ODLUKA

O GRADSKOJ UPRAVI GRADA ZRENJANINA

("Sl. list Grada Zrenjanina", br. 28/2012 i 29/2012 - ispr. i "Sl. glasnik RS", br. 35/2013 - odluka US)

 

I OPŠTE ODREDBE

Član 1

Odlukom o Gradskoj upravi grada Zrenjanina uređuju se organizacija i delokrug Gradske uprave grada Zrenjanina (u daljem tekstu: Gradska uprava), rukovođenje Gradskom upravom, javnost rada, kao i druga pitanja od značaja za rad Gradske uprave.

Član 2

Gradska uprava obavlja poslove utvrđene Ustavom, zakonom, statutom i drugim propisima.

Gradska uprava obavlja i poverene poslove iz okvira prava i dužnosti Republike Srbije i Autonomne Pokrajine Vojvodine.

Član 3

Gradska uprava dužna je da obezbedi svakom građaninu jednak položaj i pravnu zaštitu u ostvarivanju svojih prava, obaveza i interesa, kao i da omogući ostvarivanje prava na upotrebu jezika koji su u službenoj upotrebi na teritoriji grada Zrenjanina (u daljem tekstu: Grad).

Član 4

Gradska uprava:

1. priprema nacrte propisa i drugih akata koje donosi Skupština grada, Gradonačelnik i Gradsko veće,

2. izvršava odluke i druge akte Skupštine grada, Gradonačelnika i Gradskog veća,

3. rešava u upravnom postupku u prvom stepenu o pravima i dužnostima građana, preduzeća, ustanova i drugih organizacija u upravnim stvarima iz nadležnosti Grada,

4. obavlja poslove upravnog nadzora nad izvršavanjem propisa i drugih opštih akata Skupštine grada,

5. izvršava zakone i druge propise čije je izvršavanje povereno Gradu,

6. obavlja stručne i druge poslove koje utvrdi Skupština grada, Gradonačelnik i Gradsko veće,

7. dostavlja izveštaj o svom radu Skupštini grada, Gradonačelniku i Gradskom veću,

8. obavlja i druge poslove utvrđene zakonom, aktima organa Grada i drugim propisima.

II ORGANIZACIJA I DELOKRUG GRADSKE UPRAVE

Član 5

Gradska uprava je jedinstveni organ.

Član 6

U okviru Gradske uprave obrazuju se osnovne organizacione jedinice za obavljanje srodnih poslova iz određenih oblasti.

Organizacione jedinice u Gradskoj upravi obrazuju se prema vrsti, međusobnoj povezanosti i obimu poslova čijim se vršenjem obezbeđuje nesmetan, efikasan i usklađen rad u oblasti za koju se obrazuju.

Član 7

U Gradskoj upravi obrazuju se sledeće organizacione jedinice:

1. Odeljenje za opšte i zajedničke poslove,

2. Odeljenje za finansije,

3. Odeljenje za opštu upravu,

4. Odeljenje za društvene delatnosti,

5. Odeljenje za urbanizam,

6. Odeljenje komunalne policije, inspekcijsko-nadzornih poslova i vanrednih situacija.

Član 8

ODELJENJE ZA OPŠTE I ZAJEDNIČKE POSLOVE obavlja:

- stručne i administrativno-tehničke poslove za Skupštinu grada, Gradonačelnika i Gradsko veće i njihova radnih tela, poslove u vezi sa pripremom i održavanjem sednica Skupštine grada i Gradskog veća, poslove prijema stranaka, predstavki i predloga građana, poslove uređivanja i izdavanja Službenog lista grada Zrenjanina,

- poslove informisanja javnosti o radu organa Grada,

- poslove protokola i saradnje Grada sa drugim gradovima i opštinama u zemlji i inostranstvu, poslove prijema domaćih i stranih delegacija, dodeljivanja javnih priznanja Grada, održavanja manifestacija od značaja za Grad, kao i druge poslove iz oblasti protokola i saradnje,

- poslove koji se odnose na efikasno i racionalno funkcionisanje voznog parka, korišćenje i održavanje telefonske centrale, umnožavanje materijala i održavanje kopir aparata, poslove protivpožarne zaštite, obezbeđenja zgrada i opreme, održavanja higijene, otklanjanja svih sitnih kvarova na postojećim elektro, vodovodnim, grejnim i sličnim instalacijama,

- poslove analize i razvoja informacionog sistema Gradske uprave, staranja o radu računarske mreže, operativnih sistema, poslove zaštite podataka, poslove izrade i održavanja gradske WEB prezentacije, sprovođenje obuke korisnika, planiranje i održavanje kompletne telekomunikacione infrastrukture u Gradskoj upravi.

