REŠENJEO OBRAZOVANJU KOMISIJE ZA PLANOVE("Sl. list Grada Novog Sada", br. 48/2012 i 23/2013) |
Ovim rešenjem obrazuje se Komisija za planove (u daljem tekstu: Komisija).
Zadatak Komisije je da:
- daje prethodno mišljenje na nacrt odluke o izradi prostornog plana Grada Novog Sada i nacrte odluka o izradi urbanističkih planova Grada Novog Sada (u daljem tekstu: planski dokument),
- vrši stručnu kontrolu koncepta planskog dokumenta,
- obavlja stručne poslove u postupku izrade planskog dokumenta,
- vrši stručnu kontrolu nacrta planskog dokumenta pre njegovog izlaganja na javni uvid, o čemu sastavlja izveštaj,
- razmatra primedbe, predloge i sugestije date u toku javnog uvida na planski dokument, pre podnošenja predloga tog planskog dokumenta Skupštini Grada Novog Sada,
- sačinjava izveštaj o izvršenom javnom uvidu planskog dokumenta, koji sadrži podatke o izvršenom javnom uvidu, sa svim primedbama i odlukama po svakoj primedbi,
- donosi odluku kojom se nosiocu izrade planskog dokumenta nalaže da izradi novi nacrt ili koncept planskog dokumenta u slučaju da, nakon javnog uvida nacrta planskog dokumenta, utvrdi da usvojene primedbe suštinski menjaju planski dokument,
- daje mišljenje da li je za izradu i donošenje manje složenog planskog dokumenta, kao i za manje izmene planskog dokumenta obavezna izrada i stručna kontrola koncepta planskog dokumenta,
- obavlja stručne poslove u postupku sprovođenja planskog dokumenta,
- daje stručno mišljenje po zahtevu uprave nadležne za poslove urbanizma,
- obaveštava organe, organizacije i preduzeća o donetim zaključcima, zauzetim stavovima i mišljenjima o materijalima koje razmatra, kako bi ti organi, organizacije i preduzeća mogli po istima da postupe,
- razmatra i sva druga pitanja iz oblasti urbanizma i arhitekture za koje oceni da su od značaja za Grad.
Komisija ima predsednika i pet članova.
Jedna trećina članova Komisije imenuje se na predlog Pokrajinskog sekretarijata nadležnog za poslove urbanizma i građevinarstva.
Mandat predsednika i članova komisije traje četiri godine.
Komisija radi u sednicama.
O radu na sednici Komisije vodi se zapisnik.
Komisija može punovažno da odlučuje kad sednici prisustvuje više od polovine članova Komisije.
U odsutnosti predsednika Komisije, sednicom rukovodi član Komisije koga odrede prisutni članovi Komisije.
Komisija ima sekretara i zamenika sekretara koji obavljaju administrativno-tehničke poslove za potrebe Komisije.
Stručne poslove u pripremi materijala iz nadležnosti Komisije obavlja Javno preduzeće "Urbanizam", Zavod za urbanizam Novi Sad.
Predsednik i članovi Komisije imaju pravo na naknadu za rad u Komisiji za svaku održanu sednicu Komisije i to: predsednik Komisije u iznosu od 10% od prosečne mesečne zarade po zaposlenom u privredi Republike Srbije, prema poslednjem objavljenom podatku republičkog organa nadležnog za poslove statistike, a članovi u iznosu od 5% od prosečne mesečne zarade po zaposlenom u privredi Republike Srbije, prema poslednjem objavljenom podatku republičkog organa nadležnog za poslove statistike.
Naknada iz stava 1. ovog člana u toku jednog meseca može da iznosi najviše do 50% od prosečne mesečne zarade po zaposlenom u privredi Republike Srbije, prema poslednjem objavljenom podatku republičkog organa nadležnog za poslove statistike.
Stupanjem na snagu ovog rešenja prestaje da važi Rešenje o obrazovanju Komisije za planove ("Službeni list Grada Novog Sada", br. 12/03, 4/05 i 32/08).
Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".