ODLUKA

O USKLAĐIVANJU POSLOVANJA JAVNOG PREDUZEĆA ZA UPRAVLJANJE DRŽAVNIM PUTEVIMA SA ZAKONOM O JAVNIM PREDUZEĆIMA

("Sl. glasnik RS", br. 46/2013)

1. Uvodne odredbe

Član 1

Javno preduzeće za upravljanje državnim putevima (u daljem tekstu: Javno preduzeće), osnovano je Odlukom o osnivanju Javnog preduzeća za upravljanje državnim putevima ("Službeni glasnik RS", broj 115/05).

Osnivanje Javnog preduzeća upisano je u Registar privrednih subjekata u Agenciji za privredne registre rešenjem BD broj 108625/2006 od 23. februara 2006. godine, matični broj 20132248, PIB 104260456.

Član 2

Osnivač Javnog preduzeća je Republika Srbija u čije ime osnivačka prava vrši Vlada, Beograd, Nemanjina 11 (u daljem tekstu: Osnivač).

Član 3

Javno preduzeće posluje pod poslovnim imenom: Javno preduzeće "Putevi Srbije".

Skraćeno poslovno ime Javnog preduzeća je: JP "Putevi Srbije".

Član 4

Sedište Javnog preduzeća je u Beogradu, Bulevar kralja Aleksandra 282.

Član 5

O promeni poslovnog imena i sedišta Javnog preduzeća odlučuje Nadzorni odbor, uz saglasnost Osnivača.

Član 6

Javno preduzeće ima svojstvo pravnog lica, sa pravima, obavezama i odgovornostima utvrđenim zakonom i ovom odlukom.

Javno preduzeće za svoje obaveze odgovara celokupnom svojom imovinom.

2. Delatnost Javnog preduzeća

Član 7

Pretežna delatnost Javnog preduzeća jeste:

- Šifra delatnosti: 42.11

- Naziv delatnosti: Izgradnja puteva i autoputeva.

Pored pretežne delatnosti iz stava 1. ovog člana Javno preduzeće obavlja i delatnost upravljanja državnim putevima, osim delatnosti upravljanja državnim putevima II reda na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine.

Delatnost iz stava 2. ovog člana, obuhvata sledeće poslove: korišćenje državnog puta (organizovanje i kontrola naplate naknada za upotrebu državnog puta, vršenje javnih ovlašćenja i sl.); zaštita državnog puta; vršenje investitorske funkcije na izgradnji i rekonstrukciji državnog puta; organizovanje i obavljanje stručnih poslova na izgradnji, rekonstrukciji, održavanju i zaštiti državnog puta; ustupanje radova na održavanju državnog puta; organizovanje stručnog nadzora nad izgradnjom, rekonstrukcijom, održavanjem i zaštitom državnog puta; planiranje izgradnje, rekonstrukcije, održavanja i zaštite državnog puta; označavanje državnog puta i vođenje evidencije o državnim putevima i o saobraćajno-tehničkim podacima za te puteve; upravljanje saobraćajem i organizovanje i obavljanje brojanja vozila na državnom putu.

Član 8

Javno preduzeće obavlja i druge delatnosti utvrđene statutom, u skladu sa zakonom.

Javno preduzeće obavlja poslove spoljnotrgovinskog prometa iz okvira registrovane delatnosti.

Vlada i Javno preduzeće mogu pojedina prava i obaveze u obavljanju delatnosti iz člana 7. ove odluke urediti ugovorom u skladu sa zakonom.

Član 9

O promeni pretežne delatnosti Javnog preduzeća odlučuje Nadzorni odbor, uz saglasnost Osnivača.

3. Prava, obaveze i odgovornosti Osnivača prema Javnom preduzeću i Javnog preduzeća prema Osnivaču

Član 10

Državni putevi kojima upravlja Javno preduzeće, kao dobro u opštoj upotrebi u svojini Republike Srbije, ne mogu se otuđiti.

Član 11

Javno preduzeće je dužno da obezbedi trajno, neprekidno i kvalitetno održavanje i zaštitu državnog puta i da obezbedi nesmetano i bezbedno odvijanje saobraćaja na njemu.