Odeljenje za opšte i zajedničke poslove obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom, aktima organa Grada i drugim propisima.

Član 9

ODELJENJE ZA FINANSIJE obavlja:

- poslove koji se odnose na pripremu budžeta, izvršenje budžeta, finansijsko planiranje, upravljanje gotovinskim sredstvima, kontrolu rashoda, budžetsko računovodstvo, vođenje poslovnih knjiga i usklađivanje sa glavnom knjigom trezora i sastavljanje konsolidovanih periodičnih i godišnjih izveštaja, izveštavanje, poslove pripreme i izrade predloga finansijskog plana, raspodele sredstava indirektnim budžetskim korisnicima u okviru odobrenih aproprijacija, pripreme i kompletiranja dokumentacije za izvršenje finansijskog plana, vrši pripremanje i izradu nacrta propisa iz oblasti ostvarivanja izvornih javnih prihoda budžeta Grada, kao i druge poslove u skladu sa zakonom i drugim propisima,

- poslove lokalne poreske administracije, poslove vođenja prvostepenog postupka, utvrđivanja izvornih prihoda Grada, poslove kancelarijske i terenske kontrole i naplate izvornih prihoda Grada, poslove pokretanja i vođenja prvostepenog prekršajnog postupka za učinjene poreske prekršaje iz oblasti izvornih prihoda, poslove vođenja knjigovodstva izvornih prihoda Grada,

- stručne i administrativno-tehničke poslove u vezi sa sprovođenjem postupaka javnih nabavki,

- poslove privlačenja investicija i upravljanja projektima, projektovanje i praćenje realizacije budžeta za investicije,

- poslove iz oblasti lokalnog ekonomskog i rurarlnog razvoja.

Odeljenje za finansije obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom, aktima organa Grada i drugim propisima.

Član 10

ODELJENJE ZA OPŠTU UPRAVU obavlja:

- poslove koji se odnose na unapređenje organizacije rada i modernizaciju Gradske uprave, poslove izrade pravnih akata iz nadležnosti Skupštine grada, Gradonačelnika, Gradskog veća i Gradske uprave, kao i poslove izrade pravnih akata iz oblasti kulture, osnovnog obrazovanja, primarne zdravstvene zaštite, socijalne zaštite, sporta, javnih preduzeća i drugih oblasti,

- stručne i administrativne poslove iz oblasti radnih odnosa (zasnivanje i prestanak radnog odnosa, odlazak u penziju, disciplinski postupak, izrada ugovora o delu, volonterskom radu i drugih ugovora, polaganje stručnog ispita, ostvarivanje prava i obaveza iz radnog odnosa izabranih i postavljenih lica i zaposlenih i izrada svih akata iz oblasti radnih odnosa),

- poslove mesnih kancelarija, poslove ličnih stanja građana i vođenja matičnih knjiga rođenih, venčanih i umrlih i knjiga državljana, poslove izdavanja javnih isprava na osnovu matičnih evidencija, poslove prevođenja na jezicima nacionalnih manjina koji su u službenoj upotrebi u Gradu,

- poslove pisarnice, arhive, dostavne službe, kontrole nad primenom propisa o kancelarijskom poslovanju u Gradskoj upravi, poslove izdavanja radnih knjižica građanima i overe potpisa, prepisa i rukopisa.

Odeljenje za opštu upravu obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom, aktima organa Grada i drugim propisima.

Član 11

ODELJENJE ZA DRUŠTVENE DELATNOSTI obavlja:

- poslove od neposrednog interesa za građane u oblastima: obrazovanja, kulture, zdravstva, sporta i fizičke kulture, socijalne zaštite, dečije zaštite, boračko-invalidske zaštite, informisanja, ravnopravnosti polova, saradnje sa verskim zajednicama, određivanja naziva ulica i trgova, zaštite kulturnih dobara, prosvetnog inspekcijskog nadzora, udruženja građana, saveza i asocijacija i drugih oblasti društvenih delatnosti,

- poslove učestvovanja u pripremi i izradi budžeta Grada i tromesečnih operativnih planova i pripremanja finansijske dokumentacije vezane za mesečne kvote i aproprijacije,

- vođenje opšteg biračkog spiska i registra stanovništva, praćenje rada i pružanje pomoći mesnim zajednicama, kao i poslove vezane za izbegla i prognana lica.

