ODLUKAO BUDŽETU GRADA BEOGRADA ZA 2013. GODINU("Sl. list grada Beograda", br. 65/2012) |
Budžet grada Beograda za 2013. godinu (u daljem tekstu: budžet) sastoji se od:
u dinarima
A. RAČUN PRIHODA I PRIMANJA, RASHODA I IZDATAKA |
|
1. Ukupni prihodi i primanja od prodaje nefinansijske imovine |
82,803,108,823 |
1.1 TEKUĆI PRIHODI u čemu: |
80,379,831,876 |
- tekući prihodi budžeta uključujući i donacije |
76,324,925,348 |
- prihodi od prodaje dobara i usluga ustanova - indirektnih budžetskih korisnika |
4,054,906,528 |
1.2 PRIMANJA OD PRODAJE NEFINANSIJSKE IMOVINE |
2,423,276,947 |
2. Ukupni rashodi i izdaci za nabavku nefinansijske imovine |
86,722,811,580 |
2.1 TEKUĆI RASHODI u čemu: |
55,984,980,248 |
- tekući budžetski rashodi uključujući i donacije |
52,215,711,320 |
- rashodi iz prihoda od prodaje dobara i usluga indirektnih budžetskih korisnika |
3,769,268,928 |
2.2 IZDACI ZA NABAVKU NEFINANSIJSKE IMOVINE u čemu: |
30,737,831,332 |
- tekući budžetski izdaci sa donacijama |
30,452,193,732 |
- izdaci iz prihoda od prodaje dobara i usluga ustanova - indirektnih budžetskih korisnika |
285,637,600 |
BUDŽETSKI DEFICIT |
-3,919,702,757 |
Izdaci za nabavku finansijske imovine |
|
Primanja od prodaje finansijske imovine |
4,000,000 |
UKUPAN FISKALNI DEFICIT |
-3,915,702,757 |
B. RAČUN FINANSIRANJA |
|
Primanja od prodaje finansijske imovine |
|
Primanja od zaduživanja |
8,346,000,000 |
Neutrošena sredstva iz prethodnih godina |
184,702,757 |
Izdaci za otplatu glavnice duga |
4,615,000,000 |
Izdaci za nabavku finansijske imovine |
|
NETO FINANSIRANJE |
3,915,702,757 |
Sredstva na konsolidovanom računu grada Beograda utvrđuju se u Računu finansiranja u sledećim iznosima:
u din
|
OPIS |
EKONOMSKA |
BUDŽET 2013. |
I |
PRIHODI I PRIMANJA BUDŽETA |
|
87,098,202,295 |
1 |
Tekući prihodi |
7 |
76,324,925,348 |
1.1. |
Ustupljeni prihodi |
7 |
45,112,840,348 |
|
Porez na dohodak građana |
711 |
39,905,153,860 |
|
Porez na nasleđe i poklon |
7133 |
240,744,100 |
|
Porez na prenos apsolutnih prava |
7134 |
2,968,955,040 |
|
Naknade: |
714 |
194,000,000 |
|
- Naknada za promenu namene i zakup poljoprivrednog zemljišta |
7145 |
18,000,000 |
|
- Naknade za zagađivanje životne sredine |
7145 |
160,000,000 |
|
- Naknada po osnovu konverzije prava korišćenja u pravo svojine |
742144 |
10,000,000 |
|
- Naknade za korišćenje šuma i šumskog zemljišta |
741526 |
6,000,000 |
|
Tekući transfer od višeg nivoa vlasti |
7331 |
59,772,348 |
|
Kapitalni transfer od višeg nivoa vlasti |
7332 |
1,526,215,000 |
|
Prihod od novčanih kazni za saobraćajne prekršaje |
743324 |
218,000,000 |
1.2. |
Izvorni prihodi |
7 |
31,212,085,000 |
|
Porez na imovinu |
711147, 713 |
6,970,330,668 |
|
Lokalne komunalne takse |
714, 716, 741, 742 |
2,133,000,000 |
|
Lokalne administrativne takse |
742241 |
120,000,000 |
|
Boravišna taksa |
714552 |
160,000,000 |
|
Naknade: |
714, 741, 742 |
15,472,351,666 |
|
- Posebna naknada za zaštitu životne sredine |
714562 |
295,000,000 |
|
- Naknada za korišćenje građevinskog zemljišta |
741534 |
8,687,351,666 |
|
- Naknada za uređivanje građevinskog zemljišta |
742253 |
6,490,000,000 |
|
Zakup poslovnog prostora |
742142 |
1,992,438,666 |
|
Zakup građevinskog zemljišta |
7421 |
1,700,000,000 |
|
Kamate |
7411 |
504,000,000 |
|
Prihodi koje svojom delatnošću ostvari Gradska uprava |
742 |
324,406,000 |
|
Dobrovoljni transferi od fizičkih i pravnih lica |
744 |
56,600,000 |
|
Mandatne i novčane kazne |
743 |
33,000,000 |
|
Kapitalne donacije i transferi |
732 |
129,960,000 |
|
Prihodi od zakupnine za stan u državnoj svojini |
745142 |
13,600,000 |
|
Deo dobiti javnog preduzeća |
745143 |
1,200,000,000 |
|
Ostali prihodi |
745141 |
387,398,000 |
|
Memorandumske stavke za refundaciju rashoda |
772 |
15,000,000 |
2 |
Primanja od prodaje nefinansijske imovine |
8 |
2,423,276,947 |
3 |
Primanja od prodaje finansijske imovine i zaduživanja |
9 |
8,350,000,000 |
II |
PRENETA SREDSTVA IZ PRETHODNE GODINE |
|
184,702,757 |
1 |
Preneta sredstva iz prethodne godine |
|
184,702,757 |
III |
SOPSTVENI PRIHODI USTANOVA IZ NADLEŽNOSTI GRADA |
|
4,054,906,528 |
1 |
Prihodi od prodaje dobara i usluga indirektnih budžetskih korisnika |
|
4,054,906,528 |
|
UKUPNA SREDSTVA BUDŽETA |
|
91,337,811,580 |
Rashodi, izdaci za nabavku nefinansijske imovine i izdaci za nabavku finansijske imovine budžeta, po pojedinačnoj nameni, utvrđuju se u Računu finansiranja u sledećim iznosima:
u din
Ek. |
OPIS |
Ukupna sredstva |
4 |
TEKUĆI RASHODI |
55,984,980,248 |
41 |
RASHODI ZA ZAPOSLENE |
11,391,922,379 |
411 |
Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade) |
9,097,802,320 |
412 |
Socijalni doprinosi na teret poslodavca |
1,642,351,919 |
413 |
Naknade u naturi |
320,376,677 |
414 |
Socijalna davanja zaposlenima |
221,070,762 |
415 |
Naknade troškova za zaposlene |
17,768,759 |
416 |
Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi |
57,551,942 |
417 |
Odbornički dodatak |
35,000,000 |
42 |
KORIŠĆENJE USLUGA I ROBA |
18,689,022,579 |
421 |
Stalni troškovi |
3,259,255,198 |
422 |
Troškovi putovanja |
106,002,540 |
423 |
Usluge po ugovoru |
3,676,061,765 |
424 |
Specijalizovane usluge |
5,804,982,903 |
425 |
Tekuće popravke i održavanje |
4,326,643,188 |
426 |
Materijal |
1,516,076,985 |
43 |
AMORTIZACIJA NEKRETNINA I OPREME |
350,000 |
431 |
Amortizacija nekretnina i oprema |
350,000 |
44 |
OTPLATA KAMATA |
2,345,467,000 |
441 |
Otplata domaćih kamata |
811,100,000 |
442 |
Otplata stranih kamata |
1,480,000,000 |
444 |
Prateći troškovi zaduženja |
54,367,000 |
45 |
SUBVENCIJE |
12,323,289,817 |
451 |
Subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama |
8,419,913,313 |
454 |
Subvencije privatnim preduzećima |
3,903,376,504 |
46 |
DOTACIJE I TRANSFERI |
5,505,608,850 |
463 |
Transferi ostalim nivoima vlasti |
5,142,559,370 |
4,631 |
Tekući transferi ostalim nivoima vlasti |
3,912,084,935 |
4,632 |
Kapitalni transferi ostalim nivoima vlasti |
1,230,474,435 |
464 |
Dotacije organizacijama obaveznog socijalnog osiguranja |
234,850,000 |
465 |
Ostale dotacije i transferi |
128,199,480 |
47 |
SOCIJALNO OSIGURANJE I SOCIJALNA ZAŠTITA |
3,721,807,565 |
472 |
Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta |
3,721,807,565 |
48 |
OSTALI RASHODI |
1,692,512,058 |
481 |
Dotacije nevladinim organizacijama |
875,905,643 |
482 |
Porezi, obavezne takse i kazne |
435,788,415 |
483 |
Novčane kazne i penali po rešenju sudova |
332,089,000 |
484 |
Naknada štete za povrede ili štetu nastalu usled elementarnih nepogoda |
250,000 |
485 |
Naknada štete za povrede ili štetu nanetu od strane državnih organa |
48,479,000 |
49 |
REZERVE |
315,000,000 |
499 |
Sredstva rezerve |
315,000,000 |
5 |
IZDACI ZA NEFINANSIJSKU IMOVINU |
30,737,831,332 |
51 |
OSNOVNA SREDSTVA |
26,748,176,332 |
511 |
Zgrade i građevinski objekti |
21,274,421,716 |
512 |
Mašine i oprema |
545,251,558 |
513 |
Ostale nekretnine i oprema |
4,647,434,058 |
515 |
Nematerijalna imovina |
281,069,000 |
52 |
ZALIHE |
34,351,000 |
521 |
Robne rezerve |
1,000 |
523 |
Zalihe robe za dalju prodaju |
34,350,000 |
54 |
PRIRODNA IMOVINA |
3,955,304,000 |
541 |
Zemljište |
3,955,304,000 |
6 |
IZDACI ZA OTPLATU GLAVNICE I NABAVKU FINANSIJSKE IMOVINE |
4,615,000,000 |
61 |
OTPLATA GLAVNICE |
4,615,000,000 |
611 |
Otplata glavnice domaćim kreditorima |
1,815,000,000 |
612 |
Otplata glavnice stranim kreditorima |
2,800,000,000 |
|
UKUPNO |
91,337,811,580 |
Primanja od zaduživanja i izdaci za otplatu glavnice duga utvrđuju se u Računu finansiranja u sledećim iznosima:
u dinarima
OPIS |
Iznos |
Neto finansiranje |
3,915,702,757 |
Primanja od prodaje finansijske imovine i zaduživanja |
8,346,000,000 |
Primanja od prodaje finansijske imovine |
|
Primanja od zaduživanja |
8,346,000,000 |
Preneta sredstva iz ranijih godina |
184,702,757 |
Procenjeni suficit iz 2012. godine |
184,702,757 |
Izdaci za nabavku finansijske imovine i otplatu glavnice duga |
4,615,000,000 |
Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita |
4,615,000,000 |
Otplata glavnice domaćim kreditorima |
1,815,000,000 |
Otplata glavnice stranim kreditorima |
2,800,000,000 |
Potrebna sredstva za finansiranje budžetskog deficita u iznosu od 3.919.702.757 dinara i otplatu glavnice po osnovu duga domaćim i stranim kreditorima u iznosu od 4.615.000.000 dinara, iz člana 1. ove odluke u ukupnom iznosu od 8.534.702.757 dinara, planirano je da se obezbede iz procenjenog suficita iz 2012. godine u iznosu od 184.702.757 dinara, primanja po osnovu prodaje finansijske imovine u iznosu od 4.000.000 dinara, primanja od zaduživanja u iznosu od 8.346.000.000 dinara.
