REŠENJEO OBRAZOVANJU KOMISIJE ZA POTVRĐIVANJE IZVRŠENIH RADOVA NA ODRŽAVANJU ČISTOĆE NA POVRŠINAMA JAVNE NAMENE NA TERITORIJI NASELJENOG MESTA PANČEVA("Sl. list grada Pančeva", br. 2/2013) |
Obrazuje se Komisija za potvrđivanje izvršenih radova na održavanju čistoće na površinama javne namene na teritoriji naseljenog mesta Pančeva (u daljem tekstu: Komisija) u sledećem sastavu:
1. Tatjana Vesković, zaposlena u Sekretarijatu za urbanizam, građevinske i stambeno-komunalne poslove Gradske uprave grada Pančeva, koordinator;
2. Sandra Papić, zaposlena u Sekretarijatu za finansije Gradske uprave grada Pančeva, član;
3. Jasmina Veselinović, zaposlena u Sekretarijatu za finansije Gradske uprave grada Pančeva, član;
4. Ljiljana Dražilov, zaposlena u Sekretarijatu za zaštitu životne sredine Gradske uprave grada Pančeva, član;
5. Boban Rakidžić, zaposlen u Javnom komunalnom preduzeću "Higijena" Pančevo, član.
Koordinator Komisije saziva sastanke i organizuje rad Komisije.
Zadaci Komisije su da na osnovu izvršenog uvida u poslovne knjige i dnevnike koji se vode u Javnom komunalnom preduzeću "Higijena" Pančevo, a po potrebi i na osnovu uvida u drugu odgovarajuću dokumentaciju, kao i proverom stanja na terenu, potvrdi izvršene radove na održavanju čistoće na površinama javne namene na teritoriji naseljenog mesta Pančeva.
Komisija ima zadatak da potvrdi radove iz stava 1. ovog člana koji su izvedeni u januaru, februaru 2013. godine i ubuduće da, kontinuirano svakog meseca do 10-og u mesecu, potvrđuje radove izvršene prethodnog meseca.
Komisija sačinjava izveštaj o radovima izvršenim na održavanju čistoće na površinama javne namene na teritoriji naseljenog mesta Pančeva.
Članovi Komisije koji su predstavnici Gradske uprave grada Pančeva, obavljaće poslove iz člana 2. ovog rešenja van radnog vremena i pripada im naknada po svakom sačinjenom izveštaju o radovima izvršenim na održavanju čistoće na površinama javne namene na teritoriji naseljenog mesta Pančeva u visini neto iznosa jedne dnevnice (pet procenata prosečne mesečne bruto zarade po zaposlenom u Republici Srbiji).
Stručne i administrativno-tehničke poslove za potrebe Komisije obavlja Sekretarijat za skupštinske poslove, poslove gradonačelnika i Gradskog veća, Sekretarijat za urbanizam, građevinske i stambeno-komunalne poslove, Sekretarijat za finansije i Sekretarijat za zaštitu životne sredine Gradske uprave grada Pančeva.
Ovo rešenje stupa na snagu danom donošenja.