ODLUKAO FINANSIRANJU PROGRAMA, PROJEKATA I INVESTICIONIH AKTIVNOSTI KORISNIKA SREDSTAVA BUDŽETA GRADA BEOGRADA U 2014. I 2015. GODINI("Sl. list grada Beograda", br. 65/2012) |
Ovom odlukom utvrđuju se programi, projekti i investicione aktivnosti koji će se finansirati iz budžeta grada Beograda u 2014. i 2015. godini.
Programi, projekti i investicione aktivnosti iz člana 1. ove odluke finansiraće se iz prihoda i primanja budžeta grada Beograda planiranih na izvoru finansiranja 01, i to:
- za 2014. godinu u iznosu od 74.552.378.000 dinara, |
- za 2015. godinu u iznosu od 74.552.378.000 dinara. |
Deo prihoda i primanja iz člana 2. ove odluke koristiće se za finansiranje programa, projekata i investicionih aktivnosti u 2014. i 2015. godini, za koje su nadležni korisnici budžeta grada Beograda (u daljem tekstu: budžetski korisnici), i to:
Redni broj |
Budžetski korisnik - nosilac aktivnosti |
Stavka |
Naziv programa, projekta i investicione aktivnosti |
Iznos u dinarima |
|
2014. g |
2015. g |
||||
1 |
Sekretarijat za urbanizam i građevinske poslove |
1.1. |
Izrada Plana generalne regulacije, sa Strateškom procenom planiranih namena na životnu sredinu, za deo privredne zone Jakovo, gradska opština Surčin |
6.596.018 |
0 |
|
|
svega: |
6.596.018 |
0 |
|
2 |
Sekretarijat za komunalne i stambene poslove |
2.1. |
JN - Specijalizovane usluge, stručni nadzor, nadzor JPS-a konz. nadzor |
7.100.000 |
3.000.000 |
2.2. |
"Popravimo zajedno" Fasade |
34.000.000 |
0 |
||
2.3. |
"Popravimo zajedno" Liftovi |
36.000.000 |
28.000.000 |
||
2.4. |
JKP "Gradska čistoća" - program održavanja |
300.000.000 |
300.000.000 |
||
2.5. |
JKP" Zelenilo Beograd" - program održavanja |
260.000.000 |
260.000.000 |
||
2.6. |
Revitalizacija fasada i zgrada pod zaštitom države |
100.000.000 |
100.000.000 |
||
2.7. |
Stručna kontrola višegodišnjih investicija - stručni nadzor, konzervatorski nadzor, koordinatori nad radovima na fasadama, nad radovima na zelenim površinama i nad radovima na drugim komunalnim objektima |
5.000.000 |
5.000.000 |
||
2.8. |
Investiciona ulaganja u komunalnu delatnost javnih zelenih površina |
20.000.000 |
20.000.000 |
||
2.9. |
Investiciona ulaganja u komunalnu delatnost Ade Ciganlije |
4.000.000 |
4.000.000 |
||
2.10. |
Investiciono ulaganje u komunalnu delatnost pogrebnih usluga |
40.000.000 |
40.000.000 |
||
2.11. |
Investiciono ulaganje u Beo Zoo vrt |
30.000.000 |
30.000.000 |
||
2.12. |
Izvođenje montažno-demontažnih radova svečanog osvetljenja grada za 2014. |
15.000.000 |
0 |
||
2.13. |
Izvođenje montažno-demontažnih radova svečanog osvetljenja grada za 2015. |
25.000.000 |
15.000.000 |
||
2.14. |
Godišnji program poslovanja Veterinarske ustanove "Veterina Beograd" |
87.000.000 |
100.000.000 |
||
2.15. |
Naknada štete za povrede nanesene od strane pasa lutalica |
5.000.000 |
6.000.000 |
||
2.16. |
Projekti iz oblasti energetske efikasnosti i obnovljivih izvora energije |
14.300.000 |
0 |
||
2.17. |
Tekuće popravke i održavanje |
15.102.860 |
0 |
||
2.18. |
Program promocije OIE i EE u OŠ grada Beograda |
700.000 |
0 |
||
|
|
|
svega: |
998.202.860 |
911.000.000 |
3 |
Sekretarijat za saobraćaj |
3.1. |
Stručno tehnički nadzor |
10.000.000 |
0 |
|
svega: |
10.000.000 |
0 |
||
4 |
Direkcija za javni prevoz |
4.1. |
Kupovina 83 niskopodna solo trolejbusa sa osihronim vučnim pogonom sa pratećom opremom za potrebe GSP "Beograd" |
