PRAVILNIKO KORIŠĆENJU REPREZENTACIJE("Sl. list Grada Novog Sada", br. 4/2013) |
Ovim pravilnikom utvrđuje se korišćenje reprezentacije, korišćenje usluga ugostiteljskih objekata i usluga keteringa u slučaju protokolarnih prijema, korišćenje usluga restorana i bifea Službe za zajedničke poslove prilikom održavanja sednica i drugih reprezentativnih skupova, utvrđuju korisnici sredstava i način korišćenja sredstava.
Finansijska sredstva za korišćenje reprezentacije, korišćenje usluga ugostiteljskih objekata i usluga keteringa u slučaju protokolarnih prijema, korišćenje usluga restorana i bifea Službe za zajedničke poslove prilikom održavanja sednica i drugih reprezentativnih skupova obezbeđuju se u budžetu Grada Novog Sada u razdelima korisnika ovih sredstava.
Sredstva iz stava 1. ovog člana koriste se u slučaju protokolarnih prijema gostiju Grada Novog Sada iz zemlje i inostranstva, protokolarnih poseta u zemlji i inostranstvu, održavanja sednica korisnika i drugih reprezentativnih i radnih skupova.
Kao korisnici sredstava za reprezentaciju određuju se:
- Gradonačelnik Grada Novog Sada,
- zamenik Gradonačelnika Grada Novog Sada,
- predsednik Skupštine Grada Novog Sada
- zamenik predsednika Skupštine Grada Novog Sada
- članovi Gradskog veća Grada Novog Sada i lica koja ovlaste Gradonačelnik ili predsednik Skupštine Grada (u daljem tekstu: korisnik).
Potreba za korišćenjem usluga ugostiteljskih objekata u slučaju protokolarnih prijema, prijavljuje se blagovremeno Kabinetu Gradonačelnika Grada Novog Sada ili Kabinetu predsednika Skupštine Grada Novog Sada, u zavisnosti ko je korisnik usluga ugostiteljskih objekata.
Ukoliko se usluga ugostiteljskih objekata koristi u slučaju, koji nije utvrđen u stavu 1. ovog člana, potreba za korišćenjem ugostiteljskog objekta prijavljuje se blagovremeno Kabinetu Gradonačelnika, odnosno Kabinetu predsednika Skupštine Grada Novog Sada, u zavisnosti ko je korisnik usluge.
Ovlašćeno lice u Kabinetu Gradonačelnika Grada Novog Sada, odnosno Kabinetu predsednika Skupštine Grada Novog Sada, najavljuje ugostiteljskom objektu, dolazak korisnika.
Realizaciju usluga, iz stava 1. ovog člana, vrši ovlašćeno lice protokola u Kabinetu Gradonačelnika Novog Sada, odnosno Kabineta predsednika Skupštine Grada Novog Sada, overava ispostavljenu fakturu i upućuje istu Službi za zajedničke poslove (u daljem tekstu: Služba) na realizaciju.
Korisnik ugostiteljskih usluga, iz stava 2. ovog člana, nakon izvršene usluge, obavezan je da svojim potpisom potvrdi izvršenje usluge. Ovlašćeno lice u Kabinetu Gradonačelnika Grada Novog Sada, odnosno u Kabinetu predsednika Skupštine Grada Novog Sada, overava račun i upućuje isti Službi na realizaciju.
Izuzetno Gradonačelnik Grada Novog Sada za korišćenje usluga ugostiteljskih objekata može koristiti platnu karticu Grada Novog Sada.
Potreba za korišćenjem usluga reprezentativnog bifea, usluga restorana Službe, i usluga keteringa u slučaju protokolarnih prijema i reprezentativnih skupova prijavljuje se, blagovremeno putem protokola Kabineta Gradonačelnika Grada Novog Sada, šefu Odseka za ugostiteljske usluge Službe, koji u koordinaciji sa protokolima, u zavisnosti ko je korisnik usluge, utvrđuje asortiman hrane i pića, vrši nabavku i kontroliše njihov kvalitet, utvrđuje troškove, i svojim potpisom ih overava i dostavlja Službi radi realizacije.
Korišćenje usluga restorana Službe, bifea, prilikom održavanja sednica i radnih skupova, vrši se na usmeni zahtev korisnika lično ili tehničkih sekretara. Pisanu evidenciju, za svakog korisnika pojedinačno, o dnevnom korišćenju usluga vode zaposleni restorana Službe i bifea, koju svojim potpisom overava korisnik.
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada".