ODLUKAO PROGRAMU INVESTICIONIH AKTIVNOSTI JAVNOG KOMUNALNOG PREDUZEĆA "TRŽNICA" NOVI SAD ZA 2013. GODINU("Sl. list Grada Novog Sada", br. 56/2012) |
Ovom odlukom utvrđuje se Program investicionih aktivnosti Javnog komunalnog preduzeća "Tržnica" Novi Sad za 2013. godinu (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ove odluke.
Nosilac investicionih aktivnosti predviđenih Programom je Javno komunalno preduzeće "Tržnica" Novi Sad (u daljem tekstu: Preduzeće).
Za realizaciju Programa planirana su sredstva u budžetu Grada Novog Sada za 2013. godinu - kapitalne subvencije u iznosu od 30.000.000,00 dinara.
Ukoliko planirana sredstva iz člana 3. ove odluke ne budu dovoljna za realizaciju Programa, nedostajuća sredstva obezbediće se iz sopstvenih sredstava Preduzeća.
Zahtev za prenos sredstava iz člana 3. ove odluke, uz priloženu dokumentaciju, Preduzeće dostavlja Gradskoj upravi za komunalne poslove (u daljem tekstu: Gradska uprava) koja vrši nadzor nad sprovođenjem Programa.
Prenos sredstava iz člana 3. ove odluke na račun Preduzeća vrši se na osnovu zahteva koji priprema Gradska uprava u skladu sa propisima.
Kada se sredstva iz člana 3. ove odluke ne ostvaruju u planiranom iznosu, Gradonačelnik Grada Novog Sada (u daljem tekstu: Gradonačelnik) utvrdiće prioritetne radove.
Ako se utvrdi da planirana sredstva neće biti utrošena zbog objektivnih okolnosti, Gradska uprava, uz prethodnu saglasnost Gradonačelnika, može da izvrši preraspodelu planiranih sredstava po pozicijama Programa u okviru iste grupe aktivnosti.
Preduzeće podnosi Skupštini Grada Novog Sada šestomesečni i godišnji izveštaj o realizaciji Programa.
Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada", a primenjivaće se od 1. januara 2013. godine.
PROGRAM
INVESTICIONIH AKTIVNOSTI JAVNOG KOMUNALNOG PREDUZEĆA "TRŽNICA" NOVI SAD ZA 2013. GODINU
Br. pozicije |
PROGRAMSKA POZICIJA |
Vrednost bez PDV-a |
1. |
OPREMA |
|
1.1. |
Projekt uvođenja elektronske naplate pijačarine (I faza) |
|
1.1.1. |
Nabavka hardvera za elektronsku naplatu pijačarine za upravnu zgradu i pijace |
3.493.000,00 |
1.1.2. |
Nabavka i instaliranje softvera za elektronsku naplatu pijačarine u upravnoj zgradi i na pijacama |
3.490.000,00 |
1.1.3. |
Nabavka i postavljanje optičkog kabla sa pripadajućom opremom za elektronsku naplatu pijačarine i povezivanje upravne zgrade sa pijacama u Novom Sadu |
3.000.000,00 |
|
UKUPNO OPREMA |
9.983.000,00 |
2. |
USLUGE |
|
2.1. |
Sanacija krova upravne zgrade na Futoškoj pijaci |
5.000.000,00 |
2.2. |
Rekonstrukcija poslovnog i magacinskog prostora na Futoškoj pijaci |
3.493.000,00 |
|
UKUPNO USLUGE |
8.493.000,00 |
3. |
GRAĐEVINSKI RADOVI |
|
3.1. |
Investiciono održavanje platoa na Ribljoj pijaci - skidanje asfalta, betona, popravka kanalizacione mreže, šahtova, slivnika i postavljanje novog asfaltnog zastora |
11.524.000,00 |
|
UKUPNO GRAĐEVINSKI RADOVI |
11.524.000,00 |
|
UKUPNO (1 - 3): |
30.000.000,00 |