ODLUKAO LOKALNIM ADMINISTRATIVNIM TAKSAMA("Sl. glasnik grada Požarevca", br. 3/2009 i 13/2012) |
Ovom Odlukom uvode se lokalne administrativne takse (u daljem tekstu: taksa), i utvrđuju se spisi i radnje za koje se uvode takse, nastanak taksene obaveze, obveznik takse, način plaćanja takse, povraćaj takse, oslobađanje od plaćanja takse i visina takse.
Pojedini izrazi upotrebljeni u ovoj odluci, u smislu ove odluke imaju sledeće značenje:
1. "zahtev" jeste predlog, prijava, molba i drugi podnesak, uključujući i podneske podnete na obrascu, odnosno saopštenje koje se upućuje organu, kao i usmeno obraćanje organu, kojim se pokreće postupak kod organa;
2. "organi" jesu organi grada Požarevca kada vrše poslove iz svoje izvorne nadležnosti i organi gradskih opština na teritoriji grada Požarevca, kao i javna preduzeća, ustanove i druge organizacije kojima je povereno obavljanje određenih poslova i vršenje javnih ovlašćenja iz izvorne nadležnosti grada Požarevca;
3. "tarifa" jeste tarifa lokalnih administrativnih taksi, koja je sastavni deo ove odluke.
Za spise i radnje u upravnim stvarima, kao i za druge spise i radnje kod organa, plaćaju se takse po odredbama ove odluke.
Iznosi taksi propisani su tarifom.
Taksa se ne može naplatiti ako Tarifom nije propisana, niti se može naplatiti u iznosu većem ili manjem od propisanog.
Ako Tarifom nije drukčije propisano, taksena obaveza nastaje:
1. za zahteve - u trenutku njihovog podnošenja;
2. za rešenja, dozvole i druge isprave - u trenutku podnošenja zahteva za njihovo izdavanje;
3. za upravne radnje - u trenutku podnošenja zahteva za izvršenje tih radnji.
Taksa se plaća u trenutku nastanka taksene obaveze, ako ovom odlukom nije drukčije propisano.
Obveznik takse (u daljem tekstu: obveznik) jeste lice koje se zahtevom obraća organu radi pokretanja upravnog, odnosno drugog postupka kod organa.
Ako za propisanu taksu postoji više obveznika, njihova obaveza je solidarna.
IV NAČIN UTVRĐIVANJA VREDNOSTI PREDMETA RADI PLAĆANJA TAKSE
Ako se na zahtev obveznika izdaje rešenje, isprava, dokument ili pismeno u više primeraka, za drugi i svaki sledeći primerak plaća se taksa u visini 50% takse za prvi primerak, ako ovom odlukom nije drukčije propisano.
Ako u postupku jedan ili više obveznika podnesu više zahteva koji imaju isti pravni osnov a donosi se jedno rešenje taksa se plaća za svaki pojedinačni zahtev, ako Tarifom nije drukčije određeno.
Ako je tarifom propisano da se taksa plaća prema vrednosti predmeta, osnovica za obračun takse je vrednost predmeta naznačena u zahtevu kojim se pokreće postupak.
Ako vrednost predmeta nije naznačena u zahtevu ili je naznačena manja vrednost od stvarne, vrednost predmeta iz stava 1. ovog člana utvrdiće rešenjem organ koji vodi postupak.
Taksa se plaća u novcu.
Takse za spise i radnje organa plaćaju se u dinarima u iznosima propisanim tarifom, odnosno iznosima usklađenim shodno odredbama člana 25. ove odluke.
Obveznik je dužan da uz zahtev priloži odgovarajući dokaz da je taksu platio, osim u slučajevima iz člana 15. stav. 2. ove odluke, kada se uplata vrši u gotovom novcu.
Dokaz o uplati odgovarajuće takse pridružuje se predmetu.
Taksa se plaća u propisanom iznosu za zahtev i za spise i radnje koje se u vezi sa tim zahtevom donose, odnosno vrše, ako ovom odlukom nije drukčije propisano.
U slučaju kad je taksa propisana u procentualnom iznosu, obračunavanje takse vrši se tako što se dinarski iznos do pet dinara ne uzima u obzir, a iznos preko pet dinara zaokružuje na deset dinara.