Odeljenje za društvene delatnosti obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom, aktima organa Grada i drugim propisima.

Član 12

ODELJENJE ZA URBANIZAM obavlja:

- poslove pravne problematike, prostornog planiranja, građevinske poslove i poslove legalizacije objekata, komunalne poslove, poslove iz oblasti saobraćaja,

- imovinsko-pravne i stambene poslove, eksproprijaciju i deeksproprijaciju, utvrđivanje i prestanak prava korišćenja gradskog građevinskog zemljišta, uspostavljanje režima svojine, davanje u zakup neizgrađenog javnog i ostalog građevinskog zemljišta,

- poslove zaštite i unapređivanja životne sredine i poslove energetske efikasnosti u skladu sa važećim propisima.

Odeljenje za urbanizam obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom, aktima organa Grada i drugim propisima.

Član 13

ODELJENJE KOMUNALNE POLICIJE, INSPEKCIJSKO-NADZORNIH POSLOVA I VANREDNIH SITUACIJA obavlja:

- poslove održavanja komunalnog i drugog zakonom uređenog reda od značaja za komunalnu delatnost, vršenje kontrole nad primenom zakona i drugih propisa i opštih akata iz oblasti komunalne i drugih delatnosti iz nadležnosti Grada, ostvarivanje nadzora u javnom gradskom, prigradskom i drugom lokalnom saobraćaju u skladu sa zakonom i propisima Grada,

- poslove inspekcijskog nadzora nad primenom zakona i propisa donetih na osnovu zakona iz oblasti građevinarstva, puteva, zaštite životne sredine, komunalne oblasti i prevoza putnika u javnom saobraćaju, kao i poslove nadzora nad realizacijom programa preduzeća koji se bave održavanjem komunalne higijene javno prometnih površina i javnih zelenih površina,

- poslove pripreme za odbranu Grada, privrednih društava, drugih pravnih lica i preduzetnika, poslove izrade planova odbrane, predlaganja mera za funkcionisanje Grada u ratnom i vanrednom stanju, mera pripravnosti i preduzimanje drugih mera potrebnih za prelazak na organizaciju u ratnom i vanrednom stanju, poslove izrade plana i programa razvoja sistema zaštite i spasavanja na teritoriji grada Zrenjanina, sprovođenje mera i zadataka civilne zaštite u skladu sa jedinstvenim sistemom zaštite i spasavanja, kao i poslove vezane za funkcionisanje Gradskog štaba za vanredne situacije.

Odeljenje komunalne policije, inspekcijsko-nadzornih poslova i vanrednih situacija obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom, aktima organa Grada i drugim propisima.

Član 14

U Gradskoj upravi, u okviru organizacionih jedinica obrazuju se unutrašnje organizacione jedinice i to: Odseci i Kabinet.

Član 15

U Gradskoj upravi Gradonačelnik postavlja najviše pet pomoćnika Gradonačelnika za pojedine oblasti od značaja za Grad.

Pomoćnici Gradonačelnika pokreću inicijative, predlažu projekte i sačinjavaju mišljenja u vezi sa pitanjima koja su od značaja za razvoj u oblastima za koje su postavljeni i vrše druge poslove utvrđene ovom odlukom i Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Gradskoj upravi.

Za svoj rad pomoćnici Gradonačelnika odgovaraju Gradonačelniku.

III RUKOVOĐENJE GRADSKOM UPRAVOM

Član 16

Radom Gradske uprave rukovodi načelnik Gradske uprave.

Načelnika Gradske uprave postavlja Gradsko veće, na osnovu javnog oglasa, na pet godina.

Član 17

Načelnik Gradske uprave usklađuje rad Gradske uprave i obezbeđuje funkcionisanje Gradske uprave kao jedinstvenog organa, odgovara za zakonitost rada, rešava sukobe nadležnosti između unutrašnjih organizacionih jedinica, daje mišljenja Skupštini grada, Gradonačelniku, Gradskom veću i radnim telima Skupštine grada o nacrtima propisa, kao i druga pravna mišljenja, izdaje pojedinačna akta o radnim odnosima postavljenih lica i zaposlenih u Gradskoj upravi, vrši disciplinska i druga ovlašćenja prema zaposlenima u Gradskoj upravi, rešava o izuzeću službenog lica u Gradskoj upravi.

