajanju do tri godine, sa završenim pripravničkim stažom, položenim državnim stručnim ispitom, ili s najmanje pet godina radnog staža u pokrajinskoj upravi i položenim državnim stručnim ispitom, koji obavlja pretežno rutinske poslove, s brojnim međusobno povezanim različitim zadacima, u kojima se primenjuju jednostavne i precizno utvrđene metode rada i utvrđeni postupci. Zaposleni je odgovoran za pravilnu primenu utvrđenih metoda rada i postupaka, a samostalnost u radu ograničena je povremenim nadzorom neposrednog rukovodioca i njegovim opštim uputstvima.
Zvanja u okviru srednje stručne spreme stiču se pod sledećim uslovima:
- Zvanje višeg referenta može steći zaposleni koji ima obrazovanje stečeno u srednjoj školi, radni staž u struci od najmanje tri godine i položen državni stručni ispit, a koji obavlja tehničke i druge rutinske poslove, sa ograničenim brojem jednostavnih sličnih zadataka, uz primenu jednostavnih i precizno utvrđenih metoda rada i postupaka. Zaposleni je odgovoran za pravilnu primenu utvrđenih metoda rada i postupaka, a samostalnost u radu ograničena je povremenim nadzorom neposrednog rukovodioca.
- Zvanje referenta može steći zaposleni koji ima obrazovanje stečeno u srednjoj školi, radni staž u struci od najmanje šest meseci, položen državni stručni ispit, koji obavlja najjednostavnije tehničke i druge poslove, odgovoran je za pravilno obavljanje poslova, a samostalnost u radu ograničena je povremenim nadzorom neposrednog rukovodioca.
Zanimanja u pokrajinskoj upravi su:
1. prevodilac;
2. bibliotekar;
3. stenograf;
4. daktilograf;
5. visokokvalifikovani radnik;
6. kvalifikovani radnik;
7. nekvalifikovani radnik.
Zvanja i zanimanja u pokrajinskoj upravi utvrđuju se aktom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta.
O raspoređivanju i vrsti zvanja i zanimanja zaposlenog, u skladu s pravilnikom o sistematizaciji, rešenjem odlučuje funkcioner koji rukovodi organom pokrajinske uprave (u daljem tekstu: rukovodilac).
Zaposleni u pokrajinskoj upravi napreduju sticanjem višeg zvanja.
Zaposleni u pokrajinskoj upravi ocenjuju se jednom godišnje u skladu sa zakonom i aktom Vlade Autonomne Pokrajine Vojvodine.
III RAZVRSTAVANJE POSTAVLJENIH LICA PO GRUPAMA
Postavljena lica razvrstavaju se po grupama na osnovu obima i složenosti poslova i u skladu sa odgovornošću koja proizlazi iz rukovođenja organom ili unutrašnjom organizacionom jedinicom u organu.
Postavljena lica razvrstavaju se:
I grupa
- sekretar Vlade Autonomne Pokrajine Vojvodine;
II grupa
- podsekretar pokrajinskog sekretarijata;
III grupa
- direktor uprave za zajedničke poslove pokrajinskih organa;
- direktor pokrajinske posebne upravne organizacije;
- direktor službe i uprave koju osniva Vlada Autonomne Pokrajine Vojvodine;
- šef Kabineta predsednika Skupštine Autonomne Pokrajine Vojvodine;
- šef Kabineta predsednika Vlade Autonomne Pokrajine Vojvodine;
- direktor Stručne službe Pokrajinskog ombudsmana;
- pomoćnik pokrajinskog sekretara;
IV grupa
- pomoćnik sekretara Skupštine Autonomne Pokrajine Vojvodine;
- pomoćnik sekretara Vlade Autonomne Pokrajine Vojvodine;
V grupa
- savetnik predsednika Skupštine Autonomne Pokrajine Vojvodine;
- savetnik predsednika Vlade Autonomne Pokrajine Vojvodine;
- pomoćnik direktora uprave za zajedničke poslove pokrajinskih organa;
- šef Protokola;
- pomoćnik direktora Direkcije za robne rezerve Autonomne Pokrajine Vojvodine;
- pomoćnik direktora pokrajinske posebne upravne organizacije;
- pomoćnik direktora službe i uprave koju osniva Vlada Autonomne Pokrajine Vojvodine;
VI grupa
- Sekretar saveta nacionalnih zajednica u Skupštini Autonomne Pokrajine Vojvodine.