Javno preduzeće je, pri obavljanju delatnosti, dužno da se stara o zaštiti životne sredine u skladu sa zakonom i drugim propisima.

Javno preduzeće odgovara za štetu koja nastane korisnicima državnog puta zbog propuštanja blagovremenog obavljanja pojedinih radova na redovnom održavanju državnog puta propisanih zakonom kojim se uređuju javni putevi, odnosno zbog izvođenja tih radova suprotno propisanim tehničkim uslovima i načinu njihovog izvođenja.

Član 12

Javno preduzeće donosi srednjoročni plan izgradnje i rekonstrukcije, održavanja i zaštite državnih puteva i godišnji program radova na održavanju, zaštiti, izgradnji i rekonstrukciji državnih puteva, uz saglasnost Osnivača.

Izveštaj o realizaciji programa iz stava 1. ovog člana, u delu koji se odnosi na izgradnju i rekonstrukciju državnih puteva, Javno preduzeće dostavlja Osnivaču preko ministarstva nadležnog za poslove saobraćaja, najkasnije do 31. januara tekuće godine za prethodnu godinu.

Javno preduzeće donosi i godišnji program poslovanja za narednu godinu na koji saglasnost daje Osnivač na predlog ministarstva nadležnog za poslove saobraćaja.

Program iz stava 3. ovog člana Javno preduzeće dostavlja Osnivaču najkasnije do 1. decembra tekuće godine.

Član 13

Sredstva za investiciona ulaganja za izgradnju i rekonstrukciju državnih puteva obezbeđuju se iz:

1) budžeta Republike Srbije, utvrđena posebno za ovu namenu;

2) iz kredita;

3) drugih izvora u skladu sa zakonom.

Član 14

U slučaju poremećaja u poslovanju Javnog preduzeća, Osnivač može preduzeti mere kojima će obezbediti uslove za nesmetano funkcionisanje Javnog preduzeća, a naročito:

1) promenu unutrašnje organizacije Javnog preduzeća;

2) razrešenje organa koje imenuje i imenovanje privremenih organa Javnog preduzeća;

3) ograničenje u pogledu prava raspolaganja pojedinim sredstvima u javnoj svojini;

4) druge mere određene zakonom kojim se uređuje oblast u okviru koje je pretežna delatnost Javnog preduzeća.

Za vreme ratnog stanja ili neposredne ratne opasnosti Osnivač može u Javnom preduzeću utvrditi organizaciju za izvršavanje poslova od strateškog značaja za Republiku Srbiju.

Član 15

Javno preduzeće, u okviru obavljanja svojih delatnosti, stiče i pribavlja sredstva iz sledećih izvora:

1) naknada za upotrebu državnog puta;

2) finansijskih kredita;

3) ulaganja domaćih i stranih lica;

4) budžeta Republike Srbije;

5) drugih izvora u skladu sa zakonom.

Član 16

Javno preduzeće može da se zadužuje pod uslovima koji su predviđeni zakonom kojim se uređuje javni dug.

4. Uslovi i način utvrđivanja i raspoređivanja dobiti i način pokrića gubitaka i snošenje rizika

Član 17

Javno preduzeće posluje po tržišnim uslovima, u skladu sa zakonom.

Dobit i gubitak Javnog preduzeća utvrđuje se i raspodeljuje u skladu sa zakonom.

Dobit Javnog preduzeća, utvrđena u skladu sa zakonom, može se raspodeliti za povećanje osnovnog kapitala, rezerve ili za druge namene, u skladu sa zakonom i ovom odlukom.

Deo sredstava po osnovu dobiti usmerava se Osnivaču i uplaćuje se na račun propisan za uplatu javnih prihoda.

Odluku o načinu pokrića gubitaka Javnog preduzeća donosi Nadzorni odbor, uz saglasnost Osnivača.

5. Komisija za reviziju

Član 18

Javno preduzeće ima Komisiju za reviziju.

Komisija za reviziju ima tri člana koje imenuje Nadzorni odbor.

Član Komisije za reviziju ne može biti Direktor Javnog preduzeća.