Grad Beograd planira da u 2013. godini povuče sredstva kredita od inostranih banaka u iznosu od 7.996.000.000 dinara (66.633.333 EUR) za sledeće projekte:
u dinarima
Red. br. |
Naziv projekta |
Banka |
|
Nosilac projekta - budžetski korisnik |
Iznos |
||
€ |
|
dinara |
|||||
1 |
Izgradnja pristupnih saobraćajnica za Most na reci Savi |
EIB |
|
Sekretarijat za finansije - Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda |
48,350,000 |
|
5,802,000,000 |
2 |
Projekat obnove grada Beograda |
EIB |
|
Agencija za investicije i stanovanje |
3,283,333 |
|
394,000,000 |
3 |
Projekat unapređenja beogradskog javnog prevoza i saobraćajne infrastrukture |
EBRD |
|
Agencija za investicije i stanovanje |
15,000,000 |
|
1,800,000,000 |
|
SVEGA |
|
|
|
66,633,333 |
|
7,996,000,000 |
Planirani kapitalni izdaci budžetskih korisnika za 2013, 2014. i 2015. godinu iskazuju se u sledećem pregledu:
Redni broj |
Razdeo |
Glava |
Naziv direktnog budžetskog korisnika |
Stavka |
Naziv kapitalnog projekta |
Iznos |
||
2013 |
2014 |
2015 |
||||||
1 |
04 |
04.1 |
Sekretarijat za finansije |
1.1. |
Saobraćajnice sa pripadajućom infrastrukturom |
2.707.975.646 |
4.250.714.000 |
4.208.790.000 |
|
|
|
|
1.2. |
Objekti i mreža kanalizacije |
2.091.580.433 |
1.479.820.000 |
1.510.900.000 |
|
|
|
|
1.3. |
Uređenje slobodnih površina |
500.000 |
1.000.000 |
1.000.000 |
|
|
|
|
1.4. |
Izgradnja grobalja |
28.655.600 |
37.190.000 |
21.000.000 |
|
|
|
|
1.5. |
Pribavljanje građevinskog zemljišta |
5.000.000 |
15.000.000 |
15.000.000 |
|
|
|
|
1.6. |
Izgradnja stanova za raseljavanje |
311.865.896 |
65.500.000 |
155.700.000 |
|
|
|
|
1.7. |
Kapitalne saobraćajnice od posebnog interesa za grad Beograd |
9.680.522.425 |
7.102.700.000 |
7.367.000.000 |
Svega Sekretarijat za finansije: |
14.826.100.000 |
12.951.924.000 |
13.279.390.000 |
|||||
2 |
06 |
|
Sekretarijat za komunalne i stambene poslove |
2.1. |
Adaptacija elektrorazvodnog postrojenja 35 kV |
|
170.000.000 |
|
|
|
|
|
2.2 |
Rekonstrukcija magistralnog toplovoda M6 preko mosta Gazela i izgradnja izmenjivačke stanice na TO Novi Beograd za magistralni toplovod M6 koji prelazi preko mosta Gazela |
|
530.000.000 |
250.000.000 |
|
|
|
|
2.3. |
Nabavka opreme i izvođenje radova na izgradnji vrelovodnog kotla VK4 na TO Konjarnik i njegovo spajanje u proizvodni kompleks toplane |
96.998.000 |
393.002.000 |
|
|
|
|
|
2.4. |
Izgradnja PPV Makiš 2 |
100.000.000 |
672.564.283 |
|
|
|
|
|
2.5. |
Sanacija i adaptacija cevovoda od rezervoara Lipovica do rezervoara Vranić |
150.000.000 |
30.000.000 |
|
|
|
|
|
2.6. |
Nabavka 5 specijalizovanih kombi vozila za potrebe VU Veterina Beograd |
20.400.000 |
|
|
|
|
|
|
2.7. |
Nabavka 1 minibus vozila za potrebe VU Veterina Beograd |
6.000.000 |
6.000.000 |
|
|
|
|
|
2.8. |
Nabavka opreme za hirurške sale VU Veterina Beograd |
6.000.000 |
|
|
|
|
|
|
2.9. |
Izgradnja karantina za životinje |
|
72.000.000 |
|
|
|
|
|
2.10. |
Isporuka opreme i izvođenje radova na ugradnji prepumpnih stanica na magistralama 1 i 2 |
|
400.000.000 |
200.000.000 |
|
|
|
|
2.11. |
Modernizacija TO Banovo brdo |
|
100.000.000 |
110.000.000 |
|
|
|
|
2.12. |
Adaptacija elektrorazvodnog postrojenja 110 kV |
|
100.000.000 |
260.000.000 |
|
|
|
|
2.13. |
Isporuka opreme i ugradnja merila isporučene toplotne energije na toplotnim izvorima, magistralnim toplovodima i primarnim predajnim stanicama JKP Beogradske elektrane |
|
50.000.000 |
50.000.000 |
|
|
|
|
2.14. |
Nabavka peći za spaljivanje životinjskih leševa i peći za spaljivanje medicinskog otpada |
36.000.000 |
|
|
|
|
|
|
2.15. |
Izgradnja groblja za kućne ljubimce |
72.000.000 |
|
|
|
|
|
|
2.16. |
Nabavka 2 stacionarne hladnjače za smeštaj leševa životinja, medicinskog otpada i otpada animalnog porekla |
6.000.000 |
|
|
|
|
|
|
2.17. |
Proširenje prihvatilišta za pse u Kovilovu sa pratećom infrastrukturom |
48.000.000 |
|
|
|
|
|
|
2.18. |
Nabavka "Poljske bolnice za životinje" |
|
24.000.000 |
|
|
|
|
|
2.19. |
Izgradnja sabirnog centra za animalni otpad |
|
72.000.000 |
|
|
|
|
|
2.20. |
Nabavka 15 kombi vozila za sakupljanje animalnog otpada |
|
72.000.000 |
|
|
|
|
|
2.21. |
Kombinovana toplana i elektrana (KTE) u Padinskoj skeli koja za gorivo koristi biomasu |
|
193.750.000 |
|
|
|
|
|
2.22. |
Izgradnja prihvatilišta za pse na teritoriji GO Zvezdara |
50.000.000 |
|
|
|
|
|
|
2.23. |
Izgradnja prihvatilišta za pse na teritoriji GO Čukarica |
|
50.000.000 |
|
|
|
|
|
2.24. |
Izgradnja prihvatilišta za pse na teritoriji GO Voždovac |
|
|
50.000.000 |
Svega Sekretarijat za komunalne i stambene poslove: |
591.398.000 |
2.935.316.283 |
920.000.000 |
|||||
3 |
08 |
|
Sekretarijat za saobraćaj |
3.1. |
Postavljanje saobraćajne signalizacije i modernizacija signalne opreme na uličnoj mreži Beograd - JKP "Beograd put" |
125.400.000 |
60.000.000 |
|
|
|
|
|
3.2. |
Postavljanje osvetljenja na pešačkim prelazima u Beogradu - JKP "Javno osvetljenje" |
10.000.000 |
20.000.000 |
|
|
08 |
1 |
Direkcija za javni prevoz |
3.3. |
Nabavka 83 niskopodna solo trolejbusa sa asinhronim vučnim pogonom i pratećom opremom za potrebe JKP GSP "Beograd" |
480.960.000 |
385.000.000 |
385.000.000 |
|
|
|
|
3.4. |
Nabavka 32 nova zglobna niskopodna autobusa gradskog tipa |
346.180.000 |
100.000.000 |
|
|
|
|
|
3.5. |
Kupovina specijalnih alata i opreme za održavanje novih tramvaja |
10.500.000 |
|
|
|
08 |
2 |
Direkcija za puteve |
3.6. |
Sanacija i adaptacija, pojačano održavanje ulica i opštinskih puteva (JKP Beograd Put) |
1.746.100.000 |
2.800.000.000 |
3.500.000.000 |
|
|
|
|
3.7. |
Asfaltiranje ulica Surčin |
17.000.000 |
|
|
|
|
|
|
3.8. |
Asfaltiranje ulica Barajevo |
13.000.000 |
|
|
|
|
|
|
3.9. |
Asfaltiranje ulica Savski venac |
22.400.000 |
|
|
|
|
|
|
3.10. |
Asfaltiranje ulica Stari grad |
39.000.000 |
|
|
|
|
|
|
3.11. |
Asfaltiranje ulica Čukarica |
5.000.000 |
|
|
|
|
|
|
3.12. |
Asfaltiranje ulica Rakovica |
6.500.000 |
|
|
|
|
|
|
3.13. |
Asfaltiranje ulica Voždovac |
10.000.000 |
|
|
|
|
|
|
3.14. |
Asfaltiranje ulica Palilula |
11.000.000 |
|
|
|
|
|
|
3.15. |
Asfaltiranje ulica Vračar |
8.000.000 |
|
|
|
|
|
|
3.16. |
Izvođenje radova na asfaltiranju ulica i lokalnih puteva na teritoriji opštine Mladenovac |
60.000.000 |
100.000.000 |
100.000.000 |
|
|
|
|
3.17. |
Izvođenje radova na asfaltiranju ulica i lokalnih puteva na teritoriji opštine Obrenovac |
60.000.000 |
100.000.000 |
100.000.000 |
|
|
|
|
3.18. |
Izvođenje radova na asfaltiranju ulica i lokalnih puteva na teritoriji opštine Lazarevac |
60.000.000 |
100.000.000 |
100.000.000 |
|
|
|
|
3.19. |
Izvođenje radova na asfaltiranju ulica i lokalnih puteva na teritoriji opštine Grocka |