U rešenju ili drugoj ispravi za koju je taksa plaćena, označava se da je taksa plaćena, iznos takse koji je plaćen i tarifni broj po kojem je taksa plaćena.
Ako obveznik koji je dužan da plati taksu, organu neposredno podnese zahtev uz koji nije priložen dokaz o plaćenoj taksi u propisanom iznosu, osim u slučaju uplate u gotovom novcu, odgovorno lice organa nadležnog za prijem zahteva zatražiće od obveznika da podnese dokaz o uplati propisane takse u roku od deset dana od dana podnošenja zahteva i upozoriti ga na posledice neplaćanja takse, o čemu se na podnetom zahtevu sačinjava zabeleška.
Ako zahtev, uz koji nije priložen dokaz o plaćenoj taksi u propisanom iznosu stigne poštom, odgovorno lice organa nadležnog za prijem zahteva pozvaće obveznika pismenom opomenom da, u roku od deset dana od dana prijema opomene, plati propisanu taksu i taksu za opomenu i upozoriti ga na posledice neplaćanja takse.
Ako obveznik u roku iz stava 1. i 2. ovog člana ne podnese dokaz da je taksa uplaćena u propisanom iznosu, naplata propisane takse i takse za opomenu iz stava 2. ovog člana vrši se pre uručenja zatraženog rešenja ili druge isprave, odnosno pre saopštenja obvezniku da je radnja izvršena.
Ako obveznik iz stava 1. i 2. ovog člana ne podnese dokaz da je propisana taksa, kao i taksa za opomenu, uplaćena, nadležni organ će obavestiti obveznika kada spis bude donet, odnosno radnja izvršena i, ako takse ne budu uplaćene i dokaz o tome dostavljen nadležnom organu, po isteku deset dana od dana obaveštenja obavestiti Poresku upravu i priložiti potrebne dokaze, radi pokretanja postupka prinudne naplate.
Za zahteve koji bez priloženog dokaza o plaćenoj taksi u propisanom iznosu stignu poštom iz inostranstva, uručenje zatraženog rešenja ili druge isprave, odnosno saopštenje obavezniku da je radnja izvršena, izvršiće se po prijemu tog dokaza.
Taksa se uplaćuje na propisani uplatni račun javnih prihoda.
Izuzetno, taksa iz stav 1. ovog člana može se uplatiti u gotovom novcu samo u slučaju ako u mestu gde je nastala obaveza plaćanja takse nema mogućnosti za uplatu na propisani uplatni račun javnih prihoda, u kom slučaju je odgovorno lice organa nadležnog za prijem zahteva dužno da uplatiocu takse izda potvrdu o uplati.
Odgovorno lice organa nadležnog za prijem zahteva dužno je da drugi primerak (kopiju) potvrde iz stava 2. ovog člana mehanički spoji sa zahtevom.
Odgovorno lice organa nadležnog za prijem zahteva dužno je da o naplaćenoj taksi u gotovom novcu i izdatim potvrdama iz stava 2. ovog člana vodi evidenciju i postupa u skladu sa Odlukom o uslovima i načinu plaćanja u gotovom novcu u dinarima za pravna lica i za fizička lica koja obavljaju delatnost ("Službeni glasnik RS", br. 57/04, 114/05, 45/07 i 12/08).
Obveznik koji je platio taksu koju nije bio dužan da plati ili je taksu platio u iznosu većem od propisanog ili je taksu platio za radnju koju organ iz bilo kojih razloga nije izvršio, ima pravo na povraćaj takse.
Postupak za povraćaj takse pokreće se na zahtev obveznika i isti je oslobođen plaćanja takse.
O zahtevu za povraćaj takse odlučuje organ koji je rešavao po zahtevu.
U pogledu povraćaja, kamate, prinudne naplate, zastarelosti i ostalog što nije posebno propisano ovom odlukom, shodno se primenjuju propisi kojima se uređuje poreski postupak i poreska administracija.
VII OSLOBOĐENJA OD PLAĆANJA TAKSE
Oslobađaju se plaćanja takse:
1) organi, organizacije i institucije Republike Srbije;
2) organi i organizacije autonomnih pokrajina, odnosno jedinica lokalne samouprave;
3) organizacije obaveznog socijalnog osiguranja;
4) ustanove osnovane od strane Republike Srbije, autonomnih pokrajina, odnosno jedinica lokalne samouprave;
5) crkve i verske zajednice, registrovane u skladu sa Zakonom o crkvama i verskim zajednicama;
6) Crveni krst Srbije; i
7) lica koja su korisnici socijalne pomoći Centra za socijalni rad, što dokazuju rešenjem Centra.