Komisija za reviziju:

1) priprema, predlaže i proverava sprovođenje računovodstvenih politika i politika upravljanja rizicima;

2) ispituje primenu računovodstvenih standarda u pripremi finansijskih izveštaja i ocenjuje sadržinu tih izveštaja;

3) ispituje ispunjenost uslova za izradu konsolidovanih finansijskih izveštaja;

4) sprovodi postupak imenovanja revizora Javnog preduzeća i predlaže Nadzornom odboru kandidata za revizora;

5) vrši druge poslove koje joj poveri Nadzorni odbor.

6. Imovina Javnog preduzeća i otuđenje imovine Javnog preduzeća

Član 19

Imovinu Javnog preduzeća čine pravo svojine Javnog preduzeća na pokretnim i nepokretnim stvarima, novčana sredstva, hartije od vrednosti i druga imovinska prava, uključujući i pravo korišćenja na stvarima u javnoj svojini.

Javno preduzeće ne može da otuđi državne puteve, koji se nalaze u njegovoj imovini, a na kojima Javno preduzeće ne može da stekne svojinu.

Javno preduzeće može slobodno pribavljati i otuđivati pokretne stvari koje su iz javne svojine prenesene u svojinu Javnog preduzeća.

7. Iznos osnovnog kapitala, opis i vrsta novčanog uloga

Član 20

Javno preduzeće posluje sredstvima Javnog preduzeća "Putevi Srbije", osnovanog Odlukom o osnivanju javnog preduzeća za upravljanje državnim putevima.

Sredstva iz stava 1. ovog člana čine pokretne i nepokretne stvari, novčana sredstva, hartije od vrednosti i druga imovinska prava uključujući i pravo korišćenja na stvarima u javnoj svojini kojima posluje Javno preduzeće i čija vrednost izražena u novcu na dan 31. decembra 2012. godine iznosi 102.056.098.000,00 dinara.

8. Organi Javnog preduzeća

Član 21

Upravljanje u Javnom preduzeću organizovano je kao dvodomno.

Organi Javnog preduzeća su Nadzorni odbor, Izvršni odbor i Direktor.

Nadzorni odbor

Član 22

Nadzorni odbor ima pet članova koje imenuje Osnivač, na period od četiri godine.

Jedan član Nadzornog odbora imenuje se iz reda zaposlenih, na način utvrđen Statutom.

Jedan član Nadzornog odbora je nezavisni član.

Član 23

Za predsednika i članove Nadzornog odbora imenuje se lice koje ispunjava sledeće uslove:

1) da je punoletno i poslovno sposobno;

2) da ima stečeno visoko obrazovanje trećeg ili drugog stepena, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine;

3) da je stručnjak u jednoj ili više oblasti iz koje je delatnost od opšteg interesa za čije obavljanje je osnovano Javno preduzeće;

4) najmanje tri godine iskustva na rukovodećem položaju;

5) da poseduje stručnost iz oblasti finansija, prava ili korporativnog upravljanja;

6) da nije osuđivano na uslovnu ili bezuslovnu kaznu za krivična dela protiv privrede, pravnog saobraćaja ili službene dužnosti, kao i da mu nije izrečena mera bezbednosti zabrane obavljanja pretežne delatnosti Javnog preduzeća.

Član 24

Nezavisan član Nadzornog odbora pored uslova iz člana 23. ove odluke, mora da ispunjava i uslove iz zakona kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Član 25

Mandat predsedniku i članovima Nadzornog odbora prestaje istekom perioda na koji su imenovani, ostavkom ili razrešenjem.

Predsednik i članovi Nadzornog odbora razrešavaju se pre isteka perioda na koji su imenovani, ukoliko:

1) Nadzorni odbor ne dostavi Osnivaču na saglasnost godišnji program poslovanja;

2) Osnivač ne prihvati finansijski izveštaj Javnog preduzeća;

3) propuste da preduzmu neophodne mere pred nadležnim organima u slučaju postojanja sumnje da odgovorno lice Javnog preduzeća deluje na štetu Javnog preduzeća kršenjem direktorskih dužnosti, nesavesnim ponašanjem i na drugi način.

Predsednik i članovi Nadzornog odbora mogu se razrešiti pre isteka perioda na koji su imenovani, ukoliko Javno preduzeće ne ispuni godišnji program poslovanja ili ne ostvari ključne pokazatelje učinka.

