ODLUKA

O ORGANIZACIJI I RADU ADMINISTRATIVNE KANCELARIJE VISOKOG SAVETA SUDSTVA

("Sl. glasnik RS", br. 31/2013)

Član 1

Ovom odlukom uređuju se organizacija i rad Administrativne kancelarije Visokog saveta sudstva (u daljem tekstu: Administrativna kancelarija), određuju i razvrstavaju položaji i radna mesta zaposlenih u Administrativnoj kancelariji i uređuju druga pitanja od značaja za rad Administrativne kancelarije.

Član 2

Unutrašnje uređenje i sistematizacija radnih mesta u Administrativnoj kancelariji uređuju se posebnim aktom, koji donosi Visoki savet sudstva (u daljem tekstu: Savet), na predlog sekretara Saveta.

Član 3

Prava i dužnosti poslodavca državnih službenika i nameštenika u Administrativnoj kancelariji vrši predsednik Saveta, kao rukovodilac organa.

Predsednik Saveta je i naredbodavac za materijalno-finansijsko poslovanje Administrativne kancelarije.

Predsednik Saveta donosi naredbe, uputstva i odluke o načinu rada i izvršavanju poslova u Administrativnoj kancelariji.

Član 4

Administrativnom kancelarijom rukovodi sekretar Saveta.

Sekretar Saveta organizuje i obezbeđuje jedinstven rad Administrativne kancelarije.

Sekretar Saveta može doneti interna akta koja smatra potrebnim za funkcionisanje Administrativne kancelarije.

Sekretar Saveta za svoj rad i rad Administrativne kancelarije odgovara Savetu.

Član 5

Za obavljanje poslova iz delokruga Administrativne kancelarije, mogu se obrazovati sektori, odeljenja i odseci, kao unutrašnje jedinice.

Pomoćnik sekretara Saveta koji rukovodi radom sektora, načelnik odeljenja i šef odseka, za svoj rad i rad unutrašnje jedinice, odgovaraju sekretaru Saveta.

Član 6

U Savetu se, kao posebna unutrašnja jedinica, obrazuje Kabinet predsednika Saveta, kojim rukovodi šef kabineta.

Šef kabineta za svoj rad i rad Kabineta odgovara predsedniku Saveta.

Kabinet predsednika Saveta obavlja poslove za odnose sa javnošću, protokolarne poslove i druge poslove koji su značajni za rad predsednika Saveta.

Član 7

Određene poslove iz delokruga Administrativne kancelarije obavljaju samostalni izvršioci izvan svih unutrašnjih jedinica.

Član 8

Poslove u Administrativnoj kancelariji obavljaju državni službenici i nameštenici.

Radna mesta na kojima rade državni službenici dele se na položaje i izvršilačka radna mesta, zavisno od složenosti poslova, ovlašćenja i odgovornosti.

Položaji su radna mesta koja podrazumevaju ovlašćenja i odgovornosti vezana za vođenje i usklađivanje rada u organu.

Izvršilačka radna mesta su sva radna mesta državnih službenika koja nisu položaji.

Izvršilačka radna mesta razvrstavaju se po zvanjima.

Radna mesta nameštenika sastoje se od pratećih pomoćno-tehničkih poslova u Administrativnoj kancelariji.

U Administrativnoj kancelariji, po osnovu ugovora, mogu se angažovati i druga lica u cilju pružanja ekspertskih, prevodilačkih, tehničkih i drugih usluga.

Član 9

Položaji u Administrativnoj kancelariji su sekretar Saveta i pomoćnik sekretara Saveta.

Državne službenike na položaju postavlja i razrešava Savet.

Sekretar Saveta i pomoćnik sekretara Saveta postavljaju se na položaj na period od pet godina, na osnovu internog ili javnog konkursa, s tim što će se javni konkurs raspisati ako interni konkurs nije uspeo.

Sekretar Saveta i pomoćnik sekretara Saveta, po proteku vremena na koji su postavljeni na položaj, mogu biti ponovo postavljeni, bez konkursa.

Sekretar Saveta razvrstava se u drugu grupu položaja.

Pomoćnik sekretara Saveta razvrstava se u treću grupu položaja.

Član 10

U pogledu zasnivanja radnog odnosa, prava i dužnosti državnih službenika u Administrativnoj kancelariji primenjuju se propisi koji regulišu prava i dužnosti državnih službenika, a u pogledu nameštenika, opšti propisi o radu.

Član 11

O žalbama državnih službenika u Administrativnoj kancelariji, na rešenja kojima se odlučuje o njihovim pravima i dužnostima i o žalbama učesnika konkursa, odlučuje Žalbena komisija koju obrazuje Savet, iz reda zaposlenih državnih službenika u Administrativnoj kancelariji, odnosno zaposlenih državnih službenika u drugim državnim organima.

Žalbena komisija ima pet članova, uključujući i predsednika komisije.

Predsednik i članovi Žalbene komisije imenuju se na period od pet godina i mogu biti ponovo imenovani.

Žalbena komisija radi u veću od tri člana.

Predsednik i članovi Žalbene komisije za svoj rad primaju naknadu koju utvrđuje Savet.

Član 12

Sredstva za plate i rad Administrativne kancelarije obezbeđuju se u budžetu Republike Srbije.

Plate, naknade i druga primanja državnih službenika i nameštenika u Administrativnoj kancelariji određuju se u skladu sa propisima kojima se uređuju plate državnih službenika i nameštenika.

Član 13

Administrativna kancelarija vodi arhivu donetih akata i čuva ih u elektronskoj verziji u posebno dizajniranoj bazi podataka.

Član 14

Uprava za zajedničke poslove republičkih organa vrši za potrebe Administrativne kancelarije poslove investicionog, tehničkog i tekućeg održavanja objekta i opreme, poslove prevoza, održavanja, servisiranja i garažiranja vozila, kao i druge zajedničke administrativne i tehničke poslove koji su neophodni za ostvarivanje nadležnosti Saveta.

Poslove unutrašnjeg obezbeđivanja i održavanja reda u zgradi Saveta vrši ministarstvo nadležno za unutrašnje poslove.

Član 15

Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o obrazovanju i radu Administrativne kancelarije ("Službeni glasnik RS", broj 49/09).

Član 16

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".