ODLUKA

O PROGRAMU INVESTICIONIH AKTIVNOSTI JAVNOG KOMUNALNOG PREDUZEĆA "TRŽNICA" NOVI SAD ZA 2013. GODINU

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 56/2012)

Član 1

Ovom odlukom utvrđuje se Program investicionih aktivnosti Javnog komunalnog preduzeća "Tržnica" Novi Sad za 2013. godinu (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ove odluke.

Član 2

Nosilac investicionih aktivnosti predviđenih Programom je Javno komunalno preduzeće "Tržnica" Novi Sad (u daljem tekstu: Preduzeće).

Član 3

Za realizaciju Programa planirana su sredstva u budžetu Grada Novog Sada za 2013. godinu - kapitalne subvencije u iznosu od 30.000.000,00 dinara.

Član 4

Ukoliko planirana sredstva iz člana 3. ove odluke ne budu dovoljna za realizaciju Programa, nedostajuća sredstva obezbediće se iz sopstvenih sredstava Preduzeća.

Član 5

Zahtev za prenos sredstava iz člana 3. ove odluke, uz priloženu dokumentaciju, Preduzeće dostavlja Gradskoj upravi za komunalne poslove (u daljem tekstu: Gradska uprava) koja vrši nadzor nad sprovođenjem Programa.

Prenos sredstava iz člana 3. ove odluke na račun Preduzeća vrši se na osnovu zahteva koji priprema Gradska uprava u skladu sa propisima.

Član 6

Kada se sredstva iz člana 3. ove odluke ne ostvaruju u planiranom iznosu, Gradonačelnik Grada Novog Sada (u daljem tekstu: Gradonačelnik) utvrdiće prioritetne radove.

Član 7

Ako se utvrdi da planirana sredstva neće biti utrošena zbog objektivnih okolnosti, Gradska uprava, uz prethodnu saglasnost Gradonačelnika, može da izvrši preraspodelu planiranih sredstava po pozicijama Programa u okviru iste grupe aktivnosti.

Član 8

Preduzeće podnosi Skupštini Grada Novog Sada šestomesečni i godišnji izveštaj o realizaciji Programa.

Član 9

Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada", a primenjivaće se od 1. januara 2013. godine.

 

PROGRAM
INVESTICIONIH AKTIVNOSTI JAVNOG KOMUNALNOG PREDUZEĆA "TRŽNICA" NOVI SAD ZA 2013. GODINU

Br. pozicije

PROGRAMSKA POZICIJA

Vrednost bez PDV-a

1.

OPREMA

1.1.

Projekt uvođenja elektronske naplate pijačarine (I faza)

 

1.1.1.

Nabavka hardvera za elektronsku naplatu pijačarine za upravnu zgradu i pijace

3.493.000,00

1.1.2.

Nabavka i instaliranje softvera za elektronsku naplatu pijačarine u upravnoj zgradi i na pijacama

3.490.000,00

1.1.3.

Nabavka i postavljanje optičkog kabla sa pripadajućom opremom za elektronsku naplatu pijačarine i povezivanje upravne zgrade sa pijacama u Novom Sadu

3.000.000,00

 

UKUPNO OPREMA

9.983.000,00

2.

USLUGE

 

2.1.

Sanacija krova upravne zgrade na Futoškoj pijaci

5.000.000,00

2.2.

Rekonstrukcija poslovnog i magacinskog prostora na Futoškoj pijaci

3.493.000,00

 

UKUPNO USLUGE

8.493.000,00

3.

GRAĐEVINSKI RADOVI

 

3.1.

Investiciono održavanje platoa na Ribljoj pijaci - skidanje asfalta, betona, popravka kanalizacione mreže, šahtova, slivnika i postavljanje novog asfaltnog zastora

11.524.000,00

 

UKUPNO GRAĐEVINSKI RADOVI

11.524.000,00

 

UKUPNO (1 - 3):

30.000.000,00