Član 26

Predsednik i članovi Nadzornog odbora kojima je prestao mandat, dužni su da vrše svoje dužnosti do imenovanja novog Nadzornog odbora, odnosno imenovanja novog predsednika ili člana Nadzornog odbora.

Član 27

Nadzorni odbor:

1) utvrđuje poslovnu strategiju i poslovne ciljeve Javnog preduzeća i stara se o njihovoj realizaciji;

2) donosi godišnji program poslovanja, srednjoročni plan izgradnje i rekonstrukcije, održavanja i zaštite državnih puteva i godišnji program radova na održavanju, zaštiti, izgradnji i rekonstrukciji državnih puteva;

3) usvaja izveštaj o stepenu realizacije programa poslovanja;

4) donosi investicione programe i kriterijume za investiciona ulaganja;

5) donosi akt kojim propisuje metodologiju brojanja vozila i vođenja podataka o prebrojanim vozilima na državnom putu;

6) donosi finansijske izveštaje;

7) donosi odluke o raspodeli dobiti, odnosno načinu pokrića gubitka;

8) donosi Statut;

9) odobrava statusne promene i promene pravne forme Javnog preduzeća;

10) donosi program i odluku o svojinskoj transformaciji;

11) donosi odluku o osnivanju zavisnih društava kapitala;

12) donosi odluku o smanjenju i povećanju kapitala;

13) donosi odluku o ulaganju kapitala;

14) donosi odluku o prodaji udela u Javnom preduzeću ili kupovini udela u drugom preduzeću, odnosno privrednom društvu;

15) donosi odluku o načinu i uslovima korišćenja zemljišta na kome se nalazi deo državnog puta koji po izgradnji ili rekonstrukciji ne pripada izgrađenom ili rekonstruisanom državnom putu;

16) utvrđuje visinu naknada za upotrebu državnog puta iz člana 17. tač. 3), 4), 5), 7), 8), 10) i 12) Zakona o javnim putevima;

17) donosi odluku o davanju garancija, avala, jemstava, zaloga i drugih sredstava obezbeđenja za poslove koji nisu iz okvira delatnosti od opšteg interesa;

18) donosi odluku kojom se saglašava sa davanjem ili oduzimanjem prokure;

19) imenuje izvršne direktore, na predlog Direktora;

20) nadzire rad Direktora i izvršnih direktora;

21) daje saglasnost Direktoru za preduzimanje poslova ili radnji u skladu sa zakonom, Statutom i odlukom Osnivača;

22) vrši unutrašnji nadzor nad poslovanjem;

23) uspostavlja, odobrava i prati računovodstvo, unutrašnju kontrolu, finansijske izveštaje i politiku upravljanja rizicima;

24) zaključuje ugovore o radu na određeno vreme sa Direktorom, odnosno ugovore o radu sa izvršnim direktorima;

25) imenuje članove Komisije za reviziju, poverava joj poslove koji nisu predviđeni ovom odlukom i imenuje revizora Javnog preduzeća;

26) donosi odluku o stimulaciji Direktoru i izvršnim direktorima;

27) vrši druge poslove u skladu sa zakonom, propisima kojima se uređuje pravni položaj privrednih društava i Statutom.

Odluke iz stava 1. tač. 2), 6) do 14), 16), 17) i 26) ovog člana, Nadzorni odbor donosi uz saglasnost Osnivača.

Član 28

Nadzorni odbor ne može preneti pravo odlučivanja o pitanjima iz svog delokruga na Direktora ili drugo lice u Javnom preduzeću.

Član 29

Nadzorni odbor odlučuje većinom glasova svojih članova.

Nadzorni odbor je konstituisan kad Osnivač imenuje predsednika Nadzornog odbora.

Član 30

Predsednik i članovi Nadzornog odbora imaju pravo na odgovarajuću naknadu za rad u Nadzornom odboru.

Visinu naknade iz stava 1. ovog člana utvrđuje Osnivač, na osnovu izveštaja o stepenu realizacije programa poslovanja Javnog preduzeća.

Izvršni odbor

Član 31

Izvršni odbor čine izvršni direktori koje imenuje Nadzorni odbor na predlog Direktora Javnog preduzeća.

Predsednik Izvršnog odbora je Direktor Javnog preduzeća.