Ne plaća se taksa za:
1) spise i radnje u postupcima koji se vode po službenoj dužnosti;
2) spise i radnje u postupku za povraćaj više ili pogrešno plaćenih javnih prihoda, kao i za refakciju, odnosno za refundaciju javnih prihoda;
3) spise i radnje u postupku za ispravljanje grešaka u rešenjima, drugim ispravama i službenim evidencijama;
4) prijave i priloge uz njih za utvrđivanje javnih prihoda, spise i radnje u postupku za utvrđivanje smanjenja katastarskog prihoda zbog elementarnih nepogoda, biljnih bolesti, štetočina i drugih vanrednih događaja, kao i spise i radnje za ostvarivanje zakonom propisanih poreskih podsticaja i oslobođenja kod plaćanja javnih prihoda;
5) spise i radnje za ostvarivanje prava iz obaveznog socijalnog osiguranja, socijalne zaštite, boračko-invalidske zaštite i zaštite civilnih invalida rata, odnosno prava u skladu sa propisima kojima se uređuje finansijska podrška porodici sa decom;
6) spise i radnje u vezi sa predškolskim i školskim vaspitanjem i obrazovanjem, obrazovanjem studenata, stručnim usavršavanjem, odnosno prekvalifikacijom;
7) spise i radnje, kao i priloge koji se moraju podneti uz zahtev, u vezi sa regulisanjem vojne obaveze;
8) spise i radnje u postupku za sahranjivanje;
9) podneske upućene organima za predstavke i pritužbe;
10) spise i radnje u postupku za zasnivanje radnog odnosa i ostvarivanje prava po tom osnovu;
11) spise i radnje za koje je oslobođenje od plaćanja takse uređeno međunarodnim ugovorom;
12) spise i radnje u postupku za sastavljanje, odnosno ispravljanje biračkih spiskova, kao i spiskova za kandidovanje;
13) spise i radnje za koje je oslobođenje od plaćanja takse posebno propisano tarifom;
14) za potvrdu o prijemu zahteva;
15) za potvrdu o pravosnažnosti ili izvršnosti koja se stavlja na upravni akt.
Ako je postupak pokrenut na zahtev više obveznika, od kojih su neki oslobođeni plaćanja takse, taksu u tom postupku plaća obveznik koji nije oslobođen plaćanja takse.
Strani državljani, pod uslovom uzajamnosti, imaju pravo na takseno oslobođenje za istorodne spise i radnje kao i državljani Republike Srbije u državi čiji je strano lice državljanin.
U rešenju, ispravi, dokumentu ili pismenom, koji se izdaje bez plaćanja takse, mora se označiti svrha izdavanja i osnov oslobođenja od plaćanja takse.
Rešenje, isprava, dokument ili pismeno iz stava 1. ovog člana može se koristiti samo u svrhu za koju je izdato.
Dinarski iznosi taksi iz Tarife usklađuju se godišnje, sa godišnjom stopom rasta troškova života, koju objavljuje Republički organ nadležan za poslove statistike, pri čemu se zaokruživanje vrši tako što se iznos do pet dinara ne uzima u obzir, a iznos preko pet dinara zaokružuje se na deset dinara.
Prilikom usklađivanja dinarskih iznosa taksi, u skladu sa stavom 1. ovog člana, osnovica za usklađivanje su poslednji objavljeni usklađeni dinarski iznosi taksi.
Gradsko veće grada Požarevca, na predlog Gradske uprave-organizacione jedinice u čijem delokrugu rada su poslovi finansija, na početku svake godine objavljuje usklađene dinarske iznose taksi iz stava 1. ovog člana.
Usklađene dinarske iznose taksi iz stava 1. ovog člana objavljuju se u "Službenom glasniku grada Požarevca".
Objavljeni usklađeni dinarski iznosi taksi iz stava 3. ovog člana primenjuju se od prvog dana narednog meseca od dana objavljivanja u "Službenom glasniku grada Požarevca".