60.000.000 |
100.000.000 |
100.000.000 |
|
|
|
|
3.20. |
Izvođenje radova na asfaltiranju ulica i lokalnih puteva na teritoriji opštine Sopot |
60.000.000 |
100.000.000 |
100.000.000 |
|
|
|
|
3.21. |
Izvođenje radova na asfaltiranju ulica i lokalnih puteva na teritoriji opštine Barajevo |
60.000.000 |
100.000.000 |
100.000.000 |
|
|
|
|
3.22. |
Izvođenje radova na asfaltiranju ulica i lokalnih puteva na teritoriji opštine Novi Beograd |
60.000.000 |
100.000.000 |
100.000.000 |
|
|
|
|
3.23. |
Izvođenje radova na asfaltiranju ulica i lokalnih puteva na teritoriji opštine Surčin |
60.000.000 |
100.000.000 |
100.000.000 |
|
|
|
|
3.24. |
Izvođenje radova na asfaltiranju ulica i pokalnih puteva na teritoriji opštine Zemun |
60.000.000 |
100.000.000 |
100.000.000 |
|
|
|
|
3.25. |
Izvođenje radova na asfaltiranju ulica i lokalnih puteva na teritoriji opštine Stari grad |
60.000.000 |
100.000.000 |
100.000.000 |
|
|
|
|
3.26. |
Izvođenje radova na asfaltiranju ulica i lokalnih puteva na teritoriji opštine Savski venac |
60.000.000 |
100.000.000 |
100.000.000 |
|
|
|
|
3.27. |
Izvođenje radova na asfaltiranju ulica i lokalnih puteva na teritoriji opštine Vračar |
60.000.000 |
100.000.000 |
100.000.000 |
|
|
|
|
3.28. |
Izvođenje radova na asfaltiranju ulica i lokalnih puteva na teritoriji opštine Palilula |
60.000.000 |
100.000.000 |
100.000.000 |
|
|
|
|
3.29. |
Izvođenje radova na asfaltiranju ulica i lokalnih puteva na teritoriji opštine Voždovac |
60.000.000 |
100.000.000 |
100.000.000 |
|
|
|
|
3.30. |
Izvođenje radova na asfaltiranju ulica i lokalnih puteva na teritoriji opštine Rakovica |
60.000.000 |
100.000.000 |
100.000.000 |
|
|
|
|
3.31. |
Izvođenje radova na asfaltiranju ulica i lokalnih puteva na teritoriji opštine Čukarica |
60.000.000 |
100.000.000 |
100.000.000 |
|
|
|
|
3.32. |
Izvođenje radova na asfaltiranju ulica i lokalnih puteva na teritoriji opštine Zvezdara |
60.000.000 |
100.000.000 |
100.000.000 |
|
|
|
|
3.33. |
Izrada Projekata za potrebe sanacije i adaptacije, pojačanog održavanja ulica i opštinskih puteva (JKP Beograd Put) |
18.000.000 |
20.000.000 |
30.000.000 |
Ukupno Sekretarijat za saobraćaj |
3.889.040.000 |
5.085.000.000 |
5.615.000.000 |
|||||
4 |
09 |
1 |
Sekretarijat za zaštitu životne sredine |
4.1. |
Gašenje individualnih kotlarnica - MUP RS |
6.000.000 |
|
|
|
|
|
|
4.2. |
Program gašenja individualnih kotlarnica beogradskih škola |
40.000.000 |
40.000.000 |
40.000.000 |
|
|
|
|
4.3. |
Gašenje individualnih kotlarnica |
5.300.000 |
300.000.000 |
350.000.000 |
|
|
|
|
4.4. |
Izrada projekta izgradnje terminala za otpadne materije sa plovila na području Beograda - prethodna studija opravdanosti |
10.000.000 |
7.000.000 |
|
|
|
|
|
4.5. |
Definisanje kriterijuma i razvoj informacionog sistema za vrednovanje gradskih biotopa i za potrebe planiranja prostora |
2.400.000 |
|
|
Svega Sekretarijat za zaštitu životne sredine: |
63.700.000 |
347.000.000 |
390.000.000 |
|||||
5 |
11 |
|
Sekretarijat za kulturu |
5.1. |
Restauracija Kapije Karlo VI |
15.000.000 |
|
|
|
|
|
|
5.2. |
Revitalizacija kompleksa Sahat kapije Prva faza |
|
25.000.000 |
|
|
|
|
|
5.3. |
Revitalizacija kompleksa Sahat kapije Druga faza |
|
|
20.000.000 |
|
11 |
1 |
|
5.4. |
Nabavka mobilijara za Malo pozorište "Duško Radović" |
14.116.980 |
|
|
|
|
|
|
5.5. |
Nabavka opreme audio i video sistema za Malo pozorište "Duško Radović" |
22.815.211 |
|
|
|
|
|
|
5.6. |
Nabavka opreme za sistem scenske rasvete za Malo pozorište "Duško Radović" |
23.198.654 |
|
|
|
|
|
|
5.7. |
Nabavka opreme za telekomunikacione instalacije i centralni sistem nadzora i upravljanja za Malo pozorište "Duško Radović" |
3.850.605 |
|
|
|
|
|
|
5.8. |
Nabavka opreme za električne instalacije unutrašnjeg osvetljenja za Malo pozorište "Duško Radović" |
7.769.247 |
|
|
Svega Sekretarijat za kulturu: |
86.750.697 |
25.000.000 |
20.000.000 |
|||||
6 |
12 |
|
Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu |
6.1. |
OŠ "Gavrilo Princip" |
6.000.000 |
|
|
|
|
|
|
6.2. |
OŠ "Dragojlo Dudić" |
6.000.000 |
30.000.000 |
34.000.000 |
|
|
|
|
6.3. |
OŠ "Ilija Garašanin" - zamena fasadne stolarije |
2.000.000 |
48.000.000 |
|
|
|
|
|
6.4. |
Hemijsko-prehrambena tehnološka škola-sanacija i adaptacija |
5.000.000 |
60.000.000 |
85.000.000 |
|
|
|
|
6.5. |
Filološka gimnazija |
10.000.000 |
80.000.000 |
60.000.000 |
|
12 |
1 |
|
6.6. |
Projektovanje vrtića sa centralnom proizvodnom kuhinjom u okviru PU "Boško Buha"- Palilula |
500.000 |
3.500.000 |
|
|
|
|
|
6.7. |
Projekat sanacije i adaptacije vrtića "Čarolija", PU "Dr Sima Milošević" - Zemun |
500.000 |
3.500.000 |
|
Svega Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu: |
30.000.000 |
225.000.000 |
179.000.000 |
|||||
7 |
13 |
|
Sekretarijat za sport |
7.1. |
Uvođenje sistema grejanja za gradski centar za fizičku kulturu (Stari dif) |
3.500.000 |
|
|
Svega Sekretarijat za sport: |
3.500.000 |
0 |
0 |
|||||
8 |
14 |
|
Sekretarijat za zdravstvo |
8.1. |
DZ Voždovac - Zamena stolarije - Ogranak Šumice |
4.000.000 |
|
|
|
|
|
|
8.2. |
DZ Grocka - Radovi - zamena peći za grejanje |
1.600.000 |
|
|
|
|
|
|
8.3. |
DZ Zemun - Zamena kanalizacione, vodovodne i hidrantske mreže |
2.950.000 |
|
|
|
|
|
|
8.4. |
DZ Lazarevac - Izgradnja kišne kanalizacije kod Službe fizikalne medicine |
4.000.000 |
|
|
|
|
|
|
8.5. |
DZ Obrenovac - Inv. radovi ZS Draževac |
2.450.000 |
|
|
|
|
|
|
8.6. |
DZ Palilula - Inv. održavanje (krov ZS Krnjača, hol i podovi ZS Stara Palilula) |
4.000.000 |
|
|
|
|
|
|
8.7. |
DZ Rakovica - Sanacija rigola i staza oko objekta Kanarevo brdo |
1.983.487 |
|
|
|
|
|
|
8.8. |
DZ Sopot - Zamena fasadne stolarije ZS Ralja i zamena dotrajale cevne mreže ZS Ralja |
4.000.000 |
|
|
|
|
|
|
8.9. |
Zavod za zdravstvenu zaštitu studenata - Molersko-farbarski radovi na objektu Stacionara Zavoda |
1.621.000 |
|
|
|
|
|
|
8.10. |
Gradski zavod za plućne bolesti i tuberkulozu - Izrada Urbanističkog i izrada glavnog Projekta |
4.000.000 |
|
|
|
|
|
|
8.11. |
KBC "Bežanijska kosa" - Zamena bolničkih prozora |
13.854.000 |
|
|
|
|
|
|
8.12. |
DZ Barajevo - sanitetsko vozilo |
4.000.000 |
|
|
|
|
|
|
8.13. |
DZ Grocka - Oprema za Fizikalnu i stomatološku službu |
2.400.000 |
|
|
|
|
|
|
8.14. |
DZ "Zvezdara" - Nabavka med. aparata |
4.000.000 |
|
|
|
|
|
|
8.15. |
DZ Zemun - Nabavka med. aparata |
1.050.000 |
|
|
|
|
|
|
8.16. |
DZ Zemun - Ogranak Surčin - Opremanje |
32.000.000 |
|
|
|
|
|
|
8.17. |
DZ Mladenovac - Nabavka med. opreme |
1.300.000 |
|
|
|
|
|
|
8.18. |
DZ Novi Beograd - UZ kolor dopler - dopler sa 3 sonde |
4.000.000 |