Izvršni odbor ima sedam članova.

Izvršni direktori ne mogu imati zamenike.

Izvršni direktori moraju biti u radnom odnosu u Javnom preduzeću.

Za izvršnog direktora Javnog preduzeća imenuje se lice koje ispunjava uslove utvrđene za lice koje se imenuje za Direktora Javnog preduzeća.

Za izvršnog direktora ne može biti imenovano lice koje je osuđivano na uslovnu ili bezuslovnu kaznu za krivična dela protiv privrede, pravnog saobraćaja ili službene dužnosti, kao i da mu nije izrečena mera bezbednosti zabrane obavljanja pretežne delatnosti Javnog preduzeća.

Na sva pitanja koja nisu uređena ovom odlukom, a odnose se na izvršne direktore i Izvršni odbor, primenjuju se odgovarajuće odredbe zakona kojim se uređuje pravni položaj privrednih društava.

Direktor

Član 32

Direktora Javnog preduzeća imenuje Osnivač, na period od četiri godine, a na osnovu sprovedenog javnog konkursa.

Javni konkurs za imenovanje Direktora Javnog preduzeća sprovodi se na način propisan zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Član 33

Za Direktora može biti imenovano lice koje ispunjava uslove predviđene zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Direktor Javnog preduzeća je javni funkcioner u smislu zakona kojim se reguliše oblast vršenja javnih funkcija.

Član 34

Direktor Javnog preduzeća:

1) predstavlja i zastupa Javno preduzeće;

2) organizuje rad Javnog preduzeća i rukovodi procesom rada;

3) vodi poslovanje Javnog preduzeća;

4) odgovara za zakonitost rada Javnog preduzeća;

5) predlaže godišnji program poslovanja i preduzima mere za njegovo sprovođenje;

6) predlaže finansijske izveštaje;

7) predlaže izveštaje o stepenu realizacije programa poslovanja;

8) predlaže srednjoročni plan izgradnje i rekonstrukcije, održavanja i zaštite državnih puteva i godišnji program radova na održavanju, zaštiti, izgradnji i rekonstrukciji državnih puteva, plan nabavki, akt kojim se propisuje metodologija brojanja vozila i vođenja podataka o prebrojanim vozilima na državnom putu, visinu naknada za upotrebu državnog puta, način i uslove korišćenja zemljišta na kome se nalazi deo državnog puta koji po izgradnji ili rekonstrukciji zemljišta ne pripada izgrađenom ili rekonstruisanom državnom putu i preduzima mere za njihovo sprovođenje;

9) izvršava odluke Nadzornog odbora;

10) predlaže izvršne direktore;

11) donosi pravilnik o organizaciji i sistematizaciji poslova;

12) vrši druge poslove određene zakonom, ovom odlukom, Statutom i kolektivnim ugovorom Javnog preduzeća.

Član 35

Javno preduzeće u poslovima unutrašnjeg i spoljnotrgovinskog prometa zastupa i predstavlja Direktor, bez ograničenja.

Direktor može, u okviru svojih ovlašćenja, dati drugom licu pismeno punomoćje za zastupanje Javnog preduzeća.

Direktor može, uz saglasnost Nadzornog odbora, dati i opozvati prokuru u skladu sa zakonom.

Član 36

Direktor i izvršni direktori imaju pravo na zaradu, a mogu imati i pravo na stimulaciju u slučaju kada Javno preduzeće posluje sa pozitivnim poslovnim rezultatima.

Odluka o isplati stimulacije donosi se u skladu sa zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Stimulacija ne može biti određena kao učešće u raspodeli dobiti, a posebno se iskazuje u okviru godišnjih finansijskih izveštaja.

Član 37

Mandat direktora Javnog preduzeća prestaje istekom perioda na koji je imenovan, ostavkom i razrešenjem.

Ostavku u pisanoj formi Direktor Javnog preduzeća podnosi Osnivaču.

Član 38

Predlog za razrešenje Direktora Javnog preduzeća može podneti Nadzorni odbor i ministarstvo nadležno za poslove saobraćaja.

Predlog za razrešenje mora biti obrazložen, sa precizno navedenim razlozima zbog kojih se predlaže razrešenje.