385.000.000 |
385.000.000 |
|
svega: |
385.000.000 |
385.000.000 |
||
5 |
Direkcija za puteve |
5.1. |
Redovni pregled stanja mostova na teritoriji 17 gradskih opština |
0 |
20.000.000 |
5.2. |
Usluge vršenja stručnog nadzora nad izvođenjem radova iz programa održavanja ulica i opštinskih puteva Direkcije za puteve, za period od jedne (1) godine |
110.000.000 |
130.000.000 |
||
5.3. |
Redovno održavanje ulica i lokalnih puteva - popravka kolovoza i trotoara |
2.500.000.000 |
2.500.000.000 |
||
5.4. |
Usluge održavanja drvorednih sadnica visokih lišćara u ulicama Obilićev venac, Uskočkoj i Kralja Petra u Beogradu, sa održavanjem uličnih žardinjera na području opštine Stari grad, savski venac i Vračar u Beogradu |
3.000.000 |
3.000.000 |
||
5.5. |
Održavanje ulica i lokalnih puteva na teritoriji 17 gradskih opština grada Beograda, zimska služba 2014/2015 i 2015/2016 |
1.000.000.000 |
1.200.000.000 |
||
5.6. |
Redovno održavanje ulica i lokalnih puteva - održavanje saobraćajne signalizacije |
400.000.000 |
600.000.000 |
||
5.7. |
Redovno održavanje ulica i lokalnih puteva - održavanje mostova i drugih putnih objekata |
350.000.000 |
500.000.000 |
||
5.8. |
Održavanje lifta za bicikliste uz Brankov most u Beogradu (redovno servisiranje, obezbeđenje neophodnih pratilaca za svakodnevni rad lifta, čuvanje lifta i vanredne neophodne popravke) |
4.500.000 |
7.000.000 |
||
5.9. |
Održavanje osam krakova pokretnih stepenica i pet pumpi za odvod podzemnih voda u podzemnim pešačkim prolazima u Beogradu (redovno servisiranje, godišnje servisiranje, dežurstva radnim danom, subotom, nedeljom i državnim praznikom, održavanje pumpi i vanredne neophodne popravke) |
11.000.000 |
13.000.000 |
||
5.10. |
Ugovor o naknadi troškova održavanja i osiguranja bezbednog i nesmetanog saobraćaja na putnim prelazima na ulicama i lokalnim putevima |
50.000.000 |
60.000.000 |
||
|
|
|
svega: |
4.428.500.000 |
5.033.000.000 |
6 |
Sekretarijat za zaštitu životne sredine |
6.1. |
Izrada projekta "Plavo-zeleni koridori" |
3.000.000 |
3.000.000 |
6.2. |
Usluge sprovođenja planova pošumljavanja područja Beograda |
200.000.000 |
100.000.000 |
||
6.3. |
Projekat " Uspostavljanje katastra zelenih površina Beograda"-GIS |
20.000.000 |
15.000.000 |
||
6.4. |
Ažuriranje i inoviranje Katastra vodnih pojava i objekata na teritoriji Beograda sa izradom digitalne karte i baze podataka - nastavak projekta |
5.000.000 |
0 |
||
6.5. |
Izrada projekta " Ispitivanje uticaja (biljnih) biofiltera u zonama velikog zagađenja na teritoriji grada Beograda |
3.500.000 |
0 |
||
6.6. |
Primena bioindikatora oksidativnog stresa kod biljaka u proceni ekotoksikološkog rizika u zonama visokog zagađenja na teritoriji grada Beograda - nastavak projekta |
4.200.000 |
0 |
||
6.7. |
Projekat istraživanja površina i izrada planova pošumljavanja područja Beograda od 2012-2014. godine |
6.500.000 |
0 |
||
6.8. |
Izrada projekta "Recentno stanje, intezitet i posledice degradacije obala Kolubare na teritoriji opštine Obrenovac |
4.000.000 |
0 |
||
6.9. |
Snimanje stanja stepena zagađenosti zemljišta teškim metalima u dvorištima obdaništa i osnovnih škola u Beogradu |
1.000.000 |
0 |
||
6.10. |
"Potencijalni rizici od prisustva teških metala, radionukleida i organskih polutanata u zemljištu, vodama i hrani u rubnim delovima grada" |
3.000.000 |