|
|
|
|
|
|
8.19. |
DZ Obrenovac - sanitetska vozila za prevoz pacijenata |
1.550.000 |
|
|
|
|
|
|
8.20. |
DZ Rakovica - Nabavka med. opreme |
2.016.513 |
|
|
|
|
|
|
8.21. |
DZ Dr Simo Milošević - Autoklav za centralnu sterilizaciju |
4.000.000 |
|
|
|
|
|
|
8.22. |
Zavod za zdravstvenu zaštitu studenata - Nabavka med. opreme |
2.379.000 |
|
|
|
|
|
|
8.23. |
Gradski zavod za hitnu med. pomoć - Nabavka med. aparata |
4.000.000 |
|
|
|
|
|
|
8.24. |
KBC "Bežanijska kosa" - Nabavka videobronhoskopa |
6.146.000 |
|
|
|
|
|
|
8.25. |
KBC Dr Dragiša Mišović - Nabavka med. aparata |
20.000.000 |
|
|
|
|
|
|
8.26. |
KBC "Zvezdara" - Nabavka med. aparata |
20.000.000 |
|
|
|
|
|
|
8.27. |
KBC Zemun - Nabavka hirurških instrumenata za operacione sale |
20.000.000 |
|
|
|
|
|
|
8.28. |
DZ Mladenovac - Nabavka 3 vozila za Službu kućnog lečenja, opšte medicine i patronaže |
2.700.000 |
|
|
|
|
|
|
8.29. |
DZ Grocka - Sanacija potpornog zida |
2.324.000 |
|
|
|
|
|
|
8.30. |
DZ Rakovica - Dodatni radovi - Resnik |
360.000 |
|
|
|
|
|
|
8.31. |
DZ Simo Milošević - Inv. radovi |
667.000 |
|
|
|
|
|
|
8.32. |
GZZPB - Idejni projekat |
542.000 |
|
|
|
|
|
|
8.33. |
KBC Bežanijska kosa - Antistatik pod i vertikala |
1.631.000 |
|
|
|
|
|
|
8.34. |
KBC "Zvezdara" - remont kotlarnice i sanacija vertikale |
3.177.000 |
|
|
|
|
|
|
8.35. |
KBC Zemun - Adaptacija 4 radne stanice za skener |
336.000 |
|
|
|
|
|
|
8.36. |
KBC Dr D. Mišović - Rekonstrukcija glavnog toplovodnog kotla |
2.159.000 |
|
|
|
|
|
|
8.37. |
ZU - Hitni i interventni radovi |
530.000 |
|
|
|
|
|
|
8.38. |
KBC "Zvezdara" - 2 aparata za anesteziju |
7.434.000 |
|
|
|
|
|
|
8.39. |
KCS Klinika za kardiologiju - Ultrazvučni aparat |
12.980.000 |
|
|
|
|
|
|
8.40. |
KCS - Institut za neurohirurgiju - Aparat za otvaranje glave |
6.906.000 |
|
|
|
|
|
|
8.41. |
KCS - Klinika - Višegradska - Ultrazvučni aparat za VTO |
5.500.000 |
|
|
|
|
|
|
8.42. |
DZ Obrenovac - Opremanje Objekta C - Školski i Dečji dispanzer |
3.304.000 |
|
|
|
|
|
|
8.43. |
KBC "Zvezdara" - Opremanje Hitan prijem |
|
20.000.000 |
|
|
|
|
|
8.44. |
KBC "Dr D. Mišović" - Med. oprema |
|
20.000.000 |
|
Svega Sekretarijat za zdravstvo: |
223.850.000 |
40.000.000 |
0 |
|||||
9 |
15 |
|
Sekretarijat za socijalnu zaštitu |
9.1. |
Termo-tehničko održavanje dnevnih boravaka Centra za dnevni boravak dece i omladine ometene u razvoju |
1.000.000 |
|
|
|
|
|
|
9.2. |
Adaptacija i rekonstrukcija dnevnog boravka - Borska 92 |
3.000.000 |
|
|
|
|
|
|
9.3. |
Nabavka vozila pik-ap za prevoz hrane od centralne kuhinje do dnevnih boravaka |
2.600.000 |
|
|
|
|
|
|
9.4. |
Nabavka nameštaja za dnevni boravak u Borskoj |
305.000 |
|
|
|
|
|
|
9.5. |
Adaptacija prostorija 16 dnevnih boravaka za stara lica u okviru PJ "Dnevni centri i klubovi", Gerontološki centar Beograd |
59.299.435 |
|
|
|
|
|
|
9.6. |
Nabavka opreme za potrebe PJ "Dnevni centri i klubovi", Gerontološki centar Beograd |
12.475.000 |
|
|
|
|
|
|
9.7. |
Radovi na vodovodu i kanalizaciji za potrebe Gradskog centra za socijalni rad |
2.160.000 |
|
|
|
|
|
|
9.8. |
Nabavka 2 putnička automobila 1600 ccm3, za potrebe Gradskog centra za socijalni rad |
3.120.000 |
|
|
|
|
|
|
9.9. |
Izvođenje radova na zameni krovnog pokrivača na objektu Prihvatilišta sa prihvatnom stanicom pri Zavodu za vaspitanje dece i omladine |
2.000.000 |
|
|
|
|
|
|
9.10. |
Nabavka automobila za Prihvatilište sa prihvatnom stanicom pri Zavodu za vaspitanje dece i omladine |
2.500.000 |
|
|
|
|
|
|
9.11. |
Sanacija krova koji prokišnjava - prihvatne stanice u okviru doma "Dragutin Filipović - Jusa" |
800.000 |
|
|
|
|
|
|
9.12. |
Kompletno renoviranje 5 kupatila - zamena instalacija i sanitarija u prihvatilištu za urgentnu zaštitu zlostavljane i zanemarene dece |
1.500.000 |
|
|
|
|
|
|
9.13. |
Kompletno renoviranje 6 toaleta - zamena instalacija i sanitarija u prihvatilištu za urgentnu zaštitu |
600.000 |
|
|
|
|
|
|
6.14. |
Nabavka kombi vozila za prevoz dece prihvatilišta pri Centru za zaštitu odojčadi, dece i omladine |
4.000.000 |
|
|
|
|
|
|
9.15. |
Dugoročni zakup zemljišta - Bežanijska kosa |
100.000 |
|
|
|
|
|
|
9.16. |
Stručni nadzor nad izvođenjem viška i dodatnih radova na izgradnji dnevnog boravka u Šekspirovoj bb |
300.000 |
|
|
|
|
|
|
9.17. |
Kupovina stambenog prostora za izbeglice |
2.000.000 |
|
|
|
|
|
|
9.18. |
Izvođenje radova na sanaciji i adaptaciji poslovnog prostora za potrebe centra za socijalno preduzetništvo |
42.500.000 |
|
|
|
|
|
|
9.19. |
Stručni nadzor nad izvođenjem radova na sanaciji i adaptaciji poslovnog prostora za potrebe centra za socijalno preduzetništvo |
1.500.000 |
|
|
|
|
|
|
9.20. |
Kupovina nameštaja za potrebe centra za socijalno preduzetništvo |
4.692.000 |
|
|
|
|
|
|
9.21. |
Izgradnja ostalih stambenih jedinica za potrebe raseljenih romskih naselja |
1.500.000 |
|
|
|
|
|
|
9.22. |
Nabavka opreme za domaćinstvo za potrebe raseljenih romskih naselja |
100.000 |
|
|
|
|
|
|
9.23. |
Izrada glavnog projekta i idejnog rešenja za izvođenje radova na rekonstrukciji i dogradnji Prihvatilišta za odrasla i stara lica |
9.318.000 |
|
|
|
|
|
|
9.24. |
Kapitalno održavanje zgrada i objekata Prihvatilišta za odrasla i stara lica |
1.000 |
|
|
|
|
|
|
9.25. |
Nabavka nameštaja za potrebe Prihvatilišta za odrasla i stara lica |
50.000 |
|
|
|
|
|
|
9.26. |
Nabavka automobila za potrebe Centra za socijalno preduzetništvo |
2.000.000 |
|
|
Svega Sekretarijat za socijalnu zaštitu: |
159.420.435 |
0 |
0 |
|||||
10 |
24 |
|
Agencija za investicije i stanovanje |
10.1. |
ERP projekat |
219.400.000 |
26.500.000 |
64.000.000 |
|
|
|
|
10.2. |
Izgradnja ustanove za povremeni i privremeni boravak osoba sa posebnim potrebama "Predah plus" u Ul. Šekspirova broj 8 u Beogradu |
314.945.202 |
52.100.000 |
|
|
|
|
|
10.3. |
Izgradnja objekta KDU i Centra za podršku deci i porodici (osobe sa autizmom) |
7.416.000 |
204.296.000 |
101.250.000 |
|
|
|
|
10.4. |
Izgradnja sistema za navodnjavanje poljoprivrednog zemljišta (prva i druga faza) |
327.600.000 |
350.000.000 |
150.000.000 |
|
|
|
|
10.5. |
Rekonstrukcija i dogradnja objekta Starog dvora |
16.963.920 |
205.400.000 |
137.897.000 |
|
|
|
|
10.6. |
Izgradnja Fontane na Slaviji u okviru rekonstrukcije Trga Slavija |
19.200.000 |
4.800.000 |
|
|
|
|
|
10.7. |
Sanacija i adaptacija otvorenog stadiona SRC "Tašmajdan" |
418.870.000 |
|
|
|
|
|
|
10.8. |
Sanacija i adaptacija objekata "Stari Dif" |
6.000 |
‚56.280.000 |
51.500.000 |
|
|
|
|
10.9. |
Rekonstrukcija objekta glavne tribine Hipodrom Beograd |
23.713.800 |
81.800.000 |
|
|
|
|
|
10.10. |
Izgradnja Doma zdravlja u Surčinu |