Direktor Javnog preduzeća će biti razrešen, odnosno može biti razrešen i pre isteka mandata, ako se za to razrešenje steknu uslovi propisani zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Član 39

Direktor Javnog preduzeća će biti suspendovan na način i pod uslovima propisanim zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Član 40

Osnivač imenuje Vršioca dužnosti direktora, u sledećim slučajevima:

1) ukoliko Direktoru prestane mandat zbog isteka perioda na koji je imenovan, zbog podnošenja ostavke ili u slučaju razrešenja pre isteka mandata;

2) ukoliko bude doneto rešenje o suspenziji Direktora;

3) u slučaju smrti ili gubitka poslovne sposobnosti Direktora.

Vršilac dužnosti direktora može biti imenovan na period koji nije duži od šest meseci.

U naročito opravdanim slučajevima, a radi sprečavanja nastanka materijalne štete, Osnivač može doneti odluku o imenovanju Vršioca dužnosti direktora na još jedan period od šest meseci.

Vršilac dužnosti direktora ima sva prava, obaveze i ovlašćenja Direktora.

9. Javnost u radu Javnog preduzeća

Član 41

Javnost u radu Javnog preduzeća obezbeđuje se redovnim izveštavanjem javnosti o godišnjem programu poslovanja Javnog preduzeća i tromesečnim izveštajima o realizaciji godišnjeg programa poslovanja i izveštavanjem javnosti o drugim činjenicama koje mogu biti značajne za nju, a naročito: o revidiranim finansijskim godišnjim izveštajima i mišljenju ovlašćenog revizora na te izveštaje, izveštaj o posebnim ili vanrednim revizijama, o sastavu Nadzornog odbora, o imenima članova Izvršnog odbora i Direktora, o organizaciji Javnog preduzeća i načinu komunikacije Javnog preduzeća sa javnošću.

10. Opšti akti Javnog preduzeća

Član 42

Opšti akti Javnog preduzeća su Statut, odluke, pravilnici i drugi akti kojima se na opšti način uređuju određena pitanja.

Statut je osnovni opšti akt Javnog preduzeća.

Ostali opšti akti Javnog preduzeća moraju biti saglasni Statutu.

Odluke donosi Nadzorni odbor, a Direktor donosi pravilnike.

Član 43

Statutom se podrobnije uređuju: poslovno ime i sedište Javnog preduzeća; obavljanje delatnosti Javnog preduzeća koje nisu predviđene ovom odlukom; zastupanje Javnog preduzeća; način raspoređivanja dobiti i pokriće gubitaka Javnog preduzeća; rezerve; delokrug Nadzornog odbora i Direktora; način na koji se u Nadzorni odbor imenuje predstavnik zaposlenih u Javnom preduzeću; opšti akti Javnog preduzeća, nadležnost za njihovo donošenje i način njihovog stupanja na snagu; izgled i sadržina pečata i štambilja Javnog preduzeća; način obaveštavanja javnosti o poslovanju Javnog preduzeća; zaštita životne sredine i druga pitanja značajna za rad i poslovanje Javnog preduzeća i za ostvarivanje prava, obaveza i odgovornosti zaposlenih u Javnom preduzeću.

Član 44

Javno preduzeće je dužno da u slučaju štrajka obezbedi obavljanje minimuma procesa rada u skladu sa zakonom i aktom Osnivača o određivanju minimuma procesa rada u Javnom preduzeću.

U slučaju da se u Javnom preduzeću ne obezbede uslovi za ostvarivanje minimuma procesa rada, u Javnom preduzeću će se sprovesti mere utvrđene zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

U Javnom preduzeću pravo na štrajk zaposleni ostvaruju u skladu sa zakonom kojim se uređuju uslovi za organizovanje štrajka, kolektivnim ugovorom i aktom Osnivača o minimumu procesa rada.

11. Prelazne odredbe

Član 45

Vršilac dužnosti direktora Javnog preduzeća nastavlja da vrši tu dužnost u skladu sa zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Član 46

Nadzorni odbor uskladiće Statut Javnog preduzeća sa ovom odlukom u roku od 15 dana od dana konstituisanja Nadzornog odbora.

12. Završna odredba

Član 47

Ovu odluku objaviti u "Službenom glasniku Republike Srbije".