PRAVILNIK
O KORIŠĆENJU REPREZENTACIJE

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 4/2013)

Član 1

Ovim pravilnikom utvrđuje se korišćenje reprezentacije, korišćenje usluga ugostiteljskih objekata i usluga keteringa u slučaju protokolarnih prijema, korišćenje usluga restorana i bifea Službe za zajedničke poslove prilikom održavanja sednica i drugih reprezentativnih skupova, utvrđuju korisnici sredstava i način korišćenja sredstava.

Član 2

Finansijska sredstva za korišćenje reprezentacije, korišćenje usluga ugostiteljskih objekata i usluga keteringa u slučaju protokolarnih prijema, korišćenje usluga restorana i bifea Službe za zajedničke poslove prilikom održavanja sednica i drugih reprezentativnih skupova obezbeđuju se u budžetu Grada Novog Sada u razdelima korisnika ovih sredstava.

Sredstva iz stava 1. ovog člana koriste se u slučaju protokolarnih prijema gostiju Grada Novog Sada iz zemlje i inostranstva, protokolarnih poseta u zemlji i inostranstvu, održavanja sednica korisnika i drugih reprezentativnih i radnih skupova.

Član 3

Kao korisnici sredstava za reprezentaciju određuju se:

- Gradonačelnik Grada Novog Sada,

- zamenik Gradonačelnika Grada Novog Sada,

- predsednik Skupštine Grada Novog Sada

- zamenik predsednika Skupštine Grada Novog Sada

- članovi Gradskog veća Grada Novog Sada i lica koja ovlaste Gradonačelnik ili predsednik Skupštine Grada (u daljem tekstu: korisnik).

Član 4

Potreba za korišćenjem usluga ugostiteljskih objekata u slučaju protokolarnih prijema, prijavljuje se blagovremeno Kabinetu Gradonačelnika Grada Novog Sada ili Kabinetu predsednika Skupštine Grada Novog Sada, u zavisnosti ko je korisnik usluga ugostiteljskih objekata.

Ukoliko se usluga ugostiteljskih objekata koristi u slučaju, koji nije utvrđen u stavu 1. ovog člana, potreba za korišćenjem ugostiteljskog objekta prijavljuje se blagovremeno Kabinetu Gradonačelnika, odnosno Kabinetu predsednika Skupštine Grada Novog Sada, u zavisnosti ko je korisnik usluge.

Ovlašćeno lice u Kabinetu Gradonačelnika Grada Novog Sada, odnosno Kabinetu predsednika Skupštine Grada Novog Sada, najavljuje ugostiteljskom objektu, dolazak korisnika.

Realizaciju usluga, iz stava 1. ovog člana, vrši ovlašćeno lice protokola u Kabinetu Gradonačelnika Novog Sada, odnosno Kabineta predsednika Skupštine Grada Novog Sada, overava ispostavljenu fakturu i upućuje istu Službi za zajedničke poslove (u daljem tekstu: Služba) na realizaciju.

Korisnik ugostiteljskih usluga, iz stava 2. ovog člana, nakon izvršene usluge, obavezan je da svojim potpisom potvrdi izvršenje usluge. Ovlašćeno lice u Kabinetu Gradonačelnika Grada Novog Sada, odnosno u Kabinetu predsednika Skupštine Grada Novog Sada, overava račun i upućuje isti Službi na realizaciju.

Član 5

Izuzetno Gradonačelnik Grada Novog Sada za korišćenje usluga ugostiteljskih objekata može koristiti platnu karticu Grada Novog Sada.

Član 6

Potreba za korišćenjem usluga reprezentativnog bifea, usluga restorana Službe, i usluga keteringa u slučaju protokolarnih prijema i reprezentativnih skupova prijavljuje se, blagovremeno putem protokola Kabineta Gradonačelnika Grada Novog Sada, šefu Odseka za ugostiteljske usluge Službe, koji u koordinaciji sa protokolima, u zavisnosti ko je korisnik usluge, utvrđuje asortiman hrane i pića, vrši nabavku i kontroliše njihov kvalitet, utvrđuje troškove, i svojim potpisom ih overava i dostavlja Službi radi realizacije.

Član 7

Korišćenje usluga restorana Službe, bifea, prilikom održavanja sednica i radnih skupova, vrši se na usmeni zahtev korisnika lično ili tehničkih sekretara. Pisanu evidenciju, za svakog korisnika pojedinačno, o dnevnom korišćenju usluga vode zaposleni restorana Službe i bifea, koju svojim potpisom overava korisnik.

Član 8

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Novog Sada".