163.405.000 |
|
|
|
|
|
|
10.11. |
Adaptacija Doma zdravlja Rakovica |
4.705.601 |
|
|
|
|
|
|
10.12. |
KBC "Zvezdara" (izvođenje preostalih radova na rekonstrukciji zgrade Poliklinike u Hitan prijem i pristupne saobraćajnice) ul. Dimitrija Tucovića br 161, Opština Zvezdara |
5.770.000 |
|
|
|
|
|
|
10.13. |
KBC "Dragiša Mišović" - operacioni blok |
40.003.000 |
60.800.000 |
102.700.000 |
|
|
|
|
10.14. |
Rekonstrukcija, sanacija i adaptacija objekata u KBC Zemun |
80.660.000 |
99.272.000 |
|
|
|
|
|
10.15. |
Izgradnja doma zdravlja Labudovo brdo |
12.500.000 |
246.000.000 |
|
|
|
|
|
10.16. |
Izgradnja stambeno-poslovnog objekta PFC 5 u Vojvođanskoj ulici |
10.729.362 |
1.900.000 |
|
|
|
|
|
10.17. |
Izgradnja stambeno-poslovnog objekta na GP - 2 u PFC 29 uz Vojvođansku ulicu |
1.101.000 |
426.755.000 |
328.584.000 |
|
|
|
|
10.18. |
Izgradnja stanova na lokaciji Zapadno od ul. Dr. Ivana Ribara - prva faza |
44.956.035 |
5.100.000 |
|
|
|
|
|
10.19. |
Izgradnja stanova na lokaciji Zapadno od ul. Dr. Ivana Ribara - druga faza |
95.710.986 |
|
|
|
|
|
|
10.20. |
Izgradnja stanova na lokaciji Zapadno od ul. Dr. Ivana Ribara - treća faza |
152.182.005 |
13.220.000 |
|
|
|
|
|
10.21 |
Izgradnja stanova na lokaciji Zapadno od ul. Dr. Ivana Ribara - osma faza |
115.504.000 |
|
|
|
|
|
|
10 22. |
Izgradnja stambenog objekta na GP1 u Bloku 1.6 U Kamendinu, Zemun polje |
177.950.000 |
|
|
|
|
|
|
10.23. |
Izgradnja stambenog objekta na GP1 i GP2 u Bloku 2.5 U Kamendinu, Zemun polje |
638.887.403 |
450.000.000 |
50.000.000 |
|
|
|
|
10.24. |
Izgradnja stanova na lokaciji 1.7 u Kamendinu, Zemun polje |
3.026.240 |
26.396.160 |
409.266.240 |
|
|
|
|
10.25. |
Izgradnja stanova na lokaciji u Velikom Mokrom Lugu |
34.726.000 |
480.000 |
|
|
|
|
|
10.26. |
Izgradnja stanova na lokaciji Zapadno od ul. Dr. Ivana Ribara - četvrta faza |
1.000 |
500.000.000 |
150.000.000 |
|
|
|
|
10.27. |
Izgradnja stanova na lokaciji Zapadno od ul. Dr. Ivana Ribara - peta faza |
1.000 |
500.000.000 |
150.000.000 |
|
|
|
|
10.28. |
Izgradnja stanova na lokaciji Zapadno od ul. Dr. Ivana Ribara - objekat CZ - šesta faza |
53.750.000 |
|
|
|
|
|
|
10.29. |
Izgradnja stambenog kompleksa u Ovči |
467.715.019 |
705.368.135 |
100.500.000 |
|
|
|
|
10.30. |
Izgradnja stanova na lokaciji Zapadno od ul. Dr. Ivana Ribara - sedma faza |
11.958.000 |
150.720.000 |
50.000.000 |
|
|
|
|
10.31. |
Rekonstrukcija i dogradnja objekta Malog pozorišta "Duško Radović" |
237.347.600 |
|
|
|
|
|
|
10.32. |
Dogradnja objekta ogranka biblioteke "Milutin Bojić" u Ovči |
38.017.600 |
|
|
|
|
|
|
10.33. |
Rekonstrukcija, sanacija i adaptacija objekta Legat Petra Lubarde |
16.327.600 |
|
|
|
|
|
|
10.34. |
Rekonstrukcija, sanacija i adaptacija objekta Biblioteke grada Beograda u Zmaj Jovinoj broj 1 - Medijateka |
26.350.000 |
|
|
|
|
|
|
10.35. |
Rekonstrukcija, sanacija i adaptacija objekta Istorijskog arhiva grada Beograda |
4.693.280 |
100.869.760 |
72.300.000 |
|
|
|
|
10.36. |
Rekonstrukcija objekta Muzeja grada Beograda u Resavskoj ulici |
66.950.000 |
41.000.000 |
|
|
|
|
|
10.37. |
Izgradnja centra "Beton hala" u savskom priobalju grada Beograda |
88.400.000 |
2.332.424.000 |
1.527.120.000 |
|
|
|
|
10.38. |
Savski trg uređenje |
18.850.000 |
|
|
|
|
|
|
10.39. |
JDP sanacija krova |
2.592.084 |
|
|
|
|
|
|
10.40. |
Staro sajmište - Centralna kula |
3.200.000 |
41.250.000 |
61.400.000 |
|
|
|
|
10.41. |
Sanacija muzeja Jovana Cvijića |
6.100.000 |
7.560.000 |
|
|
|
|
|
10.42. |
Rekonstrukcija pozorišta Dadov |
2.800.000 |
63.200.000 |
102.600.000 |
|
|
|
|
10.43. |
Muzej grada u Zmaj Jovinoj |
1.450.000 |
51.950.000 |
152.000.000 |
|
|
|
|
10.44. |
Izgradnja objekta Centralne kuhinje "Savski venac", PU Savski venac |
80.600.000 |
|
|
|
|
|
|
10.45. |
Izgradnja objekta KDU "Plava laguna" u naselju Cerak 2, PU Čukarica |
16.246.000 |
|
|
|
|
|
|
10.46. |
Izgradnja objekta KDU "Buba mara" u Mirijevu |
500.000 |
|
|
|
|
|
|
10.47. |
Izgradnja objekta KDU "Zvončica" u Mirijevu |
10.500.000 |
|
|
|
|
|
|
10.48. |
Sanacija i adaptacija objekta KDU "Čigra", PU Zvezdara |
64.250.000 |
|
|
|
|
|
|
10 49 |
Sanacija i adaptacija DV "Anđelak" PU "Savski venac" |
59.175.000 |
|
|
|
|
|
|
10.50. |
Izgradnja objekta KDU u Bloku 12, PU "11. april" Bežanijska kosa |
4.318.063 |
|
|
|
|
|
|
10.51. |
Izgradnja objekta KDU u Bloku 61, PU "11. april" |
188.406.487 |
182.000.000 |
|
|
|
|
|
10.52. |
Izgradnja objekta KDU u Bloku 67, PU "11. april" Univerzitetsko naselje |
245.157.074 |
|
|
|
|
|
|
10.53. |
Izgradnja objekta KDU u Stublinama Obrenovac |
263.330.513 |
10.000.000 |
|
|
|
|
|
10.54. |
Izgradnja objekta KDU na Banjici |
12.801.567 |
307.400.000 |
50.000.000 |
|
|
|
|
10.55. |
Sanacija i adaptacija KDU "1001 radost" PU Voždovac |
111.450.000 |
|
|
|
|
|
|
10.56. |
Sanacija i adaptacija objekta KDU "Ciciban" Voždovac |
30.650.000 |
7.550.000 |
|
|
|
|
|
10.57. |
Sanacija i adaptacija objekta KDU "Elektronska industrija" Zemun |
181.320.000 |
10.000.000 |
|
|
|
|
|
10.58. |
Sanacija i adaptacija objekta KDU "Čika Jova Zmaj", Sestre Bukumirović |
1.691.255 |
|
|
|
|
|
|
10.59. |
Izgradnja OŠ "Sonja Marinković" |
2.010.000 |
|
|
|
|
|
|
10.60. |
Izgradnja objekta OŠ u Višnjičkoj banji |
2.666.000 |
|
|
|
|
|
|
10.61. |
Rekonstrukcija i dogradnja OŠ "Vasa Pelagić" u Ovči |
54.850.000 |
|
|
|
|
|
|
10.62. |
Rekonstrukcija i sanacija objekta OŠ "14. oktobar" u Rakovici, Kneževac |
3.000 |
6.050.000 |
99.100.000 |
|
|
|
|
10.63. |
Sanacija dograđenog učeničkog dela i ulaznog hola, izrada krova, fasade i kišne kanalizacije u OŠ "Sveti Sava" u Vrčinu |
109.660.000 |
20.000.000 |
|
|
|
|
|
10.64. |
Rekonstrukcija tavanskog prostora OŠ "Svetozar Miletić" u Zemunu |
32.300.000 |
|
|
|
|
|
|
10.65. |
Sanacija i adaptacija objekta OŠ "Đorđe Krstić" u Žarkovu |
63.550.000 |
20.000.000 |
|
|
|
|
|
10.66. |
Rekonstrukcija OŠ "Svetislav Golubović Mitraljeta" u Batajnici |
6.190.000 |
132.720.000 |
20.800.000 |
|
|
|
|
10.67. |
Sanacija i adaptacija OŠ "Petar Kočić" |
861.000 |
6.188.000 |
661.000 |
|
|
|
|
10.68. |
Izgradnja OŠ u Leštanima |
2.058.200 |
95.910.400 |
427.405.200 |
|
|
|
|
10.69. |
Spomenik "Zašto?" |
11.000.000 |
30.000.000 |
30.000.000 |
|
|
|
|
10.70. |
Objekti i spomenici od značaja za srpsku istoriju na Krfu |
1.500.000 |
2.000.000 |
|
|
|
|
|
10.71. |
Projekat rekonstrukcije deonice od Autokomande do tramvajske okretnice na Banjici (izmeštanje tramvajske pruge, rekonstrukcija kolovoza, komunalne infrastrukture i saobraćajne signalizacije, trotoari) |
460.273.800 |
2.781.600.000 |
|
|
|
|
|
10.72. |
