PRAVILNIK
O KORIŠĆENJU SREDSTAVA ZA UGOSTITELJSKE USLUGE

("Sl. list grada Subotice", br. 14/2013)

Član 1

Ovim pravilnikom uređuju se uslovi i način korišćenja sredstava za ugostiteljske usluge od strane funkcionera u organima Grada Subotice (u daljem tekstu: organi Grada) kao i od strane i zaposlenih u Gradskoj upravi Grada Subotice (u daljem tekstu: Gradska uprava).

Član 2

Sredstva za ugostiteljske usluge planiraju se godišnje, budžetom Grada Subotice i finansijskim planovima korisnika budžeta.

U okviru ukupnog iznosa planiranih sredstava, mesečno se prate utrošeni iznosi po korisnicima budžeta i korisnicima sredstava, u skladu sa ovim pravilnikom.

Planiranjem i praćenjem trošenja sredstava za ugostiteljske usluge obezbeđuje se racionalno i domaćinsko ponašanje u trošenju sredstava za ove namene.

Član 3

Sredstva za ugostiteljske usluge mogu da se koriste za ugostiteljske usluge koji su u neposrednoj vezi sa izvršenjem određenog službenog posla.

Pod ugostiteljskom uslugom koja je u neposrednoj vezi sa izvršenjem određenog službenog posla u smislu stava 1. ovog člana podrazumeva se poslovni ručak ili večera, odnosno usluga keteringa (naručivanje pripreme i posluženja hrane), na skupovima koji se organizuju od strane organa Grada za:

- učesnike sastanaka koji imaju poseban značaj za rad i poslovanje organa Grada,

- članove organa, komisija i stručnih timova koji obavljaju posebno značajne zadatke, u skladu sa odlukama, rešenjima i nalozima Gradonačelnika,

- protokolarne prijeme,

- zvanice na prigodnom obeležavanju jubileja, novogodišnjih ili drugih praznika i drugih važnih događaja, kao što su konferencije i drugi međunarodni sastanci, potpisivanje značajnijih ugovora, donošenje odluka od strateškog značaja, i sl.

Sredstva za ugostiteljske usluge mogu se izuzetno koristiti i za plaćanje troškova hotelskog smeštaja lica koja imaju poseban značaj za rad i poslovanje organa Grada ili drugih zvanica, odnosno učesnika koji su pozvani da prisustvuju sastancima, odnosno svečanostima iz stava 1. ovog člana, ako im je prebivalište odnosno mesto stalnog boravka van mesta događaja na koji su pozvani i kada je to neophodno za obezbeđenje njihovog prisustva za vreme tog događaja.

Član 4

Pravo da koriste sredstva za ugostiteljske usluge imaju sledeći funkcioneri u organima Grada:

1. Predsednik Skupštine grada Subotice;

2. zamenik Predsednika Skupštine grada Subotice;

3. Gradonačelnik Grada Subotice (u daljem tekstu: Gradonačelnik);

4. zamenik Gradonačelnika;

5. članovi Gradskog veća Grada Subotice;

6. Sekretar Skupštine grada Subotice;

7. pomoćnici Predsednika Skupštine grada Subotice;

8. pomoćnici Gradonačelnika Grada Subotice;

9. Načelnik Gradske uprave;

10. zamenik Načelnika Gradske uprave.

U Gradskoj upravi pravo da koristi sredstva za ugostiteljske usluge imaju sekretari sekretarijata i šefovi kabineta, kao i zaposleni koga Načelnik Gradske uprave pismeno ovlasti (u daljem tekstu: ovlašćeno zaposleno lice).

Član 5

Lice koje prema članu 4. ovog pravilnika ima pravo da koristi sredstva za ugostiteljske usluge (u daljem tekstu: korisnik sredstava) odgovoran je za ekonomično i celishodno trošenje ovih sredstava.

Član 6

Korišćenje sredstava za ugostiteljske usluge odobrava:

- Predsednik Skupštine grada Subotice - za zamenika Predsednika Skupštine grada Subotice, Sekretara Skupštine grada Subotice i pomoćnike Predsednika Skupštine grada Subotice,

- Gradonačelnik - za zamenika Gradonačelnika, članove Gradskog veća Grada Subotice i pomoćnike Gradonačelnika Grada Subotice,

- Načelnik Gradske uprave - za zamenika Načelnika Gradske uprave i ovlašćena zaposlena lica u Gradskoj upravi.

Član 7

Potreba za korišćenjem sredstava za ugostiteljske usluge prijavljuje se blagovremeno, podnošenjem pismenog zahteva za odobrenjem korišćenja sredstava za ugostiteljske usluge (u daljem tekstu: zahtev).