Sekretar Skupštine Autonomne Pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: Skupština), kao lice koje se imenuje u skladu sa odlukom kojom se utvrđuje položaj, nadležnost i organizacija Skupštine, razvrstava se u I grupu iz člana 10. pokrajinske uredbe.
Zamenik sekretara Skupštine, kao lice koje se imenuje u skladu sa odlukom kojom se utvrđuje položaj, nadležnost i organizacija Skupštine, razvrstava se u II grupu iz člana 10. ove pokrajinske uredbe.
Direktor Direkcije za robne rezerve Autonomne Pokrajine Vojvodine, direktor Turističke organizacije Vojvodine i direktor Pokrajinskog zavoda za ravnopravnost polova, koje imenuje Skupština u skladu sa odredbama osnivačkih akata tih organa, razvrstavaju se u II grupu iz člana 10. ove pokrajinske uredbe.
IV UNUTRAŠNJA ORGANIZACIJA I SISTEMATIZACIJA RADNIH MESTA
Zaposleni i postavljena lica obavljaju poslove iz delokruga pokrajinske uprave ili s njima povezane opšte pravne, normativne, informatičke, materijalno-finansijske, studijsko-analitičke, računovodstvene i administrativne poslove, kao i prateće pomoćno-tehničke poslove.
Unutrašnja organizacija i sistematizacija radnih mesta u organu pokrajinske uprave prilagođava se delokrugu i radnim procesima u njoj, uz primenu načela:
1. objedinjavanja istih ili srodnih odnosno međusobno povezanih poslova u odgovarajuće organizacione jedinice;
2. zakonitog i blagovremenog odlučivanja o pravima i obavezama i na zakonu i drugim propisima zasnovanim pravnim interesima građana i privrednih društava i drugih pravnih subjekata;
3. stručnog, racionalnog i ekonomičnog obavljanja poslova uz maksimalno korišćenje svih raspoloživih znanja u organu i uštedu sredstava, kao i ostvarivanja odgovornosti zaposlenih i postavljenih lica za njihovo obavljanje;
4. efikasnog rukovođenja organizacionim jedinicama i stalnog nadzora nad obavljanjem poslova;
5. efikasne međusobne saradnje organa, saradnje sa odgovarajućim republičkim organima, organima lokalne samouprave, javnim preduzećima, ustanovama i drugim organizacijama i subjektima kojima su poverena javna ovlašćenja;
6. uključivanja stručnih i naučnih radnika i organizacija u proces predlaganja, odlučivanja i preduzimanja odgovarajućih mera;
7. primene savremenih metoda i sredstava rada.
Poslovi iz delokruga pokrajinske uprave obavljaju se, po pravilu, u okviru unutrašnjih jedinica, čija se vrsta i broj utvrđuju prema vrsti i obimu poslova i njihovoj međusobnoj povezanosti.
Izuzetno, poslovi iz delokruga pokrajinske uprave mogu se obavljati i kada unutrašnje jedinice nisu utvrđene, pod uslovom da vrsta i obim poslova ne zahtevaju njihovo grupisanje u neke od unutrašnjih jedinica utvrđenih ovom pokrajinskom uredbom.
Unutrašnje jedinice obrazuju se kao osnovne i uže.
Osnovna unutrašnja jedinica je sektor.
Uže unutrašnje jedinice jesu odeljenje, odsek i grupa.
Ako je posebnim propisom utvrđeno da se u sastavu pokrajinske uprave nalazi služba, ona ima status uže unutrašnje jedinice u skladu sa ovom pokrajinskom uredbom.
Sektor se obrazuje za obavljanje poslova koji predstavljaju posebnu oblast rada u pokrajinskoj upravi ili radi objedinjavanja međusobno povezanih poslova više užih unutrašnjih jedinica.
Radom sektora rukovodi postavljeno lice (pomoćnik rukovodioca).
Ako se u pokrajinskoj upravi ne obrazuje sektor, mogu da se obrazuju odeljenja, odseci i grupe.
U pokrajinskoj upravi izuzetno se mogu obrazovati uže unutrašnje jedinice van sektora ako su priroda i sadržina poslova koji se u toj jedinici obavljaju takvi da zahtevaju neposrednu povezanost s rukovodiocem.
Odeljenje se obrazuje radi obavljanja međusobno povezanih poslova na kojima radi najmanje šestoro zaposlenih, a njime rukovodi načelnik odeljenja.
Odsek se obrazuje radi obavljanja međusobno srodnih poslova koji zahtevaju neposrednu povezanost i organizacionu posebnost i najmanje četvoro zaposlenih, a njime rukovodi šef odseka.