Projekat rekonstrukcije Karađorđeve ulice, deonica od Savskog Trga do hotela Bristol (izmeštanje tramvajske pruge, rekonstrukcija kolovoza, komunalne infrastrukture i saobraćajne signalizacije, trotoari) |
8.173.440 |
489.474.000 |
163.152.000 |
|
|
|
|
10.73. |
Projekat rekonstrukcije Trga Slavija, Bulevar Oslobođenja na delu od Veterinarskog fakulteta do Slavije sa kružnim tokom (izmeštanje tramvajske pruge, rekonstrukcija kolovoza, komunalne infrastrukture i saobraćajne signalizacije, izgradnja podzemnih pešačkih prolaza) |
195.840.000 |
1.597.081.200 |
|
|
|
|
|
10.74. |
Projekat rekonstrukcije Karađorđeve ulice, deonica od hotela Bristol do Pristaništa (izmeštanje tramvajske pruge, rekonstrukcija kolovoza, komunalne infrastrukture i saobraćajne signalizacije, trotoari) |
|
19.483.200 |
609.292.800 |
|
|
|
|
10.75. |
Oprema za održavanje pruge |
|
|
403.200.000 |
|
|
|
|
10.76. |
Projekat rekonstrukcije 27. marta (izmeštanje tramvajske pruge, rekonstrukcija kolovoza, pešačkih staza, komunalne infrastrukture i saobraćajne signalizacije, trotoari) |
0 |
99.792.000 |
3.120.768.000 |
|
|
|
|
10,77. |
Denivelacija kružnog toka Autokomanda |
0 |
631.296.000 |
595.584.000 |
|
|
|
|
10.78. |
Projekat rekonstrukcije Ruzveltove ulice, deonica od Bulevara kralja Aleksandra do tramvajske okretnice na Omladinskom stadionu (izmeštanje tramvajske pruge, rekonstrukcija kolovoza, komunalne infrastrukture i saobraćajne signalizacije, trotoari) |
26.457.600 |
1.272.000 |
1.190.030.400 |
|
|
|
|
10.79. |
Projekat pešačka veza Pristanište (izgradnja pešačke staze od Pristaništa do Kalemegdana) |
|
19.958.400 |
624.153.600 |
|
|
|
|
10.80. |
Projekat rekonstrukcija Beogradske ulice i Starine Novaka (sanacija tramvajske pruge, kolovoza i trotoara) |
|
|
628.776.000 |
|
|
|
|
10.81. |
Projekat rekonstrukcije Vukov spomenik-Tašmajdan (izmeštanje tramvajske pruge, rekonstrukcija kolovoza, komunalne infrastrukture i saobraćajne signalizacije, trotoari) |
|
|
218.448.000 |
|
|
|
|
10.82. |
Projekat rekonstrukcije Cvetkova pijaca - Ustanička (izmeštanje tramvajske pruge, rekonstrukcija kolovoza, i trotoara) |
|
|
659.448.000 |
|
|
|
|
10.83. |
Nabavka tramvaja |
4.166.474.058 |
|
|
|
|
|
|
10.84. |
Plato Pariska ulica |
|
38.016.000 |
1.186.560.000 |
|
|
|
|
10.85. |
Rekonstrukcija i sanacija Treće beogradske gimnazije. |
11.846.800 |
102.124.000 |
20.700.000 |
|
|
|
|
10.86. |
Sanacija objekta Gimnazije u Obrenovcu |
4.554.080 |
96.900.000 |
|
Svega Agencija za investicije i stanovanje: |
10.407.098.674 |
13.512.256.255 |
13.809.196.240 |
|||||
11 |
27 |
|
Agencija za javne nabavke |
11.1. |
Izvođenje radova na sanaciji objekata SRC "11. april" i Hale sportova |
120.000.000 |
55.000.000 |
|
|
|
|
|
11.2. |
Sanacija i adaptacija objekata škola |
14.000.000 |
|
|
Svega Agencija za javne nabavke: |
134.000.000 |
55.000.000 |
0 |
|||||
SVEGA |
30.414.857.806 |
35.176.496.538 |
34.212.586.240 |
Prihod od naknade za korišćenje građevinskog zemljišta usmerava se za realizaciju:
- programa zajedničke komunalne potrošnje,
- programa izrade urbanističke dokumentacije i praćenja sprovođenja urbanističkih planova i projekata,
- programa izgradnje i održavanja ulica i lokalnih nekategorisanih puteva,
- ostalih programa uređenja grada Beograda i
- drugih programa za izgradnju i održavanje objekata komunalne infrastrukture.
Prihodi od naknade za uređivanje građevinskog zemljišta i zakupa građevinskog zemljišta usmeravaju se za finansiranje Programa uređivanja građevinskog zemljišta i izgradnju kapitalnih objekata grada Beograda.
Prihodi od novčanih kazni za saobraćajne prekršaje, koristiće se u skladu sa Zakonom o bezbednosti saobraćaja na putevima.
Prihodi od naknada za zagađivanje životne sredine i od posebne naknade za zaštitu i unapređenje životne sredine koristiće se namenski za zaštitu i unapređenje životne sredine prema Programu grada i gradskih opština, a koji se donose u skladu sa Zakonom o zaštiti životne sredine.
Prihodi od naknade za korišćenje šuma i šumskog zemljišta koristiće se u skladu sa Zakonom o šumama.
Prihod od naknade za promenu namene obradivog poljoprivrednog zemljišta i sredstva ostvarena od davanja u zakup poljoprivrednog zemljišta, odnosno poljoprivrednog objekta u državnoj svojini usmeravaju se za realizaciju programa zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta.
Prihod od boravišne takse, usmerava se za potrebe u turizmu i turističku promociju i propagandu.
U tekuću budžetsku rezervu izdvajaju se sredstva u iznosu od 300.000.000 dinara.
Sredstava tekuće budžetske rezerve opredeljena su u obimu od 0,40% prihoda budžeta.
U stalnu budžetsku rezervu izdvajaju se sredstva u iznosu od 15.000.000 dinara.
Sredstva stalne budžetske rezerve opredeljena su u obimu od 0,02% ukupnih prihoda budžeta.
O korišćenju sredstava tekuće i stalne budžetske rezerve odlučuje gradonačelnik grada Beograda na predlog Sekretarijata za finansije.
Ukupna sredstva budžeta utvrđena su u iznosu od 91.337.811.580 dinara, a obuhvataju sredstva na podračunu izvršenja budžeta koji se vodi u okviru Konsolidovanog računa trezora grada Beograda.
Ukupna sredstva iz stava 1. ovog člana formirana su prihodima i primanjima iz sledećih izvora:
- prihodi iz budžeta u iznosu od 74.552.378.000 dinara - izvor finansiranja 01;
- sopstveni prihodi ustanova iz nadležnosti Grada u iznosu od 4.054.906.528 dinara - izvor finansiranja 04;
- prihodi od donacije od međunarodnih organizacija u iznosu od 129.960.000 dinara - izvor finansiranja 06;
- prihodi od donacija od ostalih nivoa vlasti u iznosu od 1.585.987.348 dinara - izvor finansiranja 07;
- prihodi od donacije od nevladinih organizacija i pojedinaca u iznosu od 56.600.000 dinara - izvor finansiranja 08;
- primanja od prodaje nefinansijske imovine u iznosu od 2.423.276.947 dinara - izvor finansiranja 09;
- primanja od domaćih zaduživanja u iznosu od 350.000.000 dinara - izvor finansiranja 10;
- primanja od inostranih zaduživanja u iznosu od 7.996.0000.000 dinara - izvor finansiranja 11;
- primanja od otplate datih kredita i prodaje finansijske imovine u iznosu od 4.000.000 dinara - izvor finansiranja 12,
- neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina u iznosu od 172.451.947 dinara - izvor finansiranja 13 i
- neutrošena sredstva donacija iz prethodnih godina u iznosu od 12.250.810 dinara - izvor finansiranja 15.
Sredstva iz stava 1. ovog člana raspoređuju se po korisnicima i to:
_______________
NAPOMENA:
Deo teksta ovog dokumenta nije u bazi, a može se videti na vebsajtu Grada Beograda: www.sllistbeograd.rs
Nosilac razdela iz člana 13. ove odluke je direktni budžetski korisnik sredstava budžeta grada Beograda.