Zahtev sadrži:

- razlog korišćenja (povod) i broj lica za koja je potrebno obezbediti ugostiteljsku uslugu,

- datum za koji se traži odobrenje za korišćenje sredstava za ugostiteljske usluge,

- procenjeni iznos potreban za realizaciju ugostiteljske usluge i

- ime i prezime i potpis korisnika sredstava koji ima potrebu za korišćenjem sredstava za ugostiteljske usluge.

Član 8

Na osnovu dostavljenog zahteva Predsednik Skupštine grada Subotice, Gradonačelnik, odnosno Načelnik Gradske uprave, u skladu sa članom 6. ovog pravilnika, ceni opravdanost potrebe za korišćenjem sredstava za ugostiteljske usluge i potpisuje odobrenje.

Odobrenjem iz stava 1. ovog člana odobrava se i iznos koji se može utrošiti za korišćenje ugostiteljske usluge.

Član 9

Korisnik sredstava je dužan da na računu koji se odnosi na ugostiteljsku uslugu svojim potpisom potvrdi izvršenje usluge i da uz račun priključi odobrenje kojim je odobreno korišćenje sredstava za ugostiteljske usluge i pisani izveštaj o iskorišćenoj ugostiteljskoj usluzi.

Kada je korisnik sredstava Predsednik Skupštine grada Subotice, Gradonačelnik, odnosno Načelnik Gradske uprave, uz račun koji je potpisom potvrđen u skladu sa stavom 1. ovog člana, priključuje se pisani izveštaj o iskorišćenoj ugostiteljskoj usluzi.

Član 10

Sekretarijat Gradske uprave nadležan za poslove finansija na osnovu primljenih dokumenata vodi evidenciju iskorišćenih iznosa za ugostiteljske usluge.

Član 11

Ukoliko korisnik sredstava prekorači iznos koji je odobren odobrenjem iz člana 8. stav 2. ovog pravilnika, dužan je platiti razliku između ostvarenog i odobrenog iznosa, najkasnije prilikom naredne isplate plata, odnosno naknade, posle utvrđivanja ove obaveze.

Korisnik sredstava može u roku od tri dana od dana prijema računa podneti zahtev Predsedniku Skupštine grada Subotice, Gradonačelniku, odnosno Načelniku Gradske uprave, za priznavanje dela troškova iznad odobrenog iznosa, sa obrazloženjem razloga prekoračenja.

Predsednik Skupštine grada Subotice, Gradonačelnik, odnosno Načelnik Gradske uprave, može po zahtevu iz stava 2. ovog člana pismeno odobriti utrošena sredstva za ugostiteljske usluge u punom iznosu nastalih troškova.

Član 12

Zahtev za odobrenjem korišćenja sredstava za ugostiteljske usluge i odobrenje za korišćenje sredstava za ugostiteljske usluge vode se na propisanom obrascu (Obrazac Z-O UU) koji je u prilogu ovog pravilnika i čini njegov sastavni deo.

Član 13

Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Subotice".

 

Obrazac Z-O UU

 

Zahtev
za odobrenjem korišćenja sredstava za ugostiteljske usluge i odobrenje za korišćenje sredstava za ugostiteljske usluge

 

Obrazac Z-O UU

______________________________________________
(funkcioner kome se podnosi zahtev)

ZAHTEV
za odobrenjem korišćenja sredstava za ugostiteljske usluge

Molim da se odobri korišćenje sredstava za ugostiteljske usluge prema sledećem:

1) Razlog korišćenja (povod):

__________________________________________________________________________________________________________________________

2) Broj lica za koja je potrebno obezbediti ugostiteljsku uslugu:  ________________________________________________________________________

3) Datum za koji se traži odobrenje za korišćenje: ___________________________________________________________________________________

4) Procenjeni iznos potreban za realizaciju ugostiteljske usluge: _______________________________________________________________________

 

Podnosilac zahteva - korisnik sredstava:

 

_______________________________

 

(ime i prezime)

 

________________________________

 

(potpis)

Dana _________________ godine

 

Republika Srbija
Autonomna Pokrajina Vojvodina
Grad Subotica
________________________
(naziv organa)
Broj: _______________
Dana: ______________
Subotica

ODOBRENJE
za korišćenje sredstava za ugostiteljske usluge

Odobrava se _______________________________________________________________________________________________________________

da dana ________________________ godine za potrebe ___________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________

koristi ugostiteljske usluge za ukupno _________ lica u iznosu do ___________________ dinara.

 

________________________________

 

(funkcioner koji odobrava korišćenje)

 

________________________________

 

(potpis)