0 |
||
6.11. |
Sprovođenje Lokalnog plana upravljanja otpadom 2011-2020. godine |
150.000.000 |
150.000.000 |
||
6.12. |
Istraživanje prisustva virusa zapadnog Nila kod ptica kao rezervoara na teritoriji Beograda |
4.542.720 |
4.724.400 |
||
6.13. |
Plan kvaliteta vazduha |
5.000.000 |
0 |
||
6.14. |
Merenje emisije dimnih gasova iz individualnih toplotnih izvora na teritoriji Beograda |
2.500.000 |
2.500.000 |
||
6.15. |
Lokalni registar izvora zagađivanja životne sredine i stalno ažuriranje podataka |
3.000.000 |
0 |
||
6.16. |
Istraživanje postojećih karakteristika planiranih namena prostora, izvora i nivoa buke i određivanje akustičnih zona sa ograničenjima i zabranama upotrebe izvora buke na teritoriji Beograda |
10.000.000 |
15.000.000 |
||
6.17. |
Upravljanje polimernim otpadom na teritoriji grada Beograda |
5.000.000 |
0 |
||
6.18. |
Razvoj novih tehnologija proizvodnje poliola različitih svojstava iz otpadne polietileterepetalne ambalaže i alkidnih, poliestarskih i poliuretanskih proizvoda baziranih na tim poliolima |
7.000.000 |
0 |
||
6.19. |
Program suzbijanja štetnih organizama |
417.000.000 |
433.680.000 |
||
|
|
|
svega: |
854.242.720 |
723.904.400 |
7 |
Sekretarijat za kulturu |
7.1. |
Nabavka lož ulja za ustanove kulture |
14.000.000 |
16.000.000 |
7.2. |
Nabavka uglja za ustanove kulture |
700.000 |
800.000 |
||
7.3. |
Obezbeđenje Beogradske tvrđave |
37.000.000 |
39.000.000 |
||
7.4. |
Obezbeđenje Muzeja grada Beograda |
19.000.000 |
20.000.000 |
||
7.5. |
Obezbeđenje Legata Petar Dobrović |
2.300.000 |
2.500.000 |
||
|
|
|
svega: |
73.000.000 |
78.300.000 |
8 |
Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu |
8.1. |
Nabavka energenata |
805.000.000 |
885.500.000 |
8.2. |
Obaveze za komunalne usluge - deratizacija |
5.750.000 |
6.325.000 |
||
8.3. |
Obaveze za osiguranje |
34500000 |
37950000 |
||
8.4. |
Obaveze za medicinske usluge |
25.300.000 |
27.830.000 |
||
8.5. |
Nabavka materijala - namirnice |
1.344.555.850 |
1.479.011.435 |
||
8.6. |
Nabavka materijala - higijena |
82.708.000 |
90.978.800 |
||
8.7. |
Ostale opšte usluge - prevoz energenata |
1.840.000 |
2.024.000 |
||
|
|
|
svega: |
2.299.653.850 |
2.529.619.235 |
9 |
Sekretarijat za sport i omladinu |
9.1. |
Programi u okviru zimskog školskog raspusta |
13.480.450 |
13.480.450 |
|
|
|
svega: |
13.480.450 |
13.480.450 |
10 |
Sekretarijat za zdravstvo |
10.1. |
Opremanje Poliklinike "Hitan prijem" KBC-a "Zvezdara" - medicinska oprema i nameštaj |
30.000.000 |
20.000.000 |
10.2. |
KBC "Dr D. Mišović - Dedinje - Rekonstrukcija glavne zgrade KBC obuhvaćene požarom (rekonstrukciju objekta sprovodi Agencija za investicije i stanovanje) |
40.000.000 |
20.000.000 |
||
10.3. |
KBC "Dr D. Mišović - Dedinje - medicinska oprema |
15.000.000 |
15.000.000 |
||
|
|
|
svega: |
85.000.000 |
55.000.000 |
11 |
Sekretarijat za socijalnu zaštitu |
11.1. |
Nabavka lož ulja za potrebe ustanova socijalne zaštite |
8.000.000 |
0 |
11.2. |
Osiguranje imovine i korisnika ustanova socijalne zaštite |
500.000 |
0 |
||
11.3. |
Prevoz dece korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
50.000.000 |
50.000.000 |
||
11.4. |
Prevoz osoba sa invaliditetom |
85.000.000 |
85.000.000 |
||
11.5. |
Linije D1 i D2 - prevoz dece |
9.000.000 |
9.000.000 |
||
11.6. |
Zdravstvena zaštita po ugovoru |
3.000.000 |
3.000.000 |
||
11.7. |