U skladu sa Uputstvom za pripremu odluke o budžetu lokalne vlasti za 2013. godinu i projekcijama za 2014. i 2015. godinu, koje je doneo ministar nadležan za poslove finansija na osnovu odredbi člana 36a Zakona o budžetskom sistemu ("Službeni glasnik RS", br. 54/09, 73/10, 101/10, 101/11 i 93/12), i Zakonom o određivanju maksimalnog broja zaposlenih u lokalnoj administraciji ("Službeni glasnik RS", broj 104/09), broj zaposlenih kod korisnika budžeta grada Beograda (direktni i indirektni budžetski korisnici) ne može preći maksimalan broj zaposlenih na neodređeno i određeno vreme, i to:
- 3.876 zaposlenih na neodređeno vreme;
- 145 zaposlenih na određeno vreme;
- 7.101 zaposleni u predškolskim ustanovama na neodređeno vreme;
- 1.221 zaposleni u predškolskim ustanovama na određeno vreme.
U ovoj odluci o budžetu sredstva za plate se obezbeđuju za broj zaposlenih iz stava 1. ovog člana.
Prihodi i primanja budžeta prikupljaju se i naplaćuju u skladu sa zakonom i drugim propisima nezavisno od iznosa utvrđenih ovom odlukom za pojedine vrste prihoda i primanja.
Naredbodavac za izvršenje budžeta je gradonačelnik grada Beograda i odgovoran je za izvršenje ove odluke.
Gradonačelnik je odgovoran za sprovođenje fiskalne politike i upravljanje javnom imovinom, prihodima i primanjima i rashodima i izdacima na način koji je u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu.
Gradonačelnik grada Beograda može doneti odluku o promeni iznosa aproprijacija i prenosu aproprijacije u tekuću budžetsku rezervu u skladu sa članom 61. Zakona o budžetskom sistemu.
Direktni korisnik budžetskih sredstava uz odobrenje Sekretarijata za finansije Gradske uprave, može izvršiti preusmeravanje aproprijacija odobrenih na ime određenog rashoda u iznosu do 5% vrednosti aproprijacije za rashod čiji se iznos umanjuje.
Preusmeravanje aproprijacija odnosi se na aproprijacije iz prihoda iz budžeta, dok se iz ostalih izvora mogu menjati bez ograničenja.
Ako u toku godine dođe do promene okolnosti koja ne ugrožava utvrđene prioritete unutar budžeta, gradonačelnik donosi odluku da se iznos aproprijacije koji nije moguće iskoristiti prenese u tekuću budžetsku rezervu i može se koristiti za namene koje nisu predviđene budžetom ili za namene za koje nisu predviđena sredstva u dovoljnom obimu.
Ukupan iznos preusmeravanja sredstava iz stava 4. ovog člana ne može biti veći od iznosa razlike između budžetom odobrenih sredstava tekuće budžetske rezerve i polovine maksimalno mogućeg iznosa sredstava tekuće budžetske rezerve utvrđenog zakonom.
U slučaju da se budžetu grada Beograda iz drugog budžeta (republike ili druge lokalne samouprave) opredele aktom namenska transferna sredstva uključujući i namenska transferna sredstva za nadoknadu šteta usled elementarnih nepogoda, kao i u slučaju ugovaranja donacije čiji iznosi nisu mogli biti poznati u postupku donošenja ove odluke, Sekretarijat za finansije na osnovu tog akta otvara odgovarajuće aproprijacije za izvršavanje rashoda po tom osnovu.
Sekretarijat za finansije Gradske uprave grada Beograda obavezan je da redovno prati izvršenje budžeta i najmanje dva puta godišnje, odnosno u roku od 15 dana po isteku šestomesečnog i devetomesečnog perioda, informiše gradonačelnika grada Beograda.
U roku od 15 dana po donošenju izveštaja iz stava 1. ovog člana gradonačelnik grada Beograda usvaja i dostavlja izveštaj Skupštini grada.
Sredstva tekuće budžetske rezerve u iznosu od 300.000.000 dinara, koristiće se na osnovu rešenja o upotrebi sredstava tekuće budžetske rezerve koja donosi gradonačelnik grada Beograda, na predlog Sekretarijata za finansije Gradske uprave grada Beograda.
Sredstva tekuće budžetske rezerve koriste se za neplanirane svrhe za koje aproprijacije nisu izvršene ili za svrhe za koje se u toku godine pokaže da planirane aproprijacije nisu bile dovoljne. Odobrena sredstva po ovom osnovu predstavljaju povećanje aproprijacije direktnih korisnika za određene namene i iskazuju se na kontu za čiju namenu su sredstva usmerena.
Sredstva stalne budžetske rezerve u iznosu od 15.000.000 dinara, koristiće se za finansiranje rashoda grada Beograda u otklanjanju posledica vanrednih okolnosti, kao što su poplava, suša, zemljotres, požar, klizišta, snežni nanosi, grad, životinjske i biljne bolesti, ekološka katastrofa i druge elementarne nepogode, odnosno drugih vanrednih događaja koji mogu da ugroze život i zdravlje ljudi ili prouzrokuju štetu većih razmera. Rešenja o upotrebi sredstava stalne budžetske rezerve donosi gradonačelnik grada Beograda, na predlog Sekretarijata za finansije Gradske uprave grada Beograda.
Novčana sredstva budžeta grada Beograda i direktnih i indirektnih korisnika sredstava budžeta kao i drugih korisnika javnih sredstava koji su uključeni u konsolidovani račun trezora, vode se i deponuju na konsolidovanom računu trezora.
Slobodna novčana sredstva Konsolidovanog računa trezora grada Beograda, koja preostanu po izvršenju obaveza budžeta grada Beograda, osim prihoda za koje je u posebnom zakonu, odnosno propisu grada Beograda utvrđena namena koja ograničava upotrebu tih sredstava, mogu se investirati na domaćem finansijskom tržištu novca.
Slobodna novčana sredstva Konsolidovanog računa trezora grada Beograda mogu se koristiti za prevremeno vraćanje kredita u cilju smanjenja obaveza grada Beograda, deponovanje sredstava kod Narodne banke Srbije ili kod poslovnih banaka koje imaju odgovarajući bonitet, uz polaganje odgovarajućih kvalitetnih instrumenata obezbeđenja, odnosno mogu se investirati u hartije od vrednosti republike, u hartije od vrednosti Narodne banke Srbije, ostalim nivoima vlasti ili bankama koje daju kao zalogu odgovarajuće obezbeđenje.
Trezor vrši prevremeno vraćanje duga, deponovanje i investiranje sredstava iz stava 3. ovog člana na osnovu pojedinačne odluke gradonačelnika grada Beograda o deponovanju, odnosno investiranju u skladu sa zakonom.
Plaćanje sa konsolidovanog računa trezora za realizaciju obaveza drugih korisnika javnih sredstava, u smislu Zakona o budžetskom sistemu, koji su uključeni u sistem konsolidovanog računa trezora, neće se vršiti ukoliko ovi korisnici nisu dobili saglasnost na finansijski plan na način propisan zakonom, odnosno aktom gradonačelnika i ukoliko taj plan nisu dostavili Upravi za trezor.
Raspored i korišćenje sredstava utvrđenih u članu 13. ove odluke vršiće se na osnovu godišnjeg finansijskog plana direktnog korisnika budžeta koji donosi rukovodilac tog budžetskog korisnika, u roku od 10 dana od dana stupanja na snagu ove odluke.
Godišnjim finansijskim planom iz stava 1. ovog člana sredstva budžeta raspoređuju se po bližim namenama, u skladu sa ekonomskom i funkcionalnom klasifikacijom i po izvorima finansiranja. Na finansijski plan iz stava 1. ovog člana saglasnost daje gradonačelnik grada Beograda po prethodno pribavljenom mišljenju Sekretarijata za finansije Gradske uprave grada Beograda.
Finansijski plan direktnog korisnika menja se istovremeno sa promenom aproprijacija utvrđenih članom 13. ove odluke u skladu sa zakonom.
Izmene finansijskog plana u okviru aproprijacija utvrđenih članom 13. ove odluke mogu se vršiti najviše jedanput mesečno.
Raspored i korišćenje sredstava u 2013. godini vršiće se po posebnom aktu (program, rešenje, zaključak) koji donosi gradonačelnik na predlog direktnog korisnika budžetskih sredstava za izvršene aproprijacije prema namenama u okviru sledećih razdela:
- Razdeo 04 - Sekretarijat za finansije
funkcija 090 - Socijalna zaštita neklasifikovana na drugom mestu, ekonomska klasifikacija 451 - subvencije javnim nefinansijskim preduzećima i organizacijama u iznosu od 44.500.000 dinara;
funkcija 160 - Opšte javne usluge koje nisu klasifikovane na drugom mestu, ekonomska klasifikacija 463 - transferi ostalim nivoima vlasti u iznosu od 25.000.000 dinara, ekonomska klasifikacija 464 - dotacije organizacijama obaveznog socijalnog osiguranja u iznosu od 7.000.000 dinara i ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama, pozicija 1 - društvene, nevladine i verske organizacije u iznosu od 11.072.000 dinara;
funkcija 320 - protivpožarna zaštita, ekonomska klasifikacija 463 - dotacije i transferi ostalim nivoima vlasti u iznosu od 400.000 dinara i ekonomska klasifikacija 481- dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 100.000 dinara.
- Razdeo 09 - Sekretarijat za zaštitu životne sredine
funkcija 560 - zaštita životne sredine neklasifikovana na drugom mestu, ekonomska klasifikacija 424 - specijalizovane usluge u iznosu od 91.000.000 dinara i ekonomska klasifikacija 426 - materijal u iznosu od 89.000.000 dinara.
- Razdeo 10 - Sekretarijat za privredu
funkcija 410 - opšti ekonomski i komercijalni poslovi po pitanju rada, ekonomska klasifikacija 454 - subvencije privatnim preduzećima u iznosu od 33.706.504 dinara i ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 5.000.000 dinara.
- Razdeo 11 - Sekretarijat za kulturu
funkcija 820 - usluge kulture, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama, pozicija 2 - dotacije za realizaciju programa u iznosu od 75.715.000 dinara.