Grupa se obrazuje radi obavljanja međusobno povezanih poslova na kojima radi najmanje troje zaposlenih, a njom rukovodi rukovodilac grupe.
Izuzetno, ako priroda i obim poslova nalažu, u odeljenju može da se obrazuje više odseka i grupa, a u odseku - više grupa.
Načelnik odeljenja, šef odseka i rukovodilac grupe za svoj rad i rad uže unutrašnje jedinice odgovaraju rukovodiocu i pomoćniku rukovodioca ako je uža unutrašnja jedinica u sektoru, odnosno samo rukovodiocu ako je uža unutrašnja jedinica van sektora ili ako je u sastavu organa koji nema sektor.
Radno mesto rukovodioca uže unutrašnje jedinice ne može biti razvrstano u zvanje niže od zvanja ostalih radnih mesta u njoj.
Posebni nazivi za odeljenje, odsek ili grupu
Uža unutrašnja jedinica obrazovana u skladu sa ovom pokrajinskom uredbom, može da ima i drugačiji, poseban naziv koji bolje odražava njen delokrug, pod uslovom da su pravilnikom o sistematizaciji upodobljeni odeljenju, odseku ili grupi.
Samostalni izvršilac je zaposleni čije je radno mesto, zbog prirode poslova koje obavlja, izvan unutrašnjih jedinica i koji radi po uputstvima i pod nadzorom rukovodioca.
Radi obavljanja poslova iz delokruga pokrajinske uprave van sedišta, pravilnikom o sistematizaciji mogu se obrazovati uže unutrašnje jedinice ili predvideti samostalni izvršioci.
Za uže unutrašnje jedinice odnosno samostalne izvršioce iz stava 1. ovog člana, pravilnikom o sistematizaciji utvrđuju se sedište i područje njihovog delovanja.
Radi izvršavanja složenih poslova koji zahtevaju zajednički rad zaposlenih iz više unutrašnjih jedinica ili više pokrajinskih organa, mogu se obrazovati stalne ili povremene stručne komisije i radne grupe, čiji sastav i poslove utvrđuje rukovodilac odnosno sporazumno rukovodioci.
V PRIPREMA I DONOŠENJE PRAVILNIKA O SISTEMATIZACIJI
Donošenje pravilnika o sistematizaciji
Pravilnik o sistematizaciji donosi rukovodilac, a saglasnost na pravilnik o sistematizaciji daje Vlada Autonomne Pokrajine Vojvodine, ako drugim propisom nije drugačije određeno.
Sadržina pravilnika o sistematizaciji
Pravilnik o sistematizaciji sastoji se od dela kojim se utvrđuje unutrašnja organizacija organa pokrajinske uprave i dela kojim se sistematizuju radna mesta.
Deo pravilnika o sistematizaciji kojim se utvrđuje unutrašnja organizacija sadrži:
1. šematski prikaz unutrašnje organizacije organa pokrajinske uprave po vrstama unutrašnjih jedinica, sa ukupnim brojem sistematizovanih radnih mesta, ukupnim brojem sistematizovanih zaposlenih i postavljenih lica u svakoj unutrašnjoj jedinici i ukupnim brojem pripravnika;
2. delokrug unutrašnjih jedinica;
3. rukovođenje unutrašnjim jedinicama;
4. ovlašćenja i odgovornosti rukovodilaca unutrašnjih jedinica.
Deo pravilnika o sistematizaciji radnih mesta sadrži:
1. broj postavljenih lica;
2. broj radnih mesta po svakom zvanju i zanimanju;
3. nazive radnih mesta, opise poslova radnih mesta, zvanja i zanimanja na osnovu kojih su radna mesta razvrstana, u skladu s merilima za opis poslova radnog mesta;
4. potreban broj zaposlenih i postavljenih lica za svako radno mesto;
5. uslove za zaposlenje na svakom radnom mestu.
Priprema i izrada pravilnika o sistematizaciji zasniva se na dokumentacionoj osnovi koja sadrži:
1) pregled propisa kojima se utvrđuje delokrug pokrajinske uprave;
2) vrstu poslova koji se obavljaju u pokrajinskoj upravi;
3) obim poslova u godini koja prethodi pripremi dokumentacione osnove;
4) razloge i obrazloženja predloga za izmenu postojeće organizacije, odnosno predloga za novu organizaciju;
5) zahtevani broj zaposlenih za obavljanje poslova u organu pokrajinske uprave;
6) obrazloženje potreba za navedenim brojem zaposlenih.
