REŠENJE
O RASPOREDU RADNOG VREMENA U GRADSKOJ UPRAVI GRADA KRUŠEVCA

("Sl. list grada Kruševca", br. 8/2012, 10/2012 i 1/2013)

I - UVODNE ODREDBE

Ovim Rešenjem utvrđuje se raspored, početak i završetak radnog vremena, uvođenje dežurstva i pripravnosti za rad van radnog vremena, način prijema stranaka i korišćenja odmora zaposlenih u toku dnevnog rada u Gradskoj upravi.

II - RASPORED, POČETAK I ZAVRŠETAK RADNOG VREMENA

U Gradskoj upravi u okviru radnog vremena od 40 časova nedeljno, radna nedelja traje 5 radnih dana i to od ponedeljka do petka zaključno.

U okviru petodnevne radne nedelje zaposleni u Gradskoj upravi radiće svakog radnog dana od 8-16 časova.

U Odeljenju za utvrđivanje i kontrolu javnih prihoda i Službi za boračku, invalidsku i dečiju zaštitu Odeljenja za društvene delatnosti radno vreme je od 730 i do 1530.

U Prijemnoj kancelariji (zaposleni na poslovima matičara, overe dokumenata, investicija, radnih knjižica, inspekcijskih poslova i poslova urbanizma) radno vreme je od 8-20 časova.
Preraspodelu radnog vremena iz prethodnog stava odobrava Načelnik Gradske uprave grada Kruševca, a konkretan raspored utvrđuju rukovodioci organizacionih jedinica zaposlenih u Prijemnoj kancelariji.

U okviru petodnevne radne nedelje zaposleni u mesnim kancelarijama radiće svakog radnog dana od 7 do 15 časova.

Rešenje o rasporedu radnog vremena posle 16 sati za zaposlene koji rade na poslovima matičara, inspekcije, komunalne policije i dr. doneće načelnik Gradske uprave.

Raspored radnog vremena zaposlenih u Gradskoj upravi na poslovima čišćenja poslovnih prostorija i domara uređuje šef Odseka za opštu upravu i zajedničke poslove uz saglasnost načelnika Gradske uprave.

III - DEŽURSTVO VAN RADNOG VREMENA I PRIPRAVNOST ZA RAD

Izuzetno od rasporeda radnog vremena utvrđenog u tački II stav 2. ovog Rešenja, kada to zahteva izvršenje pojedinih poslova i zadataka u Gradskoj upravi, načelnik Gradske uprave može odrediti drugačiji raspored radnog vremena za obavljanje tih poslova, odrediti dežurstvo van radnog vremena ili pripravnost za rad (kućno dežurstvo).

Zaposlenom koji radi subotom, nedeljom i u dane državnih praznika, u slučajevima iz prethodnog stava načelnik Gradske uprave odnosno lice koje on ovlasti, određuje dane u toku nedelje koje će zaposleni koristiti, umesto neiskorišćenog dnevnog ili nedeljnog odmora ili državnog praznika.

IV - PRIJEM STRANAKA

Rukovodioci u Gradskoj upravi su dužni da vrše prijem stranaka u toku celog radnog vremena.

U slučaju sprečenosti, rukovodioci iz prethodnog stava dužni su da blagovremeno odrede drugo lice koje će vršiti prijem stranaka.

V - NAČIN KORIŠĆENJA ODMORA U TOKU RADA

U toku rada zaposleni u Gradskoj upravi imaju pravo na odmor u trajanju od 30 minuta, a mogu ga koristiti u vremenu od 10,00 do 10,30.

VI - NAČIN KORIŠĆENJA DNEVNOG RADA

Zaposleni u Gradskoj upravi u toku dnevnog rada ne smeju napuštati poslovnu zgradu bez odobrenja neposrednog rukovodioca.

VII - ZAVRŠNE ODREDBE

Stupanjem na snagu ovog Rešenja prestaje da važi Rešenje o rasporedu radnog vremena u Opštinskoj upravi broj II-130-1/2004 od 04.01.2005. godine.

Ovo Rešenje će se primenjivati narednog dana od dana objavljivanja u Službenom listu grada Kruševca.

VIII - Ovo Rešenje objaviti u "Službenom listu grada Kruševca".

 

Samostalna odredba Rešenja o izmeni i dopuni
Rešenja o rasporedu radnog vremena u Gradskoj upravi grada Kruševca

("Sl. list grada Kruševca", br. 1/2013)

II - Ovo Rešenje objaviti u "Službenom listu grada Kruševca", a primenjivaće se od dana donošenja.