- Razdeo 12 - Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu
funkcija 911 - predškolsko obrazovanje, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 500.000 dinara.
funkcija 912 - osnovno obrazovanje, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 2. 625.000 dinara.
funkcija 920 - srednje obrazovanje, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 2.000.000 dinara.
- Razdeo 13 - Sekretarijat za sport i omladinu
funkcija 810 - usluge rekreacije i sporta, ekonomska klasifikacija 465 - ostale dotacije i transferi u iznosu od 118.250.000 i ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 327.590.643 dinara.
funkcija 950 - usluge rekreacije i sporta, ekonomska klasifikacija 465 - ostale dotacije i transferi u iznosu od 1.710.000 i ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 17.920.000 dinara
- Razdeo 14 - Sekretarijat za zdravstvo
funkcija 740 - usluge javnog zdravstva, ekonomska klasifikacija 424 - specijalizovane usluge u iznosu od 45.000.000 dinara.
- Razdeo 15 - Sekretarijat za socijalnu zaštitu
Funkcija 010 - bolest i invalidnost, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 12.150.000 dinara,
Funkcija 070 - socijalna pomoć ugroženom stanovništvu, ekonomska klasifikacija 472 - naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta za deo sredstava planiran za isplatu pomoći ugroženim kategorijama penzionera, proširenih prava trudnica i jednokratnih socijalnih pomoći nezaposlenim porodiljama, u skladu sa propisima, odnosno odlukama Skupštine grada Beograda i ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 50.000.000 dinara.
Funkcija 090 - socijalna zaštita neklasifikovana na drugom mestu, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 3.000.000 dinara.
- Razdeo 25 - Kancelarija za mlade
Funkcija 150 - opšte javne usluge, istraživanje i razvoj, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 9.100.000 dinara.
- Razdeo 26 - Agencija za evropske integracije i saradnju sa udruženjima
Funkcija 160 - opšte javne usluge neklasifikovane na drugom mestu, ekonomska klasifikacija 481 - dotacije nevladinim organizacijama u iznosu od 5.000.000 dinara.
Direktni i indirektni korisnici sredstava budžeta mogu koristiti sredstva raspoređena ovom odlukom samo za namene za koje su im ta sredstva odobrena.
Korisnici sredstava budžeta, koji određeni rashod izvršavaju iz sredstava budžeta i iz drugih izvora, obavezni su da izmirenje tog rashoda prvo vrše iz prihoda iz tih drugih izvora.
Funkcioner, odnosno rukovodilac direktnog, odnosno indirektnog korisnika budžetskih sredstava, odgovoran je za preuzimanje obaveza, njihovu verifikaciju, izdavanje naloga za plaćanje koje treba izvršiti iz sredstava organa kojim rukovodi i izdavanje naloga za uplatu sredstava koja pripadaju budžetu.
Funkcioner, odnosno rukovodilac direktnog, odnosno indirektnog korisnika budžetskih sredstava odgovoran je za zakonitu, namensku, ekonomičnu i efikasnu upotrebu budžetskih aproprijacija.
Funkcioner, odnosno rukovodilac direktnog, odnosno indirektnog korisnika budžetskih sredstava, može preneti pojedina ovlašćenja iz stava 1. ovog člana na druga lica u direktnom, odnosno indirektnom korisniku budžetskih sredstava.
Korisnici sredstava budžeta mogu preuzimati obaveze na teret budžeta samo do iznosa aproprijacije utvrđene ovom odlukom.
Izuzetno od stava 1. ovog člana, korisnici iz stava 1. ovog člana mogu preuzeti obaveze po ugovoru koji se odnosi na kapitalne izdatke i zahteva plaćanje u više godina, na osnovu predloga Sekretarijata za finansije.
Preuzete obaveze čiji je iznos veći od iznosa sredstava koji je predviđen ovom odlukom ili su u suprotnosti sa Zakonom o budžetskom sistemu, ne mogu se izvršavati na teret budžeta.
Obaveze preuzete, u skladu sa odobrenim aproprijacijama u 2012. godini, a neizvršene u toku te godine, prenose se i imaju status preuzetih obaveza i u 2013. godini i izvršavaju se na teret odobrenih aproprijacija ovom odlukom.
Preuzete obaveze i sve finansijske obaveze moraju biti izvršene isključivo na principu gotovinske osnove sa konsolidovanog računa trezora osim ako je zakonom, odnosno aktom Vlade predviđen drugačiji metod.
U budžetskoj 2013. godini obračun i isplata plata, kao i obračun i isplata božićnih, godišnjih i jubilarnih nagrada i drugih vrsta nagrada i bonusa predviđenih posebnim i pojedinačnim kolektivnim ugovorima, za direktne i indirektne korisnike sredstava budžeta grada Beograda, vršiće se u skladu sa Zakonom o budžetu Republike Srbije.
Obaveze prema korisnicima budžetskih sredstava izvršavaju se srazmerno ostvarenim primanjima budžeta.
Ako se u toku godine primanja smanje, izdaci budžeta izvršavaće se po prioritetima, i to obaveze utvrđene zakonskim propisima na postojećem nivou i minimalni stalni troškovi neophodni za nesmetano funkcionisanje korisnika budžetskih sredstava.
Gradonačelnik može obustaviti privremeno izvršenje pojedinih izdataka budžeta, u slučaju da se izdaci povećaju ili primanja budžeta smanje.
Ukoliko u toku realizacije sredstava predviđenih ovom odlukom dođe do izmena u Pravilniku o standardnom klasifikacionom okviru i kontnom planu za budžetski sistem Sekretarijat za finansije Gradske uprave grada Beograda izvršiće odgovarajuće izmene ove odluke.
Raspored ostvarenih primanja budžeta vrši se tromesečnim planovima za izvršenje budžeta koje donosi Sekretarijat za finansije Gradske uprave grada Beograda.
Direktni i indirektni korisnici sredstava budžeta mogu da vrše plaćanja do visine mesečnih kvota koje odredi Sekretarijat za finansije Gradske uprave grada Beograda.
Prilikom određivanja kvota za direktne korisnike budžetskih sredstava Sekretarijat za finansije Gradske uprave grada Beograda ima u vidu sredstva planirana u budžetu za direktnog budžetskog korisnika kao i likvidne mogućnosti budžeta.
Sredstva raspoređena za finansiranje rashoda i izdataka, odnosno programa korisnika budžeta, prenose se na osnovu njihovog zahteva, a u skladu sa utvrđenim iznosom aproprijacija, odnosno utvrđenim kvotama.
Uz zahtev za prenos, korisnici su dužni da dostave kompletnu dokumentaciju za plaćanje na osnovu koje je utvrđena obaveza korisnika budžetskih sredstava.
Transferna sredstva prema indirektnim korisnicima budžeta grada Beograda mogu vršiti svi direktni korisnici budžetskih sredstava kada transferišu sredstva indirektnom korisniku na istom nivou vlasti.
Direktni korisnici budžetskih sredstava su dužni da, na zahtev, Sekretarijatu za finansije Gradske uprave grada Beograda stave na uvid dokumentaciju o njihovom finansiranju, kao i da dostavljaju izveštaje o ostvarenju prihoda i izvršenju rashoda u određenom vremenskom periodu.
Ukoliko indirektni korisnik budžetskih sredstava radnjama u okviru obavljanja svoje delatnosti izazove sudski spor, izvršenje pravosnažnih sudskih odluka i sudska poravnanja neće se izvršavati na teret sredstava budžeta.
Direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava, čija se delatnost u celini ili pretežno finansira iz budžeta obračunavaće amortizaciju sredstava za rad u 2013. godinu, na teret kapitala, srazmerno delu sredstava obezbeđenih iz budžeta i sredstava ostvarenih po osnovu donacija.
Ugovori o nabavci dobara, pružanju usluga i izvođenju građevinskih radova, koje zaključuju direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava moraju biti dodeljeni u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.
Nabavkom male vrednosti, u smislu propisa o javnim nabavkama smatra se nabavka čija je vrednost definisana zakonom kojim se uređuje budžet Republike Srbije za 2013. godinu.
Javna preduzeća i drugi oblici organizovanja čiji je osnivač grad Beograd, dužni su da najkasnije do 30. novembra tekuće budžetske godine deo od najmanje 50% dobiti po završnom računu za 2012. godinu uplate u budžet grada Beograda prema dinamici koju odredi Sekretarijat za finansije.
Upravni odbor je odgovoran za postupanje u skladu sa stavom 1. ovog člana.
Grad Beograd se može zaduživati uzimanjem kredita ili emitovanjem hartija od vrednosti, pod uslovom da te hartije od vrednosti mogu kupiti isključivo Republika Srbija i finansijske institucije.
Odluku o kapitalnom zaduživanju grada donosi Skupština grada Beograda, po prethodno pribavljenom mišljenju Ministarstva finansija Republike Srbije.
Grad se može zadužiti u zemlji i inostranstvu, odnosno na domaćem i inostranom tržištu, u domaćoj i stranoj valuti.
Za finansiranje deficita tekuće likvidnosti, koji može da nastane usled neuravnoteženosti kretanja u prihodima i rashodima budžeta, gradonačelnik se može zadužiti u skladu sa odredbama člana 35. Zakona o javnom dugu ("Službeni glasnik RS", br. 61/05, 107/09 i 78/11).
Korisnici budžetskih sredstava preneće na račun izvršenja budžeta, do 31. decembra 2012. godine, sva sredstva koja nisu utrošena za finansiranje rashoda u 2012. godini, koja su ovim korisnicima preneta u skladu sa Odlukom o budžetu grada Beograda za 2012. godinu.
Ovu odluku objaviti u "Službenom listu grada Beograda" i dostaviti ministarstvu nadležnom za poslove finansija.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Beograda", a primenjivaće se od 1. januara 2013. godine.