Novčanom kaznom od 1.000,00 do 45.000,00 dinara kazniće se za prekršaj odgovorno lice u organu iz člana 2. ove Odluke ako:
1. u rešenju ili drugoj ispravi, za koju je taksa plaćena, ne označi da je taksa plaćena, iznos takse koji je plaćen i tarifni broj po kojem je taksa plaćena (član 12. Odluke);
2. ne obavesti obveznika koji je zahtev podneo bez dokaza o plaćenoj taksi u propisanom iznosu, da je dužan da plati propisanu taksu i da o tome podnese dokaz, odnosno ako taksu ne naplati u propisanom iznosu pre uručenja zatraženog rešenja ili druge isprave, odnosno pre saopštenja obvezniku da je radnja izvršena, odnosno ako u propisanom roku ne obavesti poresku upravu radi pokretanja postupka prinudne naplate takse (član 13. Odluke);
3. po zahtevima koji, bez dokaza o plaćenoj taksi u propisanom iznosu, stignu poštom iz inostranstva, obvezniku uruči zatraženo rešenje ili drugu ispravu, odnosno saopštenje da je radnja izvršena (član 14. Odluke);
4. u rešenju, ispravi, dokumentu i drugom pismenu koji se izdaju bez plaćanja takse, ne označi svrhu izdavanja i osnov oslobođenja od plaćanja takse (član 24. stav 1. Odluke).
Novčanom kaznom od 4.000,00 do 45.000,00 dinara kazniće se za prekršaj odgovorno lice u organu, ako u postupku pred tim organom omogući korišćenje rešenja, isprave, dokumenta ili pismenog koje je, u skladu sa odlukom, izdato bez plaćanja takse, za svrhu za koju nije izdato (član 24. stav 2. Odluke).
Za spise i radnje u upravnim stvarima i za druge spise i radnje organa za taksene obaveze koje su nastale, a nisu plaćene do dana stupanja na snagu ove odluke, taksa se plaća u skladu sa odlukom koja je bila na snazi u vreme nastanka taksene obaveze, ako je to povoljnije za obveznika.
Danom stupanja na snagu ove Odluke, prestaje da važi Odluka o opštinskim administrativnim taksama ("Službeni glasnik opštine Požarevac", br. 6/05, 8/05, 4/06 i 1/07).
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku grada Požarevca".
Samostalni član Odluke o izmenama i dopunama
Odluke o lokalnim administrativnim taksama
("Sl. glasnik grada Požarevca", br. 13/2012)
Član 4
Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku grada Požarevca", a primenjivaće se od 1. januara 2013. godine.
TARIFA LOKALNIH ADMINISTRATIVNIH TAKSI
|
Iznos takse u dinarima |
Za zahtev, ako ovom odlukom nije drukčije propisano |
250 |
Napomena: |
|
Taksa iz ovog tarifnog broja ne plaća se: |
|
1. za naknadni podnesak kojim obveznik zahteva brže postupanje po ranije podnetom zahtevu, |
|
3. za zahtev za pristup informacijama od javnog značaja, u skladu sa zakonom kojim se uređuje slobodan pristup informacijama od javnog značaja, |
|
4. za zahteve za ostvarivanje prava na premije (podsticanje poljoprivredne proizvodnje). |
|
Za zahtev za davanje tumačenja, objašnjenja, odnosno mišljenja o primeni gradskih propisa. |
1.100 |
Za zahtev za davanje tumačenja, objašnjenja, odnosno mišljenja o primeni propisa gradskih opština. |
1.100 |
Napomena: |
|
Taksa iz ovog tarifnog broja ne plaća se za naknadni podnesak kojim obveznik zahteva brže postupanje po ranije podnetom zahtevu. |
|
Za žalbu na akta koja su doneta po zahtevu stranke, ako ovom odlukom nije drugačije propisano. |
350 |
Za vanredne pravne lekove |
1.900 |
Napomena: |
|
Ako se u istoj upravnoj stvari podnosi jedna žalba protiv više rešenja, taksa iz ovog tarifnog broja plaća se prema broju rešenja koja se osporavaju žalbom. |