Član 18

Načelnik Gradske uprave ima zamenika koji ga zamenjuje u slučaju njegove odsutnosti i sprečenosti da obavlja svoju dužnost.

Zamenik načelnika Gradske uprave postavlja se na isti način i pod istim uslovima kao načelnik Gradske uprave.

Član 19

Načelnik Gradske uprave obrazuje kolegijum rukovodilaca organizacionih jedinica u cilju stvaranja uslova za organizovanje i obezbeđivanje zakonitog i efikasnog obavljanja poslova Gradske uprave.

Kolegijum radi u sednicama koje saziva načelnik Gradske uprave.

Prema potrebi, načelnik Gradske uprave može pozvati i druga postavljena lica i zaposlene da prisustvuju i učestvuju u radu kolegijuma.

Član 20

Načelnik Gradske uprave za svoj rad i rad Gradske uprave odgovara Skupštini grada, Gradonačelniku i Gradskom veću u skladu sa Statutom grada i aktom o organizaciji Gradske uprave.

Član 21

Načelnik Gradske uprave ne može vršiti nikakvu javnu ili drugu dužnost koja je nespojiva sa njegovim položajem i ovlašćenjima.

Član 22

Radom organizacionih jedinica Gradske uprave rukovode:

- načelnik Odeljenja - radom Odeljenja,

- šef Odseka - radom Odseka,

- šef Kabineta - radom Kabineta.

Načelnik Odeljenja može imati zamenika.

Član 23

Načelnik Odeljenja odlučuje, donosi i potpisuje akte iz nadležnosti organizacione jedinice kojom rukovodi, organizuje rad, stara se o rasporedu i izvršavanju poslova, ispunjavanju radnih dužnosti zaposlenih i obavlja druge poslove koje utvrde Skupština grada, Gradonačelnik, Gradsko veće i načelnik Gradske uprave.

Načelnik Odeljenja odgovoran je Gradonačelniku i načelniku Gradske uprave za blagovremeno i zakonito vršenje poslova u organizacionoj jedinici kojom rukovodi.

Član 24

Načelnike Odeljenja raspoređuje načelnik Gradske uprave.

Šefove Odseka raspoređuje načelnik Gradske uprave na predlog načelnika Odeljenja, a šefa Kabineta na predlog Gradonačelnika.

IV JAVNOST RADA

Član 25

Rad Gradske uprave dostupan je javnosti, u skladu sa zakonom.

Član 26

Gradska uprava obezbeđuje javnost rada davanjem informacija sredstvima javnog informisanja, izveštavanjem Gradonačelnika, Skupštine grada i Gradskog veća o svom radu i na drugi način utvrđen zakonom i drugim propisima.

Informacije iz stava 1. ovog člana može davati načelnik Gradske uprave ili lice koje on ovlasti.

Član 27

Gradska uprava ne može davati informacije iz člana 26. ove odluke čija sadržina predstavlja državnu, vojnu, službenu ili poslovnu tajnu.

V ODNOS GRADSKE UPRAVE PREMA DRUGIM ORGANIMA GRADA

Član 28

Odnos Gradske uprave prema Skupštini grada zasniva se na pravima i dužnostima utvrđenim zakonom, Statutom grada, ovom odlukom i drugim aktima.

Gradska uprava obavezna je da Skupštinu grada obaveštava o obavljanju poslova iz svog delokruga, da daje obaveštenja, objašnjenja i podatke koji su neophodni za rad Skupštine grada.

Član 29

Odnos Gradske uprave prema Gradonačelniku zasniva se na pravima i dužnostima utvrđenim zakonom, Statutom grada i odlukama Skupštine grada.

Gradonačelnik, u sprovođenju odluka i drugih akata organa Grada, može Gradskoj upravi izdavati uputstva i smernice za rad.

Član 30

Odnos Gradske uprave prema Gradskom veću zasniva se na pravima i dužnostima utvrđenim zakonom, Statutom grada, odlukama Skupštine grada i drugim aktima.

Gradsko veće vrši nadzor nad radom Gradske uprave.

U postupku nadzora nad radom Gradske uprave, na zahtev Gradskog veća, Gradska uprava podnosi izveštaj o svom radu jednom godišnje.