Ako se pravilnikom o sistematizaciji predviđa obrazovanje užih unutrašnjih jedinica ili određivanje samostalnih izvršilaca, u skladu sa članom 18. ove pokrajinske uredbe, u dokumentacionoj osnovi se obavezno navode podaci i razlozi za to (dostupnost pravnim subjektima, ekonomičnost, obim, učestalost i priroda poslova).
Postupak pripreme i donošenja pravilnika o sistematizaciji
U postupku pripreme i donošenja pravilnika o sistematizaciji, rukovodilac treba da vodi računa o tome da uslovi za obavljanje pojedinih poslova određenog radnog mesta, odgovaraju vrsti i prirodi poslova tog radnog mesta.
Rukovodilac dostavlja predlog pravilnika o sistematizaciji i dokumentacionu osnovu na mišljenje pokrajinskom organu uprave nadležnom za poslove uprave i pokrajinskom organu uprave nadležnom za poslove finansija, kao i sindikalnoj organizaciji radnika pokrajinskih organa uprave i službi Autonomne Pokrajine Vojvodine.
Pošto pribavi mišljenja iz stava 1. ovog člana, rukovodilac donosi pravilnik o sistematizaciji i dostavlja ga na saglasnost Vladi Autonomne Pokrajine Vojvodine.
Uz pravilnik o sistematizaciji, Vladi Autonomne Pokrajine Vojvodine dostavljaju se i dokumentaciona osnova, pribavljena mišljenja i pismeno obrazloženje razloga zbog kojih nisu prihvaćene primedbe, koje su u svojim mišljenjima izneli pokrajinski organi i sindikalna organizacija pokrajinskih organa uprave i službe Autonomne Pokrajine Vojvodine iz stava 1. ovog člana.
Dostavljanje pravilnika o sistematizaciji
Pravilnik o sistematizaciji, na koji je Vlada Autonomne Pokrajine Vojvodine dala saglasnost, pokrajinski organ dostavlja pokrajinskom organu nadležnom za poslove uprave, pokrajinskom organu nadležnom za poslove finansija i Službi za upravljanje ljudskim resursima.
Izmene i dopune pravilnika o sistematizaciji
Na pripremu i donošenje izmena i dopuna pravilnika o sistematizaciji primenjuju se odredbe ove odluke, kojima je uređen način pripreme i donošenja pravilnika o sistematizaciji, izuzev odredbi koje se odnose na dokumentacionu osnovu.
Pravilnici o sistematizaciji uskladiće se sa ovom pokrajinskom uredbom u roku od trideset dana od dana njenog stupanja na snagu.
Prilikom usklađivanja pravilnika o sistematizaciji, sa odredbama ove pokrajinske uredbe, radna mesta koja su bila sistematizovana u zvanju višeg savetnika i savetnika mogu se utvrditi kao radna mesta samostalnog stručnog saradnika I i samostalnog stručnog saradnika II.
Radna mesta zaposlenih u organima pokrajinske uprave u svojstvu nameštenika, prilikom usklađivanja pravilnika o sistematizaciji sa odredbama ove uredbe, utvrđuju se kao zanimanja ili zvanja prema stepenu školske spreme i poslovima koje obavljaju.
Danom stupanja na snagu ove pokrajinske uredbe prestaju da važe:
1. Pokrajinska uredba o načelima za unutrašnju organizaciju i sistematizaciju radnih mesta u pokrajinskim organima ("Službeni list APV", broj: 17/07, 19/07, 18/09 - promena naziva akta i 7/11);
2. Pokrajinska uredba o razvrstavanju radnih mesta u pokrajinskim organima ("Službeni list APV", broj: 17/07, 21/07, 7/09, 18/09 - promena naziva akta i 7/10);
3. Pokrajinska uredba o postupku i načinu raspisivanja i sprovođenja internog oglasa i konkursa radi popunjavanja radnih mesta ("Službeni list APV", broj: 17/07 i 18/09 - promena naziva akta).
Ova pokrajinska uredba stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Autonomne Pokrajine Vojvodine".
Samostalni član Pokrajinske uredbe o dopuni
Pokrajinske uredbe o utvrđivanju zvanja i zanimanja zaposlenih u pokrajinskim organima i o načelima za unutrašnju organizaciju i sistematizaciju radnih mesta
("Sl. list AP Vojvodine", br. 35/2012)
Član 2
Ova pokrajinska uredba stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu Autonomne Pokrajine Vojvodine".