|
Taksa za žalbu iz ovog tarifnog broja plaća se kada je, u skladu sa propisima, za odlučivanje po žalbi nadležan organ iz člana 3. ove Odluke. |
|
Za rešenja i druga akta, ako ovom odlukom nije drukčije propisano. |
300 |
Napomena: |
|
Ako se rešenje donosi po zahtevu više lica, taksa iz ovog tarifnog broja plaća se prema broju obveznika kojima se rešenje uručuje. |
|
Taksa za rešenje iz ovog tarifnog broja, koje se donosi po žalbi, plaća se kada je, u skladu sa propisima, za odlučivanje po žalbi nadležan organ iz člana 3. ove Odluke. |
|
Za uverenje, odnosno potvrdu, ako ovom odlukom nije drukčije propisano. |
250 |
Napomena: |
|
Taksa iz ovog tarifnog broja ne plaća se za: |
|
uverenje, odnosno potvrdu, koju organ izdaje stranci, svedoku, veštaku ili tumaču, da su prisustvovali raspravi, odnosno uviđaju, ako su oni bili obavezni da prisustvuju i ako im to uverenje, odnosno potvrda služi isključivo radi pravdanja izostanka sa rada. |
|
Za prepis akta, odnosno spisa, kod organa, po polutabaku originala |
300 |
Napomena: |
|
Pod prepisom iz ovog tarifnog broja podrazumeva se i izdavanje fotokopije odnosno štampanje akta, odnosno spisa iz memorije računara ili pisaće mašine. |
|
Polutabakom, u smislu ove odluke, smatra se list hartije od dve strane formata A4 ili manjeg. |
|
Za razgledanje arhiviranih službenih spisa za svaki započet sat po |
300 |
Za opomenu kojom se obveznik poziva da plati taksu |
200 |
VII SPISI I RADNJE U OBLASTI URBANIZMA I GRAĐEVINSKIH POSLOVA
1. |
Za pismena obaveštavanja |
1.000 |
2. |
Za informaciju o lokaciji |
1.500 |
3. |
Za izdavanje potvrde o parcelaciji i preparcelaciji i ispravci granica parcele |
2.000 |
4. |
Za urbanistički projekat sa arhitektonsko-urbanističkim rešenjem |
2.000 |
5. |
Za izdavanje rešenja o lokacijskoj dozvoli, rešenja o građevinskog dozvoli, rešenja o uklanjanju objekta, rešenja o pripremnim radovima, rešenja o izmeni građevinske dozvole, rešenja o izmeni lokacijske dozvole, rešenja o naknadnoj prijavi radova u postupku legalizacije i za izdavanje rešenja o upotrebnoj dozvoli: |
|
|
a) stambenog prostora ukupne bruto površine |
|
|
- do 100 m2 |
1.500 |
|
- od 100 - 400 m2 |
2.000 |
|
- od 400 - 1000 m2 |
2.500 |
|
- od 1000 m2 - 2000 m2 |
4.000 |
|
- preko 2000 m2 |
6.000 |
|
b) poslovnih i industrijskih objekata ukupne bruto površine: |
|
|
- do 100 m2 |
2.000 |
|
- od 100 - 400 m2 |
3.000 |
|
- od 400 - 1000 m2 |
4.000 |
|
- od 1000 m2 - 2000 m2 |
5.000 |
|
- preko 2000 m2 |
7.000 |
|
(kod stambeno poslovnih objekata sabiraju se visine naknade a) + b)) |
|
|
v) trase linijskih objekata komunalne infrastrukture (elektro, telekomunikacije, toplovod, vodovoda i kanalizacija, gasne instalacije i sl.): |
|
|
- do 500 m |
2.000 |
|
- do 1000 m |
3.000 |
|
- preko 1000 m |
4.000 |
6. |
Za izdavanje rešenja o odobrenju za izvođenje radova za: |
|
|
a) adaptaciju, sanaciju, rekonstrukciju, promenu namene sa i bez izvođenja radova, izgradnju pomoćnih, ekonomskih i sličnih objekata, ugradnju unutrašnjih instalacija u postojeći objekat, solarni kolektori i ćelije, manje crpne stanice i investiciono održavanje objekata ukupne bruto površine i za izdavanje rešenja o upotrebnoj dozvoli: |
|
|
- do 100 m2 |
2.000 |
|
- od 100 - 400 m2 |
3.000 |
|
- od 400 - 1000 m2 |
4.000 |
|
- od 1000 m2 - 2000 m2 |
5.000 |
|
- preko 2000 m2 |
7.000 |
|