Gradsko veće može ukinuti ili poništiti akte Gradske uprave kada u vršenju nadzora nad radom Gradske uprave, utvrdi da navedeni akti nisu u skladu sa zakonom, propisom donetim na osnovu zakona, odnosno odlukom Skupštine grada, sa nalogom da se donese novi akt koji će biti u skladu sa važećim propisima.

Ukoliko se ne postupi po nalogu iz stava 4. ovog člana, Gradsko veće može pokrenuti pitanje odgovornosti rukovodioca i zaposlenog koji je neposredno radio na donošenju spornog akta.

Član 31

U vršenju prava nadzora nad radom Gradske uprave, Skupština grada, Gradonačelnik i Gradsko veće mogu da preduzmu odgovarajuće organizacione, kadrovske i druge mere utvrđene zakonom radi obezbeđenja efikasnijeg izvršavanja zadataka i poslova Gradske uprave.

Načelnik Gradske uprave i rukovodioci organizacionih jedinica dužni su da postupe po merama iz stava 1. ovog člana.

Član 32

Međusobni odnosi organizacionih jedinica Gradske uprave zasnivaju se na pravima i dužnostima utvrđenim zakonom, Statutom Grada, ovom Odlukom i drugim propisima.

Organizacione jedinice Gradske uprave dužne su da međusobno sarađuju kada to zahteva priroda poslova i da razmenjuju potrebne podatke i obaveštenja neophodna za rad i realizaciju posla.

VI ODNOS GRADSKE UPRAVE PREMA GRAĐANIMA, PRAVNIM LICIMA I DRUGIM STRANKAMA

Član 33

Postavljena lica i zaposleni u Gradskoj upravi dužni su da građanima, pravnim licima i drugim subjektima:

- omoguće nesmetano, blagovremeno i efikasno ostvarivanje prava, obaveza i pravnih interesa, daju potrebne podatke, obaveštenja i uputstva,

- pružaju odgovarajuću pravnu pomoć,

- razmatraju predstavke, peticije i predloge u vezi sa svojim radom i postupe po njima, kao i da predlažu preduzimanje odgovarajućih mera i da o tome obaveste građane,

- omoguće upotrebu jezika nacionalnih manjina u skladu sa Statutom grada,

- sarađuju sa građanima, pravnim licima i drugim strankama i

- poštuju dostojanstvo ličnosti i čuvaju ugled organa Grada.

Član 34

U postupku pred Gradskom upravom, u kome se rešava o pravima, obavezama i interesima građana i pravnih lica, primenjuju se propisi o upravnom postupku.

Član 35

Poslove Gradske uprave koji se odnose na ostvarivanje prava, obaveza i interesa građana i pravnih lica mogu obavljati lica koji imaju propisanu školsku spremu, položen stručni ispit za rad u organima državne uprave i odgovarajuće radno iskustvo, u skladu sa zakonom i drugim propisima.

VII RADNI ODNOSI

Član 36

Prava, obaveze i odgovornosti postavljenih lica i zaposlenih u Gradskoj upravi utvrđena su Ustavom, zakonom, kolektivnim ugovorima, aktima organa Grada i drugim propisima.

Član 37

Postavljena lica i zaposleni u Gradskoj upravi ne mogu se u obavljanju svojih poslova rukovoditi svojim političkim ubeđenjima, niti ih mogu izražavati i zastupati.

Član 38

Postavljena lica i zaposleni u Gradskoj upravi obavezni su da poslove na ostvarivanju i obezbeđivanju Ustavom i zakonom utvrđenih prava i interesa građana, pravnih lica i drugih subjekata, obavljaju odgovorno, savesno i efikasno, u skladu sa Ustavom, zakonom, statutom, ovom odlukom i pravilima struke.

Pojedinačni akti, mere i postupci Gradske uprave moraju biti zasnovani na zakonu, statutu i drugim propisima.

Član 39

Lice može biti primljeno u radni odnos u Gradskoj upravi ako pored opštih uslova utvrđenih zakonom, ispunjava i posebne uslove u pogledu stručne spreme i radne sposobnosti utvrđene zakonom i aktom o sistematizaciji radnih mesta.

Lice se prima u radni odnos u Gradskoj upravi na osnovu:

1. akta o postavljenju odnosno raspoređivanju,

2. konačne odluke načelnika Gradske uprave u postupku po objavljenom oglasu i

3. sporazuma o preuzimanju zaposlenog iz drugog državnog organa.

