ODLUKAO OBRAZOVANJU JEDINICE ZA UPRAVLJANJE PROJEKTOM VEZANIM ZA SISTEME ZA NAVODNJAVANJE KOJI SE FINANSIRAJU IZ KREDITA FONDA ZA RAZVOJ ABU DABIJA IZ UJEDINJENIH ARAPSKIH EMIRATA("Sl. glasnik RS", br. 37/2013) |
1. Obrazuje se Jedinica za upravljanje Projektom vezanim za sisteme za navodnjavanje koji se finansiraju iz kredita Fonda za razvoj Abu Dabija iz Ujedinjenih Arapskih Emirata (u daljem tekstu: Jedinica), u sastavu:
- rukovodilac:
Branislav Žeželj, savetnik ministra poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede;
- zamenik rukovodioca:
Mišela Nikolić, pomoćnik ministra finansija i privrede;
- članovi:
1) Miodrag Pješčić, predstavnik Republičke direkcije za vode, Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede,
2) Zoran Knežević, predstavnik Uprave za poljoprivredno zemljište, Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede,
3) Luka Tomić, predstavnik Kabineta prvog potpredsednika Vlade,
4) Branko Luković, predstavnik Ministarstva finansija i privrede,
5) Milica Jevtić, predstavnik Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede.
2. Jedinica upravlja Projektom vezanim za sisteme za navodnjavanje koji se finansiraju iz kredita Fonda za razvoj Abu Dabija iz Ujedinjenih Arapskih Emirata (u daljem tekstu: Projekat) i obavlja:
1) tehničke poslove i inženjering,
2) ekonomske i finansijske poslove i
3) pravne i druge poslove.
3. U okviru poslova iz tačke 2. podtač. 1) - 3) ove odluke, Jedinica obavlja naročito i:
1) komunikaciju i koordinaciju sa nadležnim ministarstvima, posebnim organizacijama, drugim javnim telima i pravnim licima nadležnim za realizaciju pojedinih komponenti i aktivnosti Projekta;
2) izradu konkursne dokumentacije za izbor lica koja će realizovati različite segmente Projekta;
3) kontrolu i koordinaciju projektanata i izvođača radova;
4) pripremu plana troškova i dinamike radova svih resursa za realizaciju Projekta;
5) nadzor i savetovanje svih učesnika u Projektu kako bi se ostvarili ključni datumi iz dinamičkog plana i planirani troškovi iz predviđenog budžeta Projekta;
6) savetovanje, nadzor i koordinaciju svih učesnika u Projektu po pitanju ishodovanja potrebnih dozvola i saglasnosti od nadležnih organa;
7) kontrolu i koordinaciju izvođača i podizvođača radova (dinamički planovi, nabavke, ubrzanje procesa, korektivne mere, kontrola kvaliteta, procena izvršenih radova, tehnički pregled);
8) upravljanje isplatom projektnih aktivnosti;
9) operativno planiranje finansijskih sredstava i pripremu finansijske dokumentacije za realizaciju isplata;
10) pripremu predloga finansijskog plana Jedinice;
11) finansijsko upravljanje i kontrolu i planiranje izvršenja plaćanja u vezi sa Projektom (izveštaji o realizaciji isplata, pripreme za knjiženje, evidencije o realizaciji finansijskih transakcija);
12) organizaciju procesa pripreme i poslova koji se odnose na postupke i dodeljivanje ugovora koji se odnose na Projekat;
13) proveru ispravnosti ugovora, finansijskih i drugih dokumenata vezanih za realizaciju Projekta;
14) proveru usklađenosti i ispravnosti dokumentacije pri zaključenju ugovora i drugih akata;
15) druge poslove i aktivnosti u vezi sa realizacijom Projekta i poslove po nalogu rukovodioca, odnosno zamenika rukovodioca Jedinice.
4. Jedinica može tražiti podatke i obaveštenja od državnih organa i drugih organizacija u vezi sa sprovođenjem Projekta.
5. Administrativno-tehničke poslove za potrebe Jedinice za sprovođenje Projekta obavljaće Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede.
6. Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".