b) za izgradnju linijskih infrastrukturnih objekata, odnosno distributivnih mreža komunalne infrastrukture, priključci deo niskonaponske elektro-distributivne mreže, na gradsku mrežu infrastrukture, kao i zidane ograde dužine: |
|
|
- do 100 m |
2.000 |
|
- do 500 m |
3.000 |
|
- do 1000 m |
4.000 |
|
- preko 1000 m |
5.000 |
|
v) za pojedinačne infrastrukturne objekte (postavljanje antenskih stubova i sekundarnih delova elektronske komunikacione mreže, za pojedinačne elektrodistributivne stubove i za trafo stanice do 20/04KV: |
|
|
- osnovne do 100 m2 |
3.000 |
|
- osnove preko 100 m2 |
4.000 |
7. |
Za kontrolu temelja |
|
|
- do 100 m2 |
2.000 |
|
- od 100 - 400 m2 |
3.000 |
|
- od 400 - 1000 m2 |
4.000 |
|
- od 1000 m2 - 2000 m2 |
5.000 |
|
- preko 2000 m2 |
7.000 |
8. |
Za rešenja iz oblasti zelenila (orezivanje i uklanjanje stabala i uređenje zelenih površina) |
2.000 |
9. |
Za pregled spisa predmeta i projektne dokumentacije |
2.000 |
10. |
Overa rešenja klauzulom pravnosnažnosti i izvršnosti, po podnesku |
500 |
VIII SPISI I RADNJE U OBLASTI SAOBRAĆAJA I KOMUNALNIH POSLOVA
Za izdavanje akta o ispunjenosti uslova za obavljanje auto-taksi prevoza putnika po vozilu |
3.000 |
Za estetski pregled vozila izdavanje rešenja jedanput godišnje, kao i za svako novo vozilo |
500 |
Za izdavanje taksi dozvole |
1.000 |
|
Za rešenje za kretanje i zaustavljanje motornih teretnih vozila mimo utvrđenog režima saobraćaja, mesečno: |
|
1) |
za vozila do I tone |
600 |
2) |
za vozilo od I do III tone |
1.100 |
3) |
za vozilo od III i više tone |
2.000 |
|
Za rešenje o zauzeću saobraćajne površine postavljanjem građevinskih mašina i opreme i zauzeće površine javne namene postavljanjem građevinskog materijala za vreme izvođenja građevinskih radova, dnevno: |
|
1) |
za I zonu |
3.000 |
2) |
za ostale zone |
1.500 |
Za izdavanje odobrenja za postavljanje montažnih objekata: |
|
|
1) |
reklama i reklamnih panoa |
1.000 |
2) |
vitrina, aparata i tezgi |
1.500 |
3) |
kioska i autoprikolica |
2.000 |
4) |
letnjih bašti |
3.000 |
5) |
građevinskih skela i zauzeća građevinskim materijalom |
1.000 |
6) |
promotivne akcije |
1.000 |
7) |
pokretnih kolica za prodaju hot doga, kokica, sladoleda na točenje, kuvanog kukuruza, pečenog kestena i sl. |
1.000 |
Za izdavanje odobrenja za postavljanje dečijeg mobilijara - autića na akumulatorski pogon (baterije) |
1.000 |
1. |
Za obavljanje zaključenja braka: |
|
|
a) u službenim prostorijama u redovno radno vreme Gradske uprave |
500 |
|
b) u službenim prostorijama van radnog vremena |
1.200 |
|
v) van zgrade Skupštine grada odnosno mesne kancelarije po zahtevu stranke |
7.000 |
|
g) u posebnim slučajevima van radnog vremena ili van zgrade Skupštine grada odnosno mesne kancelarije (u bolnici, kazneno popravnom domu, stanu kada se radi o bolesnom hendikepiranom licu, ili drugom licu koje iz opravdanih razloga ne može zaključiti brak u navedenim prostorijama Skupštine grada) |
1.000 |
2. |
Za overu ili raskid ugovora o radu |
200 |
3. |
Izdavanje radnih knjižica ili unošenje promena u iste |
150 |
4. |
Za registraciju plovnih objekata: |
|
|
a) brodića |
500 |
|
b) čamaca |
400 |
5. |
Za podnošenje predloga za ispražnjenje i predaju stana, i za podnošenje prijava ili predloga za rušenje bespravno podignutih objekata |
400 |
7. |
Za izdavanje uverenja o obavljanju delatnosti vlasnika samostalnih radnji |
150 |