Član 40

O pravima i dužnostima iz radnih odnosa postavljenih lica i zaposlenih odlučuje načelnik Gradske uprave u skladu sa zakonom i drugim propisima.

Član 41

Radi osposobljavanja za vršenje određenih poslova kroz praktičan rad u Gradskoj upravi mogu se primiti pripravnici pod uslovom utvrđenim zakonom i aktom o sistematizaciji.

Pripravnici se mogu primiti u svojstvu zaposlenih na određeno vreme i radi stručnog osposobljavanja u svojstvu volontera.

Član 42

Puno radno vreme u Gradskoj upravi iznosi 40 časova nedeljno.

Radna nedelja traje pet radnih dana.

VIII SREDSTVA ZA FINANSIRANJE POSLOVA GRADSKE UPRAVE

Član 43

Sredstva za finansiranje poslova Gradske uprave obezbeđuju se iz budžeta Grada i budžeta Republike Srbije za poverene poslove, kao i iz ostalih prihoda ostvarenih dopunskim aktivnostima Gradske uprave.

Prihodi za finansiranje poslova Gradske uprave koriste se za:

- pokriće rashoda za postavljena lica i zaposlene u Gradskoj upravi,

- pokriće rashoda za korišćenje usluga i roba,

- otplatu kamata i pratećih troškova zaduživanja,

- socijalno osiguranje i socijalnu zaštitu,

- pokriće ostalih rashoda,

- izdatke za nefinansijsku imovinu i

- izdatke za otplatu glavnice i nabavku finansijske imovine.

Član 44

Gradska uprava može ostvarivati prihode svojom delatnošću kada to ne utiče na redovno obavljanje poslova iz njenog delokruga.

Prihodi ostvareni obavljanjem poslova iz stava 1. ovog člana unose se u budžet Grada.

Član 45

Raspored sredstava za finansiranje poslova Gradske uprave vrši se na osnovu operativnih mesečnih i tromesečnih planova koje donosi načelnik Gradske uprave ili lice koje on ovlasti.

Za zakonito i namensko korišćenje sredstava iz stava 1. ovog člana odgovoran je načelnik Gradske uprave i načelnik Odeljenja za finansije.

Zahteve za plaćanje i druga akta za isplatu i korišćenje sredstava iz stava 1. ovog člana, potpisuje načelnik Gradske uprave ili lice koje on ovlasti.

IX AKTI GRADSKE UPRAVE

Član 46

Gradska uprava donosi pravilnike, naredbe, uputstva, rešenja i zaključke.

Član 47

Akt o organizaciji Gradske uprave donosi Skupština grada na predlog Gradskog veća.

Akt o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji Gradske uprave donosi načelnik Gradske uprave uz saglasnost Gradskog veća.

Član 48

Akti koje donosi Gradska uprava u vršenju poslova iz nadležnosti Grada overavaju se pečatom Gradske uprave.

Broj, izgled, sadržinu i način čuvanja i rukovanja pečatom Gradske uprave utvrđuje načelnik Gradske uprave u skladu sa zakonom, statutom i drugim propisima.

X PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 49

Načelnik Gradske uprave doneće Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji Gradske uprave u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu ove odluke.

Član 50

Načelnik Gradske uprave izvršiće raspoređivanje zaposlenih u Gradskoj upravi u roku od 10 dana od dana stupanja na snagu pravilnika iz člana 49. ove odluke.

Član 51*

Ova odluka stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu grada Zrenjanina".

Član 52

Stupanjem na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o Gradskoj upravi grada Zrenjanina ("Službeni list grada Zrenjanina", br. 24/08, 32/08, 6/09, 14/09, 18/10, 20/10 i 5/11).

Napomene

* Na osnovu Odluke US IUo broj 862/2012 od 21. marta 2013. godine, objavljene u "Sl. glasniku RS", br. 35/2013 od 17. aprila 2013. godine, odredba člana 51. Odluke o gradskoj upravi grada Zrenjanina ("Sl. list Grada Zrenjanina", br. 28/2012), koja je glasila: Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i objaviće se u "Službenom listu grada Zrenjanina." - prestala je da važi.
U "Sl. listu Grada Zrenjanina", br. 29/2012 od 8. oktobra 2012. godine, objavljena je ispravka ove odluke, koju je Redakcija i sprovela u tekstu.