Nabavka namirnica za potrebe Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
25.000.000 |
0 |
||
11.8. |
Nabavka sredstava za higijenu za potrebe korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
15.000.000 |
0 |
||
11.9. |
Nabavka toplih obroka za potrebe korisnika Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
25.000.000 |
0 |
||
11.10. |
Usluge obezbeđenja objekata Centra za smeštaj i dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
10.000.000 |
0 |
||
11.11. |
Usluge obezbeđenja objekata odeljenja Gradskog centra za socijalni rad |
14.000.000 |
0 |
||
11.12. |
Priprema i distribucija toplih obroka za socijalno ugrožene kategorije stanovništva |
1.000.000.000 |
1.200.000.000 |
||
11.13. |
Nabavka namirnica i sredstava za higijenu za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica |
20.000.000 |
0 |
||
|
|
|
svega: |
1.264.500.000 |
1.347.000.000 |
12 |
Agencija za poslovni prostor |
12.1. |
Osiguranje imovine (poslovnih zgrada, poslovnih prostorija i opreme) na kojoj je nosilac prava korišćenja grad Beograd, a upravlja Agencija za poslovni prostor |
12.000.000 |
12.000.000 |
12.2. |
Održavanje podstanica za grejanje na 23 objekta na kojima je nosilac prava korišćenja grad Beograd a upravlja Agencija za poslovni prostor |
4.000.000 |
4.000.000 |
||
|
|
|
svega: |
16.000.000 |
16.000.000 |
13 |
Zavod za informatiku i statistiku |
13.1. |
Usluge održavanja softverskog paketa u Sekretarijatu za finansije |
400.000 |
0 |
13.2. |
Usluge održavanja hardverske opreme u Sekretarijatu za finansije |
1.300.000 |
0 |
||
13.3. |
Usluge održavanja hardversko-softverskog sistema data centra na lokaciji Tiršova 1 i 27. marta 43 |
4.600.000 |
0 |
||
13.4. |
Usluge održavanja UPS i rashladnih sistema za potrebe farmi Servera na lokaciji Tiršova 1 i 27. marta 43 |
1.300.000 |
' 0 |
||
13.5. |
Usluge održavanja sistema evidencije radnog vremena |
400.000 |
0 |
||
13.6. |
Usluge održavanja aktivne mrežne komunikacione opreme u objektima GU |
400.000 |
0 |
||
13.7. |
Usluge servisiranja štampača, skenera, monitora sa obezbeđenjem rezervnih delova |
100.000 |
0 |
||
|
|
|
svega: |
8.500.000 |
0 |
14 |
Agencija za investicije i stanovanje |
14.1. |
ERP projekat |
177.000.000 |
155.000.000 |
14.2. |
Konsultantske usluge |
10.800.000 |
8.400.000 |
||
14.3. |
Bežični internet |
9.504.000 |
9.504.000 |
||
14.4. |
Tekuće popravke i održavanje garaže "Pionirski park" |
18.200.000 |
23.660.000 |
||
|
|
|
svega: |
215.504.000 |
196.564.000 |
15 |
Agencija za javne nabavke |
15.1. |
Bebi paketi - tekstilni deo |
110.000.000 |
120.000.000 |
|
|
|
svega: |
110.000.000 |
120.000.000 |
|
|
|
Ukupno: |
10.768.179.898 |
11.408.868.085 |
Korisnici budžetskih sredstava upravljaju preuzetim obavezama u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu a do iznosa sredstava i za namene za koje su im ta sredstva opredeljena članom 3. ove odluke.
Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga ili izvođenju građevinskih radova, koje zaključuju budžetski korisnici moraju biti zaključeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.
Rukovodilac budžetskog korisnika odgovoran je za preuzimanje obaveza i njihovu verifikaciju, kao i za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih sredstava.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda", a primenjivaće se od 1. januara 2013. godine.